Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

s-a dus turbina?

Dan73
post 9 Jul 2008, 18:31
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E bine sa faci schimbul de ulei ca sa fie "pe curat". intercoolerul trebuie sa il cureti pentru ca daca spui ca facea zgomot peste 2000 de ture atunci palele sigur ti-au muscat din carcasa si ti-a bagat ceva mizerii in intercooler. Trebuie dat jos, altfel nu poti sa il cureti si mai ales sa il lasi la scurs si uscat (intercooler-ul) ca sa nu ramana ceva apa in el care mai apoi sa ajunga in capul pistoanelor. Nu ai mers foarte mult ca sa fi stricat si catalizatorul, cred eu...nu stiu. Succes!


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evox
post 9 Jul 2008, 22:08
Post #212


Volaniard


Group: Members
Posts: 89
Joined: 17 October 06




m-am hotarat sa demontez chiar eu turbina si s-o duc la reconditionat.

nu mi-e clar cum e imbinata conducta de retur ulei la motor si turbina si cum se desface... si daca e musai sa dai jos si catalizatorul ca sa iasa turbina...

deocamdata m-am poticnit la un surub torx rebel (bratul de fixare catalizator), dar cu restul cred ca ma descurc...

la remontare merge fara un kit de montaj de care am auzit?


--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP 2002
“Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 10 Jul 2008, 07:26
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Eu mi-am demontat-o singur si si am reconditionat-o la Turbocar Brasov :http://www.turbosuflante.com/index.html .Sunt foarte meticulosi si au un atelier foarte bine dotat. Am montat turbina si deocamdata sunt multumit , trage foarte bine. O mica observatie as avea si anume ca daca sunt prin oras la mers lejer se aude un usor fluierat, aproape continuu . In rest, cand o calc se comporta absolut normal . Toata treaba m-a costat 13 mil ; mi-au schimbat tot ce era in interior cu exceptia rotorului de compresie . Si in plus mi-au sablat-o de zici ca-i noua ( aviz celor care cumpara turbine ''noi").

La demontare nu a trebuit sa slabesc catalizatorul pentru ca am scos prezoanele de la flansa pe iesire (am folosit doua piulite). Conducta de retur ulei este foarte greu de demontat . Are doua suruburi cu cap de 10mm. Cel din spate merge si cu o inelara de 10 obisnuita dar la cel dinspre motor iti trebuie neaparat un crichet mic cu tubulara de 10.
Iarasi un lucru foarte important : cu motorul cald se pulverizeaza cu spray degripant pe toate suruburile . In rest totul este intuitiv..

Poze cu ce am gasit in turbina si dupa reconditionare :
@evox:in ultima poza se vede cum arata racordul pe retur ulei

This post has been edited by matrix67b: 10 Jul 2008, 07:30

Attached thumbnail(s)
IMG_4124.jpg ( Size: 739.12k ) Number of downloads: 4715
IMG_4134.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 5289
IMG_4208.jpg ( Size: 302.83k ) Number of downloads: 5141
IMG_4211.jpg ( Size: 305.88k ) Number of downloads: 5136


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evox
post 10 Jul 2008, 16:05
Post #214


Volaniard


Group: Members
Posts: 89
Joined: 17 October 06




@matrix67b: multumesc de lamuriri, sper sa reusesc azi s-o dau jos...

ai avut probleme la remontare? ai schimbat ceva garnituri?

cand ai pornit motorul ai aplicat ce scrie in manual, inteleg ca se actioneaza electromotorul pana se stinge martorul de ulei, asta fara a porni motorul (deconectare pompa inalta presiune)?



--------------------
Renault Laguna II Privilege 1.9 dCi 120 CP 2002
“Amateurs train until they get it right. Professionals train until they cannot get it wrong.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 10 Jul 2008, 16:35
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Pe flansa de evacuare este o garnitura de tabla pe care am recuperat-o ; la racordul retur ulei este iarasi o garnitura de tabla pe care am preferat sa o inlocuiesc cu o alta confectionata de mine din klingherit de 1mm.
Dupa montarea turbinei inaintea racordarii conductei de ulei admisie se introduce putin ulei cu o seringa . Dupa ce este totul montat pornesti motorul si-l lasi sa mearga cca 5 sec ca sa se amorseze circuitul. Dupa repornire il lasi sa mearga la relanti o perioada de cca10 min fara a-l accelera.

This post has been edited by matrix67b: 10 Jul 2008, 16:37


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 19 Jul 2008, 20:43
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Am parcurs prin tara cca 2000 km in 10 zile si pot sa spun ca turbina pe care am reconditionat-o s-a comportat exemplar; si n-am menajat-o deloc...


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TreXeL
post 20 Jul 2008, 17:00
Post #217


Am laguna meaaaa, sunt meserias


Group: Members
Posts: 128
Joined: 20 June 07




mie tocmai mi-a murit turbina, eram in ungaria, am venit pe trailer
am luat una de la garett cu kit de montaj m-a costat 1000 euro cu totul


--------------------
Renault Laguna II 2003 / Initiale /300CP :D as vrea io - SM-05-MIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 Jul 2008, 21:44
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ce manifestari precursoare ai avut?

This post has been edited by dan73205: 20 Jul 2008, 21:44


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DIDE
post 8 Aug 2008, 19:08
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 2 May 08




Ieri cand am vrut sa bag masina in garaj a luat-o pe ulei. Am bagat-o intr-a treia si am oprit-o. Azi am pornit-o cu frica dar surpriza . Masina merge merge f bine,turbina te baga in scaun. Oare sa pregatesc o turbina noua ?


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 1/2 2001/RXE - HD-01-RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 8 Aug 2008, 19:13
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Verifica jocul in ax, e foarte simplu de facut. Scoti doar furtunul de la intrare in turbina.
In functie de joc o sa iti dai singur seama daca ai nevoie de turbina noua sau nu.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 9 Aug 2008, 16:03
Post #221


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




oare pe mine ma poate ajuta cineva cu o informatie eu am o Laguna 2 din 2003 cu motor 1.9 Dci si scoate fum negru in sarcina am fost la Renault in Cluj mi lau testat pe testerul lor miau mai verificat si presiunea la turbo si au zis ca totul este ok oare ce sa fie?

9 Aug 2008, 16:09:
filtrele sunt curate ulei nu papa deloc am facut anul trecut 9300 de km pina in Portugalia si retur si nu mia consumat ulei deloc ori cu cind consuma ulei fumul este mai alb dar la mine este negru mai ales atunci cind o calc mai tare

9 Aug 2008, 16:11:
am inschimbat si supapa EGR

This post has been edited by Pop Marcel: 9 Aug 2008, 16:11


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 11 Aug 2008, 16:15
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Fumul negru inseamna mai putin aer la combustie.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pop Marcel
post 27 Aug 2008, 15:48
Post #223


Iubitor de Laguna si Talisman


Group: Members
Posts: 448
Joined: 20 April 08




da sa sti ca ai dreptate cu fumul negu da a trebuit sa inschimb debitmetrul de aer sa scap de fum mersi de informatie


--------------------
Renault Talisman Initiale Paris 2021 2 l 190 CP
Renault Talisman Initiale Paris 2016 1.6L dci 160 cp
Renault Laguna 3 Initiale Paris 2011 2L dci 150 cp

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sabin_vs
post 10 Nov 2008, 13:26
Post #224


membru


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 November 07




am si eu o problema....de la un timp aud cand accelerez un vajait...destul de puternic...fum mai scoate dupa ce sta mai mult timp nefolosita si o accelerez mai puternic...sau cand merg cu ea subturat si apoi accelerez puternic...va rog un sfat...ce poate fi?....am programare la service...dar as vrea totusi sa stiu...sa nu ma abureasca aia acolo....multumesc...


--------------------
renault laguna 2 2001/1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 14 Mar 2009, 21:53
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Stimati coleg,

De doua saptamani pe langa suieratul specific turbinei a aparut un "vajait, muget" cum vreti sa ii spuneti.
Am lasat-o mai moale pana azi cand am avut programare la service.
Azi am dat jos turbina si luni am sa o trimit la Brasov mai exact la Dl. Puscasu.

Simptome:
Acele sunete aparute recent
Caderi de cuplu dimineata si foarte rar la accelerari usoare (la accelerari bruste nu am sesizat niciodata)
Deasemenea am verificat si eu jocul axului si acesta e de 1mm (nu mi se pare mult) dar are joc de 3mm longitudinal (dea lungul axului), sper ca nu am gresit.

Cateva poze....

This post has been edited by Fubiansky: 14 Mar 2009, 21:54

Attached thumbnail(s)
SP_A0086.jpg ( Size: 744.75k ) Number of downloads: 4827
SP_A0084.jpg ( Size: 566.33k ) Number of downloads: 1286
SP_A0081.jpg ( Size: 537.02k ) Number of downloads: 1205


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviutu
post 28 Mar 2009, 23:20
Post #226


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 26 December 08




M-am gandit sa impartasesc istorioara mea,pentru problemele cu turbina.

Tot am scris p aici p forum k aveam prbleme cu turbina k nu trage si fasaie urat,am fost cu ea la 2 testere si mi-au spus aceasi chestie,am de schimbat turbina si intercooler-ul.Am fost cu ea si la reno si mi-au spus aceasi chestie doar dupa ce au auzit-0 cum facea.
Dar 1 din mecanici(unu mai meserias) mi-a spus ca nu e turbina(Si k toti mecanicii stiu asta) k un furtun din capatul turbinei care e posibil sa fie spart(nush c furtun in forma d "y") si daia imi apare la tester k nu merge turbina k nu primeste presiune kt trebe.Si mi-a spus k se vede d la o posta k e furtunu ala din cauza fumului,fumul era negru si dak era turbina fumul era spre alb.
am schimbat acel furtun si masina mea merg ca unsa.
icon_mrgreen.gif


--------------------
renault laguna II 2002 - b 65 yyt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alintatu1
post 18 Apr 2009, 15:20
Post #227


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 January 09




Salut!
Am si eu o problema [sa dus nturbina] A luat-o pe ulei si cu greu am reusit sa opresc motorul.Inainte sa pice masina lasa un fum albicios in spate de ziceai ca e oraba obosita.
Voi ca ma sfatuiti sa o reconditionez turbina sa caut la dezmembrari una second sau sa cumpar una noua. Si daca stiti si unde sa caut.
Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Laguna 2001/Privilege 1.9DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 19 Apr 2009, 08:52
Post #228


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




deci...de la o vreme am observat pierderi f scurte de cuplu intre 2300 rpm si 3000 rpm..masina se comporta exemplar,ulei papa foarte putin , la ultimi 10000 km cam 2 liniute,..si foarte rar apar acele pierderi de cuplu.oare sa fie de la turbina?


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Apr 2009, 09:15
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Mai degraba de la TRS, dar poate fi si turbina.
Verifica manual jocul in ax.

Alintatu, daca nu e uzata si carcasa ar mai merge reconditionata, daca nu una noua.

Pe la 400 euro gasesti pe net.

This post has been edited by $$ilvviu: 19 Apr 2009, 09:16


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihnis
post 19 Apr 2009, 09:25
Post #230


MeMbRu normal


Group: Members
Posts: 502
Joined: 2 September 07
From: Tirgu Mures




si cu trs-ul cum as putea verifica daca e el?
btw..o reconditionare la turbina cam cat e..ca oricum ma gandeam la una..cat de curand


--------------------
Renault Laguna II Dinamique 2003/1,9 Dci, 88 KW,Carminat Nav - MS xx yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Apr 2009, 09:29
Post #231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




TRS-ul il reglezi din surub stanga dreapta cate 1/8 de tura si vezi daca mai da in nas, dar sa ai mare grija sa notezi pozitia originala, sa nu il dai peste cap de tot.

O reconditionare e cam 1000-1200 lei.




This post has been edited by $$ilvviu: 19 Apr 2009, 09:31


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 7 May 2009, 19:04
Post #232


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Salut forumisti
Am o intrebare:
Ce sunet trebuie sa faca turbina?
La majoritatea masinilor diesel care le-am condus, ori nu se distingea, ori se auzea ca un "fluierat" subtire de tot.
La mine se aude mai degraba ca un "miorlait" de pisica, variabil ca frecventa, parca aduce a "matza in calduri"...
Semn bun sau semn rau?
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri

This post has been edited by Hadrianvs: 7 May 2009, 19:05


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 7 May 2009, 19:35
Post #233


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Mai bine ai face un film, ca e greu sa`mi imaginez o matza in calduri pe laguna biggrin.gif

Silviu, care e TRSul? ca vreau sa incerc si eu sa`l reglez...


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 May 2009, 20:48
Post #234


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@Hadrianvs. In mod normal se aude un fluierat ascutit, aprox. intre 2000 si 2700 de ture, nu foarte tare. Cel putin asa e la mine. Cand e frig afara, sub 10 grade se mai aude si acel mieunat dar pana se incalzeste motorul. Cand e mai frig e mai accentuat mieunatul. Se pare ca asta nu e tocmai normal, mai ales daca se aude si cand e cald afara.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 7 May 2009, 20:51
Post #235


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Ei, la mine se aude si cand e cald afara.
Asta e prima masina la care turbina face sunetul asta( si-mi trec multe TDI-uri prin maini), un fel de "miiieeeaaa", nu e fluieratul ascutit pe care sunt obisnuit sa-l aud.

This post has been edited by Hadrianvs: 7 May 2009, 20:57


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 May 2009, 20:57
Post #236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Uite aici ce teorie are Silviu legat de presiunea de ulei si mieunatul asta...de la postarea 29
http://www.reno.ro/tacanit-motor-page-1-t112535-s0.html


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 7 May 2009, 21:23
Post #237


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Mmm...
Adica turbina sa miaune pentru ca nu e unsa?


--------------------
EX Renault Laguna II GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002 - BY 228 CS
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 May 2009, 21:36
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




E unsa, dar nu suficient.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 8 May 2009, 07:08
Post #239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Nu cred ca e adevarata o astfel de teorie. De ce? Pentru ca si a mea fluiera, si intr-o zi m-am apucat sa umblu la TRS. Dupa ce l-am invartit pe acolo de l-am zapacit: surpriza, turbina nu mai fluiera - dan nici putere nu prea mai avea masina. Asa ca am revenit la pozitia initiala, unde turbina fluiera dar trage de rupe. Daca ar fi fost de la ulei atunci in orice pozitie a TRS-ului la turatie ar fi trebuit sa fluiere. Zgomotul asta e dat de geometria variabila a turbinei.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 8 May 2009, 08:15
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Nu fluiera pentru ca nici nu era rotita cat trebuie. Tind sa cred ca are legatura si cu uleiul pentru ca atunci cand se incalzeste, nu se mai aude.
Surprinzator este ca am auzit fluieratul si la unele masini noi si nu vorbesc de masini ieftine.


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:49
Dacia