Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi

bogdan.stavar
post 7 Jul 2011, 14:11
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




cred ca nu e greu se desface oglinda si se vede cum e montat


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI MH27DAC
post 7 Jul 2011, 15:03
Post #332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 June 11




imi face impresia ca trebuie demontata fata de usa si vazut ce este acolo inauntru, cum ajungi la el. am vb deja cu un tip de la sh si imi zisa chestia asta. ma duc la el vineri si dupa asta va zic ce si cum!
ciao!


--------------------
Renault laguna2 - MH27DAC 2003 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 7 Jul 2011, 16:42
Post #333


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Poti desface oglinda, este undeva pe aici un topic despre cum si-a construit cineva un senzor de temperatura.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI MH27DAC
post 8 Jul 2011, 12:09
Post #334


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 June 11




este topic numai pt senzoru de habitaclu, nu pt cel de exterior din oglinda dreapta (de exterior), sau nu am gasit eu.


--------------------
Renault laguna2 - MH27DAC 2003 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 8 Jul 2011, 13:59
Post #335


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Sunt mai multe topicuri, dar eu m-am referit in deosebi la asta:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=199689&hl=

This post has been edited by gabizegrean: 8 Jul 2011, 14:05


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI MH27DAC
post 9 Jul 2011, 07:33
Post #336


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 June 11




sa incep,
am fost la un magazin de piese si nou, original senzorul de temp ext costa 320lei, dupa care am plecat la sh si am primit o oglinda la schimb cu a mea la 100lei.
cind au desfacut oglinda mea si am schimbat-o cu cea sh, totul ok, dar am zis sa o probez si pe a mea.
surpriza, a functionat perfect. posibil un contact imperfect care si-a revenit cind am scos mufa si am tras de fire. asa ca am scapat ieftin doar cu manopera de 10lei.
de desfacut oglinda se demonteaza usor, are 3 surubele m8 si gata este afara.
deci intr-un final totul a fost ok si am scapat si ieftin!!!


--------------------
Renault laguna2 - MH27DAC 2003 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solontoi
post 14 Jul 2011, 20:05
Post #337


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 March 09




Spuneti-mi va rog si mie cum il aduc pe pozitia zero motorasul de mixaj pt zona din partea stanga? Cel care are sub el acea placa, sau rotita alba nu stiu cum sa ii spun exact... Am demontat motorasul de pe ea si a cazut si acum nu stiu pozitia ei exacta in functie de ce imi arata pe displayul de la clima. Adica cum sa o fac sa arate pe display la mijloc si sa si dea pe mijloc si sa se si potriveasca si placa aia alba peste smile.gif Eu nu am demontat bordul ci placa de langa acceleratie si am acces destul de bun la motorase. Placa alba are 2 lacasuri in care trebuie sa intre 2 pinuri care repartizeaza jetul de aer pe zone


--------------------
renault laguna 2 2003 / 2200 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 17 Jul 2011, 17:57
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut! Am si eu nevoie de ajutor! Stie cineva unde se afla furtunul de scurgere de la aerul conditionat pentru masina din semnatura? Imi iese abur prin gurile de ventilatie si suspectez ca ar fi dracia aia infundata. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 20 Jul 2011, 11:51
Post #339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Fiind nevoit sa merg vreo 15 min cu tr. 1 de viteza, la relanti, am observat ca masina nu baga aer rece , chiar dc era setata pe 16 grade si afara erau 35. E ceva in neregula? in rest nu am pb, cum am crescut turatia motorului a inceput sa bage. E drept ca nici compresorul nu a avut cind sa lucreze, plecind de pe loc si mergind numai la releanti.-fiind vb de o inmormintare., dar mi s -a parut ciudat....sa nu bage aer rece decit peste o anumita turatie.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kernel
post 20 Jul 2011, 13:51
Post #340


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 27 April 11




Salut La toata lumea. Am si eu o problema cu dublu climatronicul asta iarna a inceput sami bage caldura numai pe partea dreapta pe partea stanga baga rece foarte rece,acum vara aer rece nu baga deloc ,tin sa precizez nici pe manual,senzorul de clima din oglinda indica ok temperatura. De baga rece pe o parte iarna sa fie de la filtru de polen ? Iar vara nu baga deloc aer rece sa fie de la Freon Trebuie reincarcata instalatia ? Astept orice sugestie multumesc

This post has been edited by Kernel: 20 Jul 2011, 13:53


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 20 Jul 2011, 22:30
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




Salut! Am aceeasi intrebare ca a lui 12AHD.... unde este furtunul de scurgere a apei din interior ....si a doua problema.... pe caldurile astea instalatia are momente cand merge si se opreste destul de des. Dupa ce merg un pic turat isi revine. Freon are, nu pierde, insa eu ma gandesc ca patineaza cureau sau ambreiajul compresorului. Asteptam pareri. Multumim.


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp - PH-XX-XXX 2004 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 22 Jul 2011, 17:06
Post #342


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Daca patina cureaua, auzeai scartaieli; ambreiajul compresorului eu nu cred sa aiba probleme. Sau poate o fi praf pe la sonda de temperatura din masina....
Apropo, nimeni nu stie pe unde e teava aia de scurgere???


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 22 Jul 2011, 20:05
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




si sonda de temperatura pe unde se afla....??/


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp - PH-XX-XXX 2004 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 22 Jul 2011, 20:28
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




La oglinda retrovizoare interioara, in cochilia aia. Nu strica sa vezi daca e praf acolo inauntru. Eu nu am climatronic, am aer conditionat simplu. La mine lipseste cochilia aia. Si mai e cea de la oglinda din dreapta, dar nu cred sa ai ceva belele acolo. Oricum, la tine cred ca e normal sa faca asa, daca temperatura interioara e +/- 1-2 grade fata de cea setata, cred e normal cateodata sa porneasca/opreasca mai des...
Maine ma apuc sa fac masina bucati, sper sa gasesc tampenia aia de furtun ph34r.gif

This post has been edited by 12AHD: 22 Jul 2011, 20:29


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dj_captainu
post 28 Jul 2011, 11:34
Post #345


Membru


Group: Members
Posts: 362
Joined: 14 June 08
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu aerul conditionat. Cand depasesc 2200 turatii nu mai baga aer rece cu toate ca imi indica compresorul cuplat. Din ce am citit pe forum e problema de la plansa de bord de la climatizare. Stie cineva sa-mi spuna si ce anume se defecteaza acolo ca sa pot schimba? Mentionez ca am dublu climatronic si ca defectul a aparut din senin dupa ce 3 ani a functionat normal.


--------------------
Renault Laguna 2 - IL-16-RYN 2003 , 1.9DCI, 120CP
Laguna 2 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 28 Jul 2011, 15:41
Post #346


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Salut,

Zilele astea am spalat radiatorul de clima pentru ca era plin de insecte.
Dupa terminarea operatiei de spalare am pornit clima sa vad daca exista vre-o imbunatatire.
In scurt timp au inceput sa iasa aburi din radiatorul de clima (Nu am reusit sa suflu toata apa dintre elementi).
De aici am observat ca radiatorul se incalzeste foarte tare (nu poti tine mana pe el) in partea stanga cum te uiti la motor (jumatatea de catre compresor).
Este normal sa se incalzeasca?

Nici nu mai baga aer rece cum baga altadata.

Multumesc


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
william
post 28 Jul 2011, 20:02
Post #347


Laguna lover


Group: Members
Posts: 578
Joined: 7 December 08
From: A r a d




Fubiansky ai suficient freon ? Cand ai verificat instalatia? In mod normal daca dai cu apa rece pe radiator nu are nimic chiar dimpotriva ar trebui sa ajute la racire

This post has been edited by william: 28 Jul 2011, 20:07


--------------------
Renault Laguna 3 Estate 1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels
Respectul se castiga nu se impune...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 28 Jul 2011, 22:53
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Nu am mai verificat climatizarea de aproximativ 2 ani.
Se poate sa fi ramas fara freon.
Dar nu inteleg de ce se incalzeste radiatorul atat de tare.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 29 Jul 2011, 20:46
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




E normal sa se incalzeasca. de aceea si porneste grupul motoventilator...Ca sa te edifici, uite un link: http://www.aparat-aer-conditionat.ro/page=...cole/articol=5/
si un altul:
http://www.agentia.org/auto/principiul-de-...risme-4445.html

This post has been edited by 12AHD: 29 Jul 2011, 20:47


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 29 Jul 2011, 21:49
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




si eu am spalat radiatorul si la fel au iesit aburi dupa pornire. cred ca este ok. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp - PH-XX-XXX 2004 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2011, 12:04
Post #351


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Cu clima pe auto, sunt momente in care motorul functioneaza usor neregulat, in regim lejer. In momentul in care setez AC off, totul revine la normalitate.
Relantiul la cald sta in mod normal putin peste 750, insa in momentul in care setez clima pe auto, urca in zona 900 si ramane acolo.
Compresorul pe Laguna nu are cilindree variabila?
Problemele vin de la compresor, de la cuplaje, de la softul de gestiune al motorului?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Aug 2011, 12:06
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(cdadan @ 7 Aug 2011, 13:04)
Relantiul la cald sta in mod normal putin peste 750, insa in momentul in care setez clima pe auto, urca in zona 900 si ramane acolo.
*


E un comportament absolut normal.
Eu nu stiu daca in momentul in care am clima pornita si ledul de AC stins compresorul mai merge... eu inclin sa cred ca da, doar la OFF ajunge si la mine turatia la 770-780.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2011, 12:42
Post #353


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




La relanti, cu compresorul fortat pe off, turatia e in zona de care ai zis, un pic peste 750. Cand apas butonul auto, turatia pleaca in zona 900 si ramane acolo.
Exista momente in care ledul de AC e stins si compresorul functioneaza, depinde ce se butoneaza pe la climatizare. Stiu ca functioneaza urmarind relantiul.
Dupa apasarea butonului auto, se poate dezactiva compresorul prin apasarea butonului AC. Climatizarea functioneaza in modul automat, fara compresor.
Cand modul auto e activ, relantiul sta sus indiferent de conditiile meteo, de acolo trag concluzia ca functioneaza compresorul.

Cum ramane cu mersul neregulat al motorului? Compresorul modifica aiurea si des cilindreea variabila? Softul de gestiune al motorului e prost?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Aug 2011, 12:53
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Si atunci, daca am ledul de AC stins si restul pornit (asadar conform spuselor tale compresorul nu functioneaza) de ce acul nu sta tot la 780 ca atunci cind e pe OFF?
Unde gasesti termeni de genul cilindree variabila pentru compresor? Tu ai vrea sa ai 750rpm si pe OFF si pe AC pornit? Crezi ca e logic atita timp cit relantiul e turatia minima de functionare rotunda a motorului iar prin introducerea unor consumatori (clima, faza lunga, proiectoare, incalziri in scaune, etc) ar scadea turatia sub aceasta valoare? Poate daca faci comparatia cu dieselul e altceva, cind porneam nu trecea de 800 la rece nici iarna. Softul n-are nimic.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2011, 13:57
Post #355


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53)
daca am ledul de AC stins si restul pornit (asadar conform spuselor tale compresorul nu functioneaza) de ce acul nu sta tot la 780 ca atunci cind e pe OFF?
*


Pune climatizarea pe auto (apasand butonul). Ledurile de la auto si AC vor sta aprinse. Apasa butonul de AC. Ledul se stinge, la fel si cel de pe butonul auto. Clima va functiona in modul automat (adica modifica ventilatie si intensitate), insa turatia motorului va cobora spre 750. Si nu mai baga aer rece. Inceraca si vorbim dupa. wink.gif


QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53)
Unde gasesti termeni de genul cilindree variabila pentru compresor?
*


Intreaba-l pe nea' google. blush.gif


QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53)
Softul n-are nimic.
*


Ok. Atunci cum se explica functionearea neregulata a motorului? Cand il apuca, parca ar intrerupe o bujie, doar ca senzatia e mult redusa ca intensitate. Si merge in hopuri mici pana se plictiseste si isi revine. Sau merge asa pana ajungi la destinatie. sad.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Aug 2011, 14:24
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




1. Afirmi ca la relanti acul sta la 750 cu cu OFF pentru clima si cu AUTO pornit dar cu AC oprit?
2.Citat:""Toate masinile cu a.c au compresor cu cilindree variabila. La unele este variabila intern (o autoregleaza compresorul ) iar la altele extern (de la computerul masinii, climatronic, etc)." Cum toti avem aceeasi marca nu vad de ce ar fi la tine altfel dpdv constructiv. Iti cauti de treaba...
3.Poate e la tine vreo problema, la mine de ex (ca am acelasi motor) nu are nimic, si nici nu intrerupe, nu se poticneste, merge ok. Ca sa nu mai spus de varianta optimizata. Schimba bujiile cu din alea cu Iridium.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2011, 14:49
Post #357


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




1. Urmeaza exact pasii de mai sus si vezi rezultatul.
2. Ai intrebat de ce folosesc termenul. Sunt si compresoare fara cilindree variabila.
3. Am bujii cu iridiu de 15 mii km. Problema nu-i de la bujii.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Aug 2011, 14:55
Post #358


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




Special pentru nasu'mare radmasa.gif voi testa miine acest aspect, azi nu mai pornesc motorul pentru atita lucru ca e benzina scumpa si am copil de crescut.
Inseamna ca, compresorul fucrioneaza doar cind e ledul de AC aprins, in rest chiar daca e OFF sau AUTO fara AC aprins e tot aia??? Hm...
Nu stiu ce sa zic insa daca la mine nu face (si ma stii ca eu sar de cur la cea mai mica problema-vezi faza cu biziitul de la pornire!) inseamna ca la tine e o problema, ramine de vazut daca e asa de alarmant.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Aug 2011, 15:12
Post #359


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Partea proasta e ca uneori functioneaza si cand ledul e stins. Depinde ce si cum butonezi suplimentar pe la climatizare, n-am gasit o regula. Poate de ex. sa porneasca atunci cand e nevoie de dezaburire ... cred.
Eu stiu cand merge si cand nu dupa turatia de relanti, la cald.
Singura metoda pentru dezactivare care merge de fiecare data, e cea de mai sus.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Aug 2011, 15:29
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.910
Joined: 4 February 09




QUOTE(cdadan @ 7 Aug 2011, 16:12)
Partea proasta e ca uneori functioneaza si cand ledul e stins.
*


Sa stii ca vin la Cluj si te bat... pe umar! Pai eu ce mama ma-sii tot afirm/intreb pe aici? tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:06
Dacia