Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
bogdan.stavar |
![]()
Post
#331
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.226 Joined: 24 April 10 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
|
|||
CRISTI MH27DAC |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 June 11 ![]() |
imi face impresia ca trebuie demontata fata de usa si vazut ce este acolo inauntru, cum ajungi la el. am vb deja cu un tip de la sh si imi zisa chestia asta. ma duc la el vineri si dupa asta va zic ce si cum!
ciao! |
--------------------
Renault
laguna2
- MH27DAC
2003 1.9dci
|
|
gabize |
![]()
Post
#333
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Poti desface oglinda, este undeva pe aici un topic despre cum si-a construit cineva un senzor de temperatura.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
CRISTI MH27DAC |
![]()
Post
#334
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 June 11 ![]() |
este topic numai pt senzoru de habitaclu, nu pt cel de exterior din oglinda dreapta (de exterior), sau nu am gasit eu.
|
--------------------
Renault
laguna2
- MH27DAC
2003 1.9dci
|
|
gabize |
![]()
Post
#335
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Sunt mai multe topicuri, dar eu m-am referit in deosebi la asta:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=199689&hl= This post has been edited by gabizegrean: 8 Jul 2011, 14:05 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
CRISTI MH27DAC |
![]()
Post
#336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 7 June 11 ![]() |
sa incep,
am fost la un magazin de piese si nou, original senzorul de temp ext costa 320lei, dupa care am plecat la sh si am primit o oglinda la schimb cu a mea la 100lei. cind au desfacut oglinda mea si am schimbat-o cu cea sh, totul ok, dar am zis sa o probez si pe a mea. surpriza, a functionat perfect. posibil un contact imperfect care si-a revenit cind am scos mufa si am tras de fire. asa ca am scapat ieftin doar cu manopera de 10lei. de desfacut oglinda se demonteaza usor, are 3 surubele m8 si gata este afara. deci intr-un final totul a fost ok si am scapat si ieftin!!! |
--------------------
Renault
laguna2
- MH27DAC
2003 1.9dci
|
|
solontoi |
![]()
Post
#337
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 March 09 ![]() |
Spuneti-mi va rog si mie cum il aduc pe pozitia zero motorasul de mixaj pt zona din partea stanga? Cel care are sub el acea placa, sau rotita alba nu stiu cum sa ii spun exact... Am demontat motorasul de pe ea si a cazut si acum nu stiu pozitia ei exacta in functie de ce imi arata pe displayul de la clima. Adica cum sa o fac sa arate pe display la mijloc si sa si dea pe mijloc si sa se si potriveasca si placa aia alba peste
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2003 / 2200 dci
|
|
12AHD |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
Salut! Am si eu nevoie de ajutor! Stie cineva unde se afla furtunul de scurgere de la aerul conditionat pentru masina din semnatura? Imi iese abur prin gurile de ventilatie si suspectez ca ar fi dracia aia infundata. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri!
|
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Fiind nevoit sa merg vreo 15 min cu tr. 1 de viteza, la relanti, am observat ca masina nu baga aer rece , chiar dc era setata pe 16 grade si afara erau 35. E ceva in neregula? in rest nu am pb, cum am crescut turatia motorului a inceput sa bage. E drept ca nici compresorul nu a avut cind sa lucreze, plecind de pe loc si mergind numai la releanti.-fiind vb de o inmormintare., dar mi s -a parut ciudat....sa nu bage aer rece decit peste o anumita turatie.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Kernel |
![]()
Post
#340
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 April 11 ![]() |
Salut La toata lumea. Am si eu o problema cu dublu climatronicul asta iarna a inceput sami bage caldura numai pe partea dreapta pe partea stanga baga rece foarte rece,acum vara aer rece nu baga deloc ,tin sa precizez nici pe manual,senzorul de clima din oglinda indica ok temperatura. De baga rece pe o parte iarna sa fie de la filtru de polen ? Iar vara nu baga deloc aer rece sa fie de la Freon Trebuie reincarcata instalatia ? Astept orice sugestie multumesc
This post has been edited by Kernel: 20 Jul 2011, 13:53 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
jordi |
![]()
Post
#341
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Salut! Am aceeasi intrebare ca a lui 12AHD.... unde este furtunul de scurgere a apei din interior ....si a doua problema.... pe caldurile astea instalatia are momente cand merge si se opreste destul de des. Dupa ce merg un pic turat isi revine. Freon are, nu pierde, insa eu ma gandesc ca patineaza cureau sau ambreiajul compresorului. Asteptam pareri. Multumim.
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|
12AHD |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca patina cureaua, auzeai scartaieli; ambreiajul compresorului eu nu cred sa aiba probleme. Sau poate o fi praf pe la sonda de temperatura din masina....
Apropo, nimeni nu stie pe unde e teava aia de scurgere??? |
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
jordi |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
si sonda de temperatura pe unde se afla....??/
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|
12AHD |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
La oglinda retrovizoare interioara, in cochilia aia. Nu strica sa vezi daca e praf acolo inauntru. Eu nu am climatronic, am aer conditionat simplu. La mine lipseste cochilia aia. Si mai e cea de la oglinda din dreapta, dar nu cred sa ai ceva belele acolo. Oricum, la tine cred ca e normal sa faca asa, daca temperatura interioara e +/- 1-2 grade fata de cea setata, cred e normal cateodata sa porneasca/opreasca mai des...
Maine ma apuc sa fac masina bucati, sper sa gasesc tampenia aia de furtun ![]() This post has been edited by 12AHD: 22 Jul 2011, 20:29 |
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#345
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema cu aerul conditionat. Cand depasesc 2200 turatii nu mai baga aer rece cu toate ca imi indica compresorul cuplat. Din ce am citit pe forum e problema de la plansa de bord de la climatizare. Stie cineva sa-mi spuna si ce anume se defecteaza acolo ca sa pot schimba? Mentionez ca am dublu climatronic si ca defectul a aparut din senin dupa ce 3 ani a functionat normal.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- IL-16-RYN
2003 , 1.9DCI, 120CP Laguna 2 Dynamique
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Salut,
Zilele astea am spalat radiatorul de clima pentru ca era plin de insecte. Dupa terminarea operatiei de spalare am pornit clima sa vad daca exista vre-o imbunatatire. In scurt timp au inceput sa iasa aburi din radiatorul de clima (Nu am reusit sa suflu toata apa dintre elementi). De aici am observat ca radiatorul se incalzeste foarte tare (nu poti tine mana pe el) in partea stanga cum te uiti la motor (jumatatea de catre compresor). Este normal sa se incalzeasca? Nici nu mai baga aer rece cum baga altadata. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
william |
![]()
Post
#347
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 578 Joined: 7 December 08 From: A r a d ![]() |
Fubiansky ai suficient freon ? Cand ai verificat instalatia? In mod normal daca dai cu apa rece pe radiator nu are nimic chiar dimpotriva ar trebui sa ajute la racire
This post has been edited by william: 28 Jul 2011, 20:07 |
--------------------
Renault
Laguna 3 Estate
1.5 dci 2012 110cp Enzo wheels Respectul se castiga nu se impune...
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Nu am mai verificat climatizarea de aproximativ 2 ani.
Se poate sa fi ramas fara freon. Dar nu inteleg de ce se incalzeste radiatorul atat de tare. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
12AHD |
![]()
Post
#349
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 24 December 09 From: Ploiesti ![]() |
E normal sa se incalzeasca. de aceea si porneste grupul motoventilator...Ca sa te edifici, uite un link: http://www.aparat-aer-conditionat.ro/page=...cole/articol=5/
si un altul: http://www.agentia.org/auto/principiul-de-...risme-4445.html This post has been edited by 12AHD: 29 Jul 2011, 20:47 |
--------------------
Renault
Laguna 3 110kw
2009 break automata
|
|
jordi |
![]()
Post
#350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
si eu am spalat radiatorul si la fel au iesit aburi dupa pornire. cred ca este ok. Bafta!
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
- PH-XX-XXX
2004 Expression
|
|
cdadan |
![]()
Post
#351
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cu clima pe auto, sunt momente in care motorul functioneaza usor neregulat, in regim lejer. In momentul in care setez AC off, totul revine la normalitate.
Relantiul la cald sta in mod normal putin peste 750, insa in momentul in care setez clima pe auto, urca in zona 900 si ramane acolo. Compresorul pe Laguna nu are cilindree variabila? Problemele vin de la compresor, de la cuplaje, de la softul de gestiune al motorului? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 7 Aug 2011, 13:04) Relantiul la cald sta in mod normal putin peste 750, insa in momentul in care setez clima pe auto, urca in zona 900 si ramane acolo. E un comportament absolut normal. Eu nu stiu daca in momentul in care am clima pornita si ledul de AC stins compresorul mai merge... eu inclin sa cred ca da, doar la OFF ajunge si la mine turatia la 770-780. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#353
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
La relanti, cu compresorul fortat pe off, turatia e in zona de care ai zis, un pic peste 750. Cand apas butonul auto, turatia pleaca in zona 900 si ramane acolo.
Exista momente in care ledul de AC e stins si compresorul functioneaza, depinde ce se butoneaza pe la climatizare. Stiu ca functioneaza urmarind relantiul. Dupa apasarea butonului auto, se poate dezactiva compresorul prin apasarea butonului AC. Climatizarea functioneaza in modul automat, fara compresor. Cand modul auto e activ, relantiul sta sus indiferent de conditiile meteo, de acolo trag concluzia ca functioneaza compresorul. Cum ramane cu mersul neregulat al motorului? Compresorul modifica aiurea si des cilindreea variabila? Softul de gestiune al motorului e prost? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#354
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si atunci, daca am ledul de AC stins si restul pornit (asadar conform spuselor tale compresorul nu functioneaza) de ce acul nu sta tot la 780 ca atunci cind e pe OFF?
Unde gasesti termeni de genul cilindree variabila pentru compresor? Tu ai vrea sa ai 750rpm si pe OFF si pe AC pornit? Crezi ca e logic atita timp cit relantiul e turatia minima de functionare rotunda a motorului iar prin introducerea unor consumatori (clima, faza lunga, proiectoare, incalziri in scaune, etc) ar scadea turatia sub aceasta valoare? Poate daca faci comparatia cu dieselul e altceva, cind porneam nu trecea de 800 la rece nici iarna. Softul n-are nimic. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#355
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53) daca am ledul de AC stins si restul pornit (asadar conform spuselor tale compresorul nu functioneaza) de ce acul nu sta tot la 780 ca atunci cind e pe OFF? Pune climatizarea pe auto (apasand butonul). Ledurile de la auto si AC vor sta aprinse. Apasa butonul de AC. Ledul se stinge, la fel si cel de pe butonul auto. Clima va functiona in modul automat (adica modifica ventilatie si intensitate), insa turatia motorului va cobora spre 750. Si nu mai baga aer rece. Inceraca si vorbim dupa. ![]() QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53) Intreaba-l pe nea' google. ![]() QUOTE(audiofilu' @ 7 Aug 2011, 13:53) Ok. Atunci cum se explica functionearea neregulata a motorului? Cand il apuca, parca ar intrerupe o bujie, doar ca senzatia e mult redusa ca intensitate. Si merge in hopuri mici pana se plictiseste si isi revine. Sau merge asa pana ajungi la destinatie. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
1. Afirmi ca la relanti acul sta la 750 cu cu OFF pentru clima si cu AUTO pornit dar cu AC oprit?
2.Citat:""Toate masinile cu a.c au compresor cu cilindree variabila. La unele este variabila intern (o autoregleaza compresorul ) iar la altele extern (de la computerul masinii, climatronic, etc)." Cum toti avem aceeasi marca nu vad de ce ar fi la tine altfel dpdv constructiv. Iti cauti de treaba... 3.Poate e la tine vreo problema, la mine de ex (ca am acelasi motor) nu are nimic, si nici nu intrerupe, nu se poticneste, merge ok. Ca sa nu mai spus de varianta optimizata. Schimba bujiile cu din alea cu Iridium. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#357
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
1. Urmeaza exact pasii de mai sus si vezi rezultatul.
2. Ai intrebat de ce folosesc termenul. Sunt si compresoare fara cilindree variabila. 3. Am bujii cu iridiu de 15 mii km. Problema nu-i de la bujii. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Special pentru nasu'mare
![]() Inseamna ca, compresorul fucrioneaza doar cind e ledul de AC aprins, in rest chiar daca e OFF sau AUTO fara AC aprins e tot aia??? Hm... Nu stiu ce sa zic insa daca la mine nu face (si ma stii ca eu sar de cur la cea mai mica problema-vezi faza cu biziitul de la pornire!) inseamna ca la tine e o problema, ramine de vazut daca e asa de alarmant. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#359
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Partea proasta e ca uneori functioneaza si cand ledul e stins. Depinde ce si cum butonezi suplimentar pe la climatizare, n-am gasit o regula. Poate de ex. sa porneasca atunci cand e nevoie de dezaburire ... cred.
Eu stiu cand merge si cand nu dupa turatia de relanti, la cald. Singura metoda pentru dezactivare care merge de fiecare data, e cea de mai sus. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 20:06 |