Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi

donnul
post 31 Oct 2010, 13:27
Post #301


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 October 10




QUOTE(TwistR @ 22 Mar 2009, 21:51)
salutare , sunt proaspat posesor de laguna 2 , si vin cu o nelamurire/problema , cand pornesc prima oara masina , dupa o pauza mai indelungata , sa zic cateva ore (deobicei la prima cheie dimineata patesc) nu functioneaza clima , adica e dat pe 26 grade , intensitate maxima , si nu se intampla nimic , am asteptat si 30 minute si degeaba
singura solutie e sa opresc motorul si sa repornesc , si atunci merge fara probleme..
vreun sfat?
*




Salut!

Am tot cautat sa vad daca este postat vreun raspuns la problema semnalata de TwistR, dar nu am gasit!

Stie cineva cum se poate rezolva aceasta problema?
A aparut si la mine de catva timp, adica mai precis de cand s-a racit vremea.

Multumesc mult!


--------------------
Reanault Laguna 2 2002, 1,9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 1 Nov 2010, 11:23
Post #302


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




In 70-80% din timp clima functioneaza corect, respecatand cu aproximatie valorile setate. Insa uneori ... e prastie.
Cu motorul la temperatura de lucru, inghet de frig. Chiar si fortand teperatura la 26 grade, se hotaraste greu sa bage cald, dupa minute bune. In alte cazuri, merg la drum lung cu 22 grade. Totul bine si frumos, insa dupa cateva zeci de minute baga cald intr-o veselie. Ajung la 18 grade pentru a opri valul de caldura.
In alte cazuri, chiar daca respecta in general temperaturile setate, se apuca sa bage cate un val de aer rece, sau cald, fara stimul exterior.
Aproape zilnic utilizez si un agregat dotat cu climatronic (varianta originala). Acolo diferenta de jumatate de grad se simte. Stie sa mentina foarte bine temperatura, fara sa te sufle ba cu rece, ba cu cald, aiurea.
Apropo, am desfacut la un moment dat senzorul (tubuletul) montat in suportul de oglinda, e curat ca lacrima.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihi_bis
post 23 Nov 2010, 21:07
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 October 09
From: Roma, Italia




Salutare! Am si eu o problema legata de climatronic: pana acum ceva timp a functionat totul perfect. Apoi dintr-o data s-au stins beculetele(care ilumineaza ecranul) de la clima sad.gif . Am apasat in partea de jos a display-ului si s-a aprins. Un timp a facut asa dar acum nu se mai aprind beculetele deloc. Ziua nu e problema ca se vede dar noaptea... ph34r.gif . Stie cineva ce s-a intamplat sau e mai bine sa merg la un electronist?


--------------------
Renault Laguna II - GL-**-*** 2003, 1,9Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onu_sm
post 23 Nov 2010, 22:28
Post #304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 10 February 09
From: Ploiesti




Salutare.
Puteai macar sa dai un search despre iluminarea displaiului la climatronic....
Iata de aici m-am inspirat si eu cand am avut aceeasi problema la a mea:
http://www.reno.ro/Variatia-intensitatii-l...nic-t44220.html
Tin sa-i multumesc si sa-l felicit pe "aviasol" pentru tutorialul prezentat... ca la carte.
Baftaaa....


--------------------
Renault/vw kafer Laguna II-1.9 dci/ aircooled 1300 2003/1968
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CJ10LUC
post 5 Dec 2010, 19:40
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 8 November 10




Am o problema si o nelamurire. Brusc nu mai imi baga caldura pe partea soferului. Afisajul e ok, dar nici la parbriz, nici la partea stanga a gurii de aer centrale si nici la gurile de aer dinspre portiera stinga, nu mai vine caldura.
Am vazut pe forum ca se vorbeste de un motor de mixaj, si ca trebuie nu stiu cum testat cu o baterie de 9v, dar este doar UN singur motoras?
pe planeterenault se vorbeste de unul stinga unul dreapta - unii vorbesc de cel care este undeva la stinga filtrului de habitaclu (in torpedou) altii de cel stinga.

cite motorase sunt si care credeti ca ar trebui verificat pt problema de caldura pe partea soferului??

alte sfaturi??


--------------------
Renault Laguna II - CJ 10 LUC 2002/1.8 16V Dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 5 Dec 2010, 20:49
Post #306


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




In postul 276 al acestui topic am postat un MR in care gasesti tot ce ai nevoie ,era nevoie doar de un simplu "search".


--------------------
Renault Laguna/Modus - MS-//-/// 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 5 Dec 2010, 22:59
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu am reusit sa identific unde e porul prin care pierde freon...e improscat peste tot pe acolo. La una din incarcari aia mi-au pus inca vreo 100 de ml de ulei in plus. Cred ca acum am prea mult. mad.gif
O sa vad cat e conducta aia de presiune sa o schimb cu totul. Ar trebui sa dau si uleiul jos si sa pun exact cantitatea recomandata. Nu imi dau seama daca se poate goli compresorul de ulei fara demontarea lui.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihi_bis
post 5 Dec 2010, 23:12
Post #308


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 11 October 09
From: Roma, Italia




scuzati! sunt mai nou pe aici. Am gasit si am si rezolvat problema.
Multumesc si data viitoare promit ca am sa caut mai atent.


--------------------
Renault Laguna II - GL-**-*** 2003, 1,9Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
donnul
post 3 Jan 2011, 12:01
Post #309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 October 10




QUOTE(donnul @ 31 Oct 2010, 13:27)
Salut!

Am tot cautat sa vad daca este postat vreun raspuns la problema semnalata de TwistR, dar nu am gasit!

Stie cineva cum se poate rezolva aceasta problema?
A aparut si la mine de catva timp, adica mai precis de cand s-a racit vremea.

Multumesc mult!
*




Intamplator cred ca am gasit rezolvarea problemei legata de functionarea ventilatorului pentru incalzire.

Problema s-a rezolvat in momentul in care bateria masinii m-a lasat si a trebuit sa o schimb. Dupa schimbarea bateriei am observat ca ventilatorul pentru incalzire habitaclu functioneaza normal. Cred ca exista pe undeva un senzor sau releu care blocheaza pornirea ventilatorului in momentul in care tensiunea bateriei este sub o anumita valoare, asa incat sa fie suficienta energie pentru alti consumatori mai importanti, cum ar fi demarorul, pompele de combustibil, etc.. Acest defect era memorat si nu permitea ventilatorului sa porneasca decat dupa o oprire a motorului dupa cateva minute de functionare si implicit de incarcare a bateriei.

Daca acest tip de defect va mai apare voi reveni cu alte informatii.


--------------------
Reanault Laguna 2 2002, 1,9 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garc3a2000
post 5 Jan 2011, 18:59
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 1 November 09
From: Slatina




domnul ,f bine ca ai revenit cu o precizare ,am avut aceasta problema o singura data si nu stiam de la ce,la momentul respectiv am pornit masina cu cablurile, acum am schimbat bateria si nu cred ca mai aveam nesansa sa-mi faca vreo figura.


--------------------
renault laguna ll 2.2/110KW - es/4197-BVS 2002 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 18 Jan 2011, 17:08
Post #311


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




A inceput de cateva zile, dimineata, la pornire, sa se simta un miros de pe instalatia de climatizare. Asa ca am purces la a cauta solutii de curatare si igienizare AC. Pe vremuri erau ceva spray-uri cu aerosoli care se porneau, se asezau in zona pedalelor, si se pornea clima + ventilatia pe recirculare. Si gata, totul era simplu.
Acum am gasit diferite spray-uri prevazute cu furtun si ceva spuma, iar in "manualul de utilizare" scria ca trebuie decuplata instalatia electrica, iar cu ajutorul furtunelului se va goli integral tubul prin toate orificiile vaporizatorului de AC. Apoi se lasa 30 min, se reconecteaza instalatia electrica si se porneste AC pentru a se elimina restul de substanta.
Prima intrebare: cunoasteti ceva solutii care sa nu necesite atata bataie de cap?
Si a doua: Unde naiba e acel vaporizator, cum am acces la el, ca prin cotloanele prin care l-am cautat nu-i, si nu prea vreau sa demontez integral masina..
Merci mult!

EDIT:
M-am uitat si prin pdf-urile postate pe acest topic, insa nu reusesc sa ma dumiresc cum naiba se aplica solutia de curatare. Sunt niste poze din care nu ma pot edifica sub nicio forma.

This post has been edited by gabizegrean: 19 Jan 2011, 09:15


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 15 Mar 2011, 22:54
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Stie cineva ce garnituri trebuie la conductele de la compresor?
Ma intereseaza mai exact garnitura de la conducta ce urca de la compresor la filtrul dehidrator (butelia aia de sus)
conducta_dehidrator_compresor.jpg ( Size: 14.95k ) Number of downloads: 1567
conducte_compresor.jpg ( Size: 392.46k ) Number of downloads: 1670


This post has been edited by Dan73: 15 Mar 2011, 22:54


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 16 Mar 2011, 13:26
Post #313


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




gabizegrean foloseste cu incredere aceste spray-uri cu furtunas , eu am folosit la 2 masini pana acum si nu au fost probleme cu ele .
Am folosit spray-ul exact cum scrie in instructiuni impreuna cu un filtru de polen nou , de obicei la al doilea filtru inlocuit mai folosesc un spray .


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP - AJ 53969 2002
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 16 Mar 2011, 14:36
Post #314


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Ovidiu, te rog sa detaliezi UNDE anume ai pulverizat spuma aceea. Eventual, daca nu cer prea mult, descrie in cateva vorbe intreaga operatiune.
Merci mult!


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 17 Mar 2011, 17:38
Post #315


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




Cum am mai spus , in principiu scrie pe instructiuni.
Agiti sprayul si furtunasu in bagi cit de adanc poti in gaurile de ventilatie si spray-ezi in fiecare in parte pana aproape vezi spuma ca iti iese de gura de ventilatie . Dupa ce ai spray-at toate gaurile pornesti motorul si dai clima pe maxim cu geamurile deschise pentru o perioada de 10-15 min , nu mai stiu exact .


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP - AJ 53969 2002
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 17 Mar 2011, 18:44
Post #316


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




Pe al meu scrie ca trebuie decuplata instalatia electrica, si pulverizat integral sprayul in vaporizatorul AC-ului. Lasat o vreme sa lucreze, apoi reconectat tot si pornita clima.
Ori operatiunea asta e cam complicata, si faptul ca cere decuplarea instalatiei electrice imi da de banuit.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiupay
post 19 Mar 2011, 10:46
Post #317


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 6 February 06
From: Sola -Norway




http://www.crcind.com/wwwcrc/tds/TCA3%20AIRCOCLEAN.PDF sper ca asta sa te ajute , asta e produsul pe care il folosesc.


--------------------
ex : Renault Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP - AJ 53969 2002
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 29 May 2011, 16:15
Post #318


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




salutare oameni buni!sunt nou posesor de laguna si se pare ca si eu am o problema cu clima la a mea masinuta second hand.masina are dublu climatronic asa ca o sa va descriu cum pot mai bine simptomele.in primul rand ca la orice masina cumparata sh am facut o revizie generala (ulei,filtre,placute,samd.)+clip tester la reprezentanta unde totul a iesiy ok.pana aici totul bine.numai ca astazi ma hotarasc sa o scot la plimbare la un drum de 150 de km sa vad ce si cum.pe drum observ ca functia auto setata la 22 de grade baga de fapt cald de ce? pentru a avea cat de cat aer rece in masina a trebuit sa o dau pe 16 grade si sa decuplez auto . filtru de habitaclu este nou nout si se pare ca termometrul de pe oglinda functioneaza. verificat langa un megane aratau amandoua aceiasi temperetura.inca o intrebare:lumina de pe climatronic nu a-r trebui sa se stinga atunci cand este pe off? sper sa nu nu am probleme grave,desi eu personal cred ca sa intervenit asupra masinii electronic atunci cand au montat o alarma obisnuita pentru ca mie cartela imi functioneaza doar pentru pornit motorul. multumesc anticipat celor care imi pot da un sfat.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 29 May 2011, 16:32
Post #319


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Lumina nu se stinge cand e pe off. Cat despre faptul ca baga cald: Compresorul presupun ca este cuplat, nu? Imi pare o problema de motorase si sau clapete dirijare aer. E cam naspa de ajuns la ele... se poate incerca deblocarea acestora prin niste metode specifice in service (li se dau niste comenzi repetate de inchidere/deschidere la maxim. Insa asta este o remediere temporara.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefan37
post 30 May 2011, 21:01
Post #320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 7 November 10




eu am o problema similara, dar numai cu partea dreapta de gurilor e incalzire; iarna merge ok cam 20 min, apoi partea dreapta se raceste, iar vara se incalzeste ... aveti idee care e problema ?


--------------------
renault laguna 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 30 May 2011, 22:52
Post #321


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Probabil motorase amestec aer....


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cheluu
post 31 May 2011, 13:54
Post #322


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 27 May 11




salut din nou! revin cu niste informatii noi. colegul noestru de forum caruia personal ii raman dator sa oferit sa ma ajute in aceasta problema. dupa o ferificare cu diagnoza cu tester imi apare o eroare la senzorul de temperatura al vaporizatorului care indica ca si valoare chiar si 107 grade la un moment dat.valoarea am inteles ca nu trebuie sa depaseasca 17-18 grade (sper sa nu ma insel).si se pare ca si motorasele de mixaj aer imi fac figuri , deci trebuiesc curatate.mie personal imi baga frig doar la 16 grade si tot ce depaseste aceasta valoare ca si reglaj pe afisajul climei inseamna cald.deci am rece doar la 16.sau am rece la 16 stanga si cald la 18-26 dreapta si invers.plus ca nici treptele ventilatiei nu cresc pe modul auto.posibil ca toate problemele sa fie de la acel senzor de temperatura al vaporizatorului.urmeaza sa il inlocuiesc chiar si cu unul second-hand daca gasesc .apropo daca are cineva sunt direct interesat.daca mai stie si alt coleg de o problema asemanatoare il rog sa posteze.dupa ce il inlocuiesc revin cu informatii.senzorul trebuie sa aiba in momentul masurarii 3 ohmi la 25 de grade.inca nu l-am demontat pe al meu asa ca nu stiu exact.este posibil sa zicem sa fac o reincarcare cu freon si sa imi indice o alta temperatura acel senzor?multumesc inca o data lui stefan t pentru amabilitatea de care a dat dovada descoperindu-mi o eroare pe care cei de la serus in urma cu cateva zile nu au fost in stare sa o faca.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 31 May 2011, 15:48
Post #323


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Cu placere colegu', asteptam pareri. O singura observatie, temperatura in vaporizator poate atinge frecvent temperaturi de 2x grade, doar ca mai sus de 23 deja ajunge doar in situatii rare.
Cat despre problema cu motorasele de mixaj, personal cred ca este foarte posibil ca problema sa fie legata de senzorul temperatura vaporizator, tinand cont de complexitatea sistemului de climatizare.
De asemenea, trebuie mentionat ca la tine, pe 16 grade mod manual, clima poate furniza o temperatura normala (scazuta) cu AC-ul cuplat. Parerea mea este ca in acest caz nu se justifica o reincarcare cu freon/ ulei precedata de remedierea senzorului, ci invers doar daca este cazul.

Multa bafta, si asteptam si alte pareri.

This post has been edited by StefanT: 31 May 2011, 15:50


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 17 Jun 2011, 09:14
Post #324


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Am o problema de care nu stiu cum sa scap: climatizarea functioneaza prost. Iarna uneori inghet in masina chiar si la 25 de grade. In alte situatii, vara cu 22 de grade baga un frig de ma doare capul dupa 10 minute. In alte situatii mor de cald si trebuie sa cobor la 16 grade. Plus ca mai face niste figuri: se stabilizeaza si totul e ok, insa dupa niste zeci de km incepe instant sa se tureze, desi nu sunt factori perturbatori.
Un lucru e sigur: poate cald, poate si rece. Dar modul in care le combina este uneori total pe langa situatie. De multe ori sunt nevoit sa trec pe setari manuale, ca altfel chiar nu ne intelegem. Dar si acolo intervine problema fluxului cald/rece, la care nu am acces direct.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 17 Jun 2011, 19:39
Post #325


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Fluectuatiile mari de temperatura la valori intermediare ale climei 16.5 - 25.5 C pe modul auto pot fi cauzate de senzorul temperatura care citeste temperatura din vaporizator. Mai poti banui si motorasele de mixaj, insa mai intai as verifica ce valori afiseaza senzorul respectiv, din moment ce am impresia ca problema se manifesta preponderent in modul AUTO.

Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vicmega
post 18 Jun 2011, 19:32
Post #326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 23 May 11




salutare tuturor, sunt un proaspat proprietar de laguna 2 si as vrea sa va intreb daca stiti cumva unde se afla siguranta de la aerul conditionat pt ca eu cred ca este arsa pt ca nu imi porneste motorasul dar pe tester a pornit,si din cate am inteles are o siguranta pe la motor si este posibil sa fie arsa, daca ati putea sa ma ajutati cu niste poze ar fi ok.. ms


--------------------
renault laguna 2 - BM-823-LD 2002 initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 19 Jun 2011, 13:05
Post #327


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Ce motoras nu porneste?


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI MH27DAC
post 7 Jul 2011, 08:50
Post #328


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 June 11




salut,
am si eu o problema la climatronic. cred ca este de la senzorul care indica la afisaj temp. cind este ok 27grd baga rece , cind se duce la-25grd nu mai merge recele. care este problema de imi fluctueaza temp pe afisaj, unde este acel senzor de temp, ce pot sa fac? va rog ajutati-ma!

laguna 1,9 dci 120cp, 2003


--------------------
Renault laguna2 - MH27DAC 2003 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan.stavar
post 7 Jul 2011, 11:00
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.226
Joined: 24 April 10
From: Braila




e bulit senzorul de temperatura si se afla sub oglinda dreapta


--------------------
Renault Laguna II 2005 / Initiale Paris / 2.2 DCI Cutie Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRISTI MH27DAC
post 7 Jul 2011, 13:42
Post #330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 June 11




multumesc, bogdan!
stie cineva cum se ajunge la senzorul asta, adica, se poate schimba acasa?


--------------------
Renault laguna2 - MH27DAC 2003 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:06
Dacia