Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
AdR!@N |
![]()
Post
#1261
|
||
![]() Adrian Group: Members Posts: 1.175 Joined: 13 December 10 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Latitude
Luxury 2.0dCi CVA Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#1262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Toate supapele regulatoare aveau rezistenta de 18,5-18,7 adica in parametri.
Sigur am vazut 13,x volti la ralanti dar maine nu ma bag din nou sub ea? 28 Jun 2025, 08:30: Dar dacă deșteptul care a înlocuit mufa de la supapa regulatoare A INVERSAT FIRELE din mufa, și în loc să am zero la ralanti am 13v și supapa merge anapoda? Sau nu contează sau nu ar fi mers deloc? Mă bag intr-o ora la lucru dar sunt singur, trebuie sa prelungesc firele sa vad becul sau multimetrul la accelerare. 28 Jun 2025, 09:29: Am pus multimetrul la mufa supapei, am vreo 12,x volti cu contactul pus apoi urca la 13,x doar cand cupleaza compresorul. Ambele tevi sunt reci, cea groasa are condens mai mult. Singura zona fierbinte e la iesirea din compresor, pe portiunea de teava care are o dilatare ca un cilindru. Dupa vreo 20 de secunde se opreste GMV pentru 10 secunde apoi o ia de la capat. Baga rece dar repet, e rece pe ambele tevi in compartimentul motor, pe tevile de deasupra rotii dreapta fata. This post has been edited by audiofilu': 28 Jun 2025, 08:29 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Azi am pus din nou un tester pe masina, senzorul de temperatura exterioara este vazut la 215 grade, este al patrulea tester care arata aceasta valoare. In bord arata 32 de grade. Dupa ce s-a scos mufa de la oglinda nu mai arata nimic in bord, era spatiul lipsa.
Senzorul de umiditate de la oglinda interioara functioneaza, l-am "aburit" si arata variatii ale valorilor. Masurat presiunile din sistem: cu motorul oprit cam 7-8 bar, dupa ce cupleaza compresorul urca rapid pana pe la 17-18 bar apoi dupa cateva secunde incepe sa scada pana pe la vreo 12-13 bar apoi se decupleaza si el si GMV. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(AdR!@N @ 26 Jun 2025, 22:35) Cu Ddt 2000 poți observa mult mai ușor variația presiunii freonului și anclansare a compresorului. Dacă ai sita înfundata, ar creste presiunea freonului foarte rapid, și la relanti variaza rapid PWM-ul din cauza suprapresiunii. Aproape același efect și la uscător colmatat sau supapa expansiune înfundata. Masurat presiunile din sistem: cu motorul oprit cam 7-8 bar, dupa ce cupleaza compresorul urca rapid pana pe la 17-18 bar apoi dupa cateva secunde incepe sa scada pana pe la vreo 12-13 bar apoi se decupleaza si el si GMV. Sa fie ata de multa mizerie in sistem (inca) si sa fie sitele infundate la supapa de expansiune? Sau filtrul uscator colmatat? Supapa de expansiune (tip tigareta) de pe Laguna 2, se poate pune invers din greseala? Conform schemei trebuie cu sita spre spate dar nu inteleg ceva: daca fluxul este de la compresor prin condensator si prin supapa iar pozitia ei este cu sita spre spate, DE CE am mizerie in partea din spate a sitei, pe exterior, ca si cum freonul ar curge din spate spre fata? Schema_AC.png ( Size: 145.24k ) Number of downloads: 43 Expansiune.jpg ( Size: 3.86mb ) Number of downloads: 41 Si se aude un sfarait in zona acestei supape cat timp sistemul merge ok, in primele 10-15 secunde apoi acesta se estompeaza si dispare pentru a aparea intermitent, cu intensitate redusa. Poate nu trece prin supapa de expansiune desi in mers totul merge. This post has been edited by audiofilu': 1 Jul 2025, 18:16 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
drati71 |
![]()
Post
#1265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 27 July 05 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Sal, îmi puteți da un sfat ce pot face să scap de "guma" de pe butoanele de reglaj al temperaturii de la climatronic! Au devenit foarte deteriorate, te murdărește pe mâini și este foarte neplăcut la atingere! Există ceva capac sau altceva care se poate pune pe el? Mulțumesc.
|
--------------------
God Give You Joy!
.
. Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560 |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#1266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu am indepartat absolut toata vopseaua cauciucata de pe toate elementele din masina (manere, blocul de butoane al oglinzilor, usita de la navigatie, panou clima, scrumiera, panou zona frana de mana electrica) folosind nitrodiluant si razuind cu un element moale (in mare parte unghia) pana am indepartat tot. Merge si sters cu un prosop flausat dar mai greu.
Apoi am folosit o vaselina speciala pentru plastic care a revigorat culoarea si a dat aspect de pianoblack, foarte misto. Daca nu ma insel, am pus si poze dar acum vreo 10 ani sau mai mult. NU am indepartat de pe radio ca se sterg si literele. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
drati71 |
![]()
Post
#1267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 27 July 05 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
|
--------------------
God Give You Joy!
.
. Reno Laguna II 1,9 dCi; 2004; 120CP; Dynamique; Gris Hologramme
PDA FSC N560 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 10:56 |