Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Climatronic Laguna II, probleme, sfaturi
cdadan |
![]()
Post
#391
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
audiofilu' |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ba da insa eu sint contrariat ca la inceput afirmai ceva apoi exact pe dos, macar eu sint consecvent.
![]() Eu nu am nici o problema, merge conform asteptarilor si comenzilor date. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
StefanT |
![]()
Post
#393
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 9 Aug 2011, 11:55) Acuma mai sint si acuzat ca... contrazic. ![]() Parerile personale sint una, cun functioneaza in realitate e alta. PS: eu am fost primul care a spus ca se retrage, nu te mai da lovit acum. ![]() 1. Nu te-am "acuzat" de nimic. 2. Culmea e ca la mine se potrivesc, si la o masina care functioneaza bine asa ar trebui sa fie. 3. Nu ma dau lovit, te poti retrage cand vrei tu. Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
cdadan |
![]()
Post
#394
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Crede-ma ca n-am nici timp si nici dispozitia necesara.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cdadan |
![]()
Post
#396
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Pai macar zi la ce te referi ...
In alta ordine de idei, am reusit sa vorbesc la reprezentanta. Pentru diagnoza ma pot programa cel mai devreme vineri. Dobitocul spunea: "a, e compresorul bulit". Mama lor de idioti ... |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
pishky |
![]()
Post
#397
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
printre certuri explicati si care e treaba cu cercurile pentru recirculare
tind sa cred ca cel cu A e pt auto - ce face nu stiu iar cel gol este pt recirculare manuala - avantaje si dezajavtaje care ar fi? |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cind e pe AUTO ar trebui sa sesizeze cind e praf/fum sau alte substante care ar deranja si sa opreasca patrunderea acestora in habitaclu, practic la mine patrunde in habitaclu chiar daca putin.
Cind e pe recirculare (metoda folosita de mine cind sesizez vreun pericol ca unul de mai sus) nu mai patrunde nimic in interior. Mai folosesc atunci cind doresc o racire mai rapida. Pe timp de ploaie (toamna sau cind e umiditate mare) daca e pe recirculare se aburesc geamurile si va trebui dat pe AUTO sau direct de afara (ledurile stinse) si pornit AC. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
pishky |
![]()
Post
#399
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
ok, multumesc de explicatie.
ma gandeam ca ar fi mai eficient pe recirculare pt ca barboteaza aerul deja putin mai rece decat cel de afara si deci obtin o racire mai buna. Merg un pic cu geamurile deschise la pornire pentru a ventila natural aerul cald statut in masina. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
StefanT |
![]()
Post
#400
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 9 Aug 2011, 15:54) Cind e pe AUTO ar trebui sa sesizeze cind e praf/fum sau alte substante care ar deranja si sa opreasca patrunderea acestora in habitaclu ![]() ![]() ![]() ![]() Nu detecteaza nici naiba praf si toxicitate. Singurul senzor de acest gen este inauntru, si este pentru a comuta (im modul auto al recircularii adica ledul din dreapta din interiorul rotitei din dreapta) de pe recirculare pe aer exterior atunci cand aerul devine inchis tocmai pentru faptul ca a stat prea mult pe recirculare. Nu comuta pe recirculare pentru ca ai un diesel vechi in fata spre ex. Informatia asta este total eronata.... Ca sa fie clar, cum gandeste clima dpdv al recircularii automate: Masina a stat in soare toata ziua, afara sunt 35 de grade. Pornim masina, clima pe auto deci recirculare tot auto. Setam pe 16 grade (low), pleaca pe aer exterior. In scurt timp se ventileaza cat de cat masina, gen 3-5 minute, apoi clima ii indica sa treaca pe recirculare, asta in momentul in care aerul din masina are o temperatura mai mica decat cel din exterior, pentru a raci aerul deja racit, implicit de a fi mult mai eficient. De mentionat ca trece pe recirculare pentru intervale scurte, gen 2-3 minute maxim, si alterneaza pana se raceste bine in masina. Apoi nemaifiind nevoie de eficienta f mare pentru ca in masina este deja racoare, nu mai trece pe recirculare. Acel senzor de toxicitate are tocmai rolul sa ii spuna cand este nevoie de aer proaspat in masina, pentru ca dpdv al temperaturii este bine sa stea cat mai mult pe recirculare, dar daca ai tras o basina cat e pe recirculare, trebuie detailing la interior cap-coada ![]() De retinut ca in cazul recircularii automate, singurul semn cand masina trece pe recirculare este zgomotul mai puternic al aerotermei, acest lucru nefiind indicat prin ledurile de pe butonul rotund din drepta. edit: ce spune bine audiofilu, e ca DACA intra-adevar cand ai praf sau fum in fata dai pe recirculare, acestea nu mai patrund in habitaclu. Eu cand urc vreo rampa in spatele unu ROMAN diesel dau pe recirculare si nu intra deloc miros in masina. Daca intra, e o problema de etanseitate sau motoras recirculare blocat, etc. si se vede tot pe ddt200 daca cursa executata nu este completa. Insa, modificarea trebuie facuta manual pe recirculare permanenta, ledul din stanga adica. P.S.: Cand niciunul dintre ledurile de recirculare nu este aprins, ventilatia nu recircula EVER ! This post has been edited by StefanT: 9 Aug 2011, 19:19 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
cdadan |
![]()
Post
#401
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Azi de dimineata, 18 grade afara, am pornit pe auto si intr-adevar ledul de la AC nu s-a aprins, decat dupa vreo 5 minute.
Culmea, scarba draq, a mers bine. Face figuri doar cand o taie capul. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#402
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Eu am observat ca uneori , cu clima pe auto, ambele leduri sint stinse chiar daca inainte a fost aprins ledul din dreapta al butonului dreapta . Care este modul de functionare in acel moment?
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
StefanT |
![]()
Post
#403
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu ar trebui sa existe asa ceva....
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#404
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Eu asta am observat, de f putine ori, e adevarat, dar chiar dc clima mergea ambele leduri ale butonului dr a climei erau stinse.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
pishky |
![]()
Post
#405
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
face asa cand butonezi acolo la recirculare, - ajungi la destinati - opresti motorul - si cand repornesti nu stie exact setarea pt recirculare si atunci sunt stinse ambele. (pe incercate)
Multumesc domnul stefanT pt explicatie. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
StefanT |
![]()
Post
#406
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Singura explicatie plauzibila pare aceasta de mai sus
![]() Cu placere! This post has been edited by StefanT: 10 Aug 2011, 20:25 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
La mine in mare parte functioneaza faza asta cu butoanele , in sensul ca se aprind cum trebuie , dar eu nu am reusit sa vad niciodata compresorul invartinduse .Din cand in cand mai simt miros de freon dar parca nu face frig in masina . Cum il pot face sa porneasca pe manual ?Si mai e o treaba ciudata pentru mine , cu cartela scoasa am tensiune de 12V la mufa aia mai subtire cu fir rosu si verde(parca), e normal?
|
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
pishky |
![]()
Post
#408
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
daca iti miroase a freon - verifica sa nu ai instalatia sparta.
In mod normal freonul este intr-un circuit inchis - si el raceste aerul care vine spre habitaclu fara sa aiba contact direct. Posibil din acest motiv sa nu raceasca. Exista niste substante verzi fosforescente pentru a vedea fisurile de pe conductele de freon. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
80% din instalatie e noua , compresor nou , radiator nou , conducte care vin pana in bord noi , sper sa ajung in Ro cit inca mai e cald sa merg undeva sa verifice iar instalatia , ca aici mi sa spus "totul e nou deci ar trebui sa mearga "
![]() |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
- AJ 53969
2002 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
cdadan |
![]()
Post
#410
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Deci: plimbare in seara asta, dupa 22:30, temperatura exterioara 17 grade. Am plecat cu clima pe auto (22 grade stanga-dreapta), compresorul (si ledul verde) au mers vreo 10 minute fara sa dea semne de oprire. Cum in masina era cam racoare, am trecut pe 23, dupa cateva secunde ledul de AC s-a stins si motorul a dus relantiul la 750. Tot frig in masina, am fortat 26 grade.
Tot timpul am modificat temperaturile simultan, stanga si dreapta la acelasi nivel. Cu 26 (adica HI) s-a turat ventilatorul cam la jumatate si a dat caldura. Dupa 1 minut, am revenit pe 22 de grade, a pornit AC-ul. Dupa cateva minute ledul s-a stins, insa motorul tot la 900 tinea relantiul. Am fortat oprirea AC-ului (dubla butonare) si motorul a revenit la 750. Cum in masina tot frig era, am inceput sa cresc temperatura la 23, apoi la 24 si chiar 25.5. Minute in sir nu s-a intamplat nimic, pe gurile de ventilatie venea un aer racoros. Am incercat pe auto, fara rezultat. Ledul de AC nu s-a mai aprins, insa surpriza, motorul tinea relantiul la 900. Iar l-am pacalit cu dublu click si a revenit la 750. Concluzii: simple. Compresorul merge in dese randuri si fara martor aprins. Mixul de aer e aiurea. Cand o apuca, da ce temperatura vrea, nu ce-i ceri. La 26 grade stanga-dreapta (adica HI) nu da tot ce poate. Pune mixul de aer pe cald, insa nu tureaza prea mult ventilatorul. Daca nu as folosi aproape zilnic un climatronic (ala original, nu facatura de clima automata de la reno), poate eram mai ingaduitor. Asa, stiu cam ce ar trebui sa faca si ma crucesc de ce iese. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
StefanT |
![]()
Post
#411
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca mergea compresorul cand baga rece si martorul stins? Aerul de afara la 17 grade te poate pacali....
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
cdadan |
![]()
Post
#412
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Alt motiv nu are sa stea relantiul la 900 ...
Era rece in masina din cauza mixajului, care de multe ori merge aiurea si aproape de fiecare data e insensibil la mici modificari. Compresorul intra aiurea, fara legatura cu realitatea, in multe cazuri. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
StefanT |
![]()
Post
#413
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mixajul care nu se modifica progresiv, este de obicei datorat ori blocajului motoraselor, ori, gasit de mine pe 2 masini, datorita informatiilor eronate date de sonda responsabila cu citirea temperaturii din vaporizator.
Eu prefer sa nu imi mai dau cu parerea pana nu se face o diagnosticare a masinii, pentru ca e o loterie ![]() Te salut! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(StefanT @ 13 Aug 2011, 23:48) Mixajul care nu se modifica progresiv, este de obicei datorat ori blocajului motoraselor, ori, gasit de mine pe 2 masini, datorita informatiilor eronate date de sonda responsabila cu citirea temperaturii din vaporizator. In situatiile mentionate se foloseste cauzat (pentru ca e de rau, situatie defavorabila) si nu datorat (situatie favorabila, de bine). ![]() Ieri am facut un drum de Bucuresti si am ajuns acasa pe la ora 1 noaptea, am avut posibilitatea sa testez cam tot... singura nemultumire ar fi ca nu raspunde la cele mai mici variatii de temperatura in mod rapid. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Dj_captainu |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru Group: Members Posts: 362 Joined: 14 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Ce solutie ati gasit pana la urma la problema in care nu mai baga aer rece la peste 2200 turatii?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
- IL-16-RYN
2003 , 1.9DCI, 120CP Laguna 2 Dynamique
|
|
cdadan |
![]()
Post
#416
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
In ultima vreme troaca merge iar fara repros. Indiferent de temperaturi sau compresor. Nu mai "sacadeaza" absolut deloc.
Are rost sa merg la diagnoze cand totul e ok? Nu, fiindca nu vor descoperi nimic. Parca-mi vine sa zic ceva de mamele francezilor. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
cdadan |
![]()
Post
#417
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Am vorbit cu un tip care se ocupa cu diagnoze, a lucrat intr-o vreme in reprezentanta pe domeniul asta. Zice ca a avut o situatie similara la un Megane, problema a disparut dupa o verificare a instalatiei de climatizare si completarea cu freon.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
sorinake78 |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 10 June 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine intr-o problema?
Am scos panoul de comanda climatizare automata si in spate are doua intrari pentru cabluri: una pe stanga si una pe dreapta. Problema e ca eu mai am o mufa in spate care nu am unde sa o pun. Imi puteti spune de unde e si ce rol are? Va multumesc anticipat. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2
1.9 dCI 2004
|
|
StefanT |
![]()
Post
#419
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
O am si eu. Am presupus ca e ceva de genul: pre-echipare ptr telefon sau altceva.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
alin52_rak |
![]()
Post
#420
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 18 August 09 ![]() |
dupa lungi ore de citit tot nu am reusit sa ma prind .....la mine baga caldura doar pe partea soferului ,in partea cealalta numai frig ....ce trebuie sa urmaresc sa vad daca e blocat si ce trebuie sa dau jos ca la renault au zis ca nu au meserias pt asa ceva va rog un sfat pana nu vine frigul de tot
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 1.9 dci 120cp laguna 3 1.5 dci 81kw 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 05:50 |