Ma bucur nespus..., Vanzarile Renault continua sa scada
![]() ![]() ![]() |
Ma bucur nespus..., Vanzarile Renault continua sa scada
CGB |
![]()
Post
#91
|
||
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|||
adip |
![]()
Post
#92
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Madriann @ 27 Oct 2006, 09:06) Daca ar fi sa comanzi maine o masina de 20.000 CIP +/- 3000, tu ce ai lua ? Eu sunt curios cati ar cumpara Renault daca ar avea 20000 CIP de dat pe o masina. Probabil amatorii de full-option, altfel nu mi se pare justificata cheltuiala sumei date de tine pe o masina Renault. In opinia mea, pentru Renault pretul maxim la o masina de serie ar fi 16000 DDP. Asta inseamna ca, pentru mine, Laguna nu exista ca target ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
AND |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Skoda a aparut prin 1890, iar Renault prin 1898 sau 99. In fine - 20.000CIP , plus sau minus 3000? Adica hai sa spunem 23.000CIP...ceea ce inseamna vreo 28.000 cu toate taxele. Nu poti niciodata sa spui ce masina ti-ai lua cu suma X de bani, pentru ca masinile sunt impartite pe categorii si pe nevoile fiecaruia. Sunt persoane care la 23 mii CIP si-ar lua un crossover SUV, alte persoane un sedan premium (S40, 159 etc), un MPV de marimi considerabile (Espace etc) iar altii un "hot hatch" (Focus ST, Astra OPC, Golf GTI)...si asa mai departe.
Personal la banii aia mi-as lua ori un Santa Fe DSL 4x4 (asa ca sa scap de o grija + ca arata traznet) ori un Ford S-Max 2.5 turbo (220cp). Iar pentru o berlina..Subaru Legacy 2.5 sau Mazda 6 2.3 - Zoom Zoom! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
RamsesII |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 September 05 ![]() |
Toyota Avensis SW 2.2 D-4D
![]() |
--------------------
Renault Megane
/ Skoda
Octavia II Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
|
|
cri123 |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(adip @ 27 Oct 2006, 20:23) In opinia mea, pentru Renault pretul maxim la o masina de serie ar fi 16000 DDP. Asta inseamna ca, pentru mine, Laguna nu exista ca target ![]() Curat ghinion, fiindca Laguna e una dintre masinile cele mai apreciate in vest in clasa sa, insa ciudat, contrar pretului super la noi, in Romania sufera de complexul Passat. Pacat. Masina chiar merita. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Madriann |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Sufera de complexul Renault, nu de complexul Passat
![]() Am mai spus pe un topic.....eu Laguna am vrut sa-mi iau (modelul biturbo de 170CP) ![]() This post has been edited by Madriann: 28 Oct 2006, 10:09 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
Madriann |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Mda...biturbo...daca gresesc, corectati-ma
![]() Desi...170CP din 2000cmc normal aspirat...cam greu... Detalii LE: ok...turbo ![]() @CristiRenault: mistocareala ta e deplasata...ca de altfel, majoritatea posturilor tale. Conceptul biturbo exista...si nu in maniera prezentata de tine. Da-i un search pe google...sau...mai bine, da click aici. This post has been edited by Madriann: 28 Oct 2006, 12:18 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
A l e x |
![]()
Post
#98
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Madriann, deja la 20.000 pret CIP si cu marja de eroare de 3.000, nu o mai dam in "ce merita" ci o dam in "ce ne place".
Eu personal, in momentul de fata, cu acesti bani mi-as lua un 407. Sunt convins ca sunt si alte optiuni poate mai bune dar eu am boala pe acea masina, acum s-a cam invechit designul dar tot cred ca pe ea as alege-o. Daca nu, poate un Eos (desi am impresia ca sar de suma data de tine) sau un Avensis. Skoda O2 nu as alege in nici un caz. Dar nici o alta masina franceza (inafara de 407). |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
RDaniel |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 9 October 06 ![]() |
Intru si eu in vorba .
De ce ne cumparam masini frantuzesti ? Mie personal imi plac la nebunie . Si cred ca mai e vorba despre ceva : personal nu cred in mitul masinii germane iar in cel japonez nici atat. Toate marcile au bubele lor si furnizorii imprastiati pe tot mapamondul. Nu m-as fi vazut nici in ruptul capului conducand ceva german fiindca ma enerveaza la culme designul gen dulap pe patru roti ce sugereaza soliditate. Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa ce vine din Germania mi se pare masina de mitocan . Poate mi se pare , insa cam toate magariile din trafic sunt facute de soferi cu masini germane . Cei cu masini frantuzesti sunt parca sunt mai civilizati . E vorba si de apartenenta la un anumit tip de cultura ce inseamna rafinament , bun gust , curtoazie , civilizatie. Hans e mai dintr-o bucata , cam necizelat. Nu ati observat stimati posesori de Renault , ca mai intotdeauna un tip cu Skoda vrea sa va " faca " ? . Astea sunt apucaturi de copil frustrat. Personal , imi este jena de jena lor. Niciodata nu mi-am pus mintea cu ei. Altfel , le respect optiunea de cumparare si sa le stapaneasca sanatosi. In ce ma priveste , viitoarea masina va fi tot una frantuzeasca . |
--------------------
Renault
Megane
2005 1.5 dci 100 cp Influence
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@Rdaniel:
Mitul masinii germane da, a apus demult, insa ca fiabilitate inclin spre acestea, am vazut ce pot. Despre masina frantuzeasca, cel putin de la clio, m-a facut o impresie extrem de proasta despre fiabilitate, calitate de fabricatie, etc. Poate faptul ca am avut matiz si nu dacie 1310 inainte m-a facut sa observ defectele. Pe viitor nu-mi mai doresc asa ceva, poate eu sunt prea strict si cer prea mult, poate nu-mi place batjocura, stiu eu? Ce vine din germania da aspect de mitocan deoarece cam astia le conduc pe la noi, realitatea este alta. Din acest motiv imaginea Mercedes in Romania a cam suferit, deoarece mercedes a cam ajuns masina de smecher, de tigan borat cu burta, 5 kile de aur la gat care umbla cu sabia dupa portiera, iti taie fata pe drum si nici politaii nu prea au curajul sa-i opreasca. Pe cati dintre tigani, fotbalisti sau alti tartani dintr-astia ati vazut sa conduca altceva decat Mercedes, Audi, Passat sau altceva nemtesc? Iti zic eu ca altfel ar fi fost privite masinile astea daca ar fi fost cumparate de cine trebuie. Vorba cuiva, numai in Romania vezi masini de peste 50-100 de mii de euro cumparate in leasing ![]() Mitul masinii japoneze se pastreaza in continuare, bine, nu japoneza asamblata prin Spania, de astea nu sunt prea sigur. Ce zici tu cu magariile in trafic facute cu masini germane comparativ cu cele facute de masini frantuzesti este perfect adevarat, dar daca vei merge in vest, in cele doua tari, vei vedea o situatie exact opusa, adica soferii germani sunt mult mai civilizati decat frantujii, bine, acolo nu vezi atatia tigani, tartani pe metrul patrat ca la noi. Iar cu Hans e mai necizelat ai dat cu bata-n balta. Eu nu prea am auzit de Hans sa intarzie la serviciu, comparativ cu Pierre. Ca sa nu mai dau alte exemple. De la nemti am auzit de tehnica, calitate inalta, pionieri in tehnologie, strictete, corectitudine etc. De la frantuji am auzit de fromage mucegait, amour, castele pe valea Loirei, coasta de Azur, arta, poezie. Mai putin masini. La mine nu s-a trezit nici un posesor de Skoda ca vrea sa ma faca, mai degraba am intalnit posesori de cotigi nationale cu "bai renault" pe ele. This post has been edited by Laurentziu83: 29 Oct 2006, 17:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
sorin |
![]()
Post
#101
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Nu vreau nici sa ma credeti nici sa-mi dati reply,nu incerc sa conving pe nimeni de nimic,doar ce am citit.
Am citit intr-un ziar belgian "Het laatste nieuws" ca UE vrea ca de la inceputul lui 2008 ca media de poluare pe kilometru sa fie 140 mg.Tot in aceeasi rubrica spunea ca cele mai mari dificultati de a respecta aceste norme este grupul VAG si ocupa ultimele locuri intr-un clasament al lor.Pe primul loc se situeaza PSA si Ford iar pe locul al doilea se afla Renault. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
liviurosioara |
![]()
Post
#102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 2 December 05 ![]() |
Stii ce mult ma incalzeste chestia cu poluarea sau siguranta de 5 stele, cand masina mea sta in service de mai bine de-o luna?
Stii cat de tentat sunt sa mai cumpar o masina Renault dupa ce Vocea Clientului Renault nu este in stare sa-mi formuleze un raspuns scris la o cerere veche de o luna? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Renault Megane II Sedan, Confort Privilege, 1.5dci 100cp, 2005
|
|
A l e x |
![]()
Post
#103
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
La noi sunt masini scumpe in leasing pentru ca leasingul prin firma e foarte avantajos, si majoritatea au venituri mari lunare la firme si nici nu simt rata si o iau drept "masina de servici".
Dupa parerea mea sa ai masina in leasing nu inseamna ca nu ai dar vrei sa arati, inseamna pur si simplu ca decat sa dai toti banii mai bine ii dai usurel, in rate, prin firma, si primesti si TVA-ul inapoi. Oricum, e adevarat, foarte multi romani isi iau masini mai mari decat le-ar permite bugetul, dar sincer stiu si de altii din alte tari care traiesc destul de modest ca sa-si plateasca rata la un Audi (nu ma refer la romani plecati, ci alte nationalitati). Nici eu nu cred in mitul masinii nemtesti, dar nici nu pot sa spun ca sunt de mitomani. Mie imi plac masinile frantuzesti si sunt multumit de ele si atata timp cat diferenta de la 15-16.000 la 20-30.000 se va simti considerabil in bugetul meu voi prefera Renaulturi sau Peugeoturi. Dar cand voi da banii de pe un Audi sau Volkswagen (dotat, nu chel) cu usurinta, sunt convins ca voi renunta la croissanturi, asta e. Si smecherii, tiganii, etc.. conduc masini nemtesti pentru ca sunt scumpe, si de lux. Multi dintre ei probabil nici nu stiu sa arate Germania pe harta, sa studieze ei fiabilitate sau raport calitate/pret nici nu mai vorbesc, dar atata timp cat "Celekaul" e scump si simbol de buna stare poate fi fabricat si in Franta, ei oricum habar nu au. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cand ziceam de masini in leasing, ma refeream la Bentley, Maseratti, Ferarri, masini pe care posesorul, cand le cumpara, gaura in bugetul lui este aceeasi cu achizitia unui pachet de tigari, pentru el chiar n-ar merita sa se lege la cap cu un leasing, cand banii nu sunt o problema. Daca la el in tara lui ar aparea cu numere de leasing ar fi catalogat drept mare zgarcit.
Si vorbesc aici de oameni care si-au cladit averile in secole, nu care au devalizat bancorexul. De cei care isi cumpara masini la 10-20-30 de mii de euro e altceva, nu m-am legat de ei. O prietena de-a mea s-a intors dintr-o excursie de vreo luna in Italia si mi-a povestit diferentele de acolo fata de noi, cu lucruri gen BMW seria 7 cum asteapta cuminte ca blonda cu Seicento sa porneasca de pe loc si acorda prioritate fara sa cracneasca sau cum singurul Mercedes dintr-un orasel (nu mai stiu exact unde) il detinea un important patron din zona, cum in Roma vezi numai masini mici, fiind mai practice, in timp ce in Romania marlanul de rand merge cu cazatura lui de 1310 dar n-ar vrea in ruptul capului sa fie vazut intr-un tico. This post has been edited by Laurentziu83: 29 Oct 2006, 21:18 |
--------------------
.
.
.
|
|
semit |
![]()
Post
#105
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Oct 2006, 18:04) @Rdaniel: MPoate faptul ca am avut matiz si nu dacie 1310 inainte m-a facut sa observ defectele. Pe viitor nu-mi mai doresc asa ceva, poate eu sunt prea strict si cer prea mult, poate nu-mi place batjocura, stiu eu? La mine nu s-a trezit nici un posesor de Skoda ca vrea sa ma faca, mai degraba am intalnit posesori de cotigi nationale cu "bai renault" pe ele. QUOTE(Laurentziu83 @ 29 Oct 2006, 22:17) in timp ce in Romania marlanul de rand merge cu cazatura lui de 1310 dar n-ar vrea in ruptul capului sa fie vazut intr-un tico. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Laurentiu , Clio tau viseaza sa aiba vreo legatura cu Franta , mai degraba cu Asia cea Mica
![]() L.E. o dam in off-topic deja , Matiz e desenat de Italdesign parca , asa ca... si nu mai zic ca la banii lui e mai masina decat altele la banii lor , nu zic care ca iar imi sariti in cap. This post has been edited by cristirenault: 29 Oct 2006, 23:10 |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(semit @ 30 Oct 2006, 00:06) ![]() ![]() ![]() Si ce vrei sa spui prin asta? Si eu mi-as pune GPL pe Clio daca ar renta sa bag 800 de gheuroi in kurul masinii turcesti. Daca as fi putut, l-as fi vandut, mi-as fi luat Leganza in stare foarte buna, i-as fi pus GPL, apoi as fi mers cu 150 la ora si distractia asta m-ar fi costat 2000 de lei/kilometru. Ca sa vezi si tu ce inseamna gepeleul ala, dar, ma rog, banuiesc ca o Leganza impecabila pe GPL e inferioara unui marit Clio. Deh, nu sunt toate cum vrei in viata. Si oricum nu ma intereseaza masinile mari, pentru 2 persoane+bagaje sunt suficiente mini-urile. Si mie imi place ideea ca sa ma simt intr-o masina ca intr-una de la parcul de distractii. Semit, cumva si tu vrei ca masina sa fie cat mai MAAAREEE? Am mai zis si prin alte parti la ce ma refer... ![]() Am avut dacie 1310, mai am si acum, dar merge taica-miu la servici cu ea, eu ma sui din an in pasti in cotetul ala, chit ca e din 98. Am avut noroc de matiz, era mercedes pe langa dacie. Cei care au Cielo pe GPL au fost baieti isteti, au preferat sa dea 2000 de euro in plus fata de kazanul national (atat e diferenta la aceasta masina ieftina si popo(n)lara pe care scrie bai reno) si sa mearga mult mai bine si mai ieftin. Despre cei care nu stiu sa faca loc in trafic e alta poveste, aia sunt dobitoci indiferent ca au Cielo, Logan, 1310 sau Passat si Mercedes. This post has been edited by Laurentziu83: 29 Oct 2006, 23:34 |
--------------------
.
.
.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#108
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
"Cand ziceam de masini in leasing, ma refeream la Bentley, Maseratti, Ferarri, masini pe care posesorul, cand le cumpara, gaura in bugetul lui este aceeasi cu achizitia unui pachet de tigari, pentru el chiar n-ar merita sa se lege la cap cu un leasing"
Fratele meu, sa folosesc un clasic : "Ma lesi ??" Adica daca o masina de care spui tu e in jur de 250.000 de euro sa zic asa, de ce trebuie sa pot arunca cu 250.000 in caini ca sa-mi iau ? Poate nu am un sfert de milion de dolari acum in buzunar dar prin leasing imi convine sa dau, ce e rau in asta ? Imi doresc un Ferrari, slava Domnului am bani sa platesc un leasing imens, imi fac leasing ca banii in mana nu-i am sau nu imi convine sa-i dau. Care e problema ? Oricine isi doreste o masina scumpa si isi permite doar leasing, nu cu banii jos, o va face. Cum unii n-au 20-30.000 sa dea pe masini si fac leasing, ca pe aia vad ca tu "ii intelegi", asa nici altii n-au 250-300.000, si fac si ei. E exact acelasi lucru, doar suma mai mare. Tu practic vrei sa spui ca unul care nu are atatia bani cash, sa nu-si ia Ferrari. Pai atunci cine n-are 15.000 cash sa-si ia Logan, sa nu faca leasing la un Megane. Si tot asa... Leasingul e o modalitate de a-ti lua o masina pe care nu ti-o permiti cu banii jos, si la noi in tara, e chiar avantajos, mai ales printr-o firma. Vorbesc la persoana I ca sa personalizez subiectul, stati linistiti ca nu am sa-mi fac leasing la Ferrari prea curand ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
CGB |
![]()
Post
#109
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
mai copii, pana demarati voi procedura de leasing pentru bentley si ferrari...etc si pana oti gasi 50 de giranti ca sa faceti imprumut la banca pentru a plati avansu' la limuzina, poate raspundeti si la intrebarea: de ce scad vanzarile reno in romania? va bucurati ca scad vanzarile reno in romania?
ca io nu mai pot de bucurie ![]() ![]() ![]() ![]() vanzarile reno in romania scad ptr ca foarte multi fac rate la banca si-si iau ferrari. rate doar cu buletinu'. iei masina acu' si platesti la anu'. iar primele 2 rate is moca ![]() si iar ma bucur ca le scad vanzarile astora de la reno.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() poate vine ziua-n care or sa alerge dealerii reno dupa mine pa strada :"domnu' nu vreti un vel satis.haideti ca-i eftin. si va dam si 2 clio bonus.haideti domnu' va rugam. vi-l dam in rate cu dobanda 0. si la o rata platita de d-voastra, noi platim 5. haideti domnu'. va mai dam si-un megane pe langa alea 2 clio. si alarma gratis. si 10 ani garantie. si toate reviziile moca". ![]() This post has been edited by cristib: 30 Oct 2006, 09:11 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Turkish |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
E vorba si de apartenenta la un anumit tip de cultura ce inseamna rafinament , bun gust , curtoazie , civilizatie. Hans e mai dintr-o bucata , cam necizelat.
![]() ![]() ![]() Ete unde se ascundea francofonul... Cred ca exagerezi. Soferii enervantzi sunt distribuiti aproximativ egal mai pe la toate marcile... Cat despre mituri si alti demoni. Nu cred ca era momentul sa discutam, din nou, despre "versusuri" intre reno si altii. Parerea mea e ca reno va vinde lejer in continuare mult si bine, chiar daca are un mic reflux acum. Pentru ca ofertele sale sunt extrem de atractive mai ales comparat cu concurenta. Asta e. Nu are rost sa discutam cat este ambalaj si cat continut la faza asta pt ca nu cred ca putem sa ajungem la un acord. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mi-e indiferent daca scad sau nu vanzarile la Reno Romania, ce ma doare e ca romani apreciaza in continuare Renault si se fac ca nu vad defectele acestuia.
Asta va ajuta la scaderea vanzarilor: schimbarea opiniei clientilor. Despre Logan, ca tot tine de Renault, n-am cuvinte: o masina de 3-4-5 mii de euro vanduta cu 6-8 mii si lumea zice ca isi face banii. Poate se va destepta cineva odata. This post has been edited by Laurentziu83: 30 Oct 2006, 13:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#112
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Turkish dar eu nu te inteleg. De cand e vorba de bun gust si rafinament si nu e vorba de buget ? Bunul gust si rafinamentul pot fi satisfacute numai cu multi bani, in orice domeniu, si la masini e la fel. Sunt convins ca 95% din posesorii de Renault, daca ar avea destui bani de dat pe masini, ar alege ceva mai de bun gust, mai dotat, mai puternic, etc... (5% fiind oamenii care ar avea mai multi bani dar nu vor sa cheltuiasca mai mult)
Dar din pacate, romanul scoate cu greu chiar si banii de un Renault. Si rafinament si bun gust poate e la masini gen Audi, Mercedes, etc... Eu personal nu vad nici un rafinament in Ford, Skoda sau Toyota, majoritatea modelelor lor fiind butucanoase, urate, etc... Singurul dezavantaj la Renault e fiabilitatea, pentru cei care au patit-o, poate intr-adevar la alte case se intampla mai rar... Poate... Dar cand esti ca mine, posesor de 2 renault-uri, ambele trecute de 60.000 fara nici o interventie in service, nu vezi in Renault decat o alternativa putin mai ieftina, nici decum 'diavolul marcilor auto'. Deci Renault-ul nu va pierde prea multi clienti, pentru ca majoritatea clientilor lor, din cate stiu eu, sunt multumiti de masinile lor. Si sunt si mult mai atractive la pret. Si dpdv al dotarilor, design-ului si sigurantei, dupa parerea mea, sunt peste multe alte marci mai scumpe. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
cristirenault |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
@alexava
Toate masinile se strica , nu numai Renault , cine a lucrat la VW de exemplu si a demontat un VW si apoi a mers la Renault si a facut acelasi lucru va intelege de ce VW e mai scump ![]() Cum ai stabilit ca majoritatea clientilor sunt multumiti de masinile lor?... te intreb pentru ca eu am vazut ca ar cam fi contrariul , cel putin asa zic toti , nu am intalnit pe nimeni care sa zica ca sunt super multumiti de masinile lor, fie ele si altceva decat Renault. Sunt de acord cu tine la capitolul siguranta si dotari , asta de fapt face ca un Renault sa fie cumparat , bineinteles coroborat si cu preturile afisate. Eu zic doar atat , Renault nu mai este demult ceea ce a fost... din pacate. A devenit o marca prea comerciala , s-a dus dreaq spiritul ala care era candva , pe cand la VW de exemplu nu... |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#114
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(alexava @ 31 Oct 2006, 17:19) Singurul dezavantaj la Renault e fiabilitatea, pentru cei care au patit-o, poate intr-adevar la alte case se intampla mai rar... Poate... Acest singur dezavantaj poate eclipsa foarte bine celelalte avantaje. Cand scartaie ambreiajul si te lasa cu ochii-n soare, scartaie stergatoarele, indicatorul de benzina merge ca naiba, scaunul se lasa la cateva zile de trebuie reglat, finisarea demna de dacia Pitesti si alte defecte specifice, iar aceste defecte le simti tot timpul, poti sa nu mai sesizezi si avantajele. |
--------------------
.
.
.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#115
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
cristirenault : Cunosc multe persoane care au Renaulturi. Toti sunt foarte multumiti de ele. Cunosc posesori de Megane si Clio si nimeni nu zice nimic de rau de ele. Bineinteles, nu am facut un studiu national sau la nivel mare, dar dintre posesorii pe care-i cunosc personal, nimeni nu s-a plans. Si e si cazul meu. Acum ca pe forum se plang multi, e adevarat, si e si trist ce se intampla la unii, chiar ii compatimesc.
Normal ca VW-ul este superior Renault-ului. Mi se pare normal, dar precum am mai zis, avand in vedere ca nu-ti iei nici un VW cu banii de pe un Megane bine dotat, comparatia nu e bine venita. Laurentziu83 : Pai am un prieten cu Ford Mondeo, l-a dus in service de neumarate ori. Bine, lui ii place masina, dar la fiabilitate si el a spus-o ca e varza. Deci exemple sunt peste tot. Si in plus, tu ai Renault Fidji, la ce te astepti omule ? Cand iti iei o masina ieftina, trebuie sa te astepti la o calitate scazuta. Spune-mi tu mie ce alternativa aveai cu banii de pe Fidji.. Poate doar ceva SH dar dupa parerea mea, mai bine un Reno nou decat altceva SH. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#116
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu stiu daca cineva s-a uitat pe cifrele de vanzari. Insa acolo se vede o scadere de peste 40% fata de luna anterioara. O scadere care cred eu nu este una reala. De exemplu cum s-a intamplat asta vara cu vanzarile Dacia care au scazut intr-o luna cu 50% doar pentru ca in timpul ala a intrat fabrica in vacanta si nu a mai livrat nimic. Si aici se poate sa existe o intarziere in niste livrari si luna viitoare sa vedem iar o crestere imensa.
Analiza de la luna la luna nu face doi bani. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
Alex eu am un Megane din 1998 si nu am avut decat de curand o problema electrica la ea care nici in ziua de azi nu am rezolvat-o personal , una din lipsa de timp si apoi din lipsa de sfaturi cu toate ca au fost doi colegi de forum foarte cumsecade care au incercat sa ma ajute , unul este @cipman si celalalt romeo... , in fine , deci eu sunt un client multumit de Renault , nu am facut nicodata o revizie la Renaultul asta la reprezentanta si totul e ok , i-am schimbat doar curelele de curand , in rest totul e ok , dar am si o mare problema , trancane si scartaie totul in ea , asta este calitatea Renault , precizez ca e masina din semnatura si suspensia este destul de rigida, insa am mersi ci cu Golf GTI , sa zic echivalentul Renaultului meu si ... alta viata, iar GTI-ul costa la fel la vremea respectiva , dar mi-a placut mie marca asta Renault... asa ca am trecut peste orice, masina ca masina dar cei de la RRo sunt cei mai mari PIGS din Ro.
COmparatia de pret intre VW si Reno este un pic artificiala , cand vrea oricare dintre voi ii dovedesc ca merge cu minela reprezentanta si isi cumpara un VW cu maxim 500 de euro mai scump decat un Reno omolog , ca echipare si clasa , pe dovedite. Reno baga reduceri grase si pune in fata tot felul de gadgeturi sa ia ochii clientului si face rabat in alte parti , deci daca luam masinile si le disecam se schimba treaba. |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#118
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(cristirenault @ 1 Nov 2006, 13:08) cand vrea oricare dintre voi ii dovedesc ca merge cu minela reprezentanta si isi cumpara un VW cu maxim 500 de euro mai scump decat un Reno omolog , ca echipare si clasa , pe dovedite. Sunt la dispozitia ta. Cand mergem? PS. Cred totusi ca ai mancat un zero in suma aia de mai sus ![]() This post has been edited by ssilviu: 1 Nov 2006, 13:11 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cristirenault |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 321 Joined: 22 July 06 From: pingo-pongo ![]() |
ssilviu e valabila oferta mea
![]() Nu am mancat nici un zero ![]() |
--------------------
Renault Megane
Coupe
- RO 007 EUM
1998 2.0 16v sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#120
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Uite cum facem. Eu zic totusi ca ai mancat un zero. Configuram un model de golf asemanator cu meganu meu si vedem daca diferenta de pret se apropie mai mult de suma mea sau a ta. Daca se apropie mai mult de suma ta, imi cumperi mie masina si mi-o faci cadou?
![]() PS. Tocmai am configurat un Golf 5 la dotari asemanatoare cu Meganu meu. A iesit cam cu 5000 de euro mai scump. Daca scadem 1500 vedem ca 3500 este mai aproape de 5000 decat de 500;) This post has been edited by ssilviu: 1 Nov 2006, 13:24 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 06:50 |