Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

26 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ambreiaj Laguna II, recomandari

denybest
post 25 May 2012, 10:15
Post #481


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




masina cand o accelerez de la 2000 rot/min urc repede cu eain turatie la 4000 rot/min dar la viteza nu se prea simte si chestia asta o observ si in depasiri cand vreau sa intru in depasire o calc , ea se accelereaza dar dpdv al vitezei nu urca cum trebuie (urca fff lent ).
Eu cred ca sigur este ceva la ambreiaj dar nu stiu ce anume si parca nu doresc sa schimb tot ce tine de ambreiaj( mai ales volanta ), inteleg ca trebe schimbat discul , placa si rulmentul .
Intrebarea mea este : Oare nu poate sa faca aceasta figura de la pompa de ambreiaj ? zic asta deorece mi se pare destul de moale amreiajul cand apas pe el , dar intra destul de bine in viteza .

mersi si toate cele bune

25 May 2012, 10:17:
apropo de mecanic este un mecanic de la reprezentanta renault din timisoara (AUTOEUROPA)
O zi buna!

This post has been edited by denybest: 25 May 2012, 10:17


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 25 May 2012, 10:25
Post #482


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Problema pare de la discul de ambreiaj dar ca la orice problema cu mecanismul de ambreiaj pana nu dai cutia jos si pana nu demontezi complet tot ambreiajul nu ai cum sa stii ce este defect acolo.
Odata data cutia jos schimbi kit-ul de ambreiaj(disc+placa)optional rulmentul si gata e ca nou....

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 25 May 2012, 12:50
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Daca chiar vrei sa fii sigur ca nu e pompa, schimba pompa de ambreiaj, sau cel putin fa schimb cu cineva, daca gasesti pe cineva ca sa-ti dea in schimb cateva zile, astfel poti sa verifici cum se comporta cu o alta pompa. Daca si atunci patineaza, atunci 100% e discul. Dar sincer nu cred ca poate fi de la pompa, eu zic din start 99% tre schimbat kitul de ambreiaj. Daca vrei poate te pot ajuta cu un pret bun pt kit ambreiaj, bine-nteles nou nout. Da-mi de stire pe PM daca esti interesat.
Salut!


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 25 May 2012, 15:33
Post #484


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




buna

Steve From Oradea imi poti trimite pe mail(rddanyel@yahoo.com) un pret pentru placa +disc+rulment presiune

mersi mult .


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George184
post 14 Jun 2012, 00:35
Post #485


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 9 July 11




Salut , un mecanik bun la care sa schimb si eu volanta,kit ambreiaj etc (Bucuresti ) multumesc frumos . Astept PM


--------------------
Renault Laguna II 2002/ - B-06-ERI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
covidiu2001
post 19 Jun 2012, 12:00
Post #486


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 April 09




Salutare,

Am si eu o problema cu ambreiajul. Am pornit de acasa si toate's bune si frumoase. Dupa vreo 15 minute (evident in trafic) simt ca pedala de ambreiaj nu mai este la fel si dupa vreo 5 apasari de pedala simt ca prima parte a cursei merge mai usor si la apasare si la revenire si tot asa ... dupa vreo inca 20 de apasari de pedala mergea jumatate de cursa foarte usor.

In final am ramas ambreiaj. A fost o adevarata aventura sa revin acasa. Nici in parcare nu am reusit sa pun masina.
La mine pedala revine singura sus, in pozitia initiala (are un arc care o aduce la loc).

Mentiune: saptamana trecuta am aerisit franele, la un service!
Franele, evident, sunt OK.
Lichidul de frana era putin sub nivelul maxim, dar peste cel minim si nu s-a aprins martorul de bord si culoarea lichidului din pahar pare in regula, galben-maroniu.

Dupa cele citite, pe acest topic si multumesc celor care n-au ezitat sa ne impartaseasca propriile lor experiente biggrin.gif , am trecut la verificari. Am dat jos vasul de expansiune si am gasit furtunul cu "pricina" care alimenteaza cu lichid de franare circuitul de ambreiaj. Cand l-am dat jos nu era lichid in el.
Am luat o seringa serioasa (de vreo 100 de ml) care s-a potrivit la furtun si am incercat sa introduc lichid de franare in circuit in speranta ca voi reusi sa-l aerisesc. Nu intra nimic in circuit.
Am gasit si acel T de aerisire, dar nu este un surub pe care sa-l desfac ...
Am atasat si o poza cu acel T care intra la rulmentul de presiune.
Fotografie_0006.jpg ( Size: 424.78k ) Number of downloads: 1007

Am umblat cu mana pe conductele de ambreiaj in speranta gasirii unui nou "dispozitiv" de aerisire ... nimic.

Am vazut in inainte si dupa acel T sunt doua sigurante. Undeva pe forum, in sectiunea Megane, zicea cineva ca se ridica prima siguranta si apoi se creaza presiune cu ajutorul seringii ... la mine nu s-a intamplat nimic ...
Altcineva zicea ca trebuie o instalatie de purjare ... oare?

In afara de a apela la un service, unde probabil ca imi vor spune ca trebuie sa schimb mai toate pe la ambreiaj biggrin.gif , ce-mi recomandati pentru a aerisii circuitul de ambreiaj.

Va salut cu respect.
Multumesc anticipat

This post has been edited by covidiu2001: 19 Jun 2012, 12:02


--------------------
Renault Laguna II 2002 - CJ 24 TGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Jun 2012, 13:11
Post #487


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




Am observat si eu o problema si vreau sa stiu daca e sigur de la ambreiaj. O turez de la 2500 in sus si parca simt ca nu prea trage(am inteles ca ar fi de la un senzor ca am un martor aprins cu o rezistenta,aia gabena ) dar totusi de cateva saptamani daca apas ambreiajul si veau sa schimb acul turomentrului ramane sus coboara greu iar cand schimb peste turatii mai mari de 3000 la apasarea ambreiajului masina se tureaza singura (doar peste 3000).cel mai mult asta ma ingrijoreaza ca se tureaza singura cand apas ambreiajul si ca atunci cand schimb ramane acul turomentrului sus si scade greu turatia pana nu schimb.


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 21 Jun 2012, 13:13
Post #488


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Verifica contactele de la pedala de ambreiaj, daca sunt ok si pedala face contact.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Jun 2012, 13:34
Post #489


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




nu este de la contacte pana acum nu facea asa....o fi pe duca ambreiajul patineaza ? masina am cumparat-o in toamna avea 123.xxx acum are 130.xxx am inteles ca intre 120-140 se cam duce ambreiajul.Cum iti poti da seama ca patineaza ambreiajul pe cont propriu ?

This post has been edited by iuli23: 21 Jun 2012, 13:36


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 21 Jun 2012, 14:27
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Te opresti cu masina, bagi in a 3-a, tragi frana de mana si pornesti. Daca moare motorul, sau masina porneste chiar cu rotile spate blocate, inseamna ca ambreiajul e ok. Dupa ce eliberezi incet ambreiajul si ajungi sa-ti ridici piciorul de pe pedala si turatia creste, dar masina sta pe loc, atunci patineaza. Deci in mod ideal cand incet incepi sa ridici piciorul de pe ambreiaj si bine-nteles apesi acceleratia intre timp, motorul se opreste. Parca ai incerca sa pornesti in a 3-a cu frana de mana trasa. Ai vertificat acele contacte de la pedala, sau doar te gandesti ca sunt ok? Eu am patit la fel, adica pedala nu mai facea contact si cand schimbam viteza, turatia a ramas acelasi, desi nu apasam acceleratia. E mai usor sa verifici un amarat contact decat sa dai jos cutia.


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Jun 2012, 14:42
Post #491


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




doar am presupus gandindu-ma ca pana acum a mers fara probleme .O sa incerc sa fac ce ai zis tu.Si daca tot ai zis ca ti s-a intamplat vreau sa te intreb daca ai patit ca taicamiu smile.gif).A mers cu ea si si am inteles ca i-ar fi ramas masina turata oprise motorul si cand l-a pornit tot asa.NU prea am inteles cum a rezolvat-o .Deci acum e sigur de la pedala ?


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 21 Jun 2012, 15:13
Post #492


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




un alt simptom de patinare a ambreiajului este atunci cand o calci (in treapta, de preferat mica 2 / 3) motorul se tureaza, dar pe vitezometru nu se intampla nimic / mai nimic.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Jun 2012, 15:40
Post #493


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




mm... nu prea ma pricem am carnetul de 8 luni .Masina nu prea trage ca am senzorul de supralimentare aprins in bord si mi s-a zis ca daia nu prea trage.Insa mie mi se pare ca nu prea trage cand o turez .O sa incerc faza cu plecatul intr-a 3-a cu frana .

This post has been edited by iuli23: 21 Jun 2012, 15:41


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 21 Jun 2012, 15:46
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Turbina in ce stare e? Eu nu am avut acele simptome, adica motorul de unul singur nu sa turat, doar nu a revenit turatia, sau foarte incet cand schimbam vitezele. Daca efectiv se tureaza singur, poate fi probleme cu turbo. Iti scade nivelul uleiului la joja?


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Jun 2012, 16:12
Post #495


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




nivelul uleiului este mic rau in baie, m-am uitat cu joja s ie la ultima linie (computerul zice ca e ok) nu am avut inca banii sa-l schimb dar stiu ca asta tre sa o fac in max o luna .(am dus masina la o constatare si mi s-a spus ca pierde ulei nu stiu pe unde(tata a dus-o) si m-am uitat sub masina si am vazut ulei pe niste ....nu pica ulei pe jos ,locul de parcare este curat...doar ca e negru si uleios pe sub ea intr-un loc....

Care a fost problema la tine de scadea greu turatia .turbina?
si inca ceva daca nu te deranjeaza sa-mi spui care e treaba cu acel contact de la pedala sa-l verific.imi poti spune care e, ce si cum .

Multumesc !


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
covidiu2001
post 25 Jun 2012, 08:01
Post #496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 24 April 09




Salutare,

Am reusit sa aerisesc circuitul de ambreiaj - singur ! biggrin.gif
Se desface siguranta dinspre pompa si se trage de furtun pana la "primul semn", adica aproximativ 3 mm. (am gasit informatiile pe sectiunea Megane ... pe undeva) si am lasat sa curga lichid pana nu au mai iesit bule de aer.
Am facut cateva pedale si apoi am aerisit din nou. Totul fara sa fie pornit motorul.
A functionat!
Asta la modelul de ambreiaj de pe masina din semnatura, motor 1,8 16V, 88KW (benzina).

Am pornit motorul si ... pedala s-a dus pana la "fund".
Dupa alte pedale si aerisiri, am vazut lichid pe partea de sus a cutiei ... clar, rulmentul de presiune.

Am inlocuit rulmentul si chitul de ambrejaj, pentru ca discul era uzat pana la nituri si acum masina merge impecabil. Sper sa ma tina cat mai mult fara probleme.

Deci, problema a aparut datorita defectarii "iremediabile" a rulmentului de presiune.

Va salut cu respect.

This post has been edited by covidiu2001: 25 Jun 2012, 08:02


--------------------
Renault Laguna II 2002 - CJ 24 TGV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 30 Jun 2012, 21:22
Post #497


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Se pare ca trebuie sa schimb chitul de ambreiaj, sau cel putin astea sunt simptomele.
De exemplu vreau sa intru intr-o depasire si calc brusc pedala de acceleratie, turatia creste brusc si viteza pauza, abia dupa cateva secunde incepe si ea sa traga. Daca nu calc brusc acceleratia masina merge ok.
Poate fi vreun senzor, ceva, sa fie vreunul din senzorii de la pedala de ambreiaj? Au vreo legatura cu asta?
Si daca intr-adevar trebuie sa schimb ambreiaj, ce include kitul?
Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce-mi trebuie la masina mea? Dimensiuni, marci, etc. Dau si alte detalii despre masina la nevoie.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 30 Jun 2012, 23:29
Post #498


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




cati km are masina?
mai asteapta, la masinile noastre placa de presiune se regleaza automat dupa uzura discului de ambreiaj...
kitul este compus din disc si placa, le-am schimbat saptamana asta pret 660 lei producator LUK
apoi iti trebuie si rulmentul de presiune 237 lei tot LUK, ca tot desfaci, sa nu patesti ca mine asta m-a lasat si apoi am schimbat tot mai putin volantul
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 1 Jul 2012, 15:03
Post #499


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Are 159000 km
ce sa mai astept? Cam de aprox 1 luna am sesizat treba asta. Ar fi trebuit sa se regleze pana acum, nu?

1 Jul 2012, 15:18:
Si de dimensiuni ce-mi puteti spune? Ca m-au bagat in ceata cei de la autokarma. Care este dimensiunea corecta?

Marca LUK ( pret 817,35 lei ) Nr.sas. KG0G Cod motor F9Q.750 De la nr. motor 010529 Diametru 230 mm fara lagar Cu reglare automata pentru motoare cu volanta cu masa dubla

Marca VALEO (pret 943.1 lei ) de la 05.2001 - 02.2005 Cod motor F9Q.7.50 cutie viteze manuala Tip cutie viteze PK6 Diametru 1 = 229,2 mm Versiune DBR Piesa noua Diametru 2 = 228,6 mm Dinti 21 Profil butuc roata 21,164 x 24,81 Masa 4,94 kg


This post has been edited by super98: 1 Jul 2012, 15:18


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 1 Jul 2012, 19:06
Post #500


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




mai las-o frate si mie mi-a patinat cam o luna acum 7 ani cand am cumparat-o apoi si-a revenit si pana sa ma lase rulmentul de presiune nu a mai patinat apoi lasandu-ma acesta am schimbat tot ca tot desfacusem


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 1 Jul 2012, 19:20
Post #501


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




eu as mai lasa-o dar voi pleca in concediu si trebuie sa fac aprox 1500 km prin muntii Romaniei si mi-e sa nu am vreun necaz. Daca era sa nu am drumul asta nu ar fi fost problema, dar Doamne Fereste sa am nevoie de demaraj mai puternic si sa nu am cum sad.gif

This post has been edited by super98: 2 Jul 2012, 00:02


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 10 Jul 2012, 07:55
Post #502


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Deci...pana la urma am cumparat placa, disc, rulment VALEO.
Am fost in service si s-au apucat de demontat. Am ajuns la ora 8 si am plecat de acolo la ora 17.00.
Totul a decurs super ok, doar ca ambreiajul meu nu avea absolut nimic. Dar daca tot am desfacut l-am pus pe cel nou. Acolo era plin de ulei si din cauza asta patina. Se vede si in poze. Au degresat zona cu rulmentul si volanta, au pus piesele noi si gata de drum.
Culmea pe masina am avut Kit LUK sau SACHS? blink.gif Daca va uitati bine la poze se vede ca scrie pe aceeasi piesa si Luk si Sachs. Si pe noul rulment Valeo scrie Luk.

Eu am o scurgere la dumper sau prin zona lui...nu stiu exact pe unde curge. Oare de acolo sa se fi prelins si sa intre in cutia ambreiajului? Cum se numeste popular (sa zic asa) acel dumper ca nu am gasit deloc pe net un pret ca as vrea sa-l schimb si pe ala ca sa nu ajung din nou la aceasta operatie degeaba.
Total costuri 1771.90 lei (1387.70 lei rulment, placa,disc + 17 lei spray curatat + 367,2 lei manopera)
&feature=youtu.be

10 Jul 2012, 07:58:
Deci...eu zic ca daca va patineaza ambreiajul (si doar atat) verificati sa nu aveti ulei in zona...e nasol ca ai de demontat f multe....

This post has been edited by super98: 10 Jul 2012, 07:58

Attached thumbnail(s)
DSC08706.jpg ( Size: 325.15k ) Number of downloads: 900
DSC08721.jpg ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 795
DSC08722.jpg ( Size: 399.6k ) Number of downloads: 764
DSC08728.jpg ( Size: 631.79k ) Number of downloads: 722
DSC08731.jpg ( Size: 570.76k ) Number of downloads: 160
DSC08733.jpg ( Size: 618.79k ) Number of downloads: 133
DSC08746.jpg ( Size: 445.82k ) Number of downloads: 131
DSC08747.jpg ( Size: 496.35k ) Number of downloads: 146
DSC08749.jpg ( Size: 362.47k ) Number of downloads: 151
DSC08750.jpg ( Size: 392.14k ) Number of downloads: 131
DSC08752.jpg ( Size: 413.64k ) Number of downloads: 122
DSC08753.jpg ( Size: 532.47k ) Number of downloads: 140
DSC08754.jpg ( Size: 411.37k ) Number of downloads: 130
DSC08761.jpg ( Size: 613.67k ) Number of downloads: 137
DSC08762.jpg ( Size: 771.11k ) Number of downloads: 140
DSC08764.jpg ( Size: 643.92k ) Number of downloads: 115
DSC08766.jpg ( Size: 486.65k ) Number of downloads: 130
DSC08768.jpg ( Size: 560.49k ) Number of downloads: 117
DSC08775.jpg ( Size: 585.77k ) Number of downloads: 122
DSC08777.jpg ( Size: 477.84k ) Number of downloads: 133
DSC08780.jpg ( Size: 243.7k ) Number of downloads: 146
DSC08781.jpg ( Size: 300.55k ) Number of downloads: 121
DSC08784.jpg ( Size: 335.66k ) Number of downloads: 93


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 10 Jul 2012, 11:11
Post #503


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




placa de presiune care ai avut-o pe masina era cu autoreglaj, asta care ai pus-o este normala....


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 10 Jul 2012, 11:52
Post #504


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




si ce afecteaza? era mai bine s-o las tot pe cea veche? Oricum piesele sunt la mine si in caz de vreo problema...inlocuiesc.

This post has been edited by super98: 10 Jul 2012, 11:55


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 10 Jul 2012, 12:27
Post #505


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




soarele de la placa de presiune sare automat in functie de uzura discului de ambreiaj...asta face placa cu autoreglaj...


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 2 Aug 2012, 15:28
Post #506


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Probleme.... Am fost in concediu unde am facut in jur de 1000 km, in drum spre casa a inceput iar sa patineze. Am tot intrebat diferiti mecanici si toti sunt de parere ca este semeringul de la palier pe care "desteptii" de la service nu l-au verificat, au zis ca nu curge pe acolo dar fara sa demonteze volantul. Noroc ca am garantie la lucrare si saptamana viitoare vor desface iar. Problema este ca daca nu este de la semering va trebui sa platesc din nou manopera.

Intrebare: este posibil sa intre din alta parte ulei in ambreiaj? Pe zona spate motor, din dreptul electromotorului in jos este o dara de ulei. Nu stiu cam cum e cu semeringul ala. E posibil sa fie de la ala si sa arunce prin dintii coroanei afara pe zona electromotor? E posibil sa curga din alta parte (dar de pe unde ar putea? ) si sa intre la ambreiaj?

Pozele sunt tot de atunci cand mi-au schimbat ambreiajul si nu au eliminat cauza uleiului. Au zis ca vine din zona electromotor, eu am curatat tot de prin zona aia, inclusiv zona damper si EGR exact la 1-2 zile dupa ce au montat noul ambreiaj (in timpul asta nu am circulat decat vreo 25 km). Partea proasta ca nu au pus la loc bine planetara si pierdeam ulei de la cutie, am repozitionat-o eu corect.

A mai patit cineva asa ceva? Astept cat mai multe pareri urgent. Multumesc anticipat.

Attached thumbnail(s)
DSC08735.JPG ( Size: 2.81mb ) Number of downloads: 153
ulei_in_zona.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 181


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sexyrat
post 3 Aug 2012, 08:57
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 December 05
From: Oradea/Timisoara




Uleiul pare negru, deci nu este cel din cutie.
Cel mai probabil simeringul de palier. Undeva la 60 lei.


--------------------
Renault/Ford Laguna/Focus 2002/2008 - bh-77-avm
Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 3 Aug 2012, 09:06
Post #508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Exact acolo am si eu ulei si nu stiu de unde. Unde vine exact acel simering de palier si cum se schimba?


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sexyrat
post 3 Aug 2012, 10:00
Post #509


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 December 05
From: Oradea/Timisoara




Trebuie demontat cutie, ambreiaj si volanta. Simeringul se afla in spatele volantei.


--------------------
Renault/Ford Laguna/Focus 2002/2008 - bh-77-avm
Reparatii mecanice auto, schimb rulmenti cutie de viteze pk6 la cele mai bune preturi in zona Timisoara.Piese auto Diagnoza auto 30 lei.Tel 0744793205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
super98
post 3 Aug 2012, 12:16
Post #510


Super membru :d


Group: Members
Posts: 454
Joined: 25 September 09
From: Ialomita




Steve From Oradea mie imi patineaza numai in viteza 4 si 5, in cele inferioare nu. Deci daca faci proba cum ai explicat mai sus nu vei sesiza nimic, este cuminte (probat). Mergi cu ea la drum si in viteza 4 calca brusc pedala de acceleratie si vezi daca acul turometrului o ia razna si abia apoi vine si viteza masinii.
Asta ma macina si pe mine - ca e ulei acolo si unii spun semering palier, altii ca ar veni de undeva de prin zona si intra la ambreiaj. Dar de unde de prin zona?


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 120CP KG0G0 motor F9QC750 2002 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:12
Dacia