Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii

fade2black
post 20 Sep 2006, 14:27
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




In TM este dinozaur din ala sa-mi masor si eu caii de sub capota?

p.s. Nu sunt cuprins de febra conspiratiei, vreau doar sa stiu eu


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 20 Sep 2006, 17:16
Post #122


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Salut, din nou.

Nu stiu cum sa incep...mai ales ca am fost atat de inversunat.

Nu, nu am fost platit de Renault si nici nu mi-au modificat ceva la masina:))
Despre ce e vorba...

Masina mea are acum 8200 Km. Ultimul drum a fost unul mai lung dus-intors, de vreo 800 de km.
Ce vreau eu sa spun este ca de cand m-am intors (acum 2 zile) motorul trage mult mai tare ca inainte. Nu MI SE PARE. Efectiv, trage de rupe.
Mai exact, daca inainte motorul se tura pana spre 5000 rpm, fara efecte asupra dinamicii (ceea ce ma scotea din minti), acum pe masura ce accelerez masina este aruncata puternic in fata.

Pur si simplu, motorul meu s-a "lasat" dupa aproximativ 8000 de km. Aici probabil unii or sa imi zica ca nu exista asa ceva, dar am mai avut si alte masini noi pe benzina si cam tot asa s-a intamplat..la in jur de 10.000 km.

Probabil ca daca as repeta testul de putere s-ar observa o crestere insemnata. Ceea ce nu am sa fac insa, pentru ca m-ar costa un milion. Consumul a ramas la fel.

Nu vreau prin asta sa ii scuz in vreun fel pe cei de la Renault. Gasesc ca era normal ca unul din cei "15.000 de specialisti" din service sa imi zica sa mai astept pana spre 10.000 km. Lor nici nu le-a trecut prin cap, desi au aceleasi motoare de ani de zile.

Anyway, raman urmatoarele probleme:
1)climatizare slaba
2)vopsea proasta

Cam asta. Acum sunt multumit.

This post has been edited by dack: 20 Sep 2006, 17:26


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 21 Sep 2006, 17:47
Post #123


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Sigur nu ai avut o intrevedere cu cei de la Renault? Prea esti 180 de grade...wacko.gif

Sper sa te prinzi ca glumesc. Deci sa mai avem rabdare si sa 'papam' kilometri ca o sa-si revina, daca tu zici ca asa tarziu si-a dat drumul benzinara.
Anyway daca imi spui ca s-a "si usurat" si acuma ai 1090 ca in carte... mananc pagina... WEB

Ma bucur pentru tine si sper sa simt si eu ca trage mai bine.... cand mai acumulez km.
Cipm


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 21 Sep 2006, 19:25
Post #124


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Cip, mai ai putina rabdare si baga niste drumuri mai lungi...
Diferenta este dramatica, ceea ce recunosc ca nu as fi crezut niciodata.
Inainte, in viteza a doua o duceam in aproape 5000 de ture ca sa prind 50km/h, adica ceva penibil...
Acum se duce si in 70 km/h, pentru ca a castigat in putere.

Chiar sunt curios daca vei oberva asta si cu motorul tau. Am sa urmaresc posturile.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 19 Oct 2006, 07:25
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




am citit pe aici pe undeva despre trepidatii la motor, cica pana nu ajunge la 650 de turatii trepideaza. sunt curios cum vine asta adica de la 0-la 650. cand pornesti masina normal fara a accelera in functie de conditiile atmosferice turatia se stabilizeaza aproape instantaneu la 650 sau ma rog in jur (nu poti sa-ti dai seama deoarece nu este afisaj electronic). la a mea (clio III 1,2) si azi -3 grade turatia la pornire a fost de 650 dupa care a urcat imediat la 1000 avand in vedere temoperatura scazuta si faptul ca a pornit automat A.C.
acest lucru este normal avand in vedere ca este injectie ( amestecul carburant aer se face automa de catre calculator la fel ca si turatia la relanti) exact asa functioneaza si motorul la Solenza SAu Logan. turatia se mentine constanta pana intra in ciclu normal de functionare motorul (incalzit suficient)
daca nu se intampla asa mergeti cu masina la un service dar de preferinta nu la renault( parerea mea isi apara produsul si sar putea sa nu-ti spuna daca nu functioneaza ca la carte)
in rest succes la condus


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu82
post 13 Mar 2007, 20:37
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 March 07




eu am un clio 3, motor 1,2...ce-i drept am fost cam sceptic la inceput, masa masinutei fiind destul de mare iar motorul cam mic, insa spre surprinderea mea, se comporta admirabil.....consumul este unul OK si el.....dupa prima mie de km in care nu am fortat-o, am obtinut un consum de 5,8 la un drum mangalia calarasi....
astept alte pareri de la posesori, si nu numai


--------------------
renault clio 3 2007, 4+1 usi (hayon) - cl - 02 - xie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 13 Mar 2007, 21:47
Post #127


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu am observat mai atent un Clio III la Paltinis si mi-a placut foarte mult interiorul. Nu ma omor dupa liniile de design dar plasticul si finisajul par mult mai bune decat la Megane. Pentru un exemplu, daca apesi putin pe plasticul din jurul displayului de la clima (la MII) simti ca mai ai putin si il crapi, si la mine in masina mai si face un zgomot penibil cand fac asta, pe cand la Clio III pare super rigid.

Si in general, oriunde am pus mana in interior parea mult, mult mai bine facut decat la MII.1.

Mi-au placut si xenoanele de pe Clio si pot sa spun ca din fata arata chiar bine. Eu dupa spate nu ma omor, mai ales ca e hatchback si eu nu suport astfel de masini.

Cu 1.2 nu am mers dar chiar azi am facut un test drive cu ssilviu la un Clio 1.4 / 98 si mi s-a parut foarte interesant. Daca ar fi avut un motor mai mare chiar m-ar fi impresionat. Se tinea bine pe sosea, nu stiu, per total mi se pare peste Megane din cateva puncte de vedere, si peste Clio II fara discutii... Deci am o parere buna in general despre masina.

This post has been edited by A l e x: 13 Mar 2007, 21:56


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prOZac
post 14 Mar 2007, 09:44
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 7 January 07
From: Timisoara




Vinerea asta se lasa cu un drum de viena pentru clio meu.La intoarcere o sa va spun mai multe despre comportamentul masinii(care pana acum a fost bun)


--------------------
Renault Clio III april 2006,pack authentique - B-81-PRZ
Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 10 Apr 2007, 10:42
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Vopseaua pe masina asta e praf, nu stiu si nu imi explic cum am putut sa cumpar asa porcarie de masina, sincer sunt fff dezamagit, orice urma de praf pe Noir Nacre nu ca se vede, asta e asta mi-am dorit, dar daca o atingi asa cum e prafuita, repet doar atinsa se lasa urma in lac, masina se face praf, e destinata spalarii numai la spalatorie cu presiune. Pana si bucuria de a-ti spala singur masina ti-au rapit-o, ma intreb daca oamenii de PR de la Renault s-au gandit la asta. Pur si simplu nu iti poti spala singur masina. Ai curte, ai apa, ai galeata, ai burete si detergent , sampon sau ce o fi, nu o poti spala, se face zob. Daca o atingi sub praf imediat raman urme permanente pe lac. Deja fata masinii e zob, irizatii care mai de care. Am impresia ca dupa ce ca RRO obtine profit 2000 euro din faptul ca mi-au vandut mie masina isi mai si bat joc de noi. Adica costuri in service uriase si nejustificate, greierasii urla din tot bordul la 3100 km, costuri la leasing aiurea, servicii deplorabile (mi-au expirat numerele rosii, nu s-au obosit sa imi predea numerele decat dupa ce i-am reclamat in 10 locuri, daca nu aveam masina de Paste cred ca sarea careva in aer, le-am cerut numere preferentiale-cum sa nu - mi-au luat banii si pe urma mi-au zis ca nu sunt numerele respective si de fapt erau 3 corespunzatoare dorintelor mele, verificate pentru ca a expirat leasingul la alta masina saptamana trecuta si am luat numere cum am dorit. Ce sa mai spun ffff nemultumit de masina, servicii, orice. Cred ca marea greseala este ca am cumparat un model din primii ani de fabricatie si nu s-au adunat destule plangeri la Renault pentru ca sa remedieze situatia, si cum vad ca in plimbarea mea de ieri prin tara am vazut Clio 3 la greu, adica vanzarea merge nu or sa se oboseasca sa remedieze ceva prea curand. Sa mai laud masina asta in continuare asa subiectiv; Pedala de acceleratie prea tare dupa 200 km fara sa te dai jos din masina cu pozitii de condus care mai de care te doare genunchiul drept de mori, sau poate e o problema numai la masina mea, am mers numai pe drumuri nationale sau europene si deja filtrul de habitaclu lasa un miros ingrozitor, masina deja nu mai are prospetime pe filtrarea imperfectiunilor drumului, pozitia de condus nu imbie la mers de drum lung, e prea inalta in orice pozitie si eu am doar 1,7 M, motorul asa mic cum e el transmite vibratii la toata caroseria, aseara pe minunatul Sibiu - Fagaras - Brasov pe care vi-l recomand daca vreti sa va imbolnaviti de inima, cand stateam la unul dintre miile de stopuri masina te scotea din minti si daca ieseai afara sa te dezmortesti putin puteai jura ca e diesel. In rest masina buna ce sa zic , nu mi-as mai cumpara asa ceva vreodata, incep sa regret ca am vandut Fiatul Punto care pe langa problemele care le avea la electrica mare lucru nu ma dezamagit la el, pozitie mai buna de condus, motor mai viu, zgomot mai redus, vibratii mai putine. Acum o sa imi spune-ti ca puteam alege alt motor, dar de ce l-au bagat in gama daca stiau ca masina e prea grea pentru cele 5* EuroNCAP. Si tot asa, acum regerete eterne, a fost prima mea experienta cu o masina frantuzeasca, asa ca mai bine la aceiasi 11300 luam linistit un Roomster urat decat o masina cu sarm dar plina de probleme. Sper sa foloseasca cuiva ce am scris eu aici. Comentarii stiu ca vor fi pro si contra, sunt parerile mele subiective, dar valoarea la revanzare la masina asta peste 4 ani cat intentionez eu sa o tin va fi mult sub o Skoda, Toyota sau altceva. Cert e ca pacaleala e mare, ai impresia ca dai putin cand pe Declaratia de Import scrie 7700 euro + TVA de unde rezulta asa cum am mai scris mai sus profit pentru RRO 2000 , cam mult a-si putea zice eu. Cel putin pentru fiabilitatea demonstrata a masinii. Gradul de fidelitate al clientilor marcii cred ca e foarte mic, dupa ce iti cumperi prima, nu mai ajungi si la a doua, eu cel putin nu am sa imi cumpar o Laguna cum intentionam sau alta masina mai mare frantuzeasca de fel. Oricum vad ca se mizeaza pe motoul: baga-i pe gat la fraier orice ca plateste e in garantie si trebuie sa plateasca, nu conteaza ca eu dau pe consumabile mai putin de jumatate din cat imi plateste el mie. JAPCA e un cuvant prea bland parerea mea. Adica castigi odata la pret, leasing, comisioane, BNR+1%, dobanzi, tva la dobanda, sume pentru numere provizorii, numere difinitive, taxe comisioane si tot asa. Mult, mult prea mult. Poate o sa spune-ti ca am baut eu prea mult zilele astea si m-am trezit si sunt prea pesimist. NU , pur si simplu masina nu merita banii.


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Apr 2007, 11:33
Post #130


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poate ai dreptate nu spun nu. Daca tu asa naspa te simti in masina atunci asa este ... nu e buna in general sau pentru tine.

Dar care e legatura dintre Renault Clio III ca si masina, fiabilitate, confort ... cu societatea de leasing, legile din Romania sau alte treburi [nu de alta dar titlul topic-ului este "Clio III 1.2 16V, pareri"] ????????? Nu trebuie sa-mi raspunzi.

P.S. ca sa fiu si eu rau smile.gif ... un cunoscut si-a cumparat Polo (faina masina si culoare) ... urlaaaaaaaaa la luna (practic) duminica seara pentru aceasi problema a vopselei de care spui si tu smile.gif din pacate sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gargaritza
post 10 Apr 2007, 17:04
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 March 07




Fratilor, la masina de 1,2 voi vreti raliu?

Nu uitati un alt amanunt: Clio 3 e cu aproape 300 kg mai greu decat Colt (970 kg - stiu ca am unul in familie). La motoarele de 1,4 (clio) si 1,3 (colt) nu e mare diferenta intre ele la demaraj.


--------------------
Renault Clio 3 1,4 Dinamique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 10 Apr 2007, 18:00
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




wacko.gif .......ce ziceti si voi....am nevoie de o masina pt soramea, una mica care sa consume putin....avand in vedere ca ea merge cu max 80-100km/h in afara localitatii, m-am gandit la un clio 3 cu motor de 1.2 16v.....ar mai fi o varianta un grande punto 1.4 de 77cai.....voi ce ziceti merita clio....mie unul imi plac dotarile care nu ti-le ofera nimeni la un pret asade rezaonabil si interiorul happy.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 10 Apr 2007, 20:11
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Masina e aproape la fel de grea ca Megane 2; oricum, daca iti iei un 1.2 nici nu te astepti la prea mare sportivitate - orice masina din clasa mica ai lua cu motor de baza o sa fie lenesa rau - spre ex pe noul corsa motorul de baza e 1.0L smile.gif. Da consumu, cat e consumu? smile.gif

Din tot ce zici tu pot confirma vopseaua care se ia f usor (mai ales la usa cand ATINGE obstacole - nu numa cand le loveste) si pozitia inalta, care insa nu pot sa ma vait ca este neaparat deranjanta, odata ce te obisnuiesti. Recomandare: ia-ti o cotiera, va schimba total experienta la volan, o sa te lasi pe ea si o sa stai mai jos la drum intins. Alta viata.

Altfel, inca n-am nici macar 1 greiere (in afara de ventilatie care apare o data pe luna si zboara imediat repede - desi ventilatia e pornita nonstop).

Mai zgomotoasa la motor si a mea pare a fi, comparativ cu meganeul din familie, ascultata din afara. Asta pt ca nu mai pun capac la motor. Dar cat timp in interior abia o auzi, e super wink.gif

Cu vibratiile, zicea cineva pe aici pe forum care e treaba la 1.2 - are un sistem revolutionar care permite turatie de relanti ff redusa (apropo, cat e la tine?), lucru care duce la un consum mai redus in oras, dar si ceva vibratii. Inca n-au pus motorul de 1.2 pe versiunea de raliu, si poti ghici de ce smile.gif

Profitul rro...eh, e complexa treaba aici. Dar cert e ca desi pare mare, e muuult mai mic decat in alte tari - la noi renaulturile sunt ff ieftine fata de vest, mai mult ca oricare alta masina.

Cu leasingu, again, nici o legatura cu rro.


Sincer eu cred ca te-a suparat cineva la societatea de leasing (si pe buna dreptate, daca e cum zici tu) si vezi totul in negru (ca masina biggrin.gif). Peste cateva luni cand te mai calmezi o sa-ti dai seama ca masina e super pentru cat ai dat pe ea, poate mai putin motorul care daca l-ai luat pentru sportivitate, nu ai ales bine.
Pentru moment eu zic sa te bucuri ca ai o masina frumoasa, confortabila (mie mi se pare cel putin), bine dotata si mai ales sigura smile.gif

This post has been edited by roty: 10 Apr 2007, 20:14


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 11 Apr 2007, 09:31
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Masina ca masina asta e, am gasit intrucatva rezolvarea pentru zgomot , am sa comand mocheta aceea isonorizanta care este la versiunea diesel pe capota si am sa o montez.

Motorul nu imi face atatea neplaceri, eu oricum daca este nevoie nu ma opresc in al tura pe la 4000-5000 si atunci cuplul si puterea sunt suficiente pentru depasiri in siguranta, cum si din a 5-a in a 3-a nu imi este necunoscut, pentru a sublinia ideea.
Si da are doar 650 rpm la relanti, dar asta in Bucuresti nu se vede pentru ca deocamdata consumul e pe la 10, e drept si traficul e de cosmar.

Societatea de lesing este RCI adica Renault Credit International care pentru banii primiti ar trebui sa isi faca treaba mai bine, totusi ca doar fac parte din aceeasi familie. Oricum ei sunt pusi sa faca bani, asta e si menirea lor, dar pentru banii dati ar trebui totusi sa ofere servicii de calitate.

Masina este frumoasa cel putin mie imi place, dotarile asa cum ai spus si tu sunt foarte bune, dar zgomotele pe care le face la interior ma fac sa o privesc cu alti ochi. Pozitia la volan este totusi numai buna pentru prietena mea si am sa obisnuiesc sa privesc pe geam de pe locul pasagerului ceea ce este mult mai comod, asa ca sa nu mai am alte neplaceri privitoare la incomfort la volan.

Oricum masina noua cu dotarile astea nu gasesti asa ca nu mai am ce face, sper doar sa ma obisnuiesc cu chitaitul ventilatiei si sa nu apara alte zgomote in bord sau prin alta parte. Am sa dau pe recirculare tot timpul cat am sa circul pe drumuri cu praf mai mult pentru a nu patrunde pe la ventilatie, bord sau alte imbinari plastic sticla, sa nu ma trezesc cu surprize.

Vopseaua asta e, nu am ce sa ii fac, o sa incerc sa nu ma mai uit la imperfectiunile ei, pentru banii dati asta cred eu ca e pretul care trebuie platit. Pe Gris sau alte culori am vazut ca nu se vede atat de catastrofal totusi orice zgarietura in lac.


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 11 Apr 2007, 09:44
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




10% in Bucuresti in zi de trafic? Eu zic ca isi face treaba, eu scot 13% si peste, in trafic greu smile.gif Totusi pe o masina de 1.3 tone cu un motor pe benzina, cat ai vrea sa scoti?

De leasing, de aia eu incerc sa apelez la adevaratii profesionisti - Renault cu masina, BCR cu banii smile.gif In general nu am incredere in firmele care le fac pe toate si nimic...

Ca sa scapi de chitaitul ventilatiei baga pe maxim cateva secunde (pana la 30 daca e nevoie) si o sa-si revina.

Si inca odata iti zic, incearca o cotiera wink.gif (nu cea originala, decat daca ai 1000ron care te trag in jos...). Cu 300ron cred ca gasesti ceva destul de bun si cu montaj inclus (daca nu te descurci singur)...


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 11 Apr 2007, 10:25
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Am un prieten care tocmai a venit din Austria cu protectiile de prag, la mai putin de jumate din pretul de aici. Cand ma gandesc ca erau la pret mai mic decat cel anuntat pe renault.at, cred ca am facut o treaba buna. Cotiera o sa vad ori armster ori altceva, voi de unde ati luat armster? Am vazut un link pe forum aici catre o firma din Alba sa asa ceva dar a-si prefera sa vad eu cu ochii mei produsul inainte sa il cumpar.
Cu ventilatia am observat si eu ca se mai lasa dupa ce dau la maxim , dar reapare zgomotul respectiv.


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prOZac
post 11 Apr 2007, 12:53
Post #137


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 7 January 07
From: Timisoara




post-336-1110552475.gif Nu mai astepta sa vezi cotiera cu ochii tai.Fa comanda si instaleaz-o.Diferenta dintre ea si cea de origine e minora.Am precizat si in alt post ca pana si cei de la reno erau foarte incantati de ea.Ce mai....cotiera e superba si intradevar ofera mult confort in condus post-336-1110552475.gif


--------------------
Renault Clio III april 2006,pack authentique - B-81-PRZ
Renault Megane Sedan april 07 Luxe privilege B-35-DPS
(nu mai)urmeaza Laguna(dezgustat de servicii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gargaritza
post 11 Apr 2007, 12:59
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 March 07




Pentru blazzaj:

Daca masina asta iti e atat de nesuferita, vinde-o. A mea merge minunat si cu cat adun mai multi km cu atat se simte mai bine pe sosea (si eu impreuna cu ea). Cat despre vopsea, incearca sa accepti notiunea de civilizatie: masina se spala la centre specializate, nu in fatza casei (sau tre' sa te vada toti vecinii ca ti-ai luat masina!?).

This post has been edited by Gargaritza: 11 Apr 2007, 13:02


--------------------
Renault Clio 3 1,4 Dinamique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 11 Apr 2007, 13:40
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Cu vopseaua are dreptate: este slaba pe majoritatea modelelor Reno. Eu fac comparatie inte Laguna noua, care atunci cand e plina de praf (neagra) si dai cu mana se juleste lacul imediat si Megane din 2001, foarte rezistent la julituri (bine, e si gri si deci mai putin sensibil).

La fel cu zgomotele: daca nu apar, e o minune smile.gif

In rest, 1.2 mi se pare prea mic pentru Clio 3, mai ales prin lipsa de cuplu. Poate noul 1.2 Turbo ar face treaba. Bine, acuma daca nu te grabesti, 1.2 ar trebui sa fie suficient.

This post has been edited by cri123: 11 Apr 2007, 13:41


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radyy
post 11 Apr 2007, 14:05
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 January 07




Referitor la mocheta aceea isonorizanta care este la versiunea diesel pe capota, daca a montat careva pe 1.2 dc se poate da un reply - se simt ceva imbunatatiri?
M-ar interesa si pe mine, dar totusi e cam scumpa aprox 100 euro cu TVA - intrebat la AMAT Pitesti


--------------------
Renault Clio III 2006 1,2 16v Dinamique - 82 RDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alen
post 15 Apr 2007, 00:03
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 14 April 07




fratilor, intentionez si eu sa-mi iau un clio 3, si tot citesc pe forumuri sa aud pareri.......impresia mea e ca are destule probleme.......chiar daca imi place foarte mult masina...nu-sh ce sa fac....... blush.gif


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BC 97 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 16 Apr 2007, 11:05
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Este o masina buna daca vrei sa mergi in special in oras, dar sa nu crezi ca o sa consume putin daca drumurile tale se vor consuma pe autostrada pentru ca vei fi tentat sa mergi mai tare si consumul va creste f mult daca treci de 110km/h. Daca mergi de placere la plimbare si nu te grabesti foarte tare si esti genul de sofer care face pauze dese atunci nu e nici o problema. Ce mai trebuie spus, trebuie sa evitati gropile si iregularitatile din sosele cel putin sa reduci viteza, pentru ca este predispusa la aparitia zgomotelor in bord, fete de usi etc. Daca mergi usor si ai grija de ea totul este bine.


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 16 Apr 2007, 20:20
Post #143


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Nasol ca zdranganesc plasticile in ea, credeam ca e o masina fara astfel de probleme.


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 20 Apr 2007, 20:47
Post #144


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




cu alte cuvinte 1,2 16V 75CP teapa totala?


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tipitescu
post 22 Apr 2007, 21:33
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 2 February 07
From: Bucuresti




@alen, citește și alte forumuri și o să începi să cauți forumurile de la adidas, nike, pionierul rolleyes.gif
Toate mașinile (cel puțin la sume de genul ăsta, mai sus n-am de unde să știu 04.gif ) au mici probleme. Știu că pentru fiecare e suma limită și ca fiecare sumă limită ni se pare mare și ne-am dori mașina prefectă (doar am dat o groază de bani!) dar... Mi se par a fi o problemă articulațiile față, dar și pe astea le schimbi în garanție și gata!
Crede-mă, citesc forumuri și studiez și compar oferte de suficient timp ca să pot să spun că nu o să găsești (cel puțin la banii ăștia) mașină perfectă. În plus, mi se pare cea mai bună ofertă în condițiile de mai sus! (excepție kia cee'd, care apre săptămâna asta)
Sfatul meu: îți place ia-o! Îți oferă tot ce vrei ca siguranță și confort? Da! La aceiași bani îți iei un polo coajă și nu îți garantez că va fi prefectă (pe vwforum nu am călcat!)


--------------------
Dacia Sandero Stepway III 2021 comfort - B038151
Sandero Stepway III ECO-G 100
Renault Symbol 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blazzaj
post 23 Apr 2007, 10:01
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 7 March 07
From: Bucuresti




Am mers ieri 3 km pe un drum de tara pietruit, masina sa umplut de praf e drept, dar au aparut zomote in balamale si la incuietori . Nu am mers cu mai mult de 20 km/h ca sa nu se intample ceva rau si tot sa intamplat. Asa ca va recomand sa mergeti mult mai incet decat mine, rigiditarea caroseriei cred ca e de vina si apar astefel de zgomote. Dupa ce am revenit pe asfalt bun au disparut zgomotele. Incep sa cred ca si din cauza ca am folosit prea mult masina , are 6 saptamani si 5000 km deja. Am facut o constatareprivitoare la consum, daca merg cu 100 consuma 6, cu 110 tot 6, la 105 5,5. Voi ati constatat asa ceva la masina voastra?


--------------------
Renault Clio 3 2007 1.2 Dinamique
Ești prost și vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Ești cel mai prost? Aprinde și stopul de ceață!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 21 Nov 2007, 12:41
Post #147


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(cri123 @ 11 Apr 2007, 13:40)
Poate noul 1.2 Turbo ar face treaba.

Ce?? 1.2 Turbo? blink.gif Damn!! Cand, unde, cum??? rolleyes.gif
QUOTE(blazzaj @ 23 Apr 2007, 10:01)
Am facut o constatare privitoare la consum, daca merg cu 100 consuma 6, cu 110 tot 6, la 105 5,5. Voi ati constatat asa ceva la masina voastra?
*


Probabil ca e ceva ce tine de curba de cuplu. Oricum, avand in vedere electronizarea extrema spre care se tinde, credeti ca ar fi exclus ca ceea ce ne arata computerul de bord sa nu fie relativ programat astfel incat sa vedem ceea ce ne dorim?
Asta se intampla in toata media, spre asta se tinde. wink.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Rayden-
post 24 Nov 2007, 00:30
Post #148


Membru de membru


Group: Members
Posts: 305
Joined: 14 December 06
From: Iasi - Romania




Păreri după aproape un an. tongue.gif

Să incep cu nenea ăla care și-a luat mașină de raliu în loc de Clio 3 1.2 16V: ti se pare. Am și eu peste 8000 km și nu "zburdă" mai tare, "zburdă" la fel. Ai avut dreptate cu o anumită chestie. La 4500-5000 rpm "zburdă". Mașina începe să tragă abia pe la 3500 rpm, dar asta nu ănseamnă că e raliu. După mine, motorul de 1.2 e ok, dar pentru cineva care vrea o mașină care să tragă și să aibă și consum mic, nu e asta mașina. Merg non-stop cu AC Automat, minim extern cred că am scos o dată un 6,8, dar mers lejer. La mers mai tare deja a ajuns la peste 7,5 l/100km. În oraș consum 8-9 până la 10-12.5 acum, iarna. Deci mașina asta nu e super extra economică, și asta se datorează în mare greutății relativ mare comparată cu puterea motorului. Ce să mai zic. În rest nu mă deranjează nimic, dar aici se vorbea de versiunea benzină 1.2. Pentru cine merge mult (peste 15000 km/an) merită mai mult versiunea diesel, cred.

Cam atât am avut de zis. Have a nice day! icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio 3 Dynamique 1.2 16V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan74
post 12 Dec 2007, 22:51
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 December 07




eu am clio 3 1.2 de 16v pe benzina 2006. am 32000 km si NU ARE NICI O PROBLEME TEHNICA!!!!! AM FACUT revizia la 30.000 la APAN Braila, care a costat 615 ron si am schimbat filtrele toate si bujii, fara placute de frana care ar mai fi costat cca 200 lei, fara ciubucuri la service.


--------------------
Renault Renault 2006 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pearl Jam
post 8 Jan 2008, 17:55
Post #150


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




Salutare,
Am revenit in forum dupa ceva timp, dar asta e... Mai bine mai tarziu decat niciodata.
Am ajuns la 29.000 si am programat o la IPSO Bucuresti/Ploiesti. NU AM AVUT NICIO PROBLEMA.
Sunt foarte multumit de masina, poate cu singurul amendament- vopseaua, dar si aici e vina mea. Nu a cazut singura de nebuna, ci am atins o usor in bara de protectie din spate si s-a ciupit un pic. Nu i bai.
Sunt totusi ingrijorat de postarea colegului de dinainte. 200lei placutele? Nu contest, dar nu stiam ca vor costa atat.
O intrebare: Eu le am schimbat la 15.000, tot la IPSO dar nu mi au luat niciun ban. Acum vad ca iar scartaie. E normal?


--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 12:48
Dacia