Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii

fade2black
post 4 Sep 2006, 10:49
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(dack @ 4 Sep 2006, 10:05)
Ba da! Cand am fost la IPSO in service, le-am cerut acest lucru! Dar mi-au spus ca nu au aparatura necesara.

Am mai cerut asta la Vocea Clientului Renault, cand m-au sunat sa imi spuna ca motorul e in parametrii... Agenta cu care am vorbit, mi-a zis ca se va interesa daca pot face acest lucru la Renault si ma va suna inapoi. Ceea ce nu s-a intamplat.
*



Pai suna din nou, spune ca esti foarte nemultumit de masina si asa ceva nu e normal, ca nu ti-au livrat ce au zis, bla bla. Poti sa le zici ca ii actionezi in judecata, asta sigur o sa puna ceva rotite in miscare sau mai intai scrie la renault.fr si explica-le problema.


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pearl Jam
post 4 Sep 2006, 19:49
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 June 06
From: Bucuresti




Dack, treaba e că singur nu vei reuși. Nu e vorba doar de mașina ta. Acest model este un model mai lent la demaraj. That s it! Nu știu de ce dar am impresia că cei de la Renault nu s-ar găinări la așa ceva... Are 75 de căluți dar sunt mai gloabe...E ceva pe la rapoarte, trepte de viteză... Nu prea mă pricep. poate ne explică un doctor de motoare de pe aici.
Eu am deja 7500 și m-am consolat. Sunt multumit de ea, cu toate mofturile pe care pare să le fi făcut. Oare am îmbătranit?


--------------------
Renault Megane Sedan 4 Intense 2020 1.4 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 5 Sep 2006, 10:30
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




QUOTE(dack @ 4 Sep 2006, 10:05)
Ba da! Cand am fost la IPSO in service, le-am cerut acest lucru! Dar mi-au spus ca nu au aparatura necesara.

Am mai cerut asta la Vocea Clientului Renault, cand m-au sunat sa imi spuna ca motorul e in parametrii... Agenta cu care am vorbit, mi-a zis ca se va interesa daca pot face acest lucru la Renault si ma va suna inapoi. Ceea ce nu s-a intamplat.
*



Sal,

Intr-adevar, ai fi mai credibil daca ai obtine acelasi rezultat si cu alte masini de aceeasi motorizare! Apropos, spuneai ca scanezi testul si il incarci pe site!
Poate gasesti pe cineva dispus sa isi testeze masina!


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 5 Sep 2006, 19:53
Post #94


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




QUOTE(dack @ 2 Sep 2006, 21:25)

Consuma mult si nu trage de nici o culoare.
In oras media nu scade sub 9.5 l (fara AC!!!),

QUOTE
Fiind nemultumit de rezolutia lor, am fost la Master Tuning unde mi-au masurat puterea motorului (care m-a costat un milion). 61 CP. Am sa repet : saizeci si  unu de cai putere. Am printat testul in cauza, poate il scanez si vi-l arat.. Pai  in conditiile astea, cum sa traga masina si sa consume putin?


Am 2500km cu Clio 3 1.2 si are o medie in oras de 7.5 l/100 in conditiile in care fac drumuri relativ scurte ~ 5-10km. Este adevarat ca nu scartaie rotile insa trebuie tinut cont ca este un motor de 1.2. Vor zice ei ca are 75 CP... dar parca poti sa sti?!

Cum mai spuneam in alt topic Reno scrie in cartea masinii si ca are 1090 kg iar in acte scrie 1207 (nu am reusit inca sa o cantaresc... ). Este o diferentza de 117 kg care trebuie trasa de cei 75 caluti.. care poate "nu sunt chiar toti inhamati la caruta"... dupa cum spui ca a rezultat din test.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 6 Sep 2006, 09:57
Post #95


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Salut.

Nu contest consumul in oras, deoarecere traseul meu este lung si aglomerat. Dar nici afara nu e piece of cake, fiind relativ departe de cei 4,9 L/100 km declarati.
Nu sunt inginer, dar sunt de parere ca atat consumul cat si performantele mai slabe decat cele declarate, se datoreaza lipsei de putere. Apropo, ai incercat sa urci vreun delusor la munte?

Cip, ideea este ca si tu si eu, si altii ca noi, am dat niste bani pe masinile astea. Mai exact, cat au cerut ei. In schimbul acestor bani - care nu sunt putini - eu cel putin, astept sa primesc exact ce au declarat ca imi dau. Ca daca imi spuneau "stii, masina nu are tocmai 75CP" sau" pentru 61 CP vrem doar 10.000 EUR", poate ma mai gandeam. Eu nu le-am dat "aproximativ" 12.700 EUR...

Legat de capacitate, prietena mea are un Colt de doar 1.100 Cmc, 75 CP, care "zboara" pe langa mine. Efectiv. Si folosim aceeasi benzina.

Am atasat testul de putere in cauza. Putere maxima 60.7 CP, cuplu maxim 84N/m.

This post has been edited by dack: 6 Sep 2006, 21:58

Attached File(s)
Attached File  test_putere_Clio_3_1.2.PDF ( 84.37k ) Number of downloads: 504


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 6 Sep 2006, 10:44
Post #96


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Stiti cumva sau ati auzit, daca exista in Buc. vreun Birou de Expertiza in domeniu?

Nu cred ca un al doilea test pe care l-as face la un alt service independent, ar fi luat in seama de Renault. Ca sa inaintezi un o actiune in justitie trebuie sa folosesti probe admisibile. Ori, ma gandesc ca trebuie sa existe un organism care sa poata efectua asemenea teste, avand caracter de certificare (asa cum se intampla cu probele din alimente, de exemplu). Sau poate exista service-uri cu asemenea certificari...

This post has been edited by dack: 6 Sep 2006, 10:47


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 6 Sep 2006, 11:10
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




Incearca la RAR, www.rarom.ro. Daca nu fac ei acest lucru, intreaba-i cu ce serviceuri autorizate lucreaza si cum poti obtine o hartie oficiala.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agapi
post 6 Sep 2006, 11:30
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 06




QUOTE(snPVF @ 25 Jun 2006, 11:18)
motorul meu de pe clio (1,2 16v 75cp) la relanti poti sa juri ca e diesel, nu stiu de ce se aude asa, poate asa sunt toate, tocmai am luat masina.
La voi cum se aude mototrul?
*




Si eu am avut aceeasi parere. acum m-am obisnuit cu acest zgomot. Deci...la fel mad.gif


--------------------
Renault Clio III 2006, 1,2 V - BBBBBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
agapi
post 6 Sep 2006, 11:32
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 06




QUOTE(viculet @ 24 Jul 2006, 17:37)
@ agapi
Si mie imi mai trepideaza masina la relanti, dar apoi isi revine . Trepideaza atunci cind cuplati un consumator in plus ( presupun ca este ceva normal , adica asa face toate).
@ cipm
Iar cind cuplezi AC este aceeiasi boala pe la toate . O sufera cam toate masinile pe benzina . 
  Nu prea am inteles ce este cu pozitia pedalei de ambreiaj .
In rest multi kilometrii fara probleme si conduceti cu grija.
*



Problema este ca nu am nimic cuplat. Pur si simplu cand o pornesc, pana nu ajunge la 650 cat naiba are trepideaza. Apoi se linistest. La semafor...la fel. Trebuie sa stau mereu sa-i mai dau cate o acceleratie ca ma innebuneste trepidatia asta. Am impresia ca acum acum se opreste ca proasta.


--------------------
Renault Clio III 2006, 1,2 V - BBBBBB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raz
post 6 Sep 2006, 11:47
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 9 October 05
From: Bucuresti




sal,

dupa mine e normal ca la clio III motorul de 1.2 sa consume mai mult decat 1.4 deoarece masina este foarte grea 1200 kg si efortul motorului este mai mare ca sa miste mastodontul laugh.gif de pe loc. acelasi lucru se intampla si la skoda fabia , la 1.2 are consum in oras 9.5-10 ceea ce este mult pentru performatele acestui motor fata de 1.4 care consuma cam 8.


--------------------
renault clio III 1.4 16v confort dynamique 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 6 Sep 2006, 14:26
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




am tot citit ce se scrie pe acest forum sau pe altele legate de noul clio.
astept si eu sa-mi soseasca pe 12 octombrie
acum stau si ma intreb daca toate problemele semnalate de voi sunt reale sau imaginare.
daca treaba sta cum spuneti voi inseamna ca solenza mea care la 52.000 km nu are schimbare decat telescoaprel din spate, placutele de frana si bucsile de la bara stabilizatoare, am consumat cu ea de la mediaj-jupiter-constanta 33 l de benzina este o bijuterie de masina tehnic vorbind pe langa toata gama renault. cred ca ma insel eu


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 6 Sep 2006, 14:30
Post #102


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




@raz

Iarasi mi s-a aprins bculetzul.. desi, mea culpa, nu am ajuns sa o cantaresc.
Ma intreb, retoric normal, de ce are 1207 cand in cartea tehnica scrie 1090. Daca stiam ca are cu 100 si ceva mai mult poate ma mai gandeam daca sa iau un motor de 1.2. Cum zice si Dack, cel putin stiam pe ce dau banii...
Am scris la Reanult France... asa sa ma stiu linistit, ei m-au redirectat la renault Romania. Dupa vreo luna m-au sunat mi-au confirmat ca in actele lor figureaza cu 1090 insa mi-au cerut si copie dupa CI a masinii. Dupa alte 2-3 saptamani m-au sunat din nou si mi-au spus ca totusi are 1207. Am intrebat de unde inadvertenta de valoare... la care s-a facut liniste si mi-a repetat ca un robot ca conform RAR masina are 1207 si nu poate sa-mi spuna daca Renault a gresit in carte sau nu.

Am impresia ca ne luptam cu morile de vant...

Daca exista in Sibiu un loc unde sa fac testul de putere, l-as face.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 7 Sep 2006, 09:08
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Mai fratilor si la mine e trecuta alta masa pe talon. Ieri l-am primit si am vazut cu uimire ca masina mea cantareste 1292 kg mad.gif
Acuma nu stiu de unde diferenta asta de 120kg, sa fie oare din cauza motorului EURO 3. Nu e corect, ei iti spun ca iti livreaza un produs si tu te pomenesti cu altul. Facem gura si le cerem banii inapoi biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 7 Sep 2006, 21:01
Post #104


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Pune si tu o intrebare la Renault.Sunt curios ce-ti raspunde tie... ca ti-a facut un favor si ti-a mai dat niste metal in plus? radmasa.gif radmasa.gif

Sti ceva? Masa maxima autorizata este de 1580 daca masina ta are 1292 inseamna ca mai poti duce cu ea 288 de kg. Daca scadem plinul (~55) raman 233... cam putin. Doi barbati sanatosi la 100 de kg si valiza...smile.gif) fratilor ne-am luat cabriolet.
Nici nu mai sti ce sa faci sa razi sau sa te enervezi. Oare si la altii este la fel?
Poate la emisiunea Autoshow se va pune o intrebare clara "Cat cantareste Clio 3? Cat scrie in cartea masinii sau cat vor cei de la RAR..."


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 8 Sep 2006, 09:00
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Sal,

Am ridicat problema la renault romania si dupa ce primesc raspunsul (de care probabil o sa fiu nemultumit) am sa merg mai departe la renault.fr.
Ar fi o idee sa intrebe in emisiune sa vedem ce scuze scot din ei!


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 8 Sep 2006, 20:15
Post #106


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Cu renault.fr m-am lamurit. Ei fac forward la renault romania...
Cand o sa te sune ( ca o sa te sune pentru ati spune ca atata este greutatea si sa te intrebe daca te poate ajuta si cu altceva.. ca asta este lamurita) intreaba si tu de ce este diferentza intre masina livrata tie si cea livrata mie (eu am 1207) si de ce pe cartea masini este specificta alta greutate, sunt curios ce o sa-ti spuna tie. Mie oricum nu a vrut sa-mi confirme raspunsul si pe mail.. m-a sunat de pe un numar privat.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 11 Sep 2006, 09:52
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Sal,

M-a sunat si pe mine doamna/domnisoara renault cu numar privat sa imi spuna ca nu e vina renault ci vina politiei care a facut talonul! Ma rog, tipa era total pe langa subiect, nici nu ma asteptam la un raspuns corect din partea ei. Concluzia a fost ca trebe sa vedem unde e vina, adica sa le duc eu hartie sa le demonstrez cat cantareste masina si apoi mai vedem noi, adica sugera ca pentru a merge mai departe avem nevoie de o dovada palpabila.
Apoi am fost la reprezentanta sa aud si parerea lor. Acolo a fost show de show, parca se schimbasera oamenii cu care am vorbit cand am fost s-o cumpar. Ma rog, eu mi-am pastrat calmul ca nu imi place sa ma cert cu oamenii, ei au dat vina pe RAR ca au bagat datele aiurea cum le-a venit la mana. Apoi omu a zis ca ce ma deranjeaza ca are cu 120 kg in plus? Asta da intrebare biggrin.gif
Pentru a schimba rubrica aia in cartea de identitate, trebe mers la RAR si refacuta omologarea, bla bla si asta pe cheltuiala si nervii mei.
Cum am zis trebe cantarit si vazut exact unde e problema!
Ca fapt divers am vb cu un coleg ce si-a luat Astra new si la el este specificat in cartea tehnica ca unele componente (roata de rezerva, componente de la dotari optionale, etc ) nu intra la greutatea declarata!


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 11 Sep 2006, 16:45
Post #108


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




F2B, inteleg ca pana la urma are 1200 kg pe bune, nu?

Sa recapitulam: dupa ce ca masina are cu 120 Kg in plus decat declara (adica vreo doua persoane medii, pasageri permanenti!), dansii gasesc de cuvinta sa puna totusi motorul de 1.2 pe ea, fara sa prevada urmarile...

Spre comparatie:
- Fiat Grande Punto - pentru a compensa cresterea maselor fata de Punto, motorul mic pe benzina a crescut la 65CP in loc de 60, iar cel diesel la 75Cp, fata de 70, anterior.
- Seat Ibiza/Cordoba - au inlocuit motoarele de 75Cp cu unele noi de 85CP
- Opelul Corsa are de 15 mii de ani un motor de 1.2 de 80CP, in conditiile in care este mult mai usor..


Chiar nu puteau sa creasca puterea fostului motor de 1.2 de pe Clio 2, pe care il avem noi acum(cu mici modificari e acelasi)? Sau sa nu il mai ofere, daca nu este viabil pentru o masina asa de grea...
Nu era la mintea cocosului ca o crestere a greutatii masinii severa (fata de Clio 2) ar trebui compensata cumva?

De ce au declarat performante pe care acest motor nu le poate oferi cu aceasta caroserie grea?



This post has been edited by dack: 11 Sep 2006, 16:48


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 11 Sep 2006, 18:04
Post #109


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




@fade2black

Cel putin la tine a declarat ca este o greseala. Mie mi-a spus ca asta este greutatea iar cand le-am cerut sa-mi dea in scris raspunsl pe email... au luat-o cotita si in final nu am mai primit nimica.

off topic:
Azi ma suna iarasi de pe numar privat un tip .. ca face un sondaj de opinie de cat de multumit sunt de serviciile oferite de Vocea Clientului. radmasa.gif radmasa.gif
I-am raspuns ca nu sunt multumit de loc. A intrebat de ce? Si ia-m raspuns ca unul din motive este ca cei care suna nu au nici o putere de decizie si tot ce fac este sa-ti spuna "ca acesta este punctul de vedere Renault" (in cazul sesizarii pe care am facut-o legat de alarma) "sau ca se pare ca aceasta este greutatea" (in cazul problemei cu greutatea masinii) si sa te intrebe daca te mai poate ajuta cu ceva.
"bine bine zice tipul (se vedea ca pe el ilinteresa sa-si faca sondajul..) dar a vorbit frumos?" radmasa.gif Normal i-am raspuns.. era dragutza.. dar ce sa fac?! doar nu era sa o iau de nevasta.. ma interesa un raspuns cel putin cu o explicatie care sa stea in picioare. "I:OK si rasunsul a venit prompt cel putin?" Depinde ce intelegeti print prompt... am intrebat prin sfarsit de iunie si raspunsul a venit in august.
Se plictisise saracul si a marsat pe ultima intrebare:
"o sa sfatuiti si pe altii sa apeleze la Vocea Clientului pentru a-si rezolva problemele?"
NU, cel putin pe mine nu m-a ajuta cu nimica. Si i-am servit si o suplimentara:
Daca Renault este chiar asa de interesat de impresiile clientilor ar putea sa intre pe www.reno.ro si sa le afle direct din mesaje. A bolborosit ceva... si mi-a multumit cu jumatate de gura radmasa.gif radmasa.gif se pare ca i-am stricta procentajele din sondaj.

on topic:
Talonul este facut dupa cartea de identitate care este semnata de Renault Romania. Aceasta vine prima si apoi se ajunge la talon. Si eu m-am luat ca ghipsul de cei de la Politie si apoi m-am facut de cacaua cand mi-au aratat cartea de identitate. Cand am sunat la reprezentanta m-au luat in balon.. ca ce m-a deranjeaza difernetza de greutate. Daca dupa 4000km nu apar imbunatatiri in dinamica masinii, poate ma duc iarsi peste ei.. dar rezolv oare ceva?!

@dack
ai gasit o autoritate care sa faca testul de putere si sa fie recunoscut ? I-ai sunat pe cei de la rar?
Eu stiu ca mi-au luat o masina cu motor mic.. insa speram ca si masina sa aiba greutatea din cartea tehnica nu 100kg in plus. Mi-a spus mie cineva ca "va fi ca un negru somalez tragand o raba" dar am fost incapatanat si nu l-am crezut. Am facut calcul, comparand cu Opelul care avea 60CP si 980kg si am decis ca 75CP/1090 merge.. dar se pare ca "calul" nemtesc cu cel francez sunt diferiti si nici kg nu sunt chiar la fel smile.gif


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 11 Sep 2006, 22:02
Post #110


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Am trimis la RAR un mail cu intrebarea "unde as putea face un test de putere oficial?" si cu testul pe care l-am facut in atasament. Parca vineri am primit o confirmare de citire (din partea unei fete), dar nici un raspuns pana acum.

O fi greu de raspuns...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 12 Sep 2006, 07:53
Post #111


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




smile.gif pai probabil trebuie sa intrebe si ea mai sus.. sa nu faca o gafa excl.gif


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 12 Sep 2006, 09:10
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Da cantar unde gasesc si eu sa-mi satisfac curiozitatea?


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 12 Sep 2006, 09:21
Post #113


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Eu am ochit unul la un centru de fier vechi. Intra masina incarcata,o cantareste. Apoi cand iasa o cantareste din nou si faca diferentza. Nu stiu ce precizie are... si inca nu am gasit timp sama duc si eu sa ma rog de aia..biggrin.gif

Autobazele trebuie sa aiba asa ceva sau depozitele mai mari care porimesc marfa incarcata in camion...

Sau pe marginea soselei cand cei de la RAR controleaza masinile din trafic daca depasesc sau nu limita de greutatepe tronsonul de sosea.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 13 Sep 2006, 14:37
Post #114


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Uite ce raspuns am primit pe email (dupa ce am insistat ) referitor la greutate:

= = = = = = =
Stimate Domnule xxxx,

Va confirmam prin prezenta primirea solicitarii adresate societatii noastre, in data de 12/09/2006 referitoare la detalii tehnice privind autovehiculul Renault Clio cu seria de caroserie VF1BR2D0H36012xxx.

Referitor la solicitarea Dumneavoastra, asa cum v-am comunicat si telefonic in data 13/09/2006, masa proprie rulanta (fara sofer) este de 1090kg.

Stimate Domnule xxxx, dorim sa va asiguram ca Renault Nissan Romania si Reteaua autorizata raman la dispozitia Dumneavoastra pentru a va oferi cele mai bune servicii.

Cu deosebita stima,

Georgeta OPREA
Vocea Clientului Renault
Tel : 021 203 88 58
Fax : 021 203 88 80
= = = = = = = = =

La telefon mi s-a spus ca ce este scris in CI nu-i intereseaza pe ei.
Oricum mai astept sa ajung pe la 5000km si apoi o sa-mi pun probleme legate de dinamicitate. Din cate am inteles, inainte este prea devreme.
@dack, tu ai mai primit un raspuns?


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 14 Sep 2006, 14:52
Post #115


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




I-am tras si un cantar.. insa nu sunt prea sigur de cat de exact era..sad.gif
Am scris in alt post


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyt
post 14 Sep 2006, 15:53
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 29 April 04
From: Bucuresti




Mai trist e ca din testul de la dyno rezulta ca are ...78NM cuplu. E infim. Nici Dacia 1300 nu cred ca are 78NM

La demaraj, te uiti la cuplu. Pt Bicorp Ph2 1.2 16V se spune ca are 107NM, 75 CP si 1124 kg.

Am comparat-o cu un simbol 1.4 8V al lui tata (am mesr si eu cu symbolul si tata cu bicorpul). 75CP, 115 NM (sau cam asa) 980 kg. Symbolul e o idee mai spinten, tata a zis ca nu cu mult, mie-mi pare ca e mult mai sprinten...ma rog.

Tot analizez o chestie...Adica, 1.2 16V imi ia 9-10 in oras, 5-5.5 afata (la 120).
Focus-ul 1.6 16V ia 10-11 in oras 6.5-7 afara (la 140). Ca urmare, merita 39000 ROL la 100km economie? Nu prea cred.

Urmatoarea masina vreau sa aiba minim 150-200CP. Pur si simplu, cred ca daca imi permit masina, cred ca imi permit si 3-4l/100km in plus...(Ma gandesc la un Focus ST170 sau RS)

This post has been edited by adyt: 14 Sep 2006, 15:54


--------------------
Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 14 Sep 2006, 18:31
Post #117


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




Ai dreptate dar spune tu, nu-i normal sa te increzi in ce spune constructorul? Este normal sa fie datele reale diferite de cel date de Renault?! blink.gif

Ma repet, insa cand am decis ca o sa-mi iau 1,2 am tinut cont ca are un cuplu 105 Nm de si o putere de 75CP ar fi fost suficient si pentru o masina de 1090. Daca am toate aceste caracteristice nu am ce comenta legat de dinamicitate. Insa pana acuma sunt sigur ca greutatea nu coincide sad.gif
Daca nici caracteristicile motorului nu sunt conforme cu specificatiile lor... ce putem face. Pe contract nu scrie aceste date si ei oricand pot sa se scuze ph34r.gif
Sunt curios daca dack primeste un raspuns despre un test agreat de Renault.. dar la cat sunt astia de infipti tare mi-e frica ca ne batem cu morile de vant.


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 14 Sep 2006, 23:16
Post #118


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Nici un raspuns pana acum. Cunosc pe cineva care lucrat la RAR si o sa ma ajute sa primesc macar un raspuns la mail.

In fiecare zi regret ca nu am luat motorul de 98CP. Am crezut insa ca performantele declarate de Renault sunt reale pentru 1.2, am luat de bun ce mi-a recomandat vanzatorul (de neam) si am luat teapa.

This post has been edited by dack: 14 Sep 2006, 23:16


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdiD
post 20 Sep 2006, 10:04
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 March 04
From: Bucuresti




Exista o metoda foarte simpla de a verifica daca puterea motorului se inscrie in tolerantele normale: testul de viteza maxima. Daca masina atinge viteza maxima (167 km/h, adica aprox. 170-175 km/h pe vitezometru), atunci puterea motorului este cea normala, indiferent ce rezultate s-au obtinut pe banc (unde de obicei se testeaza motoarele demontate de pe masina, si fara toate accesoriile!). Unde se poate face acest test in viata reala (hint: A2), cat este de intelept (sau legal) sa o faci, este o alta problema...


--------------------
Renault Megane I Classic, 1.6 16v, 2001.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 20 Sep 2006, 13:11
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(adyt @ 14 Sep 2006, 16:53)
Tot analizez o chestie...Adica, 1.2 16V imi ia 9-10 in oras, 5-5.5 afata (la 120).
Focus-ul 1.6 16V ia 10-11 in oras 6.5-7 afara (la 140). Ca urmare, merita 39000 ROL la 100km economie? Nu prea cred.
*


Cine ti-o fi spus valorile de la Focus, nu stiu, dar eu nu am reusit niciodata performantele alea in 2 ani si 75,000km. Conduc regulat Focus 1/2004 1,6 16v, preponderent afara. Am colegi cu Focus2/2006 1,6 16v care declara consumuri si mai mari decat mine, dar depinde si de stilul de condus, trafic.
In Bucuresti pe traseu Militari-Piata Victoriei (nu conteaza pe unde, Gara sau Podul Grant) am consum mediu (cf comp de bord) 12-13,5%. La 140km/h consumul instantaneu joaca intre 8.5 si 9 de cele mai multe ori (nu poti sa spui ferm cat e instantaneul pentru ca depinde de multi factori - vant, deal, vale, incarcare masina, etc).
In final, nu vad ce vrei sa compari: cand calculezi economia la combustibil vezi in cat timpsau km iti recuperezi banii investiti in plus intr-o masina/motor mai scumpe. Acum, Focusul e si mai scump si consuma si mai mult. Deci, la ce te referi cand intrebi daca merita economia? Raportat la performante dinamice/sportivitate?


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 12:46
Dacia