Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii
![]() ![]() ![]() |
Clio III 1.2 16v, pareri, comparatii
Alex.G |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 24 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2006
- n/a Confort Dynamique 1.6 16V 110cp
|
|||
PVF |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 31 December 04 ![]() |
motorul meu de pe clio (1,2 16v 75cp) la relanti poti sa juri ca e diesel, nu stiu de ce se aude asa, poate asa sunt toate, tocmai am luat masina.
La voi cum se aude mototrul? |
--------------------
Renault
Clio III
2006 confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP
- B 16 PVF Clio III confort dynamique- 5 usi 1,2 16 V 75 CP.
|
|
fade2black |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 21 June 06 ![]() |
Sal,
poate se aude asa din cauza turatiei reduse la relanti. uite aici ce modificari are motorul de 1.2: Cu o cilindree de 1.149 cm3, motorul 1.2 16 v de generatie noua dezvolta o putere de 75 CP (55 kW) la 5.500 rpm si un cuplu de 105 Nm (11 mkg) (108 Nm/11 mkg in BVR) la 4.250 rpm. Daca valorile puterii si ale cuplului maxim raman identice cu cele ale vechii generatii, aceasta noua versiune aduce un dinamism sporit la regimurile normale, precum si consumuri mai scazute. Imbunatatirile au fost efectuate la partea superioara a motorului in scopul favorizarii umplerii acestuia, in special la regimuri joase: filtrul de aer integrat in motor dispune de un volum mai mare (6 litri in loc de 5,5 litri), iar clapeta de acceleratie motorizata a fost redimensionata. Arborele cu came in chiulasa si culbutor cu role adopta noi legi de admisie, cu o diminuare a ridicarii supapelor. Toate aceste dezvoltari au permis scaderea regimului mersului in gol la 650 rpm (in loc de 750 rpm), fapt care permite o economie de combustibil de 2 - 3% in trafic urban. Motorul 1.2 16v este primul motor al gamei Renault care functioneaza cu un regim de mers in gol atat de scazut. Curba cuplului a cunoscut de asemenea o evolutie, inregistrand un castig de 3 - 4 Nm (0,4 mkg) la regimurile joase (in jur de 1.500 rpm). Cu aceasta motorizare, Clio III ofera un dinamism excelent inca de la regimurile joase si un consum de numai 5,9 l/100 km in ciclu mixt, respectiv 139 g de CO2/km. |
--------------------
Renault
Clio III
2006, dCi
|
|
bogdy00007 |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 24 January 05 From: pitesti ![]() |
sal, cei care aveti 1.2 puteti sa ziceti ac medie de consum aveti , mai ales in afara.numai bine!
|
--------------------
renault
clio symbol
1.5dci 2002, computer bord, cruise control
- ag-82-xxx
|
|
cipm |
![]()
Post
#65
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
La aproape 2000 Km ~ 5,2 l/100 la viteza corespunzatoare legislatie
![]() Prin oras, cum fac drumuri scurte ajung si la 8,5 l/100 (merg cateodata doar vreo 2,5km... nici nu apuca sa ajunga in regim) Ce am observat este ca daca mergi subturat (sub 3000 rot/min) are tenditza de crestere a consumului, poate-i place mai mult turata. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
bogdy00007 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 24 January 05 From: pitesti ![]() |
cat arata instantaneu la 90km/h?
|
--------------------
renault
clio symbol
1.5dci 2002, computer bord, cruise control
- ag-82-xxx
|
|
cipm |
![]()
Post
#67
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Nu stiu ce sa spun (ce-i zice ca-s prost)... depinde de multe. In medie intre 4,8-5,2.
O sa incerc sa explic de ce zic "depinde": -am observat ca daca sunt in 4-a (90km/h) si incerc sa cresc viteza cosumul instrantaneu creste putin, daca insa sunt in a 5-a si incerc sa cresc viteza, creste puternic consumul. Maine poate ies la drumsi o sa fiu atent ca sa pot veni cu date concrete ![]() |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
agapi |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am un Clio III, 1,2 cu 1000km la bord. Am avut aceleasi impresii intalnite aici si m-am gandit "sunt femeie, nu ma pricep, probabil ca mi se pare". Acelasi zgomot de motor diesel. Cand merg, parca e masina de curse. Asa se aude. In plus, mi s/a parut ca nu "trage". Acum a inceput sa fie mai nervoasa.
Relanti-ul la mine sta cam la 650 si trepideaza putin. Am dus-o la service si mi-au spus ca e normal sa stea asa si, in plus, nu au ce-i face pt. ca asa e setata din fabrica. Am mers cu un mecanic, care a vorbit cu ei, deci nu au spus-o pentru ca m-au vazut ca sunt femeie. Ce sa mai spun? Consumul mi s-a parut cam mare, in jur de 11 dar am inteles ca dupa cateva mii de km se regleaza. In fine....oi fi femeie dar au si femeile dreptul sa stie ce conduc, NUUUU??? |
--------------------
Renault
Clio III
2006, 1,2 V
- BBBBBB
|
|
gaston |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 13 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La 650 R/min masina asta nu tremura?
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2005 1.5 dCi In politics stupidity is not a handicap
|
|
agapi |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 06 ![]() |
Cam trepida saracuta de ea. Au pus calcu pe ea si au zis ca nu are nimic nimic saraca. Cert este ca acum nu ma tremura si tot la 650 sta. Ce sa le fac? Sa-i dau cu capetele de parbriz? Adica toti sunt tampiti, ei sunt cei mai destepti. Fie la ei.
Le-am spus ca de acum cand voi opri la semafor si voi avea vreo vecina Clio III o sa intreb: "Domnu`, nu va suparati cum va sta ambreiaju`? Dar relanti-ul?"..daca ei nu ma dumiresc ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2006, 1,2 V
- BBBBBB
|
|
cipm |
![]()
Post
#71
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
@gaston
A mea nu tremura.. insa ambreiajul ma calca pe nervi.. este adevarat ca eu "il calc" tot timpul ![]() Plus ca atunci cand a pornit AC am avut impresia ca "da in bot" ![]() |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
cipm |
![]()
Post
#72
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
@cipm
Am revenit cu o informattie legata de consum: Am facut 300K (Sibiu-Balea-Vidraru-Valcea-Sibiu) - medie pe calc 5,7l/100 - cu o viteza medie de 45 km/h (drumul pana in Curtea de Arges a fost SUB ORICE CRITICA). 90-110 in afara si conform cu legsilatia in localitati ![]() Legat de consum instantaneu la 90 km/h se mentine ce am spus mai sus. |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
viculet |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 26 February 05 ![]() |
@ agapi
Si mie imi mai trepideaza masina la relanti, dar apoi isi revine . Trepideaza atunci cind cuplati un consumator in plus ( presupun ca este ceva normal , adica asa face toate). @ cipm Iar cind cuplezi AC este aceeiasi boala pe la toate . O sufera cam toate masinile pe benzina . Nu prea am inteles ce este cu pozitia pedalei de ambreiaj . In rest multi kilometrii fara probleme si conduceti cu grija. |
--------------------
Renault
Clio 3,1.2 16 v
2006 Dynamique
|
|
cipm |
![]()
Post
#74
|
"Clionian" Group: Members Posts: 174 Joined: 5 April 06 From: din 'Sighiu' ![]() |
Mersi de urare.
Ideea cu ambreiajul cred ca am mai expus-o. M-am obisnuit ca ambreiajul sa aiba o "cursa activa" (sper sa ma fi exprimat corect) mai mare si pozitia de la care incepe sa cupleze sa fie mai jos, sau cel putin sa se poata regla. Din cate mi s-a spus, la Clio iese din discutie posibilitatea ca ambreiajul sa prinda mai jos. In mod normal (asta fiind la Opel) calcam ambreiajul pana la podea si cand il lasam 3-4 cm deja incepea sa cupleze. Aici cupleaza sus, sus.. dar am inteles ca "asa face toate astea noi" ![]() |
--------------------
Renault
Clio III 1.2 16V
2006 Dynamic nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site |
|
kodrix |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
Este vreun posesor de clio III cu motor de 1.2 16v care a condus si un Logan cu motor de 1.4 ca sa poata face o comparatie intre cele doua modele?
|
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
bivi |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 August 06 ![]() |
QUOTE(addiyi @ 14 Apr 2006, 09:24) Am mers cu Clio 3 1.6 16v al unui prieten si trebuie sa spun ca sunt impresionat. E un motor super pentru masina asta. Accelereaza de "rupe" si se comporta fantastic. Necesita, ce-i drept un pic de obisnuinta la directie. Merge atat de usor incat parca esti in jocuri video. Oricum la capitolul consum, daca mergi sport (peste 3500 -4000 ture), ia si 13l /100. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.4 16V
2006
|
|
dack |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
Eu am un Clio 3 din 13 aprilie. Apropo, mai bine amanam o zi si evitam data respectiva ![]() Am sa va spun si parerea mea despre masina, incercand sa fiu cat mai obiectiv posibil. Overall, masina este una din cele mai reusite din clasa B. Si nu spun asta doar pentru ca asa apare in reviste... Am facut un drive test cu un Grande Punto, am mers cu un Polo, mai am in familie un Mitsubishi Colt si un Ford Fiesta. De data asta, cei de la Renault s-au intrecut pe ei, fara nici un fel de discutie. Materialele din interior sunt bune si foarte bune, imbinarile sunt bune desemenea, comenzile (ambreiaj, directie, frana, timonerie) sunt foarte usor de folosit si dozat, suspensia este foarte comoda. Spatiul interior este absolut de clasa compacta. Lucrurile mai putin reusite, din punctul meu de vedere, sunt calitatea vopselei (care se zgarie foarte usor) dar mai ales climatizarea, care la mine este electronica. Deci nu exista nici o legatura intre ce setezi si ce obtii...Pe timpul verii - este adevarat ca in perioadele in care era foarte cald afara - puteam sa dau lejer de la 15 pana la 18 grade, ca mare lucru nu se intampla. Dealtfel, Autoshow a facut recent teste profesionale vizavi de climatizare, cu mai multe modele din clasa mica, iar domnul Clio a iesit pe ultimul loc (impreuna cu Megane), nereusind sa atinga temperatura setata nici dupa 45 de minute de mers la relanti. No wonder. Pentru ca stiu ca posturile lungi nu sunt populare, despre motor, in urmatorul episod. This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:23 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dack |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Buna, din nou.
Motorul este insa principala mea sursa de nemultumire. In cele patru luni de cand o am, mi-a trecut prin minte de mai multe ori sa o dau, din acest motiv. Masina mea este un Confort Dynamique, care a avut un pret de baza de vreo 11.700 E DDP. Numai ca, fiind intr-o mare graba la acel moment, a trebuit sa aleg ceva de pe stoc, asa ca am mai adaugat jenti, climatizare, mp3, vopsea metalizata, si garantie + 1 an. In total, frumoasa suma de 12.700 E DDP. Pentru un motor de 75Cp, cu un consum urban declarat de 7.6. Bun! Cand am luat masina, se importau doar doua motoare; asta si cel de 1.4 de 98 Cp. M-am sfatuit cu vanzatorul vizavi de ce anume sa aleg. Aveam bani de orice varianta, pentru ca am luat-o in leasing.. Avand in vedere ca majoritatea traseelor mele sunt in oras, omul nostru m-a sfatuit sa iau modelul de 1.2, pentru ca va consuma sub 8 in oras si are un motor vioi.. Masina mea are 7000 de km acum. Consuma mult si nu trage de nici o culoare. In oras media nu scade sub 9.5 l (fara AC!!!), iar in ceea ce priveste demarajul sunt sub Dacia Logan de 1.4 (ca tot intreba cineva mai devreme). Am fost la service IPSO. Mi-au pus-o pe calculator si mi-au spus ca motorul este in conditii perfecte, va multumim, la revedere. Fiind nemultumit de rezolutia lor, am fost la Master Tuning unde mi-au masurat puterea motorului (care m-a costat un milion). 61 CP. Am sa repet : saizeci si unu de cai putere. Am printat testul in cauza, poate il scanez si vi-l arat.. Pai in conditiile astea, cum sa traga masina si sa consume putin? Regret profund ca am ales motorul asta. Nu va luati dupa vanzatori, concesionarii au diferite interese financiare. Motoarele de 1.4 si 1.6 consuma doar putin mai mult, dar ofera infinit mai multa putere. This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:10 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Pearl Jam |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 1 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Subscriu in totalitate.
Eu cred ca o mai tin un an doi si mi iau un Megane. Pacat de faptul ca in rest e o masina bine inchegata. Dar si pe mine ma seaca demarajul... Cu 61 de cai... Daca o fi adevarat pot fi dati in judecata. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 4 Intense
2020 1.4 TCE
|
|
dack |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
PJ, iti spun sincer ca m-am gandit la asta. Numai ca in mod sigur au prevazut cumva, undeva, ceva, pentru a contracara o asemenea alternativa. Cred ca pe factura apare doar tipul de motor, nu si puterea, tocmai din acest motiv.
Felul in care m-au tratat este inacceptabil. Am facut o reclamatie de doua pagini, in care am descris mai multe probleme care ma nemultumesc vizavi de masina lor, iar dupa 10 zile m-au sunat si mi-au spus "Service-ul IPSO ne-a infomat ca motorul dvs. se inscrie in parametrii. Va mai putem ajuta cu altceva? La revedere." Nici macar nu au avut bunul simt sa ma recheme in service, ca sa masoare EI puterea motorului si sa imi demonstreze ca am un motor de 75CP. Ii doare undeva. Ei si-au luat banii (pentru care eu voi munci 4 ani), asa ca li se rupe de clienti. Ma gandesc la urmatoarea varianta: voi publica in principalele cotidiane o adresa de mail si voi ruga posesorii de Clio 3 cu motorul de 1.2 sa imi scrie, in cazul in care au aceleasi probleme ca si mine. Poate ca vor fi foarte putini. Poate ca nu vor fi. Dar daca ne vom strange 50, de exemplu, vom sta altfel de vorba. Eu ma consider inselat. DACA masina avea 75 CP, NU AS FI FOST nemultumit. Dar ei mi-au spus ca imi vand ceva, si mi-au dat altceva. Este inselaciune. This post has been edited by dack: 2 Sep 2006, 23:51 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dack |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Si ca sa mai fac haz de necaz, va propun doua texte de stickere, pe care ma gandesc sa le lipesc pe masina mea:
1) Depaseste! E doar un Clio 3. Consuma mult...dar merge incet. 2) Tuned by RENAULT - 15 CP (minus) |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
s_j_teo |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Crezi ca cei de la tuning au masurat corect?Esti convins de asta 100%?
Eu unul nu cred ca ai o masina de doar 60 de Cp.La Renault poti gasii multe dar motoarele nu sunt de cacao,sigur la ce ai cumparat tu nu te poti astepta sa fii primul pe sosele.Daca doreai viteza si demaraje trebuia sa cumperi ceva mai tare nu sa te lasi sa-ti aleaga reprezentantul de vanzari caracteristicele masinii si trebuia sa faci un test drive cu ea inainte sa o comanzi! |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
dack |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Teo,
1)Nu pot sa afirm ca testul de celor de la Master Tuning este 100% corect. Numai ca Renault nici macar nu a incercat sa imi dovedeasca contrariul. In fond, eu am o nemultumire vizavi de puterea motorului, iar ei nu mi-au dat un raspuns referitor la acest aspect, desi am insistat. 2) Nu am putut face test cu motorul de 1.2 pentru ca atat Serus cat si AMG aveau DOAR varianta de 1.4 pentru asta. Acum vad si de ce. In plus, nu ar fi fost concluent - motoarele se mai lasa si trag mai bine dupa cateva mii de km. 3) Motorul este de rahat. Spuneam mai devreme, mai am in familie 3 masini de putere similara: un Logan de 1.4 - 75CP, un Ford Fiesta de 1.3 - 70 Cp si un Mitsubishi Colt de 1.1 12v, 75CP. NICI NU SE COMPARA cu al meu. Nici unul dintre aceste motoare. 4) Relativ la faza cu vanzatorul, ai dreptate. Asta si spuneam - e bine sa iti alegi singur masina, in functie de ce iti doresti. El mi-a spus insa - "NU LUA de 1.4, ca asta o sa mearga bine si va consuma mai putin." This post has been edited by dack: 3 Sep 2006, 09:05 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
AlexC |
![]()
Post
#84
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai bag-o la un test. Daca si ala zice tot 61CP atunci vei obtine una noua la schimb, daca te duci pana in 13 octombrie (6 luni). O scrie pe factura doar puterea motorului, dar orice avocat le va explica clar in instanta ca tu ai luat, pe langa factura, o foaie de dotari tehnice pe care ei au prezentat-o la vanzare. Faptul ca pe factura scrie "Clio 1,2" nu inseamna ca pe pliant scrie ca are 75CP si ei pot sa vand cu motor de 60CP (desi motorul asta a fost pe Clio II).
Verifica seria motorului, verifica sa nu existe nici un fel de inconsistenta si apoi mai bag-o la un test pe dyno, in alta parte decat in prima. |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
dack |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlexC @ 3 Sep 2006, 09:23) Mai bag-o la un test. Daca si ala zice tot 61CP atunci vei obtine una noua la schimb, daca te duci pana in 13 octombrie (6 luni). O scrie pe factura doar puterea motorului, dar orice avocat le va explica clar in instanta ca tu ai luat, pe langa factura, o foaie de dotari tehnice pe care ei au prezentat-o la vanzare. Faptul ca pe factura scrie "Clio 1,2" nu inseamna ca pe pliant scrie ca are 75CP si ei pot sa vand cu motor de 60CP (desi motorul asta a fost pe Clio II). Verifica seria motorului, verifica sa nu existe nici un fel de inconsistenta si apoi mai bag-o la un test pe dyno, in alta parte decat in prima. Multumesc pentru sfat. Am sa fac asa. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
mihye |
![]()
Post
#86
|
![]() Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM ![]() |
Motoarele de 60 si 75cp sunt aproape la fel, cel de 75 are 16v pe cand celalalt 8v mai difera putin managementul lor. Daca nu ma insel ambele au un singur ax cu came, doar ca la cel de 75 el actioneaza toate cele 16 supape. Din cate stiu pe clio 3 este exclusiv cel de 16 valve!
This post has been edited by mihye: 4 Sep 2006, 10:57 |
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
AlexC |
![]()
Post
#87
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Indiferent, daca ai platit pentru 1,2 75CP si sa iti dea doar 60CP este greseala de neiertat, care neaparat se lasa cu inlocuirea masinii.
|
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
kekemes |
![]()
Post
#88
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 27 March 06 ![]() |
sper sa nu devin paranoic....dar cei cu masina de 1.4 au avut vro problema cu motorul?...demaraj, fiabilitate, etc?....
multumesc! |
-------------------- Renault Clio III 2006 Dynamique 1.4 16V, bleu gri, senzor parcare, climatronic, mp3, jante aliaj, FR
|
|
fade2black |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 21 June 06 ![]() |
QUOTE(dack @ 3 Sep 2006, 00:32) Teo, 1)Nu pot sa afirm ca testul de celor de la Master Tuning este 100% corect. Numai ca Renault nici macar nu a incercat sa imi dovedeasca contrariul. In fond, eu am o nemultumire vizavi de puterea motorului, iar ei nu mi-au dat un raspuns referitor la acest aspect, desi am insistat. 2) Nu am putut face test cu motorul de 1.2 pentru ca atat Serus cat si AMG aveau DOAR varianta de 1.4 pentru asta. Acum vad si de ce. In plus, nu ar fi fost concluent - motoarele se mai lasa si trag mai bine dupa cateva mii de km. 3) Motorul este de rahat. Spuneam mai devreme, mai am in familie 3 masini de putere similara: un Logan de 1.4 - 75CP, un Ford Fiesta de 1.3 - 70 Cp si un Mitsubishi Colt de 1.1 12v, 75CP. NICI NU SE COMPARA cu al meu. Nici unul dintre aceste motoare. 4) Relativ la faza cu vanzatorul, ai dreptate. Asta si spuneam - e bine sa iti alegi singur masina, in functie de ce iti doresti. El mi-a spus insa - "NU LUA de 1.4, ca asta o sa mearga bine si va consuma mai putin." 1) Nu puteai sa faci testul direct la Renault? Din moment ce ai fost dispus sa-l platesti? |
--------------------
Renault
Clio III
2006, dCi
|
|
dack |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fade2black @ 4 Sep 2006, 08:51) Ba da! Cand am fost la IPSO in service, le-am cerut acest lucru! Dar mi-au spus ca nu au aparatura necesara. Am mai cerut asta la Vocea Clientului Renault, cand m-au sunat sa imi spuna ca motorul e in parametrii... Agenta cu care am vorbit, mi-a zis ca se va interesa daca pot face acest lucru la Renault si ma va suna inapoi. Ceea ce nu s-a intamplat. This post has been edited by dack: 4 Sep 2006, 09:11 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 15:49 |