Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
hellcat |
![]()
Post
#151
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
themadman |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 23 November 04 From: Bucuresti ![]() |
dap, exact asa se testeaza injectoarele.
este normal sa piarda pe retur motorina dar in cantitate foarte mica. un injector infundat va umple flaconul foarte repede. |
--------------------
Peugeot
407 2.0 HDI
2004 Executive
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acuma dau si eu cu presupusul...... o chestie mai simpla....nu-ti sunt arse bujiile si atunci s-ar explica pornirea grea.....
Dupa prima pornire dimineata in rest porneste usor?? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
fade2black |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 21 June 06 ![]() |
Ce bujii? Nu e pe diesel?
|
--------------------
Renault
Clio III
2006, dCi
|
|
richie |
![]()
Post
#155
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Problemele cu bujiile sunt semnalate pe bord din cate stiu. Adica...se aprinde becul aferent si..ori ramane aprins, ori se stinge si se aprinde imediat dupa.
|
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.318 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(fade2black @ 11 Oct 2006, 10:45) Asa si daca este diesel nu are bujii sau cum???? La diesel bujiile nu ajuta decat la pornire (se incalzesc pana la incandescenta pentru a face motorina introdusa cu presiune sa se aprinda), nu ca si la benzina unde rolul lor este sa dea scanteie permanent. Dieselul porneste prin compresie in timp ce benzinarul porneste prin scanteie. Daca 2 sau chiar trei bujii sunt arse face exact ce se scria mai sus ...adica porneste foarte greu, probabil daca ar fi iarna nu ar mai pornii de loc.... Bujiile arse (din cate stiu eu) nu apar pe nici un tablou de bord...probabil daca sunt toate arse sau daca este vreo problema cu releul de bujii....daca nu este asa va rog sa ma corectati... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
richie |
![]()
Post
#157
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Eh...pana la urma cred ca termenul de bujii la diesel este mai mult unul popular. Nu stiu cum se numesc in lectura de specialitate, dar nicidecum nu sunt bujiile cu care sunteti obisnuiti la benzinar.
Sunt niste rezistente electrice, care cresc temperatura in camera de ardere. Nici eu nu sunt convins de ceea ce-am postat. Stiu doar ca ...am patit ceva asemanator cand aveam Clio. Mi se aprindea martorul de pe bord, se stingea, se aprindea iar...si masina nu-mi pornea neam....sau foarte greu. Cica erau bujiile 1 si 4.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Se numesc bujii de preincalzire. La VW exista pe langa acestea si bujii de postincalzire. Motoarele pe benzina au bujii care produc scanteie pt aprinderea benzinei.
Pornirea grea la rece se poate datora unei/mai multor bujii arse. Sa zicem ca doar 3 bujii functioneaza atunci se produce aprindere doar in 3 cilindri, motorina in cel de-al 4lea cilindru iesind afara asa cum a intrat. Iar la scurt timp pe masura ce se incalzeste blocul motor de la cele 3 pistoane care produc energie mecanica incepe sa functioneze si cel de-al 4lea piston. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
mariuslm |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 October 06 ![]() |
gata! am rezolvat!
![]() erau doua relee de pornire. am dus-o la alt service, mi le-au inlocuit si acum porneste normal, la prima cheie. ![]() cat despre primul service la care am fost, ce mai pot spune dupa ce i-au facut doua testari si mi-au spus sa o vand ca e stricata pompa de injectie? unde mai pui ca a doua zi m-a sunat cineva ca sa-mi cumpre masina si mi-a oferit 5000 de euro? ![]() sper sa citeasca cat mai multi membrii ceea ce scriu aici si sa inceapa sa fie suspiciosi la ceea ce spun mecanicii, asta daca nu au facut-o pana acum. eu imi luam teapa exact de la cei in care trebuia sa am incredere. se pot da nume pe acest forum? multumesc pentur ajutor celor care au postat. toate bune! |
--------------------
Renault
Symbol
2002 1.5 dci
- B 45 ZIP
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#160
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
cat au costat cele 2 relee? cum se numesc exact.?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Normal ca se pot da nume de service-uri/dealeri, doar nu vorbim prin mima
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
mariuslm |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 5 October 06 ![]() |
relee de pornire se numesc. costa 1 milion bucata. cei de la IPSO m-au rezolvat.
SERUS au vrut sa-mi dea teapa. ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2002 1.5 dci
- B 45 ZIP
|
|
CGB |
![]()
Post
#163
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
nu stiu cat au vrut sa te tepuiasca mecanicii aia. poate pur si simplu nu s-au priceput
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
neumann |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
@cristib
Eu am o nedumerire: Care din ei nu s-a priceput? Ala care a diagnosticat masina, sau ala care a sunat sa ofere 5000 eur pe ea, asa din senin, la o zi dupa "diagnosticare" cand esti total debusolat si nu stii incotro sa o iei, nu stii daca sa o repari sau sa o vinzi? |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
CGB |
![]()
Post
#165
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
poate unul, poate altul, poate amandoi, poate a fost intelegere intre ei. dreq sa-i ia. oricum increderea mea in mecanici si-n serviceurile din romania, pe o scara de la 0 la 10, tinde catre -20.
|
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Abu |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Salutare tuturor. Singurul thread pe care am apucat sa-l citesc pe acest forum este acesta, si sincer, m-a ingrozit. Eu azi tre sa dau comanda la un Symbol dCi si parca imi sta inima-n loc, nu stiu ce sa fac. Vad ca de anul trecut nu a mai postat nimeni, asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat. Mie mi-a intrat morcovul fiindca eu fac in medie 40.000 Km pe an, ceea ce inseamna o probabilitate foarte mare sa o patesc.
Mai aveti ceva noutati (inside info), or fi remediat astia ceva la modelul asta nou? Barem sa stiu daca mai dau comanda sau ma mai imprumut de bani ptr o Fabia. P.S. eu vin de pe o Solenza Diesel cu care am facut 50k fara nici o problema, si nici nu am auzit de asa belele la motorul de 1.9 (tot Delphi foloseste) pe daciaclub.ro Multumesc mult ptr. sfaturi. This post has been edited by Abu: 12 Apr 2007, 10:28 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Eu iti recomand sa iei 1.5dCi fara teama.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
rty745 |
![]()
Post
#168
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 31 December 04 ![]() |
ia fara grija, mai ales daca faci 40000 pe an. In doi ani faci 80000 km in care esti acoperit de garantie.
Si in principiu problema asta apare destul de repede daca e sa apara. Daca nu apare in 80000 km, eu zic ca sunt sanse foarte mici sa apara dupa. Dar cel mai bine e ca dupa astia 2 ani sa o vinzi. Asta daca nu o sa o vinzi la 59000 km ![]() |
-------------------- laguna 2.0 dci privilege 2008
ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp |
|
ramm |
![]()
Post
#169
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Ia fara griji, eu tot dci 80CP am si pana acum (8luni si 20k km) nu are nimic. Problema cu injectia stiu ca a fost la un lot mai demult.
|
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
alc2 |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca mai exista totusi probleme la dci , nu stiu daca este vorba de fenomenul pilitura intr-un stadiu incipient sau de un lot nereusit de injectoare , detalii la #post78 .
|
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
Abu |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Multam ptr. incurajari.
Am fost si am comandat-o, acum cu Dumnezeu inainte ![]() Am oscilat daca sa aleg Fabia insa ma deranjeaza zgomotul motorului ala in 3 cilindri (chiar daca stiu ca e foarte fiabil) si ar fi costat si cu 2000 EUR mai mult. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
jri22 |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 4 January 07 ![]() |
ptr abu: stai linistit in ceea ce priveste masina care ti-ai comandat-o...la citi km faci in garantie vei descoperi pe banii renault-ului daca sunt probleme cu motorul(in mod sigur deficientele de fabricatie le vei descoperi in timp util...daca exista)...in alta ordine de idei,un numar mare de km la costuri mici inseamna amortizare rapida a cheltuielilor...
ptr ceilalti:fratilor ce anume produce "pilitura" la motorashele diesel de la renault??io am un benzinar si chestia asta ma face curios... |
--------------------
renault
clio
2002 1.2 16v HB
|
|
danutz_r |
![]()
Post
#173
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
cred ca problemele cu pilitura si cu injectia sunt oarecum izolate, iar la cate reno-uri circula prin Romanica e normal sa mai apara si astfel de neplaceri. aparitia problemelor mai depinde si de norocul pe care-l ai, de stilul de condus si de pe unde alimentezi...
|
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
amalia25pop |
![]()
Post
#174
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 17 April 07 ![]() |
nici cea mai mica problema ...deocamdata...la motor...toarce binne ...1.5-80cp
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
De unde alimentezi și ce nr de K km ai ?
|
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
amalia25pop |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 17 April 07 ![]() |
Daca ma intrebi pe mine : MOL - am implinit 34.000 km .
|
--------------------
renault
symbol
2006
|
|
polyy88 |
![]()
Post
#177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 4 May 07 From: Ploiesti ![]() |
Am si eu de vanzare 4 injectoare si o pompa de injecti am testele facute si sunt perfecte mi-au fost date jos dupa masina degeaba cei de la renaul mau pus sa le cumpar eu leam cumparat ca fraieru am dat 2100euro si dupa aia tot nu a pornit masina (RENAULT CLIO 1.5 DCI) si pe urma sa imi zica ca era defect computerul de bord. Si leam spus sa imi dea bani inapoi si au zis ca nu se poate si iam dat in judecata si cum justitia romna pute(scuzti expresia) am renuntat si am vandut masina si miam luat un VW. Si acum vreau sa scap de piesele alea ca nu am ce face cu ele le dau pe nimic 850euro e negociail pretul bineinteles (400euro injectoarele si 400 pompa)) am si testele la ele si accept si alte teste. VA ROG SCAPATIMA SI PE MINE DE ELE. confusedsmiley.png (numar de contact 0726318936, 0788031598)
|
--------------------
Dacia Logan
1.6 16V
2006
|
|
alc2 |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@poly88,
Primo: cred ca ai avea un succes mai mare cu vanzarea pieselor la sectiunea Bursa. Secundo: daca ai putea da mai multe detalii despre modul/service-ul unde s-a facut aceasta "diagnosticare" , al carui rezultat a fost topirea a 2100 de Eur , cred ca toti am avea de invatat din asta . Terto : Sa inteleg ca de fapt mesajul era "injectoarele de VW sunt mai bune" ? Chiar crezi ? Uite-te la a 2-a masina din semnatura mea , vrei sa-ti povestesc ce probleme am ( avut ) cu injectoarele ? Un mic "google" pe diferite forumuri te va lamuri .Ca sa nu fim off-topic , aici o sa vorbim despre injectoarele tale de la Cio , pt injectoare VW vs. Renault iti propun mutarea discutiei intr-un nou topic, sau PM , sau VWforum , sau.....cum vrei tu . This post has been edited by alc2: 4 May 2007, 20:02 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
alx |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Am o cunostinta cu Modus dci80 (la fel ca al meu) care a patit-o.
Deci, plinul 1 cu motorina MOL. Apare mesajul "Check fuel filter". Merge la Serus, scot o tara ded motorina intr-o sticla, motorina continea o portiune buna de mazga apa (mecanicii spun ca era apa). Se arunca toata motorina din masina, se curata rezervorul & stuff si se pune 5l de la OMV. Masina porneste perfect, pleaca de la service si face plinul la OMV Sura Mare cu Premium Diesel (import Austria, cica). A doua zi opreste masina in centru si dupa 15m nu mai vroia sa porneasca fara a da vreun mesaj de eroare. Am aparut si eu, am sunat la Serus, a venit o masina de interventie, a scos niste motorina din filtrul de motorina si aceasta continea nu numai apa ci si pilitura in cantitati apreciabile (tot fundul unei sticle de 1/2l era plin de pilitura). Baietii au zis ca problema e grava, au chemat o platforma si au dus masina la serus. Acolo de fata cu proprietarul s-au "Recoltat" probe din motorina care era cam tulbure (nu stiu daca e normal) si s-au sigilat punand pe toata lumea sa semneze pe sigilii. Ei au zis ca se expertizeaza motorina ca ar fi trebuit sa fie limpede. Tot ei au spus ca daca e motorina de vina sa ne razboim noi cu cei de la OMV ca e vina lor nu a fabricantului. De acord dar utilizatorul ar trebui sa umble cu un devide de verificat calitatea motorinei la pompa? Ati auzit de o astfel de reparatie neplatita de Renault Romania desi masina este in garantie? This post has been edited by alx: 4 Jun 2007, 14:42 |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
Abu |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Asta mi s-ar parea culmea nesimitirii, adica eu sa ma razboiesc cu OMV ca motorina lor mi-a stricat masina, atata timp cat mii de alte masini diesel merg cu aceeasi motorina fara nici o problema???
Eu nu pot sa cred asa ceva, sunt sigur ca Renault Romania o sa rezolve problema pe garantie. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 13:49 |