Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....

hellcat
post 10 Oct 2006, 23:01
Post #151


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pornirea greoaie este datorata injectoarelor. Intr-un service se poate face urmatoarea verificare: se cupleaza pe retur 4 flacoane de plastic si in momentul cand se da la automat nu trebuie sa piarda motorina in recipiente sau foarte putina. Daca unul sau mai multe injectoare scapa motorina pe retur, ar trebui inlocuite.
Imediat dupa pornire, asa greoaie cum e, sa asculti motorul, daca din zona rampei se aude un tiuit, suierat, tacanit metalic ascutit de la injectoare poate fi problema.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 11 Oct 2006, 01:01
Post #152


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




dap, exact asa se testeaza injectoarele.
este normal sa piarda pe retur motorina dar in cantitate foarte mica.
un injector infundat va umple flaconul foarte repede.


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Oct 2006, 07:42
Post #153


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.318
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Acuma dau si eu cu presupusul...... o chestie mai simpla....nu-ti sunt arse bujiile si atunci s-ar explica pornirea grea.....
Dupa prima pornire dimineata in rest porneste usor??


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 11 Oct 2006, 09:45
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Ce bujii? Nu e pe diesel?


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 11 Oct 2006, 10:05
Post #155


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Problemele cu bujiile sunt semnalate pe bord din cate stiu. Adica...se aprinde becul aferent si..ori ramane aprins, ori se stinge si se aprinde imediat dupa.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Oct 2006, 10:11
Post #156


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.318
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(fade2black @ 11 Oct 2006, 10:45)
Ce bujii? Nu e pe diesel?
*




Asa si daca este diesel nu are bujii sau cum????

La diesel bujiile nu ajuta decat la pornire (se incalzesc pana la incandescenta pentru a face motorina introdusa cu presiune sa se aprinda), nu ca si la benzina unde rolul lor este sa dea scanteie permanent.
Dieselul porneste prin compresie in timp ce benzinarul porneste prin scanteie.
Daca 2 sau chiar trei bujii sunt arse face exact ce se scria mai sus ...adica porneste foarte greu, probabil daca ar fi iarna nu ar mai pornii de loc....

Bujiile arse (din cate stiu eu) nu apar pe nici un tablou de bord...probabil daca sunt toate arse sau daca este vreo problema cu releul de bujii....daca nu este asa va rog sa ma corectati...



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 11 Oct 2006, 14:43
Post #157


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Eh...pana la urma cred ca termenul de bujii la diesel este mai mult unul popular. Nu stiu cum se numesc in lectura de specialitate, dar nicidecum nu sunt bujiile cu care sunteti obisnuiti la benzinar.
Sunt niste rezistente electrice, care cresc temperatura in camera de ardere.

Nici eu nu sunt convins de ceea ce-am postat. Stiu doar ca ...am patit ceva asemanator cand aveam Clio. Mi se aprindea martorul de pe bord, se stingea, se aprindea iar...si masina nu-mi pornea neam....sau foarte greu. Cica erau bujiile 1 si 4....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 11 Oct 2006, 17:55
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Se numesc bujii de preincalzire. La VW exista pe langa acestea si bujii de postincalzire. Motoarele pe benzina au bujii care produc scanteie pt aprinderea benzinei.

Pornirea grea la rece se poate datora unei/mai multor bujii arse. Sa zicem ca doar 3 bujii functioneaza atunci se produce aprindere doar in 3 cilindri, motorina in cel de-al 4lea cilindru iesind afara asa cum a intrat. Iar la scurt timp pe masura ce se incalzeste blocul motor de la cele 3 pistoane care produc energie mecanica incepe sa functioneze si cel de-al 4lea piston.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuslm
post 18 Oct 2006, 14:42
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 October 06




gata! am rezolvat! smile.gif
erau doua relee de pornire. am dus-o la alt service, mi le-au inlocuit si acum porneste normal, la prima cheie. cool.gif
cat despre primul service la care am fost, ce mai pot spune dupa ce i-au facut doua testari si mi-au spus sa o vand ca e stricata pompa de injectie? unde mai pui ca a doua zi m-a sunat cineva ca sa-mi cumpre masina si mi-a oferit 5000 de euro? unsure.gif
sper sa citeasca cat mai multi membrii ceea ce scriu aici si sa inceapa sa fie suspiciosi la ceea ce spun mecanicii, asta daca nu au facut-o pana acum. eu imi luam teapa exact de la cei in care trebuia sa am incredere.
se pot da nume pe acest forum?
multumesc pentur ajutor celor care au postat.
toate bune!


--------------------
Renault Symbol 2002 1.5 dci - B 45 ZIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 18 Oct 2006, 15:03
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




cat au costat cele 2 relee? cum se numesc exact.?


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Oct 2006, 17:43
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Normal ca se pot da nume de service-uri/dealeri, doar nu vorbim prin mima smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuslm
post 18 Oct 2006, 22:17
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 October 06




relee de pornire se numesc. costa 1 milion bucata. cei de la IPSO m-au rezolvat.

SERUS au vrut sa-mi dea teapa. mad.gif



--------------------
Renault Symbol 2002 1.5 dci - B 45 ZIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 19 Oct 2006, 08:21
Post #163


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




nu stiu cat au vrut sa te tepuiasca mecanicii aia. poate pur si simplu nu s-au priceput smile.gif . si apropo de serviceuri in romania, pa mine ma apuca teama de cate ori trebuie sa merg intr-un service (oricare ar fi el). asta spune multe despre cata incredere am in meseriasii de acolo smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 19 Oct 2006, 22:25
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




@cristib
Eu am o nedumerire: Care din ei nu s-a priceput? Ala care a diagnosticat masina, sau ala care a sunat sa ofere 5000 eur pe ea, asa din senin, la o zi dupa "diagnosticare" cand esti total debusolat si nu stii incotro sa o iei, nu stii daca sa o repari sau sa o vinzi?


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 20 Oct 2006, 07:43
Post #165


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




poate unul, poate altul, poate amandoi, poate a fost intelegere intre ei. dreq sa-i ia. oricum increderea mea in mecanici si-n serviceurile din romania, pe o scara de la 0 la 10, tinde catre -20.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 12 Apr 2007, 09:03
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Salutare tuturor. Singurul thread pe care am apucat sa-l citesc pe acest forum este acesta, si sincer, m-a ingrozit. Eu azi tre sa dau comanda la un Symbol dCi si parca imi sta inima-n loc, nu stiu ce sa fac. Vad ca de anul trecut nu a mai postat nimeni, asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat. Mie mi-a intrat morcovul fiindca eu fac in medie 40.000 Km pe an, ceea ce inseamna o probabilitate foarte mare sa o patesc.
Mai aveti ceva noutati (inside info), or fi remediat astia ceva la modelul asta nou? Barem sa stiu daca mai dau comanda sau ma mai imprumut de bani ptr o Fabia.

P.S. eu vin de pe o Solenza Diesel cu care am facut 50k fara nici o problema, si nici nu am auzit de asa belele la motorul de 1.9 (tot Delphi foloseste) pe daciaclub.ro
Multumesc mult ptr. sfaturi.

This post has been edited by Abu: 12 Apr 2007, 10:28


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 12 Apr 2007, 10:20
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Eu iti recomand sa iei 1.5dCi fara teama.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 12 Apr 2007, 13:01
Post #168


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




ia fara grija, mai ales daca faci 40000 pe an. In doi ani faci 80000 km in care esti acoperit de garantie.

Si in principiu problema asta apare destul de repede daca e sa apara. Daca nu apare in 80000 km, eu zic ca sunt sanse foarte mici sa apara dupa.

Dar cel mai bine e ca dupa astia 2 ani sa o vinzi. Asta daca nu o sa o vinzi la 59000 km wink.gif


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 12 Apr 2007, 14:36
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




Ia fara griji, eu tot dci 80CP am si pana acum (8luni si 20k km) nu are nimic. Problema cu injectia stiu ca a fost la un lot mai demult.


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 12 Apr 2007, 18:42
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Se pare ca mai exista totusi probleme la dci , nu stiu daca este vorba de fenomenul pilitura intr-un stadiu incipient sau de un lot nereusit de injectoare , detalii la #post78 .


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 12 Apr 2007, 18:49
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Multam ptr. incurajari.
Am fost si am comandat-o, acum cu Dumnezeu inainte smile.gif
Am oscilat daca sa aleg Fabia insa ma deranjeaza zgomotul motorului ala in 3 cilindri (chiar daca stiu ca e foarte fiabil) si ar fi costat si cu 2000 EUR mai mult.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 13 Apr 2007, 13:23
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




ptr abu: stai linistit in ceea ce priveste masina care ti-ai comandat-o...la citi km faci in garantie vei descoperi pe banii renault-ului daca sunt probleme cu motorul(in mod sigur deficientele de fabricatie le vei descoperi in timp util...daca exista)...in alta ordine de idei,un numar mare de km la costuri mici inseamna amortizare rapida a cheltuielilor...

ptr ceilalti:fratilor ce anume produce "pilitura" la motorashele diesel de la renault??io am un benzinar si chestia asta ma face curios...


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 13 Apr 2007, 16:05
Post #173


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




cred ca problemele cu pilitura si cu injectia sunt oarecum izolate, iar la cate reno-uri circula prin Romanica e normal sa mai apara si astfel de neplaceri. aparitia problemelor mai depinde si de norocul pe care-l ai, de stilul de condus si de pe unde alimentezi...


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amalia25pop
post 28 Apr 2007, 16:24
Post #174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 17 April 07




nici cea mai mica problema ...deocamdata...la motor...toarce binne ...1.5-80cp


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 29 Apr 2007, 22:14
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




De unde alimentezi și ce nr de K km ai ?


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amalia25pop
post 30 Apr 2007, 15:43
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 17 April 07




Daca ma intrebi pe mine : MOL - am implinit 34.000 km .


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
polyy88
post 4 May 2007, 12:59
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 4 May 07
From: Ploiesti




Am si eu de vanzare 4 injectoare si o pompa de injecti am testele facute si sunt perfecte mi-au fost date jos dupa masina degeaba cei de la renaul mau pus sa le cumpar eu leam cumparat ca fraieru am dat 2100euro si dupa aia tot nu a pornit masina (RENAULT CLIO 1.5 DCI) si pe urma sa imi zica ca era defect computerul de bord. Si leam spus sa imi dea bani inapoi si au zis ca nu se poate si iam dat in judecata si cum justitia romna pute(scuzti expresia) am renuntat si am vandut masina si miam luat un VW. Si acum vreau sa scap de piesele alea ca nu am ce face cu ele le dau pe nimic 850euro e negociail pretul bineinteles (400euro injectoarele si 400 pompa)) am si testele la ele si accept si alte teste. VA ROG SCAPATIMA SI PE MINE DE ELE. confusedsmiley.png (numar de contact 0726318936, 0788031598)


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 4 May 2007, 20:01
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




@poly88,
Primo: cred ca ai avea un succes mai mare cu vanzarea pieselor la sectiunea Bursa.
Secundo: daca ai putea da mai multe detalii despre modul/service-ul unde s-a facut aceasta "diagnosticare" , al carui rezultat a fost topirea a 2100 de Eur , cred ca toti am avea de invatat din asta .
Terto : Sa inteleg ca de fapt mesajul era "injectoarele de VW sunt mai bune" ? Chiar crezi ? Uite-te la a 2-a masina din semnatura mea , vrei sa-ti povestesc ce probleme am ( avut ) cu injectoarele ? Un mic "google" pe diferite forumuri te va lamuri .Ca sa nu fim off-topic , aici o sa vorbim despre injectoarele tale de la Cio , pt injectoare VW vs. Renault iti propun mutarea discutiei intr-un nou topic, sau PM , sau VWforum , sau.....cum vrei tu .

This post has been edited by alc2: 4 May 2007, 20:02


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 4 Jun 2007, 14:36
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Am o cunostinta cu Modus dci80 (la fel ca al meu) care a patit-o.
Deci, plinul 1 cu motorina MOL. Apare mesajul "Check fuel filter". Merge la Serus, scot o tara ded motorina intr-o sticla, motorina continea o portiune buna de mazga apa (mecanicii spun ca era apa). Se arunca toata motorina din masina, se curata rezervorul & stuff si se pune 5l de la OMV. Masina porneste perfect, pleaca de la service si face plinul la OMV Sura Mare cu Premium Diesel (import Austria, cica). A doua zi opreste masina in centru si dupa 15m nu mai vroia sa porneasca fara a da vreun mesaj de eroare.
Am aparut si eu, am sunat la Serus, a venit o masina de interventie, a scos niste motorina din filtrul de motorina si aceasta continea nu numai apa ci si pilitura in cantitati apreciabile (tot fundul unei sticle de 1/2l era plin de pilitura). Baietii au zis ca problema e grava, au chemat o platforma si au dus masina la serus. Acolo de fata cu proprietarul s-au "Recoltat" probe din motorina care era cam tulbure (nu stiu daca e normal) si s-au sigilat punand pe toata lumea sa semneze pe sigilii. Ei au zis ca se expertizeaza motorina ca ar fi trebuit sa fie limpede.

Tot ei au spus ca daca e motorina de vina sa ne razboim noi cu cei de la OMV ca e vina lor nu a fabricantului. De acord dar utilizatorul ar trebui sa umble cu un devide de verificat calitatea motorinei la pompa?

Ati auzit de o astfel de reparatie neplatita de Renault Romania desi masina este in garantie?

This post has been edited by alx: 4 Jun 2007, 14:42


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 4 Jun 2007, 15:45
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Asta mi s-ar parea culmea nesimitirii, adica eu sa ma razboiesc cu OMV ca motorina lor mi-a stricat masina, atata timp cat mii de alte masini diesel merg cu aceeasi motorina fara nici o problema???
Eu nu pot sa cred asa ceva, sunt sigur ca Renault Romania o sa rezolve problema pe garantie.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 13:49
Dacia