Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
![]() ![]() ![]() |
Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....
5YMA |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 28 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2004 Hatchback
|
|||
Meister |
![]()
Post
#512
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
N-am mai facut nimic dar nici n-am mai insistat pt ca acum nu am nevoie de masina. Bulele de aer am inteles ca sint ok pe conducte, atata timp cat nu se golesc de motorina. O sa trec pe la cineva sa-mi verifice injectoarele si eventual sa se uite si la pompa. Ultima oara acum cateva zile a pornit aproape din prima, dar cu apa fierbinte si cu o doza de spray. O sa mai incerc poimaine cand ma intorc in Buc. Nici la mine nu-i chestie de pilitura, chiar as schimba pompa aia de injectie dar la 20 de bulioane nu iti garanteaza nimeni ca asta iti rezolva problema. Poate n-o fi chiar toata pompa stricata si or fi si componente care se curata/schimba. Totusi mai sint cateva chestii pe forumuri care nu le-am incercat inca. Era ceva cu o solutie minune cu care "se spala" pompa si ar dizolva depunerile din interior. La unii a mers.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
5YMA |
![]()
Post
#513
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 28 October 11 ![]() |
Am incercat eu sa o curat cu un aditiv, am folosit Duralube, am pornit si am lasat-o sa-si faca ciclu(am urmat aceeasi pasi facuti de colegu de pe forum care a postat un tutorial) apoi dupa aproximativ 1 minut a inceput sa dea semne ca ar muri motoru, inca dupa cateva secunde motoru mergea in 3 pistoane (probabil ca murise un injector), am oprit masina si nu a mai vrut sa porneasca, am reusit sa o pornesc intr-un final tot cu sfantul spray tot sacadat mergea si dupa 2 forje pe strada si-a revenit motorul, apoi am lasat-o balta si nu am mai incercat de frica sa nu fac ceva mai rau.
|
--------------------
Renault
Megane II
2004 Hatchback
|
|
uledu |
![]()
Post
#514
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 December 12 ![]() |
acum vreo 4 ani nu imi pornea clio dimineata. trebuia sa tin sa invarta mult demarorul sa porneasca, sau sa dau mai multe chei. la cald pornea din sfert.
Am dus-o la service-ul cu care aveam contract, se uita un baiat de acolo la motor si zice dupa 3 secunde... "Furtun spart". Pe un furtun, nu mai stiu care, erau bule de aer. Imi bag si eu capul si vad ca in punctul de atingere intre 2 furtune erau ambele furtune uzate, iar unul pe semne ca era spart. M-am uitat mai atent la el. Nu curgea motorina din el doar ca prin porul format intra aer. Au schimbat cele 2 furtune si nu am mai avut probleme. Cand am ajuns acasa le-am bandajat la punctul de atingere cu banda de izolat. La urmatorul Clio 1.5 dci primit (avea 45k km) am izolat furtunele unde se atingeau, practic le-am bandajat. bineinteles ca erau si ele "mancate" pe jumatate. asa ca merita verificate furtunele de la filtrul de motorina, in special unde se ating intre ele, sau ating alte componente. Din cauza vibratiei se mananca la punctul de contact. This post has been edited by uledu: 26 Dec 2012, 13:43 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
1.5 dci 2005 Passat 2016
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#515
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Unde mai exact ti s-au fisurat tie? Acolo unde trec pe sub protectia de plastic de pe motor, in dreapta jos (cum privesti motorul)?
This post has been edited by S4b1n: 29 Dec 2012, 12:23 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
uledu |
![]()
Post
#516
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 23 December 12 ![]() |
exact acolo. Erau mancate si la contactul cu capacul motorului, dar spart era unde se atingeau furtunele intre ele. Dar tot in aceeasi zona. Daca te iuti pe furtune ele vin cu un fel de protectie, dar nu au protectie pe toata lungimea lor.
This post has been edited by uledu: 29 Dec 2012, 12:47 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
1.5 dci 2005 Passat 2016
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
Fratilor apelez la ajutorul vostru, unui prieten i s-a stricat pompa de injectie la un clio 15 dci euro3, baiatul vrea sa cumpere alta d ar nu stie cat costa una sh aca ca va rog frumos pe voi sane lamuriti in privinta pretului sau poate chiar unul dintre voi are uan la vanzare...
Am oostat aici deoarece nu am gasit un topic cu piese din dezmembrari cum avem in sectiunea Laguna unde imi petrec mai tot timpul. Multumesc mult si Doamnre Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
meggeo81 |
![]()
Post
#518
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
e plin net-ul dar nu face treaba cu pompa sh. de unde stii ca e pompa de vina?
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
bulgaru87 |
![]()
Post
#519
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 December 13 ![]() |
A mea nu mai porneste daca sta oprita mai multe ore dar dupa pornire merge perfect. La recomandarea cuiva am turnat apa fierbinte pe pompa si a pornit imediat. Care ar fi problema? ...trebuie schimbata pompa de injectie sau sa fie de la injectoare ca le-am testat si doua dintre ele da dublu pe retur fata de celelalte si mi sa zis ca ,,sunt la limita,, sa fie asta cauza?
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007, fidji
- GL 07 FNO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 01:14 |