Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....

themadman
post 12 Jun 2006, 14:15
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




si mie mi-au recomandat la revizie sa folosesc benzinariile bune.
foloseam la vremea respectiva numai rompetrol euro 3
dar mi s-au stricat 2 injectoare pe rand.
si am inceput sa folosesc numai motorina mol euro 5 si omv euro 5.

in alta ordine de idei; la garantie nu am avut absolut nici o problema cu schimbatul injectoarelor.

deci?


--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Jun 2006, 14:30
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




In carte scrie: A se alimenta doar de la statiile cu distributie nationala. Deci nu conteaza ca e Rompetrol, Petrom, Luk, etc.
Dar cum se fac magarii la orice statie...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 19 Jun 2006, 10:30
Post #123


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Astazi am dus acelasi Clio....cu aceleasi probleme...inapoi la Meridian.
Deci, solutia adoptata de renault romania (nu-i scriu cu majuscule ca nu merita) a tinut....fix o luna fara 3 zile.
Daca si de data asta incearca sa-mi bage pe gat 2 injectoare...si-mi spun ca dureaza iar o luna, o sa le comunic celor de la RCI sa se duca sa ridice masina de la Meridian, pentru ca eu nu mai platesc nici un leu pentru aberatia asta numita automobil. Si voi da in judecata Renault Romania. .... E inadmisibil cat pot fi de magari....


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 19 Jun 2006, 12:00
Post #124


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




Si ce ti-au spus acum?..cum or sa o remedieze?


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 19 Jun 2006, 12:11
Post #125


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Astept sa aiba timp sa se uite la ea (adica...astazi dupa amiaza sperau ei) si sa vedem ce zice reno romania. Vom vedea ce au ei de gand sa remedieze...si cum. Dar, de data asta nu mai accept decat schimbarea integrala a circuitului de alimentare si asta in maxim 10 zile. Altfel...fac scandal. Pot accepta ca o masina se strica...pot accepta si ca dureaza o luna sa se remedieze defectul. Dar cand dupa o luna ma trezesc cu o carpeala, care tine tot o luna, nu mai pot accepta inca o data toata procedura asta. In plus, prin faptul ca masina sta pe margine, am inceput deja sa inregistrez pierderi financiare. Si pe alea nu mi le acopera reno romania.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 20 Jun 2006, 09:52
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




de ce nu incerci si alt service?



--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 20 Jun 2006, 17:45
Post #127


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Pai...pentru ca, daca ei au facut prima reparatie, am zis s-o duc tot la ei. Iar prima data, m-am dus la ei dupa ce Serus si Ipso n-au vrut sa ma bage in seama. (s-ar fi uitat sa vada ce are masina...dupa vreo 2 saptamani,cu programare). Dar oricum, vina nu e a lor. Am facut rost de alertele pe care le-au facut cei de la Meridian catre Renault Romania. In ambele, recomanda inlocuirea injectiei. Cei de la Renault Romania sunt magarii...nu Meridian.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 22 Jun 2006, 19:20
Post #128


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Faptul ca renault romania "e" magari este adevarat. Ma explic. Mégane Classic 1.9 dci, luat de nou de aici, comandat la Paris insa, la livrare l-au pus pe tata sa semneze ca ia la cunostinta ca masina este Euro 3 si ca nu se poate alimenta decat cu motorina Euro 3. Toate bune si frumoase, pana cand, pe la 80.000 km, incepe sa se aprinda becul de preincalzire in mers, m-am dus cu ea la Mach1, verdictul a fost bujii de preincalzire duse si vana EGR infundata.Am adus piesele de la Paris, ca de, sunt la juma' de pret, aia acolo sunt mai saraci, le-au schimbat oamenii la Mach 1. Plec cu masina la Paris, pe autostrada in Ungaria incepe sa se aprinda becul respectiv, again, la nici 2000 km de la schimbarea vanei EGR, zic asta e si merg mai departe. Pana la Paris s-a tot aprins si aveam si o frumoasa pata negricioasa pe bara din spate la evacuare. M-am dus frumos la Renault si acolo cade verdictul : e normal sa faca asa, pentru ca e o problema de programare a calculatorului de injectie, dat fiind ca masinile facute pentru Romania nu sunt chiar Euro 3 ohmy.gif Adica au vana EGR & co, dar fara o programare completa, cat sa indeplineasca conditiile de omologare i Romania si atat. Si imi arata baietii o mufa de vana EGR de pe un Scenic 1 dci care era acolo la revizie - priza de pe vana are 5 pini, instalatia masinii are 5 fire. La cele de Romania, vana vine cu 5 pini, dar instalatia doar cu doua fire, pentru comanda de inchis/deschis. Am lasat masina acolo, mi-au dat acea faimoasa Laguna 2.0 dci (tata tot Renault vrea sa-si ia) si a doua zi cand am luat-o mi-au spus ca singurul lucru care s-a putut face a fost reprogramarea injectiei dupa standardele franceze, cu recomandarea de a bloca vana EGR pe deschis. Ce pot spune e ca masina trage altfel acum, parca e mai silentioasa si la consum sta ceva mai bine.
Concluzia o trageti singuri.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Jun 2006, 23:04
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Asa stiam si eu din unele surse ca si Symbol-ul meu benzinar nu e euro 3 sau 4 (pe talonul de la rovinieta) decat pe hartie, in rest e euro 2 toata ziua. Acu ce sa zic, sunt foarte multumit, ca n-am motor gatuit de normele astea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 23 Jun 2006, 19:37
Post #130


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Astazi m-au scos din sarite cei de la Meridian, care marti mi-au zis ca, au inaintat alerta la renault si asteapta raspunsul, cel tarziu azi. Astazi, cand ii sun, ma anunta ca.....n-au terminat de completat toate codurile pieselor de la injectie pe alerta.Eu accept multe....si am acceptat multe de la ei, dar nu accept sa fiu mintit in fata. M-am dus la ei si le-am cerut cele doua alerte, pentru ca vreau sa iau legatura cu renault romania. Mi-au zis ca e un document intern intre Renault si ei si ca "Nu ma intereseaza pe mine" Drept urmare, i-am anuntat oficial, ca masina nu ma mai intereseaza si ca pot sa si-o pastreze in service. I-am anuntat si pe cei de la RCI Leasing, ca masina este la Meridian Vest si ca, de acum sa le ceara lor ratele, pentru ca nu ma mai intereseaza aspectul Clio Symbol si ca voi da in judecata Renault Romania pentru daune.
Deocamdata, avocata mea mi-a formulat o cerere de inaintare a documentelor solicitate de la Meridian, pe care am depus-o cu nr de inregistrare la ei la registratura si prin care solicit ca in maxim 2 zile sa-mi dea atat documentele cat si masina reparata (chestie care n-au cum s-o faca tongue.gif) daca nu, ii voi inainta in instanta.....
Acum....astept pana marti, sa le vad reactia. Daca nu, chiar pun in practica toate amenintarile. EU nu sunt bataia de joc a nimanui...cu atat mai putin a unor comunisti francezi imputiti.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 23 Jun 2006, 23:37
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Bravo, multa bafta iti urez biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 25 Jun 2006, 20:32
Post #132


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




stie careva cum functioneaza pompa asta celebra de produce pilitura? cum de functioneaza zeci de mii de kilometrii si apoi se strica? ce anume frecari apar in interiorul ei si de ce? de ce apar defectiunile asa tarziu? se dilata in timp partile componente si incep sa se frece unele de altele? se umfla de suparare si crapa? care-i jmecheria? mi se pare aiurea sa mearga 80.000 km si apoi brusc sa apara pilitura. poate cineva sa puna poze cu o pompa d-asta desfacuta sa vedem si noi cum arata la interior, cine pe cine freaca de ies scantei (pilitura) smile.gif ?

symbol se vinde in toata europa de est, symbol se vinde si-n america de sud. si naiba stie pe un' s-o mai vinde.io ma intreb...si aia or avea probleme d-astea? sau numa la romanasi le-au dat otomobile cu pompe d-astea problematice?

P.S taman facui revizia de 3 ani (am facut 9000 km de la revizia precedenta) si, printre altele schimbai si filtrul de motorina. p-ala vechi l-am taiat sa vad cat ii de jegos si surpriza. era impecabil, mai mergea 10.000km fara prob. hartia aia creponata din el smile.gif avea o culoare rozalie, iti venea s-o mananci de curata ce era. nici urma de apa, gunoaie sau orice alte corpuri straine. am alimentat si alimentez strict numai rempetrol euro diesel 4, asta ptr cine intereseaza.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 25 Jun 2006, 23:08
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Probabil ca la pompele cu probleme din cauza unei erori de asamblare (proiectare nu cred, ca ar fi facut toate la fel) anumite compinente sunt "descentrate" si prin frecare provoaca pilitura....

Nu te mira cu filtrul ala, @cristib, am facut ieri revizia la un Megane in Israel, la 30 000 km(prima, ca asa se face aici, nefiind variatii mari de temperatura) si totul era ok...Eu raman la impresia ca la noi la Romanica inca mai merge cu vrajeli de genul "schimba domle ca e mai bine" si o sa ajunga astia sa "ne recomande" sa scimbam uleiul la 5000 wacko.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Jun 2006, 07:45
Post #134


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




posibil ca partile alea componente sa fie descentrate. dar de ce apare asa tarziu problema cu pilitura? totul este ok timp de zeci de mii de km si apoi cade dintr-o data. in toti km astia pe care-i mergi, pompa aia nu lucreaza, nu se-nvarte, nu produce pilitura?
n-are nimeni ceva poze cu pompa asta desfacuta?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 26 Jun 2006, 07:51
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




exacta asta ma intreb si eu. si ma mai intreb daca chiar e problema care se mai intampla cum si-au permisa sa dea garantie la logan dci 3 ani?? ca daca incep sa pice incepe super show.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sene
post 26 Jun 2006, 11:44
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 November 05




nu pot sa cred ce mitocanii sunt capabili astia sa faca.....
sper sa nu am probleme de sigur o sa vand masina cand ies din leasing!


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 1,5dci
[COLOR=green][FONT=Impact]Clio Symbol 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 28 Jun 2006, 14:20
Post #137


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Primul feedback in urma notificarilor pe care le-am facut: Meridian Vest m-a sunat sa-mi dea masina la schimb pe perioada in care sta masina in service. smile.gif Mai am de negociat cu Renault Nissan...niste mici compensari...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 14 Jul 2006, 09:56
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Ceva noutati? S-a rezolvat problema? Schimba tot traseul de injectie + injectoare?


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Jul 2006, 10:46
Post #139


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




acu' 3 zile am fost in service (service autorizat reno) c-o problema la un etrier. si-n timp ce stateam langa masina cu mecanicu' a aparut alt mecanic c-o juma de sticla de motorina (motorina scoasa dintr-un logan diesel venit la revizie) si-un magnet. si ii arata aluia de se uita la etrierul meu cum se 'plimba" pilitura prin motorina, dupa cum misca el magnetul pe fundul sticlei.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 14 Jul 2006, 11:39
Post #140


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Pai, masina e rezolvata. Au inlocuit integral sistemul de alimentare. Dar, inca nu mi-am rezolvat disensiunile cu ei.....Saptamana viitoare se va ocupa avocata de treaba asta. Momentan am avut altele mai importante. Printre altele, au facut cei de la Meridian, marea greseala sa ma creada prost si sa nu treaca in carnetul de garantie ce-au inlocuit in cadrul celei de-a doua interventii. Au specificat ca, se prelungeste garantia cu 18 zile...cica mi-au facut o concesie. Las ca vad ei. Sunt niste specificatii foarte misto in legea leasingului....aviz amatorilor tongue.gif


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 14 Jul 2006, 12:24
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Bine, richie, deja la tine se pune problema de altele, vrei neaparat sa-i arzi pe astia de la Meridian.
Lucru laudabil dealtfel, avand in vedere ca majoritatea oamenilor pusi in situatia ta ar strange din dinti, ar ridica din umeri si ar lua de buna ce le zic aia de la dealer.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 14 Jul 2006, 13:00
Post #142


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Da, normal. DPDV tehnic, masina e ok acum. Se simte motorul in largul lui...trage altfel, suna altfel....etc. E..ca nou.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Jul 2006, 13:02
Post #143


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ultima vizita la service cat a durat ? (pai daca acum e "ca noua" o mai vinzi tongue.gif ?)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 14 Jul 2006, 13:17
Post #144


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Ultima vizita a durat 3 saptamani. Total....50 zile. Oricum, s-au miscat mai repede de data asta. Dar nu destul de repede. Si-au mai fost si magari. Respectul fata de client.....ce-o fi ala?

Si da....o vand. tongue.gif Chiar daca va fi impecabila tehnic. In primul rand, pentru ca, cumnatul meu -exceptand faptul ca e un munte de om- are niste probleme mari la picioare, rezultate dupa ce un autobuz a derapat pe gheata si i-a prins piciorul intre bordura si roata, cand avea 4 ani. Si nu poate conduce decat cu scaunul dat cat se poate de in spate. Si...in spatele lui nu mai putea sta decat nepoata-mea, care intre timp a crescut si nu mai intra nici ea. Are nevoie de o masina mai mare.
In plus, m-am cam plictisit de nissan, asa ca i-l voi da lui si-mi voi lua eu altceva.

This post has been edited by richie: 14 Jul 2006, 13:34


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuslm
post 5 Oct 2006, 18:52
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 October 06




Salutare!
Sunt nou pe forum si am aceeasi problema cu pompa de injectie(pilitura de fier).
Nu se poate schimba doar pompa? de ce trebuie schimbata toata instalatia? are cineva idee cat costa doar schimbarea pompei?


--------------------
Renault Symbol 2002 1.5 dci - B 45 ZIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 5 Oct 2006, 21:50
Post #146


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




N-ai prea citit cu atentie ce s-a scris pe-aici...
Aceasta pilitura generata de pompa se duce in tot sistemul de injectie, asta insemnand: rezervor, conducte, filtru, rampa si injectoare.
Odata aparuta aceasta problema, inlocuirea doar a pompei nu rezolva in nici un fel functionarea in continuare a injectiei.
Din ce-am vazut eu de-a lungul timpului, orice incercare de "carpeala" a sistemului de injectie, adica inlocuirea doar a anumitor componente, nu a adus nimic bun in eliminarea fenomenului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 5 Oct 2006, 22:11
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Asa e, daca schimbi doar pompa de inalta presiune pilitura tot ramane in circuit, si apoi daca te hotarasti sa faci treaba ca la carte si sa schimbi totul va trebui sa schimbi inca odata pompa de inalta presiune... Piesele astea sunt f scumpe asa ca nu trebuie sa te joci de-a reparatia.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuslm
post 5 Oct 2006, 23:01
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 October 06




Multumesc pentru raspunsuri.
Trebuie sa va mai spun o chestie. Masina mea are probleme doar la pornire, adica imi porneste intre a 3-a si a x-a cheie dupa caz. In rest totul e ok si asta se intampla de cateva luni.
Mai mult, am fost la a doua verificare la Serus si cand au desfacut din nou filtrul de motorina nu au mai gasit plitura.
Din verificarea parametrilor la testele lor a reiesit ca nu are suficienta presiune.
Ce parere aveti?


--------------------
Renault Symbol 2002 1.5 dci - B 45 ZIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 7 Oct 2006, 12:51
Post #149


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Mai cere si tu parerea in alta parte, ca daca e doar un senzor busit pe undeva si iti inlocuiesc pompa doar ca sa iti ia banii e cam nasol. Sa nu ai incredere din prima.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuslm
post 10 Oct 2006, 21:40
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 October 06




alte pareri?


--------------------
Renault Symbol 2002 1.5 dci - B 45 ZIP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 19:55
Dacia