Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema cu injectia se intoarce, si la motoarele dCI de 80CP....

CGB
post 4 Jun 2007, 15:53
Post #181


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




RR va face tot posibilul sa demonstreze ca nu e vina lui.
dar mi-e greu sa cred ca un plin de motorina poate avea efecte asa grave (pilitura) dupa ce, cu numai o zi inaite totul era ok (se curatasera rezervorul si tot circuitul). motorina era totusi OMV, nu era noroi.

asta inseamna ca toate masinilie care au alimentat cu motorina in ziua aia de la statia respectiva ar trebui sa fie acum pe butuci.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 4 Jun 2007, 19:44
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Cred ca la momentul mesajului "Check fuel filter" era deja ceva in neregula.Adica o uzura avansata a pieselor din pompa ,orice motorina s-ar fi pus , finalul era acelasi (nu fac reclama , dar daca nci OMV nu are motorina curata.....de la cine sa luam ?) Nu vreau sa spun ca motorina de la Mol este/era de vina , dar mesajul "Check fuel filter" face parte din primele simptome ale fenomenului "pilitura". Foarte nasol !! Deci mitul conform careia pompele de injectie dci de 80 CP sunt mai rezistente decat cele de 65 CP este "busted ".

LE Multe din actualele statii MOL sun foste SHELL , unde se faceau manarii la greu si botezarea carburantului era la ea acasa .( angajatii au ramas aceiasi , probabil si obiceiurile ) Daca am sti de la ce MOL s-a alimentat atunci , sa ne ferim cu totii....Mai mult la Serus, s-a scos motorina care continea o portiune buna de mazga apa , deci acela a fost factorul determinant.


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 5 Jun 2007, 09:10
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Si totusi, cand s-a scos mazga nu exista pilitura. Si nici a doua oara, in rezervor, pilitura existand doar in filtrul de motorina.
Zilele astea trebuie sa se dea verdictul de la RR. Tineti-i pumnii.
Ce cai legale de atac sunt daca astia fac figuri? Mai ales ca masina e luata in leasing pe firma?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay
post 5 Jun 2007, 10:19
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 May 07




Este o dilema f mare, pilitura se depune in partea inferioara a tancului de motorina de la peco, sorbul pompei sta ceva mai sus,poate ca este vina OMV-ului...poate ca nu, oricum este dubioasa faza, de la rafinarie motorina trebuia sa vina cu pilitura in ea, in tancul statiei nu stiu daca are cum sa faca pilitura, nu are de la ce. Poate cineva a pus pilitura in tancul cu motorina , dar din cate stiu sunt sigilate. Si pentru asta, concesionarul, nu-ti schimba nimic pe garantie, pentru ca nu sunt ei vinovati (si chiar daca ar fi vinovati....ar incerca sa se eschiveze, ca la Romani) Eu am un fier 1.5dci 65cp Clio Bicorp,din 2005 si mere super bine, alimentez numai de la Rompetrol si nu am avut nici cea mai mica problema la motor si nu numai.

Bafta!


--------------------
Renault Clio 2 Bicorp 2005
[COLOR=blue]Clio Bicorp 2005 1,5dci-65cp[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 5 Jun 2007, 11:20
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Pilitura este produsa de catre pompa de injectie in urma neungerii din cauza apei din motorina.
Daca nu stii ce se intampla intai documenteaza-te.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 5 Jun 2007, 11:26
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




Problema a aparut de la apa din motorina (apa aia cu mazga).
Se stie ca la dci-uri pompa de injectie se lubrifiaza cu motorina.
In momentul in care a ajuns apa in pompa, apa neavand proprietati de lubrifiere, s-a produs frecare intre piesele pompei si implicit pilitura.
Degeaba s-a golit rezervorul, si s-a alimentat din alta parte, raul s-a produs deja.



--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay
post 5 Jun 2007, 11:35
Post #187


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 8 May 07




Pot sa-ti spun ca si diesel-ul de la noi este cam sec si nu ofera o ungere corespunzatoare capului de injectie.


--------------------
Renault Clio 2 Bicorp 2005
[COLOR=blue]Clio Bicorp 2005 1,5dci-65cp[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaiui
post 5 Jun 2007, 12:12
Post #188


“Walking is man's best medicine”


Group: Members
Posts: 134
Joined: 31 August 06
From: Bucuresti




cum adica motrina e seaca? Nu are sens ce zici...poate nu are proprietati de ungere corespunzatoare ??? Ce e ala cap de injectie ca mie imi lipseste din dictionar chestia asta?? te referi ca capul injectorului??? la difuzor?? detaliaza....


--------------------
renault clio 3 2007 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 5 Jun 2007, 13:06
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Cred ca se refera la capul hidraulic, din pompa de injectie.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 5 Jun 2007, 13:27
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Pai bine si atunci ar trebui ca utilizatorul de renault dci sa umble cu analizorul de carburant la el sa verifice orice pompa atunci cand face plinul?
Daca si cu OMV Premium Diesel si cu Mol patesti asta atunci ce puii mei sa mai faci sa te protejezi?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaiui
post 5 Jun 2007, 13:58
Post #191


“Walking is man's best medicine”


Group: Members
Posts: 134
Joined: 31 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(Abu @ 5 Jun 2007, 14:06)
Cred ca se refera la capul hidraulic, din pompa de injectie.
*



la common-rail? am unele rezerve ca ar exista asa ceva. asta pentru ca eu stiu ca sistemul e cu pistoane radiale (ma refer la pompa de inalta presiune) si nu are treaba cu secventa de injectie propriu zisa. adica nah zic si eu ca treaba ei e doar sa asigure presiune in rampa.
la cele cu distribuitor rotativ era asa. sau la cele cu elemente in linie.
la common rail sunt separate complet partea de injectie de partea de crestere a presiunii

???


--------------------
renault clio 3 2007 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 11 Jun 2007, 17:51
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Astazi se pare ca a venit raspunsul de la Renault Nissan Romania cum ca motorina din rezervor ar fi fost necorespunzatoare si Renault Nissan refuza schimbarea in garantie a pieselor afectate.

Se pare ca OPC-ul nu este valabil in aceasta situatie datorita faptului ca masina este in leasing si utilizatorul este o persoana juridica.

Deocamdata se va lua legatura la modul oficial cu Renault Nissan si se va incerca rezolvarea problemei pe cale amiabil. In caz de refuz, se va apela la instanta.

Cunoasteti acte legislative care ar putea fi invocate? Orice ajutor va fi de mare pret.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 11 Jun 2007, 18:28
Post #193


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




cine a dat verdictul ca motorina a fost necorespunzatoare? RR cumva? pai nici n-aveau cum sa spuna altceva. doar nu erau prosti sa recunoasca, ca problema a plecat de la ei.

daca nu vor sa schimbe pe garantie e nasolie treaba. tre' luat firul povestii de la cap. mers la benzinariile de unde s-a alimentat, cerut buletinele de calitate ale combustibilului din perioada respectiva, luati la intrebari cei care-au mai alimentat de-acolo in ziua respectiva. daca li s-a stricat si lor masina sau nu....etc.
e greu. daca RR nu vrea sa repare, atunci ar trebui sa repare aia de la benzinarie pagubele. dar....slabe sanse.

asta imi dovedeste inca o data ca garantia la o masina noua e fix-pix. te fac baietii de nu te vezi. te scot tot pe tine vinovat si ei scapa basma curata. se strica motoru'...pai e vina ta c-ai bagat combustibil prost. se strica amortizoru...pai tot tu esti de vina c-ai mers prin gropi. plezneste parbrizu...pai de ce-ai spalat masina cu apa rece cand afara erau 35 de grade...

bafta si tine-ne la curent cum decurge problema.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 11 Jun 2007, 18:52
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Legea 193/2000 – Clauze abuzive in contractele incheiate cu consumatorii
Legea 240/2004 – Raspunderea producatorilor pentru pagubele generate de produsele cu defecte
Legea 289/2004 – privind regimul juridic al contractelor de credit pentru consum destinate consumatorilor, persoane juridice
Legea 296/2004 – Codul Consumului

detalii aici sau
http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea..._produselor.php

Faptul ca nu a functionat senzorul de apa este tot vina lor.
Ameninta-i cu presa , chemi PRO TV-ul pe capul lor.....
Cere-le sa dea un raspuns scris din care sa rezulte ca (apa din...) motorina a dus la defectarea componentelor , si cu bonul cu care s-a alimentat mergi la statia respectiva , depui o reclamatie ...trebuie sa iasa ceva.....mama lor de banditi sad.gif


--------------------
Renault Kadjar Intens - Flame red_K9K-648
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 11 Jun 2007, 20:28
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Oare in tari mai rasarite tot asa or trata clientii? Ca stiu ca si acolo au patit-o mai demult cu pilitura asta nenorocita...
Mi se pare ingrozitor sa ajungi la mana lor, si nu cred ca doar Renault se poarta asa cu clientii, eu zic ca sunt toti o apa si un pamant (cel putin in RO). Eu am trait in Anglia 2 ani si nu vreti sa stiti cat de bine (la propriu) am fost tratat in service BMW cu o masina care era fabricatie '83, iar cand am adus-o in tara si am sunat la Automobile Bavaria sa fac o programare mi s-a spus, la telefon, chiar de catre seful de service "nu avem software ptr. jeguri de-astea vechi".

This post has been edited by Abu: 11 Jun 2007, 20:29


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 11 Jun 2007, 21:27
Post #196


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




alx, pe ce cale ai primit raspunsul celor de la rrrrrrrrrrrrro? Posta clasica sau electronica, telefonic? Pentru inceput ai putea posta ca atasament raspunsul rrrrrrrrrrrro. O captura de ecran ar putea fi suficienta, daca ar contine toate datele necesare. In orice forma ai fi primit raspunsul, pastreaza-l cu grija, nemodificat.
Apoi "go get a lawyer".
Pacat ca sunt asemenea situatii in care rrrrrrrrrrrro se disculpa miseleste. Parca si vad in cazul parbrizului de megane spart ca vin rrrrrrrrrrrro si zic ca a fost de vina diferenta de temperatura exterior/interior fiindca s-a fumat prea mult in masina.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 12 Jun 2007, 11:21
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Deocamdata raspunsul a fost primit telefonic de la Sefuld e Atelier de la Serus.
Azi se va contacta RR pentru a primi in scris raspunsul lor. Deasemenea se va solicita si o copie a analizei motorinei, a certificarilor laboratorului si ma gandeam eu si la o declaratie a constructorului referitor la compozitia chimica a motorinei de utilizat in motoarele dci. Adica cat % sulf, cat % petrol, etc.
Vom analiza diseara toate actele normative sugerate de colegul alc2 si vom elabora o adresa catre RR. In functie de raspunsul lor vom contacta Renaul Europe sau whatever.

Aici ne-ar putea ajuta colegii care lucreaza la concesionari, kata_voicu si hellcat, cum s-a procedat in cazuri similare la ei in service, cum s-a rezolvat. Se poate o mana de ajutor, domnilor? Multumesc.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 12 Jun 2007, 11:46
Post #198


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Daca motorina a fost intr-adevar necorespunzatoare, garantia nu are efect. Este vorba de utilizare necorespunzatoare. Daca motorina este ok, atunci avem de a face cu rea intentie din partea RRo si se poate solutiona pe cale amiabila cred eu. Service-ul nu are nici un interes sa nu schimbe o piesa, pt. ca incaseaza pe acea lucrare niste ore de manopera. Dar nici nu poate schimba ceva ce nu face obiectul garantiei pt. ca nu-si mai recupereaza banii de la producator...


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 12 Jun 2007, 12:04
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




QUOTE(cristib @ 11 Jun 2007, 18:28)

asta imi dovedeste inca o data ca garantia la o masina noua e fix-pix. te fac baietii de nu te vezi. te scot tot pe tine vinovat si ei scapa basma curata. se strica motoru'...pai e vina ta c-ai bagat combustibil prost. se strica amortizoru...pai tot tu esti de vina c-ai mers prin gropi. plezneste parbrizu...pai de ce-ai spalat masina cu apa rece cand afara erau 35 de grade...

bafta si tine-ne la curent cum decurge problema.
*



Nu sunt de acord cu afirmatia ta, nu toti 'te fac de nu te vezi".
E interesant de urmarit evolutia problemei tale in relatia cu RRo ..


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 12 Jun 2007, 12:31
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Kata, indiferent de starea motorinei, atunci cand este dovedibil cu bon ca s-a alimentat de la o statie de benzina normala nu ai cum sa refuzi o garantie. Daca in schimb stii ca ai un motor sensibil la anumiti factori existenti intr-o anumita tara (de ex calitate slaba a carburantului) ori iti asumi riscul schimbarii reperelor in garantie (te scoti de la cei care nu mai au garantie) ori nu importi produsul respectiv.
Nu poti a avea pretentia ca utilizatorul produsului sa posede mijloace de verificare a carburantului si sa le utilizeze inainte de a face fiecare plin.

Intrebarea mea catre tine si hellcat era: Cum au fost solutionate si cum au decurs "ostilitatile" in cazuri similare la voi?

PS: Costul comunicat de Serus al reparatiei: 14.000RON = ~4000 euro.

This post has been edited by alx: 12 Jun 2007, 12:32


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 12 Jun 2007, 16:08
Post #201


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




dar la alte marci exista asemenea probleme grave, din cauza carburantului (motoare diesel). apare pilitura aia si pe la altii? in conditiile in care se folosesc carburanti de la statii de alimentare renumite (gen mol, omv etc).
daca stiti spuneti aici (sau dati link catre un forum unde se dezbat probleme asemanatoare). ca sa stiu si io pe viitor, ce marci sa evit. dieselurile de la renault, cel putin din punctul meu de vedere is demult pe lista neagra.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jun 2007, 22:14
Post #202


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(alx @ 12 Jun 2007, 12:31)
Kata, indiferent de starea motorinei, atunci cand este dovedibil cu bon ca s-a alimentat de la o statie de benzina normala nu ai cum sa refuzi o garantie.
*


De cand au aparut problemele la sistemul de injectie, optica service-ului a fost in permanenta pro client. Pot spune ca au fost rezolvate pe garantie toate cazurile de acest gen. Si au fost destui clienti care nu mai aveau bonurile de motorina... wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 14 Jun 2007, 06:53
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Pai in cazul asta o sa venim la voi la service, in caz de Doamne fereste... smile.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 15 Jun 2007, 10:01
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




daca in momentul constatarii filtrul de motorina era curat (aka fara apa) atunci clientul nu trebuie sa demonstreze nimic. pur si simplu pompa a fost prost facuta. In afara de asta orice motorina are apa in ea pt ca altfel nu se poate...deci fuck RRO sunt niste sarlatani


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 15 Jun 2007, 10:45
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Daca s-a mediatiza cazurile astea (destul de multe din cate stiu eu) cred ca RRO si-ar schimba radical pozitia fata de clientii patiti. Sunt multi oameni care nu si-ar mai cumpara dCi si atunci chiar ii va afecta in mod direct.
Pe cand asa, cand lumea nu stie, isi permit sa nu acorde garantie la o defectiune evident de fabricatie.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 19 Jun 2007, 14:45
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/vi...ht=iron+filling
Problema a aparut si la englezi numai ca la ei s-a rezolvat in garantie.
Cine spunea ca la Megane nu apare?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomalaw2001
post 25 Jun 2007, 16:41
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 15 June 06




Megane II , hatchback, 1.5 dci - Pe la 2500 turatii - injection defaillante (injection fail) - deci exista si la megane II. - miercuri 27 iunie ora 18 programat service Serus (nu ma injurati dar erau singuri la care puteam sa-mi fac programare sapt. asta si dupa ora 18 ptr. ca atunci pot eu) - oricum imi fac doar constatarea, nu si reparatia la ei....

This post has been edited by tomalaw2001: 25 Jun 2007, 18:23


--------------------
Megane II Hatchback 1.5 dci 2003
Megane 1 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 27 Jun 2007, 15:35
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Deci, in adresa facut in urma cu 1 sapt s-au cerut urmatoarele:
1. comunicarea in scris a defectului
2. comunicarea in scris a cauzei presupusa
3. comunicarea persoanelor si/sau institutiilor implicate in analiza. Daca sunt si laboratoare, comunicarea certificarilor si atestarilor acestora.
4. comunicarea in copie a oricaror rezultate ale eventualelor analize/teste efectuate autoturismului.
5. comunicarea metodei propuse spre rezolvare a diferendului.

Azi s-a primit raspunsul:

"Referitor la aceasta solicitare, in baza informatiilor transmise de catre specialistii reparatorului agreat Renault, Serus din Bucuresti, dorim sa va comunicam ca, consecintele incidentului semnalat "check fuel filter", nu fac obiectul garantiei contractuale, conform Carnetului de Intretinere si Garantii, fiind cauza utilizarii unui carburant necorespunzator.

In consecinta, RNR nu poate da curs pozitiv solicitarii dvs de remediere in garantie a incidentului."

Cu alte cuvinte, "utilizatori ai masinii, nu sunteti niste vaci de supt", nu avem nici-o obligatie fata de garantie.
Acum se procedeaza la semnalarea Asociatiei de Protectie a Consumatorului si actionarea in justitie a RNR. NU SE POATE ASA CEVA!

Mai are cineva curaj sa cumpere reno dci? CINE? Sa zica aici!


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 27 Jun 2007, 15:59
Post #209


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




EU.... Vina este e imbecililor din Romania pentru ca asa s-au nascut, a celor din Franta pentru ca au folosit piese indoielnice.. dar si a motorinarilor romani... in cea mai mica masura totusi smile.gif
Succes in rezolvarea problemei, daca poti face dovada unei situatii precedente in care rezolvarea a fost cea dorita de tine ai sanse... daca nu... se va pierde usor usor sad.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 27 Jun 2007, 16:09
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Cunoasteti vreo adresa de mail sau, si mai bine, nr de fax, al Renault Europe sau asa ceva, instanta superioara Renault Nissan Romania?


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:58
Dacia