Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
![]() ![]() ![]() |
Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
Paraipan |
![]()
Post
#361
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|||
capry |
![]()
Post
#362
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 July 09 From: buzau ![]() |
Am un dci 65 cp si in urma cu 2 saptamani mi-a facut prima problema : nu a mai pornit la prima cheie (mereu a pornit la prima cheie , la relanti , fara sa apas acceleratia ). Am mai dat cateva chei - nimic... apoi am dat spit la acceleratie si... a pornit . Apoi o saptamana a pornit bine mersi si iar ..... aceeasi chestie .... porneste dupa max 10 chei cu sprit de acceleratie .... Interesant este ca se intampla sa nu porneasca numai la cald, niciodata nu mi s-a intamplat la rece (pana acum ) . Ce poate fi ? Captataorul de turatie ? (am mai vazut pe forum) .
Trebuie sa mentionez ca am schimbat motorina (alimentam de la Petrom ) si bag Efix de la Rompetrol , daca o fi avand vreo importanta . Multumesc ! 26 Aug 2009, 13:20: am uitat sa spun ca nu se aprinde nici un martor de pe bord ... This post has been edited by capry: 26 Aug 2009, 13:20 |
--------------------
renault
Laguna 2 1.9 dci
2004
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#363
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Mda. Poate fi ori captorul ori pompa de injectie! Problema mea e diferita de a ta... a mea nu face niciun zgomot! Cred ca sunt putini oameni care intra pe forum in perioada asta sa-ti dea un raspuns!
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
capry |
![]()
Post
#364
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 July 09 From: buzau ![]() |
Am fost in service Renault . Am facut diagnoza - 80 lei - . Concluzii : senzor de carburant (care citeste temperatura carburantului) nefunctional , facea scurt . Cost : 150 lei piesa + 30 lei manopera. Injectoarele au fost OK , captorul de turatie l-au dat jos si l-au curatat , filtrul de motorina a fost OK (fara apa sau impuritati) . Sper sa nu mai fie probeme ....
|
--------------------
renault
Laguna 2 1.9 dci
2004
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#365
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Bravo tie! Norocul tau, io inca n-am rezolvat-o
![]() This post has been edited by Paraipan: 6 Sep 2009, 00:49 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#366
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca spui ca se aprind "haotic" beculetele din bord atunci in teorie este o problema pe parte eletrica, chiar si coptutator ... dar este doar o presupunere ... sa stii ca este greu sa dai o concluzie clara si exact de la distanta si daca nu ai mai vazut un caz identic
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#367
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Ai schimbat bateria? Daca nu, schimb-o si vino cu impresii. Nu conteaza daca e noua sau nu, e suficient sa mearga la o alta masina.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
In sfarsit cineva pe forum.... stai sa-ti fac un scurt istoric poate reusesti sa ma ajuti cu un sfat ceva:
Am un Renault Clio Bicorp 1,5 DCI din 2004, 48700 Km. Si are urmatorul istoric: 1. Am luat-to in 2008 de la cumnata mea si avea vreo 38000 Km atunci, masina folosita doar in Bucuresti, fara absolut nicio problema pana in momemtul cand am cumparat-o. Masina avea toate reviziile la zi la Cobalcescu, la momentul cumpararii fiind iesita din garantie (normal); 2. In decembrie 2008 am dus-o la un service pentru revizie de filtre unde s-a constatat ca bateria era uscata - nu mai avea catalizator deloc (baterie schimbata la Cobalcescu de un an jumate!!!). In fine nu mai conteaza am schimbat-o si e si acum ok - are inca ochi verde daca deschizi capota si te uiti 3. Martie 2009 - pentru prima oara nu porneste la prima cheie - cam la a atreia , a patra 4. Doua saptamani mai tarziu - la fel 5. Am dus-o la service autorizat Mach 1 - au pus testeru si cica e de la bujii si nusce releu.... in fine le-au schimbat - 7,5 milioane 6. Martie 2009 - nu porneste jumatate de zi cu cheii din ora in ora. De abia a doua zi a pornit la prima cheie 7. A doua zi la Mach 1 - "domne n-am ce sa-i fac, masina n-are nimic, daca nu vii cu ea atunci cand nu porneste sa vad cum face, tot dejeaba" Si au mai recunoscut ca bujiile le-au schimbat dejeaba. Scandal imens am spus ca o sa chem televiziunea (adica sa dau un tel la servici ca sunt sef de redactie la un post TV si nu-mi era greu sa chem un baiat liber). Atunci m-a abordat patronul care m-a linistit a parlamentat cu mecanicii vreo 10 min si mi-a explicat ca nu se poate vedea daca nu face nimic si mi-a propus sa las masina in service si sa-mi dea o masina la schimb. bineinteles ca am refuzat 8. Iulie 2009 - iar nu porneste juma de zi => practic cum face: da-i la cheie, se aprind toate ledurile, se sting toate super ok si apoi cand sa pornesti are doua posibilitati a - fie nu face nimic (liniste totala) sau b - invarte cam o secunda si apoi se opreste brusc; daca face asa si insisti sa dai mai multe chei invarte din ce in ce mai putin si apoi nu mai invarte deloc; face complet aleator cu motorul e rece, cald, cand ploua ,cand e soare..... 9. august 2009 - nu mai porneste deloc, o abandonez pe strada unde m-a lasat si dupa o saptamana cand ma duceam zilnic sa dau chei degeaba, ma inervez si chem tractarea pana la un alt service recomandat de un prieten.... in fine o coboara in fata service-lui da mecanicu la cheie si ..... ati ghicit! porneste; dupa care acelasi scenariu cunoscut : ce sa fie, ce sa fie? testerele nu zic nimic , au pus vreo doua unul mare si unul mai mic; in fine o iau acasa pana azi... cand 10. iar n-a mai pornit. Fratilor dati-mi si mie un sfat caci innebunesc, n-am patit asa ceva cu nicio masina pe care am avut-o, este inuman, nu mai rezist. Ce sa fac unde sa ma duc? Merci frumos! PS: am pus si alta baterie pe ea atunci cand nu pornea si nimic chestia asta cu becurile la bord de ultima oara - este in premiera n-a mai facut asa pana acum (data trecuta se auzea cand dadeam la cheie si nu pornea un mic sfarit de undeva de la motor dar nas putea spune exact de unde This post has been edited by Paraipan: 6 Sep 2009, 10:21 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Totusi,eu zic sa schimbi bateria!Pune una noua,si vezi apoi daca o sa-ti mai faca.Nu zic sa pui baterie noua,doar cand nu porneste,ci sa renunti complet la cea veche,in favoarea alteia noi.Ce descri tu aici se gaseste si pe sectiunea megane 2,si rezolvarea a fost data de schimbarea bateriei.
Bafta,si sa ne spui ce-ai rezolvat! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Pai am pus acum 3 sapt o Warta noua de la un prieten si facea exact la fel. Plus ca acum am o Caranda si am fost acum o luna la baieti sa-mi verifice tensiunile, cu consumatorii la maxim, au masurat cu un aparat si au spus ca merge struna. Crezi ca mai are sens sa schimb bateria?
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#371
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Poate fi un contact imperfect la circuitul de masa (minus) sau chiar la borna (+); poate sa faca si electromotorul 'figuri'; face un scurt ceva in interior si absoarbe foarte multa energie din baterie. Spunele sa verifice traseele + si - dintre baterie si caroserie, respectiv baterie electromotor si chiar electromotorul.
Succces ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#372
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Asta e si opinia mea concluzionand mai bine de 30 - 40 de pareri adunate de la service-uri sau de la prieteni: un scurt circuit fie in electromotor (cablul care intra in nusce papuc) sau chiar carbunii sa fie varza sau pe traseul baterie - electromotor.
Merci mult de sfat! O sa chem un prieten sa ma tracteze ca nu mai dau bani iar pe Dacia Asitenta. PS: Desi daca stau sa ma gandesc nici asta n-ar sta in picioare, pentru ca daca exista sau a existat un scurt n-ar trebui sa se vada in memorie la cate testere au pus pe ea pana acuma? This post has been edited by Paraipan: 6 Sep 2009, 12:20 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#373
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Pe tester nu se vad scurturi la electromotor sau contacte imperfecte...doar daca e vreo problema legata de alimentarea ECU-ului si senzorilor....la electromotor e un simplu cablu care poate face pe 'nebunul'
![]() |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
verde |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Chestia cu orga de lumini la bord a fost semnalata pe forum in cateva randuri si de fiecare data a fost baterie terminata. Poate fi exact o lipsa de alimentare-contact imperfect- pe circuitul UCH vis-a-vis de comportamentul luminilor , sau mai putin probabil computer Injectie. Cauta si descarca manualul , vezi schemele electrice si verifica toate legaturile de masa in primul rand.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#375
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Ce inseamna circuit UCH? Sunt cam chinez la chestiile astea!
![]() Merci! |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#376
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Spui ca ti-a mancat baterie noua in 3 luni, eu cred ca e cel mai bun punct de plecare. Parerea mea este ca ai fie un electromotor defect sau un contact pornire defectuos. Cel mai probabil electromotorul iti fura curent.
Doar de incercare, in momentul in care nu porneste, incearca sa o impingi sa vezi daca pleaca. Daca pleaca usor, du-te si demonteaza electromotorul. Acum, chiar nu stiu daca la diesel e altfel plecarea prin impingere decat la benzinare. Deasemenea, cand incerci sa ii dai cheie si nu pleaca, pune mana pe contact, vezi daca se incalzeste. Nu ar trebui. Eu zic ca ecuatia s-ar cam inchide aici, cu un mare dubiu la functionarea electromotorului. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#377
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Acuma vin de la ea! Daca dau la cheie si las sa-si faca ciclu de bujii (sa se stinga ledu) e liniste totala, nu se aude decat pompa de motorina sau ce o fi zazaitul ala caracteristic. Daca dau la cheie brusc "peste bujii" banguie ceva electromotorul dar n-are forta mai departe si se opreste brusc, park n-are fortza in el.
Contactul nu se incalzeste, e rece, am pus mana!!! Chiar inainte sa plec de acasa mi-a zis un prieten asta!!! Sa o imping... ma feresc ca am auzit ca nu e bine sa impingi un diesel (acuma nu stiu daca e adevarat, cica ar suferi pa la distributie, naiba stie) PS: nu cred ca mi-a mancat-o pentru ca am pus-o si pe alta masina pe a mea si a lu ala a pornit!!! Am incercat toate combinatiile credeti-ma This post has been edited by Paraipan: 6 Sep 2009, 15:32 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sub nici o forma sa nu pleci cu ea prin impingere ca sari din lac in put... La diesel nu functioneaza ca la vechiile dacii 2 branciuri si ai plecat
![]() Mai ia pe cineva cu tine si cu capota ridicata sa verifice daca la electromotor se aude tancul de cuplaj... De asemenea, ce am patit eu la vechiul meu clio a fost ca au oxidat contactele cu bateria si datorita acestei imperfectiuni aveam probleme cu plecatul (daca zici ca bateria e buna). Verifica si acest aspect... This post has been edited by Un_dus: 6 Sep 2009, 15:58 |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
aly_vo |
![]()
Post
#379
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
contactul nu are cum sa se incalzeasca
![]() Daca electromotorul nu are 'forta' sa invarteasca motorul atunci el e problema....e in scurt sau e blocat reductorul (lipsa de vaselina sau pinion spart). Da-l jos si verifica ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#380
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Pai asta o sa fac cu "clanku" asta mi-a zis mai multa lume. Ma duc pe la 19 cu un prieten cica sa incerce si el. O sa-l pun sa asculte cu capota deschisa! Asta cu contactele oxidate nu sta in picioare, ca data trecuta la service, mi-au demontat bateria au verificat-o, era ok cu tensiunile si ochiu verde, iar la sfarsit i-au dat cu unsoare d-aia! Deci cred ca nu e d-aci!
<span class='edit'>6 Sep 2009, 16:12:</span> Merci Aly_vo! Inca o intrebare.... ca e in scurt electromoturul asta cred si eu, dar scurtcircuitul e pe circuitul baterie - electromotor sau chiar in el? Asta e intrebarea... <span class='edit'>6 Sep 2009, 18:18:</span> Telenovela continua! Am fost cu un prieten si ia dat la cheie lung si nimic. Apoi a incercat scurt - fara bujii - si a luat-o! Incredibil! Ma rog m-am obisnuit sa faca figuri si nu ma mai mira nimic. Dar tot am obtinut ceva: am ajuns acasa si i-am dat vreo 20 de chei si porneste dupa martor normal. Dar am observat ceva: cand nu pornea martorul de bujii sta cam o secunda si ceva - doua aprins. Acum cand porneste sta foarte putin (sub o secunda). Ce sa insemne asta? Cred ca era si mai demult dar n-am observat eu. Mentionez ca bujiile le-am schimbat deja prin mai (cand masina facea problemele astea si le-a facut si dupa ce le-am schimbat). PS: are cineva o schema electrica pentru Clio Hatchback??? This post has been edited by Paraipan: 6 Sep 2009, 23:58 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#381
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Oameni buni mai sunteti careva pe aici? Am fost de dimineatza la un electrician de la Renault si cica a descoperit un contact aproape desfacut si oxidat. L-a curatat si la strans. Acum seara dau s-o mut pe locul meu de parcare ca mai inainte parcase un bou pe el si .... nu porneste! Ma internez la nebuni sau ce fac?
This post has been edited by Paraipan: 12 Sep 2009, 20:05 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#382
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Totusi verifica electromotorul si traseul de la contact la electromotor. Pot fi mai multe problema care s-au acumulat. Poate fi un carbune 'naravas' in electromotor, un contact imperfect intre contact si electromotor, o siguranta sau un releu....trebuiesc luate toate aceste aspecte in calcul !
|
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#383
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Da asa este .... numa ca toti mecanici se palmeaza cand vad ca pentru ca sa ajunga sa demonteze electromotorul trebuie sa demonteze tot motorul. Stiu trebuie verificat tot circuitul electric + electromotorul. Dar pentru asta cred ca iti trebuie o zi intreaga si nu gasesc omul potrivit pentru asta, adica sa fie si specialist electrician si sa aiba de a face cu firma Renalult si in plus sa aiba si timp si chef sa o faca! Este cel mai mare cosmar al meu in materie de masini. Cred ca mai rapid ar fi sa o vand dar si asa imi este mila de cel care o cumpara, nu prea am inima sa fac asa ceva nici dusmanilor.
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#384
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Ti-as recomanda sa o duci si sa o lasi la Mach1 Sofitel pana ii dau de cap,s-ar putea sa dureze o zi-2 dar macar stii ca ai scapat naibii..si eu am patit ceva similar cu a mea,am demontat si verificat tot ce tine de aprindere si in final ...era o mufa nenorocita care facea contact imperfect..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#385
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Imi pare rau nu ca sunt greu de cap sau incapatanat, dar la un service care mi-au schimbat piese de 8 mil si dupa aia toata lumea imi spune ca bujiile nu au nicio legatura (chiar si ei au recunoscut asta) nu cred ca am sa mai trec pe acolo! Adica nu era nici macar o incercare de a rezolva problema, stiau dinainte ca nu o rezolva asa si mi-au luat banii degeaba. Daca incercau sa verifice cabluri, contacte, electromotorul si toate cele, intelegeam sa mai iau si teapa dar.... asa de pomana nu accept sa ma prosteasca lumea in fata! Eu nu sunt aici sa fac antireclama la un anume service sau reclama la altul cum sunt alti ci doar caut sfaturi pentru ca nu ma pricep si nimeni nu mi-a rezolvat problema pana acum (am fost la 5 service-uri). Asa cum am spus de Mach 1 ca si-au batut joc de mine, asa o sa spun ca stie meserie si cel care-mi va rezolva probema! Si apoi e o problema care cand exista, cand nu exista. Daca o las in service cateva zile, pe langa ca o sa am juma din piese schimbate, o sa spuna ca s-a rezolvat ca era nusce contact si apoi peste o saptamana iar o sa faca ca si pana acum.
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
salutari! am citit pana acum tot ce ai scris aici.din pacate asa e la noi in romanica cu service urile si cu reprezentantele renault unde lucreaza totii mecanicii de dacii!o problema oarcum asemanatoare am si eu nu imi porneste la cald! am fost cu ea de 2 ori la renault prima data sa i faca un test de injectoare care mi au zis ca functioneaza perfect iar a 2 a oara sa mi curete si mie acel senzor care da batai de cap la toata lumea ei bine l au curatat sau ce o fi facut ei dar problema tot nu s a rezolvat am revenit la ei cu aceeiasi problema la care am primit un raspuns sec!:"nu stim ce poate sa aiva"! punct! cu asta m am lamurit cu mecanicii renault si am zis ca niciodata nu mai cumpar si nici nu mai calc in renault fiindca eu am o nava spatiala si ei nu au cum sa stie sa faca sa imi porneasaca la cald!bafta si incearca sa te obisnuiesti fiindca eu asa fac
|
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Asa e .... dar cum sa las lucrurile asa cand de multe ori plec de acasa cu masina si ma intorc cu taxiul?
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
te inteleg
![]() ![]() |
--------------------
renault
clio
2002 expression,1.5 dci
- MM88LTI
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#389
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai adaugati unu caruia ii face la fel masina. Am plecat dimineata, am ajuns unde trebuia si acum la 10 si ceva a trebuit sa o iau din loc. Ghici ce?! Nu mai vrea: se aprind toti martorii, se sting, dau cheie si nimic. Pot sa dau cheie si pana sa se stinga si tot nimic. Ce e de facut?????
15 Sep 2009, 17:02: Gata! Am bagat-o in viteza, am lasat frana de mana, am impins-o usor si ... a pornit cand am dat cheie. This post has been edited by hamzteru: 15 Sep 2009, 16:02 |
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#390
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Si eu am cam aceeasi problema! Iti pot spune ce stiu pana acum ca inca n-am rezolvat-o:
1. Verifica bateria 2. Fi atent daca face "clank" electromotorul cand dai la cheie; daca da atunci ele e vinovatul (la rotor ceva) 3. Daca nu, atunci se complica treaba (cum e la mine): a. contact chei b. trasee, contacte c. contact electromotor d. bobina Daca zici ca a pornit impinsa atunci e posibil sa fie electromotorul sau bobina din el. Vezi cu "clanku'" ala Bafta! This post has been edited by Paraipan: 15 Sep 2009, 19:07 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 01:11 |