Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
![]() ![]() ![]() |
Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
hellcat |
![]()
Post
#331
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
micutzu99ufg |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 June 09 ![]() |
prietene eu am injectoarele reparate cu piese de origine si testate pe un banc profesional si nu am nici 1500 de km deci cum sa imi dea pe retur prea multa motorina
|
--------------------
renault clio
bicorp
2003
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#333
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
hellcat mi a raspuns mie fiindaca mie imi sunt 2 injectoare obosite a si precizat asta.multumiri!micutzu ce sa iti zic daca tu spui ca ti a fost reparata recent masinuta si testata banuiesc ca ti au dat si o garantie intoarce te la cei de la reprezentanta si zi le simptomele cine stie cat de bine ti au lucrat sau dac nu citeste alte postari pornirea la cald mai are o cauza acel senzor minune care se poate sa fie murdar,captorul de pe volanta.bafta!
|
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
Raf_Tm |
![]()
Post
#334
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 June 09 ![]() |
Buna, sunt si eu un posesor de clio hatchback 1.5 dci 65 cp, si am o mica sau poate chiar mai mare problema. Daca ii dau cheie fara sa las sa se stinga martorii, invarte electromotoru da nu porneste, invarte in gol. Daca bag cheia in contact si las sa se stinga martorii nici macar nu mai cupleaza electromotoru. Aveti vreo idee vreo banuiala??
|
--------------------
Renault
Clio
An 2003, 1.5 dci Hatchback
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
asta la rece la cald? e prima data?porneste intr un final sau nu mai porneste deloc?incearca sa iti dai seama mai exact ce simptome are si vezi ca sunt vreo 4 topicuri despre probleme cu pornirea!spor la citit si bafta!
|
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
Raf_Tm |
![]()
Post
#336
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 7 June 09 ![]() |
Pai nu porneste nici cum, nici la rece nici la cald. Bag cheia in contact las sa se stinga martorii, da raman aprinsi martorii de la stop, ulei si baterie, si in momentu in care incerc sa pornesc nici macar nu invarte electromotoru, nu se intampla nimik.
|
--------------------
Renault
Clio
An 2003, 1.5 dci Hatchback
|
|
moradi |
![]()
Post
#337
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 29 August 04 From: Miercurea Ciuc ![]() |
Salut. Incearca sa pornesti cu cheia de rezerva. Este posibil sa ai probleme cu imobilizatorul (chip-ul din cheie).
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp Extreme
2005-1,5dCi,60kw
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
E un topic cu mai multe pagini despre cauzele pt. care motorul nu mai porneste.
Citeste aici: http://www.reno.ro/-t41552.html Oricum, prima miscare ar fi sa incerci cu cheia de rezerva, cum a scris si moradi mai sus. This post has been edited by Batrânul: 8 Jun 2009, 14:11 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
jackk |
![]()
Post
#339
|
![]() incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 May 06 ![]() |
nu ne-ai spus daca s-au rezolvat problemele tale (si cum) din postul anterior
magnetul ar trebui cumva pozitionat intre pompa si injectoare; apoi pompa aia se mai numeste si de inalta presiune si motorina tasneste dupa ea destul de tare si nu-mi imaginez cum ar mai putea prelua magnetul pilitura pilitura ajunsa deja in rezervor deja nu cred ca mai e periculoasa deoarece in noul ei drum catre injectoare se cam infinge in filtru am postat pe forum pentru a primi sugestii dar se pare ca nu au fost prea multe. desi este de inalta presiune sa nu ignoram ca debitul este foarte mic deci timp berechet pentru a capta pilitura cu un magnet neodimium (foarte puternic). da, problema s-a rezolvat. test injectoare (debit pe retur) super test presiune pompa - 1250 bari - super diagnoza computerizata - senzor ax cu came semnal intermitent - curatat mufe cu spary contact - la fel - demontat senzor ax cu came - constatare unul din cei trei pini rupt - alungit cu fludor - problema rezolvata pentru moment (senzor nou 200 RON) atentie la brutele de mecanici care baga mufele in senzori "cu ciocanul" au mai fost doua bujii intrerupte. simptome- nu pornea din prima ci a doua cheie, in ultimul timp mi s-a oprit in mers motorul la accelerari bruste in depasiri sau pe caldaram care producea vibratii. cost total cu toate patru bujii schimbate si diagnoza - 350 RON. problema cu vidul din rezervor nu s-a rezolvat. problema cu aerul de pe conducte nu s-a rezolvat - se observa ca provine din pompa pe retur, in intervale. la acestea astept in continuare rezolvare, dar probabil tot singur le voi gasi. oricum, masina merge super acum si sper pentru cat mai mult timp This post has been edited by jackk: 8 Jun 2009, 15:55 |
--------------------
renault
clio 1,5 dci 80 cp
2003 Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
|
|
hellcat |
![]()
Post
#340
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(Raf_Tm @ 8 Jun 2009, 12:54) Bag cheia in contact las sa se stinga martorii, da raman aprinsi martorii de la stop, ulei si baterie, si in momentu in care incerc sa pornesc nici macar nu invarte electromotoru, nu se intampla nimik. Verifica si starea bornelor bateriei si chiar a bateriei. O singura data am patit si eu asa...intr-o noapte sa pornesc spre casa...dau sa pornesc, nimic ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#341
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Am si eu o problema. Am tot cautat situatii similare dar n-am gasit. Am un Clio sport 1.5 DCI din 2004 si am o problema la pornire. Acum 2 luni a facut prima data: dau juma de cheie se aprind indicatoarele de pe bord (inclusiv bujiile), astept timpul necesar, se sting (inclusiv cel de bujii), dau si restul cursei de cheie si apoi....... NIMIC. Adik chiar nimic, liniste totala, nu incearca sa invarta, niciun zgomot, absolult nimic. Bateria e noua am schimbat-o acum 6 luni. Am fost la service si mi-au zis ca e un releu si ca bujiile sunt terminate. Le-a schimbat si dupa 2 sapt a facut la fel. Am fost again si cica nu stie ce de unde e, pentru ca in momentul cand am dus-o nu prezinta problema incriminata. Figura asta cu pornitu' nu are nicio legatura cu anotimpu' sau caldura motorului sau de afara. O face cand ti-e lumea mai draga zi, noapte, cu motorul incalzit, racit si complet aleator. Acum io ce sa fac, hhheeeelllppp, aia zic ca nu-si pot da seama daca nu pun laptopu' exact atunci pe ea si imi propuneau sa o lasa acolo, dar nu am fost de acord: una la mana ca pot trece si 10 zile si sa nu faca deloc si doi, ca nu vreau sa se aprovizioneze toti mecanicii cu piese din ea.
Deci ce pot face, un ajutor va rog......Multumesc |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
randunel |
![]()
Post
#342
|
impotriva sistemului Group: Members Posts: 71 Joined: 4 March 08 From: Sectorul Agricol Ilfov ![]() |
O problema similara aveam (si inca am) la seatul malaga, masina din 1989. Niste papuci (contacte metalice) oxidate de la contact, deci nu se intampla nimic cand invarti cheia, doar se pune contactul. Treaba asta este undeva pana in bobina, pe la motor (nu ma intreba ce legatura are contactul cu componenta aia, nu stiu).
Clio al tau e cam nou sa fie asa ceva oxidat, plus ca e electronic totul la el. Dar descrierea facuta de tine samana cu descrierea facuta de mine la service-uri cand nu stiam ce se intampla. This post has been edited by randunel: 12 Jun 2009, 06:33 |
--------------------
Renault
Symbol
2006, 1.5 dCi
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Aceasi problema - masina uneori nu porneste. Suspectez captorul - fulie.
Nu m-am prins unde il gasesc. Atasez o poza reala - imi poate arata pe poza cineva? Multumesc, PS: am incercat si cu cealalta cheie si face la fel. Attached thumbnail(s) 12062009908.jpg ( Size: 692.88k ) Number of downloads: 896 |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#344
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
vezi ca ai poze mai explicite pe pagina 1, din asta a ta nu se poate vedea..daca e asta ar trebui sa porneasca daca ii dai un bobarnac in prima faza
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#345
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Captorul - fulie poate fi de vina in cazul in care electromotorul nu invarte nimic si nu face niciun zgomot?
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
nu poate fi de vina,poti sa dai la cheie, electromotorul sa invarta si masina sa nu porneasca din pricina unui senzor de pe motor,daca nu face nimic in momentul cand invarti cheia e posibil sa nu iti recunoasca cipul asa ca incearca cu o cheie de rezerva la mine mi a facut odata asa nu mi a recunoscut cipul si invarteam cheia in contact fara ca masina sa nu faca nimic adica era moarta pe romaneste am desfacut cheia si era condens in ea adica era umeda in interior am curatat am lasat o deschisa sa se usuce si nu am mai avut probleme niciodata de atunci cu ea!bafta
|
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
zarul |
![]()
Post
#347
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
eu am desfacut bordul si mufele de la consola aia de la vitezometru si acceleratie si de la aia de la ecranu casetofonului fara sa scot borna de la baterie....cand am dat cheie mi se aprind avariie semnu de la baterie si imi zdrangane 3 secunde acele indicatoare!cand ii dau cheie nu porneste se invarte de parca nu ar avea scateie sau nu stiu cum sa zic!inchiderea centralizata nu mai merge nici ea, paraca nu ar avea forta sa inchida usile!
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#348
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Am vazut pozele de pe prima pagina dar tot nu stiu unde sa ma uit... de aia am postat poza cu ce e sub capota la mine ca cineva sa imi zica uita-te linga dracia cutare sau sa faca un cerculet ceva...
|
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#349
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
(Blacklitemouse). Pai am incercat cu ambele chei in astea 4 sapt cat a facut. Atunci cand e moarta nu merge cu nicio cheie.
|
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
poi si la bord iti apare ceva beculetul care palpaie mereu nu e mai "rapid" ca sa zic asa
![]() |
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#351
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Pai tocmai asta e ca toti senzorii se aprind si apoi se sting normal. Becul de antifurt se comporta normal: clipeste normal si cand porneste se stinge. Nu afisaza nimic ca si cum n-ar fi in regula. Am fost la service si dupa ce in prima instanta mi-au scimbat un releu si bujiile, bineinteles ca face la fel.... Apoi am mai fost a doua oara pentru diagnoza si mi-ai zis ca nu pot stii decat dak pun laptopu' exact atunci cand face figuri si mi-au propus sa las masina acolo, faza la care n-am pus botu, bineinteles. Puteau trece si 2 sapt si sa nu apara problema.
ATENTIE: regulamentul interzice utilizarea limbajului de tip irc ... sh tz k |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#352
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(Prowlers @ 13 Jun 2009, 14:24) Am vazut pozele de pe prima pagina dar tot nu stiu unde sa ma uit... de aia am postat poza cu ce e sub capota la mine ca cineva sa imi zica uita-te linga dracia cutare sau sa faca un cerculet ceva... captorul ala e la imbinarea cutiei de viteze cu motorul..uita-te bine pe pagina 1 si 2 parca, la cum arata,si vezi ca e pe sub alea ..destul de greu accesibil,dar destul cat sa-i dai un bobarnac. Attached thumbnail(s) 12062009908.jpg ( Size: 265.31k ) Number of downloads: 893 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#353
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Va rog ma poate ajuta cineva?
Am ramas cu masina in zona piata domenii. masina nu mai porneste din cauza captorului sau contactorului, cum ii zice... dati bip la 0727443204 si va sun eu inapoi - ca sa vedem cum ne gasim! |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#354
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Am rezolvat-o pina la urma cu citeva bobarnace...
insa inteleg ca problema pe termen lung se rezolva prin mers la service si curatat dracia aia ca lumea. thx reno.ro |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
mary05august |
![]() ![]()
Post
#355
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 July 09 ![]() |
Am un Renault Clio de 3 ani, nu am avut probleme, dar uite ca nu stiu ce are.
Am cumparat baterie noua, am alimentat rezervorul cu benzina fara plumb, am alergat cu ea la cumparaturi (asta se intampla in urma cu 3 saptamani). Dupa 3 saptamani bag cheia in contact, mi se aprind luminile de bord, se sting una cate una si cand dau la motor, surpriza totala: nu porneste. Am verificat cureua: se invarte, motorasul la fel, dar nu primeste benzina, nu da scanteie si ma uit in soare. Am verificat bujiile, sunt bune. Am verificat fisele la bujii, sunt in regula. Am verificat uleiul, filtrul de aer, toate sunt bune. Nu primeste benzina si nu porneste. Am pornit cu a doua cheie de rezerva, acelasi rezultat jalnic: nu porneste. Ce sa fac? ce poate sa aiba masina? Va rog ajutati-ma cei care v-ati lovit de acesta problema.... |
--------------------
RENAULT
RENAULT CLIO SYMBOL
- AG 08 ACL
2005 CLIO SYMBOL
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#356
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In prima faza te-as intreba daca precis se sting toate becurile din bord, nu cumva sa ramana cel mic central si rosu aprins sau sa palpaie ... apoi ti-as sugera sa citesti topicurile existente pe aceasta tema "masina nu mai porneste" ... marea majoritate a problemelor au venit de la senzorul de pe volanta, chei, acumulator ... daca nu si nu, din pacate, nu-ti ramane decat sa o tractezi pana la cineva cu un tester sa vedeti despre ce este vorba ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
saftonel |
![]()
Post
#357
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
captor turatie de pe volanta ..scoate`i mufa si lipeste`l pe direct...sunt 2 fire...nu ai altceva de curatat la el
|
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
- xxx
2002
|
|
13th |
![]()
Post
#358
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 6 January 09 ![]() |
am avut si eu o problema asemanatoare din cauza unui contact prost (mie nu imi mai alimenta pompa de benzina)
este o mufa undeva in stanga fata care face figuri. Trebuie sa desfaci mocheta (e undeva jos langa coltul usii stanga fata) si sa te joci un pic la mufa aia, s-ar putea sa ai surpriza sa porneasca. |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
sebastian30 |
![]()
Post
#359
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 7 August 09 ![]() |
problema cu pornirea la mine sa rezolvad curatant "captatorul de pe fulie" in programul de la reno de piese se numeste captator de turatie :
am pus o poza cu schema din program cu codul lui pt cei interesati am uitat sa ii fac si poza cand l-am scos asa ca le-am pus pe alea care sunt mai la inceputul subiectului ( pt cei care nu au chef sa caute prea mult): are 2 surubuti care se desfac usor cu cheia ca e loc si o mufa care se scoate, l-am sters cu carpa si l-am pus la loc, nu mai am nici o problema de atunci cu pornirea: Am uitat sa specific cum facea la mine: dadeam cheie invartea motoru da nu pornea daca insistam de 4-5-10 ori pornea pana la urma , facea cum zicea unu mai la inceput (ca nu am stat sa citesc tot) facea ca dacia 7 Aug 2009, 15:32: am uitat sa specific ca face parte din grupa aia care e scrisa in poza pentru cei cu v16 sau care nu o gasesc ca e motorul altfel sa imi zica tipul de motor si litera de la serie, poate pot sa ii ajut cu ceva 7 Aug 2009, 16:51: sau la alte servisuri s-ar putea sa-i zica "senzor impulsuri, arbore cotit This post has been edited by sebastian30: 7 Aug 2009, 16:51 Attached thumbnail(s) captator_turatie.JPG ( Size: 54.38k ) Number of downloads: 686 post_1_1123603175.jpg ( Size: 41.75k ) Number of downloads: 712 post_1_1123603403.jpg ( Size: 30.55k ) Number of downloads: 710 |
--------------------
renault
clio
2003
|
|
Paraipan |
![]()
Post
#360
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 June 09 ![]() |
Revin cu problema mea de mai devreme. Acum nu a mai pornit deloc .... m-a lasat de tot (m-am dus la cineva in vizita si n-am mai putut sa plec de acolo|). Am abandonat-o pe strada. Recapitulez: Renault Clio Sport 1.5 DCI, nu porneste => Simtome: Dau la cheie, astep sa se stinga toti martorii apoi cand invart sa pornesc .... nimic.... liniste totala. Daca nu astept sa se stinga martorul de bujii, se screme ceva (invarte) si cam atat..... de pornit tot nu porneste. De 3 - 4 luni facea f rar, de cateva ori in total, insa sapt trecuta nu a mai potnit deloc. Dupa ce a facut prima oara, am fost la service (Mach 1) au pus-o la scaner si i-au schimbat bujiile si un releu. Bineinteles ca peste o luna iar n-a pornit si am fost iar la service si mi-au spus ca n-au cum sa-si dea seama decat daca nu porneste de fata cu ei, ca altfel scanerul nu arata nimic. Acum li s-a indeplinit "dorinta" nu mai misca deloc
![]() Mai spun ca are toate reviziile, bateria este noua, am incercat si cu cealalata cheie iar probleme cu motorul pornit nu am avut niciodata. Am incercat tot ce e omeneste posibil ca am caruntit si tot nu pot rezolva problema. Multumesc anticipat tuturor celor care pot veni cu un sfat util. This post has been edited by Paraipan: 17 Aug 2009, 11:51 |
--------------------
Renault Clio
Bicorp 1.5 DCI
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 11:33 |