Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
![]() ![]() ![]() |
Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina
cepy |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|||
Relu11 |
![]()
Post
#302
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
cepy toate lucrarile efectuate in service autorizat reno au garantie 18 luni. N-am auzit de garantie 3 luni decat la geometrie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#303
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@cepy ... tu ai cartea masinii ? {curiozitate doar}
Martorii "este frumos" sa se stinga toti ... o sa vezi diverse "erori" uneori daca nu-i lasi sa se stinga ... gen indicatorul de benzina (mi s-a intamplat) Daca distributia, cureaua, este sarita ea TREBUIE repozitionata corect si sugerez si schimbarea curelei. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#304
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
am cartea masinii.si stiu ca martorii trebuie sa stinga toti.pana la problemele cu pornirea lasam totii martorii sa se stinga,le lasam destul timp.dar acum daca o las prea mult nu porneste.cateodata,nu tot timpul face asa.cam o data la 2 saptamani sa zicem sau daca nu o pornesc vreo 3 zile.aia de la renault m-au convins ce meseriasii sunt,nu mai merg niciodata la ei.m-am adus acum 2 saptamanii la ei sa cumpar bec de faza scurta ca mi s-a ars.le-am spus modelul anul si mi-au dat alt bec.cand sa-l pun am vazut ca nu se potrivesc deloc.a trebuit sa mai bat un drum pana la ei.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#305
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai asa ... spune tot
![]() Cat despre beculet ... daca ai fi cautat si citit pe aici ai fi gasit exact becul care ti-ar trebui ... ai fi mers la un magazin de piese si ai fi cumparat varianta corecta si la un pret mai bun decat la reprezentanta ... sau daca ai cartea poti citi acolo exact ce becuri trebuie pentru varianta ta de masinuta si cum se schimba ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#306
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
cureua a fost repozitionata corect de cei de la automar insa masina face la fel,atat ca dupa repozitionare trage mai bine si consuma mai putin.
5 Dec 2008, 12:37: o sa incerc si asta dar consider ca masina are o problema.pana iarna trecuta masina pornea fara probleme,o lasau ai mei,ca a fost a lor pana vara asta,si 7 zile nepornita iarna dar in garaj si masina pornea fara probleme.m-am uit in carte si le-am cerut becul ala care scria acolo,numai ca la masina mea cand inlocuiesti becul trebuie inlocuit cu tot cu fasung,e intr-o singura bucata.a mai facut probleme cu pornirea din cauza cheilor dar le-am inlocuit pe amandoua la reprezentanta,8 milioane juma. This post has been edited by cepy: 5 Dec 2008, 12:37 |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#307
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Am inteles.
Stiu cum sunt becurile dar stai linitit ca cele de pe masinuta mea sunt si mai bizare si mai greu de gasit ... dar se gasesc pana la urma ![]() Daca cheia nu ar fi ok nu s-ar stinge toate becurile la bord ... beculetul central din mijloc ar clipoci ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cepy |
![]()
Post
#308
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
pai am incercat la un magazin,i-am aratat lui ala codul din cartea masinii,l-a cautat si surpriza:mi-a spus ca ala e bec cu xenon si costa 2 milioane juma
![]() |
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
Valentino1 |
![]()
Post
#309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 November 08 ![]() |
Aseara am bagat masina pe tester si mi-a aratat ce problema are de nu porneste,cica are presiunea prea mare la motorina.Stie cineva cam care ar fi cauza si daca da ce trebuie sa fac ?
|
--------------------
renault clio
bicorp
2002
|
|
cepy |
![]()
Post
#310
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 13 November 08 ![]() |
iar mi-a facut figuri cu pornirea.si acum motorul era cald.nu inteleg ce are.am venit aseara cu ea de la bucuresti la ploiesti,pana in seara asta nu am mai pornit-o.in seara asta mi-a pornit la prima cheie perfect,am lasat-o 5 minute in parcare sa se incalzeasca motorul.apoi am oprit la magazin sa iau o bere si cand s-o pornesc din nou n-a mai pornit.invarte in gol si parca nu ia scanteie.sau nu stiu.a pornit la a3a cheie abia.iar dupa aceea cand am oprit la benzinarie,a pornit la sfert de cheie,perfect.chiar nu inteleg ce are.
|
--------------------
renault ;kia
clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp
- ph08ued
2002;2007
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE apoi am oprit la magazin sa iau o bere si cand s-o pornesc din nou n-a mai pornit A intrat in functie senzorul anti-etilic... ![]() This post has been edited by Batrânul: 8 Dec 2008, 07:37 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
viciuascuns |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 08 ![]() |
Am probleme la pornire in sensul ca o ia la a doua sau la a treia cheie si asta daca calc acceleratia.
Cineva mi-a zis sa ca s-ar putea sa fie pompa de benzina. Altcineva bujiile and so on and so forth. Am alimentat cu benzina (initial am pus vreo 10l) si dupa, totul parea sa fie in regula. A inceput sa faca la fel. Am facut plinul, am facut vreo 300km (90 in oras si restul afara) si nu am mai avut probleme. Din cate am inteles e posibil sa se fi acumulat mizerie pe filtrul de benzina din cauza ca mergeam mereu cu o cantitate mica de combustibil. Astea fiind spuse, as dori sa stiu daca e groasa treaba si trebuie sa vad de o pompa de injectie, e doar filtrul de benzina si trebuie sa merg cu mai mult combustibil in rezervor sau e altceva. Are cineva idee cat costa o pompa de injectie, ca eu m-am speriat cand am auzit niste colegi ? This post has been edited by viciuascuns: 21 Apr 2009, 12:07 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
|
|
alec_sender |
![]()
Post
#313
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 April 09 ![]() |
Sal'tare tuturor!
Am o problema de pornire la un Clio (1.5 diesel) si m-am gandit sa intreb daca are cineva idee inainte sa ajung in reprezentanta. Acum cateva dimineti, pur si simplu nu a mai pornit! Prima impresie a fost ca nu mai citeste cipul cheii, dar si cu cea de rezerva face la fel! In primul rand cred ca nu mai aprinde bujiile (nu se aprinde martorul de bujii) iar daca dau la automat, invarteste motorul de 3-4 ori dupa care imi taie automat tot (electromotorul si probabil alimentarea cu motorina, nu stiu). Am fost la un prieten (mecanic de "fata blocului") care are un laptop cu soft pt renault si la care mai fusesem. Ei, bine, de data asta nu a mai vrut sa "citeasca" calculatorul masinii. Nu face conexiunea!!! Daca a mai patit cineva asta sau aveti vreo idee, va sunt recunoscator. ![]() Daca nu...ma duc la reprezentantele pe care le iubim cu totii atat de mult... ![]() |
--------------------
Renault
Clio
- B86BLA
dec. 2003 / 1.5 diesel 48kw
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#314
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Baterie mai ai?
|
--------------------
.
.
.
|
|
alec_sender |
![]()
Post
#315
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 April 09 ![]() |
da, bateria duce, dar dupa cateva secunde imi taie tot!
|
--------------------
Renault
Clio
- B86BLA
dec. 2003 / 1.5 diesel 48kw
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#316
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Sa inteleg ca acum nu mai sunt probleme ? daca nu mai sunt de ce mai esti stresat ? da ... putea fi mizerie in filtru ... sau mai cauta pe site ca mai sunt si alte posibilitati.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
viciuascuns |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 21 March 08 ![]() |
Intr-adevar, acum nu mai sunt probleme. Dar doar de curiozitate doream sa stiu cat ar costa o pompa de injectie. Ca sa stiu daca e cazul sa vand masina si sa ma reorientez.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005
|
|
saftonel |
![]()
Post
#318
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
subscriu si eu cu problema ...de vreo 4-5 zile "la rece" nu vrea sa porneasca dau 3-4 min la automat (mai multe reprize) si o ia cu greu tremura de moare....relantiul sta la 200-300 o turez si`si mai revine dar mai multde 600 nu sta la relantii.Daca o opresc si pronesc imediat pleaca la prima cheie dar tot nu creste relantiul..cate1 o mai apuca de scade creste,la drum merge bine ,are vlaga ...so ceva sugestii sa pornesc si eu ca omu sa numai dau la automat ....
Bujii schimbate , filtru aer schimbat ...va rog....va rogg |
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
- xxx
2002
|
|
theodor2003 |
![]()
Post
#319
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 22 December 08 ![]() |
@Saftonel: e greu de spus. Totusi imi amintesc de o problema asemanatoare pe care am avut-o si eu: era de la un injector, care nu intra bine in mufa lui. Nu stiu cum de iesise, poate cei de la service in scosesera din greseala, dar ideea era ca masina mergea in 3 injectoare si mi-au trebit vreo 2 luni pana sa ma prind. Cand m-am prins de problema, am infipt bine mufa de la injector, si gata, nici o problema.
|
--------------------
Renault
Clio
- b28teo
2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
|
|
saftonel |
![]()
Post
#320
|
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 22 March 08 From: Bucuresti ![]() |
revin cu detalii...dupa vizita in 3 service`uri...si de la injectoare ,pompa de benzina ..si alte scenarii m`am dus la serus pe timisoara,verdictul curatat corp clapeta si lipite direct pe senzorul de volanta firele si renuntat la mufa,electricianul de acolo a spus ca 60% din rep de clio bicorp sunt la acele fire. Preturi :manopera 3h , oring corp clapeta(o mizerie de inel de cauciuc) ,2 buc varnish ,si un test injectie electronica(scrie pe facrura) 237,17 ron de lucrat a lucrat 20 min dar macar acuma porneste ,si nu mai oscileaza relantiul asa mult ,are o mica oscilatie cica e normal la cele cu 16V ,acum acul sta putin peste prima diviziune, pe test aparea la 793,aviz celor care mai cred ca le sta la 600 defapt sunt800 nu e foarte clar reprezentata scala de la turometru. This post has been edited by saftonel: 13 May 2009, 20:50 |
--------------------
Reno
Clio 1.4 16V
- xxx
2002
|
|
jackk |
![]()
Post
#321
|
![]() incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 May 06 ![]() |
nici la mine nu porneste din prima cheie , ci din a doua.
am observat aer pe furtunul de la filtrul de motorina (cel cu para de amorsare), cam de 3-4 cm dupa ce sta o perioada . daca amorsez si apoi dau cheie o ia din prima. aerul am observat ca vine din pompa de motorina, in reprize, cam la 4-5 secunde la relanti. am observat ca la un drum lung face un vid extraordinar in rezervorul de motorina ca abia scot busonul. nu stiu explicatia acestor fenomene si unde as putea gasi defectul. daca stiti un loc pe forum unde s-a discutat despre aceste simptome, va sunt recunoscator pt indicatii, eu am cautat dar se pare ca nu stiu exact cum. |
--------------------
renault
clio 1,5 dci 80 cp
2003 Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
|
|
jackk |
![]()
Post
#322
|
![]() incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 May 06 ![]() |
problema cu pilitura nu se poate rezolva intr-un fel cu un magnet?
|
--------------------
renault
clio 1,5 dci 80 cp
2003 Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
|
|
crisolro |
![]()
Post
#323
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu ne-ai spus daca s-au rezolvat problemele tale (si cum) din postul anterior
magnetul ar trebui cumva pozitionat intre pompa si injectoare; apoi pompa aia se mai numeste si de inalta presiune si motorina tasneste dupa ea destul de tare si nu-mi imaginez cum ar mai putea prelua magnetul pilitura ![]() pilitura ajunsa deja in rezervor deja nu cred ca mai e periculoasa deoarece in noul ei drum catre injectoare se cam infinge in filtru |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
marina |
![]()
Post
#324
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 June 09 ![]() |
buna , poate ma ajuta cineva si pe mine , sun noua pe forum si nu prea ma pricep la masini,am un clio symbol dci din 2004, am 32000 k, de o luna am schimbat filtru motorina , aer , ulei ,dupa care au inceput problemele masina se oprea in mers , opream dupa care pornea din nou , cineva a zis ca este apa in motorina , s-a curatat rezervorul dar nimic ,pana cand n-a mai pornit deloc.acum este undeva la tara la 80 km de ce cel mai apropiat service , ce s-ar putea face?, mentionez ca n-am schimbat bujiile, invarte electromotorul dar se aprinde martorul luminos de la defectiune electronica sau prezenta apei in motorina si nu porneste.
|
--------------------
renault
clio symbol 1,4 dci
2004
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#325
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Marina
Se pare ca la dieseluri ar putea sa fie o fisura undeva pe circuitul de presiune. Dupa simptome, ar putea fi nenumarate probleme. Se pare ca si mersul subturat te duce la asa ceva, dar ma indoiesc in cazul tau. Cel mai bine ar fi sa iei un mecanic care stie ce face cu un laptop (daca si ala se mai numeste mecanic) si sa iti faca un diagnostic local. E imposibil sa nu ii spuna ce si cum. Bafta si sper sa o rezolvi cat mai repede. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
idenisssa |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva sa face diagnosticare?
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback,
2003, 1.6 16v, 113 CP, 78.000 km
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#327
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
eu ma ocup de diagnosticari .Ai PM
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
daca te ocupi de diagnosticari poate ma ajuti si pe mine fiindca ma gandesc ca te pricepi si la defectiuni acum 2 saptamani am fost si am facut o diagnoza mi a zius ca injectoarele 3 si 4 sunt obosite si intrebarea vine acum: masina merge perfect adica trage,nu scoate fum ma refer fum urat negru,porneste la prima cheie la minus 20 de grade iar probleme mea e ca nu porneste la cald uneori!pot cauza oboseala acestor injectoare pornirea grea la cald? te rog sa imi raspunzi fiindca nu mai stiu ce sa cred si apropo cum pot prelungi viata injectoarelor??? multumesc mult!
![]() 4 Jun 2009, 13:35: inaca ceva masina e adusa din germania de 2 ani iar pornirea grea la cald a inceput cam de vreun an!masina are pompa de injectie delphi fiindca m am uitat,alimentez doar petrom! si nu conduc subturat, e 1,5 dci 65 cp din 2002 luna 10. multumesc inca odata! This post has been edited by blacklitmouse: 4 Jun 2009, 12:35 |
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
micutzu99ufg |
![]()
Post
#329
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 June 09 ![]() |
Salutare am mare nevoie de ajutor ! Am avut probleme cu injectia (span) am inlocuit tot injectoare pompa am curatat conducte rezervor etc .... Acum am o alt problema Dimineata masina porneste la sfert de cheie insa dupa ce se incalzeste motorul si o opresc pt 20 -30 de min trebuie sa o las sa invarta mai mult pana porneste INTR-UN CUVANT PORNESTE GREU LA CALD tin sa precizez ca motorul dupa ce porneste merge foarte frumos nu trepideaza nu face nimik.
|
--------------------
renault clio
bicorp
2003
|
|
blacklitmouse |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 3 November 08 From: baia mare ![]() |
prietene la fel imi face si mie am intrebat pe aici am postat pe mai multe topicuri dar vad ca nimeni nu stie sau nu nu au timp de mine sau ma rog de problema asta cu pornirea la cald!
|
--------------------
renault
clio
- MM88LTI
2002 expression,1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 13:08 |