Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina

cepy
post 5 Dec 2008, 10:59
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




nu,masina nu porneste daca las martorii de pe bord sa se stinga,daca o pornesc cand inca nu s-au stins toti porneste.asta mi-au zis si cei de la automar ploiesti,sa o pornesc mai repede ca martorii aia nu trebuie sa se stinga toti,ca n-au nici o treaba,sa o pornesc imediat.pai faza ca distributia a fost pusa prost am aflat-o de abia cand m-am dus la automar la revizie.au vazut ca masina nu porneste tot timpul cum trebuie si s-au uitat la distributie,au vazut ca e pusa prost(decalata cu un dinte,sau un dinte sarit,nu mai stiu)si au zis ca asta e cauza si ca trebuie pusa ca lumea.le-am spus s-o puna ei ca lumea,le-am dat bani in plus fata de revizie,sperand ca astfel scap de aceasta problema insa n-am scapat.daca a-ti observat pe facturile care ti le da reprezentanta ai garantie la toate piesele mai putin consumabilele toate.distributia are doar 10000km garantie cu toate ca ei zic ca ar trebuii sa te tina 60000 de km.iar manopera are doar 3 luni.pai masina de abia dupa 4 luni a inceput sa faca figuri cu pornirea.n-am nici o notiune de mecanica,sunt bata,pentru orice problema ma duc la service,dar acum nu mai stiu la ce service sa ma duc.ma intreb daca problema e de la senzorul acela de care se tot vorbeste,de la distributie,sau de la pompa de benzina sau altceva?

P.S.:scuze pentru limbajul din postul anterior de tip irc cu toate ca n-am stat niciodata pe mirc


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 5 Dec 2008, 11:39
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




cepy toate lucrarile efectuate in service autorizat reno au garantie 18 luni. N-am auzit de garantie 3 luni decat la geometrie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 12:11
Post #303


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@cepy ... tu ai cartea masinii ? {curiozitate doar}
Martorii "este frumos" sa se stinga toti ... o sa vezi diverse "erori" uneori daca nu-i lasi sa se stinga ... gen indicatorul de benzina (mi s-a intamplat)

Daca distributia, cureaua, este sarita ea TREBUIE repozitionata corect si sugerez si schimbarea curelei.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 5 Dec 2008, 12:25
Post #304


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




am cartea masinii.si stiu ca martorii trebuie sa stinga toti.pana la problemele cu pornirea lasam totii martorii sa se stinga,le lasam destul timp.dar acum daca o las prea mult nu porneste.cateodata,nu tot timpul face asa.cam o data la 2 saptamani sa zicem sau daca nu o pornesc vreo 3 zile.aia de la renault m-au convins ce meseriasii sunt,nu mai merg niciodata la ei.m-am adus acum 2 saptamanii la ei sa cumpar bec de faza scurta ca mi s-a ars.le-am spus modelul anul si mi-au dat alt bec.cand sa-l pun am vazut ca nu se potrivesc deloc.a trebuit sa mai bat un drum pana la ei.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 12:28
Post #305


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai asa ... spune tot smile.gif ... daca o lasi mai multe zile nepornita (desi nu ar trebui sa se intample asa cum voi spune eu) invarte cheia lasa sa se stinga toti martorii, si opreste NU porni ... mai fa o data asa si spune-ne daca porneste corect ...

Cat despre beculet ... daca ai fi cautat si citit pe aici ai fi gasit exact becul care ti-ar trebui ... ai fi mers la un magazin de piese si ai fi cumparat varianta corecta si la un pret mai bun decat la reprezentanta ... sau daca ai cartea poti citi acolo exact ce becuri trebuie pentru varianta ta de masinuta si cum se schimba smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 5 Dec 2008, 12:31
Post #306


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




cureua a fost repozitionata corect de cei de la automar insa masina face la fel,atat ca dupa repozitionare trage mai bine si consuma mai putin.

5 Dec 2008, 12:37:
o sa incerc si asta dar consider ca masina are o problema.pana iarna trecuta masina pornea fara probleme,o lasau ai mei,ca a fost a lor pana vara asta,si 7 zile nepornita iarna dar in garaj si masina pornea fara probleme.m-am uit in carte si le-am cerut becul ala care scria acolo,numai ca la masina mea cand inlocuiesti becul trebuie inlocuit cu tot cu fasung,e intr-o singura bucata.a mai facut probleme cu pornirea din cauza cheilor dar le-am inlocuit pe amandoua la reprezentanta,8 milioane juma.

This post has been edited by cepy: 5 Dec 2008, 12:37


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Dec 2008, 12:54
Post #307


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Am inteles.
Stiu cum sunt becurile dar stai linitit ca cele de pe masinuta mea sunt si mai bizare si mai greu de gasit ... dar se gasesc pana la urma smile.gif

Daca cheia nu ar fi ok nu s-ar stinge toate becurile la bord ... beculetul central din mijloc ar clipoci rolleyes.gif chiar daca restul s-au stins


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 5 Dec 2008, 13:08
Post #308


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




pai am incercat la un magazin,i-am aratat lui ala codul din cartea masinii,l-a cautat si surpriza:mi-a spus ca ala e bec cu xenon si costa 2 milioane juma radmasa.gif m-am lamurit cat de priceput era si m-am dus la reprezentanta fiindca in aceea perioada faceam in fiecare zi bucuresti ploiesti si ma intorceam seara si aveam nevoie de bec.oricum problema mea mare ramane acel tremurat al masinii si faza cu pornirea o sa o incerc cum ai zis tu


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentino1
post 6 Dec 2008, 09:42
Post #309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 28 November 08




Aseara am bagat masina pe tester si mi-a aratat ce problema are de nu porneste,cica are presiunea prea mare la motorina.Stie cineva cam care ar fi cauza si daca da ce trebuie sa fac ?


--------------------
renault clio bicorp 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cepy
post 7 Dec 2008, 22:00
Post #310


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 13 November 08




iar mi-a facut figuri cu pornirea.si acum motorul era cald.nu inteleg ce are.am venit aseara cu ea de la bucuresti la ploiesti,pana in seara asta nu am mai pornit-o.in seara asta mi-a pornit la prima cheie perfect,am lasat-o 5 minute in parcare sa se incalzeasca motorul.apoi am oprit la magazin sa iau o bere si cand s-o pornesc din nou n-a mai pornit.invarte in gol si parca nu ia scanteie.sau nu stiu.a pornit la a3a cheie abia.iar dupa aceea cand am oprit la benzinarie,a pornit la sfert de cheie,perfect.chiar nu inteleg ce are.


--------------------
renault ;kia clio symbol1.4 16v 98 cp ;kia ce'ed 1,4 16v 110cp - ph08ued 2002;2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 8 Dec 2008, 07:36
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




QUOTE
apoi am oprit la magazin sa iau o bere si cand s-o pornesc din nou n-a mai pornit

A intrat in functie senzorul anti-etilic... mad.gif

This post has been edited by Batrânul: 8 Dec 2008, 07:37


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viciuascuns
post 21 Apr 2009, 12:06
Post #312


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 21 March 08




Am probleme la pornire in sensul ca o ia la a doua sau la a treia cheie si asta daca calc acceleratia.

Cineva mi-a zis sa ca s-ar putea sa fie pompa de benzina. Altcineva bujiile and so on and so forth.

Am alimentat cu benzina (initial am pus vreo 10l) si dupa, totul parea sa fie in regula. A inceput sa faca la fel.

Am facut plinul, am facut vreo 300km (90 in oras si restul afara) si nu am mai avut probleme.

Din cate am inteles e posibil sa se fi acumulat mizerie pe filtrul de benzina din cauza ca mergeam mereu cu o cantitate mica de combustibil.

Astea fiind spuse, as dori sa stiu daca e groasa treaba si trebuie sa vad de o pompa de injectie, e doar filtrul de benzina si trebuie sa merg cu mai mult combustibil in rezervor sau e altceva.

Are cineva idee cat costa o pompa de injectie, ca eu m-am speriat cand am auzit niste colegi ?

This post has been edited by viciuascuns: 21 Apr 2009, 12:07


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alec_sender
post 21 Apr 2009, 14:53
Post #313


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 09




Sal'tare tuturor!
Am o problema de pornire la un Clio (1.5 diesel) si m-am gandit sa intreb daca are cineva idee inainte sa ajung in reprezentanta.
Acum cateva dimineti, pur si simplu nu a mai pornit!
Prima impresie a fost ca nu mai citeste cipul cheii, dar si cu cea de rezerva face la fel!
In primul rand cred ca nu mai aprinde bujiile (nu se aprinde martorul de bujii) iar daca dau la automat, invarteste motorul de 3-4 ori dupa care imi taie automat tot (electromotorul si probabil alimentarea cu motorina, nu stiu).
Am fost la un prieten (mecanic de "fata blocului") care are un laptop cu soft pt renault si la care mai fusesem. Ei, bine, de data asta nu a mai vrut sa "citeasca" calculatorul masinii. Nu face conexiunea!!!
Daca a mai patit cineva asta sau aveti vreo idee, va sunt recunoscator. biggrin.gif
Daca nu...ma duc la reprezentantele pe care le iubim cu totii atat de mult... mad.gif


--------------------
Renault Clio - B86BLA dec. 2003 / 1.5 diesel 48kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 21 Apr 2009, 15:12
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Baterie mai ai?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alec_sender
post 21 Apr 2009, 15:18
Post #315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 09




da, bateria duce, dar dupa cateva secunde imi taie tot!


--------------------
Renault Clio - B86BLA dec. 2003 / 1.5 diesel 48kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 Apr 2009, 22:56
Post #316


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Sa inteleg ca acum nu mai sunt probleme ? daca nu mai sunt de ce mai esti stresat ? da ... putea fi mizerie in filtru ... sau mai cauta pe site ca mai sunt si alte posibilitati.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viciuascuns
post 22 Apr 2009, 07:17
Post #317


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 21 March 08




Intr-adevar, acum nu mai sunt probleme. Dar doar de curiozitate doream sa stiu cat ar costa o pompa de injectie. Ca sa stiu daca e cazul sa vand masina si sa ma reorientez.


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 12 May 2009, 23:28
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti




subscriu si eu cu problema ...de vreo 4-5 zile "la rece" nu vrea sa porneasca dau 3-4 min la automat (mai multe reprize) si o ia cu greu tremura de moare....relantiul sta la 200-300 o turez si`si mai revine dar mai multde 600 nu sta la relantii.Daca o opresc si pronesc imediat pleaca la prima cheie dar tot nu creste relantiul..cate1 o mai apuca de scade creste,la drum merge bine ,are vlaga ...so ceva sugestii sa pornesc si eu ca omu sa numai dau la automat ....

Bujii schimbate , filtru aer schimbat ...va rog....va rogg


--------------------
Reno Clio 1.4 16V - xxx 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 13 May 2009, 09:35
Post #319


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




@Saftonel: e greu de spus. Totusi imi amintesc de o problema asemanatoare pe care am avut-o si eu: era de la un injector, care nu intra bine in mufa lui. Nu stiu cum de iesise, poate cei de la service in scosesera din greseala, dar ideea era ca masina mergea in 3 injectoare si mi-au trebit vreo 2 luni pana sa ma prind. Cand m-am prins de problema, am infipt bine mufa de la injector, si gata, nici o problema.


--------------------
Renault Clio - b28teo 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saftonel
post 13 May 2009, 11:00
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 22 March 08
From: Bucuresti






revin cu detalii...dupa vizita in 3 service`uri...si de la injectoare ,pompa de benzina ..si alte scenarii m`am dus la serus pe timisoara,verdictul curatat corp clapeta si lipite direct pe senzorul de volanta firele si renuntat la mufa,electricianul de acolo a spus ca 60% din rep de clio bicorp sunt la acele fire.

Preturi :manopera 3h , oring corp clapeta(o mizerie de inel de cauciuc) ,2 buc varnish ,si un test injectie electronica(scrie pe facrura) 237,17 ron

de lucrat a lucrat 20 min dar macar acuma porneste ,si nu mai oscileaza relantiul asa mult ,are o mica oscilatie cica e normal la cele cu 16V ,acum acul sta putin peste prima diviziune, pe test aparea la 793,aviz celor care mai cred ca le sta la 600 defapt sunt800 nu e foarte clar reprezentata scala de la turometru.

This post has been edited by saftonel: 13 May 2009, 20:50


--------------------
Reno Clio 1.4 16V - xxx 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackk
post 23 May 2009, 16:18
Post #321


incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 May 06




nici la mine nu porneste din prima cheie , ci din a doua.
am observat aer pe furtunul de la filtrul de motorina (cel cu para de amorsare), cam de 3-4 cm dupa ce sta o perioada .
daca amorsez si apoi dau cheie o ia din prima.
aerul am observat ca vine din pompa de motorina, in reprize, cam la 4-5 secunde la relanti.
am observat ca la un drum lung face un vid extraordinar in rezervorul de motorina ca abia scot busonul.
nu stiu explicatia acestor fenomene si unde as putea gasi defectul.
daca stiti un loc pe forum unde s-a discutat despre aceste simptome, va sunt recunoscator pt indicatii, eu am cautat dar se pare ca nu stiu exact cum.


--------------------
renault clio 1,5 dci 80 cp 2003
Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackk
post 1 Jun 2009, 22:32
Post #322


incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 16 May 06




problema cu pilitura nu se poate rezolva intr-un fel cu un magnet?


--------------------
renault clio 1,5 dci 80 cp 2003
Clio II fase 2 RACE 1.5 dCi 80cv 3P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 2 Jun 2009, 06:35
Post #323


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




nu ne-ai spus daca s-au rezolvat problemele tale (si cum) din postul anterior

magnetul ar trebui cumva pozitionat intre pompa si injectoare; apoi pompa aia se mai numeste si de inalta presiune si motorina tasneste dupa ea destul de tare si nu-mi imaginez cum ar mai putea prelua magnetul pilitura sad.gif
pilitura ajunsa deja in rezervor deja nu cred ca mai e periculoasa deoarece in noul ei drum catre injectoare se cam infinge in filtru


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marina
post 2 Jun 2009, 07:55
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 June 09




buna , poate ma ajuta cineva si pe mine , sun noua pe forum si nu prea ma pricep la masini,am un clio symbol dci din 2004, am 32000 k, de o luna am schimbat filtru motorina , aer , ulei ,dupa care au inceput problemele masina se oprea in mers , opream dupa care pornea din nou , cineva a zis ca este apa in motorina , s-a curatat rezervorul dar nimic ,pana cand n-a mai pornit deloc.acum este undeva la tara la 80 km de ce cel mai apropiat service , ce s-ar putea face?, mentionez ca n-am schimbat bujiile, invarte electromotorul dar se aprinde martorul luminos de la defectiune electronica sau prezenta apei in motorina si nu porneste.


--------------------
renault clio symbol 1,4 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 2 Jun 2009, 21:52
Post #325


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Marina
Se pare ca la dieseluri ar putea sa fie o fisura undeva pe circuitul de presiune. Dupa simptome, ar putea fi nenumarate probleme. Se pare ca si mersul subturat te duce la asa ceva, dar ma indoiesc in cazul tau. Cel mai bine ar fi sa iei un mecanic care stie ce face cu un laptop (daca si ala se mai numeste mecanic) si sa iti faca un diagnostic local. E imposibil sa nu ii spuna ce si cum.
Bafta si sper sa o rezolvi cat mai repede.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idenisssa
post 3 Jun 2009, 22:25
Post #326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 May 09
From: Bucuresti




Puteti sa-mi recomandati si mie pe cineva sa face diagnosticare?


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback, 2003, 1.6 16v, 113 CP, 78.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 3 Jun 2009, 23:01
Post #327


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




eu ma ocup de diagnosticari .Ai PM


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 4 Jun 2009, 12:33
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




daca te ocupi de diagnosticari poate ma ajuti si pe mine fiindca ma gandesc ca te pricepi si la defectiuni acum 2 saptamani am fost si am facut o diagnoza mi a zius ca injectoarele 3 si 4 sunt obosite si intrebarea vine acum: masina merge perfect adica trage,nu scoate fum ma refer fum urat negru,porneste la prima cheie la minus 20 de grade iar probleme mea e ca nu porneste la cald uneori!pot cauza oboseala acestor injectoare pornirea grea la cald? te rog sa imi raspunzi fiindca nu mai stiu ce sa cred si apropo cum pot prelungi viata injectoarelor??? multumesc mult! smile.gif

4 Jun 2009, 13:35:
inaca ceva masina e adusa din germania de 2 ani iar pornirea grea la cald a inceput cam de vreun an!masina are pompa de injectie delphi fiindca m am uitat,alimentez doar petrom! si nu conduc subturat, e 1,5 dci 65 cp din 2002 luna 10. multumesc inca odata!

This post has been edited by blacklitmouse: 4 Jun 2009, 12:35


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutzu99ufg
post 4 Jun 2009, 17:37
Post #329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 June 09




Salutare am mare nevoie de ajutor ! Am avut probleme cu injectia (span) am inlocuit tot injectoare pompa am curatat conducte rezervor etc .... Acum am o alt problema Dimineata masina porneste la sfert de cheie insa dupa ce se incalzeste motorul si o opresc pt 20 -30 de min trebuie sa o las sa invarta mai mult pana porneste INTR-UN CUVANT PORNESTE GREU LA CALD tin sa precizez ca motorul dupa ce porneste merge foarte frumos nu trepideaza nu face nimik.


--------------------
renault clio bicorp 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 4 Jun 2009, 18:37
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




prietene la fel imi face si mie am intrebat pe aici am postat pe mai multe topicuri dar vad ca nimeni nu stie sau nu nu au timp de mine sau ma rog de problema asta cu pornirea la cald!


--------------------
renault clio - MM88LTI 2002 expression,1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 13:08
Dacia