Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio nu mai porneste, symbol/bicorp benzina

hamzteru
post 15 Sep 2009, 19:49
Post #391


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




A pornit impinsa e impropriu spus. Am impins-o cam 10 cm pana n-am mai putut pentru ca era in viteza. Dupa aceea i-am dat cheie si a mers. Cat despre clank, la mine nu se auzea nici un sunet cand incercam sa o pornesc. Nimic.


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 15 Sep 2009, 20:35
Post #392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Trebuia ascultat si cu capota deschisa. Dar oricum, posibil sa fie bobina atunci. Dar pana la bobina incearca cateva lucruri:
1. verifica bateria sau pune una de la alta masina, atunci cand mai face
2. incearca sa o pornesti fara sa astepti ledu' de bujii sa se stinga, asa ami dan scurt... daca la fel nu face nimic inseaman ca e bobina; daca incearca ceva atunci e la fel ca la mine: pierde amperaj pe parcurs, trebuie lustruite contactele de masa.


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 16 Sep 2009, 13:08
Post #393


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Iar nu mai merge. Am schimbat bateria de 60 cu una de 75 A si nimic. Am incercat sa o pornesc in toate felurile si nimic. Liniste totala. sad.gif


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 16 Sep 2009, 14:02
Post #394


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




hamzteru: vezi la pag 1 cum arata vestitul senzor,e la imbinarea motorului cu cutia da-i un bobarnac sau incearca s-o mai impingi un pic si cum pleaca fugi cu ea in service sa ti-l curete


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 16 Sep 2009, 14:20
Post #395


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Hitman m-am uitat ieri la poza dar nu stiu in care parte se afla. Azi m-am tot benoclat la motor pe sub fire dar n-am reusit sa gasesc mufa. Apropo, ieri dimineata cand am incercat sa pornesc erau cam 21 de grade pe bord, iar la amiaza dupa ce a stat in soare arata 37. Sa se mai fi dezamortit senzorul ala??


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 16 Sep 2009, 15:04
Post #396


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




N-are treaba cu temperatura..mai incearca sa o impingi in viteza,daca nu vrea suna la dacia asistenta smile.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 16 Sep 2009, 15:12
Post #397


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




L-am rugat pe un amic sa vina mai pe seara cu un laptop sa ii faca un test. Sunt curios daca ii arata senzorul.

16 Sep 2009, 21:27:
Am rezolvat-o, sper. Se pare ca alarma dupa deschidere nu anula comanda de blocare motor. Si tot trebuia sa armez si dezarmez. A umblat putin la fire si acum merge. Sper sa se fi rezolvat intrucat maine la 4 a.m. plec din Bucuresti.

numai bine

This post has been edited by hamzteru: 16 Sep 2009, 20:27


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 18 Sep 2009, 21:08
Post #398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Cred ca am rezolvat-o!!!: am scos si demontat electromotorul, era OK rotor + bendix + carbuni, dar am schimbat bobina. E posibil sa nu mai fi avut fortza sa traga miezul de fier. Am lustruit si refacut constactul masei conectate la carcasa motorului (nu aia din bord ca n-are legatura cu pornirea) si am renuntat la releul pus pe traseul contact - electromotor (am trecut pa direct cu un fir). Acum daca s-a rezolvat problema ramane sa astept ... dar nu cred ca o sa mai stiu de la ce a fost blush.gif Personal cred ca era releul - am auzit de problema asta de la cineva care a fost la un service Renault si cica ar fi fost multe masini cu releul supraincalzit care aveau exact aceeasi problema.
Va tin la curent!

This post has been edited by Paraipan: 18 Sep 2009, 21:10


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 21 Sep 2009, 21:55
Post #399


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Dupa modificarile facute in continuare nu porneste, dar simptomatologia s-a schimbat radical. Dau la cheie si invarte si o ora daca as tine pe demaror. La inceput invarte normal, apoi mai apasat si mai puternic, ritmicitatea se accentuaeza si parca da sa intre in trepidatie. La a treia, a patra cheie sau dupa 15 min pauza in final porneste. Dupa capul meu sunt mai multe variante posibile in momentul de fata, dar toate au si argumente ca n-ar fi in culpa:
1. senzorul de turatie - a fost curatat ieri si tot a facut si dupa aceea; ar fi si posibilitatea sa fie stricat, dar trebuia sa iasa la tester;
2. injectoarele: imi este greu sa cred ca toate injectoarele au probleme; din cate stiu porneste si cu 2 sau3; plus ca la relanti toarce fara cea mai mica trepidatie iar in mers trage perfect si n-am vazut sa iasa fum;
3. pompa de injectie: trebuia sa iasa la tester;
4. CB - aici e marea mea enigma!!!???; stiu ca face blocare la pornire fix pe injectie, mai ales ca atunci cand nu porneste si actionez inchiderea centralizata se aprind toate luminile de pe bord. Se vede ceva la tester despre el? Am mai prins ideea ca daca ar fi CB-ul atunci ar trebui sa apara problema si in mers nu doar la pornire. In mers n-am avut niciodata probleme.
Astept opinii? Sa mai bine ii dau foc! Oricum ma duc sa-i mai fac o diagnoza in alta parte si dupa ce aflu rezultatul o sa scriu pe forum!

This post has been edited by Paraipan: 21 Sep 2009, 22:25


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quincy
post 22 Sep 2009, 01:17
Post #400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 13 October 06
From: bucuresti




Seara buna tuturor !
Am si eu un clio dci cam de aceiasi varsta cu cel din topicul de mai sus, noiembrie 2003, "65 cp expresivi-din caracterizarea unui coforumist", care porneste numai dupa ce electromotorul invarte de 4 sau 5 ori, la rece sau cald, doar daca nu a stat mai mult de o zi.
Daca a stat 2 sau 3 zile, (duminica -miercuri de ex), demarorul invarte fara efect, bineinteles cu pauze intre actionari, pana la descarcarea bateriei.Daca ii pun baterie proaspat incarcata porneste dupa ce invarte tot de 4-5 ori.
Am aplicat metode citite pe aici cum ar fi: pedale de acceleratie pe timpul pornirii, "paruirea instalatiei de alimentare", miscatul masinii prin inpingere, cuplata in viteza, inainte de a actiona demarorul fara rezultate notabile.
Alta baterie=reset cpu - cb?
La modelul 1.5 dci 65 hp senzorul de volanta e pozitionat in acelasi loc ca in pozele de mai sus ?


--------------------
renault clio 2 1.5 dci 2004 - b65tmf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeod
post 22 Sep 2009, 19:37
Post #401


Romeo


Group: Members
Posts: 115
Joined: 5 November 07
From: Bucuresti




@Paraipan


Am avut si eu aceiasi problema cu pornire dupa 4, 5 chei si la mine au fost injectoarele, toate 4.


Incearca sa iti faci testul de debit pe retur la injectoare(scoti furtunasele de retur de la fiecare injector si le conectezi la cate o sticla gradata. Pornesti masina si in 2minute de functionare la relanti si 8 reprize de acceleratie pana in 5000 de ture are voie sa scoata aproximativ 30ml de motorina. Daca scoate mai mult acel injector are supapa de retur defecta si trebuie inlocuita)


PS vezi ca mai exista un topic pe aici referitor la aceste supape de retur din injectoare


--------------------
Renault Clio 2003 - B 94 RVR
Am bani de dat, am datorii la stat.........................
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 23 Sep 2009, 08:59
Post #402


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Chestia cu volanta e mai importanta la motoarele pe benzina. Iarna trecuta am schimbat 2 injectoare la 75000 de km si totul a revenit la normal. Cele defecte dadeau tot carburantul pe retur.


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 23 Sep 2009, 09:40
Post #403


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Imi este greu sa inteleg cum s-ar strica toate injectoarele sau supapele la nici 50.000 Km cati am, mai ales ca nu s-a vazut nimic la diagnoze pana acum, dar ma rog..... Sezorul nu este de volanta ci de turatie, acela apare in poze. Mai fac azi o diagnoza cica la un soft mai bun si o sa va anunt rezultatul.

This post has been edited by Paraipan: 23 Sep 2009, 09:41


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hamzteru
post 23 Sep 2009, 15:16
Post #404


un simplu membru


Group: Members
Posts: 315
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Verificarea injectoarelor se face simplu: dai jos capacul de la motor si tragi de furtunul de retur de la fiecare injector, motorul pornit fiind. Daca vezi ca iti arunca motorina pe acolo, ar cam fi cazul sa incepi niste calcule.

23 Sep 2009, 16:18:
si apropo: nu conteaza cati km ai cu masina, poti avea si 10.000, si sa pui carburant super filtrat. Injectoarele de pe clio sunt slabe calitativ si si-au dovedit in timp rata de esec.

This post has been edited by hamzteru: 23 Sep 2009, 15:18


--------------------
renault clio symbol / megane estate ---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 23 Sep 2009, 15:58
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Rezultatul diagnozei - 4 erori fara nico legatura:
1. releu electromotor (pentru ca e deja scos laugh.gif )
2. nusce la aerul conditionat
si alte doua fara legatura cu problema
Ceea ce e mai important:
- CB - OK
- pompa injectie - OK
- sezor turatie - OK
- injectoare - OK: functioneaza chiar foarte bine (a fost supusa la un test electronic cu masurarea si calcularea volumului de motorina pa retur; relanti + turatii extreme)
Concluzie: releu de injectie si bujii defect.
O sa-l schimb azi si sa vad daca mai face!

This post has been edited by Paraipan: 23 Sep 2009, 16:26


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merlin21
post 24 Sep 2009, 00:27
Post #406


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 3 September 09




Imi pare rau sa vad ca atata lume are probleme cu pornirea. Printre ei ma numar si eu. Bicorp 1,4 16v 2002, in ultimele 2 luni de zile, de 5 ori mi-a facut asa, (odata cand trebuia sa plec la mare, odata cand trebuia sa plec la munte).
Ce face: pun contactul, astept sa se stinga ledurile(pana acum totul normal) si dau cheia si nimic. Nici macar nu invarte. Uneori mi-a pornit la 6-7-8 cheia date una dupa alta. Alteori nu a pornit decat impinsa. Important este ca dupa ce a pornit odata merge toata ziua fara probleme.
De obicei facea asa, dimineata nu pornea, cum reuseam sa o pornesc, nu mai aveam probleme cu ea toata ziua. Dar ultima oara, am mers cu ea ziua, a pornit de dim, apoi pe la 11 o las in parcare si seara la 7 nu mai vroia. Pana acum nu mai facuse asa.
Din ce am fost pe service-uri, la reno testul nu a gasit nimic iar in alta parte ziceau ca ar fi carbunii de la electromotor. Am cumparat si carbunii dar nu i-am mai schimbat pt ca a aparut alta ipoteza, sa fie bateria de vina. BAteria are 2 ani, ledul este verde, dar nu cred ca se incarca suficient, desi am verificat si baga curent cat trebuie. Cat am fost la mare, am mers un pic mai tare si cred ca se incarcase si a pornit apoi vreo 2 sapt fara probleme, si de asemenea dupa drumuri lungi am cateva zile de gratie cam 5-7 in care nu sunt probleme.
Sa fie bateria sau electromotorul? Am incercat si cu curent de la alta baterie si tot nu vroia (desi am auzit ca daca bateria e descarcata se comporta ca un consumator)
Sper sa ma ajute cineva pt ca si pentru mine fiecare zi incepe cu o dilema, oare azi porneste?

P.S. In mare parte am vazut ca asta e problema a bicorpurilor, sau sa fie doar o coincidenta?
P.P.S. Poate sa imi spuna si mie cineva cu ce baterie vine din fabrica 1,4 16v? Eu acum am de 62Ah si am inteles ca este posbil sa nu se incarce total.

This post has been edited by merlin21: 24 Sep 2009, 00:30


--------------------
Renault Clio 2002 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 24 Sep 2009, 01:43
Post #407


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Merlin, schimba releul de pornire (sau mai degraba renunta la el punand un fir)! Vezi ca e intre cel de injectie-bujii si cel pentru aerul conditionat (nu sunt sigur exact care e ordinea, dar cheama pe cineva ca o sa stie exact care sunt). Bafta!, macar tu, ca io se pare ca n-am....


Sa va zic continuarea.... e de revista fratilor!!! La inceput am avut problema cu releul de pornire, acum se pare ca o dau pa injectoare....Va spusesem ca diagnoza nu a detectat nimic si ca in concluzie ar fi releul de injectie. Pana aici totul OK. Ma gandesc sa-l schimb pe la 20.00 dar ianinte ma mananca in fund si dau o cheie si ... surpriza... nu porneste (adica invarte cat tin contactul dar nu pleaca injectia). Belea mi-am zis fracandu-mi palmele acum e momentul adevarului. Schimb releul dau la cheie si ... la fel nu porneste.... incredibil. Pun un fir in locul releului (facea caraghios ca ramanea ledu de bujii tot timpul aprins) si la fel. Nashpa! Scot retururile pe rand la toate injectoarele .... cangi motorina, nicio picatura. Dau cu spary-ul pa filtrul de aer si o ia. Dupa care dau chei succesive la 2 minute si porneste fara probleme. Ma ambitionez si deconectez electronic din mufe pe rand injectoarele. Porneste cu trei si chiar cu doua. Imi este greu sa cred ca se blocheaza toate 4! Mentionez ca masina nu porneste cu motorul cald! O fi pompa de injectie? Orice sfat e bine venit.

This post has been edited by Paraipan: 24 Sep 2009, 11:01


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 2 Oct 2009, 21:31
Post #408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Mai am o pista, caci nu-mi vine sa schimb pompa, e o groaza da bani...... Are cineva vreo idee despre senzorul de presiune de langa pompa de injectie? Cum aflu daca este ceva stricat la el?


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paraipan
post 4 Oct 2009, 15:55
Post #409


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 June 09




Mai este cineva pe aici sau ati abandonat discutia?! Ieri iar n-a pornit nici cu spray in filtru de aer. Dupa vreo 5 minute de incercari, am strans de cateva ori din pompita manuala dearece erau multe bule de aer pe unul din furtune. De asemenea am fixat mai bine prin insurubare acel furtun care intra in partea superioara a pompei de injectie. Din filtru ies 4 furtune (ca atat i-a dus capul pe cei de la Renault) unul superior (cel pe care l-am fixat si pa care erau bule), unul care trece prin pompa de mana, si 2 ce intra in pompa de injectie pe sub ea. A pornit imediat dupa asta. Cu motorul pornit am observat ca se formau multe bule de aer pe furtunul superior si uneori chiar treceau goluri imense. Stie cineva daca este normal asta? Multam!


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5 DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ablnepb
post 18 Oct 2009, 20:47
Post #410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 August 08
From: Fetesti




A inceput sa-mi faca si mie cate o figura, deocamdata rar: nu mai porneste la prima cheie, la cald.
M-am uitat dupa senzorul de turatie si l-am reperat, dar nu vad deloc cum l-as putea desface (1,5dci, 80cp). La surubul dinspre fata ajung, dar la cel dinspre spate n-am nici o sansa.
E cineva care l-a desfacut la acest tip de motor? Cum? Ce mai trebuie desfacut ca sa ajungi la el?
Multumesc.


--------------------
Renault Clio Symbol 2005/Dynamic 1,5dCi 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i6d33a
post 29 Oct 2009, 17:48
Post #411


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 October 09




am si io o problema am un clio 1,2 benzina 60 cp si cate o data nu porneste da la automat da nu porneste. dupa cateva inccercari sau dak misc masina in fata si in spate un pic porneste imi puteti spune ce ar putea avea???


--------------------
renault clio 2 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Oct 2009, 18:02
Post #412


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




smile.gif

1. Cititi va rog regulamentul.
2. Senzorul de turatie a fost verificat, curatat, schimbat ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 29 Oct 2009, 22:27
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




eu as zice ca problema poate fi si de la electromotor fiindca zice ca daca o misca putin in fata spate porneste acum daca ai da mai multe detalii sau daca ai citi mai mult pe aici poate ai gasi un raspuns,se aprind ceva martori la bord?cand face asta?la cald, rece sau ambele? daca ii zici la mama omida nu porneste poate ghiceste biggrin.gif


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunercristi
post 1 Nov 2009, 16:14
Post #414


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 November 09




raspuns pt i6d33a "am si io o problema am un clio 1,2 benzina 60 cp si cate o data nu porneste da la automat da nu porneste. dupa cateva inccercari sau dak misc masina in fata si in spate un pic porneste imi puteti spune ce ar putea avea???"


Am si eu clio II cu motor de 1.2 din 1998, aceeasi problema o am si eu dar acuma stiu ce sa ii fac:
1. daca nu o ia din prima ii scot cheia stau 5 min si o bag opus modului in care am bagato prima data. Vezi ca ledul din bord trebuie sa stea aprins in momentu in care ai pus pe contact nu sa palapaie rapid in semn de avarie.
2. daca nu merge cum am scris la punctul 1. inseamna ca ai ceva la electromotor, poate fi si solenoidul.

This post has been edited by tunercristi: 1 Nov 2009, 16:15


--------------------
Renault Clio 1998 versiunea II - B 1047 UP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
makabras
post 16 Dec 2009, 23:17
Post #415


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 December 09




aceasi problema, 1.4 benzina 2002, nu porneste la rece...culmea a pornit dimineata cand am stat 40 de minute sa dau zapada si sa dau gheata de pe geamuri.....am lasat-o la servici in parcare aproximativ 9 ore...si cand sa plec..aceasi surpriza ca in posturile de mai sus...am citit si eu pe aici..si maine ma duc sa vad ce are....super dezamagit sunt...


--------------------
renault clio 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P.F.L.
post 19 Dec 2009, 00:37
Post #416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 December 09




Salutare ! Am cumparat recent un Clio 1.4 8v fabricat in noiembrie 2001.
Masina functioneaza perfect, insa, la un moment dat, nu a mai vrut sa porneasca - demaratorul invartea dar atat. Am incercat de 4-5 ori si apoi a mers. Am sunat un amic care are tot clio si m-a sfatuit ca data viitoare sa scot si sa bag din nou o anumita mufa ( incercuita cu rosu in poza de mai jos ). Problema s-a reptat si a 2-a oara, am scos mufa respectiva, am pus-o la loc si a fost ok. Pini respectivi (4 la numar) par a fi putin oxidati, dar nu excesiv. Pot sa ii curat cu un spray de contact? Aceasta sa fie problema? Mufa aceea este acel "captorul de pe fulie " de pe prima pagina?



Poza este luata tot de pe forum, dar am incercuit cu rosu mufa respectiva (stanga)

http://img44.imageshack.us/img44/7378/motorclio2.jpg

Va multumesc anticipat si astept un raspuns !...


--------------------
Renault Clio Symbol 2001
Clio Symbol 2001 - 1.4 8V 75 cp
104.600 km - 25.11.2009
105.400 km - 19.12.2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 19 Dec 2009, 17:32
Post #417


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Acea mufa duce la bobina de inductie...defapt sunt 2 si nu e la captor de pe fulie..nici nu exista asa ceva ..poate vrei sa zici : senzor volanta. Cel mai bine da jos senzorul de pe volanta si curata-l ...sau mai bine o diagnoza ca e mai sfanta.....si da se poat eda cu spray pt contacte la acea mufa si nu numai..
Cheers,


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 10 Jan 2010, 20:35
Post #418


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




O urasc..dupa numai 4 pagini m-am intors..scanteieste benzineste dar nu porneste..parca la sfarsit mai da si un rateu in toba..abia astept sa vad ce mai e de data asta..

LE: De data asta n-a mai fost mufa de la bobina,a fost mufa de la captorul de turatie biggrin.gif

Spaima mufelor masina asta..

This post has been edited by hitman1234: 11 Jan 2010, 10:24


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marinusman
post 29 Apr 2010, 17:48
Post #419


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 April 10




Am citi inainte mai multe variante de a remedia urmatoarea problema pe care o am si eu in prezent si suna c-am asa:
- pana ieri nicio problema,am un renault clio 2 bicorp de 14 16v:
- azi sa plec,nu-mi mai porneste,mi se aprind toti senzorii si nimic,liniste si pace:- baterie schimbata:
- aceasta problema a aparut peste noapte:- am verificat sigurante,relee:
intrebare: Care a fost motivul defectiuni in final?
Doresc un raspuns exact,stau c-am prost cu bani,am avut cateva probleme familiare
Multumesc si sper sa ma ajutati cu sfaturi exacte


--------------------
renault clio bicorp 2001 - b 88 cly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 29 Apr 2010, 18:12
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




Nu am inteles: dupa ce ai schimbat bateria, a pornit motorul ?

This post has been edited by Batrânul: 29 Apr 2010, 18:14


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 20:19
Dacia