Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?

Relu11
post 26 Aug 2008, 15:10
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Deci datelele de cati litri am bagat normal ca nu sunt de la mama omida sunt date de plutitor (dar asta nu inseamna ca avem litrometru).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 26 Aug 2008, 20:35
Post #182


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Zaherr @ 25 Aug 2008, 20:56)
...azi am mers mai mult cu ea si am observat ca acul scazuse muuult de tot...mai jos de unde sta cand e motorul oprit.
*


1. Ce spui tu in citat NU e posibil, crede-ma.
2. Mai fa tu de cateva ori "test mode" ca o sa-ti iei alt bord!
3. Daca CB-ul iti spune cati km mai poti face in timp real in functie de consumul mediu din acel moment, la ce ti-ar folosi sa stii cati litri sunt in rezervor?


26 Aug 2008, 20:40:
QUOTE(al3 @ 2 Aug 2008, 00:09)
eu am ramas in pana prostului pentru ca nu s-a mai aprins becul galben. am pus 2 litri de benzina si a pornit. la motorina nu stiu cum e mellow.gif
*


In cazul asta nu poti da vina exclusiv pe ledul galben, ca doar acul nu-ti indica gresit...sau indica gresit? Ledul e foarte foarte putin probabil sa fie ars, deci nu-mi explic de ce nu s-a aprins.


This post has been edited by hellcat: 26 Aug 2008, 20:40


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 26 Aug 2008, 22:49
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ledul din bord este testat la fiecare pornire a motorului. Daca nu se aprinde atunci, clar nu se aprinde nici cand ajungi pe rezerva.
Reciproca insa nu este valabila.

This post has been edited by Laurentziu83: 26 Aug 2008, 22:49


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 27 Aug 2008, 00:35
Post #184


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ hellcat
1.chiar vb serios cu pozitia acului mai jos decat cea cand motorul e oprit(motor oprit-sta exact de unde incepe patratelul rosu,pozitia anormala la ~1mm sub patratel blink.gif ).pacat ca nu m'am gandit sa fac o poza.dupa ce am dat un "restart" la motor,a revenit pe jumatatea patratului rosu.dupa inca un restart s'a mai ridicat un pic.nu mai stiam ce sa cred,si tinand cont ca becul galben nu se aprinsese nu mai stiam exact cat am,mai exact imi era frica sa nu fac pana prostului,ptr ca eu eram in oras si banii ptr alimentare erau in portofel si portofelul acasa(uitat biggrin.gif ) m'am uitat si la autonomie,mai arata vreo 80 km,dar mi s'a spus sa nu am prea mare incredere in CB.
2.chiar ai vb serios in legatura cu avarierea plansei de bord dupa folosirea repetata a modului de testare?ma gandesc ca daca era ceva f. periculos nu era asa de usoara accesarea acestei optiuni si in plus cand am luat masina,chiar reprezentantul reno care mi'a prezentat'o m'a invatat cum sa initiez testul.
dar tinand cont ca esti posesor cu "state vechi" de symbol si in plus cred ca stii tot ce s'a discutat pe acest forum fiind moderator, o sa'ti urmez indicatiile. deci in concluzie ce ma sfatuiesti? sa nu mai initiez nicodata test mode?
in incheiere imi cer scuze daca am parut un pic paranoic in legatura cu indicatiile acului de motorina si probabil am fost putin enervant,dar sunt la inceput si inca sunt la faza de tatonari cu masina.adica eu invat "damblalele" ei,ea saraca pe ale mele smile.gif
astept sfatul tau.multumesc anticipat!


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 27 Aug 2008, 07:55
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




@crisolro, de acord cu treaba aia cu plutitoru dar cred ca bratul plutitorului e pozitionat transversal si nu longitudinal tocmai pentru a reduce erorile in functie de pozitia masinii. Personal o sa verific cind ajung in teren accidentat sa vad cum indica.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Aug 2008, 11:09
Post #186


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@zaher: Eu iti recomand sa fii atent la drum si sa mai lasi patratelele si milimetrii!
Odata cu masina ai primit si o carte cu instructiuni de utilizare in care scrie tot ce trebuie sa stii...test mode-ul bordului nu-mi aduc aminte sa fi fost mentionat pe undeva. Ca ai stat de vorba cu vreun tractorist de la dealer, nu e relevant.
Ti s-a spus sa nu ai incredere in CB...hmmm, foarte gresit! Intelege-i mai intai principiul de functionare si apoi fa-ti tu singur o parere. Eu mi-am testat CB-ul si este chiar foarte precis.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 27 Aug 2008, 11:39
Post #187


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ hellcat
sa stii ca nu am incredere in CB ptr ca una imi arata el la consum,dar real consumul e mai mare cu 0,5-0,7 %.asta mi'am dat seama ptr ca am pastrat bonurile de motorina si am facut un calcul raportat la nr de km parcursi.
cum crezi ca ar trebui sa testez cat mai corect CB?


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Aug 2008, 11:48
Post #188


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Zaherr @ 27 Aug 2008, 11:39)
dar real consumul e mai mare cu 0,5-0,7 %.
*


Cine zice ca asta ar fi consumul real?? Tu? In urma calculelor facute? Chiar m-ai facut curios...daca ai timp sa imi explici si mie calculele facute.
Hai sa-ti dau o tema de gandire....consumul de carburant este monitorizat de calc. de injectie la zecime, ce trece prin injectoare aia e, apoi CB-ul imparte litri consumati la km parcursi si iese consumul mediu...unde ar fi eroarea??


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 27 Aug 2008, 12:12
Post #189


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




@hellcat
Ai idee cum e monitorizat consumul de carburant de catre calculatorul de injectie?
Exista vreun debitmetru pe undeva? unsure.gif
Nu dati cu parul!! Doar intreb? Ca habar n-am. blush.gif


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 27 Aug 2008, 12:33
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




concret nu stiu, dar ma gandesc ca s-ar putea sa contorizeze cat timp sta deschis fiecare injector. si stiind caracteristica injectorului ar calcula.

desigur, cu debitmetru e cel mai simplu/precis, dar concret nu stiu.

eu prima varianta am folosit-o.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 27 Aug 2008, 12:34
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Presiune in rampa injectie =cunoscuta permanent
timpi injectie=cunoscuti permanent
turatie motor =cunoscuta permanent
viteza deplasare vehicul=cunoscuta permanent
mai trebue ceva?
tocmai asta e treaba lui sa calculeze exact CAT COMBUSTIBIL sa dea fiecate injector la fiecare timp ca sa ai randament optim

L.E. mai exact calculeaza cat timp sta deschis injectoru, sectiunea de trecere o stie, presiunea deasemenea.

This post has been edited by verde: 27 Aug 2008, 12:47


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 27 Aug 2008, 13:06
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu am maxima incredere in CB intrucat la statiile de alimentare pot sa aibe erori, exact cum spunea si hellcat la motor e simplu de calculat se stie exact cat timp sta un injector deschis, ce debit are ..... si asa mai departe. Pe cand la pompa ........ au verificare o data la 2-3 n ani si daca e putin in neregula merge.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 27 Aug 2008, 13:37
Post #193


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ hellcat
CB are un CPU(procesor) care functioneaza dupa un algoritm(soft) care este pus de cei de la reno...eu cred ca au interes sa arate consumul mai mic decat in realitate ptr a corespunde cu specificarile din cartea tehnica.
am calculat simplu ...am toate bonurile de motorina de cand am luat'o,am raportat cantitatea la nr total de km....mi'a iesit ~5,3%,in timp ce CB mi'a dat o medie de 4,8
deci...exista 2 explicatii( zic eu ) prima doar ce am spus'o,sau...diferenta de combustibil intre calculul CB'ului si real sa ramana la pompa...traind intr'o tara plina de hoti,e plauzibila si chestia asta.
si inca ceva: la ralanti,CB arata 0,0%...nu e adevarat...la masinile germane,la ralanti consumul se transforma in l/h,asa ca noi daca ne plimbam prin oras si stam la semafoare si in coloana ca la nebuni...motorina care se consuma la ralanti CB nu o sesizeaza.ca sa nu mai spun ca nu arata nici o diferenta la consum instant cand merg cu AC sau fara. deci eu raman la concluzia ca CB nu e asa de exact.dar e bun sa fie acolo smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 27 Aug 2008, 13:52
Post #194


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




eu zic ca CB-ul tau e Ok ... nu e cazul sa iei 100% de buna informatia cu autonomia (cu cat e mai mica -sub un 100 km sa zicem - e mai bine sa stai cu ochii pe ea si ai sa vezi ca scade un pic mai repede decat realitatea) ... in rest, informatiile CB-ului meu (masina identica cu a ta) sunt OK ... si eu am calculat bonurile si diferenta a fost max 0.1 - dar na, am estimat cat mai aveam in rezervor pe baza acului din bord sad.gif

deci e un tovaras bun de drum

nu calculeaza la relanti? daca arata 0 nu inseamna ca nu si calculeaza .... fa-i un test simplu: da totul la zero si mergi putin apoi te opresti si stai cateva minute la relanti (vreo 10 acolo) si mai mergi putin astfel incat distanta parcursa in final sa fie min 400 m (parca zice manualul tongue.gif ), e bine sa te opresti de tot chiar la 1 km pt. usurarea calculelor si da-i sa vezi apoi consumul mediu - e bine sa stai jos atunci!!! caci ai sa realizezi ca a cam calculat si relantiul tau .... asta doar pt. a te convinge ca ia si relantiul in calcul ... ca si mod de calculare a consumului in oras este total eronat; trebuie sa faci macar un 100 km ca asa ai o idee destul de apropiata de realitate

nu stiu cum au reglat ei CB-ul sa ma pacaleasca ca masina consuma ca la carte in oras caci nu prea arata asta (normal de altfel!) - sau or fi luat in considerare alt oras?

This post has been edited by crisolro: 27 Aug 2008, 13:59


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 27 Aug 2008, 13:58
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




La relanti nu arata 0 ci --- l/100. Si exact cum a zis si crisolro este luat in calcul cat consuma la relanti si ca sa vezi exact cum spui tu in l/h dai in mod test si pornesti motorul si o sa vezi ca iti va arata daca butonezi din maneta de CB la un moment dat 0.4 - 0.9 l/h in functie daca ai sau nu ac cuplat (valabil la diesel-ul meu).
Eu ma opresc aici ca deja lumea stie mai bine decat cei care au produs masina.

P.S. Nu stiu nici eu cum ma pacalesc ei ca imi consuma putin ca oricum eu nu am vazut niciodata consumul declarat de ei sau mai mic, foarte adevarat ca nu o sa il vad niciodata pentru ca nu am avut rabdarea si nici nu cred ca o sa o am sa merg cu 80 sau 90 km/h in treapta 5 de viteza. La mine la masina treapta 5 de viteza este vazuta de la 110 km in sus a se citi eu nu merg subturat sa ma laud ca am consum mic si nici fara ac vara ca nu pot sa il suport precum fac altii, il cumpara ca sa fie acolo ca nu se stie cand are nevoie de el. Pe auto intre 18 - 21 sta de cand am luat masina.

This post has been edited by Relu11: 27 Aug 2008, 14:02


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Aug 2008, 14:06
Post #196


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(Zaherr @ 27 Aug 2008, 13:37)
...am toate bonurile de motorina de cand am luat'o,am raportat cantitatea la nr total de km....mi'a iesit ~5,3%,in timp ce CB mi'a dat o medie de 4,8
*


Dupa mine calculul de mai sus are un mare grad de eroare...de ex. ai trei bonuri de n litri de carburant...de unde stii tu exact, dar exact cati km ai parcurs cu cant n de carburant??
La relanti CB-ul nu arata 0,0% arata ----, ceea ce inseamna ca informatia nu e accesibila, iar ce spui tu ca, "motorina care se consuma la ralanti CB nu o sesizeaza" e o mare prostie!!
Nu vreau sa intru intr-o polemica cu tine, ai venit pe topicul asta cu niste idei fixe, eu cateva sfaturi ti-am dat...mai departe vezi tu.
CB-ul primeste 3 informatii, consumul instantaneu de la calc. de injectie, km parcursi si cantitatea de carburant din rezervor...din informatiile astea se calculeaza consumul mediu si autonomia (care tine cont de consumul mediu).
De curiozitate, cati km ai parcurs cu masina de cand ai luat-o? Si de la o alimentare la alta resetai CB-ul?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 28 Aug 2008, 20:30
Post #197


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@ hellcat
ms de sfaturi si imi cer scuze daca am fost deranjant.intr'adevar am niste idei fixe cateodata,si la faza cu ---- la ralanti ai dreptate 99%...sub 25 kmh arata asa,ddar peste acea viteza 0,0% daca o lasi "pe liber".
nu vreau sa par chitros,dar sunt student deocamdata si nu am un buget asa de mare,deaceea mi'am luat aceasta masina,ptr consum.folosesc si ac cand e nevoie si nici nu merg subturat totusi.eu sunt sceptic din fire si d'aia nu prea cred eu ce zice CB'ul ala pe acolo,dar cu timpul incep sa ma invat cu masina si cu toanele ei(inclusiv greierasul din volan care nu a intaziat sa apara smile.gif ) si nu o sa ma mai plang ca imi consuma cu 1% mai mult decat imi zice CB.
oricum nu prea ma mai intereseaza k am dat de "petrol"..un tovaras care e sofer de miccrobuz imi face "rost" odata pe saptamana motorina euro4 garantat(am vaz cum "alimenta" in bidoane,si nu in rezervorul microbuzului,fiind cu el dupa ce a terminat o cursa) costul 3ron/L.avantajos zic eu.sper sa nu am belele cu motorul,desi nu prea ma tem ca si el are un 1,5 dci pe megan,are 15000 km si nu aveazut benzinarie pana acum masina aia,si no problem.nu prea in convine k motorina e petrom,eu ma invatasem pe rompetrol.calul de dar nu se cauta la dinti.
si ptr rugamintea ta hellcat : am 2000 km pana acum si nu am resetat decat de 2 ori CB'ul pana acum: oadata cand am primit masina si odata acum 300 km.]
bafta


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 28 Aug 2008, 20:44
Post #198


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




O sa-ti mai scada consumul dupa 3-4-5.000 de km. Bine, poate la tine n-o sa se simta ca vei intra in sezonul rece, cand consumul va fi de iarna.
E bine sa faci resetari destul de des, astfel vei monitoriza evolutia consumului si il vei sti pe fiecare calatorie in parte (binenteles cand e cazul).
Poti si sa studiezi si sa scrii pe topicul despre consumul dCi-ului.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 29 Aug 2008, 00:46
Post #199


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




ok,ms! asa o sa fac!
p.s. ai fost chiar, chiar serios la faza cu test mode-ul? ca ma mananca degetul!


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 29 Aug 2008, 09:31
Post #200


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, am vorbit serios. Un exemplu concret n-am la renault, dar am vazut bord de Logan (baiatul era taximetrist...)


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 29 Aug 2008, 19:32
Post #201


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




ok,ms.
am resetat CB,si am plecat la bucuresti pana la facultate(deh restantele sad.gif),~130 km ,6 ltr consumati => ~ 4,7% consum.precizez ca la intoarcere am stat in trafic de am innebunit,am folosit si ac,dar nu am sarit de 110 km/h.consider ca e un consum excelent,si ma surprinde ca acum e prima data cand masina incepe sa "tina" cu mine.adica nu a scazut nici acu' prea mult cum ma vaitam inainte.poate a auzit ca ma plang de el biggrin.gif
oricum sunt multumit. peacefingers.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 30 Sep 2008, 23:00
Post #202


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Am si eu o problema cu indicatorul de nivel minim carburant.
Astazi, am parcat pe un trotuar cu o bordura mai inalta. La urcare a fost ok, ca am pacat lateral cu spatele. La plecare insa, m-am dat jos cu fata. Datorita balansului caroseriei, la coborarea cu roata stanga fata, masina a lovit cu scutul in bordura. Socul resimtit, si zgomotul, mi s-au parut destul de violente, desi viteza era ff. mica, eu observand ca bordura e cam inalta. Am plecat apoi fara a freca cu scutul de bordura, pentru ca, asa cum spuneam, masina statea mai sus ca bordura, cauza socului fiind balansul din momentul coborarii de pe bordura.
La scurt timp dupa aceasta, mi s-a aprins becul galben de nivel minim motorina, desi aveam mai mult de 1/4 de rezervor. In timpul acesta, indicatorul de nivel arata in continuare corect cantitatea de combustibil din rezervor.
M-am uitat sa vad daca e ceva desprins, dar nu am vazut, mai ales ca era noapte. Apoi am pus niste motorina peste, iar becul s-a stins.
Oare ce s-o fi intamplat? De acum, sa ma astept sa mi se aprinda mereu becul respectiv la 1/4 din rezervor?

Ma intreb si daca am postat in topicul care trebuie.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 1 Oct 2008, 20:03
Post #203


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




stai linistit,asa sunt facute....degeaba ai CB,tre sa faci o aritmetica simpla.pui n ltr de motorina,stii ca ai 5,5 %( nu 4,5 cum arata CB) si cam stii cat ai de mers.
si faza cu aprinsul becului cu motorina multa....check this out. acu' cateva zile am fost la peste,nu eram pe rosu,dar am zis sa mai pun sa fie acolo...dupa 5 km,dau in CB sa vad autonomia...100 km WTF??? blink.gif si aveam cel putin 10 litri in rezervor,apoi imediat s'a pus pe rosu desi acul indicator arata nivelul la ultima liniuta alba.asa ca nu l'am mai bagat in seama,de atunci nu mai cred nimic din ce zice CB...am zis si eu turkish shit,si am mers mai departe.acu exagerez si eu,masina e destul de buna dar are niste chestii facute fara cap si care enerveaza...de ex,cat dracu costa un indicator de nivel mai precis si care sa ai incredere in el...


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 2 Oct 2008, 06:02
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Zaherr eu zic sa iei unu de pe o berlina din 70 si sa-l pui in locul astuia de-l ai pe clio ca dupa principiul tau e mai buna ala de dacie.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 6 Oct 2008, 15:53
Post #205


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Special n-am mai alimentat cu motorina, ca sa tin sub observatie fenomenul.
Concluzia este ca totul si-a revenit la normal, becul se aprinde atunci cand trebuie sa se aprinda.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Oct 2008, 19:34
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu am facut plinul zilele trecute dupa ce mi se aprinsese becul si a ramas constant aprins si mi-au intrat 41 de litri de benzina. Erau 20 de grade afara. A doua zi dimineata erau cam 7 grade afara iar acul deja coborase 1-2 mm....desi facusem doar vreo 3-4 km de la plin.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Euu90
post 6 Oct 2008, 21:06
Post #207


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 6 October 08
From: Timisoara




Salut, acum cateva zile mi-am cumparat un Clio 2, second, dar in stare foarte buna. Am si eu o intrebare, am facut plinul 37 litri, banuiesc ca mai erau 13 in ea tongue.gif. Am mers pana acuma 170 km si acul la ceasul de benzina imi arata jumatate de rezervor. Motorul e de 1.4 8v benzina. Daca ceasul arata bine ar insemna 14.2 l/100 km, din cate am inteles consumul e de 7,8-8 in oras. Se poate sa fie stricat indicatorul de benzina? Oricum consumul asta e imposibil, la ce motor mic e. Masina are doar 90000 km pe ea smile.gif.


--------------------
Renault Megane ST 2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 7 Oct 2008, 06:11
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Euu90 este o eroare a indicatorului de benzina, nu te speria si daca il schimbi tot asa va face.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 Oct 2008, 18:06
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ca sa te linistesti, dute si fa din nou plinul de benzina.
Mie dupa 150 km prin oras sau 250 in afara acul imi sta la jumatate.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Euu90
post 7 Oct 2008, 20:25
Post #210


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 6 October 08
From: Timisoara




Ok, mersi frumos pentru raspunsuri smile.gif


--------------------
Renault Megane ST 2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 21:21
Dacia