Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 7 8 9 10 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator Nivel Benzina Si Beculet Galben Benzina, erori normale ?

dr_psht
post 9 Dec 2010, 13:23
Post #241


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 October 09
From: Bucuresti




Rezervor 3/4 plin. Oprit motorul, pornit in cateva minute: rezervol GOL, lampa aprinsa. Plecat la drum, in cativa km s-a stind lampa, si-a revenit nivelul. Dupa 100km, s-a aprins lampa cu rezervorul 1/2. Dupa care au urmat combinari de 542 luate cate 2: indicatii de tot felul cu/fara lampa aprinsa. In final s-a stabilizat pe GOL si lampa aprinsa. M-am impacientat, era noapte pe serpentine, am mai pus 10L motorina: tot aceeasi indicatie. Azi dim plecat la serviciu, rezultatul e in poza.

Ar fi fost oarecum acceptabil daca indica ori corect, ori nimic(gol), dar nu are nici un sens indicatia: creste, scade, sta...
Vre-o idee?


Attached thumbnail(s)
ding.jpg ( Size: 212.43k ) Number of downloads: 1231


--------------------
Renault Clio Bicorp - GL-25-*** 2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Dec 2010, 19:46
Post #242


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu cred ca e o eroare cam mare la citire.

Si la noul symbol. Eram pe bec in modul de test zicea ca mai am vreo 8 litrii ...

Am alimentat cu 28 litri si acul a sarit la maxim.....

Dupa 100 km a scazut un sfert.. Am fost la benzinarie sa fac plinul si surpriza.. abia 9.5 litri a intrat ...

Daca stau si calculez nicicum nu iasa 50 litrii..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu511
post 10 Dec 2010, 09:19
Post #243


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 December 10




E ciudat de tot CB la symbol. Am impresia ca si acul se ridica si coboara in functie de consum, ceea ce mi se pare aiurea.

Si la mine se mai intampla sa am 1 liniuta si nu mai pot pune decat vreo 30 de L.

Oricum, ce problema ai tu cel mai probabil e vreo eroare care se remediaza usor la un service sau la cineva care are "bisturiul" potrivit.


--------------------
Renault Symbol - NT-07-RZO 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 10 Dec 2010, 10:10
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




la numarul de kilometri pe care il ai e normal
schimba sonda sau vezi contactele de sub bancheta sopate sa nu fie oxidate smile.gif
si da acul coboara cel putin aparent si in functie de consum, desi na e analogic acolo nu e ca la logan sau la clio hathc france, la mine dupa jumatate coboara foarte repede


This post has been edited by mihai leu: 10 Dec 2010, 10:13


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Dec 2010, 12:44
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




faptul ca acul coboara mult mai repede dupa ce se consuma jumatate din rezervor e din cauza formei rezervorului, dupa parerea mea. (care se ingusteaza in partea de jos).
Oricum, si mie imi face figuri martorul de benzina: daca raman cu mai putin de 10l de benzina in rezervor, martorul se aprinde, sta vreo 3-4 sec aprins, se stinge si stins ramane. Am facut odata pana prostului din acest motiv, asa ca m-am invatat minte si nu umblu niciodata cu mai putin de 20l in rezervor.
cauza e necunoscuta, am pus masina pe calculator si la Renault si nu i-au gasit cauza.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Dec 2010, 12:47
Post #246


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca ar fi cum spui tu atunci indicatorul de la bord este incorect ... adica atunci indica mijlocul intervalului defapt nu e adevarat ... deci nu prea cred smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 10 Dec 2010, 13:19
Post #247


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Jumatatea rezervorului o arata cu +10 litri(35 litri) .. Deci decalajul e cu 10 litri ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_psht
post 13 Dec 2010, 11:00
Post #248


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 October 09
From: Bucuresti




au am bicorp si face asa: 200km nu misca de la maxim, scade greu pana la 3/4, foarte repede pana la 1/4, 100km faci cu ultima linie, 70km in oras cu lampa aprinsa, restul gasca.
Indicatorul nu e un ampermetru, e in genul celor de viteza si turatie, un motoras controlat ce CB. Ce nu inteleg e de ce nu pot francezii face o corectie software a indicatiilor acului, daca tot prelucrarea o face CB.

This post has been edited by dr_psht: 13 Dec 2010, 11:00


--------------------
Renault Clio Bicorp - GL-25-*** 2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Dec 2010, 15:22
Post #249


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Oare chiar e controlat de cb sau are senzor in pompa din rezervor ?

Pentru ca.. La un drum de vreo 80 km, inainte de luarea contactului acul sta cu o liniuta mai jos, dupa pornirea din nou a motorului acul creste o liniuta .. Deci nu mai stiu ce sa cred ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_psht
post 14 Dec 2010, 12:15
Post #250


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 October 09
From: Bucuresti




OK, la mine m-am lamurit: problema e electrica, de undeva de la un traseu de masa pe spate. In interval de 2 saptamani mi-au murit toate lampile spate, inchiderea centralizata spate+haion, indicator motorina, dezaburire, lumina portbagaj. Aproape tot de pe spatele masinii.

Intrebare: Unde (pe spate) e o tresa de masa la Clio Bicorp(hatchback)? Pe frigul asta n-as desface tot, plus ca nu mai pot deschide haionul, deci trebuie lucrat din interior.

EDIT:
S-a rezolvat tot: nu era un traseu de masa, ci un conector din fata, de langa maneta de deschidere a capotei. Il agatam cu piciorul si s-a desfacut.

This post has been edited by dr_psht: 14 Dec 2010, 22:23


--------------------
Renault Clio Bicorp - GL-25-*** 2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Dec 2010, 17:05
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(BannedHost @ 13 Dec 2010, 15:22)
Oare chiar e controlat de cb sau are senzor in pompa din rezervor ?

Pentru ca.. La un drum de vreo 80 km, inainte de luarea contactului acul sta cu o liniuta mai jos, dupa pornirea din nou a motorului acul creste o liniuta .. Deci nu mai stiu ce sa cred ...
*



La modelul meu, din cate stiu eu, are o sonda in rezervor. Sonda masoara nivelul combustibilului din rezervor. Asa se expica ca atunci cand eu urc cu masina in rampa/cobor de pe o rampa, acul indicatorului arata mai putina/mai multa benzina in rezervor.
Ca sa aflu nivelul real tr sa pun masina pe un plan orizontal.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 15 Dec 2010, 19:28
Post #252


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Am observat si eu .. daca stau cu botul in jos, acul scade, daca stau invers cu fundul in jos acul creste ...

Deci da, sonda e in rezervor si rezervorul e un bidon laugh.gif fara nicio amortizare / canale pentru stabilizare..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 16 Dec 2010, 09:58
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




asa este. In plus, rezervorul nu are forma de cub, ci seamana mai mult cu o para, cu partea mare in sus. Deci in partea de sus a rezervorului e mai multa benzina decat in cea de jos. Sonda masoara nivelul de benzina la un moment dat, nu consumul. Asta inseamna ca, la inceput, benzina scade greu din rezervor, dar pe masura ce benzina se consuma si rezervorul se ingusteaza, si nivelul benzinei scade mai repede.
Cam asta ar fi explicatia ca la inceput acul din bord coboara greu, si dupa jumatate mult mai repede.
Cel putin eu asa stiu ca e la masina mea. Daca cineva e mai bine informat, rog sa vina cu argumente.

16 Dec 2010, 12:59:
completare: totusi, cu toata forma de para a rezervorului, eroarea de indicare este de 5 l. (adica cand acul este la jumatate, am 30 l in rezervor, nu 25). Cine spune ca are eroare 10 l, inseamna ca are probleme in plus. Sa nu uitam ca 10l inseamna o galeata de benzina, si, oricat de inexact ar fi sistemul cu sonda, nu da totusi eroare de 10l.
Parerea mea!

This post has been edited by theodor2004: 16 Dec 2010, 12:59


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danini
post 16 Dec 2010, 13:22
Post #254


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 23 July 09




si eu am o eroare mai mare de 5L la acul de benzina. la inceput ma deranja, acum stiu cata benzina mai am din experienta si nu ma mai deranjeaza.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.5 dci 86CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 17 Dec 2010, 22:24
Post #255


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Parca sa stabilizat indicatorul de benzina.. Acum este fix la jumatate si arata ca am cam ~27 litri, deci eroarea de de ~2 litri


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laly
post 16 Feb 2011, 20:41
Post #256


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 April 05




Salutari! Am analizat si eu problema asta si cel putin dupa cat vad la masina mea indicatorul de benzina este calculat pentru 40-42 de litri - la full arata 50L iar la rosu defapt mai sunt vreo 8 litri in rezervor, la jumate s-au consumat cam 20-21L... deci ori nu este calibrat plutitorul corect pentru a indica rezervorul la gol ori aia 8 litri sunt rezerva si indicatorul este pt aprox 40 de litri... tind sa cred ca varianta a 2-a este corecta deoarece adunand litri consumati + litri calculati din autonomia de pe computerul de bord ajung pe la vreo 47 de litri


--------------------
Renault Symbol 2010 Best
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 16 Feb 2011, 20:57
Post #257


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Exact, asa este ... cand acul indica jumatate mai ai ~ 28 litrii.... Eu m-am obisnuit cu acea eroare de ~ 3 litrii... Asta e .

This post has been edited by BannedHost: 16 Feb 2011, 20:58


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 16 Feb 2011, 23:03
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




eu ma ghidez dupa autonomie ca indicatorul e vai mama lui, jumatea superioara se consuma imediat iar jumatatea inferioara zici ca sa blocat mai ales la ultimile 2 liniute si multe oscilatii intre liniute cand jos cand mai sus


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bata_razvan
post 17 Feb 2011, 08:23
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 845
Joined: 28 August 07




am si eu o problema am un clio bicorp din 2002 1,2 16V si nu mi se aprinde beculetul de benzina pompa aceea care indica cand esti pe rosu.Becul nu e ars deoarece cateodata se aprinde cand am ffff putina benzina si stau cu masina ridicata de bot.Ce defect o fi?aveti idee?


--------------------
Renault clio II bicorp 1.2 16V 75HP 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Feb 2011, 08:36
Post #260


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ce inseamna "ffff putina benzina" ? la inceput si eu asa am crezut ... ca nu functioneaza corect ... dar dupa multiple teste mi-ai dat seama ca se aprinde atunci cand trebuie smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 17 Feb 2011, 09:37
Post #261


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si la mine cand acul e pe rosu nu se apinde becul, se aprinde mai tarziu cand mai ai cam 6/7 litrii in rezervor.. Sau o autonomie de 60 km cu consum de 10 l /100 km


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 17 Feb 2011, 11:14
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai u 6 l faci 100 km in afara orasului si minim 40 km in oras. E OK.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 17 Feb 2011, 17:26
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




la mine se aprinde, am observat ca la 50 km autonomie,in oras la consum de 10%, adica mai sunt 5 litri in rezervor.


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bata_razvan
post 19 Feb 2011, 08:42
Post #264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 845
Joined: 28 August 07




Da dar mie cateodata nu mi aprinde deloc a ramas fara benzina si becul nu s-a aprins deloc.


--------------------
Renault clio II bicorp 1.2 16V 75HP 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 19 Feb 2011, 09:57
Post #265


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Eu cu acul indicand jumatatea din rezervor nu pot sa alimentez mai mult de 15-16 litri si asa face de cand era noua. Indicatorul este foarte prost dar se pare ca nu am ce sa-i fac sau e foarte complicata operatiunea pt ca la service mi-au spus ca trebuie golit rezervorul, dat jos de pe masina si nu mai stiu ce lucruri de facut asa ca am renuntat.

Eu zic ca problema este de la calibrare pt ca nu conteaza forma rezervorului (ca e para, cub sau altceva) ei trebuiau sa calibreze sonda/indicatorul in asa maniera incat sa indice corect ori daca 25 de litri (jumatate) = 15 litri (consumati) atunci nu mai am ce sa comentez.

A incercat cineva sa faca un test al indicatoarelor? A avut succes aceasta manevra?


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shtrumfy
post 19 Feb 2011, 10:12
Post #266


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 August 08




Nici la mine nu indica perfect, in unele intervaluri scade extrem de repede si de exemplu cu ultima liniuta fac 100km pana sa intru pe rezerva, becu de la rezerva nu sta aprins constant dupa ce se aprinde prima oara, si daca alimentez cu 25L imi indica ca am aproape 3/4 din rezervor plin.
Tind sa cred ca este modul celor de la Renault de a face fiecare masina speciala radmasa.gif


--------------------
Renault Clio Symbol '06 Fidji 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 8 Apr 2011, 22:22
Post #267


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Cine ma poate ajuta cu o informatie? Astazi mergeam frumos pe DN1, acul indica ca mai am 1 liniuta motorina cand deodata se aprinde becul de motorina. Pana acum mergeam cu masina pana ajungeam pe rosu si abia atunci se aprindea dar astazi a luat-o razna plus ca am observat ca indicatorul oscileaza foarte mult parca in functie de consum.

Intrebarea mea este unde pot sa ma uit sa vad daca am vreo problema cu plutitorul sau senzorul sau "chestia" din cauza caruia indicatorul nu arata bine cantitatea din rezervor (Explicati exact va rog unde sa verific). Mai am prieteni care au acelasi tip de masina ca a mea si mergand cu ei am observat ca masinile le arata ok nivelul de combustibil si nici nu oscileaza.

Multumesc anticipat.

This post has been edited by alexxutzu: 8 Apr 2011, 22:23


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Apr 2011, 23:10
Post #268


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Depinde.. .E aiurea indicatorul, dar daca ai cb pe modul test indica corect cati litrii mai ai .

De exemplu daca becul se aprinde la ~ 6 l sau la 60 km autonomie si alimentezi cu ~ 4 litri becul nu se stinge, desi ai 10 litri de carburant...

Nici eu nu am inteles principiul de functionare.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 8 Apr 2011, 23:24
Post #269


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Da, dar din cate stiu nu e prea indicat sa faci tot timpul testul ala de instrumente.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 Apr 2011, 23:25
Post #270


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu cred ca afecteaza cu nimic. Se aud niste zgomote de roti dintate laugh.gif la inceput, dar nu cred ca afecteaza, acuma nu faci testul de 10 ori pe zi ...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 7 8 9 10 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 22:14
Dacia