Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mananca ulei

crisolro
post 23 Oct 2010, 17:56
Post #91


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




am manual si oricum te cred radmasa.gif ... dar deja orice e mai mult de 1L/10.000 km mi se pare deja mult iar 2L e consum exagerat
hai sa zicem 2L, dar ca sa mai pui o "sarja" de ulei (5L) cat un schimb in decursul unui interval de revizie deja mi se pare ca acolo e o problema grava sau mai multe
si asta considerat la un dci care inghite 4.5l la un schimb dar ce spui de benzinare care folosesc si mai putin?
nu ma pricep mult la mecanica si motoare dar refuz sa accept un consum mai mare de 1.5-2 L la 10.000 km


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 23 Oct 2010, 21:22
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Eu ti-am zis limita maxima de consum de ulei dupa care motorul trebuie reconditionat sau casat. Tu daca vrei poti sa-l arunci mult mai devreme, nu te opreste nimeni. smile.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 23 Oct 2010, 23:31
Post #93


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ce te (ne) impiedica sa mergem in continuare cu un motor care papa 6L/10k km? tongue.gif
exceptandu-l pe colegul marian-j care nu ne va da viza ITP?! wink.gif
tu ai accepta/ti-ar conveni/ti-ar fi confortabil sa mergi in continuare cu o masina a carui motor papa 4L/10k km? ca doar e sub limita reno de 5L ... ???
adica, mi se pare ireprobabil sa accepti tam-nesam ca o masina cuparata sh sa pape 3-4L ulei la 10.000 km in conditiile in care are 100-150km ... ok la 1-2, dar mai mult deja e suspect

This post has been edited by crisolro: 23 Oct 2010, 23:37


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 24 Oct 2010, 09:31
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(D-Ice @ 23 Oct 2010, 22:22)
Eu ti-am zis limita maxima de consum de ulei dupa care motorul trebuie reconditionat sau casat. Tu daca vrei poti sa-l arunci mult mai devreme, nu te opreste nimeni. smile.gif
*



Asa cum am zis mai sus, fiecare decide cum e mai bine. Masina ia oricum viza ITP, daca trec miile de rable (autobuze si camioane) de pe sosele de-ti scuipi plamanii in spatele lor, sigur va trece si Renault-ul care papa ulei 0,5L/1000km. smile.gif

Cu VW ai dreptate, am un unchi care a cumparat un Passat diesel nou-nout acum 5 ani si de la inceput statea cu bidonul de ulei in portbagaj. La reprezentanta i-au zis ca e ok. wacko.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Oct 2010, 10:47
Post #95


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Deviati si stricati topicul ... daca aveti ceva util sa spuneti pentru idana ok, daca nu va rugam sa va abtineti. Multumim,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 24 Oct 2010, 11:30
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




OK. Dar asteptam sa ne spuna si idana ce a mai facut. smile.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 25 Oct 2010, 10:39
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




n-am mai desfacut nicio bujie, mereu cand gasesm pe cineva sa le desfaca era masina calda, insa mi-a mancat iar o liniuta de ulei, faza tare e ca nu a mai scos fum,asta ca am scos-o la autostrada, am cumparat un aditiv sa-i pun 2x2 cutie portocalie ca de conserva,asta cum se pune? am vorbit cu un mecanic sa o duc la el cam intr-o saptamana.

25 Oct 2010, 10:44:
si as mai vrea sa va intreb daca are cineva carte pt masina ca a mea,mie nu mi-a dat-o ala de la care am cumparat-o.

25 Oct 2010, 10:46:
si mi s-a mai intamplat o chestie ciudata tot la bord...apare o liniuta de la ulei dupaia cand verific iar dispare,poate tine ea uleiu pe undeva pe unde nu trebuie sa intre.

25 Oct 2010, 10:50:
banuiesc ca v-am zapacit, in concluzie,pe joja uleiul meu este la jumate, din plin,dupa 500 km facuti

This post has been edited by idana: 25 Oct 2010, 10:50


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 Oct 2010, 11:03
Post #98


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




E aditiv pentru ulei ? Daca da, atunci, cu motorul cald, desfaci cutia, desfaci capacul galben de pe motor si-l torni acolo smile.gif ... dar scrie si pe cutie sa stii smile.gif (daca nu e sters tongue.gif ).

De ce informatii ai nevoie din carte ? (poate facem un scan cumva)

Nici un senzor nu e perfect smile.gif

Inca nu ... dar nu prea e ok ca in 500km sa pape (sa piarda) asa mult ulei ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 25 Oct 2010, 11:26
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




pai scrie aditiv cu teflon parca, am nevoie sa citesc la ulei in carte,poate acolo sunt mai clare chestiile,mie mi-a bagat mobil 2000 semi-sintetic.


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 Oct 2010, 11:44
Post #100


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Aditivul ala asa se pune cum am scris mai sus.
Uleiul recomandat pentru masinuta ta e Elf 0w40 5w40 10w40 (in mare).
Ce ai putea utiliza in Romania fara nici o problema si cu costuri decente sunt ultimele doua modele.
Mobil nu stiu sa fie un ulei prost si deci nu acesta este motivul real pentru consumul de ulei dar poate fi util sa treci pe cel recomandat.

Aici poti citi despre uleiuri si schimburi http://www.reno.ro/Schimb-ulei-page-1-t39842-s0.html si inca ceva aici despre ulei si consum de ulei http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40079

This post has been edited by cmandrei: 25 Oct 2010, 11:46


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 25 Oct 2010, 12:00
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




mi-e asa de urat de service-uri,pt ca toti vor doar sa ia banii si nici macar nu isi fac treaba bine...speram si eu sa dau vina pe ulei

25 Oct 2010, 12:05:
uite poate trebuia sa spun si asta, masina mea are uleiul negru si subtiat

This post has been edited by idana: 25 Oct 2010, 12:05


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 Oct 2010, 12:39
Post #102


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Negru ... dupa 500km ... nu e tocmai bine, mai ales ca din pozele de pe net culoarea e galben ... subtiat aia e discutabil ca nu e "gros" oricum nici de nou.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2010, 12:42
Post #103


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




idana - ce as face eu in locul tau ... as schimba uleiul cu Elf 10W40 + filtrul de ulei comform indicatiilor producatorului, dupa aceea as urmarii nivelul ... nu stiu de ce dar eu zic ca o sa ai o surpriza placuta....


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 25 Oct 2010, 12:47
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




pai vreau sa schimb uleiul cu elf,da astept s-o duc sa o desfaca, daca o trebui segmentata,oricum se schimba uleiul, ce inseamna daca e negru de-acuma???


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2010, 13:10
Post #105


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu zic sa schimbi uleiul inainte ... si dupa aceea daca va fi cazul sa o desfaci ... daca nu ma insel eu castigi cateva sute de ron bune ... daca ma inseli pierzi 150 ron ulei+filtru .... deci ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 25 Oct 2010, 15:28
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(idana @ 25 Oct 2010, 13:47)
pai vreau sa schimb uleiul cu elf,da astept s-o duc sa o desfaca, daca o trebui segmentata,oricum se schimba uleiul, ce inseamna daca e negru de-acuma???
*



Inseamna ca scapa gaze de ardere pe langa piston in carterul motorului, datorita jocului mare dintre piston si oglinda cilindrului, plus datorita fantei mari la segmenti. Daca scoti busonul de umplere ulei, si pui palma deasupra simti cum ies gaze din baie. S-ar putea ameliora de o idee daca pui ulei mai vascos gen 10W40. Cu segmentarea s-ar rezolva pentru o vreme, dar nu pe o perioada indelungata.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 Oct 2010, 17:03
Post #107


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Ar fi o idee sa vezi cand ai motorul incalzit bine sa ti pedala apasata de acceleratie la fund pentru vreo 5 secunde, si sa te uiti la toba daca scoate valuri de fum albastru...

10w e cam gros mai ales ca vine iarna .. Va porni putin mai greu.

Eu zic ca nu au montat bine semeringurile de la supape..

aditivi ii pui degeaba ca tot acolo esti.. Aditivul de la 2+2 e ca mierea.

Dupa ce il pui in motor cu motorul cald bineinteles mai umbli cu masina sa se amestece uniform. (dar nu vei observa nicio diferenta)

This post has been edited by BannedHost: 25 Oct 2010, 17:04


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 25 Oct 2010, 17:24
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE
10w e cam gros mai ales ca vine iarna .. Va porni putin mai greu.


Uleiul mai vascos va mai lua din jocuri si se va strecura mai greu in camera de ardere, deci se va consuma mai putin. Cat despre pornire, ei bine, plusul de efort datorat vascozitatii mai mari se va compensa cu compresia mai scazuta datorata uzurii motorului. smile.gif Oricum, cand vezi ca incepe sa pape ulei, si zgomotul iti spune ca s-au marit jocurile intre piesele in miscare, pui un ulei cu o clasa mai vascos.
La dacia puneam 15W40 si 20W40 si pornea iarna, bineinteles, cand avea baterie noua. biggrin.gif


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 Oct 2010, 19:25
Post #109


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Da, dar degeaba ca motorul se incalzeste repede si acel indice de 10 va trece automat la 40...

Deci e tot acolo doar ca la pornire daca e prea "moale" trece pe langa segmenti...

Dar daca motorul e dus va consuma si cu el cald nu doar la rece..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2010, 20:29
Post #110


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu i-am recomandat sa puna 10W40 pt. a atenua daca au uzura segementii ... dar ii spuneam sa puna ELF pt. ca am un amic cu un bicorp 1.4 16v cu 230.000 km la bord ... si l-a mancat pe el in freza sa treaca de pe Elf pe Mobil ... si exact ca la prietena noastra il papa in draci ... a schimbat inapoi pe Elf si surpriza ... motorul nu mai consuma ulei .... de aceea am facut recomadarea ... cin stie ... poate scapa mult mai ieftin asa ... eu cel putin as incerca solutia asta inainte sa desfac motorul ... asta si as mai face un test de compresie inainte...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 25 Oct 2010, 21:59
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(BannedHost @ 25 Oct 2010, 20:25)
Da, dar degeaba ca motorul se incalzeste repede si acel indice de 10 va trece automat la 40...

Deci e tot acolo doar ca la pornire daca e prea "moale" trece pe langa segmenti...

Dar daca motorul e dus va consuma si cu el cald nu doar la rece..
*



Pai jocurile mari si papatul semnificativ de ulei sunt la pornirea cu motorul rece. Idana spunea ca scoate fum la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul jocurile se mai reduc, la fel si consumul de ulei.
Daca asculti un motor uzat la pornire si il accelerezi brusc, o sa auzi cloncanind pistonul in cilindru, acesta balangane acolo ca limba unui clopot smile.gif . Cand se incalzeste nu se mai aude. Chestia asta nu se rezolva cu o segmentare iar la turatii mari fusta pistonului se poate sparge. De aia eu consider segmentarea o carpaceala care nu tine mult, si care oricum implica desfacerea motorului.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 26 Oct 2010, 11:28
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




compresia o are buna, de asta sunt sigura, insa eu am in ea mobil 10w40,nu stiu daca faza cu uleiul ar ajuta cu ceva,sau daca ar ajuta ar fii doar pt o perioada.


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2010, 11:38
Post #113


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai daca are compresia buna inseamna ca segmentii sunt buni ... nu mai inteleg...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 26 Oct 2010, 11:39
Post #114


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




idana ... de unde stii tu precis ca are compresia buna ? ai facut testul cu masina ? (poate ai scris si am sarit eu mesajul)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 26 Oct 2010, 12:30
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




da asta mi-au zis cei din service, am scris de la inceput sigur


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ajaccio83
post 26 Oct 2010, 13:21
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 9 November 09




QUOTE(cj98czh @ 25 Oct 2010, 20:29)
Eu i-am recomandat sa puna 10W40 pt. a atenua daca au uzura segementii ... dar ii spuneam sa puna ELF pt. ca am un amic cu un bicorp 1.4 16v cu 230.000 km la bord ... si l-a mancat pe el in freza sa treaca de pe Elf pe Mobil ... si exact ca la prietena noastra il papa in draci ... a schimbat inapoi pe Elf si surpriza ... motorul nu mai consuma ulei .... de aceea am facut recomadarea ... cin stie ... poate scapa mult mai ieftin asa ... eu cel putin as incerca solutia asta inainte sa desfac motorul ... asta si as mai face un test de compresie inainte...
*



Nu stiu ce sa zic.Eu am 1.4 16v si am cu el 160.000 km.Ultimele schimburi (2 la numar) le-am facut cu Mobil Super 3000 5W40.Distanta dintre schimburi undeva la 15.000km si pe joja nu a scazut deloc nivelul.Folosesc masina atat in oras cat si extern.Inainte foloseam Elf Excellium 5W40 si la fel..nici o problema.Eu zic ca decat sa tot incerce sa schimbe uleiurile...mai bine ar gasi pe cine sa ii puna motorul la punct pentru ca e clar ca ceva nu e bine.


--------------------
clio II CLIO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 13:48
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Buna

Compresia o aveam si eu buna si egala pe toate pistoanele, dar ungerea este facuta de segmentii de ungere si aceia nu isi mai fac treaba lasand prea mult ulei care ajunge in camera de ardere. Un sfat, cauta un mecanic bun si ieftin dar masina nu o sa mai mearga ca noua, sau pune-o la vanzare. Eu am ales prima varinta dar am avut noroc sa gasesc pe cineva care mi-a segmentat motorul cu bani putini. Bafta


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2010, 14:03
Post #118


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si banuiesc ca i-ai comunicat si viitorul proprietar ca masina este cu probleme, nu?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 14:12
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Daca de mine este vorba eu am reparat masina pentru mine dar cel mai probabil in vara o sa o vand. Am luat masina cu 5000 si am mai bagat in ea inca 1500E. Turbina noua, segmenti+semeringuri supape, distributie, cauciucuri, etc. As fi putut sa fac exact ca ...... care si-a batut joc de masina asta si sa o dau mai departe dar prefer sa o dau in conditii bune sa nu ma injure nimeni.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2010, 14:14
Post #120


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




aplauze.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 11:31
Dacia