Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 3 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mananca ulei

idana
post 26 Oct 2010, 14:19
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




cat ti-a luat la segmentare si ce vrei sa spui ca masina nu o sa mai fie ca noua??? adica o sa mearga mai prost ca acum sau la ce te referi???


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 14:38
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Segmentare, piese+manopera+curea distributie+ulei+antigel=1500 Ron. Pe manopera am dat 500 Ron. Referitor la cum merge eu sunt multumit dar din cauza distrubutiei cred am un frecat inervant la motor, tot mai scoate fum dar de data asta de la injectoare, si nu mai e o masina in care sa ai incredere sa faci drumuri lungi cu ea. Referitor la nivelul uleiului dupa ce am reparat masina mi-a aparut pe bord TOP UP OIL LEVEL si era sa ii dau foc la masina dar de fapt tipul a sudat baia de ulei ca era sparta si cred ca a stricat senzorul de nivel ulei, asa ca uitate pe joja la nivelul de ulei, cate odata imi apar toate liniutele , alta data nici una. Am vazut ca ai primit sfaturi sa schimbi uleiul cu altul mai gros etc., sansele sunt ffff mici sa apara vreo schimbare eu am cheltuit inca o reparatie pe uleiuri,teste si aditivi scumpi si parca mai rau scotea fum.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Oct 2010, 14:54
Post #123


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Tu ai diesel cel mai probabil cu km manariti ... ea are benzina ... este un pic altceva...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 15:08
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Da, e 1.5dci. La ea banuiesc ca ar trebui sa fie mai ieftin. Eu am dat pe un furtun de cauciuc care iese din turbina 720 Ron ca nu se gaseste decat original. Preturi a la Renault. Segmentii la Renault costa 270 Ron pentru un piston, eu am dat 170 pe toti, etc. Asa ca piesele nu costa mult, totul e sa gasesti pe cineva care sa lucreze bine si ieftin.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 26 Oct 2010, 16:02
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




la treaba cu uleiul nu ma bag sa-l schimb,dar aditivul daca tot l-am cumparat o sa-l folosesc...am intrebat un mecanic cat m-ar duce segmentarea, cu piesele mele si uleiul meu si antigelul meu...mi-a zis ca nu poate sa-mi zica nimic pana nu desface sa vada ce-i acolo.


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 16:32
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Piesele ar fi bine sa le iei de la service unde repari masina ca sa iti dea garantie la ele ca altfel nu o sa poata si daca ai probleme o sa zica ca nu au fost piesele bune. Din pacate nu stiu niciun service ieftin prin Bucuresti, dar incearca sa trimiti un mail aici sa iti faca o oferta (office@autofix.ro), e un service pe langa Lacul Tei, si tipul e foarte de treaba.Eu am schimbat turbina la ei si mi-a dat un pret bun la ea.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 26 Oct 2010, 16:32
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




si mi-a mai zis mecanicul respectiv ca o segmentare poate sa tina vreo 200.000km daca te comporti frumos cu masina dupaia.


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 26 Oct 2010, 16:34
Post #128


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Absolut. Dar in acelasi timp el trebuie sa poata sa-ti spuna cat costa la el o segmentare ca stie bine ce operatiuni trebuie facute ... daca mai e si altceva pe langa si necesita operatiuni in plus aia e altceva ... dar macar sa stii de la ce pleci nu ? smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 26 Oct 2010, 16:36
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




mersi, o sa le trimit mail

26 Oct 2010, 16:38:
da ai dreptate, o sa mai intreb odata inainte sa o duc, macar pretul la operatiunea asta sa stiu in ce ma bag

This post has been edited by idana: 26 Oct 2010, 16:38


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arttopo
post 26 Oct 2010, 16:44
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 23 June 10




Cam greu sa iti spuna cineva cat costa, dar insista. Toti o sa iti spuna ca pana nu desface nu stie.


--------------------
CLIO 3 2007,VW PASSAT 2007 2.0TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 26 Oct 2010, 17:56
Post #131


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Daca e peste 500 euro nu merita. Mai bine iei un motor si il inlocuiesti.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 27 Oct 2010, 09:17
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




exact, ca un motor costa in jur de 400 eur


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Oct 2010, 09:18
Post #133


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si pentru ala cine iti garanteaza ca e mai bun ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Oct 2010, 10:41
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Daca e cineva care se pricepe, poate lua un motor bun, sunt o groaza de masini facute praf, de pe care se iau motoarele. Un dealer de motoare serios noteaza vechimea si numarul de km ai masinii de pe care s-a luat. Si sunt si unii dealeri care dau garantie intre 3 si 6 luni pentru motor. Iar motorul bun il recunosti imediat dupa ce ai rasucit cheia in contact. Cine cauta, gaseste. Cine se repede, o ia in freza. Simplu. smile.gif

QUOTE
si mi-a mai zis mecanicul respectiv ca o segmentare poate sa tina vreo 200.000km daca te comporti frumos cu masina dupaia.

radmasa.gif Un motor uzat sa tina 200.000km cu o segmentare? Uraaaaaaaaaaaa! Inseamna ca motorul meu aproape nou va tine 1milion de km. Multe am auzit la service dar asta m-a dat gata. radmasa.gif

This post has been edited by D-Ice: 27 Oct 2010, 10:44


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 27 Oct 2010, 15:52
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




da nici mie nu-mi vine sa cred cu segmentarea, dar cu motoarele sunt firme care dau garantie si iti spun si cati km are...eu gasisem unul cu 88.000km cu garantie, dar caut in continuare, oricum nu cred ca poti avea incredere intr-un motor sh prea multa, dar macar din 2 faci unul ,oare se poate schimba sa ramana carcasa ca sa nu ma mai duc la rar?


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Oct 2010, 15:55
Post #136


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cred sincer ca e si mai complicat ... nu zic ca nu e posibil dar no' ... parere personala.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Oct 2010, 15:59
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Nu se poate, seria este poansonata pe bloc. Orice alterare sau modificare a ei inseamna DOSAR PENAL. Nu stiu de ce ai retineri cu RAR, este o formalitate, atata timp cat motorul este identic cu ce ai tu pe masina, nu o sa ai nici un fel de probleme. Se va mentiona in cartea de identitate a masinii schimbarea seriei motor si atat. E simplu.

Chestia cu RAR la noi este o reminiscenta comunista, in Europa civilizata blocul motor este o piesa de schimb ca si bujia si schimbarea lui se face foarte simplu, notificarea registrului lor o face service-ul, clientul habar nu are. Din fericire si la noi s-au simplificat formele, acum 10 ani am alergat ceva la RAR, politie, etc. dar pana la urma s-a rezolvat. Acum e mult mai simplu.

This post has been edited by D-Ice: 27 Oct 2010, 16:01


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Oct 2010, 16:03
Post #138


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(idana @ 27 Oct 2010, 16:52)
iti spun si cati km are...eu gasisem unul cu 88.000km cu garantie
*




Gura nu-i doare sa spuna ... dar nu stiu de ce eu nu-i cred ... biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 27 Oct 2010, 16:04
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




dupaia tre sa faci iar itp-ul? si alt talon?


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Oct 2010, 16:11
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Din cate stiu eu in talon nu e trecuta seria motor, deci nu ar fi nevoie de schimbat. ITP trebuie sa fie valabil 2 ani dupa o inspectie RAR, cel putin asa era acum 4 ani cand am luat eu masina.

Intr-adevar, este o loterie luatul de motor SH dar cum am zis, cu atentie, cineva care se pricepe, cautat si opinii pe forumuri despre dealeri de motoare, (acolo toti se plang sau lauda si poti afla pareri), si mai ales sa nu te repezi la primul gasit, ai sanse sa gasesti ceva bun. Un dealer serios nu-si permite sa i se umple curtea cu clienti furiosi, scandal, politie si altele, oricum are de unde alege cand ia motoare de afara, nu are de ce sa aduca motoare in carpe de acolo.

This post has been edited by D-Ice: 27 Oct 2010, 16:20


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedro 1978
post 27 Oct 2010, 17:09
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 7 March 08
From: targu mures\dr.tr.severin




QUOTE(idana @ 27 Oct 2010, 09:17)
exact, ca un motor costa in jur de 400 eur
*


@idana de acord cu tine ca un motor costa 400 euro..dar cine iti garanteaza ca ala este bun..parerea mea este sa gasesti un mecanic bun care stie "sa lucreze' bine motorul..... si sa nu te mai complici cu identificari ,cu pansonari de motor cu acte cu aiureli.....o sa te coste mai mult putin dar stii macar ce ai"bagat" in el..parerea mea.o zi buna iti doresc...apropo eu nu impartasesc parerea altora care spun ca dupa segmentare nu va mai merge ca inainte...daca are " mana buna'" mecanicul...crede-ma ca va merge exact ca inainte

This post has been edited by pedro 1978: 27 Oct 2010, 17:10


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007; 1.4, 8valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 27 Oct 2010, 18:59
Post #142


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




La rar e nasoala faza.. Te pune sa revii pentru orice..

Cand am schimbat motorul aceeasi cilindree puteam schimba seriile de pe motor si nu mai trebuia sa fac un drum in plus si bani dati..

Seria era prinsa cu 2 nit-uri de blocul motor.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Oct 2010, 19:55
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@pedro.
Pai tocmai asta e ideea, ca stie ce a bagat in motor, si cat mai are de bagat. Pe partea mecanica in motor se uzeaza cam toate piesele in mod mai mult sau mai putin egal. Dar se uzeaza toate. OK, Idana va schimba segmentii. In curand va ramane fara presiune la ulei datorita uzurii cuzinetilor, ceea ce va implica iar demolarea motorului. Alti bani, alta distractie. Urmeaza axul cu came, impunand schimbarea distributiei piece by piece, ce nu a schimbat, va schimba cu siguranta. Intre timp pistoanele vor avea joc excesiv in cilindru datorita uzurii si motorul va incepe sa faca ca un tractor, mai ales la pornire. Datorita vibratiilor pistonului, presiunea pe segmenti va fi excesiva, ducand la uzura prematura a acestora. Iar fum, iar papat de ulei. Chestia cu 200.000km e utopie. Daca va avea ghinion, si va tura motorul mai sanatos, are toate sansele sa se sparga fusta pistonului datorita vibratiilor excesive. Urmarea o ghiciti singuri. Lista continua.
Chestia cu "pansonarea" (corect poansonare), nu are nici o treaba decat daca vrei sa te bronzezi la vara cu gratii. biggrin.gif Fa totul legal si nu e mare lucru, oricum motorul carpit e motor carpit. Bagi o groaza de bani in el si astepti mereu sa pice ceva.

@idana.
Faci cum vrei, eu zic sa nu asculti de nimeni si sa faci cum crezi tu. Mai discuta si cu altcineva priceput, apropiat si de incredere, nu mecanicii de service pentru care reparatiile si inlocuirile de piese sunt obiectul muncii, si ia decizia care crezi ca te avantajeaza.

This post has been edited by D-Ice: 27 Oct 2010, 20:06


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 28 Oct 2010, 09:32
Post #144


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Idana.... daca te hotarasti si iti iei alt motor, ai grija sa fie pe seriile de 1.4/ 16 valve din lincul urmator.http://www.ingaraj.ro/?search=submodels&producator=566&modelgrup=3508&an_fab=2002
Adica:
Eu am diesel iar seria motor de pe taloon K9K-A7,iar motoarele care apar in link-ul pe care ti l-am atasat sunt: k9k - 700 / 702 / 704, deci, teoretic oricare din motoarele cu seria 700 si, le pot monta pe masina, fara a mai face modificari.
Alt exemplu este si la vw .... la vechiul meu pasat, ca serie de motor aveam 1Y, la golf 5 (actual) am BKC.
Ceea ce vreau sa spun defapt este ca motorul asa cum s-a mai spus pe aici este consumabil(piesa de schimb) iar codul in cazul vw reprezinta tipul de motor, daca e aspirat sau cu turbo sau turbo intercooler.

Cat despre o segmentare = 200k km.....sincer nu prea cred... dupa cum iti va fi norocul


Daca motorul este folosit ok (nu schimbi intre 6-8k rpm), daca il lasi ccca un minut dupa ce il pornesti sa urce uleiul in rampa te va tine mult si bine....
Dar dcum a spus si D-Ice, daca decizi sa segmentezi motorul va trebui sa iti cumperi si cuzineti si axiali, sa planezi probabil blocul, in cazul in care se descopera ca in fusta/ camasa pistonului ai grad de uzura, va trebui sa nduci motorul la un alt tip de service, sa il alezezi sa il scoti la cota 1 de reparatie, sa iei pistoane si segmenti pe dimensiunea alezajului facut.
Dupa ce faci aceste reparatii / modificari urmeaza : garnitura de chiuloasa pe ccota de reparatie respectiva, simeringuri, garnitura baie etc etc etc.
Deci, sfatul meu ar fi sa iti iei mataluta un motor, sa ii faci distributia, sa ii schimbi uleiul si bujiile si sa ii dai talpa.....


Succes in ceea ce vei decide

This post has been edited by c0xty: 28 Oct 2010, 09:44


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 28 Oct 2010, 15:21
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




pai semeringurile le-am mai schimbat odata, distributia am schimbat-o si p-aia...

28 Oct 2010, 15:27:
adica nu va inteleg...daca ii iau motor sau lucrez la cel vechi trebuie sa-i rectific iar chiuloasa, iar semeringuri, iar distributie...de garnitura stiam

28 Oct 2010, 15:33:
eu am seria motor k4j-c7

This post has been edited by idana: 28 Oct 2010, 15:33


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Oct 2010, 15:34
Post #146


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pe motorul tau ... in afara de ceea ce vrei clar sa inlocuiesti ... mai trebuie minim garnitura de chiulasa si curea distributie (nu kit).
Pe un motor x pe care l-ai cumpara ar trebui sa-i inlocuiesti cureaua de distributie, chiar si pompa de apa, etc. ca sa stii ca "te tine". Bun asta si in functie de ceea ce primesti ... daca ai motorul si vine cu "acte" care atesta ca aceste componente sunt noi {practic s-ar vedea si pe ele} e altceva.
Cam asa cred eu.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Oct 2010, 15:34
Post #147


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ala e tipul motorului si-ti mai lipsesc 2 cifre - K4J-C7XX

Seria e scrisa sub tip.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 28 Oct 2010, 16:32
Post #148


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




De cate ori dai jos chiulasa de atatea ori trebuie schimbata cureaua de distributie ...

Dupa ce o dai odata jos o detensionezi si nu e indicat..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 28 Oct 2010, 16:38
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE
Pe un motor x pe care l-ai cumpara ar trebui sa-i inlocuiesti cureaua de distributie, chiar si pompa de apa, etc. ca sa stii ca "te tine".


Deviez un pic de la topic, totusi din cele de mai sus idana va intelege ca e musai sa schimbe si pompa de apa. De ce? Am intalnit problema asta la service unde daca schimbi kitul de distributie iti sugereaza sa schimbi si pompa de apa, adica alte milioane bune. Da, ok, daca pica schimbi iar cureaua care se demonteaza. Dar de ce sa pice? Si mai ales ce? Elementele de uzura la pompa sunt rulmentul si presetupa (etansarea mecanica).Ei bine, rulmentul pe duca are joc si huruie iar presetupa dusa curge. Se poate verifica usor si daca totul e in regula de ce sa o schimbi aiurea? Sunt motoare care au dus pompe de apa 150.000km. Daca folosesti antigelul strict recomandat de producator, nu are nici un motiv presetupa sa se uzeze in 60.000km si sa curga. Iar rulmentul nu se duce cu una cu doua.
Asa preventiv poti sa schimbi si pompa de ulei ca daca pica schimbi si distributia. Totusi nimeni nu se inghesuie sa schimbe si pompa de ulei odata cu distributia. De ce? Pentru ca pentru asta trebuie demolat trenul fata ca sa scoti baia de ulei. Cu pompa de apa este mult mai usor si banul iese mai repede. Si fraierul plateste. Fiecare procedeaza cum crede dar mie mi se pare aiurea sa schimbi o componenta buna doar de frica drobului de sare.

This post has been edited by D-Ice: 28 Oct 2010, 16:39


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Oct 2010, 16:46
Post #150


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hmmm ... deviem putin cam aiurea cred ... de pompa de apa am zis din considerentul: iei un motor la 80-90.000 km ... cine garanteaza ca pompa de apa e de cand motorul sau e mai noua ? ... si daca tot ii dat jos si motorul chel e mai facil de schimbat; si daca tot vrei sa ai un motor bun si sa te tina fara costuri mari de intretinere ulterioara eu asa consider.
Dar nu am spus ca e o chestie obligatorie, hai poate sa o numim recomandata ... ca se cea cu distributia ... cand o dai jos sa o schimbi etc.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 00:46
Dacia