Mananca ulei
![]() ![]() ![]() |
Mananca ulei
D-Ice |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#152
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Deviem.
Aceleasi discutii interminabile sunt si la revizia de 60.000 km si in mare parte sustin ceea ce spui si tu. Hai sa incercam sa o ajutam pe idana si apoi mai vedem si altele ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
D-Ice |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Idana! Ceva noutati? Cum se manifesta la pornire dimineata, acum ca a scazut temperatura?
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
idana |
![]()
Post
#154
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
la pornire totul e ok scoate fum normal,oricum stau sa se incalzeasca motorul,cum plec cu ea dupa loc scoate mult fum,dar oricum mi-a aratat tot ce poate, am fost plecata din Bucuresti si mi-a mancat uleiul pana la minim, mai am decat o liniuta, a mancat cu tot cu aditivul ala 2x2, probabil daca nu ii bagam ala pe drum ramaneam fara pic de ulei
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#155
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si deci ii vei face o segmentare ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
idana |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
nu sunt sigura ce...cel putin o sa o duc la un mecanic sa desfaca motorul sa-mi spuna exact ce are si dupaia ma hotarasc daca schimb motorul cu totul sau o segmentez
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
c0xty |
![]()
Post
#157
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
Nu stiu de unde a aparut chestia asta cu schimb curea distributie de fiecaredata cand dai jos chiuloasa...... outrageus!
Pompa de apa.... la mine (diesel) pompa de apa e antrenata de cureaua de accesorii, nicidecum de cea de distributie, deci...wrong again! Din punctul meu de vedere, cureaua si pompa de apa pot fi luate de pe motorul actual. La golf 5 1.9 TDI, am facut distributia la 147k km si nu am schimbat decat cureaua! surpriza! masina are 160k km si nu pierde apa! La clio, am schimbat numai cureaua cu rolele si cureaua de accesorii la 118k km, acum are 134k km si inca merge fara niciun fel de problema! La passat-ul din 1990, motor 1.9 Diesel aspirat, am schimbat numai cureaua, fara pompa de apa la 480k km, am dat chiuloasa jos de 4 ori si i-am pus aceeasi curea inapoi si nu am avut niciun fel de problema timp de cca 40k km! Deci de unde pana unde chestia asta cu schimbat cureaua de distributie oridecateori dai jos chiuloasa???? Deci cureaua de distributie este facuta din cauciuc, cu insertii textile dar MAJORITAR insertii metalice!!!! Oricat te-ai stradui sa intinzi o urea de distributie NU ve reusi! La seria de motor, la fel inmi apare si mie in talon si in carete k9k-7 si poate fi :k9k-700; k9k-704 etc Deci poti mota oricare dim motoarele care ingep in genul mentionat de tine |
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
cmandrei |
![]()
Post
#158
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
c0xty ... "chestia" a aparut din cauza recomandarii facute de renault ... fiecare mai departe face exact ce si cum doreste ... este doar o recomandare ... iar aici e vorba de un motor renault pe benzina
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
idana |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
cam cat e normal sa-mi ceara doar pe desfacut motor si sa-mi spuna ce are?
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#160
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca un test mecanic este 50-100 ron ... ma gandesc ca ar putea sa-ti ceara ceva mai mult de atata.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cj98czh |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zic ca undeva la 3-400 ron ... este mult de munca ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
c0xty |
![]()
Post
#162
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
da nu mai bine faci un test de compresie?
Segmeti rupti/ uzati duc la diminuarea compresiei! deci, daca scoti bujiile si faci un test de compresie, zic eu ca poti afla mult mai usor si mai ieftin. Varianta 2: Desfaci motorul, scoti pistioanele si verifici fiecare piston segment in parte. Operatiunea ar consta in : 1)demontarea chiuloasei 2)demontare baie ulei 3)Demontare pompa ulei 4) desfacerea bielelor de pe vibrochen 5) se scot pistoanele afara si se verifica si montajul inapoi, care presupune toate operatiunile de mai sus in ordine inversa! Daca dai pur si simplu chiuloasa jos si te uiti, te uiti mai exact la primul segment (cel de presiune) nu si la cel de-al 2 lea nu si la cel de ungere, deci verificarea mentionata de tine idana ar presupune toate operatiunile de mai sus! La care se adauga: ulei nou cu sau fara filtru de ulei nou, MUSAI garnitura de chiuloasa noua! si eventual o noua curea de distributie(dupa recomandarea constructorului.....) daca alegi sa faci un test de compresie nu vei sti niciodata daca blocul sau fusta pistoanelor prezinta grad de uzura! ...... keep in toutch! |
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
D-Ice |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Adauga D/R cadru motor plus geometrie. Baia de ulei nu iese fara demontarea cadrului motor si dupa aia e musai geometrie.
Felicitari Renault pentru solutia constructiva aleasa, este bucuria mecanicilor service. Pentru orice nimic de demontat, dai jos cadrul motor in service ca e al naibii de greu sa o faci fara elevator sau groapa, dupa aia geometrie. ![]() Urmatoarea masina va fi motor fata - tractiune spate ca m-am saturat de masinile unde au inghesuit motorul cu CV in jumatate de metru de compartiment motor. This post has been edited by D-Ice: 1 Nov 2010, 23:37 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
idana |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
compresia o are buna asta am mai scris...
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu stiu de ce dar ma bate gandul ca semeringurile de la supape au fost montate prost .........
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
c0xty |
![]()
Post
#166
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
QUOTE(idana @ 1 Nov 2010, 19:40) ai testat asta undeva? la un service etc? PS, ca si test, scoate busonul la ulei si pune mana acolo..... vezi cata presiune iese, este pompata pe langa mana ta. Daca are plastic peste motor, inceraca sa tragi in sus de el pana se desprinde. Decat sa dai cadrul de la motor jos , mai bine incearca sa dai motorul jos..... o parere |
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
idana |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
pai si daca n-au fost semeringurile puse bine poate sa piarda atata ulei???, da compresia am facut-o la service, cand au rectificat chiulasa
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da, poate !
Un motor uzat .. nu are compresie ... asta este primul semn ... Eu tot zic sa incerci sa faci un schimb de ulei cu un Elf 10W40 si sa vezi ... ru tot ma gandesc ca ai nimerit ulei contrafacut ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
idana |
![]()
Post
#169
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
la un moment dat am completat si cu ulei din cora, acelasi tip...sa fie toate contrafacute?
|
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Cel mai bine faci cum a sugerat "c0xty", scoti busonul pe unde torni ulei si vezi daca ies gaze pe acolo cand accelerezi motorul in gol. Daca ies gaze, e clar, motorul a depasit gradul de uzura.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#171
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Busonul de ulei este fix deasupra unei axe cu came. Cu exceptia uleiul zburat peste tot mare lucru nu va vedea.
This post has been edited by R19/16v: 2 Nov 2010, 12:53 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
c0xty |
![]()
Post
#172
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
Idana, vino si tu vineri seara in spate la polivalenta, ne vedem cu totii, si poate vedem ce si cum!
Asa, din auzite, din ce relatezi, topicul asta are sa tina la nesfarsit si nu vei trage mari concluzii. Poate, daca va putea, va veni si d-l D-Ice si poate, impreuna vom putea trage o concluzie cat de cat pertinenta, sau macar te vom putea indruma in baza faptelor. Asta daca sunteti din bucuresti |
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
D-Ice |
![]()
Post
#173
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 2 Nov 2010, 13:53) Busonul de ulei este fix deasupra unei axe cu came. Cu exceptia uleiul zburat peste tot mare lucru nu va vedea. Pai nu dai la o parte de tot busonul, ca sa nu arunce ulei. Ajunge sa il ridici un pic cat sa dai drumul la gaze, si daca accelerezi motorul vezi cum ies gazele albe pe langa buson ca la balamuc. Asta daca motorul este uzat si scapa gaze pe langa piston in carter. Se vede cel mai bine la prima pornire dimineata cu motorul rece. @c0xty. As fi venit cu drag dar de aici pana la voi sunt cam 250km. ![]() This post has been edited by D-Ice: 2 Nov 2010, 20:16 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
c0xty |
![]()
Post
#174
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
QUOTE(D-Ice @ 2 Nov 2010, 21:04) ![]() Hai man, ce sunt la tine 250 km ? Gandeste-te ca vii pana in buc, 250 dus, 250 intors numai pentru a te vedea 30min-1h cu niste vechi prieteni pe care nu i-ai vazut in viata ta ![]() Nu domnu'. Nici nu se ia in considereare, credeam ca esti mai pe langa bucuresti. Cred ca atat eu cat si tu ne-am spus punctul de vedere pe acest topic. Ramane sa vedem ce hotaraste d-na/ d-soara idana ce va urma. Deja s-au bagat ceva banuti in masina, si ar fi pacat sa nu ii mearga si sa nu se bucure de ea. This post has been edited by c0xty: 3 Nov 2010, 09:42 |
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
idana |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
Pai ramane sa ne vedem vineri
3 Nov 2010, 12:06: apropo pot sa completez cu orice ulei ca e pe minim la joja? ca oricum il schimb tot... This post has been edited by idana: 3 Nov 2010, 12:06 |
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#176
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ai putea ... desi e cam ciudat ... depinde in cat timp il schimbi ... si macar sa aiba aceleasi caracteristici generale, gen 5w40 etc.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
c0xty |
![]()
Post
#177
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
Asa cum a scris si colegul de mai sus, poti, numai sa respecti caracteristicile mentionate de el.
|
--------------------
renault
clio
- B 30 AEJ
2002 Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
D-Ice |
![]()
Post
#178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@idana.
Mie nu-mi trece. Tu chiar vorbesti serios in legatura cu consumul asta monstruos de ulei? O fi scotand fum, dar in halul asta nu consuma ulei nici Raba cu motorul varza. Acum nu vreau sa par pisalog, dar tu esti sigura ca nu pierde pe undeva? This post has been edited by D-Ice: 3 Nov 2010, 18:01 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Duyu |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
idana |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 5 October 10 ![]() |
sub ea nu am gasit niciodata ulei,nu stiu unde ar putea sa dispara.
4 Nov 2010, 10:39: am trecut pe la service-ul unde am fost prima data, imi ziceau ceva de genul ca pot sa mai merg asa cu ea...ma doare capul de nervi de ieri, cum e posibil asa ceva, si am intrebat cat costa sa o desfaca sa vada ce-i cu ea, mi-au cerut vreo 5 mil. oricum nu ma mai duc la ei, da vroiam si eu macar la banii care i-am dat sa fie treaba facuta pana la capat, e greu sa gasesti un mecanic bun in ziua de azi si pun pariu ca din 8 supape cat au zis ca mi-au schimbat ei doar 4 au fost noi, s-au dat singuri de gol si o dadusera la intoarsa ca nu am vrut eu sa fac treaba pana la capat. adica eu care habar nu am de motoare ma duc la un service si zic fa-mi motorul si ajung sa patesc asta? m-au mai facut sa completez si cu 15w40 si eu aveam 10w40,ca pot sa bag orice ulei mi-au zis si am completat cu elf, asta e...macar pt cateva zile nu cred ca are nimic. This post has been edited by idana: 4 Nov 2010, 10:39 |
--------------------
Renault
clio
- -
1,4
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 10:05 |