Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mananca ulei

D-Ice
post 28 Oct 2010, 18:24
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Ai dreptate sa verifice daca pompa este ok, mai ales ca daca nu are dovezi ca distributia a fost schimbata, trebuie sa o faca. Oricum ar trebui sa o faca si cu motorul actual. Am dat exemplul din postul tau, pentru ca era mai la indemana smile.gif (sorry, nu am vrut sa semene a critica), dar navigand prin forum am vazut multi colegi convinsi ca odata cu distributia trebuie musai sa schimbi si pompa de apa, lucru de multe ori fara rost, bun de bagat bani in buzunarul patronilor de service.
Nu garanteaza nimeni un motor nou ca nu va avea probleme, darmite un motor folosit. Dar eu nu sunt de acord cu schimbarea unor piese bune in ideea ca e posibil sa pice odata si odata. Si o pompa de apa noua poate sa curga in primii 10.000km. Si atunci?
Alta gaselnita marca Renault este sa schimbi cureaua daca o demontezi. De ce?. Daca cureaua a fost fabricata dintr-un cauciuc corespunzator astfel incat in momentul montarii trebuie sa fi fost tensionata in domeniul elastic, nu plastic, astfel incat sa revina la dimensiunile initiale la detensionare, care ar fi motivul schimbarii? Am pus aceasta intrebare acum 2 ani la Vocea Clientului si mi s-a spus ca asa este recomandarea si atat. Nu m-a satisfacut raspunsul.

This post has been edited by D-Ice: 28 Oct 2010, 18:38


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 29 Oct 2010, 08:14
Post #152


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Deviem.
Aceleasi discutii interminabile sunt si la revizia de 60.000 km si in mare parte sustin ceea ce spui si tu.
Hai sa incercam sa o ajutam pe idana si apoi mai vedem si altele smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 29 Oct 2010, 18:57
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Idana! Ceva noutati? Cum se manifesta la pornire dimineata, acum ca a scazut temperatura?


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 1 Nov 2010, 11:17
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




la pornire totul e ok scoate fum normal,oricum stau sa se incalzeasca motorul,cum plec cu ea dupa loc scoate mult fum,dar oricum mi-a aratat tot ce poate, am fost plecata din Bucuresti si mi-a mancat uleiul pana la minim, mai am decat o liniuta, a mancat cu tot cu aditivul ala 2x2, probabil daca nu ii bagam ala pe drum ramaneam fara pic de ulei


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Nov 2010, 11:21
Post #155


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Si deci ii vei face o segmentare ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 1 Nov 2010, 12:48
Post #156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




nu sunt sigura ce...cel putin o sa o duc la un mecanic sa desfaca motorul sa-mi spuna exact ce are si dupaia ma hotarasc daca schimb motorul cu totul sau o segmentez


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 1 Nov 2010, 12:49
Post #157


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Nu stiu de unde a aparut chestia asta cu schimb curea distributie de fiecaredata cand dai jos chiuloasa...... outrageus!
Pompa de apa.... la mine (diesel) pompa de apa e antrenata de cureaua de accesorii, nicidecum de cea de distributie, deci...wrong again!
Din punctul meu de vedere, cureaua si pompa de apa pot fi luate de pe motorul actual.
La golf 5 1.9 TDI, am facut distributia la 147k km si nu am schimbat decat cureaua! surpriza! masina are 160k km si nu pierde apa!
La clio, am schimbat numai cureaua cu rolele si cureaua de accesorii la 118k km, acum are 134k km si inca merge fara niciun fel de problema!
La passat-ul din 1990, motor 1.9 Diesel aspirat, am schimbat numai cureaua, fara pompa de apa la 480k km, am dat chiuloasa jos de 4 ori si i-am pus aceeasi curea inapoi si nu am avut niciun fel de problema timp de cca 40k km! Deci de unde pana unde chestia asta cu schimbat cureaua de distributie oridecateori dai jos chiuloasa????
Deci cureaua de distributie este facuta din cauciuc, cu insertii textile dar MAJORITAR insertii metalice!!!! Oricat te-ai stradui sa intinzi o urea de distributie NU ve reusi!
La seria de motor, la fel inmi apare si mie in talon si in carete k9k-7
si poate fi :k9k-700; k9k-704 etc
Deci poti mota oricare dim motoarele care ingep in genul mentionat de tine


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Nov 2010, 12:55
Post #158


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




c0xty ... "chestia" a aparut din cauza recomandarii facute de renault ... fiecare mai departe face exact ce si cum doreste ... este doar o recomandare ... iar aici e vorba de un motor renault pe benzina wink.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 1 Nov 2010, 13:17
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




cam cat e normal sa-mi ceara doar pe desfacut motor si sa-mi spuna ce are?


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 1 Nov 2010, 13:58
Post #160


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca un test mecanic este 50-100 ron ... ma gandesc ca ar putea sa-ti ceara ceva mai mult de atata.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 1 Nov 2010, 14:06
Post #161


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu zic ca undeva la 3-400 ron ... este mult de munca ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 1 Nov 2010, 15:01
Post #162


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




da nu mai bine faci un test de compresie?
Segmeti rupti/ uzati duc la diminuarea compresiei! deci, daca scoti bujiile si faci un test de compresie, zic eu ca poti afla mult mai usor si mai ieftin.
Varianta 2:
Desfaci motorul, scoti pistioanele si verifici fiecare piston segment in parte. Operatiunea ar consta in :
1)demontarea chiuloasei
2)demontare baie ulei
3)Demontare pompa ulei
4) desfacerea bielelor de pe vibrochen
5) se scot pistoanele afara si se verifica
si montajul inapoi, care presupune toate operatiunile de mai sus in ordine inversa!
Daca dai pur si simplu chiuloasa jos si te uiti, te uiti mai exact la primul segment (cel de presiune) nu si la cel de-al 2 lea nu si la cel de ungere, deci verificarea mentionata de tine idana ar presupune toate operatiunile de mai sus!
La care se adauga: ulei nou cu sau fara filtru de ulei nou, MUSAI garnitura de chiuloasa noua! si eventual o noua curea de distributie(dupa recomandarea constructorului.....)
daca alegi sa faci un test de compresie nu vei sti niciodata daca blocul sau fusta pistoanelor prezinta grad de uzura!
...... keep in toutch!


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 1 Nov 2010, 17:59
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Adauga D/R cadru motor plus geometrie. Baia de ulei nu iese fara demontarea cadrului motor si dupa aia e musai geometrie.
Felicitari Renault pentru solutia constructiva aleasa, este bucuria mecanicilor service. Pentru orice nimic de demontat, dai jos cadrul motor in service ca e al naibii de greu sa o faci fara elevator sau groapa, dupa aia geometrie. 022.gif

Urmatoarea masina va fi motor fata - tractiune spate ca m-am saturat de masinile unde au inghesuit motorul cu CV in jumatate de metru de compartiment motor.

This post has been edited by D-Ice: 1 Nov 2010, 23:37


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 1 Nov 2010, 18:40
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




compresia o are buna asta am mai scris...


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 1 Nov 2010, 20:49
Post #165


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu stiu de ce dar ma bate gandul ca semeringurile de la supape au fost montate prost .........


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 2 Nov 2010, 10:25
Post #166


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




QUOTE(idana @ 1 Nov 2010, 19:40)
compresia o are buna asta am mai scris...
*


ai testat asta undeva? la un service etc?
PS, ca si test, scoate busonul la ulei si pune mana acolo..... vezi cata presiune iese, este pompata pe langa mana ta.
Daca are plastic peste motor, inceraca sa tragi in sus de el pana se desprinde.
Decat sa dai cadrul de la motor jos , mai bine incearca sa dai motorul jos..... o parere


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 2 Nov 2010, 10:59
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




pai si daca n-au fost semeringurile puse bine poate sa piarda atata ulei???, da compresia am facut-o la service, cand au rectificat chiulasa


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Nov 2010, 11:21
Post #168


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da, poate !

Un motor uzat .. nu are compresie ... asta este primul semn ...

Eu tot zic sa incerci sa faci un schimb de ulei cu un Elf 10W40 si sa vezi ... ru tot ma gandesc ca ai nimerit ulei contrafacut ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 2 Nov 2010, 11:29
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




la un moment dat am completat si cu ulei din cora, acelasi tip...sa fie toate contrafacute?


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Nov 2010, 11:34
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Cel mai bine faci cum a sugerat "c0xty", scoti busonul pe unde torni ulei si vezi daca ies gaze pe acolo cand accelerezi motorul in gol. Daca ies gaze, e clar, motorul a depasit gradul de uzura.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Nov 2010, 12:53
Post #171


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Busonul de ulei este fix deasupra unei axe cu came. Cu exceptia uleiul zburat peste tot mare lucru nu va vedea.

This post has been edited by R19/16v: 2 Nov 2010, 12:53


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 2 Nov 2010, 15:37
Post #172


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Idana, vino si tu vineri seara in spate la polivalenta, ne vedem cu totii, si poate vedem ce si cum!
Asa, din auzite, din ce relatezi, topicul asta are sa tina la nesfarsit si nu vei trage mari concluzii.
Poate, daca va putea, va veni si d-l D-Ice si poate, impreuna vom putea trage o concluzie cat de cat pertinenta, sau macar te vom putea indruma in baza faptelor.
Asta daca sunteti din bucuresti


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 2 Nov 2010, 20:04
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(R19/16v @ 2 Nov 2010, 13:53)
Busonul de ulei este fix deasupra unei axe cu came. Cu exceptia uleiul zburat peste tot mare lucru nu va vedea.
*



Pai nu dai la o parte de tot busonul, ca sa nu arunce ulei. Ajunge sa il ridici un pic cat sa dai drumul la gaze, si daca accelerezi motorul vezi cum ies gazele albe pe langa buson ca la balamuc. Asta daca motorul este uzat si scapa gaze pe langa piston in carter. Se vede cel mai bine la prima pornire dimineata cu motorul rece.

@c0xty. As fi venit cu drag dar de aici pana la voi sunt cam 250km. sad.gif

This post has been edited by D-Ice: 2 Nov 2010, 20:16


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Nov 2010, 09:40
Post #174


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




QUOTE(D-Ice @ 2 Nov 2010, 21:04)
@c0xty. As fi venit cu drag dar de aici pana la voi sunt cam 250km. sad.gif
*



radmasa.gif wow.
Hai man, ce sunt la tine 250 km ? Gandeste-te ca vii pana in buc, 250 dus, 250 intors numai pentru a te vedea 30min-1h cu niste vechi prieteni pe care nu i-ai vazut in viata ta laugh.gif

Nu domnu'. Nici nu se ia in considereare, credeam ca esti mai pe langa bucuresti.
Cred ca atat eu cat si tu ne-am spus punctul de vedere pe acest topic. Ramane sa vedem ce hotaraste d-na/ d-soara idana ce va urma.
Deja s-au bagat ceva banuti in masina, si ar fi pacat sa nu ii mearga si sa nu se bucure de ea.

This post has been edited by c0xty: 3 Nov 2010, 09:42


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 3 Nov 2010, 12:05
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




Pai ramane sa ne vedem vineri

3 Nov 2010, 12:06:
apropo pot sa completez cu orice ulei ca e pe minim la joja? ca oricum il schimb tot...

This post has been edited by idana: 3 Nov 2010, 12:06


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Nov 2010, 12:39
Post #176


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ai putea ... desi e cam ciudat ... depinde in cat timp il schimbi ... si macar sa aiba aceleasi caracteristici generale, gen 5w40 etc.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Nov 2010, 13:05
Post #177


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




Asa cum a scris si colegul de mai sus, poti, numai sa respecti caracteristicile mentionate de el.


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 3 Nov 2010, 18:00
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@idana.
Mie nu-mi trece. Tu chiar vorbesti serios in legatura cu consumul asta monstruos de ulei? O fi scotand fum, dar in halul asta nu consuma ulei nici Raba cu motorul varza. Acum nu vreau sa par pisalog, dar tu esti sigura ca nu pierde pe undeva?

This post has been edited by D-Ice: 3 Nov 2010, 18:01


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Nov 2010, 10:04
Post #179


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




QUOTE(c0xty @ 1 Nov 2010, 13:49)
Pompa de apa.... la mine (diesel) pompa de apa e antrenata de cureaua de accesorii, nicidecum de cea de distributie, deci...wrong again!
*


Vezi ca si la diesel tot de cureaua de distributie este antrenata pompa de apa. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
idana
post 4 Nov 2010, 10:22
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 5 October 10




sub ea nu am gasit niciodata ulei,nu stiu unde ar putea sa dispara.

4 Nov 2010, 10:39:
am trecut pe la service-ul unde am fost prima data, imi ziceau ceva de genul ca pot sa mai merg asa cu ea...ma doare capul de nervi de ieri, cum e posibil asa ceva, si am intrebat cat costa sa o desfaca sa vada ce-i cu ea, mi-au cerut vreo 5 mil. oricum nu ma mai duc la ei, da vroiam si eu macar la banii care i-am dat sa fie treaba facuta pana la capat, e greu sa gasesti un mecanic bun in ziua de azi si pun pariu ca din 8 supape cat au zis ca mi-au schimbat ei doar 4 au fost noi, s-au dat singuri de gol si o dadusera la intoarsa ca nu am vrut eu sa fac treaba pana la capat. adica eu care habar nu am de motoare ma duc la un service si zic fa-mi motorul si ajung sa patesc asta? m-au mai facut sa completez si cu 15w40 si eu aveam 10w40,ca pot sa bag orice ulei mi-au zis si am completat cu elf, asta e...macar pt cateva zile nu cred ca are nimic.

This post has been edited by idana: 4 Nov 2010, 10:39


--------------------
Renault clio - - 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 10:05
Dacia