Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III

DMP
post 30 Apr 2009, 10:44
Post #121


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Nu zic ca e bun un stil de condus cu schimbari de trepte pe la 2.000 - 2.500 rpm in orice conditii de sarcina a motorului.

Insa sunt taximetristi care exact asa merg cu dci-urile (schimba intre 2.000 si 2.500 rpm), nu mai zic ca unii alimenteaza motorina de la bidon/galeata, si au ajuns cu motoarele pe la 100.000 km fara sa se blocheze din cauza depunerilor din capul pistoanelor.

Nu or fi dci-urile astea in prima parte a clasamentului fiabilitatii dar sa pice la 40.000 km din cauza stilului de condus ...... cam macane.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 30 Apr 2009, 20:15
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Hai sa spun si eu ceva pe aici.....am vb mai de dimineata cu agentul de vanzari de la Serus,de unde am luat si eu masina intrucat o cunostinta vrea sa-si ia noul clio si i-am spus si de topicul acesta,stia despre ce este vorba si mi-a spus asa: ,, duduia aia sa invete intai sa conduca un diesel si apoi sa vorbeasca,, Mi-a mai spus ca sunt perfect acoperiti si ca au facut poze pe diferite etape ale constatarilor si de asemenea s-a aratat mirat de ce se mai scrie pe aici, ca fiecare isi da cu parerea ... ca ei ca service sunt acuzati pe nedrept si ca seful de service este pornit ca la primul articol in presa referitor la furtul de piese sa se adreseze instantei cu probe.
Mi-a spus de un Megane cu ambreiajul cazut la 8000 km ca urmare a conducerii unde s-a refuzat cu argumente probate inlocuirea in garantie,clientul a inteles si a recunoscut ca o cam haraia ,frecata aiurea.....deci se poate si in garantie.
Eu am avut cu ei doar tangenta vanzarii masinii mele dar mie mi s-au parut destul de profesionisti in service-ul de pe centura,am stat acolo pana mi-a pregatit masina de livrare.
EU cred ca adevarul este undeva la mijloc.

This post has been edited by RamboX: 30 Apr 2009, 20:42


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 30 Apr 2009, 20:22
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Ce tupeu are si ala ...adica din toate marcile de masini diesel care circula in romania rino e aia cea mai amarata la care ai nevoie de scoala de soferi speciala ptr. motoarele diesel !!! Mai da-o dreaq de treaba domnu sef de service dar esti un ****! Putea sa mearga cu masina si la relanti ca nu avea voie sa se distruga motorul in 40000 km ....sa fim seriosi. Acum nu mai dam vina pe statia Peco?! e doar vina utilizatorului cu aia nu avem curaj sa ne judecam domnii de la Serus?


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 30 Apr 2009, 20:57
Post #124


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Sa recapitulam: marea dilema ramane contradictia din raspunsurile tehnice date: "lipsa compresie" + "piston blocat" + "motorul se invarte dar nu porneste" + "calamina depusa in motor" + "EGR ok" + "pompa de apa busita" + "test injectie ok" + "s-ar putea sa fie si injectoare busite".
Hai sa fim seriosi, toate astea impreuna nu se pot intampla oricum le-ai aranja (a se vedea argumentatia foarte buna a lui tiberiu.anghel de la postul #23). Oricine incearca sa spuna ca merg impreuna ne ia de fraieri. Noi fi noi ingineri mecanici de F1, dar nici batuti in cap nu suntem. Cei de la Serus cand pretind astea o fac doar in fata unei soferite foarte putin priceputa la mecanica, altfel s-ar face de ras la greu.

Impresia mea (doar o impresie) este ca n-au stiut de ce nu porneste de la prima reclamatie, au lasat-o sa plece doar ca "problema sa devina grava", iar cand a revenit s-au apucat sa incerce diverse chestii si in incercarile lor oarbe au facut ceva de-au mutat cureaua de distributie de la punctu fix (impartasesc punctul de vedere al lui luck33ro exprimat deja) si de aici bubele. Oricum raman unele aiurea: de exemplu pompa de apa: asta de la ce s-a stricat? ca doar nu are legatura cu calamina sau cu stilul de condus, decat daca crezi in Mos Craciun si Alba-ca-zapada. Ce fac ei acum este sa-si scoata basmaua curata pe spatele si buzunarul lui ailito, ca altfel ceva oameni de pe acolo trebuie sa ramana someri (e criza si e greu sa gasesti un loc de munca). Sunt sigur ca patronul Serus ar avea cu totul alta parere despre problema, doar ca nu stie de ea.

Domnul inginer de la Serus, daca citeste forumul, decat sa ameninte cu Justitia, mai bine ar pune mana si-ar scrie (negru pe alb pe hartie, cu semnatura si nume in clar) o explicatie tehnica (doar e inginer auto) despre simptome, manifestari, investigatii, constatari si solutii tehnice de reparare adoptate. Sa lege totul intr-o explicatie logica si sa ne dea pe spate. Asa ne-ar inchide gura la toti si ar face si o buna reclama service-ului.
Pana n-o sa produca asa ceva, service-ul SERUS are parte de campania de promovare pe care o merita, iar discutiile de aici vor continua.


Sunt destui useri pe forum cu Clio 3 diesel care demonstreaza ca masina tine mult si bine si fara un condus "perfect adaptat pentru diesel". Oricum, experienta statistica a forumului a aratat ca condusul subturat genereaza primele probleme in alte parti (EGR in special) si nu blocarea unui piston si stricarea pompei de apa. Desi sunt colegi care au o parere proasta despre Clio 3 (e dreptul lor), majoritatea suntem enervati pentru ca stim ca motorul asta nu se strica asa la 40.000 km. Stim pentru ca avem astfel de masini si mergem cu ele zilnic.

N-o fi motorina din Romania de cea mai buna calitate, da' prea s-au invatat toti mecanicii, cum gasesc ceva, cum e motorina de vina. Si ei pun carburant de la aceleasi statii ca si noi, dar a dracu' motorina/ benzina, numai in masinile noastre e naspa si strica motorul, in ale lor e brici. N-am auzit o data sa spuna un mecanic, uite motorina proasta si uite testul de laborator, uite filtrul de benzina imbacsit sau alte asemenea. Afara n-auzi asa ceva, ca daca spun asta si nu pot proba, se aleg cu un proces din partea benzinarului de nu se vad.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Apr 2009, 22:08
Post #125


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(RamboX @ 30 Apr 2009, 20:15)
Mi-a mai spus ca sunt perfect acoperiti si ca au facut poze  pe diferite etape ale constatarilor si de asemenea s-a aratat mirat de ce se mai scrie pe aici, ca fiecare isi da cu parerea
*


Eram sigur ca si-au facut poze si eu personal sunt convins ca piesele, in cazul unei analize, pot oferi un verdict clar dpdv tehnic, oricare ar fi el.


QUOTE(aphophis @ 30 Apr 2009, 21:03)
Interesant cum poti sa consideri o masina janghina pe baza unui caz singular
*


Da, interesant cum unii sunt detinatorii adevarului absolut. Motoarele se mai si strica, chiar si la Renault, chiar si la 40.000 km.
In Romania un dci face 40.000 km in 3 ani, in Vest dieselul are 40.000 de km dupa 3-4 luni.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 May 2009, 00:20
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(RamboX @ 30 Apr 2009, 20:15)
Hai sa spun si eu ceva pe aici.....am vb mai de dimineata cu agentul de vanzari de la Serus,de unde am luat si eu masina intrucat o cunostinta vrea sa-si ia noul clio si i-am spus si de topicul acesta,stia despre ce  este vorba si mi-a spus  asa: ,, duduia aia sa invete intai sa conduca un diesel si apoi sa vorbeasca,, Mi-a mai spus ca sunt perfect acoperiti si ca au facut poze  pe diferite etape ale constatarilor si de asemenea s-a aratat mirat de ce se mai scrie pe aici, ca fiecare isi da cu parerea ...
*



Pai si de ce nu avem voie sa ne dam cu parerea ? De-aia e o tara libera.

Mare parte din agentii de vanzari habar nu au cu ce se mananca o masina. Nu neaparat de la Renault, de pe la toate marcile...

Oricum bate campii cu condusul diselului... asta explicatie de-aia romaneasca gen "asa face toate" sau "e motorina proasta".

Sa explice el cu cuvintele lui ce treaba are pompa de apa cu condusul.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 1 May 2009, 07:02
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna tuturor !
Agreez parerea lui Tudor ! Multumesc !

Titlul initial al postului meu era ..."demarare dificila" sau cam asa ceva .. si nu "experienta URATA'..Pina la urma nu stiu daca in alt Service nu s-ar fi produs altceva si mai urat ! E un Service din Romania.. asta e ...experiente bune/rele avem cu totii !
Referitor la pareri .. "..duduia sa invete sa conduca un diesel"..mi se pare de cea mai joasa speta ! Este de un misginism fara margini ! Intotdeauna clientul, mai ales daca e femeie, e de vina. Nu o sa mai comentez pe acasta tema ca nu are rost ! Va asigur insa ca am condus cit mai corect posibil, si nu am ce sa-mi reprosez ! Am mers zilele astea co colegi du "diesel"..ce au ajuns la peste 60 000 ( Renault, Fiat, WW) si am fost atenta la regimul de viteza/turatie/trepte ! Repet: NU am ce sa-mi reprosez !

"..poze pe etape ale constatarilor " Dati-mi voie sa ma indoiesc ..la "etape"
Da.. au facut poze sa justifice la VoceaClientului ! Dar nu "pe etape"..ci dupa ce era totul bucatzi smile.gif
Nu i-am amenintat cu Justitia nici pe departe ! Am fost nemultumita ca la primul semnal al "demararii defecte "..am fost trimisa acasa ..iar acum mi se spune "..dar nu v-am luat bani" Eu nu m-am dus acolo pentru gratuitate si nici ca ..n-aveam ce face in dupa-amiaza aceea ! M-am dus pentru un diagnostic ! Masina aia pornea atunci, ..dar ei cred partial clientul(mai ales femeie smile.gif)..vor "o replicare", ce in conditii de motor cald nu s-a produs ! Nici un test suplimentar nu s-a facut , au spus asta (de unde si gratuitatea) .. au pornit/oprit si gata ..d-aia am stat acolo 4 ceasuri??? !

Am vrut insa o supervizare penru un defect atat de major, la 40 000 km ! E dreptul meu sa ma sigur ca totul se face corect pe banii mei, dar asta in Romania deranjaza ! Daca este corect, ma intreb de ce deranjaza ???
Dece si acum "ciocu mic si jok de glezne ??" Dece si acum ..."..hai Sefu, ..poate ..stiti .. "

E dreptul meu sa imi pun 1000 de intrebari, sa discut cu alti proprietari (aceluiasi tip de masina )...sa impartim intrebari si raspunsuri , pe care fiecare le filtreaza/intelege/exprima atat cit poate ! Nu discutam despre o masina cu 100 000 km ..ci despre una relativ noua, in care, personal am avut mare incredere in privinta fiabilitatii !

O sa va scriu ..deznodamantul final, sper saptamana viitoare ! Acu ..e liber si nu lucreaza ..
Toate bune si in WE bun tuturor !



--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 1 May 2009, 08:34
Post #128


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Eu m-am abtinut sa comentez textul cu "duduie" atribuit inginerului, tocmai pentru ca e doar atribuit, nu am certitudinea ca exact asta a fost exprimarea. Am ales totusi sa o las, pana la proba contrarie RamboX a spus ce a auzit, asa ca ramane ca sa vada toata lumea cum se pune problema. Unii oameni, cand se enerveaza putin, isi dau toata arama pe fata.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 1 May 2009, 09:03
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




@Tudor : merci
Da..poate ai dreptate cu "duduia"..dar era ..intre " ..."..deci am presupus ca asta auzise !
Desigur "cazul..duduiei" ce s-a plins la "Voce ".. a ajuns la urechile tuturor ..inclusiv agenti de vinzari ..ca na .. asa-i la noi ! numai ca atitudinea agentului in cauza nu a fost corecta: incercarea de a apara "marca" prin a jignit clientii !
Acum astept.. "repercursiunile indraznelii de a comenta" (pe forum, Voce, etc) ! Eu sper..totusi ... in corectitudine si lucrare bine executata ! Ar demonstra profesionalism ! Si daca totusi cineva de la SERUS citeste pe forum, as vrea sa afle ca... in "masochismul meu" ..in viitor, tot la ei o sa ma duc ! tongue.gif
1 Mai ..cu Soare ( ca 2 Mai o sa fie cu ploaie sad.gif(


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 May 2009, 10:36
Post #130


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(ailito @ 1 May 2009, 17:03)
Eu sper..totusi ... in corectitudine si lucrare bine executata ! Ar demonstra profesionalism !
ailito, te amagesti degeaba. Nu exista corectitudine si profesionalism si cei de la serus au demostrat asta. Mizeriile cu motorul rupt la 40k km sunt vrajeli. Daca ii pui pe meseriasii din service sa-ti desfaca alte 10 motoare identice cu al tau, care functioneaza perfect, vei constata ca toate au depuneri de calamina! E jenant din partea lor sa insiste in continuare cu atitudinea asta mizerabila. Daca au onoare, bun simt si respect de sine, cei de la serus ar trebui sa inceteze cu prostiile astea.
Sa nu mai zic de piesele pe care ti le-au aratat. Nu iti poate garanta nimeni ca ce ti-au aratat ei sunt piese din motorul tau. Dupa cum, ei nu iti pot garanta nici ca iti schimba toate piesele alea pe care tu vei plati zeci de milioane. Ti le trec pe factura dar pe masina ai de fapt tot piesele vechi, iar ei le scot bine-mersi la vanzare prin prieteni sau pe net. Eu, spre rusinea mea, am cumparat de pe net piese de origine pentru Megane 1, in ambalajul original, care avea pana si etichete cu service-ul destinatar smile.gif
Pentru binele tau, nu crede in minuni, mergi pe mana lui Tudor, fii ferma si apara-ti drepturile.
QUOTE(ailito @ 1 May 2009, 17:03)
Si daca totusi cineva de la SERUS citeste pe forum, as vrea  sa afle ca... in "masochismul meu" ..in viitor, tot la ei o sa ma duc !   tongue.gif
Cel putin, bine ca esti optimista. Dar ai grija ca o faci pe banii tai smile.gif

This post has been edited by adip: 1 May 2009, 10:37


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 1 May 2009, 10:38
Post #131


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Alo, ce faceti domnilor, transformati discutia in refulari personale?? Cam asa ceva citesc pe-aici!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 1 May 2009, 13:29
Post #132


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Am sters "derapajele", asa ca o parte dintre mesaje au ajuns la cos. Supararea e una, dar limbajul civilizat nu trebuie sa aiba de-a face cu asta. Aviz amatorilor! Rabdarea mea are limite! Discutam o situatie si o atitudine, nu o persoana anume. Multumesc.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 6 May 2009, 11:56
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Domnilor
Am fost langa ailito si am studiat pistoanele si chiuloasa respectiva.

Masina nu mai avea compresie intrucat segmentii de foc erau total ingropati in santurile de pe piston. Pistoanele aratau de parca statusera in apa. Daca dadeai cu mana pe ele, se simteau clar asperitatile create de depuneri.

Nu fac comentarii asupra stilului de condus al lui ailito dar toata lumea stie ca daca vrei sa mentii o masina, ii mai dai si un pic de jar pentru a mari presiunea uleiului si a inlatura calamina ce tinde sa se depoziteze. Lucru valabil si pentru diesel si pentru benzinar.

Ceea ce le reprosez celor de la Serus este faptul ca au impresia ca suntem toti ageamii in materie de mecanica.
Au sustinut sus si tare faza cu compresia 0. Sa fim seriosi. Nu exista asa ceva atata vreme cat exista un piston in cilindrul ala.
Au documentat reparatia cu picioarele. Au zis ca schimba segmentii, dar nu apare nici o manopera de scos pistoane din bloc. Daca e sa faci o reparatie de calibrul asta si din cauza de calamina de ce nu cureti naibii si EGR-ul ala?

In plus, domnul inginer se oftica instantaneu daca vede ca discuta cu cineva care a mai vazut reparatii de genul asta la viata lui.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 6 May 2009, 12:01
Post #134


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Eu in continuare nu cred ca ce ai vazut tu sunt pistoanele cu care a fost livrata masina lui ailito.

Nu-mi pot inchipui cum e posibil sa distrugi segmentii in 40k km.

Camasile cum erau?

Chiulasa?



--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 6 May 2009, 12:03
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Domnu inginer se oftica doar intr-un singur caz: atunci cand nu e stapan pe meseria lui si cand se stie cu musca pe caciula mad.gif
Parerea mea e ca nu sunt pistoanele originale din masina respectiva, Oricat de varza ar fi un motor sau un sofer, nu poate ajunge in halul in care povestesti tu la 40000 km... Renault s-ar duce pe copca rapid in cazul asta! Pai aici nu mai e vorba de fiabilitate slaba ci de o proasta proiectare!!!


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcs
post 6 May 2009, 14:08
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 8 November 08
From: Bethoncourt, FR




Toti segmentii de foc? Cum oare, ca normal ar fi fost sa cada pe rand intr-un ritm rezonabil, astfel ca scaderea de putere ar fi fost sesizabila? Daca segmentii erau dusi, de ce nu aparea si pierderea de ulei ? Iar la 40 k km ....
Pai pana si la Dacia 1300 din '77 ( a tatei ) m-au tinut segmentii vreo 75 k km, si atunci a aparut o pierdere de ulei sesizabila, iar cand am demontat motorul am gasit un segment decalit ( asta pentru ca pe de o parte am facut poligonul cu ea de zeci de ori pe cand faceam scoala de soferi in '81, iar pe de alta ca tata i-a dat talpa la 120 intr-a III-a, de bucurie ca intrasem la facultate, si s-a prins sa schimbe viteza dupa vreo 10 km )


--------------------
Dacia/Renault/MB Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e - HA308MV 05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 6 May 2009, 14:38
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna la toti !
Toate manifestarile masinii pe care am condus-o cu toata grija, atentia si priceperea posibila,(... ca NU am cistigat-o la LOTO ci am muncit pentru ea !) le-am descris in postarile anterioare ! Repet : in afara de pornirea la a 3 cheie nimic, perceptibil de mine , nu a fost semnalat !
Refuz sa cred ca totul este datorat exclusiv stilului de a conduce !!
Ii multumesc lui Johny ca m-a insotit la Serus. Ce pot sa zik mai mult decat v-a spus el ? Pot sa suspectez ca nu erau piesele masinii mele ? Poate ca da .. pentru ca ..la un Service al anului 2009 nu te astepti sa le gasesti intr-o cutie de carton fara identificare ! Dar poti sa spui ceva ..cind subtil ti se "bate obrazu" ... ca "...v-ati plins la Voce" ??
Si apropo de Voce .. nu au dat nici un semn ! Nimic ! Cit timp au nevoie sa comunice Clientului rezultatul ? In ce mod o fac ? (posta, email, telefon ??) Am senzatia ca masina o sa fie reparata .."incet ..incetiosor .;si pi lok" .. tocmai ca am indraznit sa vorbesc ! Macar sa fie facuta bine ..am ajuns sa nu-mi mai pese cit sta acolo !
Deci azi sun 2 saptamani si masina e tot acolo .. Sper sa fie gata spre finele saptamanii ..dar nu am nici o certitudine pentru ca numai spunand la telefon numarul masinii si oamenii devin "scumpi la vorba" ! Incredibila atitudine ! Bref ..asta e !
Impartim idei/impresii/experiente fara sa atacam pe nimeni ci doar sa invatam sa fim mai precauti, dar niciodata nu suntem suficient de "blindati" pentru ceea ce ni se poate intimpla!
O zi buna


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 6 May 2009, 15:05
Post #138


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(ailito @ 6 May 2009, 22:38)
Pot sa suspectez  ca nu erau piesele masinii mele ?
Da, exact asa s-a intamplat. Romanii nu au inventat hotia, dar au dus-o la perfectiune, iar service-urile auto sunt cel mai bun exemplu de cate manevre se pot face pe banul clientului.
Ai avut de a face cu niste hoti in service, de la primul pana la ultimul. Din pacate asta e situatia, cu tot ajutorul lui Johnny78 nu poti evita teapa cata vreme ai de-a face cu asemenea ****.
Imi pare rau pentru tine. Poate ca cineva de la renault Romania, sau Franta, va afla de mizeria asta si va face mai multe cercetari. Altfel, nu vad de ce ai mai continua sa perseverezi in increderea fata de un producator care ti-a inselat increderea prin oferirea unui serviciu de orice critica.
Bafta!

This post has been edited by Tudor: 6 May 2009, 16:26


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 6 May 2009, 15:26
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Fa-le poze la pistoane si spune-le si vitejilor din service ca le trimiti in Franta la specialisti sa vada si ei ce motoare au proiectat....in 40000km. Cat despre **** care ti-au batut obrazul, poti sa-i iei putin de urechi si sa le aduci aminte ca pe banii tai poti sa-ti faci masina in orice service si sa suni pe cine ai chef oricand vrei !! mad.gif mad.gif
Incredibil ce tupeu pot avea....****

Editat de Moderator: Limbajul colorat si generalizarile gratuite nu isi au locul aici!

This post has been edited by Tudor: 6 May 2009, 16:28


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 6 May 2009, 16:16
Post #140


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




fa o sesizare si la renault franta. asa frumos, cu explicatii, cu nemultumiri...etc.
sesizarile facute la RR am impresia ca-s cam degeaba.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 6 May 2009, 19:53
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




In ce stadiu sunt cu reparatiile? Motorul tot desfacut este?


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 6 May 2009, 19:57
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




QUOTE(luck33ro @ 6 May 2009, 12:03)
Domnu inginer se oftica doar intr-un singur caz: atunci cand nu e stapan pe meseria lui si cand se stie cu musca pe caciula  mad.gif 
Parerea mea e ca nu sunt pistoanele originale din masina respectiva, Oricat de varza ar fi un motor sau un sofer, nu poate ajunge in halul in care povestesti tu la 40000 km...  Renault s-ar duce pe copca rapid in cazul asta! Pai aici nu mai e vorba de fiabilitate slaba ci de o proasta proiectare!!!
*


fara suparare, dar proasta proiectare s-ar vedea pe un numar mult mai mare de masini, ar trebui sa fie sute, miii de masini cu problema asta. Ai tu documentat ca exista probleme generalizate in genul problemelor insirate de colega de forum?

Cat despre faptul ca nu poti paradi o masina in 40.000 de km laugh.gif , is km mai mult decat suficienti sa strici o masina, mai ales un diesel, care necesita un stil de condus mai diferit fata de benzinara. Vezi ce a zis colegul johny care a VAZUT masina.


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 6 May 2009, 20:09
Post #143


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(luck33ro @ 6 May 2009, 13:03)
... Oricat de varza ar fi un motor sau un sofer, nu poate ajunge in halul in care povestesti tu la 40000 km...  Renault s-ar duce pe copca rapid in cazul asta! Pai aici nu mai e vorba de fiabilitate slaba ci de o proasta proiectare!!![/b]
*



Cred ca colegul luck33ro a vrut sa spuna : "Pai aici nu ar mai fi vorba de fiabilitate, ci de o proasta proiectare!!!". Adica daca luam de bun ce spune inginerul, asta ar insemna ca motorul e prost proiectat. Ori daca ar fi asa, mult mai multe motoare ar avea aceasta problema, mai ales ca prin oras se poate vedea usor ca este un model cu "priza mare" la soferite.

Va rog, hai sa nu mai ne certam pro-contra Renault. Nu e locul aici, nu mai incercati sa deturnati discutia catre propriile voastre concluzii. Haideti sa discutam situatia si sa lasam fiecare cititor sa traga propria concluzie. Nimeni nu detine adevarul absolut si fiecare are dreptul la propria opinie.

Atentionare! adip, luck33ro si aphophis: am mai sters anterior postari ale vostre din acest topic. Daca ma fortati sa mai sterg o data, se lasa cu sanctiuni serioase (ca sa fie si pentru stergerile anterioare). Multumesc pentru intelegere.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 May 2009, 20:40
Post #144


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(ailito @ 6 May 2009, 14:38)
Pot sa suspectez  ca nu erau piesele masinii mele ?
*



QUOTE(adip @ 6 May 2009, 15:05)
Da, exact asa s-a intamplat.
Ai avut de a face cu niste hoti in service, de la primul pana la ultimul.
*


adip, inutil sa te pun sa-ti demonstrezi afirmatiile. Tu stii si gata. Asa e pe forumul asta.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 6 May 2009, 21:03
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




QUOTE(Tudor @ 6 May 2009, 20:09)
Cred ca colegul luck33ro a vrut sa spuna : "Pai aici nu ar mai fi vorba de fiabilitate, ci de o proasta proiectare!!!". Adica daca luam de bun ce spune inginerul, asta ar insemna ca motorul e prost proiectat. Ori daca ar fi asa, mult mai multe motoare ar avea aceasta problema, mai ales ca prin oras se poate vedea usor ca este un model cu "priza mare" la soferite.

Va rog, hai sa nu mai ne certam pro-contra Renault. Nu e locul aici, nu mai incercati sa deturnati discutia catre propriile voastre concluzii. Haideti sa discutam situatia si sa lasam fiecare cititor sa traga propria concluzie. Nimeni nu detine adevarul absolut si fiecare are dreptul la propria opinie.

Atentionare! adip, luck33ro si aphophis: am mai sters anterior postari ale vostre din acest topic. Daca ma fortati sa mai sterg o data, se lasa cu sanctiuni serioase (ca sa fie si pentru stergerile anterioare). Multumesc pentru intelegere.
*


Tudor ai prins esenta postarii mele era o reactie dedusa din afirmatiile inginerului wacko.gif Cred ca nu mai postez aici, ca eu am boala pe indivizii astia din reprezentante - se cred ei specialisti mondiali si la prima problema aparuta trebuie sa desfaca motorul bucatele ca sa vada ce are de nu porneste biggrin.gif
@ Maximusu la ora actuala motoarele moderne diesel (deci si DCi) se conduc ca stil f. apropiat de benzinare...


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 6 May 2009, 21:20
Post #146


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(hellcat @ 6 May 2009, 21:40)
adip, inutil sa te pun sa-ti demonstrezi afirmatiile.

Dar parca nici sa caleze un motor la 40.000km din cauza ca "nu stie sa conduca un diesel" - explicatia neoficiala a celor de la Serus (ma abtin sa-i etichetez deocamdata).
Sa admitem totusi prin absurd ca ei sunt bine intentionati si biata posesoare e spaima dci-ului. Cum ramane cu piesele de pe deviz care n-au nici o legatura cu propriul lor diagnostic?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 May 2009, 08:42
Post #147


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai daca discutia incepe prin admitere la absurd...acest topic nu e decat o incercare de denigrare a unei reprezentante!!

Poate proprietara chiar nu stie sa conduca un diesel...in acest moment eu nu pot sa-mi fac o idee pentru ca nu am cum!!

Piese de pe deviz care nu au legatura cu interventia??...ok, ceri explicatii...daca nu esti multumit, pe baza acestor fapte concrete, actionezi in consecinta...cum ar trebui si cum este corect.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 7 May 2009, 09:19
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




Scoala de soferi am facut-o pe o masina cu motor pe benzina dar prima masina pe care am condus-o a fost una cu motor diesel (1700cc, 60cp TD) pe care am impartit-o cu matusa mea care in aceeasi perioada era tot incepatoare. Masina nu avea turometru asa ca o conduceai dupa ureche adica cand zogomotul din masina te deranja schimbai viteza, matusa mea pleca de la semafor in marea majoritate a timpului cu viteza a treia si cand avea viteza necesara schimba a doua, viteza maxima era de 145km/ora si pe care o mentineam cat era posibil. Ce vreau sa spun este ca nici unul nu ne pricepeam la condusul unei masini diesel din contra mai faceam si lucruri care in mod normal ar fi trebuit sa-l puna pe butuci si singura problema pe care a avut-o in 60.000km a fost bujia incandescenta care a fost inlocuita(in jur de 40.000km) si asta dupa ce nu a mai pornit deloc motorul (mult timp pornea foarte greu).

Nu mi se pare corect sa dai vina numai pe sofer si pe stilul de condus la 40.000km mai ales ca nu se spune pe nicaieri ca ar trebui sa-si achizitioneze acest motor numai persoanele care cred ca au experienta sau stiu sa conduca un diesel. Producatorul deasemenea acorda garantie de 4 ani sau 100.000km si nu cu conditia unui stil de condus adaptat diesel.


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 May 2009, 09:45
Post #149


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Punctul meu de vedere, ajutat si de o oarecare experienta Renault, e ca motorul masinii a avut piese cu defect sau defect la montaj...care au tinut 40.000km.
Garantia a fost de 2 ani sau 100.000km...in perioada asta se pot face 1000km (cunosc cazuri) sau 60.000km pe an. Ghinionul a facut ca defectiunea sa apara dupa iesirea din garantie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 7 May 2009, 10:03
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna la toti,
@hellcat si @MMVI posarile voastre mi se par pertinente ! Am repetat ca nu sunt incepatoare, ca n-am pus nici un motor pe butuci, si ca chiar daca nu am mai condus diesel am invatat sa 'aud" o masina si sa o conduc (uneori si mai nervos )! !
Nu pot sa cred ca sunt "spaima diesel" smile.gif ..cum nu pot crede ca toti mosii si babele din Franta conduc sportiv smile.gif) Sa fim seriosi !

Am postat aici pentru a ..impartasi experiente si nu pentru a denigra vreun Service sau vreo Reprezentanta ! Pina la urma fiecare Unitate isi cistiga prestigiul in felul ei ! In ce ma priveste, marca Renault mi-a iesit de pe lista ...Este o experienta personala foarte urata !

In legatura cu piesele care nu au legatura cu defectiunea, va imaginati ca intri pe un teren "minat" .. pentru ca ti se spune .. "da ...dar .. si asta e uzata..si pe urma sa nu veniti..bla..bla..ca asa-s romanii " Si e normal ca fiecare piesa sa fie uzata dupa 40 000 km nu ? Care-i limita uzurii ? Nu ma pot pronunta ca si profan ! Asa ca ..iau de buna ce mi se zice !
Tot ce mai sper acum este sa fie reparata bine .. Nu mai am tragere de inima sa o conduc .. e ..o mare deceptie !
Sa aveti o zi buna


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 16:13
Dacia