Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III
![]() ![]() ![]() |
Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III
aleksanders |
![]()
Post
#181
|
||
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
|
||
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|||
ailito |
![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
heloo
Deci raspunsul de la VC e copy/ paste din Elmail nicio litera schimbata Mai sunt 2 fraze de bla bla ..la inceput si sfarsit ! Sunt de acord cu voi ca e un raspuns jenant ..dar ce le pot face ? Cit am platit ?? ....am scris intr-un alt post ! destul de mult ... Ce o sa fac ? Sincer ..nu stiu .. un WE bun, O sa mai trec p-aici ..din cind in cind "drive safe" |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
Tudor |
![]()
Post
#183
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
ailito, ma bucur ca ai masina din nou, ca merge bine si ca te poti bucura de ea.
Eu unul nu cred ca merita vanduta. E o maisna buna, sincer tind sa cred ca a fost un viciu de fabricatie combinat cu o delasare si/sau lipsa de profesionalism in a recunoaste o avarie din partea service-ului. Dupa toate tevatura asta, eu cred ca ce au pus in loc e sigur nou si ok si ca macar acum s-au asigurat ca ceea ce e facut e facut bine. Din punctul meu de vedere, Serus are o bila neagra pentru ca: - nu si-a asumat greseala de a te trimite la plimbare cand ai reclamat prima data problema, - te-au tratat intr-un mod cel putin neelegant - nu ti-a oferit justificari temeinice si detaliate asupra celor constatate si a lucrarilor efectuate. Alaturi de Serus, o alta bila neagra (poate chiar mai neagra decat a service-ului) are si Vocea Clientului Renault Romania, care nu ti-a acordat suportul necesar (acest "serviciu" fiind defapt chiar obictul de activitate si ratiunea de a fi ale VC ReRo), care ti-a oferit un rapsuns JALNIC, neverificat tehnic si in care nu si-a asumat in nici un fel rapsunderea pentru cele intamplate intr-un service autorizat de ei. Concluzia ramane aceeasi, trist si jenant. Tu nu le poti face nimic, noi toti le putem arata barna din ochi si poate ca acest topic va ajunge si la urechile directorilor mari din ReRo, care fortati de criza asta (care are si ea aspectele ei pozitive prin faptul ca inteteste concurenta si cerne valorile) vor regandi modul in care trateaza cu service-urile autorizate si in care ofera un suport real clientilor. Ceea ce ti-au oferit tie, nu se cheama suport, e doar o incercare esuata a unui angajat de a-si justifica salariul pe care il primeste. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
@ailito:
Draga Otilia (cred ca asta inseamna ailito..) ma bucur ca ti-au reparat in sfarsit masina. Dincolo de cheltuiala f. mare ( 6168 lei, daca a ramas factura ca in postarea ta #18), cred ca ai avut o perioada tare agitata, cu multe suparari si dezamagiri. Au trecut insa toate, incerca sa le uiti. Sa fii sanatoasa si sa faci cat mai multi km cu masina, fara incidente. Vorba ta: drive safe ! This post has been edited by Batrânul: 15 May 2009, 18:45 |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
CGB |
![]()
Post
#185
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 19:35) Dar azi am primit si raspunsul de la VC: redau pe scurt: "analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs. In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului." hai bai nene, da-o-n spume de treaba. asta e raspuns!?!?! ma abtin sa mai zic ceva de serus si RR si dci, ca-mi iau ban. noi sa fim sanatosi. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
hellcat |
![]()
Post
#186
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Renault Romania pacatuieste grav si sper sa si plateasca datorita nesimtirii si indolentei de care da dovada. Este o mare clica formata din persoane promovate, in nici un caz pe criterii profesionale, si care tin bine de scaune.
Sunt satul de impingatori de aer...pardon, manageri de zona care gaseau repede solutii...vanzarile scadeau pentru faptul ca masinile nu erau aranjate pe culori in parcul de stocare! ![]() Noi, comunitatea asta, suntem niste maimutoi in ochii lor... ...lasa, lasa ca se intoarce roata si o sa invatati sa ne respectati, ca-n Franta!! Ma opresc aici....rusine!! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
adip |
![]()
Post
#187
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Cu servicii de genul 'te-am ars fraere' nu reusesti sa rezisti prea mult.
Nu pot decat sa ma declar complet dezamagit de faptul ca acel serviciu, numit vocea clientului, nu e de fapt altceva decat vocea service-ului autorizat renault, unde s-au schimbat piese de 60 de milioane fara sa se poata justifica necesitatea lor. Rusine renault romania, sa aveti parte de un faliment placut. E Unul sus, acolo, care le vede pe toate, mai devreme sau mai tarziu fiecare pasare pe limba ei piere, pana la urma fiecare va plati pentru hotiile pe care le comite. Pe de alta parte, sunt curios ce parere ar avea renault franta despre toata povestea asta. O alta problema, mai generala, din care de fapt decurge situatia particulara discutata aici, e ca in Romania furatul si fraieritul au devenit atat de comune, fac parte atat de adanc din cotidian, incat nici macar furatul caciulii nu mai impresioneaza pe nimeni. L.E. Ca sa nu existe alte comentarii sau discutii inutile, acelasi faliment il doresc si reprezentantelor altor marci, care isi bat joc de clienti in acelasi stil in care o face renault romania. This post has been edited by adip: 16 May 2009, 03:23 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
andu911 |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Eu tot ce pot sa va recomand este sa nu va mai duceti in serviceuri Renault... sau in service'uri care reprezinta o anumita marca.
Duceti-va in service'uri multi-marca... gen Augsburg. N-aveti voi Ferrari sau McLaren ca sa fie nevoie de specialisti in marca respectiva... Avem niste motoare simple si usor de reparat in orice service care dispune de un minim de echipament necesar si de un personal disciplinat si calificat. |
--------------------
-
-
-
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Am citit si recitit e cateva ori acest topic. Pe de o parte ma bucur ca s-a rezolvat problema iar pe de alta parte sunt trist deoarece unele din suspiciunile mele se adeveresc.
Ca undeva s-a gresit este cert! Explicatiile sunt penibile iar cine le-a semnat ar fi trbuit sa fie deja istorie. Din nou, nu doresc sa intru in polemici! Orice firma este "motorizata" din oameni iar acestia pot gresi dar si aici se pacatuieste, dupa parerea mea, acoperind eroarea unui om printr-un mecanism de sistem si in final prin minciuna grosolana. Concluzie: - Indiferent de situatie, cu atat mai mult in situatii care par sa devina delicate recuperati-va piesele inlocuite! Ele pot deveni subiectul unor expertize. - Pe cat posibil consultati-va cu oameni in care aveti incredere si care au experienta, cel putin, in materie de masini si tehnica, in general. Din pacate este necesara prevedere in relatia cu serviceurile. Nu va faceti iluzii ca in alta parte nu se produc erori insa acestea se "rezolva" fara sa devina facturi umflate. In cazul de fata ar merita o atenta evaluare a situatiei si actionarea in instanta. Chiar si raspunsul citat aici reprezinta o mostra de diletantism in ochii oricui are cunostinte minime. Daca, asa cum se spune, acesta a fost raspunsul "specialistilor" din service, este de inteles si ce s-a intamplat. Toate astea nu inseamna ca Renault este o "masina" proasta! Inseamna doar ca, din nou se dovedeste ca la noi, tupeul, minciuna si diletantismul sunt virtuti! De neinteles este "vocea", care se face partas la gainarie! Restul este ... service! Morala: Cand intalniti oameni care va spun: "Am gresit, imi pare rau! Haideti sa gasim o cale ..." nu-i condamnati, ar trebui sa-i apreciati! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
ailito |
![]()
Post
#190
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
Buna la toti si merci pentru comentarii !
@tudor ..ai perfecta dreptate ! Raspunsul de la CV l-as traduce si FWD la Renault France ! E ..jenant ! Practic ei au telefonat la Service .;au notat ce au spus aia ..si asta a fost expertiza lor ???? @adi_ar : da ai sintetizat bine ..asa ..ca la scoala: "ce invataturi tragem" ![]() Mie mi-au oferit piesele intr-o cutie. Si .;ca sa va amuzati/enervati .;dupa caz, ii spusesem ingenerului ca daca tot o are acolo sa faca si revizia la 40 000 (aveam 39 800 !) Imi zice ca da ..;(trebuiau inca 2 filtre schimbate in afara de ulei si filtrul aferent !) Evident ca NU a facut-o ..m-a chemat in alta zi .;si uite asa am platit complet(-filtru d eulei si uleiul !) + 2 ORE MANOPERA ... aprox 600 RON ..ca de ..unde au mers miile merg si sutele ![]() Bilantul reviziei : super masina..n-are nicio problema ! Bon ..acu sunt in marea dilema a Benzinariei : UNDE sa ma duc .. ca la MOL unde fusei vreme de 3 ani ..never ! PETROM Baneasa imi e in drum ! E OK ? In rest ..bine ca am luat-o ca uite pe caldura asta sa fiu pieton..parca nu ar fi bine:) Toate bune la toti si ..drive safe ! |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
adip |
![]()
Post
#191
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(ailito @ 17 May 2009, 21:56) Mie mi-au oferit piesele intr-o cutie. Nu ai nici o garantie ca ceea ce ai primit in cutie sunt piesele tale.QUOTE(ailito @ 17 May 2009, 21:56) Bon ..acu sunt in marea dilema a Benzinariei : UNDE sa ma duc .. Nu are nici o importanta, alimenteaza unde ai alimentat si pana acum. Doar nu crezi in minciunile celor din service. Gandeste-te mai degraba:- sa schimbi service-ul, desi e cam tardiv acum. La cata țeapa au dat cei de la serus, cu largul concurs al renault romania, deja ii cam doar la basca daca tu mai calci sau nu la ei in batatura. - sa continui cu demersul tau catre renault franta, daca mai energie si timp de pierdut pentru asta. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
adi_ar |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Cu parere de rau ca invetamintele le tragem din experienta ta nefericita, iti multumim pentru ca ne-ai impartasit-o!
Subscriu in mare masura la cele scrise de adip, consider inutil sa schimbi benzinaria si obligatoriu sa schimbi service-ul. Fara dorinta de galceava, daca mai ai energie (ca bani ... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
bgabriel |
![]()
Post
#193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 24 July 06 ![]() |
@ailito - sunt curios ce au zis despre rodajul motorului, daca trebuie sa faci rodaj si cati KM? Daca nu ti-au zis nimic, da un telefon si intreaba-i.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Privilege 1.6 16V
apr 2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(adip @ 17 May 2009, 14:18) Nu ai nici o garantie ca ceea ce ai primit in cutie sunt piesele tale. Ai auzit de prezumtia de nevinovatie?pt. tine orice roman din service Renault e un potential infractor? Nu are nici o importanta, alimenteaza unde ai alimentat si pana acum. Doar nu crezi in minciunile celor din service. Gandeste-te mai degraba: - sa schimbi service-ul, desi e cam tardiv acum. La cata țeapa au dat cei de la serus, cu largul concurs al renault romania, deja ii cam doar la basca daca tu mai calci sau nu la ei in batatura. Ai argumente cand spui ca au tzepuit pe cineva? - sa continui cu demersul tau catre renault franta, daca mai energie si timp de pierdut pentru asta Mie din ce am citit pe aici mi se pare evidenta o exploatare in regim subturat,proprietara a ales service autorizat,bine a facut, a platit rigorile exploatarii necorespunzatoare si asta este. Daca proprietara se considera furata poate depune plangere la politie,OPC si se cerceteaza dar numai ca exista si prezumtia de nevinovatie,orice acuzatie trebuie probata altfel...calomnia se lasa cu daune morale. corect? This post has been edited by RamboX: 18 May 2009, 17:30 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#195
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(hellcat @ 15 May 2009, 20:20) Renault Romania pacatuieste grav si sper sa si plateasca datorita nesimtirii si indolentei de care da dovada. Este o mare clica formata din persoane promovate, in nici un caz pe criterii profesionale, si care tin bine de scaune. Sunt satul de impingatori de aer...pardon, manageri de zona care gaseau repede solutii...vanzarile scadeau pentru faptul ca masinile nu erau aranjate pe culori in parcul de stocare! Trist, dar adevarat!![]() This post has been edited by IRONICK: 18 May 2009, 16:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#196
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
QUOTE(RamboX @ 18 May 2009, 16:38) Mie din ce am citit pe aici mi se pare evidenta o exploatare in regim subturat,proprietara a ales service autorizat,bine a facut, a platit rigorile exploatarii necorespunzatoare si asta este. Daca proprietara se considera furata poate depune plangere la politie,OPC si se cerceteaza dar numai ca exista si prezumtia de nevinovatie,orice acuzatie trebuie probata altfel...calomnia se lasa cu daune morale. corect? Rambox prietene, scuza-ma ca-ti spun ... ![]() Mersul subturat nu topeste segmentii ever... Bazaconii din astea merg spuse la un foc de tabara prin scoala generala, atat! |
--------------------
***
**
***
|
|
CGB |
![]()
Post
#197
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(RamboX @ 18 May 2009, 16:38) crede-ma ca e inutil. mai ales la politie. iar aia de la opc is oameni si ei. nu-s specialisti in mecanica auto. asa ca se uita pe 2-3 hartii (pe care aia de la serus sigur le au) si gata controlul. in romania, daca patesti o faza d-asta cu vreun service reno, singura rezolvare e la renault franta. daca nici acolo nu iese nimic, ramai pagubit. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
adip |
![]()
Post
#198
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(RamboX @ 19 May 2009, 00:38) [...] mi se pare evidenta o exploatare in regim subturat,proprietara a ales service autorizat,bine a facut, a platit rigorile exploatarii necorespunzatoare si asta este [...] Arata-mi tu un motor calat la 40000km din cauza mersului subturat si eu il mananc, piesa cu piesa. E vorba de o persoana care s-a dus cu o masina de 40000km la serus - service autorizat renault - fiindca nu ii pornea si a plecat de acolo cu juma' de masina schimbata. Mai bine zis facturata, fiindca nu se stie ce s-a schimbat de fapt. Daca tot te bagi in discutie, macar citeste cu atentie ce se discuta si abia apoi vino cu pareri. M.E. adip, mesajul ti-a fost editat, datorita limbajului trivial. O viitoare abatere va fi sanctionata. This post has been edited by hellcat: 18 May 2009, 18:54 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Tudor |
![]()
Post
#199
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
RamboX: "Nu ai nici o garantie ca ceea ce ai primit in cutie sunt piesele tale." nu e egal (in limba romana) cu "Piesele primite sunt sigur de pe alta masina." Pentru ca nu vreau sa fac trimiteri la scoala, am sa detaliez:
1. "nu ai nici o garantie" = "nu ai nici o davada irefutabila" 2. in situatia de fata: dovada irefutabila = modalitate de a demonstra, dupa cod unic de identificare al piesei, marcat in mod nemodificabil direct pe piesa, daca este cea care a fost montata in fabrica pe masina 3. singurele piese marcate unic dintr-o masina sunt caroseria si motorul 4. sistemul ISO retine doar ce piese (din ce loturi) s-au montat pe exact ce masina (astfel incat daca se gaseste o problema la un lot sa se poata rechema in service toate piesele din acel lot), dar fiecare piesa nu este marcata cu un cod unic individual, cel mai adesea fiind marcata doar perioada de fabricatie (an sau luna sau saptamana) 5. in lipsa unui marcaj unic individual, singura garantie este cea verbala oferita de service 6. garantia verbala a service-ului are lagatura directa si indestructibila cu increderea clientului in service 7. increderea este un atribut care nu are valoare prin exprimare (asa cum gresit face politia romana), ci castiga si se dovedeste prin fapte Acum, considerand toate cele de mai sus, ajungem la concluzia ca: "Nu ai nici o garantie" = "Service-ul, prin actiunile lui, nu ti-a castigat increderea necesara pentru a lua de bun ceea ce spune". Asta e doar banuiala/ suspiciune de frauda/ minciuna. Nu e acuzatie, e doar o parere/ opinie/ impresie. Prezumtia de nevinovatie exista in continuare, ceea ce vrei tu se numeste prezumtie de corectitudine, iar asta se castiga prin fapte, nu e implicita. Daca tot nu e clar, ofer spre analiza urmatoarea problema: Eu fac urmatoare afirmatie "Daca maine e insorit, eu ma duc in parc". Daca realitatea arata ca "maine" este innorat, unde sunt eu? Acasa sau in parc? ... cat despre acuzatiile de calomnie ... ma abtin sa dau raspunsul care imi sta pe limba, asa ca am sa spun doar "mai e mult pana departe". L.E.: Citatul contrat de adip (am scris in acelasi timp), mi-a atras atentie la zicala "hotul striga hotii". Exprimarea ta: "mi se pare evidenta" este fortata, conform normelor limbii romane. Despre orice ai vorbi, ori ti se pare, ori e evidenta. Nimic nu poate fi si "probabil" si "evident" in acelasi timp. Mai apoi vii cu "plateste rigorile"... mai, mai ... ce justitiar obiectiv esti !!! Ai pornit cu "mi se pare" (=suspiciune), ai continuat cu "evidenta" (=acuzatie), ai judecat singur si ai incheiat cu "plateste rigorile" (=sentinta). M-am lamurit cum vezi tu prezumtia de nevinovatie, in conditiile in care nu cred sa fi fost vreodata pasagerul Otiliei, ca sa vezi cum conduce. Prezumtia de nevinovatie o reclami doar cand te avantajeaza, dar o calci in picioare cand te incurca. 18 May 2009, 20:38: QUOTE(ailito @ 17 May 2009, 14:56) Si .;ca sa va amuzati/enervati .;dupa caz, ii spusesem ingenerului ca daca tot o are acolo sa faca si revizia la 40 000 (aveam 39 800 !) Imi zice ca da ..;(trebuiau inca 2 filtre schimbate in afara de ulei si filtrul aferent !) Evident ca NU a facut-o ..m-a chemat in alta zi .;si uite asa am platit complet(-filtru d eulei si uleiul !) + 2 ORE MANOPERA ... aprox 600 RON ..ca de ..unde au mers miile merg si sutele ![]() Asta arata ca cei din service-ul Serus nu numai ca sunt neeleganti (de asta pe mine unul m-au convins deja), mai sunt si rai si razbunatori. Este clar pentru oricine ca nefacand revizia impreuna cu reparatia, vor irosi uleiul si banii Otiliei. Si au facut-o ca sa ii plateasca "nerusinarea" de a scrie aici pe forum si de suna la Vocea Clientului. Asta arata caracterul josnic al angajatilor Serus implicati. Raman la opinia ca mai sus de inginer, in Serus nu e cunoascut cazul. Nu exista pe lume patron sa accepte ca angajatii sai sa trateze astfel un client de buna credinta. This post has been edited by Tudor: 18 May 2009, 19:38 |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
99AIM |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Daca in service autorizat renault nu aveti incredere atunci in cine aveti incredere?
Emiterea unei hartii oficiale de catre un service agreat implica asumarea acesteia de catre RRO prin reprezentantul sau deci poate fi atacata in contencios administrativ pe baza unor expertize tehnice,exista experti agreati la judecatorie. Chiar credeti ca la cifra de afaceri a lui Serus conteaza cei 6000ron? hai sa fim seriosi..... Nu doresc sa creez pe aici polemici dar totusi un minim de decenta ar fi necesar,discutiile degenereaza.... This post has been edited by RamboX: 18 May 2009, 20:22 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Tudor |
![]()
Post
#201
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa stii ca conteaza. Fiecare inginer are plan de vanzari pe tura sa. De cand cu criza a scazut mult aglomeratia prin service-uri (...deh, multe flote stau pe tusa sau au scazut rulajul, consumabilele sunt inlocuite doar in caz de stricta nevoie, nu mai e dezmatul dinainte...), iar planurile de vanzari sunt aproape imposibil de realizat. Asta a dus la penalizari la salariu, asa ca fiecare trage cum poate sa-si faca planul. Per total Serus, 6000 ron nu inseamna mare lucru, aici ai dreptate, dar punctual pentru inginer inseamna.
Pe mine unul nu m-a deranjat ca reparatia a facut 4000 sau 6500 lei, preturile la piese sunt listate, orele de manopera sunt indicate de fabrica pentru fiecare operatiune (e adevarat cu marje, iar inginerul decide cat considera intre minim si maxim), pretul orei de manopera e listat. E corect sa faca cat reiese din calcule. Eu personal nu cred ca asta a fost un caz de furt/ inlocuire cu piese de pe alta masina, dar fiecare e liber sa creada ce vrea. Pe mine unul m-a deranjat atitudinea lor netransparenta, alunecoasa si razbunatoare. Cat despre decenta, facem tot posibilul sa o pastram in limite rezonabile. Daca exista scapari nesesizate de noi, se poate da oricand Report. Acum vorbind in general: Daca un service, oricare ar fi el, considera ca, in urma unei atitudini similare ca a celei exprimate de Serus fata de Otilia, clientii ar trebui sa inteleaga ca a face publica o situatie neplacuta te arde la buzunar, eu le-as recomanda sincer sa isi angajeze noi directori si profesionisti de marketing si/sau relatii publice. Niciodata si nicaieri in lume, clientii nu inteleg asta. Cand sunt "arsi" pentru ca au facut public un caz neplacut, clientii nu inteleg sa-si tina gura, ci vor vorbi intre ei, mesajul prin viu grai circula repede si face ca tot mai multi sa ocoleasca respectiva firma prestatoare, iar pe termen mediu si lung asta "arde foarte rau" firma si pe angajatii sai. Nimeni nu e dispus sa faca reclama pozitiva pe gratis, dar reclama negativa pe gratis e in firea omului sa faca, oriunde pe planeta asta. Cine nu intelege ca reclama negativa arde foarte rau si circula mai repede si infinit mai ieftin decat reclama pozitiva, e condamnat sa afle asta pe pielea lui, "the hard way" cum spun americanii. Legile naturale ale pietei, la fel ca si legile naturale ale razboiului, sunt indestructibile, iar cine nu le respecta va suferi de pe urma lor. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(RamboX @ 18 May 2009, 20:17) Daca in service autorizat renault nu aveti incredere atunci in cine aveti incredere? ... Chiar credeti ca la cifra de afaceri a lui Serus conteaza cei 6000ron? hai sa fim seriosi..... Nu doresc sa creez pe aici polemici dar totusi un minim de decenta ar fi necesar,discutiile degenereaza.... Chiar ma intreb si eu in cine sa mai am incredere daca in service autorizat nu mai am. ![]() Cat despre cifra aia de afaceri fabuloasa....era o zicala ceapista pe vremea tovarasului..."spic cu spic se face snop". 6000 de colo 5000 de dincolo si uite asa se fac banii ca doar Otilia nu o fi singura patita. Ea e membra a unui forum si ne-a impartasit patania ei. Forumul are fix 44352 de membri dar numarul asta e mic fata de marea masa a posesorilor de renault care nu mai apuca sa se planga nicaieri. Cum am spus am fost testat si eu in vreo trei randuri ( e adevarat ca nu la Serus...in alte parti) dar nu am pus botul pentru ca eram de ceva vreme membru al forumului si mai invatasem cate ceva. Probabil ca turbina mea ar fi fost data la curatat/reconditionat pe 1000 de lei si revanduta eventual tot mie cu 4500. Imi permit sa-ti atrag atentia ca ai ocolit raspunsul la problema ridicata de Adip: "Arata-mi tu un motor calat la 40000km din cauza mersului subturat si eu il mananc, piesa cu piesa." |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
St |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RamboX @ 18 May 2009, 21:17) Pai cum sa ai incredere in cine zice asa ceva? QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 20:35) "analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs. In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului." Sau care dupa ce demonteaza tot motorul, spune ca la final s-ar putea sa aiba si injectoarele nevoie de inlocuire, ca s-ar putea sa fie stricate. Sa fim seriosi...pe alea le pot verifica in 2 minute cu un test CLIP. |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ailito @ 24 Apr 2009, 18:41) iata ce declara in factura trimisa pe Email Fara TVA demontare/montare pompa de apa : 420 inlocuire ulei si filtru: 32.5 demontare/montare carter inferior: 203 control injectie cu tester 32.5 test compresii 40 demontare/remontare chiulasa 819 inlocuire simering iesire arb came: 21 revizie chiulasa 560 inlocuire pompa apa 253 antigel 88 set distributie 421 set curea+rola+accesorii 333 ulei ELF 95 filtru ulei 27 set garnituri chiulasa 249 garnitura chiulasa 134 garnitura baie ulei 25 set segmenti piston 634 garnitura metal drenaj turbina 33 cuzineti 340 + suruburi..shaibe ..simering .. retul pina la 5183 +TVA = 6168 Eu vad ca un set de segmenti in Dialogys este de 43 euro. De ce la SERUS costa 150 euro fara tva( aprox 180 euro cu TVA), nu stiu... Ce mi se pare dubios... De ce a mai trecut manopera completa pentru demontare/montare pompa de apa ? Ca oricum monpera pentru demontat distributia a fost platita in demontarea chiulasei... Deci nu mai era nevoie sa demonteze distributia ca sa inlocuiasca pompa de apa... Aveau doar 5 suruburi M6 de desurubat si insurubat. Operatiune ce dureaza 15 minute maxim. Ca sa ma fac mai bine inteles... e ca si cum ai cere sa repari cutia de viteze, iar cu ocazia asta schimbi si ambreiajul, iar ei te taxeaza pentru schimbat ambreiaj, la tarif normal... ca si cand s-ar apuca sa demonteze cutia, desi cutia e demontata, pentru alta reparatie. Alte reparatii care se suprapun, ar fi inlocuire simering iesire arb came cu revizie chiulasa. Cum faci revizie chiulasa, fara sa demontezi supapele, adica mai intai axa cu came, si implicit simeringul de la axa cu came. Cum faci inlocuire ulei si filtru, din moment ce ai facut demontare/montare carter inferior ? Nu golesti mai intai baia de ulei ca sa o demontezi ? Daca ne pui la dispozitie o copie dupa factura, sigur gasim niste chestii de genul asta. Iar cu asemenea dovezi, orice reclamatie pe care o faci catre OPC, are sanse mari de succes. Asta daca tot ai deschis topicul, sa nu fie deschis degeaba. Si macar mai recuperezi si tu o parte din bani, daca e cazul. This post has been edited by andu911: 19 May 2009, 01:22 Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 74.71k ) Number of downloads: 432 |
--------------------
-
-
-
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#205
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Explicati-mi, va rog, ce poate face un utilizator de rand, indiferent cat de anti-talent este, sa strice cuzinetii la 40k km???
Trecand peste toate celelalte (posibile) magarii... inlocuirea cuzinetilor o consider cea mai grava. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adi_ar |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
andu911 a surprins foarte corect unele aspecte dar acestea ar trebui sustinute de normele de deviz specifice din care rezulta exact ce operatii/elemente cuprinde fiecare norma.
Teoretic, aceste facturi ar trebui sa cuprinda si codurile normelor, nu numai denumirea iar domeniul auto, ca si constructiile, au un nomenclator destul de bine pus la punct, din cate stiu eu. La o schimbare distributie, diferenta de manopera intre cu/fara inlocuire pompa de apa, intr-o oferta primita de mine de la un service Renault, este 43 RON - oricum mi se pare mult pentru 3 suruburi, acolo - poate au gresit ordinul de marime. Eu as cere politicos o detaliere conform unui indicator de norme deviz. Mi se pare ca aceasta calculatie a fost facuta cu patima, intr-un spirit de razbunare. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
ailito |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
@andu911 Multumesc mult ! Poate ai dreptate, eu nu ma pricep ..iar ca mine sunt cu sutele/miile ..acceptam orice actiune/manopera ce ni se pune in factura ! Dupa cum stiti asta nu ti se arata inainte ..eu em cerut-o si mi-a dat o proforma ..pe care a promis ca o mai ajusteaza
![]() M-am gindit ca , in "era informatizarii" or avea si ei un "sistem expert" de analiza si control al unei facturi in care operatiile ce se sprapun sa nu fie acceptate ! Ma insel amarnic ? Bun si la OPC ce sanse sunt ca la VC ..m-am lamurit ! |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
CGB |
![]()
Post
#208
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(RamboX @ 18 May 2009, 20:17) Daca in service autorizat renault nu aveti incredere atunci in cine aveti incredere? pai incredere nu prea mai tre sa ai in nimeni. eu de ex, de cate ori ma duc la service, desi stau cu ochii pa mecanici ca pa butelie, tot am inima indoita. ba ca poate nu strange ala bine ceva, sau nu fixeaza altceva. in romania a devenit mai mult chestie de noroc asta cu mersul in service. daca ai noroc, totul se termina cu bine. daca nu... plus ca mai e si dupa cum are mecanicu chef. poate-l prinzi intr-o pasa proasta si nu-ti face treaba ca lumea. sau poate e intr-ul gol financiar si-i tre nejte piese ca sa-si rotunjeasca veniturile. complicat, ce s-o mai sucim. si sa nu uitam ca-n orice service de la noi, lucreaza tot romani. si astia-s cam pusi pa ciordeala indiferent de locu' unde presteaza. fie ca e service autorizat, fie ca-i serviceul din coltu strazii. This post has been edited by cristib: 19 May 2009, 17:37 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
andu911 |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ailito @ 19 May 2009, 06:55) @andu911 Multumesc mult ! Poate ai dreptate, eu nu ma pricep ..iar ca mine sunt cu sutele/miile ..acceptam orice actiune/manopera ce ni se pune in factura ! Dupa cum stiti asta nu ti se arata inainte ..eu em cerut-o si mi-a dat o proforma ..pe care a promis ca o mai ajusteaza ![]() M-am gindit ca , in "era informatizarii" or avea si ei un "sistem expert" de analiza si control al unei facturi in care operatiile ce se sprapun sa nu fie acceptate ! Ma insel amarnic ? Bun si la OPC ce sanse sunt ca la VC ..m-am lamurit ! Pai pune-ne si noua o copie de pe factura... sa ne dam putin cu parerea... Acopera in Paint datele personale si ataseaza aici. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
hellcat |
![]()
Post
#210
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(cristib @ 19 May 2009, 17:35) Cand faci afirmatia asta te referi la toti prestatorii de servicii, nu? Adica de ce-as avea incredere in doctori, avocati, asiguratori, brutar,...etc. Si tu prestezi o munca oarecare...de ce as avea incredere in ceea ce faci? Ca tot roman esti. Si ai aceleasi nevoi ca mecanicul ala din service. ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:14 |