Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III
![]() ![]() ![]() |
Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III
MMVI |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|||
hellcat |
![]()
Post
#152
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Asa e, incontestabil...Am si eu un renault si sunt unul dintre cei carora le place aceasta marca, insa m-am pus evident si in postura de a compara si cu alte marci, ca doar n-or fi singuri pe pamant.
La nivel de reprezentanta ce marci sunt mai ieftine ca si intretinere??...sa fie fiat, opel, ford, citroen, kia, chevy?...pe astea le banui totusi c-ar fi comparabile cu renaultul. @ailito: Da-mi voie sa-ti spun si eu cateva lucruri, cu buna intentie...oriunde te-ai fi dus la o reprezentanta tot atat te-ar fi costat, mult, incredibil de mult. Din pacate, politica unui service de reprezentanta face ca o astfel de interventie sa coste atat, astfel se delimiteaza si fata de piata service-urilor nonmarca, unde mai toate sunt discutabile, poate chiar si calitatea lucrarii, aspect care ne intereseaza cel mai mult in final, nu? Daca ar fi sa te iei dupa forumurile, cluburile auto, nu-ti mai cumperi masina in veci! ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ailito |
![]()
Post
#153
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
Fara indoiala ! Da ..vezi .;asa e omu prin natura lui ..un "vesnic nemultumit"
![]() La mine a fost socul ...perceput ca un adevarat "dezastru" (desi ..nu e !!!) provocat, dupa majoritatea opiniilor, de incompetenta mea ! Evident ca ma intereseaza calitatea lucrarii.. evident ca NU m-as duce cu masina asta la orice Service, si spuneam in alt post ca oricat de suparati ar fi cei de la SERUS .;..tot la ei o sa ma duc ! Vom vedea, deocamdata nu o sa am masina nici saptamana asta, se vor face probabil 3 saptamani pina o sa fie gata...asta e .. |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
99AIM |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
La cat de lezati s-au simtit cei de la serus de plangerile de la VC s-ar putea sa mai treaca 3 saptamani pana iesi din service cu masina.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
adip |
![]()
Post
#155
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(Tudor @ 7 May 2009, 04:09) Atentionare! adip, luck33ro si aphophis: am mai sters anterior postari ale vostre din acest topic. Daca ma fortati sa mai sterg o data, se lasa cu sanctiuni serioase (ca sa fie si pentru stergerile anterioare). Multumesc pentru intelegere. De acord Tudor, imi cer scuze daca am depasit limitele, totusi e inadmisibil ca un membru sa atace opiniile unei persoane fara a aduce nici nu argument valid, doar din pozitia de moderator:QUOTE(hellcat @ 7 May 2009, 04:40) adip, inutil sa te pun sa-ti demonstrezi afirmatiile. Tu stii si gata hellcat, e prima data cand ma adresez direct tie pe subiectul asta. Si probabil ultima fiindca nu vreau sa transformam in rafuiala personala inutila o discutie extrem de serioasa care pune la indoiala buna credinta a angajatilor din service-ul serus. Insa *eu unul* cred ca nu esti intr-o pozitie tocmai buna de a intra intr-o discutie despre service-uri si calitatea lucrarilor din service-urile romanesti. Sunt unele situatii in care tacerea e de aur. Eu zic sa inchei aici atacurile la persoana si sa incetezi sa aperi o reprezentanta auto, serus, a carei lucrare miroase de la o posta a furt.Multumesc si eu pentru intelegere. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Tudor |
![]()
Post
#156
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
adip: iti raspund eu, deoarece consider ca asa e mai bine.
hellcat nu ti-a reprosat ca ai o opinie anti-renault, e dreptul tau, la fel ca al oricarui membru al forumului sa ai o opinie. Ceea ce ti se poate reprosa tie, exact ce iti "reproseaza" hellcat, este ca esti patimas in a-ti sustine punctul tau de vedere si in a considera ca detii adevarul absolut (tocmai acest mod de abordare starneste flame-uri pe forum) si ca afirmatiile pe care le faci nu trebuie demonstrate. Eu unul iti inteleg felul de a fi, dar nu e corect ca pe baza propriei tale experiente fata de service-urile Renault sa generalizezi si sa tragi concluzii ferme ca si in cazul asta sunt hoti, nesimtiti si ****. Si alti colegi au aceeasi impresie, dar pentru ca nu au fost martori efectivi la desfasurarea cazului (ci doar au citit aici, la fel ca si mine, ca si tine) au formulat cu "eu cred ca...". Prin felul tau mai direct tu ai sarit de aceasta etapa si ai formulat de genul "eu sunt sigur ca...". Te-ai aprins si ai atacat la modul general o breasla din care si hellcat face parte, ceea ce l-a determinat, in mod corect, sa se simta lezat si sa iti raspunda. Tu te-ai simtit lovit la randul tau si ai raspuns aducand o acuza gratuita. Faptul ca face parte din breasla respectiva nu ii ingradeste catusi de putin dreptul la o opinie, ba din contra. Eu cred ca cel mai bine ar fi sa ne linistim cu totii, sa recunoastem ca avem dreptul sa avem opinii diferite si ca atata timp cat nu am fost de fata nu detinem adevaruri absolute, ci doar impresii. Este un caz neclar, cu multe semne de intrebare acolo unde totul ar fi trebuit deja sa fie acum clar, limpede si argumentat tehnic. Hai sa o lasam asa pana apar informatii noi. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@ailito ...Imi pare rau pentru patania asta a ta. Destul de urat. Eu nu vreau sa imi dau cu parerea in legatura cu chestiuni tehnice vis-a-vis de ceea ce ai patit tu, consider ca nu am suficienta pregatire ca sa imi permit sa fac asta. Nici despre cei de la Serus nu vreau sa zic ceva, experienta mea cu ei fiind limitata, doar programarea unui card, de unde am plecat dealtfel multumit...
Insa pot sa ma refer la cealalta parte a problemei, referitoare la onestitatea si profesionalismul din service-urile din Romania. Am avut un var, nu mai e saracu', a murit intr-un accident acum trei ani. Prietenul lui cel mai bun e inginer auto, a lucrat in unele service-uri si cand l-am cunoscut eu era, si cred ca este inca, inginer intr-un service autorizat al unei alte marci...nu spun care ca nu asta e important si cred ca la orice marca se pot gasi exemple din astea. Oricum era una cu origine in state. De la tipul asta stiu ce manevre si smecherii se fac prin service-uri, sigur nu in toate sau nu in aceeasi masura, dar in multe. O mare parte din presupunerile care se fac aici se regaseau la service-ul asta. Aveau baietii munti de piese noi pe care nici nu le pusesera macar pe masinile clientilor pacaliti si o gramada de piese in perfecta stare de functionare schimbate aiurea. Prima oara cand am intrat cu masina intr-un service cu nume mi s-a spus ca e varza, ca am luat o mare teapa de imi venea sa ii dau foc. Nimic din ce mi s-a spus atunci nu s-a adeverit, era doar un fir de la senzorul de presiune intrerupt. A doua oara, in alt service cu renume din Bucuresti unde m-am dus pentru chestii minore, mi s-a spus, pe baza unei simple observatii vizuale, nici macar cu protectia de la motor data jos, ca turbina e pe moarte, cu sfaturi, cum sa bag intr-a 5-a ca sa opresc motorul care o ia pe ulei, toate astea insotite evident si de o oferta de pret.....ceva peste 45 de milioane. La fel si la altii..aceeasi placa cu turbina. Cand iti spun trei ca esti beat te duci si te culci. Asa m-au facut de m-am dus pana la Constanta la un tip care reconditioneaza turbine, si am dat turbina jos care, normal ca nu avea nimic saraca, era in perfecta stare pentru o turbina la 100000 km. Te duci sa schimbi uleiul si incep cu poezia...motorul obosit...bla bla...turbina. Am facut test de gaze la un service de care m-am lipit si eu cu oameni corecti, sa vad cat de obosit e motorul meu si a rezultat o concentratie de noxe si opacitate de motor nou, nici vorba de motor obosit. Asta-i treaba. Ideea e sa ai noroc si sa gasesti un service pe baza unei relatii sau altcumva in care sa cunosti pe cineva in care ai incredere. Pe mine unul, faptul ca in trei sau patru service-uri din Bucuresti au incercat sa ma prosteasca m-a facut sa caut in alte parti asa ca prefer sa fac un drum pana la Targoviste sau uneori la Brasov dar macar am certitudinea ca sunt tratat corect. This post has been edited by Dan73: 7 May 2009, 21:25 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Cocsarea segmentilor pe piston are loc mai degraba ca urmare a calitatii uleiului ... sau mai precis a degradarii uleiului!!! ... si nu ca urmare a subturarii, ci mai degraba a supraturarii motorului...
Deci urmatoarele variante ar fi de luat in considerare: ...ori ai mers cu uleiul mai mult decat ar fi fost necesar, adica nu a fost inlocuit sau nu a fost inlocuit la timp!... (apropo, cati km. ai avut de la revizia anterioara?)... ...sau uleiul nu a fost corespunzator ales ori a fost contaminat cu ulei neconform, gen ulei cutie viteze sau aditivi suplimentari! ...sau injector-injectoare defecte au provocat spalare piston si segmenti si eventual contaminare ulei motor, ceea ce a dus astfel in max. 500-1000km. la uzura segmenti si trecere ulei catre camera ardere si astfel depuneri de calamina accentuate pe piston si segmenti si implicit cocsarea acestora...(am in vedere ca primul simptom la un dci ca injectoarele sunt defecte este pornirea greoaie si lipsa de putere in sarcina!) Acu urmeaza sa vezi dupa montare piese motor, sa vezi neaparat si starea injectoarelor ... Bafta! |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
CGB |
![]()
Post
#159
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(hellcat @ 7 May 2009, 13:01) politica unui service de reprezentanta face ca o astfel de interventie sa coste atat, astfel se delimiteaza si fata de piata service-urilor nonmarca, unde mai toate sunt discutabile, poate chiar si calitatea lucrarii, aspect care ne intereseaza cel mai mult in final, nu? service rerpezentanta mavexim targoviste: mers ptr a etansa cutia de viteze la un clio cu 5000 km la bord. pierdea ulei. a trebuit sa merg de 3 ori pana au facut treaba ca lumea. de 3 ori ptr o chestie banala. la aceiasi masina s-a infundat scurgerea de la clima si baga apa in masina. a trebuit sa merg de 4 ori (patru ori) ca sa desfunde o teava. a doua oara au tinut masina in service de la 8 dimineata pana la 5 dupa masa. daca la asa lucrari de 2 lei nu sint in stare sa faca treaba, ce incredere sa mai am ei ptr o lucrare mai complexa? si inca ceva minor: in minunatele serviceuri reprezentanta, cati schimba uleiul ca la carte? adica sa incalzeasca motorul ptr a se scurge uleiul bine, apoi lasat sa se raceasca si bagat uleiul nou. eu de ex stand aproape de service as fi ajuns cu motorul rece, dar stiind ca trebuie sa fie cald mai faceam cateva ture de ocol inainte de-a ajunge in service. motorul cald, inseamna un ulei mai subtire, care se scurge mai bine. iar daca motorul este foarte cald cand se pune ulei nou, se dilata uleiul. iar cand motorul se raceste o sa fie mai putin ulei si trebuie completat. is chestii banale, dar nimeni nu le respecta. in service cum ajungi, in 10 min e uleiul deja schimbat. asa a patit varmiu la logan. dupa o plimbare lunga prin bucurestiul aglomerat s-a dus in service (meridian) la revizie. motorul incins la blana dupa atat mers. in 10 min era uleiul schimbat. a doua zi dimineata, cu motorul rece, uleiul era sub minim. a trebuit completat cam juma de litru. acu' daca era cineva ca re nu mai verifica, mergea cu ulei sub minim si puteau aparea probleme. si era evident vina lui. si toate astea, ptr ca serviceurile in goana dupa bani, fac multe programari pe zi. si fac treaba de mantuiala, ca sa treaca repede la urmatorul client. care are curaj sa ma contrazica? |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
dragoslucian |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 31 December 08 ![]() |
la 4000 de km pierde ulei la capacul culbutorilor peste chiuloasa si si se zice ca sunt vapori de ulei.si ca e normal la masinile noi.regret renault.apropo renault are serviciul de buy back?daca stie cineva
|
--------------------
renault
clio
16v
|
|
biscu |
![]()
Post
#161
|
![]() ... Group: Members Posts: 500 Joined: 24 January 07 ![]() |
Exista buy-back si la Renault, totusi daca intentionezi sa scapi de masina, mai bine nu apela la acest serviciu.
|
--------------------
Renault
Clio III
- ...
2007
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#162
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Parca buy_back insemna sa cumperi alt Reno dupa ce il dai pe ala vechi inapoi ...
|
--------------------
***
**
***
|
|
Trigger |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 10 October 07 ![]() |
Din cate stiu Tiriac Leasing platea mai bine masini rulate decat AAA Auto. Oricum, sa vinzi o masina care are 4000 de km e un pic suspect plus ca pierzi o gramada de bani la ea. Dragoslucian, nu se poate rezolva prin inlocuirea garniturii (garniturilor) dintre chiuloasa / capac culbutori?
This post has been edited by Trigger: 10 May 2009, 23:04 |
--------------------
Renault
Clio
2008 Symbol 1.2 16V
|
|
ailito |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
Buna tuturor,
N-am mai scris ca ..n-am mai avut vesti ! @tranca: revizia si schimbarea uleiului au fost facute la 30 000 km .;acu am 39 000 km! Despre calitatea uleiului si cum s-a facut schimbul..n-am nicio idee.. am fost la Service in Militari .. nu era aglomeratie si au avut timp suficient sa faca toate operatiile ! Asta a fost in septembrie ! Trebuia sa mai schimb uleiul intre timp ? Sub-turare/supra-turare .. acum chiar ca sunt in ceata : dupa ce mi s-a spus/scris ca nu conduc "sportiv/nervos" ..ca d-aia am bushit-o ..acu imi zici ca efectul e invers ?? Ce sa inteleg ? O sa conduc la fel.. cu .."grija si multa atentie " ![]() Deci .. e 12 mai . masina e de 3 saptamaini in service .;si nu e gata! Mi s-a spus ca e "aproape gata" si ca nu sunt alte inlocuiri in afara de cele din devizul facut anterior .;deci nu injectoare/turbina etc .. doar segmenti, pompa de apa, etc ! Sper sa o iau in zilele urmatoare in buna stare ! O sa mai trec p-aici ![]() Cit priveste VC ...tacere .. nici un comentariu ! "Drive safe ! " |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
dragoslucian |
![]()
Post
#165
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 31 December 08 ![]() |
da asa este trebuie schimbata garnitura dar totusi la o masina noua e cam aiurea.dar asta va si urma plus ca am mai verificat la 2 masini la fel prin oras si era ful de ulei iar proprietarii habar nu aveau pt ca la modelele lor peste motor era un capac de plastic care la mine nu este cred ca din motive economice sa poata scoate protul mai mic. iar ei nu se uitau sub capac.bobinele erau inundate de ulei baltea uleiul acolo.oricun scuze de off topic. sa auzim numai de bine despre niste masini
![]() |
--------------------
renault
clio
16v
|
|
MMVI |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
-schimbul de ulei se face in cadrul reviziei(o data pe an sau la 10.000km)
-am vazut megane2 sedan(1.5dci 100cp) condus chiar brutal adica schimbarea treptei de viteza la turatie maxima si masina are peste 80.000km; asa cum ti-ai descris stilul tau de mers eu zic ca este mai mult decat ok -VC te va suna dupa ce ti se va preda masina si probabil te va intreba cat de multumita esti de lucrare ![]() |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
ailito |
![]()
Post
#167
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
Buna,
- deci cu uleiul nu a fost nicio problema; de fapt i-am intrebat dupa ce au desfacut-o si au zis ca uleiul a fost OK , repet, schimbat in septembrie 2008 - aseara m-a sunat mecanicul , masina e gata, i-au facut proba..ma duc azi dupa amiaza sa o iau ! Factura a mai crescut, dar nu prea mult, o sa vad cu cit ! Sper sa fie bine, o sa cer sfaturi ...si o sa va mai zik p'aici una alta |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Inclin sa cred ca uleiul nu a fost schimbat, si astfel s-a ajuns sa cocsezi segmentii... acolo e temperatura cea mai mare si ungerea deficitara ... si de aici doar un pas catre ceea ce ai avut in poza ... In nici un caz un mers subturat nu putea da asa ceva ... si stiu ce afirm... Incearca sa te culpabilizeze ca sa mascheze alte necunoscute ...
Au zis ca e ok nivelul la ulei gasit, nu si ca i-au facut analiza de oboseala a acestuia ... Acu depinde si ce ulei au folosit, ca unele pot duce si 30000km, altele nici 15000km .. In plus ar fi fost interesant de stiut ce coduri aveau din fabrica injectoarele, si ce coduri au acuma ... tare inclin sa cred ca ele au fost initial cauza pornirii foarte greoie a motorului in prima faza ... a spalarii cilindrilor ... si astfel a uzarii premature a segmentilor ... si cocsarea rapida a lor ... etc. Dar acum totul e istorie, si iti doresc numai bine. Bafta! |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
ailito |
![]()
Post
#169
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 22 April 09 ![]() |
@TRANCA: Cum spuneam,; la revizia din septembrie , am lasat masina acolo si m-am intors dupa vreo 2 ore ! In carnet e totul bifat , inclusiv schimbat ulei+filtru ! Daca nu au facut-o ?? N-am cum sa stiu!
Dar azi am primit si raspunsul de la VC: redau pe scurt: "analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs. In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului." Nu se face vorbire de ulei ! Si mecanicul mi-a repetat ca nu a fost uleiul de vina ci combustibilul + stil de condus! Filtrele cica erau OK .. ca au schimbat uleiul ! Bref masina e reparata acump, merge f. bine ...cu mult mai "agera"; Suna bine ..merge bine .. Doamne' ajuta ! Oricum .. tragand linie dupa tot acest episod .. ce avem de invatat ? 1. Sa luam motorina ... de unde ??? Mecanicu' dixit: OMV, PETROMV ... voi "presta" .. ca nu mi-e greu sa schimb pompa ! 2. De condus cu "un ochi" ![]() Despre .. "semne timpurii" .. va spuneam .. pornire la cheia numaru 3 ![]() ![]() Deci cam asta e .. O seara buna ..si pe curand cu vesti bune ! |
--------------------
CLIO
CLIO III Diesel
2006
|
|
luck33ro |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.720 Joined: 8 March 06 ![]() |
Daca ar fi dupa capul lor ar insemna ca 90% din dieselele din Romania sa fie pe butuci. MAjoritatea alimenteaza de la Petrom cu motorina "ieftina" si majoritatea merge in regim de turatii diesel economicos fiindca motorul are cuplu suficient.
Eu personal am sa ma feresc de motorul Dci de aici inainte! |
--------------------
***
**
***
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#171
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. De cine e scris textul citat de tine? De paznicul de la serus? |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Dan73 |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@ R19/16V..
![]() @ailito...Chiar au scris chestia cu ambreiajul? ![]() De aia tin eu bonurile de motorina pana se fac tescalau, sa le dau cu ele in cap daca imi zic asa ceva...auzi la ei "combustibil neconform" This post has been edited by Dan73: 14 May 2009, 23:36 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
hellcat |
![]()
Post
#173
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Bonurile sa le dai de cap lu' Patriciu si austriecilor! Voi nu cred ca sunteti constienti ca mergem cu toate scursurile ce numai carburanti nu sunt.
Sa pun benzina din petrom Iasi si pe e85 masina nu reusea sa treaca de 80 km/h!! Ce sa le reprosez celor de la reno, ca nu au facut motoare hibride cu apa? ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
caktuss |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
hellcat, batea vantu din fata
![]() "In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse". de asemenea, motorul avea ralatiul cazut in baie si rulmentii de la toba gripati. mergeti cu incredere la serus, daca aia gasesc segmentii cand desfac ambreiajul. poate intra unu de la ei aici sa ne explice cat e de frumos sa-ti bati joc de o femeie... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
aleksanders |
![]()
Post
#175
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
e caterinca caktus ce zici tu - adevarul este ca au niste inginerasi care spun niste tampenii pe care in timp incep sa le creada si ei - am trait si eu o experienta de genu asta la serus - si anume- cand coboram bordura scartaiau usile si parca se descompunea masina - solutia inginerului "se dau chederele jos si se da cu o solutie speciala" - vb cu mecanicul si il intreb daca ala chiar ne crede tampiti - la care asta incepe sa rada si imi zice ca multi din inginerasii de la serus nu prea au mai deloc tangente si cu practica - concluzie - a bagat vaselina in broasca usii si s-a rezolvat totul - sa fie oare vaselina solutia magica pentru inginerasii de la serus
![]() |
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
hellcat |
![]()
Post
#176
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 19:35) Dar azi am primit si raspunsul de la VC: redau pe scurt: "analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs. In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului." E copy/paste din mail-ul de la VC? |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 15 May 2009, 09:13) Bonurile sa le dai de cap lu' Patriciu si austriecilor! Voi nu cred ca sunteti constienti ca mergem cu toate scursurile ce numai carburanti nu sunt. Sa pun benzina din petrom Iasi si pe e85 masina nu reusea sa treaca de 80 km/h!! Ce sa le reprosez celor de la reno, ca nu au facut motoare hibride cu apa? ![]() Daca eu alimentez doar de la statii mari, OMV, Petrom, MOL ca majoritatea oamenilor si numai mie mi se intampla ceva nasol la masina, lucru care e pus de specialisti pe seama "combustibilului neconform", atunci le pun bonurile in fata, vorba vine ca le dau cu ele in cap. Stiu si eu ca ce ne vand astia drept combustibil e departe de ceea ce se vinde in occident dar totusi...de ce nu am auzit de alta situatie asemanatoare cu cea a lui ailito? Mai ales ca mai toata lumea ia Clio pentru mersul in oras si obligat-fortat, toata lumea baga combustibil de care a bagat si ea. |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Tudor |
![]()
Post
#178
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Per total raspunsul Renault VC e jenant.
Tehnic este un pic peste zero deoarece spune numai generalitati si banalitati, fara o argumentatie clara si obiectiva (consider ca "ambreiaj" e un cuvant scapat eronat in text, ca altfel dpdv tehnic explicatia devine jignitor de slaba: orice student la politehnica ar fi scris asta pe hartie, ar fi picat examenul cu brio). Ca mesaj de PR este destul de mult sub zero (daca tehnic am ridicat doar semne de intrebare, aici vorbesc in deplina cunostinta de cauza): nu isi cer scuze pentru timpul pierdut si pentru eroarea de a nu constata problema prematur, nu raspund solicitarilor privind justificarea tuturor lucrarilor efectuate, nu raspund solicitarii de a se verifca piesele inlocuite, acuza carburantul fara nici un fel de probe sau argumente (doar pentru motivul ca un carburant necorespunzator ar fi putut produce asta), au raspuns foarte tarziu, raspunsul nu indica nici un control (de orice fel) asupra furnizorului lor de servicii etc. Per total, ocoleste complet raspunsul la orice problema reala ridicata de client. Sincer, un astfel de mesaj de PR este sub-mediocru, cine l-a scris (sau cine l-a aprobat) ar trebui or sa mai faca o data facultatea de marketing sau de relatii publice (depinde ce a terminat), ori sa se apuce de alta meserie, ca p'asta nu a nimerit-o. Ignorarea "gunoiului" (a problemelor si situatiilor neplacute) in speranta ca publicul nu o sa il vada este un NU mare in teoria si practica de PR, cine nu-l stie ori n-are studii de PR ori si-a cumparat diploma. Un astfel de mesaj face mai mult rau decat bine companiei (ReRo in cazul de fata). O companie trebuie sa raspunda real problemelor ridicate de un client, sa argumenteze temeinic acolo unde are dreptate, sa isi recunoasca greselile acolo unde le-a facut si sa arate ca adopta o atitudine pozitiva de indreptare a lor si de evitare a lor pe viitor, pe total sa arate ca ii pasa de client. Iar in conditii de criza, toate astea devin si mai importante ... imi pare insa ca cei de la ReRo se culca pe-o ureche bazandu-se pe rezultatele bune de vanzari ale Dacia, fara sa realizeze ca asta e o situatie conjuncturala si care va trece. Trist si jenant, asta e concluzia mea. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
Solon |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
DMP |
![]()
Post
#180
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Raspunsul de la VC Renault e jenant pentru o reprezentanta dintr-o tara, chiar si mai dinspre marginea de est a Uniunii Europene, a unei companii de talia Renault.
Nu stiu cum e pe la Skoda, Ford, Opel, VW dar, daca asa inteleg ei sa trateze clientii care au luat o masina noua de la ei, nu e de mirare scaderea cotei lor de piata in 2008 in raport cu principalii lor concurenti, in ciuda reducerilor de pret consistente. QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 20:35) Bref masina e reparata acump, merge f. bine ...cu mult mai "agera"; Suna bine ..merge bine .. Doamne' ajuta ! Oricum .. tragand linie dupa tot acest episod .. ce avem de invatat ? 1. Sa luam motorina ... de unde ??? Mecanicu' dixit: OMV, PETROMV ... voi "presta" .. ca nu mi-e greu sa schimb pompa ! 2. De condus cu "un ochi" ![]() Despre .. "semne timpurii" .. va spuneam .. pornire la cheia numaru 3 ![]() ![]() @ailito: Nu stiu cat ai platit pentru reparatia asta si care e starea finantelor tale in urma acestei experiente, insa eu, daca as fi in locul tau si as avea cu ce sa acopar diferenta pentru o masina noua, as vinde masina asta fara niciun regret. Eu nu as avea incredere in reparatia facuta de cei de la Serus. Nu as mai putea spera ca voi merge cel putin 100.000 km fara sa umblu in motor. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 16:11 |