Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Experienta URATA cu service SERUS BUCURESTI, Probleme demarare CLIO III

MMVI
post 7 May 2009, 10:20
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




desi nu am nimic de castigat: am considerat tot timpul ca dacia si reno sunt maisini bune care isi fac treaba dar din pacate service-ul defectuos si bineinteles daca iti permiti financiar te fac sa te orientezi spre alta masina.


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 7 May 2009, 13:01
Post #152


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Asa e, incontestabil...Am si eu un renault si sunt unul dintre cei carora le place aceasta marca, insa m-am pus evident si in postura de a compara si cu alte marci, ca doar n-or fi singuri pe pamant.
La nivel de reprezentanta ce marci sunt mai ieftine ca si intretinere??...sa fie fiat, opel, ford, citroen, kia, chevy?...pe astea le banui totusi c-ar fi comparabile cu renaultul.

@ailito: Da-mi voie sa-ti spun si eu cateva lucruri, cu buna intentie...oriunde te-ai fi dus la o reprezentanta tot atat te-ar fi costat, mult, incredibil de mult. Din pacate, politica unui service de reprezentanta face ca o astfel de interventie sa coste atat, astfel se delimiteaza si fata de piata service-urilor nonmarca, unde mai toate sunt discutabile, poate chiar si calitatea lucrarii, aspect care ne intereseaza cel mai mult in final, nu?

Daca ar fi sa te iei dupa forumurile, cluburile auto, nu-ti mai cumperi masina in veci! icon_mrgreen.gif Peste tot se vrea perfectionism, perpetuum mobile, lucruri indestructibile. Si cum in viata totul e impartit, unii au noroc, altii nu. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 7 May 2009, 14:27
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Fara indoiala ! Da ..vezi .;asa e omu prin natura lui ..un "vesnic nemultumit" smile.gif
La mine a fost socul ...perceput ca un adevarat "dezastru" (desi ..nu e !!!) provocat, dupa majoritatea opiniilor, de incompetenta mea !
Evident ca ma intereseaza calitatea lucrarii.. evident ca NU m-as duce cu masina asta la orice Service, si spuneam in alt post ca oricat de suparati ar fi cei de la SERUS .;..tot la ei o sa ma duc ! Vom vedea, deocamdata nu o sa am masina nici saptamana asta, se vor face probabil 3 saptamani pina o sa fie gata...asta e ..


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 7 May 2009, 14:45
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




La cat de lezati s-au simtit cei de la serus de plangerile de la VC s-ar putea sa mai treaca 3 saptamani pana iesi din service cu masina.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 May 2009, 15:02
Post #155


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(Tudor @ 7 May 2009, 04:09)
Atentionare! adip, luck33ro si aphophis: am mai sters anterior postari ale vostre din acest topic. Daca ma fortati sa mai sterg o data, se lasa cu sanctiuni serioase (ca sa fie si pentru stergerile anterioare). Multumesc pentru intelegere.
De acord Tudor, imi cer scuze daca am depasit limitele, totusi e inadmisibil ca un membru sa atace opiniile unei persoane fara a aduce nici nu argument valid, doar din pozitia de moderator:
QUOTE(hellcat @ 7 May 2009, 04:40)
adip, inutil sa te pun sa-ti demonstrezi afirmatiile. Tu stii si gata
hellcat, e prima data cand ma adresez direct tie pe subiectul asta. Si probabil ultima fiindca nu vreau sa transformam in rafuiala personala inutila o discutie extrem de serioasa care pune la indoiala buna credinta a angajatilor din service-ul serus. Insa *eu unul* cred ca nu esti intr-o pozitie tocmai buna de a intra intr-o discutie despre service-uri si calitatea lucrarilor din service-urile romanesti. Sunt unele situatii in care tacerea e de aur. Eu zic sa inchei aici atacurile la persoana si sa incetezi sa aperi o reprezentanta auto, serus, a carei lucrare miroase de la o posta a furt.
Multumesc si eu pentru intelegere.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 7 May 2009, 18:39
Post #156


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




adip: iti raspund eu, deoarece consider ca asa e mai bine.
hellcat nu ti-a reprosat ca ai o opinie anti-renault, e dreptul tau, la fel ca al oricarui membru al forumului sa ai o opinie. Ceea ce ti se poate reprosa tie, exact ce iti "reproseaza" hellcat, este ca esti patimas in a-ti sustine punctul tau de vedere si in a considera ca detii adevarul absolut (tocmai acest mod de abordare starneste flame-uri pe forum) si ca afirmatiile pe care le faci nu trebuie demonstrate. Eu unul iti inteleg felul de a fi, dar nu e corect ca pe baza propriei tale experiente fata de service-urile Renault sa generalizezi si sa tragi concluzii ferme ca si in cazul asta sunt hoti, nesimtiti si ****. Si alti colegi au aceeasi impresie, dar pentru ca nu au fost martori efectivi la desfasurarea cazului (ci doar au citit aici, la fel ca si mine, ca si tine) au formulat cu "eu cred ca...". Prin felul tau mai direct tu ai sarit de aceasta etapa si ai formulat de genul "eu sunt sigur ca...".
Te-ai aprins si ai atacat la modul general o breasla din care si hellcat face parte, ceea ce l-a determinat, in mod corect, sa se simta lezat si sa iti raspunda. Tu te-ai simtit lovit la randul tau si ai raspuns aducand o acuza gratuita. Faptul ca face parte din breasla respectiva nu ii ingradeste catusi de putin dreptul la o opinie, ba din contra.

Eu cred ca cel mai bine ar fi sa ne linistim cu totii, sa recunoastem ca avem dreptul sa avem opinii diferite si ca atata timp cat nu am fost de fata nu detinem adevaruri absolute, ci doar impresii.

Este un caz neclar, cu multe semne de intrebare acolo unde totul ar fi trebuit deja sa fie acum clar, limpede si argumentat tehnic. Hai sa o lasam asa pana apar informatii noi.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 May 2009, 19:29
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@ailito ...Imi pare rau pentru patania asta a ta. Destul de urat. Eu nu vreau sa imi dau cu parerea in legatura cu chestiuni tehnice vis-a-vis de ceea ce ai patit tu, consider ca nu am suficienta pregatire ca sa imi permit sa fac asta. Nici despre cei de la Serus nu vreau sa zic ceva, experienta mea cu ei fiind limitata, doar programarea unui card, de unde am plecat dealtfel multumit...
Insa pot sa ma refer la cealalta parte a problemei, referitoare la onestitatea si profesionalismul din service-urile din Romania. Am avut un var, nu mai e saracu', a murit intr-un accident acum trei ani. Prietenul lui cel mai bun e inginer auto, a lucrat in unele service-uri si cand l-am cunoscut eu era, si cred ca este inca, inginer intr-un service autorizat al unei alte marci...nu spun care ca nu asta e important si cred ca la orice marca se pot gasi exemple din astea. Oricum era una cu origine in state. De la tipul asta stiu ce manevre si smecherii se fac prin service-uri, sigur nu in toate sau nu in aceeasi masura, dar in multe. O mare parte din presupunerile care se fac aici se regaseau la service-ul asta. Aveau baietii munti de piese noi pe care nici nu le pusesera macar pe masinile clientilor pacaliti si o gramada de piese in perfecta stare de functionare schimbate aiurea.

Prima oara cand am intrat cu masina intr-un service cu nume mi s-a spus ca e varza, ca am luat o mare teapa de imi venea sa ii dau foc. Nimic din ce mi s-a spus atunci nu s-a adeverit, era doar un fir de la senzorul de presiune intrerupt. A doua oara, in alt service cu renume din Bucuresti unde m-am dus pentru chestii minore, mi s-a spus, pe baza unei simple observatii vizuale, nici macar cu protectia de la motor data jos, ca turbina e pe moarte, cu sfaturi, cum sa bag intr-a 5-a ca sa opresc motorul care o ia pe ulei, toate astea insotite evident si de o oferta de pret.....ceva peste 45 de milioane. La fel si la altii..aceeasi placa cu turbina. Cand iti spun trei ca esti beat te duci si te culci. Asa m-au facut de m-am dus pana la Constanta la un tip care reconditioneaza turbine, si am dat turbina jos care, normal ca nu avea nimic saraca, era in perfecta stare pentru o turbina la 100000 km.
Te duci sa schimbi uleiul si incep cu poezia...motorul obosit...bla bla...turbina. Am facut test de gaze la un service de care m-am lipit si eu cu oameni corecti, sa vad cat de obosit e motorul meu si a rezultat o concentratie de noxe si opacitate de motor nou, nici vorba de motor obosit.
Asta-i treaba. Ideea e sa ai noroc si sa gasesti un service pe baza unei relatii sau altcumva in care sa cunosti pe cineva in care ai incredere. Pe mine unul, faptul ca in trei sau patru service-uri din Bucuresti au incercat sa ma prosteasca m-a facut sa caut in alte parti asa ca prefer sa fac un drum pana la Targoviste sau uneori la Brasov dar macar am certitudinea ca sunt tratat corect.

This post has been edited by Dan73: 7 May 2009, 21:25


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 7 May 2009, 23:03
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Cocsarea segmentilor pe piston are loc mai degraba ca urmare a calitatii uleiului ... sau mai precis a degradarii uleiului!!! ... si nu ca urmare a subturarii, ci mai degraba a supraturarii motorului...

Deci urmatoarele variante ar fi de luat in considerare:
...ori ai mers cu uleiul mai mult decat ar fi fost necesar, adica nu a fost inlocuit sau nu a fost inlocuit la timp!... (apropo, cati km. ai avut de la revizia anterioara?)...
...sau uleiul nu a fost corespunzator ales ori a fost contaminat cu ulei neconform, gen ulei cutie viteze sau aditivi suplimentari!
...sau injector-injectoare defecte au provocat spalare piston si segmenti si eventual contaminare ulei motor, ceea ce a dus astfel in max. 500-1000km. la uzura segmenti si trecere ulei catre camera ardere si astfel depuneri de calamina accentuate pe piston si segmenti si implicit cocsarea acestora...(am in vedere ca primul simptom la un dci ca injectoarele sunt defecte este pornirea greoaie si lipsa de putere in sarcina!)

Acu urmeaza sa vezi dupa montare piese motor, sa vezi neaparat si starea injectoarelor ...

Bafta!


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 8 May 2009, 08:04
Post #159


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(hellcat @ 7 May 2009, 13:01)
politica unui service de reprezentanta face ca o astfel de interventie sa coste atat, astfel se delimiteaza si fata de piata service-urilor nonmarca, unde mai toate sunt discutabile, poate chiar si calitatea lucrarii, aspect care ne intereseaza cel mai mult in final, nu?

*



service rerpezentanta mavexim targoviste: mers ptr a etansa cutia de viteze la un clio cu 5000 km la bord. pierdea ulei. a trebuit sa merg de 3 ori pana au facut treaba ca lumea. de 3 ori ptr o chestie banala.
la aceiasi masina s-a infundat scurgerea de la clima si baga apa in masina. a trebuit sa merg de 4 ori (patru ori) ca sa desfunde o teava. a doua oara au tinut masina in service de la 8 dimineata pana la 5 dupa masa.

daca la asa lucrari de 2 lei nu sint in stare sa faca treaba, ce incredere sa mai am ei ptr o lucrare mai complexa?

si inca ceva minor: in minunatele serviceuri reprezentanta, cati schimba uleiul ca la carte? adica sa incalzeasca motorul ptr a se scurge uleiul bine, apoi lasat sa se raceasca si bagat uleiul nou. eu de ex stand aproape de service as fi ajuns cu motorul rece, dar stiind ca trebuie sa fie cald mai faceam cateva ture de ocol inainte de-a ajunge in service. motorul cald, inseamna un ulei mai subtire, care se scurge mai bine.
iar daca motorul este foarte cald cand se pune ulei nou, se dilata uleiul. iar cand motorul se raceste o sa fie mai putin ulei si trebuie completat.
is chestii banale, dar nimeni nu le respecta.
in service cum ajungi, in 10 min e uleiul deja schimbat.

asa a patit varmiu la logan. dupa o plimbare lunga prin bucurestiul aglomerat s-a dus in service (meridian) la revizie. motorul incins la blana dupa atat mers. in 10 min era uleiul schimbat. a doua zi dimineata, cu motorul rece, uleiul era sub minim. a trebuit completat cam juma de litru. acu' daca era cineva ca re nu mai verifica, mergea cu ulei sub minim si puteau aparea probleme. si era evident vina lui.

si toate astea, ptr ca serviceurile in goana dupa bani, fac multe programari pe zi. si fac treaba de mantuiala, ca sa treaca repede la urmatorul client.
care are curaj sa ma contrazica?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoslucian
post 8 May 2009, 23:28
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 31 December 08




la 4000 de km pierde ulei la capacul culbutorilor peste chiuloasa si si se zice ca sunt vapori de ulei.si ca e normal la masinile noi.regret renault.apropo renault are serviciul de buy back?daca stie cineva


--------------------
renault clio 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biscu
post 9 May 2009, 18:35
Post #161


...


Group: Members
Posts: 500
Joined: 24 January 07




Exista buy-back si la Renault, totusi daca intentionezi sa scapi de masina, mai bine nu apela la acest serviciu.


--------------------
Renault Clio III - ... 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 9 May 2009, 19:12
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Parca buy_back insemna sa cumperi alt Reno dupa ce il dai pe ala vechi inapoi ...


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trigger
post 10 May 2009, 23:01
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 October 07




Din cate stiu Tiriac Leasing platea mai bine masini rulate decat AAA Auto. Oricum, sa vinzi o masina care are 4000 de km e un pic suspect plus ca pierzi o gramada de bani la ea. Dragoslucian, nu se poate rezolva prin inlocuirea garniturii (garniturilor) dintre chiuloasa / capac culbutori?

This post has been edited by Trigger: 10 May 2009, 23:04


--------------------
Renault Clio 2008 Symbol 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 12 May 2009, 20:11
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna tuturor,
N-am mai scris ca ..n-am mai avut vesti ! @tranca: revizia si schimbarea uleiului au fost facute la 30 000 km .;acu am 39 000 km! Despre calitatea uleiului si cum s-a facut schimbul..n-am nicio idee.. am fost la Service in Militari .. nu era aglomeratie si au avut timp suficient sa faca toate operatiile ! Asta a fost in septembrie ! Trebuia sa mai schimb uleiul intre timp ?
Sub-turare/supra-turare .. acum chiar ca sunt in ceata : dupa ce mi s-a spus/scris ca nu conduc "sportiv/nervos" ..ca d-aia am bushit-o ..acu imi zici ca efectul e invers ?? Ce sa inteleg ? O sa conduc la fel.. cu .."grija si multa atentie " smile.gif
Deci .. e 12 mai . masina e de 3 saptamaini in service .;si nu e gata! Mi s-a spus ca e "aproape gata" si ca nu sunt alte inlocuiri in afara de cele din devizul facut anterior .;deci nu injectoare/turbina etc .. doar segmenti, pompa de apa, etc ! Sper sa o iau in zilele urmatoare in buna stare ! O sa mai trec p-aici smile.gif sa va zic ce si cum !
Cit priveste VC ...tacere .. nici un comentariu !
"Drive safe ! "


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoslucian
post 13 May 2009, 01:15
Post #165


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 31 December 08




da asa este trebuie schimbata garnitura dar totusi la o masina noua e cam aiurea.dar asta va si urma plus ca am mai verificat la 2 masini la fel prin oras si era ful de ulei iar proprietarii habar nu aveau pt ca la modelele lor peste motor era un capac de plastic care la mine nu este cred ca din motive economice sa poata scoate protul mai mic. iar ei nu se uitau sub capac.bobinele erau inundate de ulei baltea uleiul acolo.oricun scuze de off topic. sa auzim numai de bine despre niste masini radmasa.gif praffffff.recunoscut de toti.si de cei de la weltauto care scad 15%din pretul masinii numai ca e de provenienta franceza pe langa altele.asta e.dar oricum peste ceva ani nu va mai urma renault .oricum partea buna e ca am prins 4 ani de garantie.


--------------------
renault clio 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 13 May 2009, 08:19
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




-schimbul de ulei se face in cadrul reviziei(o data pe an sau la 10.000km)
-am vazut megane2 sedan(1.5dci 100cp) condus chiar brutal adica schimbarea treptei de viteza la turatie maxima si masina are peste 80.000km; asa cum ti-ai descris stilul tau de mers eu zic ca este mai mult decat ok
-VC te va suna dupa ce ti se va preda masina si probabil te va intreba cat de multumita esti de lucrare biggrin.gif


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 13 May 2009, 08:49
Post #167


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




Buna,
- deci cu uleiul nu a fost nicio problema; de fapt i-am intrebat dupa ce au desfacut-o si au zis ca uleiul a fost OK , repet, schimbat in septembrie 2008
- aseara m-a sunat mecanicul , masina e gata, i-au facut proba..ma duc azi dupa amiaza sa o iau ! Factura a mai crescut, dar nu prea mult, o sa vad cu cit ! Sper sa fie bine, o sa cer sfaturi ...si o sa va mai zik p'aici una alta


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 14 May 2009, 18:26
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Inclin sa cred ca uleiul nu a fost schimbat, si astfel s-a ajuns sa cocsezi segmentii... acolo e temperatura cea mai mare si ungerea deficitara ... si de aici doar un pas catre ceea ce ai avut in poza ... In nici un caz un mers subturat nu putea da asa ceva ... si stiu ce afirm... Incearca sa te culpabilizeze ca sa mascheze alte necunoscute ...
Au zis ca e ok nivelul la ulei gasit, nu si ca i-au facut analiza de oboseala a acestuia ... Acu depinde si ce ulei au folosit, ca unele pot duce si 30000km, altele nici 15000km ..
In plus ar fi fost interesant de stiut ce coduri aveau din fabrica injectoarele, si ce coduri au acuma ... tare inclin sa cred ca ele au fost initial cauza pornirii foarte greoie a motorului in prima faza ... a spalarii cilindrilor ... si astfel a uzarii premature a segmentilor ... si cocsarea rapida a lor ... etc.
Dar acum totul e istorie, si iti doresc numai bine.

Bafta!






--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ailito
post 14 May 2009, 19:35
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 22 April 09




@TRANCA: Cum spuneam,; la revizia din septembrie , am lasat masina acolo si m-am intors dupa vreo 2 ore ! In carnet e totul bifat , inclusiv schimbat ulei+filtru ! Daca nu au facut-o ?? N-am cum sa stiu!
Dar azi am primit si raspunsul de la VC: redau pe scurt:

"analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs.
In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului."

Nu se face vorbire de ulei ! Si mecanicul mi-a repetat ca nu a fost uleiul de vina ci combustibilul + stil de condus! Filtrele cica erau OK .. ca au schimbat uleiul !
Bref masina e reparata acump, merge f. bine ...cu mult mai "agera"; Suna bine ..merge bine .. Doamne' ajuta ! Oricum .. tragand linie dupa tot acest episod .. ce avem de invatat ?
1. Sa luam motorina ... de unde ??? Mecanicu' dixit: OMV, PETROMV ... voi "presta" .. ca nu mi-e greu sa schimb pompa !
2. De condus cu "un ochi" smile.gif) pe turometru' si nu cu "urechea la motor" .. asa incat schimbarea vitezelor sa se faca la peste 2500 .. si in treapta de viteza sa nu coboare sub 2000 !
Despre .. "semne timpurii" .. va spuneam .. pornire la cheia numaru 3 smile.gif) Lectie: Nu plecati din Service daca va zice ;" sa steptam sa fie mai grav .." smile.gif Desi atunci problema ar fi fost aceeasi .. si reparatia pe masura !
Deci cam asta e ..
O seara buna ..si pe curand cu vesti bune !


--------------------
CLIO CLIO III Diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 14 May 2009, 19:41
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Daca ar fi dupa capul lor ar insemna ca 90% din dieselele din Romania sa fie pe butuci. MAjoritatea alimenteaza de la Petrom cu motorina "ieftina" si majoritatea merge in regim de turatii diesel economicos fiindca motorul are cuplu suficient.
Eu personal am sa ma feresc de motorul Dci de aici inainte!


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 May 2009, 19:48
Post #171


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE
In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse.


De cine e scris textul citat de tine? De paznicul de la serus?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 14 May 2009, 20:27
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@ R19/16V.. biggrin.gif ... nu e scris de paznicul de la serus, e de nevasta-sa, femeia de servici de la RR. E raspunsul de la aia in urma sesizarii ei la vocea clientului.
@ailito...Chiar au scris chestia cu ambreiajul? biggrin.gif Sau ai transcris tu gresit?
De aia tin eu bonurile de motorina pana se fac tescalau, sa le dau cu ele in cap daca imi zic asa ceva...auzi la ei "combustibil neconform"

This post has been edited by Dan73: 14 May 2009, 23:36


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 May 2009, 09:13
Post #173


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Bonurile sa le dai de cap lu' Patriciu si austriecilor! Voi nu cred ca sunteti constienti ca mergem cu toate scursurile ce numai carburanti nu sunt.
Sa pun benzina din petrom Iasi si pe e85 masina nu reusea sa treaca de 80 km/h!!

Ce sa le reprosez celor de la reno, ca nu au facut motoare hibride cu apa? icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caktuss
post 15 May 2009, 09:25
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.433
Joined: 7 May 05
From: Iasi




hellcat, batea vantu din fata icon_mrgreen.gif


"In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse". de asemenea, motorul avea ralatiul cazut in baie si rulmentii de la toba gripati.

mergeti cu incredere la serus, daca aia gasesc segmentii cand desfac ambreiajul.

poate intra unu de la ei aici sa ne explice cat e de frumos sa-ti bati joc de o femeie... asteapta nervos.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II - numar cu gaura 1.6 16v 05-2005
m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006)
33 600 km (26/09/2007)
45 000 km (o3/01/2009)
50 000 km (03/06/2009)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 15 May 2009, 09:33
Post #175


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




e caterinca caktus ce zici tu - adevarul este ca au niste inginerasi care spun niste tampenii pe care in timp incep sa le creada si ei - am trait si eu o experienta de genu asta la serus - si anume- cand coboram bordura scartaiau usile si parca se descompunea masina - solutia inginerului "se dau chederele jos si se da cu o solutie speciala" - vb cu mecanicul si il intreb daca ala chiar ne crede tampiti - la care asta incepe sa rada si imi zice ca multi din inginerasii de la serus nu prea au mai deloc tangente si cu practica - concluzie - a bagat vaselina in broasca usii si s-a rezolvat totul - sa fie oare vaselina solutia magica pentru inginerasii de la serus biggrin.gif


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 May 2009, 09:38
Post #176


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 19:35)

Dar azi am primit si raspunsul de la VC: redau pe scurt:

"analiza informațiilor transmise de către specialiștii reparatorului agreat Renault, SERUS din Bucuresti a concluzionat ca deficienta constatata la motorul autoturismului s-a datorat utilizarii unui combustibil neconform sau utilizarii motorului in regiunea de subturare si nu unui defect de produs.
In urma demontarii sistemului ambreiaj, specialistii unitatii service au constatat ca segmentii tuturor pistoanelor sunt intepeniti in canale datorita calaminei depuse. Depunerile de calamina apar ca urmare a unor arderi incomplete determinate de utilizarea unui combustibil neconform sau de utilizarea in regim de subturare a motorului. Depunerea de calamina este un proces evolutiv care la un moment dat poate conduce chiar la imposibilitatea pornirii motorului."

*



E copy/paste din mail-ul de la VC?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 15 May 2009, 10:08
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(hellcat @ 15 May 2009, 09:13)
Bonurile sa le dai de cap lu' Patriciu si austriecilor! Voi nu cred ca sunteti constienti ca mergem cu toate scursurile ce numai carburanti nu sunt.
Sa pun benzina din petrom Iasi si pe e85 masina nu reusea sa treaca de 80 km/h!!

Ce sa le reprosez celor de la reno, ca nu au facut motoare hibride cu apa? icon_mrgreen.gif
*


Daca eu alimentez doar de la statii mari, OMV, Petrom, MOL ca majoritatea oamenilor si numai mie mi se intampla ceva nasol la masina, lucru care e pus de specialisti pe seama "combustibilului neconform", atunci le pun bonurile in fata, vorba vine ca le dau cu ele in cap.
Stiu si eu ca ce ne vand astia drept combustibil e departe de ceea ce se vinde in occident dar totusi...de ce nu am auzit de alta situatie asemanatoare cu cea a lui ailito? Mai ales ca mai toata lumea ia Clio pentru mersul in oras si obligat-fortat, toata lumea baga combustibil de care a bagat si ea.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 15 May 2009, 11:14
Post #178


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Per total raspunsul Renault VC e jenant.
Tehnic este un pic peste zero deoarece spune numai generalitati si banalitati, fara o argumentatie clara si obiectiva (consider ca "ambreiaj" e un cuvant scapat eronat in text, ca altfel dpdv tehnic explicatia devine jignitor de slaba: orice student la politehnica ar fi scris asta pe hartie, ar fi picat examenul cu brio).
Ca mesaj de PR este destul de mult sub zero (daca tehnic am ridicat doar semne de intrebare, aici vorbesc in deplina cunostinta de cauza): nu isi cer scuze pentru timpul pierdut si pentru eroarea de a nu constata problema prematur, nu raspund solicitarilor privind justificarea tuturor lucrarilor efectuate, nu raspund solicitarii de a se verifca piesele inlocuite, acuza carburantul fara nici un fel de probe sau argumente (doar pentru motivul ca un carburant necorespunzator ar fi putut produce asta), au raspuns foarte tarziu, raspunsul nu indica nici un control (de orice fel) asupra furnizorului lor de servicii etc. Per total, ocoleste complet raspunsul la orice problema reala ridicata de client. Sincer, un astfel de mesaj de PR este sub-mediocru, cine l-a scris (sau cine l-a aprobat) ar trebui or sa mai faca o data facultatea de marketing sau de relatii publice (depinde ce a terminat), ori sa se apuce de alta meserie, ca p'asta nu a nimerit-o. Ignorarea "gunoiului" (a problemelor si situatiilor neplacute) in speranta ca publicul nu o sa il vada este un NU mare in teoria si practica de PR, cine nu-l stie ori n-are studii de PR ori si-a cumparat diploma. Un astfel de mesaj face mai mult rau decat bine companiei (ReRo in cazul de fata). O companie trebuie sa raspunda real problemelor ridicate de un client, sa argumenteze temeinic acolo unde are dreptate, sa isi recunoasca greselile acolo unde le-a facut si sa arate ca adopta o atitudine pozitiva de indreptare a lor si de evitare a lor pe viitor, pe total sa arate ca ii pasa de client. Iar in conditii de criza, toate astea devin si mai importante ... imi pare insa ca cei de la ReRo se culca pe-o ureche bazandu-se pe rezultatele bune de vanzari ale Dacia, fara sa realizeze ca asta e o situatie conjuncturala si care va trece.
Trist si jenant, asta e concluzia mea.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 15 May 2009, 11:26
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Tudor @ 15 May 2009, 11:14)
Trist si jenant, asta e concluzia mea.
*


= Serus! icon_mrgreen.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 15 May 2009, 13:55
Post #180


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Raspunsul de la VC Renault e jenant pentru o reprezentanta dintr-o tara, chiar si mai dinspre marginea de est a Uniunii Europene, a unei companii de talia Renault.

Nu stiu cum e pe la Skoda, Ford, Opel, VW dar, daca asa inteleg ei sa trateze clientii care au luat o masina noua de la ei, nu e de mirare scaderea cotei lor de piata in 2008 in raport cu principalii lor concurenti, in ciuda reducerilor de pret consistente.

QUOTE(ailito @ 14 May 2009, 20:35)

Bref masina e reparata acump, merge f. bine ...cu mult mai "agera"; Suna bine ..merge bine .. Doamne' ajuta ! Oricum .. tragand linie dupa tot acest episod .. ce avem de invatat ?
1. Sa luam motorina ... de  unde ??? Mecanicu' dixit: OMV, PETROMV ... voi "presta" .. ca nu mi-e greu sa schimb pompa !
2. De condus cu "un ochi" smile.gif) pe turometru' si nu cu "urechea la motor" .. asa incat schimbarea vitezelor sa se faca la peste 2500 .. si in treapta de viteza sa nu coboare sub 2000 !
Despre .. "semne timpurii" .. va spuneam .. pornire la cheia numaru 3 smile.gif) Lectie: Nu plecati din Service daca va zice ;" sa steptam sa fie mai grav .." smile.gif Desi atunci problema ar fi fost aceeasi .. si reparatia pe masura !

*



@ailito: Nu stiu cat ai platit pentru reparatia asta si care e starea finantelor tale in urma acestei experiente, insa eu, daca as fi in locul tau si as avea cu ce sa acopar diferenta pentru o masina noua, as vinde masina asta fara niciun regret.
Eu nu as avea incredere in reparatia facuta de cei de la Serus. Nu as mai putea spera ca voi merge cel putin 100.000 km fara sa umblu in motor.




--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:11
Dacia