Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

bundy220
post 19 Apr 2013, 15:39
Post #331





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Colegu',uite despre deschiderea clapetei ce zice la motorul meu frantuzul.
Eu zic ca in mare trebuie sa fie cam aceiasi chestie,dar poti verifica intr-o carte de service daca ai.
Nu merge sa atasez acum.incerc sa iti zic ce scrie
pt idle intre 17 si 43
full load 195-242
Astea nu sunt grade,sunt valorile date de potentiometrul din capatul axului clapetei.Practic asta zice pozitia catre ecu.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 21 Apr 2013, 09:05
Post #332





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Se pare ca am o fixatie cu problema ta.
Am auzit niste amici ca ar avea probleme la pornire cu un zgomot de tacheti,chiar daca acestia sunt hidraulici,si zgomotul dispare la cateva zeci de secunde(pana se amorseaza tachetii).Atunci mi-a venit o ideie!!:daca la unii se aude zgomotul si la altii nu,inseamna ca unii tacheti nu se dezaamorseaza,(e normal)si atunci inseamna ca isi pastreaza marimea.Tu,avand nevoie de micsorarea dimensiunii tachetilor,iar acestia sunt facuti sa se automareasca.Daca si la tine nu se aude zgomotul de tacheti la pornire,inseamna ca tachetii sunt ok,ca si mentinerea uleiului in ei,dar din pacate ar trebui micsorata marimea.Asta inseamna ca ar trebui descarcati,ceea ce parca ziceai ca stii cum se face.
DECI DACA NU E PREA COMPLICAT PT TINE,INCEARCA O DESCARCARE A TACHETILOR,DUPA CARE ACESTIA SE VOR AUTOREGLA PE DIMENSIUNEA CERUTA DE MOTOR.
Nu cred ca e prea costisitoare operatia,si vei vedea minuni!


P.S.
Nu dauneaza cu nimic motorului.

This post has been edited by bundy220: 21 Apr 2013, 09:07


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 Apr 2013, 17:10
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




sunt la un tester acum la un service mai rasarit. Sa vad ce rezolv. Tachetii nu se aud la pornire, ii aud doar de pe la 3000 rpm in sus
Am fost la tester. Totul e perfect, mi-a verificat si valori adaptive, toti parametrii motorului si totul e ok. I-am zis de treaba cu tachetii si a zis (mecanicul) ca-i vine cam greu sa creada ca e de la tacheti. Atunci am accelerat motorul si l-a ascultat, apoi l-am tinut la 900 rpm cateva secunde si cand i-am dat drumul la relanti dadea sa moara. Mi-a zis ca daca erau amorsati la maxim si blocati asa, atunci ii arata pe valorile adaptive la tester dar nu i-a dat nimic. Apoi a zis ca mai degraba crede ca nu se mai amorseaza (adik uzati si scapa presiunea de ulei) atunci supapaele se deschid cu intarziere si implicit am prea putin aer in cilindri si de aici problemele (dar, iar, pe tester nu-i da nimic) Totusi m-am hotarat sa umblu la ei sa vad care-i treaba. Revin dupa ce reusesc sa ajung la ei.

This post has been edited by cri8sti: 23 Apr 2013, 21:11


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 24 Apr 2013, 14:18
Post #334





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




aleluia!
Sa speram ca o rezolvi.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 25 Apr 2013, 19:12
Post #335


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cateva poze cu ce am reusit sa fac azi (si un filmulet in care se vede cat de "bine" lucreaza tachetii - revin cu un link catre youtube, ca vad ca aici nu pot sa-l atasez). Acolo unde se vad urme sunt depuneri pe axe, si tachetii corespunzatori se pare ca se descarca mai repede decat normal. I-am probat pe toti la menghina (cu mana nu puteam sa-i apas ca sa iasa uleiul din ei), apoi i-am spalat (a se intelege: mecanicul i-a spalat), asamblat si i-am actionat cu mana (fara ulei in ei) si vreo 7 (cam aia corespunzatori urmelor de pe axe) nu functioneaza corect: in principal revin sacadat sau cand ii apas se duc in trepte....
Link-ul:
&feature=youtu.be

This post has been edited by cri8sti: 25 Apr 2013, 19:15

Attached thumbnail(s)
IMG113.jpg ( Size: 464.81k ) Number of downloads: 542
IMG114.jpg ( Size: 437.92k ) Number of downloads: 566
IMG112.jpg ( Size: 520.86k ) Number of downloads: 558
IMG116.jpg ( Size: 464.81k ) Number of downloads: 538
IMG117.jpg ( Size: 288.28k ) Number of downloads: 535


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 25 Apr 2013, 20:27
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




cri8sti tachetii hidraulici sunt scumpi? ai sa ii iei noi de la magazin


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 25 Apr 2013, 22:59
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 25 Apr 2013, 19:12)
Cateva poze cu ce am reusit sa fac azi (si un filmulet in care se vede cat de "bine" lucreaza tachetii - revin cu un link catre youtube, ca vad ca aici nu pot sa-l atasez). Acolo unde se vad urme sunt depuneri pe axe, si tachetii corespunzatori se pare ca se descarca mai repede decat normal. I-am probat pe toti la menghina (cu mana nu puteam sa-i apas ca sa iasa uleiul din ei), apoi i-am spalat (a se intelege: mecanicul i-a spalat), asamblat si i-am actionat cu mana (fara ulei in ei) si vreo 7 (cam aia corespunzatori urmelor de pe axe) nu functioneaza corect: in principal revin sacadat sau cand ii apas se duc in trepte....
Link-ul:
&feature=youtu.be
*




colegu sper ca nu ai mai pus tot tachetii aia
dupa ce i-ai strans in menghina...........cam poti sa ii arunci(ei au o supapa de unic sens, pe care se apasa cu un ac, sarma mai tare, etc si in celasi timp se strange cu mana de ei, apoi se scot cele 2 bucati una din alata si se spala)
eu nu prea am intalnit mecanici sa stie ca se descarca compensatorii si mai ales cum
bafta!
in concluzie este vre-o diferenta la motor sau nu?


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 26 Apr 2013, 07:44
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu i-am pus inca. am vb cu user-ul andu911 sa-mi aduca altii (noi). Sunt 35 lei bucata.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 26 Apr 2013, 13:54
Post #339





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




eu zic ca poti incerca la mana daca s-au stricat sau nu supapele unisens,asta daca nu te incurca sa dai banii pe altii noi.
Din ce am vazut eu,e clara treaba,unde sunt urme pe ax cu came,sunt tasate mai tare scaunele la supape,si s-a frecat mai mult de cat la restul.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 26 Apr 2013, 16:32
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




...ciudat. Scaune tasate inseamna joc mai mic si teoretic puteam sa raman cu supapa deschisa si atunci ar fi dat la testul de compresie. Pe axa in schimb nu e uzura, e o depunere (am frecat cu unghia ceva mai tare si se ia), asta inseamna ca culbutorul respectiv (de fapt culbutorii) nu mentine contactul cu axa, deci scapa din presiunea de ulei si astfel se depune calamina pe came (pe varful camei se poate vedea ca nu sunt aceste depuneri, deci forta de frecare a fost mai mare) Daca presiunea pe care o exercita tachetul asupra camei este insuficienta asta inseamna ca supapa nu se deschide cum trebuie (ori daca erau scaunele tasate e fix invers, sta deschisa mai mult) Daca stau sa ma gandesc la simptomele pe care le aveam....cam se potriveste cu ce am gasit in motor. (se inneca motorul cand iesea din frana de motor, aveam aer insuficient (supapa nu se deschidea cum trebuie) si ca sa o pornesc o tineam cu acceleratia la maxim - ii dadeam mai mult aer).
Intr-adevar, se simte la mina care culbutori mai lucreaza cum trebuie si care nu (se aude cum trage supapa din ei), la unii nu se mai aude supapa, unii se apasa si revin in trepte. Am comandat 8 culbutori noi pe care vreau sa-i pun pe toti pe admisie si din ceilalti am ales 8 care sa-i pun pe evacuare.
Acolo unde se vad pe came depuneri pronuntate (pe 3 came de la axa de admisie) culbutorii se apasa si revin in trepte chiar si cu un tacanit - fac urat tare. Mai sunt vreo 2 sau 3 care parca agata si unii care merg foarte usor, dar nu aud supapa cum lucreaza....sau chiar nu lucreaza - astia toti care mi se par suspecti i-am eliminat.
Maine imi ajung culbutorii si luni pun totul la loc. Tineti-mi pumnii wink.gif

This post has been edited by cri8sti: 26 Apr 2013, 16:35


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Apr 2013, 08:40
Post #341





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Pai daca se ineca ar fi trebuit sa vezi la adaptivi,si totusi nu era nimic,zici.Eu zic sa-i pui pe cei noi pe evacuare.
Mai am o intrebare,daca nu exista contact intre ax si tachet,de ce s-a depus acea calamina cum zici doar pe o latime corespunzatoare tachetului???


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Apr 2013, 09:20
Post #342


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Era bine daca demontai chiuloasa si curatai scaunele supapelor.....daca tot ai dat cureaua jos.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 29 Apr 2013, 20:45
Post #343


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(bundy220 @ 28 Apr 2013, 08:40)
Pai daca se ineca ar fi trebuit sa vezi la adaptivi,si totusi nu era nimic,zici.Eu zic sa-i pui pe cei noi pe evacuare.
Mai am o intrebare,daca nu exista contact intre ax si tachet,de ce s-a depus acea calamina cum zici  doar pe o latime corespunzatoare tachetului???
*


Pai nu e pe o latime corespunzatoare tachetului. Calamina aia e pe mijloc si are latimea cam o treime din latimea rolei de la tachet. Pe “varful“ camei nu are depuneri. In weekend mai revin cu detalii, am montat azi tachetii dar inca n-am terminat tot ce era de facut.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 29 Apr 2013, 21:06
Post #344





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




inteleg,dar tot ciudat ramane. La axe cu came cu culbutori mecanici,unde este joc intre ax si tachet,nu apare aceasta depunere,chiar daca contact apare doar pe varful camei(si vecinatati)


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 29 Apr 2013, 22:19
Post #345


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

Confirm ce spune bundy220,la tachetii mecanici urme de atac sunt doar pe varful camei dupa care pauza aprox 2 cm apoi iar urma,la tine eu cred ca ai scunele de la supape tasate si din cauza asta iti apar urmele acelea......parerea mea


Apopo bundy220 cum se regleaza jocul la tachetii mecanici,am vazut ca este 0,2 si 0,4 daca nu gresesc mellow.gif


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V - DJ 09 DZB 1997 RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 30 Apr 2013, 08:14
Post #346





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




depinde de motor,la cei cu pastile te referi?


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 30 Apr 2013, 08:32
Post #347


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




La mine, pe axa de evacuare am doar niste urme (mai mult ca niste umbre) pe 2 came....in schimb pe axa de admisie treaba e mai nasoala (dupa cum se vede din poze) Culbutorii sunt hidraulici, in afara de curatat/inlocuit nu am ce sa fac la ei. Am suflat si locasele in care intra, zicea mecanicul ca vrea sa curete si traseul de aer de bypass (pe unde trage aer la relanti...de la mpp pana in admisia de aluminiu) Altceva nu mai are ce sa faca, am testat-o cu 3 modele de testere si pe toate da la fel (adik bine la adaptivi, fara erori, unu-mi zicea si consumul la relanti si mai multe info, dar erau ok) Acuma....mecanicul zice ca daca nu-i da rateu, gazele dau bine, motorul nu se "zbate" el nu umbla la supape si sincer...eu nu mai am bani sa iau si garnitura de chiuloasa (e doar vreo 250 lei) Poate ca ar trebui sa umblu, poate nu, nu stiu...dar nu mai am cu ce bani sa fac si asta


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 30 Apr 2013, 08:46
Post #348


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Tu te-ai apucat de demontat pentru ca aveai o problema.
Schimbi niste piese si speri ca sa se rezolve...dar daca nu era de acolo si problema este tot prezenta?
Nu mai bine faci treaba ca la carte si controlezi/refaci scaunele de la supape?
Garnitura de chiuloasa gasesti si la cca.100Ron.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 30 Apr 2013, 09:58
Post #349


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Absolut! Asa ar trebui sa fac, sa fac totul ca la carte. Acum insa nu mai pot, ar trebui s-o las desfacuta vreo luna de zile, pana mai fac rost de diferenta de bani...ceea ce iar nu pot (imi fac treaba cu ea si chiar am nevoie sa ma deplasez) Doar de la inceputul anului am bagat in ea 1940 ron fix. Nu mai pot. (nu mai zic de sfarsitul anului trecut...mai putin, da am bagat si atunci)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 1 May 2013, 07:06
Post #350


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




cri8sti am tot citit pe topicul asta ce ai scris despre problema ta cu motorul ,eu sincer iti recomand un alt motor de la o masina adusa din germania si motorul te costa doar 250 euro si nu mai investesti in motorul ala al tau atatia bani.
cati km are masina ta in momentul de fata ? de unde ai cumparat-o masina ? ca multi dau km inapoi sunt multe laguna aduse cu peste 250 mii km aduse din afara si le dau km inapoi 150-180 mii kmsi nu sti cat a stat masina aia in germania si poate uleiul nu a fost schimbat la timp si sa umblat asa cu ea si normal ca sa depus toata mizeria aia prin motor

This post has been edited by l_ussu: 1 May 2013, 07:11


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 1 May 2013, 07:52
Post #351


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salut baieti! Cristi-urmaresc si iti tin pumnii! Am facut si eu testul de compresie iar la 2 cilindri aceasta aproape nu s-a lasat gasita ( am 2 cu 12 si unul cu 4 respectiv 7). Mai si picura cate o lacrima de ulei pe undeva pe la chiulasa... Asa ca nu prea stiu daca sa o duc la doctor pentru bandajare sau direct la transplant de inima. L_ussu, te rog daca stii ceva motor bun, la pretul ala, ma intereseaza-reparatul ma costa mai mult.


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 1 May 2013, 08:05
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




Alexco.pai esti aproape de inima lagunelor chiar in zalău se gasesc daca vrei iti recomand pe cine care are piese de laguna se ocupă doar de vânzarea lor aduse din germania ,vinde si pe bucăți ,dezmembreaza

This post has been edited by l_ussu: 1 May 2013, 08:06


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 1 May 2013, 08:16
Post #353


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Da-mi te rog pm cu datele de contact, cred ca mai degraba fac transplant decat bandajare. Am crezut ca aveti pe cineva in Satu Mare, ar fi fost mai aproape.. smile.gif


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 May 2013, 12:13
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(l_ussu @ 1 May 2013, 07:06)
cri8sti am tot citit pe topicul asta ce ai scris despre problema ta cu motorul ,eu sincer iti recomand un alt motor de la o masina adusa din germania si motorul te costa doar 250 euro si nu mai investesti in motorul ala al tau atatia bani.
cati km are masina ta in momentul de fata ? de unde ai cumparat-o masina ? ca multi dau km inapoi sunt multe laguna aduse cu peste 250 mii km aduse din afara si le dau km inapoi  150-180 mii kmsi nu sti cat a stat masina aia in germania si poate uleiul nu a fost schimbat la timp si sa umblat asa cu ea si normal ca sa depus toata mizeria aia prin motor
*


Nu ma indur sa-l las....compresia e buna, culbutorii noi (8buc) + ceilalti curatati si alesi cei mai buni 8 din cei 16 vechi, nu mananca ulei, istoric de service are si cand am cumparat-o am verificat-o si era ok, acum are aprox 222000 km. De tras trage bine, la consum nu ma plang, da ma termina problema asta cu opritul motorului.
Cumva stie cineva cum sta treaba cu circuitul de recuperare a vaporilor de ulei? Are valva PCV sau nu? Cum functioneaza circuitul asta ca am gasit ulei in filtrul de aer si nu pare sa iasa decat prin epuratorul ala dar parca e cam mult???

<span class='edit'>2 May 2013, 09:04:</span>
Am gasit asta: Pression collecteur admission - 320 &plusmn; 40 mb au ralenti ori la mine are 384 mb. Nici unul dintre cei care au testat masina nu mi-a spus ca ar fi o problema....totusi am presiune in admisie mai mare decat trebuie. Stiu ca la alte motoare pe benzina (bmw e46, Chevrolet aveo...or mai fi si altele) daca presiunea in admisie e prea mare e un semn de supapa pcv dusa si se manifesta prin probleme la relanti). Revin la intrebarea de mai sus, stie cineva raspunsul?
P.S. mda....m-am uitat aiurea in manualul ala, la mine e asa: Pression collecteur admission - 350 mb &plusmn; 30 au ralenti - deci e bine.

This post has been edited by cri8sti: 2 May 2013, 09:07


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 May 2013, 22:53
Post #355





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




pai pana la urma ai montat tachetii?ai pornit motorul?
Daca nu,nu mai cauta alte defecte,ca vei vedea surpriza la pornire.
Azi am ajutat un amic,la un golf diesel(nu asta conteaza)care avea cureaua distributie rupta.Tachetii erau tepeni,si pana nu i-am desfacut si dezamorsat nu s-au clintit.
Ideia pe care vreau sa o subliniez este aceea ca daca tachetul se umple cu ulei,nu mai poate reveni singur la o dimensiune mai mica,ceea ce de fapt ai tu nevoie la gpl.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 May 2013, 07:27
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




pai cum. am zis, azi o asamblez. Sa vedem, sper sa am o surpriza placuta
Am pus totul la loc. Rezultatul: e liniste din nou, pot sa merg iar pe gpl cu viteze peste 130 km/h, a scazut consumul (cat a scazut nu stiu, se simte in pedala si se vede pe cb ca a scazut - eu sper ca a revenit la normal) dar problema cu relantiul a ramas.
Deci: in continuare moare cand o scot pe liber, sau cand ies din frana de motor, sau scade pe la 600 rpm daca o tin eu turata usor la 900 rpm si-i dau drumul brusc. Se manifesta la fel si pe gaz si pe benzina. Ma declar invins. Masina se scoate la vanzare.

This post has been edited by cri8sti: 3 May 2013, 09:23


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 May 2013, 15:14
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 3 May 2013, 07:27)
pai cum. am zis, azi o asamblez. Sa vedem, sper sa am o surpriza placuta
Am pus totul la loc. Rezultatul: e liniste din nou, pot sa merg iar pe gpl cu viteze peste 130 km/h, a scazut consumul (cat a scazut nu stiu, se simte in pedala si se vede pe cb ca a scazut - eu sper ca a revenit la normal) dar problema cu relantiul a ramas.
  Deci: in continuare moare cand o scot pe liber, sau cand ies din frana de motor, sau scade pe la 600 rpm daca o tin eu turata usor la 900 rpm si-i dau drumul brusc. Se manifesta la fel si pe gaz si pe benzina. Ma declar invins. Masina se scoate la vanzare.
*




eu zic sa incerci cu alt calculator
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 May 2013, 16:39
Post #358





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




cristi,eu zic sa nu renunti inca.Incearca ,nu stiu daca am mai spus aici,sa scoti furtunul de vacum de pe regulator-vaporizator gpl,si la stutul ramas vezi daca scoate gaz,ca la un ventil,cu scuipinol.
Despre schimbarile petrecute,ce sa zic e bine ca a scazut consumul,dar daca buba principala nu s-a reparat,nasol.
ai avut deconectata bateria pe timpul lucrarilor?


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 3 May 2013, 16:54
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am incercat asta de mult (cred ca de cand ai zis prima data). Nu iese nimic pe acolo. Da, am avut scoasa borna de minus a bateriei. Am vorbit cu katalyn03 si o sa incerc si cu un alt ECU (poate sa-mi imprumute cineva unul de logan 16v) dar tocmai pe marti


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 May 2013, 19:22
Post #360





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Ai incercat o diagnoza in timp ce conduci?Sa vada omul atunci ce parametri nu sunt ok?



--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 07:47
Dacia