probleme relanti laguna 1
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti laguna 1
bundy220 |
![]()
Post
#391
|
||
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
n
n
-
n
|
|||
cri8sti |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ar fi fost o idee daca aveam si laptop.....Azi m-am intors de la mare, tot asa imi face la viteze mai mari (sau in sarcina de ex compresor pornit si plec de la semafor un pic mai tare) imi da in nas. Am pus mana la admisie si am accelerat-o....mi-a lasat urma pe mana cat de tare trage aer si se simte ca trage mult mai tare ca la relanti ( nu se aude ca ar trage si prin alta parte), mi se pare ciudat ca pe tester a dat doar 251 mb turata. Mi se pare mai ciudat ca am incercat cu alt map si merge la fel (nu am testat-o cu celalalt map)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#393
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
pai ce mai astepti?
mapul asta face multe figuro si din cate zici acum ca da in nas,se si potriveste |
--------------------
n
n
-
n
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
colegu ti-am spus parerea mea cauta pe cineva care are kit de calaj pentru renault si verifica distributia, elimina variant asta
bafta! suna-ma si iti spun cum se face ochiometric(aproximativ 90%) |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
cri8sti |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Domnu' hai sa-ti spun cum am facut, pentru ca nu cred ca e de la distributie. Am pus cala pe axe, am scos surubul de "vizitare" de la arbore, l-am blocat cu o surubelnita (l-am calat cum se zice), am pus cureaua, i-am dat drumul la intinzator, am scos cala si surubelnita, am invartit motorul de 2 ori, am pus din nou surubelnita la arbore si am pus cala la axe (sa vad daca intra, si a intrat perfect) Asta a fost tot.
bundy220 - mi-e teama sa iau altul ca am mai luat atatea degeaba si ca am mai incercat cu alt map de la o alta laguna care functioneaza perfect (masina). La mine facea la fel. Vroiam sa fiu sigur ca-i de la map-ul meu....nu de alta, da nu-i ieftin. Azi dimineata nu puteam sa trec de 2000 rpm, dadea in nas ca nebuna (si pe benzina si pe gpl) a trebuit sa bag a 5-a ca sa merg in rand cu lumea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
arborele nu se caleaza cu surubelnita, in primul rand nu are pana daca il pui la fel cum a fost merge la fel, iar cand strangi arborele se invarte fata de axele cu came(nu exista pana pe fulii)
conteaza lungumea calei care blocheaza arborele |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
cri8sti |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Pai l-am pus la fel cum a fost, are un loc de pana unde e fulia si "pana" aia vine in sus dar nu vine perfect drept, cum te uiti la motor vine sus si putin stanga (altfel nu mai intra surubelnita) Cum am facut acuma, coincide si cu semnele care le-am dat data trecuta cand am schimbat distributia, deci eu zic ca e ok.
conteaza lungimea calei care blocheaza arborele - aici m-ai pierdut.... This post has been edited by cri8sti: 14 May 2013, 09:11 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 14 May 2013, 08:33) Pai l-am pus la fel cum a fost, are un loc de pana unde e fulia si "pana" aia vine in sus dar nu vine perfect drept, cum te uiti la motor vine sus si putin stanga (altfel nu mai intra surubelnita) Cum am facut acuma, coincide si cu semnele care le-am dat data trecuta cand am schimbat distributia, deci eu zic ca e ok. conteaza lungimea calei care blocheaza arborele - aici m-ai pierdut.... uite aici cum se pune la punct distributia la 1.6 16v, poate intelegi ce vreau sa spun(poate am o problema eu cu exprimarea) nu exista semne, daca sunt, acelea nu sunt facute de fabrica, a dat un semn" ne-a maririn" care nu avea habar cum se pune distributia la renault 16v, eu sunt de acord ca la axele cu came se poate, dar la arbore nu se poate face semn, pentru ca la furie nu are pana bafta! This post has been edited by katalyn03: 14 May 2013, 21:09 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
espacern |
![]()
Post
#399
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 14 May 2013, 09:33) conteaza lungimea calei care blocheaza arborele - aici m-ai pierdut.... Are 69.5 mm .....mai precis! Folosirea altor dispozitive(surubelnite de ex.) se face pe propria raspundere. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#400
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Cristi,nu zic sa cumperi unul nou,ia unul imprumut si vezi pe laptop valoarea daca e la fel,adica 290 si nu creste,inseamna ca e o buba la cablaj.Dar dupa cum zici ca da innas,si parca inainte nu facea chiar asa,eu zic ca s-a dus senzorul de tot(zic)
Cristi,mai am o rugaminte,poti sa imi trimiti sau poate am drum prin zona,un tachet din cei scimbati?Eu nu am la fel pe masina,dar vreau sa-l studiez si sa vad cum se desfac si cum se descarca. 15 May 2013, 14:37: QUOTE(katalyn03 @ 13 May 2013, 22:16) colegu ti-am spus parerea mea cauta pe cineva care are kit de calaj pentru renault si verifica distributia, elimina variant asta bafta! suna-ma si iti spun cum se face ochiometric(aproximativ 90%) Valoarea MAP este influentata de distributie? 15 May 2013, 14:39: QUOTE(cri8sti @ 13 May 2013, 15:41) Ar fi fost o idee daca aveam si laptop.....Azi m-am intors de la mare, tot asa imi face la viteze mai mari (sau in sarcina de ex compresor pornit si plec de la semafor un pic mai tare) imi da in nas. Am pus mana la admisie si am accelerat-o....mi-a lasat urma pe mana cat de tare trage aer si se simte ca trage mult mai tare ca la relanti ( nu se aude ca ar trage si prin alta parte), mi se pare ciudat ca pe tester a dat doar 251 mb turata. Mi se pare mai ciudat ca am incercat cu alt map si merge la fel (nu am testat-o cu celalalt map) Poti verifica si pe diagnoza GPL,ca si acolo ai MAP,altul cei drept,si vezi daca coincid valorile,respectiv 251 in turatie .... cum zicica arata pe map-ul motorului. This post has been edited by bundy220: 15 May 2013, 14:39 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
conteaza disrtibutia la valoarea map-ului
la cateva zeci de renaulturi eu am intalnit sa aibe intre 0,27-0,29, iar cand am modificat distributia avea 0,38 si masina tragea liniar de la 1200 la 6200(foarte satisfacut), iar la relantii avea fluctuatii(cateaodata se oprea) si niste rateuri foarte mici pe evacure, tremurat de diesel la relantii, asa ca am dat-o inapoi |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
bundy220 |
![]()
Post
#402
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Nu te contrazic,dar nu inteleg.Colegul zice ca in accelerare,MAP-ul sta pe loc,nu creste.ASta are legatura cu distributia?!
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ieri am pus alt map si azi am avut de gand sa o pun pe tester....din pacate aseara mi-a sarit busonul de etansare de la axele cu came si nu am mai pornit masina. Azi am cautat prin oras dar nu am gasit si am facut comanda la apan si-l primesc maine. Dupa ce-l montez, o pun pe tester si revin cu info
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#404
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Cred ca trebuie sa vezi si cauza din care a sarit.
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Cred ca am gasit si cauza....presiune in carter. Am scos joja si arunca ulei pe acolo (nu mult, da arunca si se simte si pe sus pe la capacul de ulei cum "tuseste") Am pus dopul ala la loc si am pornit motorul, am pus testerul si am aceeasi presiune cu map-ul asta imprumutat - deci nu e de la map. Am intrebat mecanicul cum poate sa-mi iasa compresia buna dar sa am segmentii dusi si a zis ca in capul pistonului inca face presiune. Deci cred ca mi-a ramas "doar" de schimbat motorul....sau masina (asta cu schimbat masina a fost primul sfat primit de vreo 2 ani de cand tot am probleme)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#406
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
eu zic ca mapul nu e ok ,nu ca senzor,dar ca functionare.Poate cablajul,poate ECU,
Cu presiunea la ulei nu stiu ce sa zic. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
ECU l-am schimbat cu altul si se comporta la fel, pe partea de traseu nu cred sa fie probleme ptr ca-mi dadea pe tester (open/short circuit)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#408
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Da dar valoarea aia la map e ciudata rau.Daca scoti senzorul simti ca trage aer pe acolo,e vacum ca lumea
? poate e obturat pe acolo ceva. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Trage aer foarte bine (am pus mana chiar inainte de filtrul de aer si am accelerat-o - mi-a lasat urma pe mana cat de tare a tras) Ma depaseste in totalitate problema.
![]() Am inteles ce ai zis...daca scot senzorul se tureaza f mult, daca pun degetul imi ramane urma pe el ![]() ![]() Am probat acum pe alta laguna si pe la capacul de ulei scoate gaze la fel, dar pe la joja la el arunca doar niste stropi f mici, la mine mi-a umplut degetele de ulei. This post has been edited by cri8sti: 17 May 2013, 17:09 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
nu este nimic relevant cu uleiul care il arunca pe joja, este normal sa arunce ulei, cu cat ai nivelul la ulei mai ridicat cu atat arunca ulei mai mult, la 1.6 joja este foarte jos(in baia de ulei) iar distanta pana la ulei este 3-4 cm, asa ca este normal sa arunce ulei din cauza balbotajului
gazele pe care le scoate un motor se verifica numai pe furtunul de recirculare a gazelor din motor, acolo are separatoare de ulei sa se intoarca uleiul inapoi in motor, etc si pe deasupra trebuie sa mance ulei sa scoata fum albastru(ex opel, vw, ford pe benzina toate) cand sta masina la relanti la semafor apoi accelerezi dupa 1 min sa pleci trebuie sa vezi fum albastru si sa te usture ochii daca esti in spatele ei bafta! |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
cri8sti |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
nu scoate fum deloc si nu mananca ulei intre schimburi. imi face din ce in ce mai urat, azi mi-a murit pe benzina de doua ori si s-a balbait la relanti la un moment dat pana a murit iar. cand o apuca parca merge in 3 si nu-si revine decat daca o turez pana aproape de 6000 de vreo 2-3 ori.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#412
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Valoarea aia la map e aiurea rau.Ea trebuie sa creasca in accelerare.
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
AeoN |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Salut,
Nu stiu cum este traseul de recirculare al vaporilor la 1,6,daca are valva PCV sau pur si simplu sparator de ulei(cum am eu). Daca ai valva trebuie verificat daca functioneaza(probleme cu aceasta o au indeosebi cei cu BMW-uri) Daca ai separator de ulei verifica-l sa nu fie infundat si din aceasta cauza sa ai presiunea mare in carter. Daca ai traseul de recirculare infundat se face presiune si incepe sa-ti arunce uleiul ,prima data pe la joja(arunca joja afara),daca esti norocos,daca nu da pe la un semering sau garnitura ![]() Sa ai in vedere si acest aspect Are dreptate catalin,incepi sa te ingrijorezi de motor atunci cand incepe sa-ti scoata fum albastru si dens,atunci deja poti sa spui ca nu mai ai motor. O problema cuoscuta,dar la cele cu 8v este si cablajul de la senzorul MAP,daca cauti scrie si in autodata(se duc contactele de la mufa si iti da totul peste cap),ei zic ca se manifesta prin variatii ale relantiului si ezitari in acelerare Bafta! |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
- DJ 09 DZB
1997 RTE
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Nu are valva PCV (cautam si eu de nebun acu' vreo 2 sapt sa vad daca are ca nu desfacusem epuratorul inca, dar dupa ce l-am desfacut m-am lamurit). Nu am avut ce sa curat la epurator, era curat. Am verificat si daca imi arunca ulei pe la epurator si nu arunca....deloc (sau nu murdareste mana deloc - am scos capacul de plastic care vine peste teava de la epurator si am pus mana) Joja nu o arunca afara, nu iese cine stie ce presiune de aer pe acolo, doar daca scot joja imi arunca ulei (am nivelul la ulei usor peste maxim - aprox 1mm)
variatii ale relantiului si ezitari in acelerare - am de astea, dupa ce se opreste sau cand se balbaie relantiul (apas acceleratia mai tare decat normal ca sa o tin turata si se simte exact ca si cum merge in 3, daca o tin accelerata la 1000 rpm de ex (in momentele cand face ea urat - apas acceleratia mai mult decat normal, se duce la 1000 si apoi nu mai misc pedala) usor usor incepe sa se ridice turatia pana aproape de 1800 rpm (isi revine mersul motorului, nu mai e in "3") Dupa ce se stabilizeaza la 1800 daca-i dau drumul la relanti merge normal....asta pana o apuca din nou. Treaba asta mi-a facut-o ieri o data (pe benzina) si de 2 ori a murit direct motorul, iar ca sa-l pornesc tre sa-i dau luuung la automat si pedala la podea. |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
l_ussu |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 6 August 10 From: SATU MARE ![]() |
cri8sti ,ti-ai schimbat garniturile de la galeria de admisie eu dupa ce le-am schimbat nu am mai avut prob deloc statea turata la 800 cand era cald motorul si la rece la pornire statea la 1000,
inainte sa-mi schimb garniturile de la adimisie la pornire dimineata incepea de la 2000 de ture si dupa un timp lung scadea la 1200 si acolo ramanea ,iar dupa aceea schimbi mpp-ul daca nu va merge dar eu recomand garniturile de admisie |
--------------------
renault
laguna I
- SM 09 MAT
1999 CONCORDE
|
|
alexco |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 27 June 12 From: Baia Mare ![]() |
mie mi-a murit dand pedala, in intersectie la pornire cand i-am schimbat senzoru' de pozitie clapeta original cu unul noname, asta dupa ce a stat la 1800 o vreme. eu as incerca alt motor iar daca nu reuseste, ...solutia clasica.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 1.6 16V +GPL
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(l_ussu @ 18 May 2013, 15:45) cri8sti ,ti-ai schimbat garniturile de la galeria de admisie eu dupa ce le-am schimbat nu am mai avut prob deloc statea turata la 800 cand era cald motorul si la rece la pornire statea la 1000, inainte sa-mi schimb garniturile de la adimisie la pornire dimineata incepea de la 2000 de ture si dupa un timp lung scadea la 1200 si acolo ramanea ,iar dupa aceea schimbi mpp-ul daca nu va merge dar eu recomand garniturile de admisie De-a lungul timpului (de cand se tot manifesta problema asta, desi n-a fost niciodata asa rau ca acum) am tot schimbat pe la ea si am inceput asa: 4 garnituri ovale admisie, 1 garnitura corp fluture, 2 garnituri corp clapeta, 1 garnitura mpp, 1 garnitura corp mpp, am continuat cu : 1 mpp magnetti marelli, 1 mpp vdo, alt corp clapeta + senzor pozitie magentti marelli, alt senzor pozitie magentti marelli, bineinteles ca am verificat (scos/astupat) sa nu traga aer fals pe la furtunul de la servofrana si cel de la canistra carbon, am verificat functionarea corecta (de la 0 la 94 grade) a senzorului de temperatura lichid racire (pe tester - la 94 a intrat ventilatorul), senzorul de temperatura aer aspirat pare a fi ok, senzorul de pe volant schimbat cu altul nou siemens (acu vreo 2 ani cand ala vechi a murit definitiv si irevocabil), l-am scos si pe asta ca am vrut sa-l curat de pilitura - n-am avut ce sa curat. Acum mai nou treaba cu tachetii...am ajuns la capatul rabdarii. Mersul motorului se inrautateste parca zi de zi (azi ma chinuiam sa depasesc 2000 rpm - indiferent de treapta dadea in nas intr-o veselie, daca o lasam la relanti murea sau mergea in 3, daca o acceleram usor pana in 2000 mergea in 3 - sau asa se simtea) Am accelerat-o de cateva ori pana in 6000 si apoi mergea ca unsa.... ![]() Si eu as incerca alt motor, dar implica niste costuri destul de maricele si desi am bagat in ea de la inceputul anului incoace mai mult decat daca as fi schimbat motorul, acum nu mai am finante....Nu vreau sa o vand ca-mi place masina si ca am schimbat muuulte pe la ea (numai piese noi si pe acelasi producator cu ce am dat jos) si nu ma refer la piesele de mai sus. Daca iau alta ce fac, incep sa bag si in aia pana o aduc la starea lu' asta? Nu cred ca mai pot (finante/rabdare) This post has been edited by cri8sti: 19 May 2013, 07:25 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
cu clapeta asta ai incercat sa mergi cu mufa la senzorul de pozitie al clapetei scoasa?
incearca sa schimbi ramoa de injectoare cu totul de pe alta sa nu ai vreunul partial infundat.....poate poate si sa verifici presiunea pompei de benzina in relanti si in sarcina bafta! This post has been edited by katalyn03: 19 May 2013, 08:00 |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
cri8sti |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(katalyn03 @ 19 May 2013, 07:55) Nu am incercat, am pus si alt senzor de pozitie pe ea si face la fel, atat am incercat. In legatura cu injectoarele infundate nu stiu ce sa zic....mie imi face aceleasi probleme si pe gaz, nu cred ca sunt probleme cu cele de benzina. |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#420
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
oameni buni,nu vedeti ca omul are presiune constanta la MAP?
E chiar culmea.E undeva un os de rama,un contact imperfect undeva poate pe cablaj daca zici ca ai incercat cu alt senzor,asta daca esti sigur sigur sigur ca acela e bun,si ca acela pe carre l-ai schimbat,pe tester arata bine. Rezolva problema asta,si apoi restul ,nu l-e amesteca ,caci pierzi firul.Map-ul trebuie sa ajunga pana la 900 deci e buba undeva. Restul deocamdata e pierdere de timp.am mai scris mai sus de iesirea din cutoff.Asta o face ecu impreuna cu map-ul.se poate masura si cu un voltmetru,tragi niste fire mai lungi in cabina,le legi la map unde trebuie si iti faci diagnoza singur,vezi ce tensiune ai cand accelerezi,cand moare motorul,cand e in frana de motor,relanti etc. This post has been edited by bundy220: 19 May 2013, 16:19 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 16:26 |