Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

bundy220
post 12 May 2013, 09:41
Post #391





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




cred ca espacern se referea la altceva decat andri pt ca zice doua garnituri la MPP nu la corpclapeta.
Oricum trebuie multa atentie si cred ca se rezolva
Cugrafica de la softul pe care il foloseste andri,e un avantaj ca poti face un test de drum iar apoi sa vezi pe grafice ce anume s-a intamplat si ce anume nu merge.La varianta mea,nu cred ca are asa ceva,arata valorile doar in tabel,si e mai greu da monitorizat toti parametrii in acelasi timp.
La cati bani ai bagat pana acum ,eu zic sa-ti cumperi o interfata,si sa te conectezi singur,apoi pui datele aici si avem subiect de studiu.Interfata e ieftina,eu am luat de aici de pe forum si e ok,vreo70-80 lei parca.Si nu strica sa o ai la casa omului.

This post has been edited by bundy220: 12 May 2013, 09:42


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 May 2013, 15:41
Post #392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Ar fi fost o idee daca aveam si laptop.....Azi m-am intors de la mare, tot asa imi face la viteze mai mari (sau in sarcina de ex compresor pornit si plec de la semafor un pic mai tare) imi da in nas. Am pus mana la admisie si am accelerat-o....mi-a lasat urma pe mana cat de tare trage aer si se simte ca trage mult mai tare ca la relanti ( nu se aude ca ar trage si prin alta parte), mi se pare ciudat ca pe tester a dat doar 251 mb turata. Mi se pare mai ciudat ca am incercat cu alt map si merge la fel (nu am testat-o cu celalalt map)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 May 2013, 20:11
Post #393





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




pai ce mai astepti?
mapul asta face multe figuro si din cate zici acum ca da in nas,se si potriveste



--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 13 May 2013, 22:16
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




colegu ti-am spus parerea mea cauta pe cineva care are kit de calaj pentru renault si verifica distributia, elimina variant asta
bafta!
suna-ma si iti spun cum se face ochiometric(aproximativ 90%)


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 May 2013, 07:46
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Domnu' hai sa-ti spun cum am facut, pentru ca nu cred ca e de la distributie. Am pus cala pe axe, am scos surubul de "vizitare" de la arbore, l-am blocat cu o surubelnita (l-am calat cum se zice), am pus cureaua, i-am dat drumul la intinzator, am scos cala si surubelnita, am invartit motorul de 2 ori, am pus din nou surubelnita la arbore si am pus cala la axe (sa vad daca intra, si a intrat perfect) Asta a fost tot.
bundy220 - mi-e teama sa iau altul ca am mai luat atatea degeaba si ca am mai incercat cu alt map de la o alta laguna care functioneaza perfect (masina). La mine facea la fel. Vroiam sa fiu sigur ca-i de la map-ul meu....nu de alta, da nu-i ieftin. Azi dimineata nu puteam sa trec de 2000 rpm, dadea in nas ca nebuna (si pe benzina si pe gpl) a trebuit sa bag a 5-a ca sa merg in rand cu lumea mad.gif Asta se intampla cu apa pe la 35 grade. Ziceai ca ai tu unul? Il dai? Cat e halatu'?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 14 May 2013, 08:15
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




arborele nu se caleaza cu surubelnita, in primul rand nu are pana daca il pui la fel cum a fost merge la fel, iar cand strangi arborele se invarte fata de axele cu came(nu exista pana pe fulii)
conteaza lungumea calei care blocheaza arborele


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 May 2013, 08:33
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pai l-am pus la fel cum a fost, are un loc de pana unde e fulia si "pana" aia vine in sus dar nu vine perfect drept, cum te uiti la motor vine sus si putin stanga (altfel nu mai intra surubelnita) Cum am facut acuma, coincide si cu semnele care le-am dat data trecuta cand am schimbat distributia, deci eu zic ca e ok.
conteaza lungimea calei care blocheaza arborele - aici m-ai pierdut....

This post has been edited by cri8sti: 14 May 2013, 09:11


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 14 May 2013, 21:03
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 14 May 2013, 08:33)
Pai l-am pus la fel cum a fost, are un loc de pana unde e fulia si "pana" aia vine in sus dar nu vine perfect drept, cum te uiti la motor vine sus si putin stanga (altfel nu mai intra surubelnita) Cum am facut acuma, coincide si cu semnele care le-am dat data trecuta cand am schimbat distributia, deci eu zic ca e ok.
conteaza lungimea calei care blocheaza arborele   - aici m-ai pierdut....
*



uite aici cum se pune la punct distributia la 1.6 16v, poate intelegi ce vreau sa spun(poate am o problema eu cu exprimarea)
nu exista semne, daca sunt, acelea nu sunt facute de fabrica, a dat un semn" ne-a maririn" care nu avea habar cum se pune distributia la renault 16v, eu sunt de acord ca la axele cu came se poate, dar la arbore nu se poate face semn, pentru ca la furie nu are pana
bafta!

This post has been edited by katalyn03: 14 May 2013, 21:09

Attached File(s)
Attached File  schema_distributie_laguna_1.doc ( 173.5k ) Number of downloads: 66


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 May 2013, 21:20
Post #399


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cri8sti @ 14 May 2013, 09:33)
conteaza lungimea calei care blocheaza arborele   - aici m-ai pierdut....

Are 69.5 mm .....mai precis!
Folosirea altor dispozitive(surubelnite de ex.) se face pe propria raspundere.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 15 May 2013, 08:00
Post #400





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Cristi,nu zic sa cumperi unul nou,ia unul imprumut si vezi pe laptop valoarea daca e la fel,adica 290 si nu creste,inseamna ca e o buba la cablaj.Dar dupa cum zici ca da innas,si parca inainte nu facea chiar asa,eu zic ca s-a dus senzorul de tot(zic)
Cristi,mai am o rugaminte,poti sa imi trimiti sau poate am drum prin zona,un tachet din cei scimbati?Eu nu am la fel pe masina,dar vreau sa-l studiez si sa vad cum se desfac si cum se descarca.

15 May 2013, 14:37:
QUOTE(katalyn03 @ 13 May 2013, 22:16)
colegu ti-am spus parerea mea cauta pe cineva care are kit de calaj pentru renault si verifica distributia, elimina variant asta
bafta!
suna-ma si iti spun cum se face ochiometric(aproximativ 90%)
*


Valoarea MAP este influentata de distributie?

15 May 2013, 14:39:
QUOTE(cri8sti @ 13 May 2013, 15:41)
Ar fi fost o idee daca aveam si laptop.....Azi m-am intors de la mare, tot asa imi face la viteze mai mari (sau in sarcina de ex compresor pornit si plec de la semafor un pic mai tare) imi da in nas. Am pus mana la admisie si am accelerat-o....mi-a lasat urma pe mana cat de tare trage aer si se simte ca trage mult mai tare ca la relanti ( nu se aude ca ar trage si prin alta parte), mi se pare ciudat ca pe tester a dat doar 251 mb turata. Mi se pare mai ciudat ca am incercat cu alt map si merge la fel (nu am testat-o cu celalalt map)
*


Poti verifica si pe diagnoza GPL,ca si acolo ai MAP,altul cei drept,si vezi daca coincid valorile,respectiv 251 in turatie .... cum zicica arata pe map-ul motorului.

This post has been edited by bundy220: 15 May 2013, 14:39


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 15 May 2013, 20:59
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




conteaza disrtibutia la valoarea map-ului
la cateva zeci de renaulturi eu am intalnit sa aibe intre 0,27-0,29, iar cand am modificat distributia avea 0,38 si masina tragea liniar de la 1200 la 6200(foarte satisfacut), iar la relantii avea fluctuatii(cateaodata se oprea) si niste rateuri foarte mici pe evacure, tremurat de diesel la relantii, asa ca am dat-o inapoi


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 15 May 2013, 21:09
Post #402





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Nu te contrazic,dar nu inteleg.Colegul zice ca in accelerare,MAP-ul sta pe loc,nu creste.ASta are legatura cu distributia?!


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 May 2013, 13:42
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Ieri am pus alt map si azi am avut de gand sa o pun pe tester....din pacate aseara mi-a sarit busonul de etansare de la axele cu came si nu am mai pornit masina. Azi am cautat prin oras dar nu am gasit si am facut comanda la apan si-l primesc maine. Dupa ce-l montez, o pun pe tester si revin cu info


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 16 May 2013, 20:17
Post #404





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Cred ca trebuie sa vezi si cauza din care a sarit.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 May 2013, 10:57
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cred ca am gasit si cauza....presiune in carter. Am scos joja si arunca ulei pe acolo (nu mult, da arunca si se simte si pe sus pe la capacul de ulei cum "tuseste") Am pus dopul ala la loc si am pornit motorul, am pus testerul si am aceeasi presiune cu map-ul asta imprumutat - deci nu e de la map. Am intrebat mecanicul cum poate sa-mi iasa compresia buna dar sa am segmentii dusi si a zis ca in capul pistonului inca face presiune. Deci cred ca mi-a ramas "doar" de schimbat motorul....sau masina (asta cu schimbat masina a fost primul sfat primit de vreo 2 ani de cand tot am probleme)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 17 May 2013, 11:26
Post #406





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




eu zic ca mapul nu e ok ,nu ca senzor,dar ca functionare.Poate cablajul,poate ECU,
Cu presiunea la ulei nu stiu ce sa zic.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 May 2013, 11:43
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




ECU l-am schimbat cu altul si se comporta la fel, pe partea de traseu nu cred sa fie probleme ptr ca-mi dadea pe tester (open/short circuit)


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 17 May 2013, 14:59
Post #408





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Da dar valoarea aia la map e ciudata rau.Daca scoti senzorul simti ca trage aer pe acolo,e vacum ca lumea
? poate e obturat pe acolo ceva.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 May 2013, 15:40
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Trage aer foarte bine (am pus mana chiar inainte de filtrul de aer si am accelerat-o - mi-a lasat urma pe mana cat de tare a tras) Ma depaseste in totalitate problema. blink.gif
Am inteles ce ai zis...daca scot senzorul se tureaza f mult, daca pun degetul imi ramane urma pe el icon_mrgreen.gif (suge bine excl.gif )
Am probat acum pe alta laguna si pe la capacul de ulei scoate gaze la fel, dar pe la joja la el arunca doar niste stropi f mici, la mine mi-a umplut degetele de ulei.

This post has been edited by cri8sti: 17 May 2013, 17:09


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 17 May 2013, 19:22
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




nu este nimic relevant cu uleiul care il arunca pe joja, este normal sa arunce ulei, cu cat ai nivelul la ulei mai ridicat cu atat arunca ulei mai mult, la 1.6 joja este foarte jos(in baia de ulei) iar distanta pana la ulei este 3-4 cm, asa ca este normal sa arunce ulei din cauza balbotajului
gazele pe care le scoate un motor se verifica numai pe furtunul de recirculare a gazelor din motor, acolo are separatoare de ulei sa se intoarca uleiul inapoi in motor, etc si pe deasupra trebuie sa mance ulei sa scoata fum albastru(ex opel, vw, ford pe benzina toate) cand sta masina la relanti la semafor apoi accelerezi dupa 1 min sa pleci trebuie sa vezi fum albastru si sa te usture ochii daca esti in spatele ei
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 17 May 2013, 21:25
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




nu scoate fum deloc si nu mananca ulei intre schimburi. imi face din ce in ce mai urat, azi mi-a murit pe benzina de doua ori si s-a balbait la relanti la un moment dat pana a murit iar. cand o apuca parca merge in 3 si nu-si revine decat daca o turez pana aproape de 6000 de vreo 2-3 ori.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 17 May 2013, 21:46
Post #412





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Valoarea aia la map e aiurea rau.Ea trebuie sa creasca in accelerare.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 17 May 2013, 23:00
Post #413


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut,

Nu stiu cum este traseul de recirculare al vaporilor la 1,6,daca are valva PCV sau pur si simplu sparator de ulei(cum am eu).

Daca ai valva trebuie verificat daca functioneaza(probleme cu aceasta o au indeosebi cei cu BMW-uri)
Daca ai separator de ulei verifica-l sa nu fie infundat si din aceasta cauza sa ai presiunea mare in carter.

Daca ai traseul de recirculare infundat se face presiune si incepe sa-ti arunce uleiul ,prima data pe la joja(arunca joja afara),daca esti norocos,daca nu da pe la un semering sau garnitura blink.gif
Sa ai in vedere si acest aspect

Are dreptate catalin,incepi sa te ingrijorezi de motor atunci cand incepe sa-ti scoata fum albastru si dens,atunci deja poti sa spui ca nu mai ai motor.

O problema cuoscuta,dar la cele cu 8v este si cablajul de la senzorul MAP,daca cauti scrie si in autodata(se duc contactele de la mufa si iti da totul peste cap),ei zic ca se manifesta prin variatii ale relantiului si ezitari in acelerare

Bafta!


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V - DJ 09 DZB 1997 RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 18 May 2013, 07:31
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu are valva PCV (cautam si eu de nebun acu' vreo 2 sapt sa vad daca are ca nu desfacusem epuratorul inca, dar dupa ce l-am desfacut m-am lamurit). Nu am avut ce sa curat la epurator, era curat. Am verificat si daca imi arunca ulei pe la epurator si nu arunca....deloc (sau nu murdareste mana deloc - am scos capacul de plastic care vine peste teava de la epurator si am pus mana) Joja nu o arunca afara, nu iese cine stie ce presiune de aer pe acolo, doar daca scot joja imi arunca ulei (am nivelul la ulei usor peste maxim - aprox 1mm)
variatii ale relantiului si ezitari in acelerare - am de astea, dupa ce se opreste sau cand se balbaie relantiul (apas acceleratia mai tare decat normal ca sa o tin turata si se simte exact ca si cum merge in 3, daca o tin accelerata la 1000 rpm de ex (in momentele cand face ea urat - apas acceleratia mai mult decat normal, se duce la 1000 si apoi nu mai misc pedala) usor usor incepe sa se ridice turatia pana aproape de 1800 rpm (isi revine mersul motorului, nu mai e in "3") Dupa ce se stabilizeaza la 1800 daca-i dau drumul la relanti merge normal....asta pana o apuca din nou. Treaba asta mi-a facut-o ieri o data (pe benzina) si de 2 ori a murit direct motorul, iar ca sa-l pornesc tre sa-i dau luuung la automat si pedala la podea.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 18 May 2013, 15:45
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




cri8sti ,ti-ai schimbat garniturile de la galeria de admisie eu dupa ce le-am schimbat nu am mai avut prob deloc statea turata la 800 cand era cald motorul si la rece la pornire statea la 1000,
inainte sa-mi schimb garniturile de la adimisie la pornire dimineata incepea de la 2000 de ture si dupa un timp lung scadea la 1200 si acolo ramanea ,iar dupa aceea schimbi mpp-ul daca nu va merge dar eu recomand garniturile de admisie


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 18 May 2013, 18:00
Post #416


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




mie mi-a murit dand pedala, in intersectie la pornire cand i-am schimbat senzoru' de pozitie clapeta original cu unul noname, asta dupa ce a stat la 1800 o vreme. eu as incerca alt motor iar daca nu reuseste, ...solutia clasica.


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 May 2013, 07:06
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(l_ussu @ 18 May 2013, 15:45)
cri8sti ,ti-ai schimbat garniturile de la galeria de admisie eu dupa ce le-am schimbat nu am mai avut prob deloc statea turata la 800 cand era cald motorul si la rece la pornire statea la 1000,
inainte sa-mi schimb garniturile de la adimisie la pornire dimineata incepea de la 2000 de ture si dupa un timp lung scadea la 1200 si acolo ramanea ,iar dupa aceea schimbi mpp-ul daca nu va merge dar eu recomand garniturile de admisie
*


De-a lungul timpului (de cand se tot manifesta problema asta, desi n-a fost niciodata asa rau ca acum) am tot schimbat pe la ea si am inceput asa: 4 garnituri ovale admisie, 1 garnitura corp fluture, 2 garnituri corp clapeta, 1 garnitura mpp, 1 garnitura corp mpp, am continuat cu : 1 mpp magnetti marelli, 1 mpp vdo, alt corp clapeta + senzor pozitie magentti marelli, alt senzor pozitie magentti marelli, bineinteles ca am verificat (scos/astupat) sa nu traga aer fals pe la furtunul de la servofrana si cel de la canistra carbon, am verificat functionarea corecta (de la 0 la 94 grade) a senzorului de temperatura lichid racire (pe tester - la 94 a intrat ventilatorul), senzorul de temperatura aer aspirat pare a fi ok, senzorul de pe volant schimbat cu altul nou siemens (acu vreo 2 ani cand ala vechi a murit definitiv si irevocabil), l-am scos si pe asta ca am vrut sa-l curat de pilitura - n-am avut ce sa curat. Acum mai nou treaba cu tachetii...am ajuns la capatul rabdarii. Mersul motorului se inrautateste parca zi de zi (azi ma chinuiam sa depasesc 2000 rpm - indiferent de treapta dadea in nas intr-o veselie, daca o lasam la relanti murea sau mergea in 3, daca o acceleram usor pana in 2000 mergea in 3 - sau asa se simtea) Am accelerat-o de cateva ori pana in 6000 si apoi mergea ca unsa.... ohmy.gif Rateuri nu am, pana acum am inlocuit 2 bobine, una de curand ca aveam missfire, am schimbat bujiile (aveam ngk iridium power, am pus originale - de la apan, nu stiu marca, nu m-am mai uitat pe ele - banuiesc denso), filtrul de aer e schimbat de cateva zile. Am testat-o de atatea ori ca baiatul ala a zis s-o las in pace sa merg cu ea ca prea ii caut in coarne (eu vreau sa merg cu ea, dar ea nu vrea sa mearga) si singura problema care am reusit s-o depistam este asta cu presiunea mica din admisie. Map-ul l-am avut schimbat cu altul de la o masina ca functiona corect si l-am tinut o zi pe masina mea, nu mi-a dat in nas in timpul asta (sau nu s-a manifestat, ca nici acum nu-mi face tot timpul) dar de murit motorul tot murea si pe gaz si pe benzina. Compresia i-am facut-o acu' vreo luna si mi-a iesit intre 13 si 14 pe toti cilindrii (sunt poze pe undeva pe paginile din urma)

Si eu as incerca alt motor, dar implica niste costuri destul de maricele si desi am bagat in ea de la inceputul anului incoace mai mult decat daca as fi schimbat motorul, acum nu mai am finante....Nu vreau sa o vand ca-mi place masina si ca am schimbat muuulte pe la ea (numai piese noi si pe acelasi producator cu ce am dat jos) si nu ma refer la piesele de mai sus. Daca iau alta ce fac, incep sa bag si in aia pana o aduc la starea lu' asta? Nu cred ca mai pot (finante/rabdare)

This post has been edited by cri8sti: 19 May 2013, 07:25


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 19 May 2013, 07:55
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




cu clapeta asta ai incercat sa mergi cu mufa la senzorul de pozitie al clapetei scoasa?
incearca sa schimbi ramoa de injectoare cu totul de pe alta sa nu ai vreunul partial infundat.....poate poate
si sa verifici presiunea pompei de benzina in relanti si in sarcina
bafta!

This post has been edited by katalyn03: 19 May 2013, 08:00


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 19 May 2013, 09:54
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




QUOTE(katalyn03 @ 19 May 2013, 07:55)
cu clapeta asta ai incercat sa mergi cu mufa la senzorul de pozitie al clapetei scoasa?
*


Nu am incercat, am pus si alt senzor de pozitie pe ea si face la fel, atat am incercat. In legatura cu injectoarele infundate nu stiu ce sa zic....mie imi face aceleasi probleme si pe gaz, nu cred ca sunt probleme cu cele de benzina.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 19 May 2013, 13:47
Post #420





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




oameni buni,nu vedeti ca omul are presiune constanta la MAP?
E chiar culmea.E undeva un os de rama,un contact imperfect undeva poate pe cablaj daca zici ca ai incercat cu alt senzor,asta daca esti sigur sigur sigur ca acela e bun,si ca acela pe carre l-ai schimbat,pe tester arata bine.
Rezolva problema asta,si apoi restul ,nu l-e amesteca ,caci pierzi firul.Map-ul trebuie sa ajunga pana la 900 deci e buba undeva.
Restul deocamdata e pierdere de timp.am mai scris mai sus de iesirea din cutoff.Asta o face ecu impreuna cu map-ul.se poate masura si cu un voltmetru,tragi niste fire mai lungi in cabina,le legi la map unde trebuie si iti faci diagnoza singur,vezi ce tensiune ai cand accelerezi,cand moare motorul,cand e in frana de motor,relanti etc.

This post has been edited by bundy220: 19 May 2013, 16:19


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 16:26
Dacia