Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

jordan.john
post 15 Mar 2012, 17:23
Post #151


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 24 January 12




Multumesc foarte mult de sfaturi, se pare ca in sfarsit i-am dat de capat! Un schimb de ulei, un aditiv, bujii noi, filtru de aer si filtru de benzina,inlocuite, si felinuta mea s-a trezit din morti:D. Va multumesc de sfaturi


--------------------
RENAULT LAGUNA - VN06TVG 1999 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorel26
post 3 Apr 2012, 22:51
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 April 12




salut! am si eu o problema asemanatoare cu cele de mai sus,,,am masina de vreo 2 ani iar relantiul meu nu a stat niciodata sub 1100...cand motorul e gald imi scade turatia pana pe la vreo 600 aparand trepidatiile,am ignorat simptomul pana cand am pus benzina 98 si se oprea motorul la relanti...pun benzina de 95 nu se mai opreste...trepideaza daca scade relantiul si atat! aveti vreo idee ce as putea sa-i fac? cred ca mi-ar placea sa o vad mergand la 900 de turatii fara probleme! si ar mai fi una...daca incing motorul...invartindu-ma cu masina...si mi se opreste motorul,nu mai invarte electromotorul pana nu se raceste cat de cat...se aude cum cupleaza solenoidul(pe care l-am schimbat) si atat! va multumesc!


--------------------
Renault Laguna - NT 07 GCD 1995 1,8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorel26
post 5 Apr 2012, 08:08
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 April 12




nicio parere biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna - NT 07 GCD 1995 1,8 RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 8 Apr 2012, 15:45
Post #154





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Am eu o parere:tu ai doua probleme!!!
Una cu relantiul si una cu electromotorul.
Pt relanti citeste ca s-a dezbatut mult problema.Despre electromotor trebuie dat jos si vazut ce e.
La partea cu relantiul eu zic ca e o problema de sonda lamda,sau mai exact de culbutori dereglati.Incearca sa vezi ce compresie ai,sau daca se poate masoara jocul la evacuare in special( eu zic ca e ZERO)
Eventual daca ai drum prin Bacau cauta-ma,poate aruncam o privire(poate fi si vorba de avans,si altele,avand in vedere faptul ca se schimba in functie de cifra octanica)

This post has been edited by bundy220: 8 Apr 2012, 15:49


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 22 May 2012, 18:20
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




mda.....cand credeam ca am rezolvat cu relantiul....intr-o saptamana a murit de 2 ori, odata dupa ce am accelerat-o mai puternic apoi am franat si scos pe liber, si a doua oara cand am iesit din frana de motor. Am schimbat: toate (absolut toate) garniturile de la clapeta, corp fluture, galerie admisie, captor punct mort, motoras pas cu pas, curatat clapeta (chiar de 2 ori), bujiile sunt bune, nu-mi da rateuri si nu am tremurat la relanti ca sa banui vreo bobina, m-a scos din minti problema si nu mai stiu ce sa fac. Inafara de solutia: "schimba masina" mai are cineva vreo idee? Posibil sa fie ceva in neregula cu captorul de la axa cu came?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 22 May 2012, 19:19
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Pompa de benzina oare nu da ceva rateuri?....sau nu face suficienta presiune in instalatie si motoru simte ca nu are benzina si se opreste.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 22 May 2012, 20:59
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(cri8sti @ 22 May 2012, 18:20)
mda.....cand credeam ca am rezolvat cu relantiul....intr-o saptamana a murit de 2 ori, odata dupa ce am accelerat-o mai puternic apoi am franat si scos pe liber, si a doua oara cand am iesit din frana de motor. Am schimbat: toate (absolut toate) garniturile de la clapeta, corp fluture, galerie admisie, captor punct mort, motoras pas cu pas, curatat clapeta (chiar de 2 ori), bujiile sunt bune, nu-mi da rateuri si nu am tremurat la relanti ca sa banui vreo bobina, m-a scos din minti problema si nu mai stiu ce sa fac. Inafara de solutia: "schimba masina" mai are cineva vreo idee? Posibil sa fie ceva in neregula cu captorul de la axa cu came?
*



si sa ma dau din nou mecanic........(cum spun unii.....pe aici)
laguna 1 de 1.6 16v nu are captor la axa cu came
masina eu cred ca merge foarte bine
ea ti se opreste pe gpl, mai ales cu ACul pornit, niciodata pe benzina, presupun eu si cred ca presupun bine
asta inseamna ca este presiunea prea mica in rampa de injectoare a gpl-ului
pentru ami mullte detalii spui daca ma insel eu sau nu sa nu bat campii aiurea ca poate chiar o avea o problema nemaintalnita de noi.

This post has been edited by katalyn03: 22 May 2012, 21:01


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 May 2012, 07:14
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nope, se opreste si pe benzina si pe gpl. Are fix aceleasi simptome. Nu cred ca are legatura cu pompa de benzina, mai ales ca alearga fara probleme si aproape de limitare (pe benzina, dar si pe gpl - deci si presiunea in rampa e ok) - ma gandesc la vreun senzor cu buba, dar nu stiu care....si problema e ca nu face mereu, o apuca cateodata (foarte rar in ultimul timp - dupa ce am schimbat atatea pe la ea, am si curatat mufele la tot ce-am vazut in fata ochilor....., dar tot mai face cateodata si refuz sa ma dau batut, ceva are sigur doar ca tre sa descopar ce)
P.S. cu ac-ul pornit nu-mi moare deloc (cel putin pana acum n-am patit-o) ca sta mai sus relanti-ul si nu apuca sa moara cand ies din frana de motor - se duce un pic mai jos turatia dar revine imediat, nu tremura, nu scade intensitatea luminoasa la becurile din bord (pateam si asta mai demult dar acum nu mai scade asa mult relantiul - doar cateodata scade de tot icon_mrgreen.gif )

This post has been edited by cri8sti: 23 May 2012, 07:20


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 23 May 2012, 07:46
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Eu am patit ceva asemanator cu ce descrii tu de la benzina . Ba inca a murit dracu in mijlocul campului pe unde ducea drumul ala.

Solutia?

I-am bagat un aditiv pentru benzina am dat vreo 80 de lei parca pe el si talpa pe serpentine pe la Bicaz.

Aveam consumul 20l/100 si chiar oleaca peste. Varul meu era din spate si suna si intreaba : "Bai sfrijitule (asa ne alintam noi) da ce mama dracu iti iese tie pe teava de esapament?"

Dupa vreo 10 km sa vezi surpriza consumul la masina a scazut cu vreo 5 litri.

Incele din urma si-a revenit complet nu mai am probleme deloc cu ea din acest punct de vedere deocamdata.


Mergi la tester vezi cauta si tu un loc unde sunt meseriasi cum trebuie nu ageamii deastia si fai tot ce trebuie. E prea frumoasa ca sa o lasi acum cand e si ea umpic bolnavioara.


Solutia mi-a fost data de 2 baieti de la service Mercedes . Ca aia de la Reno (Bras) erau la furat habar nu aveau pe ce lume traiesc.


Tot ei mi-au spus dupa ce au inspectato prn solutia uitate si ascuta cam unde ar fi buba. Benzina de kko de la noi.

This post has been edited by PetruDez: 23 May 2012, 07:49


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 May 2012, 08:08
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Domnu' si eu m-am gandit la benzina sa fie cu probleme, am bagat si de la rompetrol, mol....de fel bag de la luk. Ideea e ca nu s-a schimbat nimic, intr-adevar nu am folosit aditivi. Am o intrebare totusi: de ce face si pe gpl la fel?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 23 May 2012, 12:32
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




Salutare, am si eu o problema cu turatia sub limita de 800 rot/min, imi ajunge cam la 600rot/min si incepe sa trepideze din toate incheieturile aproape ca-mi moare motorul. Am schimbat filtrul de benzina (urata treaba) apoi bujiile, filtru de aer motor. Problema este ca nu se intampla des, cam o data la doua saptamani sa zic. Am suspectat o bobina de inductie defecta, dar daca era asa atunci defectul era constant zic eu. Ce sa-i mai fac? Deocamdata am inchis ochii si mi-am zis ca este din cauza benzinei, dar am alimentat de la petrom, de la mol si la fel face.

This post has been edited by dorin85: 23 May 2012, 12:34


--------------------
renault laguna 1 - SB-02-DOR 1998 1.6i 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 23 May 2012, 16:47
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Deci.....am mers cu mufa de la senzorul de presiune aer scoasa. Merge perfect masina, nu se duce turatia sub 800 rpm deloc. Sa fie senzorul asta defect?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 24 May 2012, 07:48
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Poi verifical si tu esti belea. Mergi pe tester e vreo 50 sau 80 de lei si iti zice si de cate ori i-ai pus benzina in doua cu apa ca sa ziem asa.

Eventual poti incerca metoda mea. La mine a functionat.


--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 24 May 2012, 19:14
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Acum aproape un an am fost in reprezentanta cu defectul asta, am facut test (apropo, este 120 ron la Apan Braila) si a iesit motorasul pas cu pas defect, pe care l-am si schimbat cu unul nou. Degeaba, asa ca nu ma grabesc sa dau degeaba iar 120 ron. Fiind un senzor sigur se poate masura (banuiesc ca ar trebui sa aibe o reziztenta la presiune normala - atmosferica, si alta la 3000rpm sau stiu eu....) - asta caut, cum se poate masura daca e defect sau nu, cum pot cauta mai departe daca sunt sau nu defecte alte piese ce pot da aceleasi simptome, ca de dat banii degeaba sunt satul....


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PetruDez
post 25 May 2012, 07:32
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 707
Joined: 21 October 11




Cum dracu sa coste 120 de RON eu am pus 80 RON asa incarcat.

Nah diferite zone diferite firme ...!

Espacern ar trebui sa aiba vreo idee sau AdiR5.....!


Eu zic sa cauti senzorul pe la dezmembrari auto ca nu poate sa coste prea mult.


Fao si tu prea nesi si trage de pe el eventual vorbesti cu vreu baietas de la parc ceva sa il iei mai ieftin.



--------------------
Renault Am schimbat pe dizal si Koleos 2007/2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul4you
post 25 May 2012, 08:19
Post #166


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 August 11
From: galati




salut

cri8sti vad ca esti din braila
daca vrei sa faci un testercu 30ron iti dau un nr de tel
baiatul este din galati si lucreaza la ivas
este meserias,l-a rezolvat si pe un prieten de-al meu
acum faci cum crezi tu,eu iti las nr aici si daca vrei il suni si vb cu el
macar vezi ce zice 0744229966


--------------------
renault laguna1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 25 May 2012, 12:04
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Multumesc frumos, domnu'! Sigur o sa-l sun, dar nu zilele astea acum, la pretul asta mai merge....


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul4you
post 25 May 2012, 12:28
Post #168


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 August 11
From: galati




nu ai pt ce sa-mi multumesti
suntem aici sa ne ajutam
doar suntem o comunitate ce naiba wink.gif


--------------------
renault laguna1 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzu90
post 26 May 2012, 20:16
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 May 12




salut! am si eu o problema cu relantiul la laguna mea....relantiul imi sta la 1100 la rece si scade in 2 min la 900 ....pana aici merge cum trebuie....cand plec cu ea la drum si se incalzeste motorul apar si problemele...acceleratia se calca mai greu...si nu mai revine la normal.....imi ramane turata pe la 2000-3000 de ture....trebuie sa accelerez si sa dau drumul brusc la pedala sa isi revina....banuiesc ca se dilata ceva la clapeta de acceleratie si opune rezistenta...se poate rezolva cumva??.....multumesc anticipat!


--------------------
renault laguna 1 2000 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 26 May 2012, 20:20
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(adytzu90 @ 26 May 2012, 20:16)
salut! am si eu o problema cu relantiul la laguna mea....relantiul imi sta la 1100 la rece si scade in 2 min la 900 ....pana aici merge cum trebuie....cand plec cu ea la drum si se incalzeste motorul apar si problemele...acceleratia se calca mai greu...si nu    mai revine la normal.....imi ramane turata pe la 2000-3000 de ture....trebuie sa accelerez si sa dau drumul brusc la pedala sa isi revina....banuiesc ca se dilata ceva la clapeta de acceleratie si opune rezistenta...se poate rezolva cumva??.....multumesc anticipat!
*



salut
daca se comporta asa este cablul sau clapeta
poti sa incerci sa accelerezi din compartimentul motor sa vezi de unde este problema
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzu90
post 27 May 2012, 00:23
Post #171


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 May 12




am accelerato si asa, cablul merge bine.....la clapeta e problema.trebuie sa o imping inapoi sa se inchida de tot...nu stiu ce sa ii fac sa mearga mai usor....am desfacuto si am curatato....mai mult de atat nu am stiut....se poate demonta cumva tija de la clapeta???...ma gandesc ca a intrat si pe acolo mizerie...ciudat e ca imi face probleme numai cand se incalzeste motorul in parametri normali.


--------------------
renault laguna 1 2000 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 27 May 2012, 14:59
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(adytzu90 @ 27 May 2012, 00:23)
am accelerato si asa, cablul merge bine.....la clapeta e problema.trebuie sa o imping inapoi sa se inchida de tot...nu stiu ce sa ii fac sa mearga mai usor....am desfacuto si am curatato....mai mult de atat nu am stiut....se poate demonta cumva tija de la clapeta???...ma gandesc ca a intrat si pe acolo mizerie...ciudat e ca imi face probleme numai cand se incalzeste motorul in parametri normali.
*



200 ron o schimbi si scapi de chin, dar vezi ca trebuie sa inchida perfect, ca altfel variaza relantiul
bafta


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzu90
post 27 May 2012, 16:26
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 May 12




scap de chin si de bani...biggrin.gif...ma gandeam k se poate curata cumva si tija aia sa nu o schimb doar din cauza depunerilor


--------------------
renault laguna 1 2000 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 28 May 2012, 00:11
Post #174


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Salut

De la clapeta sau de la cablul de aceleratie(agata pe undeva) mai poate fi.
Si la mine au fost aceste simptome si dupa vreo 3 desfaceri de clapeta,curatire,punere la loc,am observat ca clapeta avea joc in ax,nu se inchidea cum trebuie si din aceasta cauza imi agata pedala si ramanea turata exact cum ai zis si tu.
Ca si rezolvare, am strans mai bine siguranta(am batut-o usor -iesise f putin de pe ax) din capatul axului clapetei si nu mai am probleme de 3 ani cu ea, bine eu am motor 1.8 cu 8 valve multipunct, nu stiu cum este la tine clapeta, dar sigur se aseamana.
Ca si sfat,desfao si verific-o, nu este mare inginerie.
BAfta!


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V - DJ 09 DZB 1997 RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytzu90
post 28 May 2012, 02:09
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 May 12




mersi pentru sfat....o sa verific....dar pe care parte e siguranta de care vorbesti, pe partea cu senzorul de pozitie sau cealalta....k am observat un joc in clapeta, cred ca destul de mare...se misca in stanga corpul fluture(cred ca asa ii zice) incat isi ramanea un spatiu pe akolo cat sa vezi cu ochiul prin ea...banuiesc ca in partea opusa se produce si frecarea de care vorbesc nefiind centrata acolo.


--------------------
renault laguna 1 2000 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 28 May 2012, 18:07
Post #176


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




Asta chiar nu mai stiu pe ce parte este,cand o dai jos vezi sigur.

Bafta!


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V - DJ 09 DZB 1997 RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 5 Jun 2012, 17:03
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am reusit sa o pun si pe tester. Poza cu erorile mai jos. Eroarea MAP este din cauza ca am scos eu mufa si am mers fara o zi sa vad cum se comporta si la regulatorul de relanti la fel. Eroarea de la AC a fost din cauza unui fir intrerupt care nu mai ducea curent in mufa de la compresor. Singura eroare care nu stiu ce-i cu ea e aia de la lumini, dar care nu cred ca are vreo treaba cu relantiul. In continuare moare (cateodata) cand o scot pe liber (dupa decelerare sau dupa o accelerare mai puternica) Erorile au fost sterse, am pornit masina, am acelerat-o, am testat iar si nu au mai aparut. Concluzia: nimic defect pe partera electrica, pacientul moare in intersectii, explicatia care a reusit (mai degraba ipoteza) sa o indruge mecanicul a fost: posibil din cauza galeriei fisurate, sonda lamda sa nu mai citeasca corect gazele. Mai are cineva vreo idee?

Attached thumbnail(s)
erori_001.jpg ( Size: 47.16k ) Number of downloads: 776


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 5 Jun 2012, 23:10
Post #178





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Mecanicul e pe aproape,dar nu cred ca e galeria,ci mai degraba jocul la culbutori prea mic.Fa un test de compresie si ai sa te convingi.De curiozitate cati km ai pe gpl?I-ai reglat vreodata de cand ai pus instalatia?
Daca nu,cred ca e timpul.
Spuneam ca mecanicul e pe aroape pentru ca cel putin o supapa de evacuare,intuiesc, ,nu mai inchide complet,iar sonda lambda vede gaze aiurea.Treaba asta ar trebui sa fie mai ales cand e motorul rece.Mai intreaba la cei cu GPL si ai sa vezi ca e o manifestare tipica,sau incearca sa mergi cu sonda lamda scoasa o perioada.(ma refer la mufa)
Daca mai poti lua legatura cu cel care ti-a facut diagnoza,ar trebui sa vada daca la adaptivitate,ecu a trecut in saracire amestec.E un parametru care se poate vedea,si confirma cele spuse mai sus.De asemeni iti spun si din practica.

This post has been edited by bundy220: 5 Jun 2012, 23:17


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 6 Jun 2012, 11:03
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Pot sa mai merg o data la el si-i zic ce ai scris tu, dar faza e ca face asa dinainte de a-i pune gpl. Asa face de cand am luat-o, doar ca se intampla rar sa se opreasca si nu m-am stresat chiar asa pana acum, acum a inceput sa ma calce pe nervi. Cred ca o sa fac si un test de compresie ca asta n-am facut pana acum. La rece merge bine, sub nicio forma nu scade relantiul sub 800 rpm indiferent ce fac. Probelma se manifesta numai la cald si in special cand e f cald afara. Multumesc pentru sugestie, o sa revin cu raspunsul de la testul de compresie.


This post has been edited by cri8sti: 6 Jun 2012, 13:56


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frizzeru22
post 10 Jun 2012, 10:09
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 7 November 07




Deci sa va zic ce am patit si eu cu relantiul. Dupa ce porneam bestia de masina renault laguna 1 ph2 1999 1.6 16V , relaniul statea constant pe la vreo 1100-1200 rpm, asta cand motorul era rece. Dupa ce ii dadeam o pedala de aceleratie o lua razna relantiul, se ducea in 2000-2500 ture de nebuna si scadea, crestea de nebuna turatie fara sa o accelerez eu vreun pic. Dupa ce se incazea apa la motor incepea sa se stabilizeze si isi revenea. M-a foit asa toata iarna si mai nou facea si vara , numai cand motorul era rece. Am inceput sa schimb la ea de toate, motoras renati, senzor temperatura apa motor, garnituri pe la admisie sa nu cumva sa staga aer fals etc......... Problema s-a rezolvat dupa ce am duso la meserias, si le-a luat si el prin eliminare dar macar a gasit buba, era senzorul de la clapeta de acceleratie, si bineneteles ca mi-a schimbat clapeta cu tot cu senzor si mi-a pus una SH, a mers o perioada de cateva luni si a inceput iar sa faca dar mai putin si se stabilizeaza imediat, semn ca ar trebui sa iau ori senzorul de la clapeta sa il pun nou, sau cu tot cu clapeta dar e cam scump. Deci cine mai are simtome de astea sa stie ce are de facut. Pentru alte reparatii pe la o astfel de masina puteti sa ma contactati pe mess la id: frizzeru22

This post has been edited by frizzeru22: 10 Jun 2012, 10:10


--------------------
renault megane 3 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 18:04
Dacia