Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

oves
post 9 Jun 2010, 15:37
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




As avea o intrebare ? dimineata cand pornesc masina imi sta relantiul sus pe la 1600 chiar daca sunt 30 de grade afara ...pana se incalzeste motorul ,dupa aia nu am probleme cu relantiul decat pana se incalzeste .Sa fie de la senzorul temperatura apa ?

This post has been edited by oves: 9 Jun 2010, 15:38


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 9 Jun 2010, 16:55
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(oves @ 9 Jun 2010, 15:37)
As avea o intrebare ? dimineata cand pornesc masina imi sta relantiul sus pe la 1600 chiar daca sunt 30 de grade afara  ...pana se incalzeste motorul ,dupa aia nu am probleme cu relantiul decat pana se incalzeste .Sa fie de la senzorul temperatura apa ?
*


IACul motorasul care regleaza ralantiul

iar pentru baietii cu turatia variabile(1000 -3000 sau peste) ar putea fi:
-garniturile la corp-clapeta, sau garniturile lagaleria de ADMISIE(se intorc invers) trage aer fals
-sau daca nu servofrana se scoate furtunul de la servofrana din galeria de admisie se pune un deget acolo si daca scade ralantiul este sigur de acolo, daca nu garnituri la admisie sau corpclapeta sau motoras de ralanti(merge se solenza sau logan ca e mai ieftin 40 lei dar nu prea tine)


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CYP VFS
post 9 Jun 2010, 19:09
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 797
Joined: 31 July 09
From: roman/neamt




Mai mult ca sigur incearca sa cureti motorasul pas cu pas sa clapeta de acceleratie, mai mult ca sigur e de acolo.
Katalin 03 daca ar fi de la garniturile de care spui tu ar trebui sa faca mereu.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2 1.6 16V - NT 77 BYA EXPRESION 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soradi20
post 12 Jun 2010, 18:38
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 26 June 07




Are cineva erorile astea?Am probleme cu relantiul si imi da atat?Cine e specialist in ddt 2ooo? ms

Attached File(s)
Attached File  DDT_TRADUS.doc ( 596.5k ) Number of downloads: 295


--------------------
renault laguna - HD 016888 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobilson
post 10 Aug 2010, 17:17
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 August 10




Salutare natiune,
Am o Laguna 1 de vreo juma de an si de cateva zile am o problema:
Dupa ceva km (10 sau 100), cand vreau sa schimb vitezele si implicit turatia este in jur de 1000 de ture, se aprinde bordul de zici ca e pomul de iarna. In momentul in care incep sa turez (depasesc 1100 de ture) totul revine la normal. Ne se aude nimic suspect, iar ca si functionare in mers, totul este ok. Ce credeti, e grav?


--------------------
Renault Laguna 1 - BC30ALF 1994/2.0RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 10 Aug 2010, 23:21
Post #96


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




nu vreau sa fiu naspa, dar e grav!

ca ai diesel sau benzina, treapta se schimba pe la 2000 rpm , respectiv 2500 rpm MINIM.


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - de PH - 05.10.1998
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobilson
post 11 Aug 2010, 13:15
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 August 10




de schimbat, eu schimb in jur de 2500-2700. dar in momentul cand calc ambreiajul, turatie se duce la relanti si atunci apare problema cu becurile in bord. dupa ce debraiez si sunt in trapta urmatoare si-mi vad de drum, turatia creste si becurile din bord se sting.


--------------------
Renault Laguna 1 - BC30ALF 1994/2.0RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oves
post 11 Aug 2010, 14:45
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 10 February 09




cred ca se aprin becurile pentru ca vrea sa moare motorul ... sta la relantii?


--------------------
renault megane 3 ST - BH xx xxx 2009 1.9dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puzzle
post 11 Aug 2010, 19:18
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 25 July 10




Daca se aprind becurile rosii la ulei, frana de mana, apa si stop e de la presiunea la ulei. Poti incepe prin a verifica nivelul in baie si calitatea uleiului (sa nu fie in amestec cu benzina sau lichid de racire).Si o turatie de relanti foarte mica poate cauza o presiune insuficienta la ulei. Nici sonda ce aprinde becul la ulei nu e de lasat deoparte, poate sa fie decalibrata.

This post has been edited by puzzle: 11 Aug 2010, 19:19


--------------------
Renault Laguna 1994, 2.0 RXE Aut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobilson
post 11 Aug 2010, 19:21
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 10 August 10




Sta la relanti, fara probleme. Doar cand pornesc prima data in zi se tureaza un pic singur (1300-1400), dupa care revine sta si o zi fara probleme. Nu stiu ce sa mai cred. Azi am schimbat uleiul si filtrul. Asa mi-a spus un prieten. Vezi doamne ca ar fi filtru inbacsit si ca trebuie ulei nou. Voi vedea.


--------------------
Renault Laguna 1 - BC30ALF 1994/2.0RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neiu
post 11 Aug 2010, 20:28
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 704
Joined: 4 January 09
From: Timisoara




verifica incarcarea la baterie

11 Aug 2010, 20:30:
si masa la baterie sa nu fie oxidata

This post has been edited by neiu: 11 Aug 2010, 20:30


--------------------
renault laguna 1.8i - TM 11 RFT 1998 berlina
Florin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 11 Aug 2010, 23:25
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




QUOTE(bobilson @ 11 Aug 2010, 20:21)
Sta la relanti, fara probleme. Doar cand pornesc prima data in zi se tureaza un pic singur (1300-1400)...
*



este normal sa fie asa..ptr ca asa actioneaza socul automat...


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jungle_21
post 12 Aug 2010, 10:19
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 762
Joined: 18 February 07
From: Mures




A mesterit careva ceva la motorul de 2.0 8v benzina? cod F3R?As vrea sa stiu cum se curata clapeta de acceleratie, cum se desface, in mare cam ce e de facut, pozitionarea senzorilor, eventual niste poze.Am cautat pe forum dar n-am gasit mare lucru.Sau un link daca exista. smile.gif


--------------------
Opel/Renault Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch "04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti
Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 9 Dec 2011, 17:58
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Din nou probleme la relanti....deci: am schimbat garniturile corp clapeta, garnitura corp fluture, garnituri admisie, motoras pas cu pas - toate pe original + curatare clapeta, asta prin primavara asa... Acum, de cand a inceput frigu, face iar figuri la relanti, in sensul ca dupa ce incepe sa urce temperatura la apa (chiar de la prima liniuta) incepe sa scada prea mult turatia la relanti si da sa moara motorul (nu moare, dar vibreaza din toate incheieturile). I-am dat din surubelul de pe clapeta relantiul putin mai mare (vreo 50 rpm) si nu mai face asa des, dar tot mai are momente - mai ales cand ies din frana de motor, sau daca dupa o accelerare o las pe liber. Care sa fie problema? Ma cam scoate din sarite problema, am crezut c-am rezolvat-o din primavara, dar se pare ca nu in totalitate.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 10 Dec 2011, 21:11
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




salut
verifica :
1-senzorul de aer(temperatura),la mine este intre filtrul de aer si corp clapet ,bagat intr-un burduf de cauciuc eventual il cureti cu WD40 sau sprei de contacte electrice ;
2-senzorul de apa (dar nu cel care-ti indica in bord ),ala care duce imformatia direct la calculator,
le poti verifica pe ambele si cu ohmmetrul ,trebuie sa-ti dea niste valori in functie de temperaturi,dupa care fai si o resetare de ECU.
3-verifica cablul de acceleratie ,poate ramane blocat

la mine statea accelerat 1400-1600rpm,am verificat senzorii , electrovana de aer , aerul fals dar de fapt rezolvarea a fost in reglajul surubului clapetei ,dupa care i-am facut si o resetare de ECU

This post has been edited by lucian_83: 10 Dec 2011, 21:17


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 10 Dec 2011, 21:47
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Cum ai resetat ECU?


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 11 Dec 2011, 08:28
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Cablul sigur nu agata - l-am verificat, treaba cu surubul de la clapeta nu stiu daca e buna, ma gandesc ca odata ce inainte mergea fara probleme fara sa fi umblat eu pe acolo, problema nu e de acolo - dar m-a ajutat un pic, problema insa nu s-a remediat. Senzorul de temperatura aer m-am gandit si eu la el si-i urmatorul pe lista la verificat mai ales ca daca e cald afara(relativ cald - 6-10 grade) nu mai face figuri. Atata timp cat e motorul rece (socul tras cum ar veni) relanti stabil la 900. Cum creste putin temperatura la apa, face figuri. Deci revin dupa ce curat senzorul minunat....si cred ca o sa curat tot ce vad in fata ochilor daca tot ma pun pe treaba ph34r.gif
P.S. ma refer la senzori/mufe senzori icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 12 Dec 2011, 20:18
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




cum am resetat ECU ,uite de aici am aflat : http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html unde scrie mai jos <-Dupa schimbarea unei componente defecte se impune resetarea ECU ; METODA >
acum ,presupun ca nu difera principiul de resetare la alte modele cu alt tip de ECU dar daca stie altcineva o metoda mai buna ,si in special pentru modelul 1.6 16v nu o sa se supere nimeni daca o sa ne-o divulge si noua ,dar pana atunci , eu alta metoda sincer nu stiu .......,eu am urmat metoda de RESET ECU de acolo desi am alta motorizare F3P B670 MULTIPOINT.

si inca ceva ,dupa resetare in caz ca aveti casetofon cu cod , eventual telecomanda centralizatei sa nu faca figuri ,eu unul nu mai am treaba cu cheia originala pentru centralizata ,am instalata alta alarma cu alta telecomanda,cuplata la centralizata masinii.

This post has been edited by lucian_83: 12 Dec 2011, 20:24


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 13 Dec 2011, 10:46
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Dupa cum am zis m-am pus pe curatat/verificat senzori, dar din ce-mi dau seama sunt in ordine....Am descoperit altceva insa: pe langa garnitura de la motorasul pas cu pas tragea aer fals, se auzea mai ales cu motorul accelerat si daca miscam un pic de motoras(fasaia). Am mai pus un o-ring acolo si gata, nu mai trage aer fals pe acolo. Daca trage aer pe la filtrul de aer (prin lateralul filtrului - acolo unde se strang suruburile de la carcasa filtrului) banuiesc ca nu e o problema, nu? (este inainte de clapeta) Momentan astept frigul sa vad cum se comporta ca pe caldura oricum nu facea figuri.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spic
post 14 Dec 2011, 01:05
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 November 09




Si eu am avut probleme de relanti . fluctua la turatii mari , avea momente cand daca era motorul incalzit si ridicam piciorul de pe acceleratie brusc imi pica relantiul si imi murea motorul . Asta s-a rezolvat dupa ce mi s-a rupt cureaua de distributie si mi-am refacut motorul. Am schimbat si supapele de admisie fiindca erau prea uzate . Mecanicul mi-a zis ca astea puteau fi si una din cauza problemei turatiei . Cert este ca inainte am schimbat motorasul si tot asa imi facea . Acum cind o pornesc pleaca pe la 1200 dupa care revine la 800 si asa se pastreaza .


--------------------
renault laguna 2 - TM95VHL 2003/1,6/16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 14 Dec 2011, 21:05
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Mda.....mi-a facut iar figuri de dimineata. Face la fel si pe benzina si pe gpl. Scade relanti-ul pe la 600 si-si revine greu. Dupa amiaza a fost mai cald un pic si nu s-a clintit deloc de la 750. La pornire rece sta la 1100 dupa care relativ repede scade la 900 si apoi in vreo 5 minute ajunge la 750. Trage fara probleme dar cand o accelerez in mers parca iar aud un fasait la clapeta(se aude din masina - inainte nu se auzea si nu facea nici figuri) Daca merg la motor si o accelerez singurul fasait il aud pe la carcasa filtrului de aer. Nu-mi dau seama ce are, cineva vreo idee ceva?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_ciprian
post 14 Dec 2011, 22:25
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 April 08




incearca sa cureti capul la senzorul de pe volanta si el citeste turatia si o transmite mai departe

This post has been edited by wolf_ciprian: 14 Dec 2011, 22:26


--------------------
Renault b568 - PH-84-WAY Laguna 16.16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 14 Dec 2011, 22:36
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




ia asculta tu fasaitul ala mai atent pe sub bord, nu cumva trage aer fals pe la servo frana ? ,daca zici ca se aude din masina, verifica cu pedala libera si/sau apasata

sau poate te referi ca se aude mai accentuat acum decat inainte ,si n-am inteles eu bine

This post has been edited by lucian_83: 14 Dec 2011, 22:50


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 15 Dec 2011, 11:04
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Senzorul de punct mort l-am schimbat anul trecut (nou-la Apan wacko.gif ). Ma refer la un fasait care inainte nu-l auzeam de loc. M-am gandit si eu la servofrana si am incercat sa apas/dau drumul la pedala repetat cand imi face probleme, dar situatia nu se schimba unsure.gif Totusi cand imi face figuri asa se intampla: ies din frana de motor si apas frana (sau e deja apasata)....si iar totusi: in 90% din cazuri cand incetinesc, asa incetinesc cu frana de motor si apoi frana de picior. Mama ei ca nu stiu ce are...exista oare posibilitatea sa se fi dus iar motorasul pas cu pas? A fost schimbat anul asta totusi si mi-e greu sa cred.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 15 Dec 2011, 21:47
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




nici eu nu cred ca ar pica motorasul ala de relanti asa usor ,mai ales ca este nou,gandestete la alte variante .
de exemplu potentiometrul de pe axul clapetei de aer ,e posibil si ala sa fie cu probleme , iar alta varianta ar fi (cu motorul cald exact atunci cand zici ca i-ti face probleme relantiul)sa umbli din nou la surubul clapetei de aer sa mai ridici din nou turatia dar sa tii cont cate rotatii faci cu surubelnita ca dupa aia sal dai inapoi la pozitia dinainte si dupa accea sa-i faci si o resetare de ECU .
incearca si asta ,nu ai ce sa pierzi......


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Dec 2011, 08:27
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




La potentiometrul de la clapeta nu am umblat....defapt daca stau sa ma gandesc nici macar nu i-am curatat mufa (am mai curatat din ele-care mi-au iesit in fata ochilor). O sa incerc sa-l curat si pe el sa vad ce iese, vorba ta, n-am nimic de pierdut. Cum se face resetarea de ECU?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 23 Dec 2011, 21:06
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




pai am mai scris mai sus , despre RESET , dar iti mai dau din nou niste linkuri, citeste la asta http://www.reno.ro/Problema-interesanta-t185369.html sau la astea http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...0ecu&gsc.page=1 google.gif




"mihai1677
Am mai scris dar revin, dupa interventii la injectie trebuie resetat ECU.
Cu motor cald se scoate o borna la baterie (cu motor oprit!),
Se lasa cca 15min, apoi se pune borna la loc, se porneste motorul, nu se apasa pedala de acc, nu umbli la lumini etc, se lasa sa mearga sa porneasca electroventilatorul de doua ori. Se opreste motor, apoi bei un suc si ii dai bice. "

This post has been edited by lucian_83: 23 Dec 2011, 21:28


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabryel.GLN
post 23 Dec 2011, 21:52
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța





Am facut si eu operatiunea asta, dar cu motorul rece, scos borna "+" cca o ora si ventilatoarele au pornit o singura data dupa care am oprit. Sa repet procedeul, sau nu conteaza asa mult?

This post has been edited by Gabryello: 23 Dec 2011, 21:56


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 26 Dec 2011, 11:15
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




daca am lasat-o 12 ore fara baterie....se poate numi si reset, nu? icon_mrgreen.gif Se pare ca alta era cauza pentru care aveam probleme la relanti. Probleme cu alternatorul (incarca, dar baga maxim 13.7v sau 13.4 cu consumatori porniti) a trebuit sa schimb stabilizatorul de tensiune de pe alternator si sa-mi incarc si bateria ca era goala (m-a lasat in drum - am masurat-o si avea 9.3v dupa o noapte de stat in ger) Acum ca am rezolvat cu incarcarea si bateria, pot sa zic ca MOMENTAN relanti scazut n-am mai avut. Totusi nu ma pronunt definitiv asupra cauzei, mai revin peste vreo saptamana, timp in care o sa fiu cu ochii pe ea sa vad daca mai face probleme.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 27 Dec 2011, 19:42
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




mda, face la fel. Deci se pare ca nu era bateria, desi inca nu sunt sigur. Imi poate spune cineva daca e ok bateria daca acu 2 zile am incarcat-o pe robot full (12.55v) si acum am masurat-o pe masina oprita si are 12v fix? Alternatorul incarca acum la 14.4v (ca la carte) - am un consum de 230mA cand masina e oprita si toti consumatorii opriti, e ok sau e cam mare?
P.S. vreo idee cineva ca altceva ar mai putea influenta relanti-ul?

This post has been edited by cri8sti: 27 Dec 2011, 19:46


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 06:58
Dacia