probleme relanti laguna 1
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti laguna 1
oves |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|||
katalyn03 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(oves @ 9 Jun 2010, 15:37) As avea o intrebare ? dimineata cand pornesc masina imi sta relantiul sus pe la 1600 chiar daca sunt 30 de grade afara ...pana se incalzeste motorul ,dupa aia nu am probleme cu relantiul decat pana se incalzeste .Sa fie de la senzorul temperatura apa ? IACul motorasul care regleaza ralantiul iar pentru baietii cu turatia variabile(1000 -3000 sau peste) ar putea fi: -garniturile la corp-clapeta, sau garniturile lagaleria de ADMISIE(se intorc invers) trage aer fals -sau daca nu servofrana se scoate furtunul de la servofrana din galeria de admisie se pune un deget acolo si daca scade ralantiul este sigur de acolo, daca nu garnituri la admisie sau corpclapeta sau motoras de ralanti(merge se solenza sau logan ca e mai ieftin 40 lei dar nu prea tine) |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
CYP VFS |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 797 Joined: 31 July 09 From: roman/neamt ![]() |
Mai mult ca sigur incearca sa cureti motorasul pas cu pas sa clapeta de acceleratie, mai mult ca sigur e de acolo.
Katalin 03 daca ar fi de la garniturile de care spui tu ar trebui sa faca mereu. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1.6 16V
- NT 77 BYA
EXPRESION 2001
|
|
soradi20 |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 26 June 07 ![]() |
Are cineva erorile astea?Am probleme cu relantiul si imi da atat?Cine e specialist in ddt 2ooo? ms
Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
laguna
- HD 016888
2000
|
|
bobilson |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 August 10 ![]() |
Salutare natiune,
Am o Laguna 1 de vreo juma de an si de cateva zile am o problema: Dupa ceva km (10 sau 100), cand vreau sa schimb vitezele si implicit turatia este in jur de 1000 de ture, se aprinde bordul de zici ca e pomul de iarna. In momentul in care incep sa turez (depasesc 1100 de ture) totul revine la normal. Ne se aude nimic suspect, iar ca si functionare in mers, totul este ok. Ce credeti, e grav? |
--------------------
Renault
Laguna 1
- BC30ALF
1994/2.0RT
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#96
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
nu vreau sa fiu naspa, dar e grav!
ca ai diesel sau benzina, treapta se schimba pe la 2000 rpm , respectiv 2500 rpm MINIM. |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
bobilson |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 August 10 ![]() |
de schimbat, eu schimb in jur de 2500-2700. dar in momentul cand calc ambreiajul, turatie se duce la relanti si atunci apare problema cu becurile in bord. dupa ce debraiez si sunt in trapta urmatoare si-mi vad de drum, turatia creste si becurile din bord se sting.
|
--------------------
Renault
Laguna 1
- BC30ALF
1994/2.0RT
|
|
oves |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
cred ca se aprin becurile pentru ca vrea sa moare motorul ... sta la relantii?
|
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
puzzle |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 July 10 ![]() |
Daca se aprind becurile rosii la ulei, frana de mana, apa si stop e de la presiunea la ulei. Poti incepe prin a verifica nivelul in baie si calitatea uleiului (sa nu fie in amestec cu benzina sau lichid de racire).Si o turatie de relanti foarte mica poate cauza o presiune insuficienta la ulei. Nici sonda ce aprinde becul la ulei nu e de lasat deoparte, poate sa fie decalibrata.
This post has been edited by puzzle: 11 Aug 2010, 19:19 |
--------------------
Renault
Laguna
1994, 2.0 RXE Aut.
|
|
bobilson |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 August 10 ![]() |
Sta la relanti, fara probleme. Doar cand pornesc prima data in zi se tureaza un pic singur (1300-1400), dupa care revine sta si o zi fara probleme. Nu stiu ce sa mai cred. Azi am schimbat uleiul si filtrul. Asa mi-a spus un prieten. Vezi doamne ca ar fi filtru inbacsit si ca trebuie ulei nou. Voi vedea.
|
--------------------
Renault
Laguna 1
- BC30ALF
1994/2.0RT
|
|
neiu |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 704 Joined: 4 January 09 From: Timisoara ![]() |
verifica incarcarea la baterie
11 Aug 2010, 20:30: si masa la baterie sa nu fie oxidata This post has been edited by neiu: 11 Aug 2010, 20:30 |
--------------------
renault
laguna 1.8i
- TM 11 RFT
1998 berlina Florin
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
jungle_21 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 762 Joined: 18 February 07 From: Mures ![]() |
A mesterit careva ceva la motorul de 2.0 8v benzina? cod F3R?As vrea sa stiu cum se curata clapeta de acceleratie, cum se desface, in mare cam ce e de facut, pozitionarea senzorilor, eventual niste poze.Am cautat pe forum dar n-am gasit mare lucru.Sau un link daca exista.
![]() |
--------------------
Opel/Renault
Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch
"04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Din nou probleme la relanti....deci: am schimbat garniturile corp clapeta, garnitura corp fluture, garnituri admisie, motoras pas cu pas - toate pe original + curatare clapeta, asta prin primavara asa... Acum, de cand a inceput frigu, face iar figuri la relanti, in sensul ca dupa ce incepe sa urce temperatura la apa (chiar de la prima liniuta) incepe sa scada prea mult turatia la relanti si da sa moara motorul (nu moare, dar vibreaza din toate incheieturile). I-am dat din surubelul de pe clapeta relantiul putin mai mare (vreo 50 rpm) si nu mai face asa des, dar tot mai are momente - mai ales cand ies din frana de motor, sau daca dupa o accelerare o las pe liber. Care sa fie problema? Ma cam scoate din sarite problema, am crezut c-am rezolvat-o din primavara, dar se pare ca nu in totalitate.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
lucian_83 |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
salut
verifica : 1-senzorul de aer(temperatura),la mine este intre filtrul de aer si corp clapet ,bagat intr-un burduf de cauciuc eventual il cureti cu WD40 sau sprei de contacte electrice ; 2-senzorul de apa (dar nu cel care-ti indica in bord ),ala care duce imformatia direct la calculator, le poti verifica pe ambele si cu ohmmetrul ,trebuie sa-ti dea niste valori in functie de temperaturi,dupa care fai si o resetare de ECU. 3-verifica cablul de acceleratie ,poate ramane blocat la mine statea accelerat 1400-1600rpm,am verificat senzorii , electrovana de aer , aerul fals dar de fapt rezolvarea a fost in reglajul surubului clapetei ,dupa care i-am facut si o resetare de ECU This post has been edited by lucian_83: 10 Dec 2011, 21:17 |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Cum ai resetat ECU?
|
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Cablul sigur nu agata - l-am verificat, treaba cu surubul de la clapeta nu stiu daca e buna, ma gandesc ca odata ce inainte mergea fara probleme fara sa fi umblat eu pe acolo, problema nu e de acolo - dar m-a ajutat un pic, problema insa nu s-a remediat. Senzorul de temperatura aer m-am gandit si eu la el si-i urmatorul pe lista la verificat mai ales ca daca e cald afara(relativ cald - 6-10 grade) nu mai face figuri. Atata timp cat e motorul rece (socul tras cum ar veni) relanti stabil la 900. Cum creste putin temperatura la apa, face figuri. Deci revin dupa ce curat senzorul minunat....si cred ca o sa curat tot ce vad in fata ochilor daca tot ma pun pe treaba
![]() P.S. ma refer la senzori/mufe senzori ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
lucian_83 |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
cum am resetat ECU ,uite de aici am aflat : http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html unde scrie mai jos <-Dupa schimbarea unei componente defecte se impune resetarea ECU ; METODA >
acum ,presupun ca nu difera principiul de resetare la alte modele cu alt tip de ECU dar daca stie altcineva o metoda mai buna ,si in special pentru modelul 1.6 16v nu o sa se supere nimeni daca o sa ne-o divulge si noua ,dar pana atunci , eu alta metoda sincer nu stiu .......,eu am urmat metoda de RESET ECU de acolo desi am alta motorizare F3P B670 MULTIPOINT. si inca ceva ,dupa resetare in caz ca aveti casetofon cu cod , eventual telecomanda centralizatei sa nu faca figuri ,eu unul nu mai am treaba cu cheia originala pentru centralizata ,am instalata alta alarma cu alta telecomanda,cuplata la centralizata masinii. This post has been edited by lucian_83: 12 Dec 2011, 20:24 |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Dupa cum am zis m-am pus pe curatat/verificat senzori, dar din ce-mi dau seama sunt in ordine....Am descoperit altceva insa: pe langa garnitura de la motorasul pas cu pas tragea aer fals, se auzea mai ales cu motorul accelerat si daca miscam un pic de motoras(fasaia). Am mai pus un o-ring acolo si gata, nu mai trage aer fals pe acolo. Daca trage aer pe la filtrul de aer (prin lateralul filtrului - acolo unde se strang suruburile de la carcasa filtrului) banuiesc ca nu e o problema, nu? (este inainte de clapeta) Momentan astept frigul sa vad cum se comporta ca pe caldura oricum nu facea figuri.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
spic |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 3 November 09 ![]() |
Si eu am avut probleme de relanti . fluctua la turatii mari , avea momente cand daca era motorul incalzit si ridicam piciorul de pe acceleratie brusc imi pica relantiul si imi murea motorul . Asta s-a rezolvat dupa ce mi s-a rupt cureaua de distributie si mi-am refacut motorul. Am schimbat si supapele de admisie fiindca erau prea uzate . Mecanicul mi-a zis ca astea puteau fi si una din cauza problemei turatiei . Cert este ca inainte am schimbat motorasul si tot asa imi facea . Acum cind o pornesc pleaca pe la 1200 dupa care revine la 800 si asa se pastreaza .
|
--------------------
renault
laguna 2
- TM95VHL
2003/1,6/16v
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Mda.....mi-a facut iar figuri de dimineata. Face la fel si pe benzina si pe gpl. Scade relanti-ul pe la 600 si-si revine greu. Dupa amiaza a fost mai cald un pic si nu s-a clintit deloc de la 750. La pornire rece sta la 1100 dupa care relativ repede scade la 900 si apoi in vreo 5 minute ajunge la 750. Trage fara probleme dar cand o accelerez in mers parca iar aud un fasait la clapeta(se aude din masina - inainte nu se auzea si nu facea nici figuri) Daca merg la motor si o accelerez singurul fasait il aud pe la carcasa filtrului de aer. Nu-mi dau seama ce are, cineva vreo idee ceva?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
wolf_ciprian |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 April 08 ![]() |
incearca sa cureti capul la senzorul de pe volanta si el citeste turatia si o transmite mai departe
This post has been edited by wolf_ciprian: 14 Dec 2011, 22:26 |
--------------------
Renault
b568
- PH-84-WAY
Laguna 16.16v
|
|
lucian_83 |
![]() ![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
ia asculta tu fasaitul ala mai atent pe sub bord, nu cumva trage aer fals pe la servo frana ? ,daca zici ca se aude din masina, verifica cu pedala libera si/sau apasata
sau poate te referi ca se aude mai accentuat acum decat inainte ,si n-am inteles eu bine This post has been edited by lucian_83: 14 Dec 2011, 22:50 |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Senzorul de punct mort l-am schimbat anul trecut (nou-la Apan
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
lucian_83 |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
nici eu nu cred ca ar pica motorasul ala de relanti asa usor ,mai ales ca este nou,gandestete la alte variante .
de exemplu potentiometrul de pe axul clapetei de aer ,e posibil si ala sa fie cu probleme , iar alta varianta ar fi (cu motorul cald exact atunci cand zici ca i-ti face probleme relantiul)sa umbli din nou la surubul clapetei de aer sa mai ridici din nou turatia dar sa tii cont cate rotatii faci cu surubelnita ca dupa aia sal dai inapoi la pozitia dinainte si dupa accea sa-i faci si o resetare de ECU . incearca si asta ,nu ai ce sa pierzi...... |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
La potentiometrul de la clapeta nu am umblat....defapt daca stau sa ma gandesc nici macar nu i-am curatat mufa (am mai curatat din ele-care mi-au iesit in fata ochilor). O sa incerc sa-l curat si pe el sa vad ce iese, vorba ta, n-am nimic de pierdut. Cum se face resetarea de ECU?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
lucian_83 |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
pai am mai scris mai sus , despre RESET , dar iti mai dau din nou niste linkuri, citeste la asta http://www.reno.ro/Problema-interesanta-t185369.html sau la astea http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...0ecu&gsc.page=1
![]() "mihai1677 Am mai scris dar revin, dupa interventii la injectie trebuie resetat ECU. Cu motor cald se scoate o borna la baterie (cu motor oprit!), Se lasa cca 15min, apoi se pune borna la loc, se porneste motorul, nu se apasa pedala de acc, nu umbli la lumini etc, se lasa sa mearga sa porneasca electroventilatorul de doua ori. Se opreste motor, apoi bei un suc si ii dai bice. " This post has been edited by lucian_83: 23 Dec 2011, 21:28 |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Am facut si eu operatiunea asta, dar cu motorul rece, scos borna "+" cca o ora si ventilatoarele au pornit o singura data dupa care am oprit. Sa repet procedeul, sau nu conteaza asa mult? This post has been edited by Gabryello: 23 Dec 2011, 21:56 |
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
daca am lasat-o 12 ore fara baterie....se poate numi si reset, nu?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
mda, face la fel. Deci se pare ca nu era bateria, desi inca nu sunt sigur. Imi poate spune cineva daca e ok bateria daca acu 2 zile am incarcat-o pe robot full (12.55v) si acum am masurat-o pe masina oprita si are 12v fix? Alternatorul incarca acum la 14.4v (ca la carte) - am un consum de 230mA cand masina e oprita si toti consumatorii opriti, e ok sau e cam mare?
P.S. vreo idee cineva ca altceva ar mai putea influenta relanti-ul? This post has been edited by cri8sti: 27 Dec 2011, 19:46 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 06:58 |