probleme relanti laguna 1
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti laguna 1
Florut07 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 16 November 10 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1
1998
|
|||
lucian_83 |
![]()
Post
#122
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 27 Dec 2011, 19:42) mda, face la fel. Deci se pare ca nu era bateria, desi inca nu sunt sigur. Imi poate spune cineva daca e ok bateria daca acu 2 zile am incarcat-o pe robot full (12.55v) si acum am masurat-o pe masina oprita si are 12v fix? Alternatorul incarca acum la 14.4v (ca la carte) - am un consum de 230mA cand masina e oprita si toti consumatorii opriti, e ok sau e cam mare? P.S. vreo idee cineva ca altceva ar mai putea influenta relanti-ul? verifica nivelul lichidului din baterie ,daca e sub nivel complecteazal cu APA DISTILATA si dupa aia mai fai o incarcare pana ajunge bateria la 13 -14 V ,si daca tot la 12v ramane asta nu prea e bine , o baterie buna trebuie sa aiba 12,5 -12,6 minim (sub 12,6v iarna face probleme)ca sa o numesti baterie relativ fara probleme,recomandabil s-o schimbi cu alta noua sa nu mai ai probleme iarna,parerea mea....... apropo a mea arata 12,4v parca (o so mai masor zilele astea si o sa-ti zic , ca nu mai stiu cat arata) si daca am lasat 2-3 min radioul deschis sau farurile aprinse o pornesc doar impinsa {binenteles fara gheata pe jos ![]() ![]() This post has been edited by lucian_83: 28 Dec 2011, 07:00 |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Eu o am in garantie bateria, mai are 1 an. Sa vezi ce am descoperit aseara: masor incarcarea cu motorul pornit (rece - numai ce o pornisem) - 14.17v. Pana aici totul ok....dar pe drum bineinteles ca imi scade relanti-ul pe la 600 la un moment dat si apoi urca la loc, dar au inceput sa palpaie ffff usor luminile (pe clima am observat mai bine si pe afisajul electronic). Ma pun si masor acasa cand ajung incarcarea (nu oprisem motorul) si surpriza: 13.7v, deci cand imi scade relantiul nici nu mai incarca alternatorul....deja m-a disperat. Numai ce am schimbat stabilizatorul ala de tensiune de pe alternator, acum ce-o mai fi?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
lucian_83 |
![]()
Post
#124
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 11 October 10 From: constanta ![]() |
"indiferent de turatia motorului si consumatorii electrici cuplati , releul trebuie sa asigure la iesire o tensiune situata in intervalul: 14,0-14,4v pentru masinile cu circuit de 12Vcc"
"asigurarea tensiunii de incarcare la borne intre valorile 14,0-14,4Vcc-aceasta inseamna functionarea corecta a releului de incarcare,a puntii redresoare trifazice, a alternatorului, a sistemului mecanic de transmisie a miscarii de rotatie ." "nu expuneti bateria descarcata (densitatea electrolit sub 1,2g/cm30 la temperaturi scazute (sub 0gradeC) deoarece electrolitul ingheata si distruge placile!" "se interzice montarea pe masina a bateriilor descarcate (cu grad de incarcare sub 75%" (sub 75%insemnand intre 11,0-12,4v poate chiar de aia nu te ajuta nici releul de incarcare) ce am scris mai sus erau in instructiunile de utilizare ale bateriei , care sunt scrise pe certificatul de garantiei ale bateriei si posibil sa le ai scrise si in al tau acum iti mai zic trei chestii : 1-esti cu bateria in garantie ,dute cu ea la ei sa-ti verifice ei ce anume nu-ti merge si ce ai defect pentru ca numai un electrician ii da de cap 2-cauti un alternator cu totul si il pui pe masina ta (de e pe la dezmembrari) si il probezi vezi ce-ti arata cum se comporta 3-ai facut ce am zis eu mai sus sa verifici in baterie nivelul la lichid ,in caz ca este sub nivel sa complectezi,si apropo cat ai lasato la redresor (robot cum vrei tu sai zici)1h- 2h eu o las cel putin 12h pana vad in lichidul bateriei (prin fiecare 6 gauri) ca apar degajari de gaze exact cum vezi in paharul cu apa minerala si tensiunea la bornele bateriei (dupa ce dau la oparte clestii redresorului )sa-mi arate 13 -13,5v si atentie (nu vreau sa ma dau destept)dar sa nu uiti vreodata dopurile infiletate cand bateria este la incarcat pe redresor ,ca risti sa-ti explodeze |
--------------------
Renault Laguna 1
Ph1 1.8 MPI
-
1995 RTX
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
A stat la incarcat aproape 22h. Redresorul e de amperaj mai mic, dar ar fi trebuit sa se incarce si totusi cand am scos-o nu avea decat 12.55v si nici ochiul magic nu s-a inverzit. Si acum tot negru e. Maine ma duc la ei la garantie, data trecuta mi-au zis ca e goala bateria si asta e singurul "defect" si s-a golit din cauza ca nu incarca cum trebuie alternatorul - tot 13.7v scotea si culmea i-am schimbat releul de incarcare si tot asa incarca. Acum mi-e ca o sa-mi zica aceeasi chestie, dar am de gand sa le-o dau lor sa o incarce sa vad daca pot si daca nici ei nu reusesc le dau cu ea in cap. Tare-mi e ca pana la urma tot din cauza asta sa am probleme si cu relantiul....
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
zare |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 17 December 07 From: oradea ![]() |
Cristi,ce baterie ai pe masina?
|
--------------------
renault
laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300
Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Rombat de 64A. Am fost azi si am verificat bateria si e ok, am pus si alternatorul pe stand si incarca perfect! A bagat si consumatori de 300W pe el si incarca perfect...nu-mi vine sa cred, cica am probleme cu instalatia electrica a masinii. Pe masina l-am pus iar si baga 13.7v. Sunt in pana de idei...simt ca n-o mai scot la capat cu ea, dau din una in alta
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
la multi ani la toata lumea!!!. Revin cu noi descoperiri: cu motorul pornit am scos mufa senzor temperatura aer aspirat de pe admisie (cu motor cald) si nicio schimbare...sa inteleg ca e defect? si inca ceva: tot cu motorul cald, daca scot mufa de la motorasul pas cu pas, apoi o accelerez tare/mai usor, in fine mai multe teste se pare ca nu mai scade relantiul sub 750rpm, daca pun mufa la loc si fac iar teste, iar scade. Defecte posibile si senzor temperatura si motoras pas cu pas?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Am rezolvat cu incarcarea....aveam un scurt pe instalatia de la casetofon(era legat pe direct nu pe contact), l-am eliminat si acum incarca ok. Tot mi se pare ca aud un fasait ca si cum ar trage aer(fals) pe undeva da nu reusesc sa gasesc pe unde. Bineinteles inca n-am scapat de relantiul scazut din cand in cand, culminat azi dimineata cu oprirea motorului....de atunci cat am mai mers cu ea azi nu a mai facut figuri de loc
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
De cateva zile am o problema cu a mea laguna 1.8 an 1996. Porneste la prima cheie fara probleme dar daca o opresc nu vrea sa mai porneasca decat dupa 15-25 de minute. Dau la cheie iar motorul se manifesta ca si cand nu se alimenteaza. Am verificat daca pompa baga benzina si se pare ca nu de acolo este problema ci cred ca undeva de la aprindere sau injectie. A mai patit cineva?
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BV - 32 - UMY
2007, 1.9 dci, 131 CP
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(tacufmr_lagunaII @ 8 Jan 2012, 13:31) De cateva zile am o problema cu a mea laguna 1.8 an 1996. Porneste la prima cheie fara probleme dar daca o opresc nu vrea sa mai porneasca decat dupa 15-25 de minute. Dau la cheie iar motorul se manifesta ca si cand nu se alimenteaza. Am verificat daca pompa baga benzina si se pare ca nu de acolo este problema ci cred ca undeva de la aprindere sau injectie. A mai patit cineva? s-ar putea sa fie bobina, daca o opresti rece si daca ii dai cheie in 2 min si porneste normal bafta! |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Indiferent daca este rece sau calda, dupa ce o opresc nu mai porneste imediat, trebuie sa astept cel putin 15 minute. Electromotorul invarte, motorul parca ar da sa porneasca cand si cand, mai da si cate un mic rateu parca si nu vrea sa o mai ia. Am incercat cu pedala de acceleratie la podea si tot degeaba.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BV - 32 - UMY
2007, 1.9 dci, 131 CP
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
inca ceva daca este mo9nopunct sa nu ai returul infundat(asta daca dupa 3 automate consecutive scoti bujiile ude), verifica aprinderea capacul de delcou in special
bafta! |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Merci mult pentru sfaturi. Voi incerca in weekend toate recomandarile tale.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BV - 32 - UMY
2007, 1.9 dci, 131 CP
|
|
alexandru_ot |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 30 September 09 From: Campina PH ![]() |
Salut
De unde se da relantiul mai mare la un motor de 1998cc ????? Relantiul sta la 750-800 |
--------------------
Renault
Laguna
1996 2,0 RXE
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#136
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
alexandru_ot |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 30 September 09 From: Campina PH ![]() |
Am avut un RT tot de 2000cc si la ala statea 950-1000.
Este putin sub turata. |
--------------------
Renault
Laguna
1996 2,0 RXE
|
|
lag_ph |
![]()
Post
#138
|
![]() miles away... Group: Members Posts: 2.253 Joined: 12 September 07 From: Bucuresti // Ploiesti ![]() |
Ti se pare subturata ca tremura sau de ce?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.8 16v
- de PH
- 05.10.1998 _________________________________________________
Nothing's impossible |
|
valifilioreanu |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 8 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa-i dai si manual relanti-ul mai mare, are un surubel care actioneaza pe clapeta de acceleratie, cum era la dacie. Asta daca ai motorul de 2.0 multipunct, la celelalte nu stiu.
|
--------------------
Renault
Laguna
- B-16-AVE
RXE 2.0L 1994 cu GPL DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#140
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Daca umbli acolo,unde de altfel este sigilat,motorasul IAC corecteaza setarea ta "manuala" si tot la normal ajunge.Daca depasesti o limita atunci e aiurea pt gestionarea injectiei si trebuie sa reglezi separat senzorul clapeta acceleratie care trebuie sa fie la o anumita valoareplus-minus toleranta.
Dar daca motorul este f3r,atunci relantiul este 850 18 Jan 2012, 23:28: vezi pe la pag.213-214 18 Jan 2012, 23:28: vezi pe la pag.213-214 This post has been edited by bundy220: 18 Jan 2012, 23:28 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Nu am mai umblat la ea (prea frig afara) dar am mai observat ceva. Daca se opreste cand ies din frana de motor/opresc la semafor, o pornesc la prima cheie dar nu tine relanti-ul, trebuie s-o ajut din pedala(daca n-o ajut moare imediat - porneste, creste turatia la 1200rpm si scade imediat pana la 0 - o pornesc din nou, o ajut putin cu pedala si dupa merge) - ori se blocheaza clapeta in ceva mizerie - desi am curatat-o anu trecut - ori nu mai merge calumea senzorul ala de pozitie clapeta? A mai dat cineva de simptomul asta?
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
trc-robi |
![]() ![]()
Post
#142
|
![]() trc-robi Group: Members Posts: 15 Joined: 17 December 11 From: arad ![]() |
si eu am avut probleme ,,ai a fost motorasul pas-cu-pas ,,mi la reglat,,si merge,,e,ok,,mi-a spus,ca daca mai face figuri sa cumpar neaparat altul,,deokamdata vad ca merge ,,,cam atit
|
--------------------
renault
laguna
1993
|
|
jordan.john |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 24 January 12 ![]() |
SALUTARE TUTUROR. AM CONSTATAT CA DE VREO SAPTAMANA LAGUNICA MEA A INCEPUT SA AIBA PROBLEME CU TURATIA. PORNESTE BINE IN SCHIMB, DUPA CE SE INCALZESTE MERG CU EA TOTUL OK, SI CAND O LAS PE LIBER IN MERS, MOTORUL OSCILEAZA DE LA 3000ROT DAU EX , O LAS PE LIBER SI IN LOC SA IMI COBOARE LA 900 OSCILEAZA 1300 1400! TIN SA PRECIZEZ CA AM MAI OBSERVAT O PROBLEMA CAND O ACCELEREZ TARE (AM PATINAT PUTIN ) MI-A FACUT ZAPADA NEAGRA IN SPATE SI LA 1000KM FACUTI CU EA AM PUS CAM 300g ULEI! SI ESTE NORMAL CA LA 100 KM/H SA AM 3000 ROT/MIN ?MOTORUL ESTE 1.8 16V 1999 HATCHBACK! VA MULTUMESC!
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA
- VN06TVG
1999 1.8 16v
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#144
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
jordan.john . se pare ca tre s-o segmentezi , cu toate ca la carte zice ca nu tre sa consume peste 500 gr\1000km!
|
--------------------
renault megane
brek
- IL-03-BYL
2000,1,6l-benzina
|
|
jordan.john |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 24 January 12 ![]() |
QUOTE(stanionjan @ 27 Feb 2012, 17:41) jordan.john . se pare ca tre s-o segmentezi , cu toate ca la carte zice ca nu tre sa consume peste 500 gr\1000km! si segmentii sa fie cauza tuturor problemelor? o idee unde gasesc segmenti?. Cum se procedeaza la o segmentare? adica ce trebuie inlocuit pe langa segmenti garnitura de chiuloasa, ulei, la ce sa ma astept! In esenta vreau sa stiu la ce gaura in buzunar sa ma astept de la o segmentare! This post has been edited by jordan.john: 27 Feb 2012, 21:35 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA
- VN06TVG
1999 1.8 16v
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
nu mai dati cu pareri din astea, k speriati omul
el nu stie sa explice, iar altii dau cu parerea inca ceva masina poate sa piarda ulei si nimeni nu a verificat asta turatia variaza din cauza ca trage aer fals(garnituri galerie admisie, garnitura clapeta, supapa servofrana, servofrana, motorasul pas cu pas) bafta! |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
jordan.john |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 24 January 12 ![]() |
QUOTE(katalyn03 @ 27 Feb 2012, 22:47) nu mai dati cu pareri din astea, k speriati omul el nu stie sa explice, iar altii dau cu parerea inca ceva masina poate sa piarda ulei si nimeni nu a verificat asta turatia variaza din cauza ca trage aer fals(garnituri galerie admisie, garnitura clapeta, supapa servofrana, servofrana, motorasul pas cu pas) bafta! daca erau pierderi, motorul trebuia sa aiba urme de ulei, sau pete sub masina, dar nimic! cu turatia mersi foarte mult de sfat, dar totusi fiind benzina, avea voie sa scoata fumul acela negru??? |
--------------------
RENAULT
LAGUNA
- VN06TVG
1999 1.8 16v
|
|
CYP VFS |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 797 Joined: 31 July 09 From: roman/neamt ![]() |
Eu unul sunt de aceiasi parere a lui katalyn03, nu cred ca e nevoie de segmentare, in legatura cu urma lasata pe zapada pur si simplu ti-ai curatat toba, daca aveai probleme cu segmenti ar fi trebuit sa iti scoata fum albastrui.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2 1.6 16V
- NT 77 BYA
EXPRESION 2001
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
vorbiti de segmetare, parca ati avea U650
voi stiti ce se uzeaza intr-un motor de generatia asta? stiti sa verificati uzura unui segment? de ce credeti ca segmentarea este o solutie? sa stiti ca se uzeaza pistoanele, nu segementii eu nu stiu de cate ori a completata omul cu ulei, eu nu stiu cand a luat nivelul la ulei. Sunt mai multi factori de verificat ca sa dai un diagnostic corect. Sa mearga fiarele! |
--------------------
Renault
laguna
- DJ 84 HRB
1998 1.6 16v Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
cri8sti |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Se pare ca am reusit sa scap de problema cu relanti-ul (in sfarsit - ca ma chinui de vreun an). Am desfacut din nou clapeta de accleratie, scos motorasul pas cu pas si corpul in care intra, am gasit niste o-ringuri pe acolo care le-am inlocuit cu altele un pic mai groase si am gasit...un stut (nu stiu exact ce e - o teava de metal care intra in partea de plastic de la clapeta de acceleratie, este situata undeva in dreapta clapetei - cum te uiti la motor - si vizibila numai cu carcasa aia de la filtru de aer - si clapeta - data jos). Stut-ul ala intra intr-un fel de burduf de cauciuc, dar care la mine era imbatranit si era cam larg, asa ca am improvizat un colier - de fapt un arc de semering taiat pe masura, care sa tina strans burduful ala - are un sant pe el de zici ca pentru asta a fost facut
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 13:37 |