Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme relanti laguna 1

Florut07
post 27 Dec 2011, 20:17
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 16 November 10
From: ARAD




Eu am avut probleme la relanti din cauza benzinei de proasta calitate(presupun), ... Apoi am bagat alto 101 si n-am mai avut probleme LA RELANTI!

Acum nu mai am probleme la relanti, dar uneori(doar cand si cand) nu vrea sa porneasca, scoate un sunet ciudat motorul ... parca n-as mai avea benzina(la prima pornire, cand e motorul rece) ... si in mers doar foarte rar cand e putin subturat motorul are tendinta sa moara ... sa se inece!(ce e ciudat ca asta se intampla doar in 1 si a 2 ...)

This post has been edited by Florut07: 27 Dec 2011, 20:20


--------------------
Renault Laguna 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 28 Dec 2011, 06:55
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




QUOTE(cri8sti @ 27 Dec 2011, 19:42)
mda, face la fel. Deci se pare ca nu era bateria, desi inca nu sunt sigur. Imi poate spune cineva daca e ok bateria daca acu 2 zile am incarcat-o pe robot full (12.55v) si acum am masurat-o pe masina oprita si are 12v fix? Alternatorul incarca acum la 14.4v (ca la carte) - am un consum de 230mA cand masina e oprita si toti consumatorii opriti, e ok sau e cam mare?
P.S. vreo idee cineva ca altceva ar mai putea influenta relanti-ul?
*




verifica nivelul lichidului din baterie ,daca e sub nivel complecteazal cu APA DISTILATA si dupa aia mai fai o incarcare pana ajunge bateria la 13 -14 V ,si daca tot la 12v ramane asta nu prea e bine , o baterie buna trebuie sa aiba 12,5 -12,6 minim (sub 12,6v iarna face probleme)ca sa o numesti baterie relativ fara probleme,recomandabil s-o schimbi cu alta noua sa nu mai ai probleme iarna,parerea mea.......
apropo a mea arata 12,4v parca (o so mai masor zilele astea si o sa-ti zic , ca nu mai stiu cat arata) si daca am lasat 2-3 min radioul deschis sau farurile aprinse o pornesc doar impinsa {binenteles fara gheata pe jos biggrin.gif ),dupa ce am lasat-o o seara la redresor i-mi arata aproape 13v dar degeaba te uiti la VOLTAJ daca ea nu mai are AMPERAJ,bateria e moarta popa.gif

This post has been edited by lucian_83: 28 Dec 2011, 07:00


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 Dec 2011, 08:39
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Eu o am in garantie bateria, mai are 1 an. Sa vezi ce am descoperit aseara: masor incarcarea cu motorul pornit (rece - numai ce o pornisem) - 14.17v. Pana aici totul ok....dar pe drum bineinteles ca imi scade relanti-ul pe la 600 la un moment dat si apoi urca la loc, dar au inceput sa palpaie ffff usor luminile (pe clima am observat mai bine si pe afisajul electronic). Ma pun si masor acasa cand ajung incarcarea (nu oprisem motorul) si surpriza: 13.7v, deci cand imi scade relantiul nici nu mai incarca alternatorul....deja m-a disperat. Numai ce am schimbat stabilizatorul ala de tensiune de pe alternator, acum ce-o mai fi?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_83
post 28 Dec 2011, 20:58
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 October 10
From: constanta




"indiferent de turatia motorului si consumatorii electrici cuplati , releul trebuie sa asigure la iesire o tensiune situata in intervalul: 14,0-14,4v pentru masinile cu circuit de 12Vcc"


"asigurarea tensiunii de incarcare la borne intre valorile 14,0-14,4Vcc-aceasta inseamna functionarea corecta a releului de incarcare,a puntii redresoare trifazice, a alternatorului, a sistemului mecanic de transmisie a miscarii de rotatie ."



"nu expuneti bateria descarcata (densitatea electrolit sub 1,2g/cm30 la temperaturi scazute (sub 0gradeC) deoarece electrolitul ingheata si distruge placile!"

"se interzice montarea pe masina a bateriilor descarcate (cu grad de incarcare sub 75%"
(sub 75%insemnand intre 11,0-12,4v poate chiar de aia nu te ajuta nici releul de incarcare)
ce am scris mai sus erau in instructiunile de utilizare ale bateriei , care sunt scrise pe certificatul de garantiei ale bateriei si posibil sa le ai scrise si in al tau


acum iti mai zic trei chestii :
1-esti cu bateria in garantie ,dute cu ea la ei sa-ti verifice ei ce anume nu-ti merge si ce ai defect pentru ca numai un electrician ii da de cap

2-cauti un alternator cu totul si il pui pe masina ta (de e pe la dezmembrari) si il probezi vezi ce-ti arata cum se comporta


3-ai facut ce am zis eu mai sus sa verifici in baterie nivelul la lichid ,in caz ca este sub nivel sa complectezi,si apropo cat ai lasato la redresor (robot cum vrei tu sai zici)1h- 2h eu o las cel putin 12h pana vad in lichidul bateriei (prin fiecare 6 gauri) ca apar degajari de gaze exact cum vezi in paharul cu apa minerala si tensiunea la bornele bateriei (dupa ce dau la oparte clestii redresorului )sa-mi arate 13 -13,5v

si atentie (nu vreau sa ma dau destept)dar sa nu uiti vreodata dopurile infiletate cand bateria este la incarcat pe redresor ,ca risti sa-ti explodeze


--------------------
Renault Laguna 1 Ph1 1.8 MPI - 1995 RTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 28 Dec 2011, 21:47
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




A stat la incarcat aproape 22h. Redresorul e de amperaj mai mic, dar ar fi trebuit sa se incarce si totusi cand am scos-o nu avea decat 12.55v si nici ochiul magic nu s-a inverzit. Si acum tot negru e. Maine ma duc la ei la garantie, data trecuta mi-au zis ca e goala bateria si asta e singurul "defect" si s-a golit din cauza ca nu incarca cum trebuie alternatorul - tot 13.7v scotea si culmea i-am schimbat releul de incarcare si tot asa incarca. Acum mi-e ca o sa-mi zica aceeasi chestie, dar am de gand sa le-o dau lor sa o incarce sa vad daca pot si daca nici ei nu reusesc le dau cu ea in cap. Tare-mi e ca pana la urma tot din cauza asta sa am probleme si cu relantiul....


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zare
post 29 Dec 2011, 10:47
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 17 December 07
From: oradea




Cristi,ce baterie ai pe masina?


--------------------
renault laguna I grandtour- GPL Tomasetto stag 300 Peugeot 407 2.0 136hp ,Citroen C 5 Tourer 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 29 Dec 2011, 15:07
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Rombat de 64A. Am fost azi si am verificat bateria si e ok, am pus si alternatorul pe stand si incarca perfect! A bagat si consumatori de 300W pe el si incarca perfect...nu-mi vine sa cred, cica am probleme cu instalatia electrica a masinii. Pe masina l-am pus iar si baga 13.7v. Sunt in pana de idei...simt ca n-o mai scot la capat cu ea, dau din una in alta


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 1 Jan 2012, 15:07
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




la multi ani la toata lumea!!!. Revin cu noi descoperiri: cu motorul pornit am scos mufa senzor temperatura aer aspirat de pe admisie (cu motor cald) si nicio schimbare...sa inteleg ca e defect? si inca ceva: tot cu motorul cald, daca scot mufa de la motorasul pas cu pas, apoi o accelerez tare/mai usor, in fine mai multe teste se pare ca nu mai scade relantiul sub 750rpm, daca pun mufa la loc si fac iar teste, iar scade. Defecte posibile si senzor temperatura si motoras pas cu pas? ohmy.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 4 Jan 2012, 17:48
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Am rezolvat cu incarcarea....aveam un scurt pe instalatia de la casetofon(era legat pe direct nu pe contact), l-am eliminat si acum incarca ok. Tot mi se pare ca aud un fasait ca si cum ar trage aer(fals) pe undeva da nu reusesc sa gasesc pe unde. Bineinteles inca n-am scapat de relantiul scazut din cand in cand, culminat azi dimineata cu oprirea motorului....de atunci cat am mai mers cu ea azi nu a mai facut figuri de loc wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 8 Jan 2012, 13:31
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




De cateva zile am o problema cu a mea laguna 1.8 an 1996. Porneste la prima cheie fara probleme dar daca o opresc nu vrea sa mai porneasca decat dupa 15-25 de minute. Dau la cheie iar motorul se manifesta ca si cand nu se alimenteaza. Am verificat daca pompa baga benzina si se pare ca nu de acolo este problema ci cred ca undeva de la aprindere sau injectie. A mai patit cineva?


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 8 Jan 2012, 22:17
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




QUOTE(tacufmr_lagunaII @ 8 Jan 2012, 13:31)
De cateva zile am o problema cu a mea laguna 1.8 an 1996. Porneste la prima cheie fara probleme dar daca o opresc nu vrea sa mai porneasca decat dupa 15-25 de minute. Dau la cheie iar motorul se manifesta ca si cand nu se alimenteaza. Am verificat daca pompa baga benzina si se pare ca nu de acolo este problema ci cred ca undeva de la aprindere sau injectie. A mai patit cineva?
*



s-ar putea sa fie bobina, daca o opresti rece si daca ii dai cheie in 2 min si porneste normal
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 9 Jan 2012, 13:52
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Indiferent daca este rece sau calda, dupa ce o opresc nu mai porneste imediat, trebuie sa astept cel putin 15 minute. Electromotorul invarte, motorul parca ar da sa porneasca cand si cand, mai da si cate un mic rateu parca si nu vrea sa o mai ia. Am incercat cu pedala de acceleratie la podea si tot degeaba.


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 9 Jan 2012, 22:59
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




inca ceva daca este mo9nopunct sa nu ai returul infundat(asta daca dupa 3 automate consecutive scoti bujiile ude), verifica aprinderea capacul de delcou in special
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 10 Jan 2012, 11:26
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Merci mult pentru sfaturi. Voi incerca in weekend toate recomandarile tale.


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_ot
post 13 Jan 2012, 20:29
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 30 September 09
From: Campina PH




Salut
De unde se da relantiul mai mare la un motor de 1998cc ?????
Relantiul sta la 750-800


--------------------
Renault Laguna 1996 2,0 RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 15 Jan 2012, 20:58
Post #136





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(alexandru_ot @ 13 Jan 2012, 20:29)
Salut
De unde se da relantiul mai mare la un motor de 1998cc ?????
Relantiul sta la 750-800
*


Din soft.Dar de ce vrei ca asa e bine cum ai 750-800


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_ot
post 16 Jan 2012, 20:43
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 30 September 09
From: Campina PH




Am avut un RT tot de 2000cc si la ala statea 950-1000.
Este putin sub turata.


--------------------
Renault Laguna 1996 2,0 RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lag_ph
post 16 Jan 2012, 23:02
Post #138


miles away...


Group: Members
Posts: 2.253
Joined: 12 September 07
From: Bucuresti // Ploiesti




Ti se pare subturata ca tremura sau de ce?


--------------------
Renault Laguna 1.8 16v - de PH - 05.10.1998
_________________________________________________
Nothing's impossible
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valifilioreanu
post 17 Jan 2012, 07:52
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 July 09
From: Bucuresti




Poti sa-i dai si manual relanti-ul mai mare, are un surubel care actioneaza pe clapeta de acceleratie, cum era la dacie. Asta daca ai motorul de 2.0 multipunct, la celelalte nu stiu.


--------------------
Renault Laguna - B-16-AVE RXE 2.0L 1994 cu GPL
DE VANZARE AICI: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=223628&hl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 18 Jan 2012, 23:26
Post #140





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Daca umbli acolo,unde de altfel este sigilat,motorasul IAC corecteaza setarea ta "manuala" si tot la normal ajunge.Daca depasesti o limita atunci e aiurea pt gestionarea injectiei si trebuie sa reglezi separat senzorul clapeta acceleratie care trebuie sa fie la o anumita valoareplus-minus toleranta.
Dar daca motorul este f3r,atunci relantiul este 850


18 Jan 2012, 23:28:
vezi pe la pag.213-214

18 Jan 2012, 23:28:
vezi pe la pag.213-214

This post has been edited by bundy220: 18 Jan 2012, 23:28


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 16 Feb 2012, 08:34
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Nu am mai umblat la ea (prea frig afara) dar am mai observat ceva. Daca se opreste cand ies din frana de motor/opresc la semafor, o pornesc la prima cheie dar nu tine relanti-ul, trebuie s-o ajut din pedala(daca n-o ajut moare imediat - porneste, creste turatia la 1200rpm si scade imediat pana la 0 - o pornesc din nou, o ajut putin cu pedala si dupa merge) - ori se blocheaza clapeta in ceva mizerie - desi am curatat-o anu trecut - ori nu mai merge calumea senzorul ala de pozitie clapeta? A mai dat cineva de simptomul asta?


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trc-robi
post 17 Feb 2012, 20:00
Post #142


trc-robi


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 December 11
From: arad




si eu am avut probleme ,,ai a fost motorasul pas-cu-pas ,,mi la reglat,,si merge,,e,ok,,mi-a spus,ca daca mai face figuri sa cumpar neaparat altul,,deokamdata vad ca merge ,,,cam atit


--------------------
renault laguna 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordan.john
post 27 Feb 2012, 16:06
Post #143


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 24 January 12




SALUTARE TUTUROR. AM CONSTATAT CA DE VREO SAPTAMANA LAGUNICA MEA A INCEPUT SA AIBA PROBLEME CU TURATIA. PORNESTE BINE IN SCHIMB, DUPA CE SE INCALZESTE MERG CU EA TOTUL OK, SI CAND O LAS PE LIBER IN MERS, MOTORUL OSCILEAZA DE LA 3000ROT DAU EX , O LAS PE LIBER SI IN LOC SA IMI COBOARE LA 900 OSCILEAZA 1300 1400! TIN SA PRECIZEZ CA AM MAI OBSERVAT O PROBLEMA CAND O ACCELEREZ TARE (AM PATINAT PUTIN ) MI-A FACUT ZAPADA NEAGRA IN SPATE SI LA 1000KM FACUTI CU EA AM PUS CAM 300g ULEI! SI ESTE NORMAL CA LA 100 KM/H SA AM 3000 ROT/MIN ?MOTORUL ESTE 1.8 16V 1999 HATCHBACK! VA MULTUMESC!


--------------------
RENAULT LAGUNA - VN06TVG 1999 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanionjan
post 27 Feb 2012, 17:41
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 13 February 11




jordan.john . se pare ca tre s-o segmentezi , cu toate ca la carte zice ca nu tre sa consume peste 500 gr\1000km!


--------------------
renault megane brek - IL-03-BYL 2000,1,6l-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordan.john
post 27 Feb 2012, 21:32
Post #145


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 24 January 12




QUOTE(stanionjan @ 27 Feb 2012, 17:41)
jordan.john . se pare ca tre s-o segmentezi , cu toate ca la carte zice ca nu tre sa consume peste 500 gr\1000km!
*



si segmentii sa fie cauza tuturor problemelor?
o idee unde gasesc segmenti?. Cum se procedeaza la o segmentare? adica ce trebuie inlocuit pe langa segmenti garnitura de chiuloasa, ulei, la ce sa ma astept! In esenta vreau sa stiu la ce gaura in buzunar sa ma astept de la o segmentare!


This post has been edited by jordan.john: 27 Feb 2012, 21:35


--------------------
RENAULT LAGUNA - VN06TVG 1999 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 27 Feb 2012, 22:47
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




nu mai dati cu pareri din astea, k speriati omul
el nu stie sa explice, iar altii dau cu parerea
inca ceva masina poate sa piarda ulei si nimeni nu a verificat asta
turatia variaza din cauza ca trage aer fals(garnituri galerie admisie, garnitura clapeta, supapa servofrana, servofrana, motorasul pas cu pas)
bafta!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordan.john
post 28 Feb 2012, 00:48
Post #147


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 24 January 12




QUOTE(katalyn03 @ 27 Feb 2012, 22:47)
nu mai dati cu pareri din astea, k speriati omul
el nu stie sa explice, iar altii dau cu parerea
inca ceva masina poate sa piarda ulei si nimeni nu a verificat asta
turatia variaza din cauza ca trage aer fals(garnituri galerie admisie, garnitura clapeta, supapa servofrana, servofrana, motorasul pas cu pas)
bafta!
*




daca erau pierderi, motorul trebuia sa aiba urme de ulei, sau pete sub masina, dar nimic! cu turatia mersi foarte mult de sfat, dar totusi fiind benzina, avea voie sa scoata fumul acela negru???


--------------------
RENAULT LAGUNA - VN06TVG 1999 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CYP VFS
post 2 Mar 2012, 17:01
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 797
Joined: 31 July 09
From: roman/neamt




Eu unul sunt de aceiasi parere a lui katalyn03, nu cred ca e nevoie de segmentare, in legatura cu urma lasata pe zapada pur si simplu ti-ai curatat toba, daca aveai probleme cu segmenti ar fi trebuit sa iti scoata fum albastrui.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2 1.6 16V - NT 77 BYA EXPRESION 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
katalyn03
post 3 Mar 2012, 10:50
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.345
Joined: 26 December 08
From: Craiova




vorbiti de segmetare, parca ati avea U650
voi stiti ce se uzeaza intr-un motor de generatia asta?
stiti sa verificati uzura unui segment?
de ce credeti ca segmentarea este o solutie?
sa stiti ca se uzeaza pistoanele, nu segementii
eu nu stiu de cate ori a completata omul cu ulei, eu nu stiu cand a luat nivelul la ulei.
Sunt mai multi factori de verificat ca sa dai un diagnostic corect.
Sa mearga fiarele!


--------------------
Renault laguna - DJ 84 HRB 1998 1.6 16v
Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 15 Mar 2012, 08:25
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Se pare ca am reusit sa scap de problema cu relanti-ul (in sfarsit - ca ma chinui de vreun an). Am desfacut din nou clapeta de accleratie, scos motorasul pas cu pas si corpul in care intra, am gasit niste o-ringuri pe acolo care le-am inlocuit cu altele un pic mai groase si am gasit...un stut (nu stiu exact ce e - o teava de metal care intra in partea de plastic de la clapeta de acceleratie, este situata undeva in dreapta clapetei - cum te uiti la motor - si vizibila numai cu carcasa aia de la filtru de aer - si clapeta - data jos). Stut-ul ala intra intr-un fel de burduf de cauciuc, dar care la mine era imbatranit si era cam larg, asa ca am improvizat un colier - de fapt un arc de semering taiat pe masura, care sa tina strans burduful ala - are un sant pe el de zici ca pentru asta a fost facut unsure.gif . Acum nu se mai aude fasait pe la clapeta si nici nu mai moare motorul wub.gif Inca sunt in teste, daca e ceva revin.


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) - BR-11-PBC 2006 Expression
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 13:37
Dacia