audiofilu'
19 Dec 2010, 09:43
cum fixam portiunea de bord care s-a ridicat? (cei care au stiu despre ce e vorba), ati gasit vreo solutie?
audiofilu'
27 Dec 2010, 13:04
Am schimbat pivotii si capetele de bara, am refacut unghiurile dar parca tot se percepe un zgomot pe drumuri denivelate... suspectez bucsele de la bara stabilizatoare, de la coloana de directie si bieletele de directie.
Cind am schimbat capetele de bara nu am observat sa se fi verificat si integritatea bieletelor si daca o fi sa fie alea de vina mai trebuie sa fac unghiurile din nou?
cdadan
27 Dec 2010, 15:38
Bieletele de directie? Clar si categoric.
Nu te stresa prea tare, eu am verificat articulatiile de 3-4 ori, si am schimbat singura piesa care avea mici semne de uzura: o bieleta de directie. Zgomote sunt in continuare, de ex. daca iau niste gropi mai sanatoase, parca se aude un troncanit pe la directie. Asa ca e foarte posibil sa ai articulatiile in regula.
audiofilu'
27 Dec 2010, 15:41
Cred ca o sa verific bara stabilizatoare mai degraba... la coloana de directie nu cred ca umblu daca e sa fie pe acolo dus ceva.
Trage la maxim volanul spre tine si ridica-l. Vezi daca mai face
E posibil sa fie din coloana de directie zgomotul.
Urmareste ce zice Andu.... de la postul asta in jos:
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=838...dpost&p=1388513
cri123
27 Dec 2010, 23:10
Si la mine bordul a mancat Viagra si s-a "sculat" in ambele parti, cam 1cm. Am incercat sa il apas, dar e mai tare ca mine si revine imediat. Din interior nu deranjeaza, asa ca ... asa ramane. .... Poate cu niste adeziv bun la vara si rabdare, sa stea jos, dar are rost???
Mai zicea cineva pe aici de motor... nu sunt aceleasi piese. Pistoanele sigur au alta forma din cate am citit fata de GT.
Am inceput sa aud si eu ca si bogy o broasca in bord (se aude excelent cand manevrez manual directia aerului de la clima) si am mai bazait un pic pana a disparut (aparent, trebuie sa se miste un pic clapetele de directionare aer, in mod automat nu prea fac miscare
).
audiofilu'
29 Dec 2010, 20:14
QUOTE(Dan73 @ 27 Dec 2010, 17:31)
Trage la maxim volanul spre tine si ridica-l. Vezi daca mai face
Face in continuare si nu e in dreptul volanului ci mai degraba sub masina, sanse mai mari sint sa fie bucsele de la bara stabilizatoare ca altceva nu mai vad sa fie.
Bordul se cam scoala dupa 5 ani din cite observ... piesele le-am comparat cu RS nu cu GT... broastele le-am stirpit din primul an,am sprayat WD-40 pe sub bord in dreptul voletilor respectivi si de atunci e liniste.
cri123
30 Dec 2010, 10:28
Pe unde pe sub bord?
audiofilu'
30 Dec 2010, 20:17
Mai Cristi, pe acolo pe dedesubt dar trebuie sa vezi ce anume se misca atunci cind dai comanda de schimbare a distributiei aerului. Am observat pirghia care misca acei voleti (clapete) si am dar acolo cu spray, sigur mai mult decit trebuia dar nu are ce sa strice, asa am facut si la arcurile de sub scaunele fata.
Salutare,
și la mine s-a "sculat" bordul
. la mine e in partea pasagerului dar parca si la sofer da semne ... din câte am văzut eu și din ce mi s-a mai spus acolo e un fel de burete, sau e materialul mai poros, si de la caldura de rupe. Cica ar fi un mastic care l-ar putea lipi... voi incerca sa fac operatiunea cand se incalzeste si pana atunci o sa caut ceva cu care sa presez in zona aia.
Bafta.
auraslag
30 Dec 2010, 21:07
Cred ca a trecut un an de cand am postat prima data un mesaj legat de dezlipirea bordului si nu m-ati crezut, dar intre timp din ce in ce mai multi au problema asta... fara rezolvare pana acum, totusi.
Pt ca posturile de pe topicul asta sunt cam alandala, am deschis acum ceva timp un topic nou, strict pe problema dezlipirii bordului la facelift
aiciUn an nou fericit, cu impliniri, inclusiv motorizate!
Nu, eu cel putin nu am gasit o solutie permanenta la bord.Teoretic nu prea vad cum sa se poata lipi deoarece am mai scris aici ca are lipit un strat de burete pe el si nu vad ce solutie ar tine lipit buretele ala.
De "culcat" nu prea ai sanse sa il culci ca tot o sa se "scoale"inapoi.Asa ca nu va obositi sa asezati greutati pe el in speranta ca va sta "culcat"
Eu am ales o solutie "romaneasca"adica am taiat o curea de piele gri asa cum e bordul si am presato intre bord si bucata de plastic care e sub parbriz. Asa sta de azi vara.Nu e estetic dar ma streseaza ca naiba sa il vad asa.Din masina nu se vede nimic dar daca te uiti de afara prin parbriz se vede ca e ceva in plus.
Am intrebat la specialisti care fac chestii de genul asta dar au zis ca e foarte riscant cu lipitul tocmai din cauza acelui burete lipit pe interiorul bordului
Sa aveti un An Nou mult mai bun ca cel care a trecut si sa fiti sanatosi ca e cel mai important lucru.
"La multi ani"
razvan2u
1 Jan 2011, 23:45
Acel sector se ridica din cauza dilatarii la caldura. Asa ca ar trebui sa desfacem plansa si sa taiem cu un cuter din cele doua laterale macar 1 - 2 mm ca atunci cind se dilata tot bordul si plansa sa nu o mai impinga in sus, ce ziceti?
audiofilu'
4 Jan 2011, 10:47
Desi am schimbat capetele de bara si pivotii cu unele/unii FEBI tot am un zgomot parca mai puternic dar este localizat clar sub masina in partea din fata si nu cum era inainte in dreptul volanului (din cauza capatului de bara stinga cu joc ceva mai mare).
Sa fie bucsele de la bara stabilizatoare sau ce altceva ca ma dispera zgomotul...
ccezar2004
4 Jan 2011, 17:58
parerea mea este ca e de la coloana de directie... mie imi dispare orice zgomot cu voalnul jos de tot si impins in fata la maxim.... testul suprem a fost facut intre Arcul de Triumf si Charles de Gaules pe vremea cand acel drum se preta la astfel de teste....
audiofilu'
4 Jan 2011, 18:38
QUOTE(Dan73 @ 27 Dec 2010, 17:31)
Trage la maxim volanul spre tine si ridica-l. Vezi daca mai face
E posibil sa fie din coloana de directie zgomotul.
Am facut intocmai si nu s-a observat disparitia zgomotului.
QUOTE(ccezar2004 @ 4 Jan 2011, 17:58)
parerea mea este ca e de la coloana de directie... mie imi dispare orice zgomot cu voalnul jos de tot si impins in fata la maxim....
Logic asa ar trebui sa nu mai faca (nu ca in cazul de mai sus) dar sincer n-am incercat.
Oricum nu pot conduce asa... Am spus ca am blocat coloana de directie cu niste pene improvizate in asa fel incit sa nu mai joace nimic si zgomotul nu a disparut in totalitate.
Am schimbat capetele de bara si pivotii si parca zgomotele sint mai puternice si as vrea sa elimin cauza dar nu pot sa-i dau de cap.
Eu as zice sa urci masina pe o rampa si sa misti volanul scurt si rapid cu motorul oprit.Asa cum se verifica masina la statia i.t.p. Sa vezi ce joc ai si din caseta de directie.
Acuma nu stiu daca laguna are cruce cardanica pe coloana de directie dar daca are probabil se aude si de acolo.
Nu porni motorul ci numai deblocheza volanul.
audiofilu'
4 Jan 2011, 19:26
Inainte simteam si in volan (putin, e adevarat dar se simtea) concomitent cu zgomotul un anumit soc dar acum nu se mai simte ci doar se aude pe sub masina de zici ca se rupe... pare ca nu e asa inchegata ca una noua desi jocuri nu cred ca mai am decit la bara stabilizatoare si la coloana sau caseta (ramine sa vedem).
Pina acum in peste 5 ani am cca 85000km si din cele mentionate anterior nu am schimbat nimic...
Eu as zice sa verifici si bieletele de directie ca sant legate direct de caseta de directie si la km pe care i-ai facut ar fi posibil sa fie uzate.dar daca atunci vand treci peste linii de tramvai sau dai in gropi si se aude ca si cum s-ar rupe poate ca scapi usor numai cu bucsile de la bara stabilizatoare.
Eu am avut asa o bataie suspecta si am verificat si rasverificat directia si pana la urma a fost tamponul care tine motorul de șasiu.
La modelul facelift este mai usor sa verifici bucsile de la bara stabilizatoare.
Cel putin eu asa am facut.
Am scos trs-ul din suport am prins de bara stabilizatoare si am tras in sus si in jos de ea.
Fara canal fara rampa fara elevator.
audiofilu'
4 Jan 2011, 21:58
Bieletele se spune ca le-a verificat cind am schimbat capetele de bara dar acum, daca ar fi sa verific eu in garaj (fara elevator) cum as putea proceda? Pur si simplu trag de ea si daca simt vreun joc asta este?
cata_lag2.2
4 Jan 2011, 22:50
Zgomote de genul tup-tup si numai prin denivelari am si eu. Am verificat bucsele bara stabilizatoare (idem dondan) si au un joc mic, dar au. Am verificat dupa bielete bucse pivoti (schimbat ce era cu probleme).
Da pur si simplu misti bara de torsiune cu putere si daca misca cat de cat ala e baiul.Practic ele nu au voie sa joace deloc.Daca reusesti tu sa o misti cu mana apoi la greutatea masinii iti dai seama ca bat mult mai tare.
Atentie cand cumperi bucsile sa ceri modelul facelift pentru ca difera de celelalte.
Is mai late si nu mai au bucata aia de textolit sub ele asa cum sant modelele pana in 2005.
audiofilu'
5 Jan 2011, 19:02
Cit am avut masina suspendata sa vopsesc jantele am chemat un mecanic sa o ia la puricat: bucse bara stabilizatoare, un capat de bara si un pivot precum si o bieleta antiruliu iar un inginer mi-a spus: capat de bara, pivot si atit (acesta din urma cu masina pe sol a verificat). Cum se mai incalzeste o scot la cercetat...
OVIDIUS
5 Jan 2011, 20:59
La mine se auzea un zgomot asemanator de vreo aprox. 18 luni. Am avut un baiat destept in service care mi-a schimbat un tampon de motor
(la distributie). Acum e liniste. N-as fi zis...
QUOTE(audiofilu' @ 4 Jan 2011, 10:47)
Desi am schimbat capetele de bara si pivotii cu unele/unii FEBI tot am un zgomot parca mai puternic
Cand ai mai multe articulatii pe finalul carierei si schimbi doar o parte din ele, cele ramase fac mai urat ca inainte. Am vazut asta pe masina unui coleg, trebuia sa schibe 4 bucse si a schimbat doar doua. Masina pe gropi zici ca dadea sa se rupa, mult mai urat decat inainte. Dupa ce a schimbat si diferenta, imediat s-a facut liniste.
QUOTE(OVIDIUS @ 5 Jan 2011, 20:59)
schimbat un tampon de motor
Eu am un pocnet la schimbarea treptelor si mai ales la trecere in frana de motor. S-au verificat suportii motor, cand am fost la revizie in reprezentanta. Cica sunt buni. Dupa juma' de an n-am mai indurat pocnetele si azi am fost din nou in reprezentanta. Cica suportul superior (bieleta antiruliu?) e inca ok, cel de sub motor ar avea probleme. Am comandat lemforder, 230 lei, maine daca am timp merg sa-l pun pe masina. Sper sa fie de acolo problema.
Prowlers
13 Jan 2011, 15:43
Urmeaza zilele urmatoarea sa vizionez mai multe Laguna II din 2007, 150CP, diesel, manual, varianta de echipare cu scaune de piele.
Ma intereseaza sa aiba cit mai multe optiuni...
Ma puteti ajuta:
1. sa imi spuneti la ce anume sa ma uit in mod expres?
2. Care sint variantele de echipare in care s-au vandut in ROmania si in care in EUR (franta de exemplu). am observat ca motorul de 2.2diesel s-a vandut in afara dar aici nu... si pe wikipedia am vazut ca exista si un diesel de 2l cu 175CP!!!
Varianta de 175CP fiind un fel de special edition (are navigatie, trapa, si o piele mai misto...) sint daca e de fapt cel de 150CP cu alt soft...
Exemplu aici
Renault Laguna Special EditionOare ce o mai avea in plus...?
Multumesc anticipat!
audiofilu'
13 Jan 2011, 16:14
Poti sa te uiti la foarte multe si sa aibe vreo hiba ascunsa, asta nu te ajuta cu nimic.
De regula Laguna, in special cele din echiparea superioara au cam tot ce le trebuie si ce ofera reno.
Motorizarea este neimportata in Ro (aia de 175cp) si risti sa patesti ce am patit eu acum 5 ani cind s-a comercializat 2.0t: sa nu gasesti pe stoc piese/consumabile, sa nu fie scoliti mecanicii,ect.
Probabil ca difera turbina si ceva repere interne din motor, mai sint similitudini si la alte motoare dar cind o gasesti pe cineva sa ti le enumere sa ne spui si noua.
Ia-ti de 150cp ca e arhisuficient.
Masinuta aia din poze are bordul specific variantei Dynamique dar are CD de la versiunile Privilege/Initiale. In plus are Navi si trapa asadar este FULL.
Pop Marcel
17 Jan 2011, 22:08
Prowlers Laguna aia are de toate adica se poate spune ca este ful option are tot ce are un initiale doar scaunele difera sunt de laguna GT si am impresia ca este laguna GT este superba si eu am o laguna initiale paris si tot cu motorul de 2.l 150cp motorul este super o bijuterie si sunetul difera mul de cel de 1.9 in schimb la cel de 2.2l sa nici nu te gindesti este destul de defectuos spun si cei de la renault Succes
audiofilu'
17 Jan 2011, 22:18
Si eu am scaune din ales la fel si aspectul cadranelor (pe rosu) care e specific variantei Dynamique.
Naiba ii mai intelege pe francezii astia cind scot o masina pe piata. De ex la mine (si nu numai) lipsesc doar navigatia si trapa) in rest este full desi este Dynamique. Mai intelege cineva ceva? Nici nu conteaza, bine ca e full.
ccezar2004
17 Jan 2011, 22:55
ai si piele, maini libere si memorie pe scaune, oglinzi, clima, radio in functie de cartela?... astea parca stiu ca erau doar pe initiale... bine acum... in tari cu apa calda nu exista initiale fara navi.... doar la noi...
Prowlers
17 Jan 2011, 22:56
Multumesc pt raspunsuri... mai mult m-am confuzat insa la capitolul versiuni...
Am gasit pe autovit o laguna GT de 175CP.. pare cam scumpa insa...
audiofilu'
17 Jan 2011, 23:25
Am di tati mai putin trapa si navigatia si asa a venit masina, am
ales doar 4x40w,.
GT era acum 5 ani doar 2o4cp de la benzinarulde 2 litri.
cdadan
18 Jan 2011, 11:58
Nu ai memorii la scaune si nu ai senzori de presiune la roti. Eu am trapa.
I-am zis lui Prowlers ca-i vand masina mea, clar mai ieftin decat dci-urile si cu km muuult mai putini, dar se teme de consum.
Audiofile, daca vrei navi ai doua posibilitati:
- adaptezi una originala dar nu stiu cum sunt hartile, ca poate e inutila si ramane doar de design.
- vezi ce a facut Liviu pe Megane-ul lui. A pus un Mio ca al meu in gaura unde e afisajul cu info CD, temperatura si ceas.
Eu prefer sa pun navigatia cu ventuza pe parbriz si in gaura de la bricheta.
audiofilu'
18 Jan 2011, 12:16
Da, memorii la scaune n-are nici o masina luata din Ro noua si cred ca nici senzori.
Navigatie am gasit ceva bun-bun si ieftin tot cu ventuza pe pare-brise astept sa vina stocul. Sa stii ca PDAul merge de rupe cu WM6,5 pus de moi de pe net, parca mi-as schimba specializarea, cred ca am devenit olecuta de expert
Poate vrea el masina mea ca sigur consumul la ea e dublu fata de dci de 150cp.
ccezar2004
18 Jan 2011, 12:33
QUOTE(audiofilu' @ 18 Jan 2011, 12:16)
Da, memorii la scaune n-are nici o masina luata din Ro noua si cred ca nici senzori.
eu am o am noua din Ro... are memorie pe scaune... nu are senzori presiune pneuri...
audiofilu'
18 Jan 2011, 13:16
Vreau si eu sa vad o poza, please.
cj98czh
18 Jan 2011, 13:17
Comfirm .. stiu o laguna Phase 2 Initiale, luata din Romania ... scaune electrice cu memorie, DA ... senzori presiune pneuri .... NU
ccezar2004
18 Jan 2011, 15:20
QUOTE(ccezar2004 @ 18 Jan 2011, 12:33)
eu am o am noua din Ro... are memorie pe scaune... nu are senzori presiune pneuri...
QUOTE(audiofilu' @ 18 Jan 2011, 13:16)
Vreau si eu sa vad o poza, please.
pe bune ca ma simt jignit daca imi ceri poze.... crede-ma pe cuvant ca asa este...
cj98czh
18 Jan 2011, 15:26
Nu cred ca a vrut nicidecum sa jigneasca sau sa zica ca nu te crede ... cred ca chiar este curios ..
audiofilu'
18 Jan 2011, 15:40
Stau si ma intreb citeodata ce caut pe forumul asta?
ccezar2004
18 Jan 2011, 16:50
hopa uai... ce va ambalati asa... am zis-o la oha...
sunteti cam tensionati... e drept am omis sa bag vreun smiley pe acolo....
Prowlers
19 Jan 2011, 14:36
In afara de cdadan - care ma sperie cu consumul
- mai e cineva interesat sa isi vanda masina - daca da, rogu-va trimiteti PM.
audiofilu'
19 Jan 2011, 18:34
Da ce are consumul ala? Inseamna ca nu l-ai vazut pe al meu... Daca vrei economie de ce nu cauti un smart dci?
Prowlers
27 Jan 2011, 12:31
Cumpar laguna II. Vinde cineva?
dacadrean
29 Jan 2011, 17:42
De curiozitate cat oferi pe cea din semnatura cu 79 900 km la bord?
gabize
13 Mar 2011, 10:25
Masinuta mea se apropie de 4 ani (in mai) si de 40.000 de Km. Conform manualului, la aceasta varsta ar trebui schimbat antigelul, lichidul de frana si kit accesorii, precum si facut o revizie la AC. Motorul e cu distributie pe lant, deci nu impune schimbarea distributiei.
Daca e sa schimb kitul de accesorii, in ce consta acesta? Pentru ca daca voi intreba in reprezentanta, cu siguranta vor incerca sa ma lamureasca ca trebuie schimbate cat mai multe, doar din asta traiesc. Si nu stiu daca politica asta din Romania cu intervalele mult diminuate, atat la revizii cat si la subansamble e OK.
Voi cum procedati? Pentru ca vreau sa iau cea mai buna decizie pentru masina, sa schimb la timp ceea ce e necesar, insa diferentele mari dintre carnetele de service de la noi si din vest ma pun pe ganduri, si am impresia ca politica de marketing a reprezentantelor monomarca e facuta special pentru castigul lor, in detrimentul cumparatorilor.
pishky
15 Mar 2011, 13:36
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=203...dpost&p=2831818 in acest post vei gasi o carte de service a unei lagune trecuta de 40.000 km, daca intelegi ce zice acolo poti sa iti faci o parere despre ce trebuie schimbat si ce nu.
este in germana - din acest motiv zic " daca intelegi ce zice acolo"
despre revizia la AC spune-ne si noua cat te costa - pe mine cel putin ma intereseaza ca trebuie sa o fac si eu - miroase a mucegai AC-ul si trebuie curatat si la mine.
gabize
15 Mar 2011, 13:46
Merci, insa nu mi-e de folos acest caiet, nu apar in clar decat ulei, filtre, bujii si data/kilometrii la care s-au facut reviziile.
Oricum, cam pe la mijlocul lunii mai voi face revizia, si o sa vad atunci in reprezentanta ce mi se sugereaza.
Astept in continuare sugestii.
adizaha
27 Mar 2011, 19:16
QUOTE(Prowlers @ 19 Jan 2011, 14:36)
In afara de cdadan - care ma sperie cu consumul
- mai e cineva interesat sa isi vanda masina - daca da, rogu-va trimiteti PM.
nu stiu daca mai esti interesat.
eu as da-o. daca ne intelegem. dar nu stiu daca ne intelegem ca sunt incapatanat.
este laguna initiale paris (o basina de denumire) are tot ce zic baietii. are si trapa. are si memorie la scaun. 1 memorie. are cabasse auditorium tronic. in fine. e bengoasa.
e din 2006. culoare superba. a implinit vreo 85.000. unic proprietar etc. mai fac ceva reclama?
nu iti pot da pm ca nu ma lasa sistemul. cica am postat prea putin. penibil.
Prowlers
27 Mar 2011, 19:57
@adizaha - ti-am lasat PM.
Daca mai exista potentiali vanzatori de laguna 2 facelift conform specificatiilor precizate - haideti sa discutam pe pm sau mail la 2prowler@gmail.com
Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.