Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Desfundare scurgere dreapta fata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II > Tutoriale
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
TomachE
Raspuns de clasa a IV-a !!! Am intrebat deoarece oamenii care au achizitionat acele pastice,ma pot indruma...!
ssilviu
Care vad ca se inghesuie cu raspunsuri de multi ce sunt smile.gif Dezmembrari. Simplu. Si un copil de clasa a 4-a ar fi venit cu raspunsul asta biggrin.gif
TomachE
Iti multumesc !
abby_1984
Buna azi am reusit si eu sa scot si eu garnitura acea de cauciuc de sub vaporizator su condensor cum ai zice foarte usor cu un furtun mai plasticat, lam bagat roata dupa acea garnitura si am tras catre mine cu forta si fara frica ca nu se rupe este de cauciuc. Era ambibat cu detoate si apa lam desfundat lam spalat si pus la loc dupa ce iam rupt si bucatica acea de cauciuc ca un dip.casa intre usor la loc am unso cu vaselina si la partea unde se uneste cu tabla sasiului si la parte care se uneste cu carcasa de la condesator.a intrat neasteptat de usor recomand ungerea cu vaselina face si etansitate mai buna. Buretele lam scos an doua bucati taiat cu cutitul bafta si sper sa fie de folos.
AlinSrv
Am reusit si eu sa desfund scurgerea din fata stanga, care era infundata cu pamant.
A fost ceva de munca.
Apoi am pus o plasa pe toata grila de plastic pentru a nu mai intrea frunze si altele.
Eu zic, ca a iesit bine.
dr.nils
Am facut si eu operatiunea recent cu ocazia inlocuirii paslei de sub grila de plastic care se lasase foarte rau. De fapt frunzele intra prin spatiul ditre pasla si grila dupa ce se cracaneaza, nu prin gaurelele grilei.
Am pus si plasa de Aluminiu pe gura de aerisire din tabla de sub parbriz, cea cu jumatatea de rama de plastic neagra.
Cu ocazia asta am desfundat ambele scurgeri dreapta-stanga.
Pe dreapta pare mai usor ca poti scoate tot tubul de cauciuc si il poti curata, iar pe stanga (la sofer) pare mai complicat dar de fapt e chiar si mai simplu. Scurgerea se infunda aproape intotdeauna la capatul de jos al furtunului, unde e celebra "supapa". La capatul asta ai acces extrem de usor daca desfaci partial pasajol de roata (partea din spatele rotii) si in felul asta desfunzi tubul.
Eu nu am rupt supapele, mi se pare o prostie sa le rupi. Cu siguranta au ele un rol pe care nu l-am elucidat inca, s-or fi gandit inginerii aia la ceva cand le-au proiectat
Am facut proba , apa curge suvoaie prin tub, aproape instantaneu.
Foarte multumit de rezultat wub.gif
Vasi_alex
Salut. Am avut si eu problema cu scurssul apei in masina de la aerul conditionat. si incerc sa gasesc palnia aceian de sub masina ca sa-l desfund. trebuie dat vreun scut de tabla la o parte sau indoit cumva?
greny
Salut.
Ai doua optiuni:
1- pe sub masina ,pe sub scutul de catalizator
2- prin interior,pe sub suportul de pahare.
Eu am folosit optiunea 2,am dat jos torpedoul (sa am loc sa ma misc),am dat la o parte mocheta,am bagat mana sub vaporizor ( cutia aia de dupa filtru de aer) si acolo gasesti o garnitura de cauciuc moale.ca sa pot sa scot afara garnitura,am taiat buretele cu un cutter . Am impins buretele si am trecut o sârmă pe dupa acea garnitura.am tras tare de sarma scotand astfel afara un tub (cot) plin de frunze tocate.acelui tub i-am rupt clapeta de inchidere (cu riscul de a imi intra balauri in vaporizor) si l-am bagat la loc.
Trebuie sa te asiguri ca tubul a intrat unde trebiie (are pe el o gaura care intra pe o tija ca un surub ) apoi la contactul vaporizorul ca etanseaza cum trebuie.
E mult mai nasol de scos decat de pus la loc.
Odata ce ai ajuns la el cu mana,iti vri da seama de modul de montare,doar ca iti trebuie rabdare si degete lungi.
Daca esti din timisoara,te pot ajuta.
Spor.
marin soare
Salutare! Acesta este prima mea postare in cadrul forumului!
Intamplarea sau prostia ma facut sa trec sambata printr-o mare balta cam pana la jumatatea rotii poate chiar mai sus (se auzeau valurile ca la vapor),cand faceam marea traversare unul cu un focus mergea usor inaintea mea (ma enervasem)si din cauza asta cred ca am avut noroc,vreo 150 m de balta in loc de strada! Toate bune si frumoase ,ies din balta si imi fac treburile, parchez acasa si duminica ploua mocaneste! Ma urc in masina si vad dupa ce se urca sotia in dreapta apa ce va mai multa,stiam ca la AC am o problema dar am banuit ca este de la adidasii ei! Ajungem unde aveam treaba,coboram si cand ma urc si mai multa apa !!!!! iar ii verific adidasii,ai dreacu retineau apa ! Mai stau un minut ma uit si am oservat cum intra apa din zona filtrului inauntru ! Am dus masina in parcare si intru pe forum si dupa lecturare astazi luni ma apuc de treaba, desfacut mocheta,buretii nu am putut,si hai sa ma uit sus in grila, fara scule doar cu o surubelnita,nu am demontat plasticul acela de la stergatoare,acolo balta, am facut treaba pe dreapta, pe urma stanga am spalat tot cu apa curatit cu carpa verificat rezolvat scurgerile amandoua ! mai am o problema la palnia de condens de la AC dar o rezolv,ce ma uimeste este acolo multa mizerie praf si bucati de frunze putrede ! EU CRED CA ASTEA AU INTRAT INAUNTRU CAND AM TRECUT PRIN APA, de asta cred ca sunt necesare toate capacelele de la evacuari ! Filtrul este ud si plin de jeg! NU TRAVERSATI PRIN APA CU MASINA!

<span class='edit'>19 Jun 2017, 16:44:</span>
Salut! Cum se scoate buretele din zona consolei centrale?
soare marin
Salut! am rezolvat problema singur cu mufa de scurgere de la condensator!Nu-i nevoie de rampa sau cine stie de ce altceva am tras de ea pur si simplu cu japca, a fost ceva chin! Am spalat-o si pe urma am taiat-o de la cot! Am pus-o la loc cu ajutorul unei surubelnite, buretelede protectie l-am rupt/taiat,dupa montaj am facut si proba de scurgere cu acel furtun pus pe sticla PET si a mers farta probleme !Cert este ca am rezolvat lucrul asta in trei luni adica numai vara nici pic de apa, saptamana asta am gasit plasa metalica la leroy merlin,bucata mica o sa o cumpar si o pun pe gaura cu pricina si revin!
Tossi
A început si la mine sa curgă condensul de la arr in masina, nu pe sub ea, asa ca dupa putine investigatii am gasit alta varianta, cred ca cea mai usoara de pana acum: se decupeaza un capac dn carcasa unitatii de incalzire, pe la sofer, si pe acolo se introduce o sârmă care se afundă teava de plastic, mai jos poza, la sfarsit se pune un dop si gata.
snw
Cat de sensibila e acea palnie? Dupa o vizita la service, unde baiatul de acolo si-a aruncat privirea fix 10 secunde, am aflat ca e rupta si ca trebuie schimbata. Nu cred ca se putea rupe singura, din moment ce apa in partea pasagerului din dreapta a inceput sa apara in urma cu o luna. Pana atunci nimic.... Cu ocazia vizitei la service am aflat ca inlocuirea presupune demontarea bordului cu totul si schimbarea piesei (care costa in jur de 150 lei) ceea ce mi se pare un deranj prea mare. Nu prea cred ca se poate rupe pur si simplu.
G30RG3
Salut. Multumesc mult pt. acest topic, am reusit sa il citesc si m-a luminat pe deplin (cel putin teoretic). Saptamana aceasta am sa trec si la fapte.
Tossi , nu vad de ce ai facut tot acel deranj cu gauritul vaporizatorului in partea soferului, adica pe stanga, atata timp cat ai avut la dispozitie orificiul pe unde iese furtunul pt racire torpedou, in partea dreapta!
Ce nu am gasit in acest topic , daca a incercat cineva sa deschida acea trapa de la baza vaporizatorului, prins in 2 suruburi in partea stanga ??? si mai ales daca deschiderea lui nu ar oferii un acces mai facil la curatare, chiar daca se scoate aceea palnie?!
Poza 2 este pt. #Tossi
G30RG3
Salut. Am trecut la fapte, multu pt acest topic incaodata!, nu sunt multe de adaugat dar parca nu retin sa se fi facut referire la:
Furtunul de scurgere din stanga( pe partea soferului) se desfunda cu un "sarpe" de desfundat tevi, varianta ce-a mai subtire, de aprox 0,5-0.7 cm diametru, merge foarte bine; daca nu reusiti asa si va hotarati sa scoateti furtunul din doua bucati, se scoate prin tragere pe dupa semiaripa din stanga (este descriere in posturile mai vechi), dar cel mai important, din constatare proprie, repunerea lui se face dinspre roata, gata montate bucatile, cele doua, GHIDATE DE O SARMA, introdusa dinspre capota spre roata! se leaga "palnia" de la teava si se trage ferm dar controlat, treptat spre scurgerea de sub grilaj!
La mine, var din 2009, capetele tevilor de scurgere au un element detasabil, asa ca nu a trebuit sa tai aceea supapa, ci doar sa il detasez
Acea tava la care am facut referire mai sus cu poza, prinse cu suruburi pe partea soferului, de sub compartimentul vaporizatorului, daca nu se scoate "palnie", nu ajuta cu nimic desfacerea ei! ai o fanta de max 0,5 cm care eventual faciliteaza obsv. interiorului vaporizatorului, dar ATAT!
Treaba cu scosul buretului izolator de sub mocheta e serioasa! nu prin manopera ci prin apa care se aduna acolo! eu zic ca este OBLIGATORIU scoaterea ei. De doua zile stau cu ele rezemate in vana si sunt inca pline de apa, cel din spate mai ales! este triplu la greutate din cauza apei fata de cel din fata! Min 5 litrii apa! nu au cum sa se usuce pt ca mocheta are un strat plastificat sub ea, care nu permite sa intre apa sub mocheta, ca urmare nici aer!
In rest... s-au cam zis toate in acest topic, care trebuie citit "cap-coada"![attachmentid=1628093882]
sam_mntn
Salutare,
Am gasit si eu lichid in cutiile de depozitare de sub scaune. Initial am crezut ca este vorba de apa, insa am pus mana, si se pare ca este un lichid maroniu inchis, cu textura similara antigelului, dar sarat blink.gif . A mai intampinat cineva aceasta problema?

Nu imi dau seama ce ar putea sa fie, si nu stiu de unde sa o apuc. Daca ar fi fost apa, as fi asteptat pana la primavara sa rezolv prin curatarea scurgerilor.
mitu2002
Salutare proaspat posesor de megane 2 ... adica inapoi la reno dupa o pauza de vro 5-6 ani in trecut am avut un rx4 1.9 dci
Am reusit si eu sa curat scurgerile de sub parbriz ... eu am ales sa dau tot jos inclusiv stergatoarele ca sa pot monta si o plasa pe gura de admisie aer ma gindesc sa aplic o plasa de tintari neagra si pe plasticul de sub stergatoare ca sa elimin itrarea frunzelor in tava de sub parbriz
Daca scurgera din stinga cum te uiti la motor a mers relativ usor cea din dreapta de sub motorasul de la sergatoare a fost mai dificila era colmatata complet si inatarit materialul din ea destul de tare ... am reusit sa bag o sirma arox 20 cm si sa scot cit de cit ce era in teava dar nu sunt convins ca e total desfundata
Daca tot am umblat pacolo am gresat si toate inbinarile de la ansamblul stergatoarelor cu vasilina grafitala si am aspirat orice urma de nisip pamint am gasit ... spar ca o perioada sa nu am probleme
La rx4 pina nu am curatat scurgerile nu am scapat de apa in masina asa ca am ales sa fac inca de la inceput operatiunea asta ca sa nu am probleme
Intrebare ... cum trebuie sa fie prinsa acea tava de pisla / fibra de sticla care vine sub parbriz la mine atirna aiurea (sta sprijinita pe filtrul de aer si pe capacul motorului ) si cred ca si pe acolo e un loc pe unde intra frunze
Dalisevici
Urmat pașii,doar cã dupã ce am folosit un "șarpe",am bagat pistol de aer din garaj ,legat o carpa si apasat,s-a desfundat si curatat perfect
gicupetre
Salut.Am desfundat si eu scurgere stanga prin dat jos roata plus acoperitoare roata partial si am avut acces destul de usor la scurgere.Intrebarea mea este pt partea dreapta pot sa fac acelasi lucru sau trebuie neaparat sa dau jos stergatoare plus grila?Multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.