Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Desfundare scurgere dreapta fata
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II > Tutoriale
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
mumus
la filtrul e polen se referea...
bogdan.andrei
Salut dragi colegi cu "piscina in masina" se pare ca de azi sunt si eu membru in acest club dupa ce a tunat cu galeata ieri dupa amiaza si toata noaptea in IASI.

Am desfundat si eu cele doua scurgeri de sub stergatoare care erau infundate si datorita lor a crescut nivelui apei de intrat in masina pe la gura de ventilatie deci aveam balta in partea dreapta la pasager in adevaratul sens al cuvantului iar la sofer daca apesi putin pe mocheta se evidentiaza apa, aceeasi poveste si in partea din spate.
Pe langa asta in mers se auzea cum bolboroste apa prin bord sau pe dupa el nu pot sa imi dau seama pe unde iar geamurile parca erau bantuite unul se incidea altul de deschidea plus martor aprina in bord ABS (care s-a stins ulterior). Am tras masina la "gard" si am sunt un mecanic care mi-a zis sa desfund cele doua scrgeri si sa scot borna la baterie si sa nu o mai pornesc .
Acum nici nu stiu ce sa mai fac cum sa scot apa aia de dupa bord cine stie probabil ca calculatorul imi sta in apa plus alte contacte si minuni la fel ; mi-e frica sa o mai pornesc sa nu faca vreun scurt ceva .

Va rog un sfat ceva mi-ar fi de mare ajutor. :
mumus
ai 2 variante, ori desfaci totul si usuci, stergi... ori daca ai bafta de calduri in urmatoarele zile, o duci intr-o curte si o lasi la aerisit, combinat cu varianta 1.
mumus
iar am apa... azi am mers vreo 250 km, la dus totul ok, desi am folosit ac f mult, la intoarcere cand am ajuns acasa, am vazut apa pe pres, si iar inbibat tot la pasager...

Sa se fi infundat iar? sau am prb cu palnia?

Va reamintesc ca data trecuta prin simpla scoatere a filtrului de polen si dat drumul la maxim la ventilatie, a iesit o gramada de porcarii si sa desfundat instant , si a mers pana azi...
aqua
QUOTE(aqua @ 24 Jun 2013, 09:53)
am constatat o noua situatie, se intampla sa mai gasesc cate un fir de condens de la ac doar pe covorasul drept pasager doar daca:
dupa mers cu ac in functiune, opresc motorul (daca ac e inca in functiune sau chiar si numai ventilatia dupa inchiderea ac nu apare apa)
scurgerea e cat se poate de desfundata, am bagat un furtunas in cutia cu vaporizatorul si am varsat o sticla de 1l, s a scurs toata fara sa dea nimic pe langa, nu cred ca la o functionare ac scoate un debit mai mare de apa decat am turnat eu cu sticla
si cireasa, am o poza in care se vede pe unde picura condensul,n are nicio treaba cu palnia, crapata cutia nu stiu de unde ar putea daca asta ar fi cauza

      [attachmentid=1627894062]
*


vreo idee de ce apar picaturile de apa pe acolo? poate ajunge nivelul de condens pana acolo?
adi_ar
Nu-mi dau seama prea bine unde se vede in fotografie! smile.gif
Este punctul stralucitor de sub condensor?
Daca da, banuiesc ca in absenta unui curent de aer prin condensor, raceste brusc peretele de plastic si formeaza condens in exterior.
Pune o laveta din aceea de bucatarie superabsorbanta sub cutie si o sa-ti dai seama mai bine (eu am una albastra, pe care se vede bine orice picatura de apa).


11 Aug 2013, 17:36:
"... simpla scoatere a filtrului de polen si dat drumul la maxim la ventilatie, a iesit o gramada de porcarii si sa desfundat instant ..."
Aiurea! Nu merge ata de simplu! Frunzulita sau hartia a ramas tot acolo iar cu prima ocazie a infundat din nou. Posibil sa se fi lipit si supapa.
aqua
dap, acolo este, explicatia ta am gandit o si eu, dar nu vad cum totusi sa ajunga sa picure din coltul ala, de pe ext nu vad cum, din interior ar fi explicabil daca ar fi ceva fisurat dar nici asta nu cred
am si sita pusa la ventilatie, o vreme a fost ok, acum a inceput sa picur iar, singura rezolvare ok ar fi palnia data jos, da e complicat
le: am inteles ce zici cu condensul pe ext, posibil cred si asta wub.gif
mumus
Am scos filtrul de polen, am dat drumul la ventilator la maxim, mizerie nu a prea iesit, am bagat cu furtunul vreo 1,5 litri de apa, apa sa scurs afara frumos, in masina nu aveam decat umezeala de ieri imbibata in mocheta, azi am mai mers prin oras, condensul curgea sub masina... se pare ca am prb doar la drum lung.

A refulat apa pe la filtru de polen doar cand am bagat cu jet destul de nesimtit apa, dar cand m-am oprit sa scurs frumos. Sa incerc ca bag de sub masina o sarma ceva?
bhadorya
degeaba turnati apa cu furtunul ptr ca nu se va rezolva.
azi am ridicat masina pe partea dreapta si mam bagat sub ea sa ajung la prostia aia de scurgere.
problema este ca furtunul ala de sub protectia din aluminiu are la capat acel capac de cauciuc si mai este si cotit la 90 grade.
era plin de mizerie cu mocirla si capacul binenteles inchis.
am desfundat singur ridicand masina cu cricul pe dreapta.
la mine nu era infundata total , de aici si faptul ca mai picura si dupa 30 min dupa ce opream motorul.
ca o verificare a scurgerii , dupa ce oprici AC-ul verificati cat de mult timp mai picura , la mine dupa desfundare imediat ce am oprit AC-ul picaturile se rarasc dupa care nu mai curge nimic.
taiati prostia aia de capac si daca puteti taiati si din furtunas cotul de 90 grade astfel mizeria sa cada direct si sa nu se propteasca in acel cot idiot.
o sa pun si sita de tantari sper sa aibe efect.

intrebare!!!! furtunele de la scurgerile de sub partbriz au ale capace de cauciuc ca acesta? ca daca da maine le iau gatul.
spor la treaba nu e mare scofala se poate si fara elevator eu am folosit 2 butuci , se trage scutul termic din dreapta spre stanga , adica il indoiti si apoi daca bagati mana intre scutul termic si caroserie ve-ti da de furtunas , este foarte scurt 3-4 cm
adi_ar
Eu asa imi amintesc ca au capacele si scurgerile de sub parbriz!
La cel din fata soferului se ajunge mai greu - pentu curatirea capatului se poate desface contraaripa si pe sub ea se poate curati bucata inferioara.
Atentie! Furtunul este din 2 bucati imbinate!
nonic
Au capacelele pentru ca le-am scos eu biggrin.gif .
aqua
adi avea dreptate, mi am rupt 10 min din timp si am stat sa analizez fenomenul condensului la reno
cat timp a mers ac s a scurs toata apa cum trebuie, in momentul in care am oprit ac, dar cu ventilatie inca in functiune, s au format imediat picaturi pe exteriorul cutiei si au cazut pe pasla dupa care s au infiltrat sub covoras
fenomenul se intampla cand este f cald afara chiar si cu ac in funct. (cand probabil diferenta este si mai mare si de fapt apa scursa nu e dinauntrul cutiei ci de pe ext ei), pana in 30 de grade sa zicem n am observat apa
mumus
pai si de ce nu e la toata lumea la fel??? unde e buba? care e buba?
aqua
pai astept si alte pareri, asta am observat eu acum, am stat langa ea 5 min si n a avut pic de umezeala, dupa care in jumate de minut dupa ce am oprit ac au aparut picaturile de pe exteriorul cutiei
eu nu zic ca la altii nu o fi infundata pe bune scurgerea si apa vine din interior
alexumf
Mulțumită colegului Skorpio_bog am remediat și eu problema apei refulate de vaporizator.
Pt cei ce doresc sa se apuce de treaba, va spun de acum, se lasă cu julituri, unghii rupte, arsuri și nervi cât cuprinde...
Sincer nu sunt convins ca trebuia sa scot de tot pâlnia, cred ca cu un șarpe improvizat as fi scos ghemotocul de jeg, dar... Nu regret, am instalația de climatizare luna+ plasa la admisie sa nu se mai repete.
Încă o data, mulțumiri Skorpio_bog
RMG2
Salutare, ma poate ajuta cineva cu codurile la cele 2 tuburi de scurgere din primele 2 posturi? ma intereseaza in special la cel din stanga din postul 2, cel de sub motorasul ce da apa la stergatoare. al meu se pare ca s-a fisurat. multumesc!

Offtopic daca imi permiteti: cum se desface acel motoras, a reusit cineva sa il desfaca?
aqua
QUOTE(alexumf @ 31 Aug 2013, 20:26)
Mulțumită colegului Skorpio_bog am remediat și eu problema apei refulate de vaporizator.
Pt cei ce doresc sa se apuce de treaba, va spun de acum, se lasă cu julituri, unghii rupte, arsuri și nervi cât cuprinde...
Sincer nu sunt convins ca trebuia sa scot de tot pâlnia, cred ca cu un șarpe improvizat as fi scos ghemotocul de jeg, dar... Nu regret, am instalația de climatizare luna+ plasa la admisie sa nu se mai repete.
Încă o data, mulțumiri Skorpio_bog
*



din ce directie s ar baga sarpele? dinspre exterior sau dinspre palnie
alexumf
Dinspre exterior...de sub masina. Singurul deranj ar fi atunci sa gasesti rampa sau groapa si sa desfaci 6 fluturasi care sustin scutul termic
adi_ar
Nu recomand metoda "de jos" cu sarpele!
Nu faceti decat sa impingeti in sus mizeria, care va reveni cu prima ocazie.
mumus
eu mai aveam mizerie in cotul ala mic, sa rezolvat smile.gif
RMG2
Chiar nimeni nu are un program in care sa poate vedea codurile la cele 2 tuburi de scurgere?!?!?!?
alexumf
Adi, pai asta e ideea cu "un fel de sarpe" sa nu impingi mizeria ci sa o tragi in jos.
Eu aveam un smoc de frunze moarte si pamant destul de bine modelat pe forma cotului...nici nu aveam cum sa-l imping...
Oricum, pana la gasirea unei scule apropiate de sarpele de baie care sa penetreze si extraga jegul, metoda "degete julite-ore intregi pierdute" functioneaza!

@RMG2, intentionezi sa le comanzi de pe net? Daca nu-ti raspunde nimeni, permite-mi sa-ti sugerez o vizita la o reprezentanta Renault sau la un service/magazin piese auto mai luminat!
RMG2
QUOTE(alexumf @ 3 Sep 2013, 21:01)
@RMG2, intentionezi sa le comanzi de pe net? Daca nu-ti raspunde nimeni, permite-mi sa-ti sugerez o vizita la o reprezentanta Renault sau la un service/magazin piese auto mai luminat!
*



Da, intentionam sa le comand de pe net, nu ma aflu in tara sa pot avea acces la un service/magazin auto mai luminat din pacate, oricum s-a oferit un coleg sa ma ajute cu codurile, astept raspunsul lui. O seara placuta!
espacern
Codurile pentru pozitia 10=8200121211 si pentru 11=8200121210

In imagine sunt reprezentate reperele respective.

@+
RMG2
QUOTE(espacern @ 4 Sep 2013, 09:51)
Codurile pentru pozitia 10=8200121211 si pentru 11=8200121210


Multumesc mult pentru ajutor, sper sa le fie de folos si altor colegi de pe forum. coolspeak.gif
aqua
http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...lor-186314.html

ete ca se poate si la altii ...
zici ca s-au vorbit
alexumf
Am la serviciu 3 Golfuri 7 si 2 au avut deja problema...chiar radeam gandindu-ma la ce am patit eu cu Megane-ul.
Cert e ca la Golf 7 nu e atat de greu de remediat problema...mai mult dureaza uscatul...
RMG2
QUOTE(espacern @ 4 Sep 2013, 09:51)
Codurile pentru pozitia 10=8200121211 si pentru 11=8200121210

In imagine sunt reprezentate reperele respective.

@+
*



Salut, se poate sa mai postezi inca o data imaginea cu reperele respective? Multumesc!
bursuq
se pare ca acest "moft" al frantuzoaicelor noastre devine foarte periculos....cu toate ca am efectuat operatiunea de desfundare a scurgerilor in primavara si am etansat plasa de tantari pe gura de aerisire, am avut surpriza sa constat ca dupa ploile de acum 2 saptamani apa era ca la ea acasa.
in concret am plecat cu masina si am simtit valuri de apa in zona grilei de la stergatoare...ulterior am pornit clima pentru dezaburirea geamurilor si dupa un minut de functionare a clacat...aeroterma nu mai functiona... rezolvarea a venit prin desfundarea scurgerilor cu ajutorul unui sarpe improvizat de mine care si-a facut datoria.
partea proasta a fost ca apa banuiesc ca a patruns pe gura de admisie si banuiesc ca a pus in scurt aeroterma.dupa desfundare si uscare la urgenta in parcarea unui mall, am rasuflat usurat si am plecat mai departe.
concluzia: pentru cei din bucuresti va stau la dispozitie cu "sarpele"... e o unealta extrem de folositoare si scuteste multa munca prin alte metode.contactati-ma pe privat
L!nuX
stie cineva cum se deschid suruburile cu capat din plastic , cel incercuit cu negru ?
am incercat sa le desfac si dau in gol, ma gandesc ca au o procedura speciala ...
dr.nils
Pardon, am scris pe topicul celalalt
ecs17
QUOTE(L!nuX @ 2 May 2014, 12:13)
stie cineva cum se deschid suruburile cu capat din plastic , cel incercuit cu negru ?
am incercat sa le desfac si dau in gol, ma gandesc ca au o procedura speciala ...
*



Daca e cum cred eu ca vad acolo in poza...nu se vede foarte bine, apesi pe mijloc cu ceva subtire sa impingi țâmburușu ala in jos si ai terminat tongue.gif
soryn94
Trebuie sa blochezi partea din exterior cu un patent, dupa aceea invarti cilindrul din mijloc in sens contrar acelor de ceasornic.
L!nuX
Mi-am dat seama pana la urma .

Desfaci o rotatie surubul cat sa sara un pic,bagi surubelnita doar sub surub si il ridici , dupa ce s-a ridicat iese tot cand tragi de el
Vladimir.Popa
Salut baieti!

Imi cer scuze daca s-a mai discutat ce urmeaza sa va intreb, insa nu am gasit ceva care sa ma lamureasca (ma simt pe langa total, nu ma pricep la mai mult decat schimbat chestii minore la masina).

Problema e urmatoarea: azi, dupa ploaia nebuna de ieri, dau sa plec cu masina din parcare cand vad ca de sub torpedo, in dreapta, incepe sa curga siroaie de apa pe tot covorasul. Panicat, opresc putin pe dreapta sa vad ce se intampla. Apa curge ce curge, dupa care se potoleste insa continua sa picure. Cum ma grabeam si nu puteam sa ies sa vad de unde vine, plec mai departe. Picuratul a durat cred ca aproximativ 30 de minute, dupa care s-a oprit.

Ajung acasa si incerc sa fac ceva in sensul rezolvarii problemei. Dupa ce am desfundat gaurile de scurgere de langa baza stergatoarelor, ma gandesc sa vad ce se intampla sub torpedo (care e uscat complet, niciun pic de apa). Desfac buretele ala prins in arici si descopar o frunza in descopunere, pe langa alte mizerii adunate pe o piesa de plastic rotunda (scrie pe ea Delphi Temic sau ceva de genul). Cred ca pe acolo s-a scurs apa, fiind foarte umeda piesa respectiva. Nu am incercat sa o desfac ca am zis sa nu ma bag in necunostinta de cauza.

Imi puteti spune ce reprezinta piesa respectiva si ce as putea face sa nu ma mai trezesc cu izvorul suferintei in masina?

Multumesc mult si scuze daca se repeta povestea!
catalin1
Apa care ri se infiltreaza poate fi de la scurgerile de la turela (daca ai) care sunt infundate cu pamant ,asa mi sa intamplat si mie ,se da aparatore de plastic de deasupra rotii si ai un furtunas care aceea inseamna scurgerea de la turela ,faptul ca tu ai gasit piea respectiva umeda nu are nici o relevanta cu ce ti sa intamplat tie
pakal
Buna seara. In calitate de posesor al unui Megane 2, mi-a venit si mie randul sa gasesc, dupa ploile din ultimele zile, apa in spatiul de depozitare de sub picioarele pasagerului fata-dreapta. Am citit cu atentie topicul, insa, fiind mai atehnic sad.gif , as aprecia daca ma poate ajuta cineva cu scoaterea si desfundarea acelui furtunas de scurgere din fata parbrizului. Pe partea stanga e totul uscat. Sunt bucurestean, iar nr. meu de tel. este 0744.302.795. Va multumesc si bafta tutoror.
pakal
Dupa ploile de ieri si azi, mi-am luat inima in dinti si am purces personal la desfundarea furtunului in cauza. Operatiune reusita. Ii multumesc lui Liviu pentru ghidul de la inceputul tutorialului.
goto
Ieri m-am trezit si eu cu fire de apa in partea dreapta, pe pres, dar se scurgea de undeva de sub filtrul de polen. Mocheta nu pare sa fie uda, ci doar acolo de unde se scurge.
In toamna trecuta m-am trezit cu masina inundata si mi-au desfundat canalele la service Renault. Filtrul de habitaclu a fost schimbat in Decembrie, dar l-am mai curatat de 2 ori anul acesta, ultima oara acum 2-3 saptamani.
Oare sa se fi infundat iar canalele? Dar cum curge putina apa, e posibil sa fie altceva, de exemplu ceva legat de aerul conditiona?
ionitagelu
Aveam si eu scurgerea de la AC infundata. Sambata m-am apucat de treaba, Initial am incercat pe sub masina, deplasat scut termic desfundat pe acolo. A curs putin dupa care s-a infundat iar.
Am desfacut prin interior: mocheta, bureti, etc. Am incercat sa curat si pe acolo cu jet de apa, dar tot mai ramaneau frunze moarte.
Intr-un final am luat decizia sa scot cu orice pret palnia aia de acolo. Cu un patent am apucat de marginea ei si am tras. Surpriza a iesit fara sa se rupa, dar s-a lasat cu degete julite. Am spalat bine, am curatat si compartimentul filtrului de habitaclu.
A fost putin dificil de pus la loc, dar am reusit. Am pus buretii la uscat, o sa pun si o sita la gura de admisie aer.
Eram destul de nervos si obosit ca n-am mai urcat in casa sa iau camera sa fac poze.
Dar se poate scoate palnia aia de acolo cu tot cu cotul de cauciuc si supapa, fara a se rupe ceva.
djcristi
QUOTE(ionitagelu @ 18 Aug 2014, 13:18)
Aveam si eu scurgerea de la AC infundata. Sambata m-am apucat de treaba, Initial am incercat pe sub masina, deplasat scut termic desfundat pe acolo. A curs putin dupa care s-a infundat iar.
Am desfacut prin interior: mocheta, bureti, etc. Am incercat sa curat si pe acolo cu jet de apa, dar tot mai ramaneau frunze moarte.
Intr-un final am luat decizia sa scot cu orice pret palnia aia de acolo. Cu un patent am apucat de marginea ei si am tras. Surpriza a iesit fara sa se rupa, dar s-a lasat cu degete julite. Am spalat bine, am curatat si compartimentul filtrului de habitaclu.
A fost putin dificil de pus la loc, dar am reusit. Am pus buretii la uscat, o sa pun si o sita la gura de admisie aer.
Eram destul de nervos si obosit ca n-am mai urcat in casa sa iau camera sa fac poze.
Dar se poate scoate palnia aia de acolo cu tot cu cotul de cauciuc si supapa, fara a se rupe ceva.
*



si la mine a inceput sa se umezeasca de la AC in compartimentul drept din podea, dar m-am tot uitat si curge si sub masina, deci e posibil sa fie partial infundat?

ar fi bune niste poze sau un film sa stim si noi cum se scoate respectiva palnie...

la mine e si mai complicat de ajuns pe sub , ca are FAP
Martzianu2
Salutare.
Din curiozitatea celor vazute aici pe forum am deschisi si eu locasul din podea, de la pasager si ...surpriza! Dar, n-am mai folosit aerul conditionat de 6 luni, iar acum cateva luni m-am mai uitat odata si era uscat, atunci cand il foloseam. Deci acum probabil ca folosind aeroterma pe cald se face condens, ciudat, hm.

Cred ca ma voi apuca foarte curand de toate operatiunile la care s-a facut referire pe aici, insa, o singura intrebare am: Daca scot mocheta si toti acei bureti, pentru uscat... credeti ca vor mai veni la fel? Adica daca vor mai fi la fel de fest ca atunci cand a venit din fabrica, mi-ar fi mila sa o stric sad.gif

Multumesc.
adi_ar
Cu buretii este putin mai complicat, adica daca vrei sa-i scoti intregi, va trebui sa demontzi mai mult.
Eu i-am decupat putin, sa-mi fi mai usor, insa si asa se reaseaza foarte bine la loc!
Am indoieli ca apa aceea este de la condens!!!
Mai degraba de la scurgere de sub parbriz infundata. Nu ai parcat pe undeva cu rotile din stanga pe trotuar?
Martzianu2
Ba tocmai ca mereu parchez asa, iar zilele trecute tot se auzea o balta cand luam viraje dupa bord, si am sesizat ca acele 2 scurgeri erau infundate, am apasat pe ele cu degetul si toata apa a curs intr-o secunda. De acolo sa fi venit apa?
Multumesc!
adi_ar
In acest caz, ar trebui sa recitesti tutorialul scris de initiatorul acestui topic si de subsemnatul, pe la inceputuri.
Trebuie desfundate tuburile de scurgere de sub parbriz. Fiind infundate, apa se revarsa pe sub torpedou.

Martzianu2
Cred ca le-am desfundat cand am apasat pe ele (pe capacul ala, care actioneaza ca o supapa, idiot sistem, anyway) iar turnand apa curge imediat jos la roata, adica nu mai balteste. Crezi ca e necesar sa scot si filtrul de polen sa vad daca e ud? Sa se scurga pe acolo apa?
adi_ar
Ai scapat foarte usor daca erau doar lipite supapele!
Da, ar trebui sa scoti filtrul de polen si sa-l inspectezi. Dupa un timp se usuca el, insa este posibil sa se fi colmatat pe acolo praf, frunze etc. Ideal ar fi sa-l inlocuiesti, mai ales daca are cativa ani de utilizare.

TomachE
Salutare colegi !!! Ma poate ajuta si pe mine cineva amabil sa imi spuna de unde pot achizitiona asa ceva( "garnitura etansare") ?!
TomachE
???
Dreamer
Daca stia cineva, primeai un raspuns.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.