Bas|cX
25 Apr 2007, 07:37
zgomot la pornire gen zdranganit si pana in 1200 de ture...mesterii au zis tubul gofrat ..ganditi-va si la varianta asta ...problema e ca in Brasov (nush in alta parte cum e) tre' schimbat tot pana la detenta ..parca si detenta si e cateva sutici de euroi ..oricum..pana nu vad cu ochii mei nu cred ..
Bas|cX
11 May 2007, 10:51
in cate puncte e prins esapamentul la laguna? pls help
Bas|cX
21 May 2007, 10:18
deci incepe cu tubul gofrat de la motor ...si mai are 2 chestii de cauciuc la toba finala atat ???? nimeni n-a bagat capu' sub masina ??
VF1BG0
21 May 2007, 13:56
@Bas|cX
Daca zdrangane pana in 1200 de ture e tubul gofrat(denimire reno - Racord Flexibil).
Nu trebuie sa il schimbi la renault cu 200 de euro ci mergi la un atelier care se ocupa cu asa ceva si te costa 2 milioane cu tot cu manopera.
Eu asa am facut
Bas|cX
25 May 2007, 17:48
face pana in 1200 si undeva pe la 2100 ...dar ..prinderile ..cate sunt ...nu pot opri pe unu pe strada.."stai bha sa ma uit sub masina ta " ...pls..deci cate prinderi are ????
Bas|cX
27 May 2007, 08:07
aaaaaaaaa
27 May 2007, 21:28:Bai fratilor ..da' v-am facut ceva ..nu va place nicku meu..sau poza ....am ciuma ce mama **** ????? chiar nici unu nu stie sau nu se poate uita daca in afara de racordul flexibil si chestiile alea din cauciuc din spate de tot ...mai are ceva esapamentul la barcile astea ???
VF1BG0
27 May 2007, 21:33
la mine nu e prinsa decat in spate. Sa iei in calcul ca sunt diferente in ceea ce priveste evacuarea intre toate modelele de laguna. Pentru ca nu ai in semnatura versiunea de echipare imi e greu sa zic daca avem masini la fel.
Bas|cX
28 May 2007, 07:16
e autentique din 2003 1.9 100cp (74kw)
Malone502
28 May 2007, 08:19
Salut,
A mea este tot Autentique si am si eu o problema cu zgomote la esapament.Pot sa-ti confirm ca toata instalatia (spre stupoarea mea) e prinsa in 2 locuri, in fata unde intra spre motor si in 2 chestii de cauciuc la spate.Am vazut cu ochii mei asta cand am ajuns la un service sa descopar cauza zdranganiturilor la oprirea motorului.Mie mi-a mai pus undeva aproape de mijlocul masinii, pe conducta de evacuare un pseudo-amortizor facut dintr-o bucata de cauciuc dar care nu mi-a rezolvat problema.
Numai bine.
Bas|cX
28 May 2007, 08:52
Bas|cX
12 Jun 2007, 13:59
tub gofrat+teava pana la toba finala 290 roni ...schimbul l-am facut super usor ...am pornit-o fara esapament..zgomot incredibil(rally)...cu esapamentul nou montat te unge la inima
..cine vrea sa faca chestia asta merita ..mie mi-era rusine sa merg in jur de 2100 rpm
boozywoozy
12 Jun 2007, 21:29
chiar sunt tare curios unde ai reusit sa repari asa ieftin problema precum si daca aceasta piesa a fost comandata la vreo firma gen autonet...
Multumesc!
boozywoozy
16 Jun 2007, 23:28
Revin cu un pret nou,schimbat cu 3,2 mil toata teava cu acel tub,comanda la bardi auto...Zgomotul s-a micsorat insa tot se mai aude...Posibil paletii la turbina...?Posibil vreo sita din catalizator...?O sa le iau prin eliminare si va voi comunica ....
laguna_2_interceptor
17 Jun 2007, 06:53
- poate in periplu tau prin service uri dai si peste un catalizator stricat de Laguna II 1,9 DCi, vreau sa cumpar unul indiferent de stare numai suportii de prindere de pe capete sa fie OK... sau vezi daca la teava asta flexibila pe care ai schimbat-o prinderea este identica ca la catalizator, poate o iau eu de la tine pe cea stricata...
Malone502
5 Jul 2007, 07:54
Salut.
Ieri in timp ce un mecanic imi scotea/baga rotile pentru echilibrare, m-am apucat sa misc de teava de esapament ca sa-mi dau seama de unde vine zdranganitul metalic de care nu scap.Ei bine, am constatat ca zgomotul se aude foarte aproape de zona in care teava e bagata in blocul motor ( sprer ca e corect ce am zis, nu ma pricep ).Mecanicul mi-a spus ca e dus nu stiu ce manson si ca daca-l schimb poate dispare zgomotul.Eu ma intreb insa, daca acolo e ceva putred, nu trebuia sa simt si ceva miros de gaze arse?Mai mult, ce presupune schimbarea mansonului respectiv sau ce naiba e, e vreo operatie complicata?
Iar daca acel zgomot metalic ce se aude din teava de esapament e atat de aproape de motor, e posibil sa fi iesit ceva de acolo ( bucati metalice ) si acum sa stea prin teava?
Va multumesc.
barbu_marius12
9 Aug 2007, 08:11
Zgomotul ala il face de la racordul flexibil de la esapament pt ca e rupt putin pe capetele lui .Cel putin la mine asa e.
sexyrat
10 Aug 2007, 08:24
La mine este dus suportul tobei finale. O chestie din cauciuc si tabla, care costa 1 milion, fiind originala. In alta parte nu am gasit. Daca stie cineva ceva sa imi spuna.
Topdigital
11 Aug 2007, 05:28
Am avut o problema similara cu laguna mea 2/2002. Zgomote metalice la pornire si chiar in relanti.
Am verificat esapamentul si furtunul flexibil ce iese din motor are o intaritura metalica sub forma de plasa, care era rupta. Acolo lovea de fapt si se auzea zgomotul metalic. Acel racord trebuie schimbat.
Cam 100 euro, toata reparatia...
Aceeasi problema am avut-o si eu, la relanti zdranganeala, si am schimbat racordul flexibil si gata a disparut zgomotul. Toata treaba m-a costat 250 ron in oradea, la un service de esapamente pe calea clujului parca.
Nicolas
5 Sep 2007, 11:59
Salutari.
Am si eu o problema cu tubul gofrat (flexibil),Cred ca s-a rupt ,ca face zgomot cind motorul este rece.
Stie cineva in Bucuresti vreun service ieftin si de calitate in probleme de esapamente.
Astept sugestii.
Multumesc
nicudraso
5 Sep 2007, 19:53
Salut,
Astazi am schimbat si eu tubul acela flexibil de la toba de esapament , care am crezut ca este cauza zgomotului infundat care se aude injur de 1100 rpm.
Din pacate zgomotul nu a disparut - dar mecanicul mi-a spus ca el crede ca zgomotol il face fulia alternatorului, care este de o constructie speciala pe 3 rulmenti cu ace care creaza un fel de amreiaj mecanic in fulie.
Intr-adevar mi-a aratat o fulie defecta si una noua si diferenta era foatre mare intre modul in care se roteau cele 2 fulii fata de partea fuliei care sta fixata pe axul rotorului. Miine schimb fulia.
Stie cineva mai multe despre aceasta fulie ?
Este inadmisibil ca un meserias sa se invirta atita in jurul cozii pina e in stare sa sa dea de un defect de genul acesta, Sau poate sint toti plecati in peninsula Iberica.
Astept comentarii. PA
Topdigital
5 Sep 2007, 20:02
Ai rezolvat?
nicudraso
6 Sep 2007, 20:30
Problema rezolvata . Motorul suna extra , parca este benzinar.
L-am cinstit serios pe mecanic pentru ca a meritat.
Altii au schimbat degeaba compresoare de clima si alternatoare complete
pe bani seriosi.
Salutare tuturor !
przamfiri
12 Oct 2007, 00:07
salutare fratilor,am dat de necaz,azi cand ma duceam pana la Bucuresti am auzit zgomot ,sunet de toba sparta.....in sfarsit am ajuns acasa m-am bagat sub masina si am gasit toba spate desprinsa de teava,nu se vede nimic rupt acolo doar ca nu mai este prinsa ,mufata,ce pot face ?cu ce se prinde una de alta ? unde gasesc ?cum cat?
Multumesc !!!
taz12nov
12 Oct 2007, 13:32
si la mine se auzea acel zornait numai din exterior sau cand aveam geamul deschis. s-a dovedit a fi de la o tabla care a fost deformata de o piatra sau ceva de genul asta, prin zona mediana a sasiului, care atingea de esapament in momentele in care trepida mai puternic (in special la pornire si la plecarea de pe loc). Aruncati o privire sub masina. Sper sa fie aceeasi cauza ca la mine. Se rezolva foarte simplu cu un ciocanel sau patent.
przamfiri
12 Oct 2007, 19:17
PROBLEMA REZOLVATA
am cumparat de la piese auto un colier de esapament de solenta ,pret 7 lei ,vine zici ca este de la reprezentanta ,stransa toba ,intai centrata ,si se aude iarasi frumos, off motorasul meu este iar silentios
Cred ca la reprezentanta ma costa 30 ,40 de lei colierul,la hotii aia de la Renault......
Asa... daca o sa aveti cumva aceasta problema adica ,TOBA SPATE DESPRINSA DE TEAVA SI COLIER PIERDUT se razolva cu colier de esapament de solenta
asta sa stiti sa nu va impacientati ca mine !!!!!!!!!!!!!
Hai bafta si Doamne Ajuta !!!!
zeusplace
7 Nov 2007, 14:30
este posibil ca din cauza mansoanelor ce tin toba sa existe o bataie pe spate (o bataie ca si cum ar fi din porbagaj,din interior,dar nu e).Mie asa mi-a spus un mecanic si nu sunt sigur daca asa e.Poate mai are cineva problema asta.
Mentonez ca bucsile cu probleme de pe spate sunt schimbate
przamfiri
1 Dec 2007, 19:23
ALTA BELEA !!!!! in toba din spate se aude ca zdrangane ceva,face urat rau,
, cand o accelerez pe la 900-1000 de tur,
CE ESTE DE FACUT ???
aa si cam cat costa o toba noua ?
MULTUMESC !!!!
przamfiri
4 Dec 2007, 20:53
bai fratilor !!!!!!!!!!! TAMPOANELE DE LA TOBA DIN SPATE SANT AURITE DE COSTA UNUL 25 DE EURO
... SE GASESC DOAR LA Reno???? ce mama lor au pus pretul asta ????.....de hoti
se pare ca asta ar fi cauza zdranganelilor tobei mele,azi am det toba jos de pe masina am controlat-o am dat cu ciocanul in ea si....nimic nu zdrangane in"transa si am ajuns la concluzia ca sant tampoamele duse,defapt chiar si un pic rupte ,si am fost sa le comand cand surpriza ,se gasesc doar originale,zic na ...... cat sa coste un tanpon 20-50 de lei (eram eu optimist) cand ajung la reprezentanta si-mi spune nea ala de acolo ... da 25 de euro cu tva si eu zic...adica 50 de euro amandoua??? zic imi dati si toba in banii astia? zice nu toba costa 250 de euro.Am plecat cu mintea vraistie ...
cum sa rezolv problema? se gasesc altele care se potrivesc acolo? ce pot face ceva inventii? a mai patit cineva ca mine sa-i zdrangane taba din cauza tampoanelor?
Mersi , Sarbatori Fericite
Mama lor de hoti....!!!!! ca m-au facut sa injur acum in Postul Craciunului
ori incerci si la un magazin de piese, ori o legi cu sarma.. ori dai 50 de euro.. si le iei de la reno
Ce explicatie imi dat la faptul ca si eu am auzit trepidatia aia sub masina si am inlocuit un suport de cutie si nu mai face?
pe cine am intrebat a zis ca nu exista asa ceva
Mad&Evil
18 Feb 2008, 21:33
eu momentan le am legate cu sarma si 2 bucati de cauciuc gros dar mie rusine sa merg cu masinutza mea asa deci in consecinta cred ca voi apela cat de curand la un reprezentant reno pentru 2 tampoane noi . Daca aveti alte ideii astept parerile voastre .
andu911
18 Feb 2008, 21:44
stai sa ma uit in catalog, cand ajung acasa sa vedem poate exista si aftermarket
Vreo poza, vreun cod are cineva ?
cod tampon toba 8200237503.pret 75 ron
Fubiansky
1 Apr 2008, 22:14
Eu am schimbat tubul gofrat de ceva timp dar tot nu am scapat de zgomotul acela care se aude pe la 1100 rpm.Astazi am inlocuit TRS-ul meu cu al unui prieten si nu am mai auzit zgomotul acela.
Ce s-a putut intampla si ce legatura are TRS-ul cu zgomotul acela?
Din cate am observat acel zgomot apare cel mai des din cauza acelui tub.
andu911
13 May 2008, 04:19
QUOTE(iri @ 1 Apr 2008, 10:33)
cod tampon toba 8200237503.pret 75 ron
iri : unde l-ai gasit la pretul asta ? Eu nu gasesc niciun producator aftermarket.
Am si eu aceeasi problema.Cand masina e la relanti sau subturata,dar mai ales cand e in rampa...se aude un zranganit "sub scaunul soferului",daca pot spune asta.In cazul in care e catalizatorul,aveti idee cam cat costa unul?
Merci!
cezarium
29 May 2008, 20:33
salut tuturor,
sa va spun ce a stat la baza acestui zornait de toba pe care l-am avut si eu ca orice detinator de laguna: din cauza suportului de motor acela mare si scump ce se afla in dreapta motorului la care se duce acea garnitura de cauciuc, cand se accelereza, motorul logic se misca, nu? automat trage de toba de esapament, mai precis de acel tub gofrat pe care-l intinde. de acolo acel zgomot si numai la relanti. Nu este de la catalizator cum ca ar fi spart si ar fi ceva pe teava.
Mod de rezolvare: schimbat suport motor apoi toba. Cost: vreo 1000ron
@mta...urca masina pe o rampa si vei vedea intre esapament si burta masinii niste table care au rol de protectie termica. Aceste table sunt prinse cu niste cleme care se corodeaza repede si nu prea mai tin asa ca incep sa zdrangane. Daca amandoi intelegem acelasi lucru prin cuvantul "zdranganit" atunci asta e problema ta.
"Besti@!"
3 Jun 2008, 23:03
Salut!
am avut aceeasi problema si am rezolvat-o !!!
NU are nici o problema sistemul de evacuare !!!
Deasupra de toba se afla o tabla (scut) din aluminiu destul de subtire care daca se slabeste putin din suruburi provoaca o vibratie ce suna exact a toba sparta (si destul de tare). in cazul in care este doar putin slabita provoaca acel sunet undeva intre 1000 si 1500 rot/min. . Daca zgomotul persista si in turatii mai mari acea placa ori atinge de sist de evacuare...sau suruburile sunt slabite mai mult!
Va rog sa imi spuneti ce ati rezolvat!
cristiniku
4 Jun 2008, 19:24
Salutare!
Aceiasi problema si la mine am schimbat si tampoanele de la espament tot ddegeaba zbarnaie ca toti dracii ditamai toba din catalizator si pana la toba finala se tine doar in doua tampoane ce proiectanti are laguna cu toate astea cred ca am si sitele desprinse sa vad ce solutie gasesc ca n-as vrea sa o schimb
Predator3
15 Aug 2008, 11:59
Cu ocazia unui drum la munte am lovit toba si am rupt o parte din protectia aia metalica... si acum cam suna putin a toba sparta
. ( tabla rupta am scos o si am reparat ce s a mai putut)
Acum m ar interesa sa schimb toata evacuarea si sa i pun ceva mai de calitate
. So... astept recomandari.
THX!
Kanny69
15 Aug 2008, 13:13
Predator3: eu am o toba finala ptr laguna, daca te intere PM.
Predator3
16 Aug 2008, 08:52
Imi pare rau Kanny dar ma intereseaza traseul complet... deci fac apel celor care si au modificat evacuarea sa ma sfatuiasca ce firme sa aleg etc...
Thx again!
Salutare. Vreau sa fac 2 iesiri la toba de esapament, adica sa pun 2 ornamente stanga/dreapta sub spoiler si nu stiu cum e compartimentata toba finala in interior. As vrea sa infund una din cele 2 gauri pe care le are si sa fac una in partea dreapta dar numai in cazul in care nu afecteaza cu ceva.
Apelez la cei care au desfacut toba pentru a verifica sau suda sitele sa-mi spuna daca cred ca merge facut ceea ce am spus eu mai sus si daca ar afecta sau nu cu ceva iesirea gazelor sau altceva.
Sau daca are facut cineva asa ceva , cum a facut, cu alte tobe, modificari, etc.
Vreau sa fac cum e in poza de mai jos.
multumesc, astept sfaturire si parerile voastre.
Nu stie nimeni, nu are nimeni????
Kanny69
19 Aug 2008, 07:22
E destul de usor: dai jos toba finala, sau mai bine zis mergi la un service de reparat tobe si dupa ce au dat jos finala iti croiesc ei doua iesiri pana aproape de spatele masinii. Tu ai doar de cumparat 2 buc de toba sport. Eu pe a mea am dat 100 euro, inox, are 40 cm lungime, grosime gaurii de intrare e cam 50-60 mm nu mai stiu exact si cea de iesire "un pic mai mare" si suna destul de frumos, e mai galagioasa dar mie imi place.
Inca si loc de suport gasesti sub masina.
Sper ca m-am facut de inteles
Pa
Predator3
19 Aug 2008, 17:24
Eh pana la urma am gasit o oferta de la Fox... evacuare cat back inox duba 630 E ... ce mai ramane e sa strang banutii
.
Kanny69 mersi de sfat, insa eu ma gandeam sa fac la toba originala o gaura in dreapta, si nu stiu daca nu are vreo importanta, daca infund o gaura din stanga si fac unna in dreapta. Nu stiu cum e in interior, daca sensul fumului trebuie sa treaca prin site si sa ajunga in stanga, etc. Nu prea pot sa explic ce as vrea eu sa stiu insa poate unii au inteles ideea.
Oricum mai astept pareri.
cibernuts
8 Sep 2008, 13:19
Salutare,
stie cineva lungimea si diamentrul tubului gofre(mansonului flexibil) si de unde se poate comanda prin Bucuresti?
Multumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.