Lucian_19
19 Apr 2010, 20:48
dar daca toba s-a sectionat dupa catalizator,acolo merge sudata cu autogen sau trebuie in argon?!cum iti dai seama ca e racordul stricat?!
VF1BG0
19 Apr 2010, 20:56
Te bagi sub masina, pui mana pe teava de esapament si misti temeinic de ea. Daca se misca din racord o sa vezi cat de grav e. Poti totusi sa te bagi sub masina astfel incat sa fi shiar sub racord si sa ai o priveliste mai frumoasa
Cert e ca daca racordul e ok nu trebuie sa se miste stanga dreapta sus jos.
Dupa catalizator nu prea are cum sa se sectioneze pentru ca racordul e prin
s chiar de catalizator.
Lucian_19
19 Apr 2010, 21:04
mie imi face ca naiba catalizatorul,dar numai dupa ce s-a sectionat toba exact dupa el(pana in imbinarea aia de dupa catalizator,inspre toba finala,nu stiu daca intelegi).in fine,racordul ala cred ca de aia e flexibil nu?!ca sa se miste toba in voie,adica sa amortizeze miscarile motorului,altfel nu mai era flexibil.cred
VF1BG0
19 Apr 2010, 21:10
Corect. Ala e
fix aceeasi problema am si eu cu greierii de sub masina......
m-am bagat sub masina si am vazut k tablitzele de aluminiu sunt desprinse putin(mai mult..)....cand mai reusesc sa ma bag am sa fac niste poze sa va arat....
daca poate cineva sa imi dea si mie o idee ce fel sa le prind la loc.... sau daca se pot prinde cu suruburi autoforante....
VF1BG0
25 Apr 2010, 22:54
Teoretic tabla aia se prinde cu un soi de clema din tabla care se insurubeaza pe suruburile existente deja.
Nu stiu denumirea lor exacta dar cam asta e ideea. Eu am pus ceva gen colivie pentru holsuruburile cu care e prinsa aparatoarea de noroi la bara fata solenza.
alexHD
10 May 2010, 09:19
Salutare,am si eu zgomotul acela metalic sub masina la turatii joase.Am pus`o pe rampa si am observat ca acel scut termic e prins bine asa ca ma mai gandesc doar la racordul flexibil despre care am vazut ca se vorbeste pe aici.Imi poate spune cineva cum ajung la acel racord? De vazut l`am vazut care este,de ajuns la el mai greu ca sa vad in ce stare e(am bagat mana dinspre mijlocul masinii in fata dar nu mi`am dat seama).Dupa cate am observat daca dau jos scutul de plastic de la motor tot nu ajung la acel racord.
Multumesc
kbr106
28 Jun 2010, 13:59
am avut si eu problema cu vibratia tobei la turatii joase,am rezolvat-o inlocuind acel racord flexibil
alexHD
29 Jun 2010, 11:40
Salut,daca l`ai schimbat mai recent poti da te rog un pret pentru racordul flexibil? eventual spune`mi te rog si in ce consta operatiune sa stiu la ce ma astept.Mersi
BlackHole
29 Jun 2010, 18:33
Eu mi-am schimbat acel racord flexibil cu tot cu teava centrala, pentru ca spuneau ca numai asa vine, dar dupa 6-7 luni, a reaparut acea vibratie enervanta.
jhonn_boss
10 Sep 2010, 15:54
nu are nimeni o poza cu acel racord ca sa ne facem o idee cum arata si prin ce zone se afla?aceeasi problema am si eu cu zgomotul tevii de esapament la relanty.m-am uitat sub masina la toba finala are un tampon de guma.am miscat de el si mi se pare foarte moale,adik toba joaca in voie(cam mult dupa parerea mea).si mai este unul p la jumatatea masinii parca care la fel "joaca" in toate directiile.si in afara de astea mai exista si alt racord?ca nu imi dau seama cum arata.deci o poza ar fi cea mai potrivita.si cu scop informativ pt cine este interesat de pretul tamponului de la toba finala=75 lei.curios este ca am fost la magazin i-am zis sa mi-l arate...am miscat de el si pare ca ar face la fel ca cel de pe masina.adik acel cauciuc este f moale.
paulush
16 Jan 2011, 13:55
problema cu scutul termic care imbraca toba am avut-o si eu. am agatat o piatra si mi-am miscat tabla aia din locul ei. rezolvare : am bagat cateva suruburi autofiletante pe unde era mai desprinsa si acum sta bine. mai nou insa am descoperit ca daca o turez undeva intre 2500-3000 de ture si decelerez brusc(fara sa franez) huruie ca toti dracii. la accelerare insa suna foarte frumos. m-am uitat sub ea si nimic nu joaca, nimc nu dardaie! poate nu am vazut bine sau nu stiu unde sa ma uit. a mai avut cineva o problema asemanatoare? poate fi si din alte cauze ???
marius7500
20 Mar 2011, 15:06
Salut aceiasi problema cu toba o am si eu dar se aude doar la relanti si cand e rece motorul cum se incalzeste nu se mai aude???????????
cri8sti
2 Apr 2011, 10:59
Salut,
Pe o laguna 1 am aceeasi problema si am schimbat pana acum toba de mijloc, finala si racordul flexibil, s-a mai atenuat zgomotul dar nu a disparut. La drum lung e chiar enervant, incepe sa faca urat de pe la 2600 rpm incolo si face cu atat mai tare cu cat o accelerez mai tare si-mi face si in decelerare pana scade pe la vreo 1500rpm. N-a mai ramas decat galeria.... Are cineva vreo solutie?(in afara de schimbat ca e o caruta de bani - noua)
cri8sti
4 Apr 2011, 07:47
Mda.....am pus pe cineva sa conduca masina cu mine in dreapta. De pe scaunul din dreapta vreau sa zic ca zgomotul motorului este absolut normal.....chiar am ramas surprins ce incet se aude....deci ori e o problema de izolatie fonica ori vreo fisura in galerie orientata spre sofer...
renodood
4 Apr 2011, 13:52
De pe partea soferului se aud toti greierii, mai ales daca e masina ta...
Eu am renuntat sa mai imi bat capul cu vibratia asta, pentru ca solutiile propuse vizau costuri mari. Daca tin fixata teava de exapament sau pun piciorul pe ea, se opreste imediat vibratul, la fel si la o turatie doar putin peste relanti... deci ma gandeam s`o fixez cu ceva in zona, ca sa taca...
przamfiri
5 Apr 2011, 12:47
QUOTE(przamfiri @ 31 Oct 2008, 10:03)
am scapat de zdranganit!
zdranganitul vine de la teava aceea mare care intra in vibratii la o anumita turatie,
rezolvarea problemei:
se modifica pozitia tobei finale pana dispare zdranganitul,se slabeste colierul care leaga toba de teava aceea lunga si se modifica pozitia .
la mine nu se mai aude acel zdranganit iar ca pozitie a tobei pot sa spun ca se vad cam 5 cm din acele tevi care ies din toba ,cum privesti din lateral
QUOTE(przamfiri @ 2 Nov 2008, 19:09)
cum privesti din lateral se vad cam 5 cm
toba se leaga de tava aia mare printr-un colier eee,de acolo poti modifica pozitia tobei ideea este ca modificand pozitia tobei ori in sus (adica sa nu se mai vada deloc cele doua tevi )ori in jos(sa se vada cele doua tevi) depinde de punctul in care nu mai intra in trepidatia aceea puternica, astfel modificand pozitia tobei se intareste toata structura esapamentului ...hai ca am facut si niste poze sa te lamuresti...
QUOTE(przamfiri @ 2 Nov 2008, 20:04)
Frate andu la mine nu zdranganea esapamentul pana acum un an cand mi s-a rupt colierul ala care leaga toba de tava aia mare,lunga si am cumparat colier de nova ,se potriveste perfect ,l-am pus si de atunci a inceput sa zdrangane esapamentul. Cand am pus colierul am lasat toba mai jos ,sa se vada acele doua tevi,mi se parea mai frumos asta pana acum o saptamana cand uitandu-ma la masina mai de departe mi s-a parut ca este prea lasata si am zis sa o mai ridic un pic si dupa ce am ridicat-o am realizat ca am scapat de acel zdranganit,cand am cumparat masina nici nu se vedea toba chiar am dat o roarta masinii si nu o gaseam
asa era pitita perfect sub bara spate.
cred ca merge si varianta ta ... dar acum nu stiu ce sa zic merge incercat bine ca una este sa intaresti jumatatea traseului creeand alt unghi acolo la imbinare si alta sa intaresti la capat .... zic si eu...
piese bune colierul este pus de un an si ati vazut cum arata , este de solenta, pret 7 lei
piticul&laguna
19 Jul 2011, 08:22
buna ziua,am si eu o problema care nici macar "mecanicii" de la renault nu i-au dat de cap.poate cineva poate a mai intalnit aceasta pb.instantaneu a aparut o vibratie la motor(laguna 1.6 16V,2003).cateodata pana si in scaun simt aceea vibratie,nu mai zic ca schimbatorul de viteze e mai ceva decat un vibrator si se misca singur.am schimbat:kit distributie,trotlle,demarorul,bujii,fise bujii(am pus VALEO),ulei,filtre,tampoane motor si cutie viteza.m-am saturat de schimbat piese si masina tot vibreaza,la 120km/h face de parca as avea 500 de cai sub capota.am pus-o de 20 de ori pe tester si nimic e perfecta dar tot vibreaza ca dracii.daca cineva a avut sau stie problema,va multumesc mult pt orice raspuns.
sergiu23
20 Jul 2011, 12:49
Uita-te sa nu fie distributia pusa gresit sau volanta dezechilibrata
bogdanbby
21 Jul 2011, 20:24
verifica evacuarea sa vezi poate iti atinge undeva caroseria
super98
28 Jul 2011, 11:06
QUOTE(VF1BG0 @ 19 Apr 2010, 19:45)
Eu am schimbat racordul flexibil de cateva ori ..
Beleaua mare e ca nu exista niciun suport de la racord pana la toba finala si vibreaza prea rau. Asta e motivul pt care se duce mereu racordul flexibil. Eu de cativa ani buni deja am inca un suport pus cam la 70 de cm de la racord si nici ca s-a mai stricat.
Poti sa faci o poza sau sa-mi detaliezi cum ai prins acel suport?
Pe mine ma enerveaza acele tampoane de toba de foarte proasta calitate si nu stiu ce sa pun in locul lor ca sa tina mai mult timp. In wekend o sa incerc si varianta cu bucata din curea de distibutie. Momentan am pus un cauciuc panzat dar este prea dur si a aparut sunet de clopotei.
daniLaguna2
6 Aug 2011, 09:48
daniLaguna2
8 Aug 2011, 11:00
Salut! Baga-te sub ea cum poti si loveste cu podul palmei toba, de jos in sus, simuland socul denivelarii. Vezi daca zdrangane la fel cum ai auzit in rulare. Loveste si tablele de aluminiu de protectie de la toba. Vezi cum se aude....
MatzuJr
24 Aug 2011, 22:29
Salut,am observat ca si la mine face un huruit cand i-au piciorul de pe acceleratie,m-am bagat pe sub ea partial si am miscat de toba de la mijlocul masini si parca se aude o pietricica in ea,mai mult aceea toba are pe un un fier de zici ca e maner sa prinzi de ea in forma de L care sta in jos.Este normal sau este rotita cumva toba?Are cineva o poza cu masina de sub sa imi dau si eu seama ce este cu acel maner.
MatzuJr
26 Aug 2011, 12:15
Nu stie nimeni ce este acel maner?
MatzuJr
31 Aug 2011, 20:37
Salut,la voi este acel maner pe toba de la mijloc si va rog sa va dati cu parerea daca toata galeria este cumva mai jos decat ar trebui.
31 Aug 2011, 20:39:
Salut,la voi este acel maner pe toba de la mijloc si va rog sa va dati cu parerea daca toata galeria este cumva mai jos decat ar trebui.
daniLaguna2
12 Sep 2011, 21:06
salut la toba mea se aude un fel de marait la turati scazute si un fel de zdranganit... la turati de peste 1500 nu se mai aude .... si se aude zdranganitul pe spate .la toba finala .. si maritul de toba cred ca de acolo de la motor de unde iese toba pe sub masina .. nush sigur ..... ce sfaturi imi da
ti
daniLaguna2
13 Sep 2011, 22:36
up pls
maruk84
14 Sep 2011, 20:31
QUOTE(daniLaguna2 @ 6 Aug 2011, 09:48)
eu zic sa verfici bucsele de la basculele spate
daniLaguna2
15 Sep 2011, 02:34
iuryigor
29 Sep 2011, 06:30
Salut..ceva asemanator am avut si eu..insa cand am fost la nea mecanicul...tampoanele de la toba rupte,se tinea biata toba in legaturile acelea de siguranta ce seamana cu niste funiute..am cumparat acele pise la 70roni bucata...si acum totul este perfect..
George184
10 Oct 2011, 21:31
Am si eu o problema ( imi zdrangane tobele cand plec cu ia dupe loc mai subturata ) mi-am schimbat intercoolerul si parca acum am motorul in masina e foarte galagioasa . E de la tobe sau are cv legatura cu schimbatul intercoolerul ? Aveti idee ( nu pot trimite PM ). Mersi
audiofilu'
20 Nov 2011, 18:10
Pina acum am avut anvelope 205/60/16 de iarna si anul asta am luat 205/55/16 deoarece de vara am echivalentul pe 17".
Prima data am bagat masina in garaj si am auzit un zgomot, ceva a agatat si cind m-am uitat am gasit o brida care pleaca de la toba intermediara si care are un tampon in capat indoita. Am incercat sa o indrept indiferent cum insa cred ca o tai. E vreo problema? Am tras de toba pe acolo si nu pare sa se miste...
daniLaguna2
23 Mar 2012, 23:17
Liviu_pl
24 Mar 2012, 19:22
la mine la 1000rpm (dar numai atunci) are un zumzait teava de esapament undeva dupa acel racord flexibil. m-am bagat sub ea si cand pun mana pe teava inceteaza...e ciudat rau. este posibil sa intre intr-o anumita rezonanta...?? ca eu nu mai inteleg la cate variante am citit
daniLaguna2
25 Mar 2012, 20:08
up
Dj_captainu
26 Mar 2012, 10:32
Verifica aparatoarea din tabla de sub rezervor. Eu am gasit-o desprinsa dintr-un surub....se slabise si de la trepidatii s-a ros pana a iesit din surub si atingea de esapament.
Sortan
26 Mar 2012, 13:56
Chiar ma gandeam sa caut si eu ceva aseara despre chestia asta dar am fost prea obosit cand am ajuns acasa....
Am fost prin Apuseni duminica si bineinteles ca acolo mai era inca zapada topita si gheata si mama naibii si am prins un sloiet care mi-a adunat toata protectia de deasupra tobei undeva pe la mijlocul masinii si acuma ce s-a adunat loveste toba..oare ce ma sfatuiti sa ii fac?
Multumesc frumos!
Dj_captainu
26 Mar 2012, 16:39
incearca sa refaci protectia aia...e facuta dintr-un material foarte subtire ce se modeleaza usor.
Sortan
26 Mar 2012, 19:40
Am fost azi si am incercat sa o indrept si am reusit in proportie de 80% adica am indreptato si am prinso bine acolo doar ca a ramas si o zona care nu mai este acoperita ...undeva pe sub schimbatorul de viteze cred ca este timoneria acolo...cert e ca acum nu mai face urat deloc si totul e ok mai ramane problema cu geamul stanga care nu am reusit sa o rezolv nici macar cu kit de reparatie nou...
Liviu_pl
28 Mar 2012, 00:28
off topic(scuze): Sortan spune-mi ce iti trebuie mai exact de la acea macara poate te ajut eu. mai am ceva piese de la o macara pe care eu a schimbat-o
Sortan
28 Mar 2012, 16:52
pt Liviu.... nu pot sa dau pm asa ca da-mi te rog un add pe sortanandrei sau un mail pe aceeasi adresa si povestim mai multe sa nu imbacsim acest topic cu problema mea cu geamul oky? Merci mult!
ady.sandu
28 Mar 2012, 19:33
buna. stie cineva daca se slabesc in timp cauciucurile sau tampoanele de sustinere a esapamentului k la mine pe la denivelari sau pe piatra cubica se aude cum bate.am miscat de toba finala si doar cand dau stanga/dreapta se aude cum lobeste o aparatoare ceva de metal.dak schimb cauciucurile alea se revolva dau e alta solutie?
cosmin_69
31 Mar 2012, 20:59
Am depistat cauza uruitului sub masina.
Simplu...tamponul de la toba cel dinspre spate.
Cauciucul este imbatranit si am miscat de teava in locul acela ...numai cu un deget.
Asa ca trebuie sa inlocui tamponul eventual amandoua.
31 Mar 2012, 22:01:Cum se schimba ?
Cum arata colierul sau tamponul acela din spate de la toba finala ?
L-am vazut pe(sub) masina dar scos nu.
super98
1 Apr 2012, 19:26
Cred ca
ASTA cauti ( la Mesaj #44 ) si-ti mai atasez niste poze.
Daca te mai pot ajuta cu ceva...intreaba.
Eu acum am vazut ca tu ai renault megane si acolo nu stiu daca este la fel ca la Laguna...
cosmin_69
2 Apr 2012, 16:39
Multumesc frumos !
Este putin diferit .
Din fericire la mine este doar cauciucul de prindere dinspre toba finala imbatranit crapat si de aceea face zgomot.
Ce ma ingrijoreaza daca am sa-l pot inlocui eu sa nu mai platesc manopera.
Scuze ca nu-i la topicul masinii mele dar nu am gasit nimic acolo.
ryder2005
5 Apr 2012, 22:58
Intrebare catre cei care au schimbat racordul flexibil de la esapament, cel vizibil in compartimentul motor: ce diametru are? Pentru ca vreau sa imi cumpar unul "universal" si mi-l sudeaza cineva priceput la loc. E mai ieftin decat cel "de fabrica", insa trebuie sa stiu ce diametru sa comand. Am cautat putin prin forum dar ori sunt obosit ori nu gasesc raspunsul.
Primul raspuns primeste un suc de hamei!
mai exact e vorba despre asta
[attachmentid=1627800698]
pai bagate sub masina si masoara diametrul tevii principale, normal ca e universal pe original vine cu tot cu teava pana in spate la toba.
o zi cat mai frumoasa
ryder2005
6 Apr 2012, 18:48
) si daca tot ma bag sub masina, eventual o si schimb, ca doar ce mare lucru. La modul serios, intre a ma baga in parcare in fata blocului sub masina pe mizeria de afara (nicu nu stiu daca incap sub ea) si a pune o intrebare pe forum, am preferat sa pun intrebarea, iertata-mi fie comoditatea
Si nici macar subler nu am
alte raspunsuri? am sa caut si pe forumul din uk ca era destul de stufos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.