Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Toba esapament Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Lampard
da
ardelut
Revenind la vibratie , la mine are un caracter ciclic ,adica la pornire , pana se incalzeste motorul vibreaza cca o secunda , nu vibreaza cca doua secunde , din nou vibreaza si tot asa . Intervalele nu se modifica , doar intensitatea care scade pana la disparitie odata cu incalzirea motorului . E asa de ani de zile , nu-i deranjant insa as fi curios ce poate fi . Cineva , o idee ?
iglu
Salutare!
Am și eu tamponul rupt la toba finală, stă agățat de siguranță. Am găsit să comand, preț 60-70 de lei. Eu nu am văzut decât un tampon la mine. Poate cineva să mă lămurească totuși câte sunt? Unul sau două, să știu câte să comand. Și dacă sunt două, unde este pozițional al doilea?
MariusRZR
La mine ambele stateau agatate de siguranta. Am luat 2, a fost in jur de 60 de lei bucata.

Cum adica ai doar unul? E unul in dreapta si unul in stanga.
iglu
Ai dreptate. Am studiat documentația și sunt 2, stânga / dreapta. Când am fost sub mașină nu am căscat bine ochii, așa că am căutat în PDF.
BannedHost
Daca luati tampoane sa nu faceti prostia sa luati altceva inafara de cele originale ...

Am luat eu crezand ca fac economie, ca deh e un tampon .. si dupa 6 luni, toba atarna ..... tamponul era rupt ...
MatzuJr
Va salut.Am si eu o intrebare...Stie cineva daca exista de fabrica toba cu evacuare dubla adik stanga si dreapta de laguna 2
Am vazut la unu cu un break si arata mortal

Ps alea de la elia le am vazut dar 2800 lei nu dau pe una
argon
La laguna 2 tobele nu sunt la vedere, deci nu conteaza cate sunt.
MatzuJr
Stiu ca nu sunt la vedere ca am laguna 2.intrebarea era daca s a pus pe vreun model esapament cu evacuare dubla si daca s a schimbat sunetul vreunpic cu cea dubla

Vorbesc despre benzinare
mars
Nu. Nici macar 3.0 V6 nu a avut asa ceva.
argon
N'are nici o legatura cu sunetul, ci cu aspectul..pe Laguna 3, unde s-a pus optional si pe unele 1.5 dci, sa se simta unii mai bine cu bani putini, pe principiul o duda in plus e mai ieftina ca un motor potent.
BannedHost
poti face finala din inox .. stanga dreapta sa scoata aburi la frig din amandoua parti biggrin.gif... si la benzinare suna mai sportiv, dar atentie pierzi acel "Back pressure" daca masina e stock indiferent ca e benzina sau diesel...
argon
Daca vrei sunet, ai gresit forumul, cauta pe 4tuning, gasesti asa ceva..de pica toate muierile pe strada cand treci tu.
https://anunturi-auto.4tuning.ro/sunet-turbo.htm
MatzuJr
Nu vreau nici fluerice de aia.era doar o intrebare daca s a pus pe vreun model de laguna 2.Pe laguna 3 am vazut cele duble.Doar mi se pare mai cool cu evacuare dubla pe laguna 2 break.Nici sunet nu ma interesa doar sa vad abur din 2 parti 😂😂😂
uniger2003
Salut!
Are cineva idee, daca la toba intermediara (laguna 2, facelift daca conteaza) mai este vreun suport/tampon? Pe imaginea de mai jos se vede....un maner cu un capat in aer. Ma gandeam ca la capatul lui trebuia sa fie un suport, ceva sa sustina toba?
boeru_laurentiu
Acela nu este suport pentru tampon , este un fel de opritor pentru ca toba sa nu loveasca in podul pedalier !
uniger2003
Am inteles, multumesc!
Bumbul
Ai asa pentru evacuare dubla :

Mizeria asta la 2700 lei https://www.autolux.ro/evacuare-dubla-sport...nault-laguna-2/


Și

Asta la 229 euro http://www.tuningmall.ro/evacuare/tobe-spo...ter-342035.html

Varianta a 2 a pare mai inteligenta, deși prefer sa fac altceva cu 900 Lei.


În schimb, ce părere aveți de un căpșor final, oval elegant din inox, prins prin sudura, nu cu șuruburi, cu puțin decupaj in bara?

http://www.tuningmall.ro/evacuare/decor-to...037-370254.html

http://www.autoaccesorii.eu/elemente-tunin...product_id=1543

Sau chiar trapezoidal

http://www.autoaccesorii.eu/elemente-tunin...product_id=1565
dave06ZED
Si eu am vrut sa schimb finala , sa decupez bara etc etc...dar avand in vedere ca e diesel si nu am filtru de particule cred ca ar innegri fundu masinii smile.gif)
Bumbul
Și una de manual.

Și a mea este E3 și înnegrește oricum bara un pic pe unde sufla ea, chiar dacă sufla în jos.. Nu este nenorocire, dar dacă te uiți atent și dai cu mana, vezi oleacă de negreala.

Ar mai fi o varianta, cu mufe/capete de eșapament de haudi mancatias.
pishky
strict parerea mea pe persoana fizica - e mai elegant cu esapamentul ascuns, cu el la vedere e mai "sportiv", chestie la care laguna nu se preteaza aabsolut deloc, chiar daca are si motorizari mai "dinamice". E o masina departe de sport.
Iar toba sport pe diesel => does not compute (error 404, no keyboard but press F1).
Bumbul
Si cu aia pe original dubla ce facem nenea Pishky ?
pishky
de la v6 in sus.
E prea opulenta.


ps, sunt departe de "nea", in sinea mea inca ma simt tanar (don`t we all?)
mars
Laguna II cu tevi la vedere nu exista si nici nu i-ar sta bine. Pe Laguna III e chestie de design, arata ciudat fara. Oricum, macar sunt ambele functionale, nu cum au facut la Megane GT asta nou, unde aia din dreapta e la misto.
Smash10
Salutare. Am si eu o problema destul de serioasa. in aceasta dimineata stand la semafor mi s'a parut ca aud un sunet ciudat de pe sub masina ( laguna 2 / 1.9 dci din 2001 ) m'am dat jos si zdranganea pe sub ea foarte tare. sunetul era metalic si se auzea de sub motor/cutie pana in toba finala. problema mare e ca nici nu se mai accelereaza ca inainte la plecarea de pe loc ...nu mai are putere aproape deloc. ce s'o fi intamplat pe acolo si ce treaba are sunetul cu puterea motorului nu imi dau seama. daca stie cineva va rog sa'mi dati o idee ori ceva ce m'ar putea ajuta sa rezolv problema. va multumesc si astept pareri. o zi faina !
DApophis17
Citind postul m-am gandit la scutul termic (e o tabla subtire de aluminiu cred, care protejeaza termic masina de caldura degajata de toba), dar daca zici ca ai si pierdere de putere verifica turbina si sau catalizatorul, sa nu fie infundat. Daca e de la turbina atunci sigur loveste axul carcasa turbinei si e problema mare, incearca sa nu mai circuli cu ea pana nu elimini turbina dintre suspecti.

Sau sa fie o coincidenta, scutul termic desprins din ceva surub sau indoit si poate ai probleme cu EGR infundat, sau firele de la senzorul de presiune ... asta daca cumva e o coincidenta.
DApophis17
Smash10 ai rezolvat problema? Am o problema similara eu acum si nu prea stiu la ce sa ma uit.
Stiu doar ca am suportii rupti de la toba.
Are cineva o schema sau scheme cu detaliile de la toata evacuarea? De la turbo pana la toba finala. Nu m-am lamurit unde e fiecare suport. Eu la mine am vazut doar unul ascuns de roata stanga spate. Celalalt e pe partea dreapta? Suportii sunt la fel?
espacern
Suporti de la toba finala sunt identice....si de la fixarea in turbo pana in spate nu mai sunt altele.
DApophis17
Multumesc pentru detalii espacern.

Problema mea e de la inlocuirea turbinei (reconditionare); dupa montare vreo 5 km a mers aparent bine masina dar apoi a inceput sa nu mai traga, dar nu cu smucituri, pur si simplu nu are cuplu, sau cel putin asa imi pare mie, mai rau decat cu turbo vechi.
Observasem recent ca cel putin 1 suport e rupt la toba. Observasem ceva batai, sunete, am banuit ca e de la toba. Asta inainte sa reconditionez turbina.
Intamplarea face ca s-au suprapus probabil ceva evennimente/defecte si sunt complet debusolat. Am completat astazi aproape 1 litru de antigel (am mai completat acum vreo 1000 de km vreo 300ml cred, nu mai stiu exact) deci cred ca imi scapa pe undeva antigel (sper ca nu prin chiuloasa smile.gif ). Faza e ca nu mi s-a supraincalzit motorul, cel putin dupa martorul din bord, dar citisem la un moment dat pe forum ca nu e de incredere martorul din bord.
Acuma, de la inlocuitul turbinei banui ca s-a slabit, naiba stie, ceva la catalizator sau la racordul flexibil.
Turbina am inlocuit-o joi, iar aseara deja era foarte agravata problema cu lipsa de putere. O rampa din Cluj abia am urcat-o, fiind 4 oameni in masina, a trebuit sa o turez undeva peste 3000 de ture ca sa porneasca de pe loc .. evident mi-a iesit un miros de ambreiaj ingrozitor, dar macar am plecat. Din momentul ala, de la pornirea din rampa, am auzit o bataie de la motor de undeva sau asa parea din habitaclu; am investigat si parea sa fie ca un sunet de curea sau rola dar pareau toate in regula, apoi am mai investigat si parea ca un suflu de gaze. Se auzea daca turam in gol pe la 2000-2500 de ture si lasam acceleratia ... la un moment dat se aude ca o bataie/suflu... in fine, astazi am mai verificat putin si accelerand in gol, dar fara sa stau in masina parea ca e posibil sa fie defapt o vibratie de la toba/racord flexibil ... nu imi dau seama exact; dar cel mai probabil din cauza acelor 2 suporti din spate.

Oricum, vorba lunga saracia omului... intrebarea mea e daca a patit cineva sa aiba pierderi de putere in ce stiu eu ce conjunctura rara, de la ceva element de pe traseul de evacuare al gazelor arse sau oare e posibil sa intre in ceva protectie din cauza temparaturii motorului (pentru ca lipsea antigel) fara sa imi fie semnalizat in vreun fel in bord?
Nu am plecat azi cu masina dupa ce am completat antigel pentru ca am vrut sa ma documentez inainte, dar probabil ca ar trebui sa o scot la o tura sa vad daca cu antigel suficient mai am pierderi de putere. Dar nu as vrea sa o fortez, ca poate e infundat catalizatorul, sau ceva dubiosenie, nu stiu ce sa zic. Prefer sa ma gandesc de 10 ori inainte sa o mai scot la drum.
xmisterx
Daca ai avut probleme la turbina ar trebui verificat bine de tot si intercoolerul sa nu fie infundat sau sa aiba pierderi de presiune.
DApophis17
Sint verificate toate tubulaturile din vara, inclusiv spalat intercoolerul. Atunci erau toate in ordine. De data asta nu am mai verificat amanuntit, urmeaza sa dau jos intercolerul iar cand va fi putin mai cald afara dar intentionez sa il inlocuiesc. Planul era bun, dar s-a stricat pe parcurs smile.gif... intercoolerul l-am inspectat superficial si pare in regula, nu am nici o pata de ulei, vizibila, fara a-l demonta. Stiu ca e putin la risc ce am facut, dar nu am avut posibilitatea sa fac chiar ca la carte. Intentionez sa il inlocuiesc indiferent de starea lui, pentru ca in vara era plin de mizerie pe lamele si nu am reusit sa il spal (pe exterior). E ceva ulei cu praf adunat in multi ani si nu cred ca merita sa incerc sa il reconditionez. Gasisem in vara pe la 500 de lei nou si am zis ca pana nu se sparge sau schimb turbina il mai las... ei, am schimbat turbina dar nu mai am bani si de intercooler. Probabil ca o sa las masina pe tusa pana voi putea financiar sa o fac ca la carte. Turbina avea joc in ax si din ce am urmarit mi-a parut ca a inceput sa pape ceva ulei asa ca m-am miscat in avans.

LE: practic, daca toba e prinsa doar in spate, in fata sta fixata prin intermediul racordului flexibil direct de catalizator; deci daca suportii mei din spate au cedat de tot ar explica zgomotele si vibratiile; dar probabil ca nu functionarea proasta, chiar daca ar fi cedat si racordul flexibil de la tensiune si vibratii. Daca a fost afectat cumva si racordul flexibil ar explica suflul pe care il aud (desi dupa ce am ascultat mai atent azi e posibil sa nu fie suflu, poate e doar o vibratie care seamana cu un suflu daca o ascult din habitaclu; azi am ascultat de afara, doar cu piciorul bagat in masina pe pedala de acceleratie; parea ca se aude undeva de sub masina sub zona bordului).
DApophis17
Pare ca si-a revenit masina, odata cu antigelul, cred ca pierde usor pe la carcasa termostatului.
Tot nu trage cum trebuie, dar macar merge rezonabil.
audiofilu'
De cand am avut incidentul cu tamponarea din spate, cele doua tevi ale evacuarii finale au ramas impinse spre punte si sunt coborate vreo 2cm.
Am tot cautat serviceuri cu sudura autogena dar fie ca nu au fie ca nu vor sa se complice doar pentru atat.

Aparate de genul lamipor cu gaz https://www.emag.ro/lampa-gaz-lichefiat-pen...awaAtHIEALw_wcB sunt suficient de puternice pentru a incalzi tevile finale sa le pot trage pe pozitia initiala?
Daca nu, ce altceva recomandati? Evident, mai incerc azi la un service-doua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.