Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
laurentiu
Am un Megane Sedan 1.5dCi. Cam de vreo o saptamana (de cand e mai ger) am in fiecare dimineata mesajul asta pe display" injection failure" doar la "prima cheie". Scod cardul, ma rog, reiau tot ciclul de pornire si la a doua incercare o ia fara nici o ezitare.

Daca aveti idee care ar fi motivul.. Este normal? Am bagat motorina numai de la OMV si MOL si in ultimul timp doar cel aditivat pentru temperaturi foarte joase...

Este in garantie dar stiti si voi cum este cand "jucaria" face fitze...



Multumesc foarte mult
strumfuadi
frate, io nu am nici un display, shi a pornit brici dupa 1 saptamana in care a stat acoperita de zapada..

lasand gluma la o parte, e evident ca "nu e normal" ce s'a intamplat la tine. deci ar trebui sa ai nishte cod de eroare stocat, ceva. deci service.. :?
cornel_t
Cat timp esti in garantie nu ezita sa-i "bazai" la cap, e problema lor si sa o rezolve.
laurentiu
@strumfuadi

Eeee asa e si cand aveam Dacia ii dadeam talpi pana ii burduseam carburatorul cu benzina si ii aratam doar cheia si o lua si la 0 absolut.

La asta, cu calculatorul, te tine in bezna si nu prea ai ce sa-i faci ...
laurentiu
Am stat vreo 2 ore alaltaieri la Serus pana a vanit unul care mi-a spus ca e de la motorina nene si nu are ce sa-i faca?!?!...Dar nu ma las. A costat o palarie de bani..
strumfuadi
@laurentiu

ntz, are injectzie, ecu.. :wink:
Canadianu
QUOTE


La asta, cu calculatorul, te tine in bezna si nu prea ai ce sa-i faci ...


tocmai ca la astea stii exact ce sa faci, numai ca varza de la service care a pus testerul pe masina nu stie exact nici cate degete are la mana.



S-ar putea sa fie de la motorina, dar asta este un diagnostic lar pe injectie si nu un "s-ar putea ". Bagand doar de la MOL si OMV nu cred ca-i cazul.

Bate-i la cap pana rezolva problema! :evil:
laurentiu
Am ajuns cu ei la o intelegere: O las o noapte la service sa vada care e buba dimineata. Pana una alta multumesc celui care a postat aici link-ul cu manualul service de unde am putut citi o gramada de lucruri. Va dau de stire... poate mai e fr'unu' interesat...
...Roadrunner...
Auzi ala de la Serus care a venit cu ineptia nu era cumva unu' slab, fata si freza de tractorist, la vreo 45 de ani, strigat de celelalte maimute "Nea' Mihai" ? ... Nu ca altii ar fi mai destepti, sau ma rog, s-ar pricepe la ceva ... da' ala tot timpu' face pe desteptu' !
laurentiu

Ala e!!1 Tipu' e la vanzari mi l-a recomandat ca fiind guru in materie...Am o vaga senzatie ca nici nu a diagnosticat ceva la masina. Stii ceva rau despre asta?
...Roadrunner...
mdea ... exact cum mi-am imaginat.

Deci, ala e guru in necunoastere frate .... crede-ma !!

Mie incerca sa-mi explice cum mi s-au stricat mie flansele amortizor (care in conceptia lui sunt "elemente filtrante" biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif), de la jantele pe 17", care nu exista pe Megane...

Ma rog ... a fost inutil sa incerc sa-i explic ca flansele s-au stricat si cu jantele originale, ca poti sa-ti iei optional si jante pe 17" din fabrica... etc.



Una peste alta ... fugi de Serus ... sunt niste incompetenti, care pe linga asta dau cele mai imbecile scuze posibile ...
laurentiu
In Ro sunt Serus, IPSO si Mach1 ca disrtibuitor Renault. Crede-ma am auzit absoulut de toti doar lucruri nasoale. Poate este asa, nu contest parerea nimanui. Problema este ca din punctul asta de vedere am o frica mai mare decat cea de avion ca vine un Mea Caisa sa faca varza masina...
Mecanicii auto sunt o clasa de oameni speciala trebuie sa recunosc.
SorinV
paradoxal dorule flansele sunt chiar elemente filtrante numa ca nu filtreaza aer ci vibratii !
acu ce sa zic de nea mihai impartasesc parerea ta !
...Roadrunner...
Ce vibratii filtreaza ma alea ?... ca nu pricep... sunt doua capcae cu un set de bile la mijloc (rulment biggrin.gif) ...Ia explica-mi si mie ce si cum filtreaza rulmentul...
MBZ
Sorin are flanse Charcoal bei Dorule! ce stii tu?! Filtreaza flansele d`n greu la vibratii ca altfel s-ar deforma tija lu`McPerson...

Sorineee, pe mine m`ai omorat dar cu calu` ce`ai avut? Rulment de filtrare ? bre vrei sa ne ucizi cu mijtou`? Ala are rol de a prelua rotatia amortizorului intr`un ansamblu MCPerson, sau tu poate te referi la flansele de la cafetiera biggrin.gif:D:D:P
AlexV
ma a gresit un pic ca a zis toata flansa cum ar veni, da in principiu are dreptate. acolo se afla si elementele filtrante, exact cele care de fapt se strica.
...Roadrunner...
Ia ca incepe alex ... ce "element filtrant" se strica la flanse bre' ?
laurentiu
Serus Oddisey. Dupa ce m-au chestionat ca de ce nu porneste masina, ca "poate este de la apa din motorina" si alte d-astea in sfarsit au venit, ce-i drept cu mici interventii "pe sus", ca deh oamenii nu se misca daca shefu' nu spune, sa imi tracteze masina caci astazi (-17C) nu s-a clintit nici demarorul!!!

Colac peste pupaza niste infectzii de oameni au crezut ca fac averea lui peshte de mi-au usurat si capacele de la roti (prinse cu bride de plastic). Daca imi cereau ceva de mancare ii puneam la masa, ca inteleg ca poate o duc rau. Nu acelasi lucru l-as fi facut daca se drogau!

Sa le fie de cap la tot neamul lor!
oache81
Din observatiile mele iarna asta a fost prapad pentru masinile pe motorina,si mai noi si mai vechi.Mai repede pleaca dacia din 80 decat o masina pe motorina pe frigul asta,si inclin sa cred ca este de la motorina.Atata timp cat imi gasesc sticla de pepsi inghetata complet in masina la ce sa te astepti.Oricum avand in vedere ca Renault se vinde si prin tari cum ar fi norvegia,etc. si acolo pornesc inseamna ca nu are nimic saraca masina de la frig,tot motorina ramane principalul suspect.
oache81
Si apropo de Serus,am comandat niste capace de boxe si mi-au adus alt model desi i-am aratat lu ala tot ce a vrut inclusiv placa ovala a masini.Asa ca am cerut banii inapoi si mi i-au dat laugh.gif
rombu
certific si eu problema dieselurilor... nissanul x trail a lu taikmiu porneste f greu dimineatza si in timpul zilei merge innecat sau nush ce are ca nu trege de loc..se pare ca solutzia a fost un aditiv de la luk-oil!



am zis de nissan intrucat din cate stiu motoarele sunt aceleasi si la renault...mai ales 2.2 dci! (laguna ?!?)(
R19/16v
S-o zic si io p`a mea... taikmiu` are un scenic din 2k2 cu 1.9 dci si nu se poate face diferenta in cum porneste la -20 de grade sau la +20 de grade. Si la mers, idem...motorina tot de la Mol & OMV... go figure...

poate a nimerit el una mai buna ? oare...?



(in schimb 19le meu pe benzina porneste desult de greu smile.gif )
laurentiu
Cred totusi ca problema motorinei este una falsa. Ea este oarecum amplificata de toti service-istii din Ro. Cu asta pot scapa de multe incompeente si de ce sa nu o spune pe shleau NEPRICEPERE. Toti provin din marea masa de depanatori de Dacii, in ciuda scolarizarii lor pe nu's unde.

Credeti-ma ca serviciile din Ro. indiferent in ce ramura se fac de o gloata de nepriceputi si condusi de manageri de tot kkt-ul care au vazut ca profitul mare se poate face din asa ceva. Greu dai de o companie care este fair cu clientii. De ce service auto ar fi pe dinafara? Cu astfel de scuze ca motorina are apa ei isi ascund de fapt multe alte costuri regii si materiale.

De pilda in cazul meu au declarat ca filtrul de motorina este cu ace de gheata?!? au inlocuit motorina (OMV ) si toata distractia a fost cam 4 mil ROL. De ce nu stiu? In schimb am cerut o hartie semnata si stampilata in care sa se mentioneze ca motorina este de rahat si plina apa!!!

De naiba sa mai zic? E de tot kkt-ul!!
claudiu_wze
salut,



dupa prima luna si primii 3k km a aparut prima problema serioasa. Dimineata am pornit masina (erau -18 *C) fara nici o problema . Dupa vre-o 30 km la 80 km/h apare surpriza INJECTION FAULT. Trag pe dreapta "dau la cheie" si porneste, mai merg cateva sute de m si aceasi surpriza, din nou acelasi procedeu si o ia , dupa care am mers pana la bucuresti 140 km fara nici o problema (dar speriat sa nu se opreasca in camp). Cand am ajuns, primul lucru am trecut pe la Serus unde m-a intampinat nea Caisa "cu freza de tractorist" care a inceput sa-mi explice de cele 2 pompe de joasa si de inalta presiune(a tot aberat ) dupa care mi-a zis ca de la frig motorina a devenit vascoasa si sa nu am nici o grija ca masina nu are nimik ( eu tot nu inteleg cum drek a mers 30 km cu motorina aia vascoasa ... tui basca masi... dc mai face in brate io pun). Motorina am bagat numai euro 4 de la OMV. La intrebarea si eu ce fac ? mi-a raspuns zambind " Puteti sa o tineti in sufragerie sa nu mai inghete!" . M-am facut ca am gustat gluma si am plecat cum am venit !!! Acum mi-e cam frica sa nu ma lase in drum sad.gif
strumfuadi
ce sa mai zic... consumul mic are pretzul lui.. :?
claus
mai, strumfu.. injection fault mai apare si la motoarele pe benzina (vorbim tot despre megane II )..

claudiu.. nu trebuie sa te ingrijorezi, e o problema din ciclul "asa face toate" .. si se rezolva schimband sursa de combustibil (din cate tin eu minte)

oricum, vezi ca s-a mai discutat parca despre asta.. sigur te-ar ajuta functia de cautare a forumului ..

a, si din ce-mi mai amintesc.. nu e obligatoriu sa fie frig afara ca sa iti dea injection fault..

numai bine
MBZ
Mai oameni buni, la mine porneste taraba instant, n`am vazut in veatza mea mesaj legat de fault sau offside la injectie, dar p timp de iarna este regula.... ROMPETROL Euro3 si de la aceasi statie de pe Mihai Bravu aia de langa Shell
laurentiu
Lucrezi la ei? laugh.gif
...Roadrunner...
Nu ... e amanti...

biggrin.gif
MBZ
@nu, nu lucrez la aia, lucrez la astia.., n`am manevre cu patriciu desi ma cunosc personal cu el ca ie amic cu mama, dar la calu` mieu ii place jaragaiul da la penzinaria aia... ce sa`i fac sa`l dau pa izlaz la OMV sa`l ia lesinu sa se unlen burta cu d`alde " injection failure" ca altz` caii breji de pe`aciea?
laurentiu
Ma rog.. transmite-i lu Dom' Patriciu salutari...poate are el fro idee legata de ce discutam noi pe acilea..
strumfuadi
:shock: ziceai ca te lashi de dialecte.. :roll:
MBZ
LOL! ZICEAM? Pai atunci asa am sa fac
laurentiu
Am fost pana acum de doo ori la Serus!!!!!!! Acelasi si invariabil raspuns problema este de la motorina. Nu mai stiu ce sa spun....
oache81
S-ar putea sa aiba dreptate cu motorina,stiu cativa vecini cu masini pe motorina care au mers cu ratb-ul cand a fost frig,nu e de la nici o pompa pur si simplu e motorina mai proasta pe la noi.Incearca sa bagi niste aditivi sa iti curete pompa si injectoarele,schimba filtrul poate asa merge.Vascoasa nu prea are cum sa devina,din cate stiu eu ca sa scoata petrolul cand nu mai ajung cu teava de foraj oamenii baga apa si petrolul se ridica la suprafata,asa ca nu prea vad cum se poate combina motorina cu apa,doar sa iti ramana apa pe fundul rezervorului si cand mergi pe rezerva sa mergi de fapt pe apa si atunci cred si eu ca nu merge si ingheata toate alea.Ce e cel mai simplu de facut,poti scoate injectoarele afara (sunt doar 3 suruburi care prind o bara pe care sunt montate injectoarele) si sa le dai cu acetona,nu trebuie sa le duci la curatat profesionist neaparat,sau ia un aditiv.De obicei apa ramane in filtru si o solutie buna ar fi sa schimbi filtrul costa doar 3-400 de mii.
laurentiu
si o solutie buna ar fi sa schimbi filtrul costa doar 3-400 de mii.[/quote]
Draga prietene, Spune-mi de unde sa-l achizitionez asa ieftin ca am aflat cum se monteaza!!!

Multumesc inca o data.
Zoot
mie mi-a aparut chestia aia cand am bagat un flacon intreg de solutie de curatat injectoarele peste 10 litrii de motorina parca. m-am gandit eu sa-i dau doza de soc ca la doctor biggrin.gif si cred ca nu a fost prea bine ceea ce am facut.
laurentiu
Si cum ai remediat treaba?
Zoot
nici cum smile.gif Am oprit motoru am pornit motoru si a disparut.
VladSoare
Metoda Windows, adica. biggrin.gif

Windows, stiti voi, ala care se opreste apasind pe Start. Suna cunoscut? wink.gif
cornel_t
cine are navigatie pe masina poate chiar si la blue-screen sa dea re-start biggrin.gif
cipman
Daca aveti prbleme cu aparatia mesajului "injection failure" la pornirea la rece (sau dupa o stationare mai indelungata) sunt 90% sanse sa provina de la acumularea apei in filtrul de motorina.

Cum se verifica? Scoateti papucii de la sonda de detectie de la baza filtrului si vedeti daca mai zice ceva. Uneori e suficient sa "clatinati" putin ansamblul filtrului, lucru care nu e totdeauna la indemana. Daca nu mai zice nimic de acolo e. Ca sa scoateti apa se desface un buson mititel tot de la baza filtrului.

Nu uitati sa montati papucii sondei la loc!!!



Fenomenul apare dupa stationari de o durata de cateva ore sau dimineata pt. ca are timp apa sa se decanteze. La inceput, mesajul apare cand apa e la limita. Daca se incearca pornirea incepe motorina sa circule prin filtru, se mai amesteca cu apa, in fine, scade nivelul apei sub sonda si la a doua incercare nu-s probleme. Daca se insista in a nu remedia problema, intr-o zi fie o sa inghete lemn fie nivelul apei va fi prea mare. Inghetul se poate produce si in timpul functionarii, la temperaturi f. scazute, in special la viteze mari (in afara localitatilor) adica fix in mijlocul campului. Atentie deci!



Nu are sens sa schimbati filtrul inainte de a epuiza "lotul" de motorina din rezervor. Asta, bineinteles, daca nu a inghetat deja. Daca a apucat sa faca "ace" nu-i o veste prea buna. Trebuie schimbat. Dar e posibil sa nu stim niciodata daca a facut ace sau nu. Ideal ar fi sa schimbam filtrul toamna tarziu si primavara. Dar costa fir-ar sa fie...
laurentiu
da cam costa si e "consumabil". Cei de la Serus unde am chiar si acum masina la depanat, nu au gasit "buba".!!! Maine dimineata am sa le spun ce mi-ai trimis tu acum.
cipman
Stai. Lasa-i sa-si faca meseria. Probabil ca au verificat deja asta. Sansele de 90% pe care le-am estimat eu se refera un pic la altceva. Acesta e doar una din cauze pt. care apare mesajul. Frecventa acestei cauze o apreciez la 90%. Daca imi aduc bine aminte motivele pot fi 8 (sau 10?) la numar.
Nu am deloc pretentia de specialist si nici nu am de gand sa devin. Ce am precizat eu mai sus e doar o idee. In plus, unul din principiile mele spune: copiii si depanarile se fac la fata locului!
laurentiu
QUOTE
QUOTE
Maine dimineata am sa le spun ce mi-ai trimis tu acum.


copiii si depanarile se fac la fata locului!


e buna asta cu copiii...am discutat cu ei azi si am ajuns in sfarsit la o concluzie comuna. NU E DE LA MOTORINA. poate , poate...
cipman
De curiozitate: dupa ce zice "injection failure" te trece pe STOP sau doar iti zice sa mergi la SERVICE?
laurentiu
Ma trece pe STOP.
Dar by the way: dupa aproape o luna de "dute vino" cu Serus referitor la acest defect, s-a ajuns la concluzia ca nu motorina este buba problemei ci COMPUTERUL!!!!!!! Asadar problemele legate de pornirea defectuasa a masinii si cu mesajul "injection failure", nu sunt intodeauna legate de calitatea combustibilului. Este un motiv pe care il baga "la inaintare" pentru, cum am mai spus-o, a acoperi lipsa de pricepere a mecanicilor. Atentie mare si la conditiile de service si garantie a masinii caci atat acestia cat si ceilalti concesionari sunt foarte abili in a scapa de responsabilitati. Un efect incredibil a avut si faptul ca am reclamat acest lucru chiar la Renault Romania! Au si pe site un link unde iti spui oful!!!
Ca doar OMV si MOL au cel mai bun combustibil cred ca este si asta un basm. Cunosc cativa care isi pun de la Rompetrol si nu au greturi. Cred ca unul din participanti la forum a spus acest lucru!! Majoritatea lanturilor mari de distrib a combustibililor sunt modernizate (au tancurile noi ori reparate).
Va multumesc pentru ideile postate aici si va doresc succes. Laurentiu
strumfuadi
QUOTE
Ca doar OMV si MOL au cel mai bun combustibil cred ca este si asta un basm. Cunosc cativa care isi pun de la Rompetrol si nu au greturi.


pai nu e corect? smile.gif

ca doar OMV ia combustibil de la petromidia (rompetrol) shi mai baga ei nishte aditivi.. (nu ma refer la omv100 care cica e adusa de afara.. :roll: )
cipman
QUOTE


Ma trece pe STOP. 


Nu siu de ce ramasesem cu senzatia ca doar te trimite la SERVICE. Daca te trece pe STOP (ar trebui sa se auda si un semnal sonor) senzorii care determina aparitia mesajului sunt:

1. captatorul regimului motorului

2. actuatorului debitului de motorina

3. sonda de presiune a motorinei in rampa (de combustibil, nu la deal)

4. alimentarea TUTUROR injectoarelor

5. tensiunea de alimentare a sondelor de mai sus (adica lipsa ei sau neincadrarea in parametrii de min-max)

6. defect intern al calculatorului.

Asa zice musiu renault prin bibliile lui. Bineinteles ca mai trebuie suspectate si firele, conectorii, etc.



Cele 8 motive de care spuneam anterior si pe care le banuiam c-ar fi 10 sunt, de fapt, 12 si apar in cazul in care te trimite la SERVICE. Si in cazul acela unul dintre motive, trecut tot pe ultima pozitie, e defectarea calculatorului.

Asa ca si calculatorul trebuie sa intre pe lista de suspecti, fara indoiala. Nu trebuie exclus mai cu seama daca defectul a aparut pe timp rece cu temp f. scazute. Electronica nu se-mpaca prea bine cu frigul.

Ma bucur ca s-a rezolvat pana la urma si bafta sa nu mai ai treaba cu service-ul in afara reviziilor. Imi pare ca ti-ai facut "norma" deja...
laurentiu
@strumfuadi
Posibil nu cunosc detaliile astea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.