Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
M i h a i
QUOTE(gotty @ 10 Jan 2011, 17:25)
Ai grija ca un cauciuc cu o varsta mare nu are aceleasi proprietati ca unul nou si s ar putea sa dai banii degeaba la dezmembrari....
*


100 % corect,,,nu ai pic de baza intr o piesa de cauciuc cumparata sh...gen furtun..tampon..etc...
mihaicip03
Am si eu o intrebare daca ma poate cineva lamuri..... pe vreme mai rece , nu neaparat cu grade minus, dimineata dupa ce pornesc si plec la drum se aude un zgomot ca si cand bate un tachet, asta pana se incalzeste putin motorul dupa care liniste si normalitate. Banuiesc ca este de la un injector care nu lucreaza bine, pentru ca asa fac cand urmeaza sa te lase, insa pe retur nu scoate nici unul mai mult decat normal, asa ca nu stiu ce sa cred....Oare poate fi ceva la motor?.. precizez ca face zgomotul cand merg intins, nu in accelerari sau decelerari.... doar la turatie constanta...si doar 1-2 km..dupa ce pornesc...
solidconvert
Vezi ca si mie imi tacanea un injector mai atare asa si am fost in service si dupa toate testele posibile mi-au spus ca trebuie curat egr-ul, ca tacane supapa aia din el... blink.gif au avut dreptate pentru ca l-am curatat si a disparut subit tacanitul ala ciudat... wink.gif
nonic
Confirm cele spuse de solidconvert, in ultima saptamana dimineata la pornire se auzea un zgomot ciudat si trepida foarte rau masina cam 5 min, am curatat EGR-ul si toata tubulatura de admisie si a disparut atat zgomotul cat si trepidatile, sa nu mai vorbim cum merge acum masina
mihaicip03
Am 5000 de km de cand l-am curatat..... asa ca exclus.. si in plus la relanti nu se aude acel zgomot si nici nu tremura.... numai dupa ce am plecat de pe loc se aude tacanitul....
Marius WAS
QUOTE(motza @ 5 Jan 2011, 20:32)
treaba cu mesaju asta este cam nasoala.eu a trebuit sa reapr 2 injectoare dupa ce mi-a aparut (asta dupa ce am bagat aditiv in motorina).
*



Pun pariu ca l-ai varsat pur si simplu in rezervor,fara sa-l diluezi intr-un bidon cu niste motorina...
Eu le-am reconditionat de 2 ori din cauza aditivului folosit... prima data nu am curatat si pompa si le-am dat peste cap.....

QUOTE(Tossi @ 7 Jan 2011, 02:23)
Salut baieti,

In niste fisiere pe care le detin, despre megane, scrie ca rezistenta trebuie sa fie mai mica de 2 ohmi.
*


Nu prea se vede dar stiu ca m-am uitat in manual de reparatie si nu e specificat daca la rece sau la cald sa fie 2 ohmi,eu le-am masurat pe ale mele dupa ce in prealabil am mers cu masina si am observat ca valorile masurate erau cu mult mai mari, iar pe masura ce se racea motorul, scadeau......
Din ce imi aduc eu aminte mai trebuie sa existe si o toleranta....[-0,4 ; 0,4] parca nu sunt sigur.
19vik
Acolo unde e cazul, de ex la sonda de temperatura antigel, sau de temperatura exterioara se specifica, la x grade trebuie sa aiba atatia ohmi, la y grade atatia ohmi samd, in rest toate valorile specificate in manual se masoara la rece (la 18-22 de grade, nu la -15 grade).
ilpdrak
valve retur 1.4 dci, 100 ron negre originale delphi
LUC1AN
N-ai suficiente posturi ilpdrak ca sa trimiti PM, poti sa lasi un nr de telefon?
Cristi A
O intrebare doar, dimineata cand o pornesc si e foarte rece (porneste bine) scoate un puf de fum. E normal?
In timpul rularii nu fumega de fel.
solidconvert
OFF: NU cred ca sunt probleme... sa nu soata mult fum in mers ca atunci este nasol... wink.gif
LUC1AN
Bun ... deci vreau sa schimb furtunele care colecteaza returul de la injectoare.
Ele sunt mufate in "T" si sunt acoperite de banda aia neagra de plastic care este decupata in dreptul injectoarelor.
La capete are 2 chestii rotunde de plastic. Cum se scot?
nonic
Banda aia neagra fixeaza rampa de retur, furtunul colector de la retur, are trei torx-uri de 3 daca nu ma insel, dupa ce le desurubezi tragi usor de ele impreuna cu camasa in care se infileteaza ( se scot impreuna).
Iti recomand sa faci operatiunea cu motorul cald pentru ca poti sa scoti mai usor furtunele si cele noi intra mai usor pe injector.

Ai cumparat rampa de retur sau doar furtun de retur injectie?
solidconvert
Corect ce spune colegu' mai sus... dar sa ai grija ca sunt de plastic si cele trei surubele si trebuiesc desfiletate pana la capat... abia dupa aceea se por extrage cu tot cu camasa...
LUC1AN
Inca n-am cumparat nimic dar o sa cumpar doar furtun de retur injectie cu exterior textil.
Oare gasesc in autovit?
Stie cineva de cat trebuie sa fie diametrul interior la furtun? 3.2 mm?
nonic
Da, diametrul interior trebuie sa fie de 3,2 mm. Eu am luat gates, furtun din cauciuc imbracat in panza, evita furtunele de plastic ca nu sunt bune de nimic!
ady24
QUOTE(LUC1AN @ 13 Jan 2011, 17:39)
Inca n-am cumparat nimic dar o sa cumpar doar furtun de retur injectie cu exterior textil.
Oare gasesc in autovit?
Stie cineva de cat trebuie sa fie diametrul interior la furtun? 3.2 mm?
*




Da se gaseste si in targ la vitan, insa daca vii in weekend ai sanse sa ii gasesti pe baietii care vin direct de la pitesti cu piese. Costa undeva in jur de 200 ron, cel putin asa mi'a spus un tovaras care si'a luat de la un magazin de piese auto.
LUC1AN
Nu stii ce vorbesti cu 200 ron aia smile.gif
Poate toata rampa de retur, dar eu cumpar doar furtun.
nonic
Furtunul gates costa aproximativ 12 lei/m, rampa de retur costa 174 lei la Renault si contine furtunul colector si cele 4 furtunase de la injectoare la furtunul colector.
ady24
QUOTE(LUC1AN @ 14 Jan 2011, 09:02)
Nu stii ce vorbesti cu 200 ron aia smile.gif
Poate toata rampa de retur, dar eu cumpar doar furtun.
*



Eu am zis pretul total la rampa plus furtunul,nu m'am exprimat corect biggrin.gif
LUC1AN
Buuuun si pentru ca am tras mai tare de un furtun mi s-a rupt capul la un teu.
Varianta sa cumpar rampa de retur noua o exclud din start, sigur exista o alta cale sa rezolv problema sa lipesc cumva capatul ala cu un adeziv mai puternic gen poxipol sau picatura ori sa topesc plastic peste.
SAU daca are cineva de vanzare un T ....
nonic
Acesta este motivul pentru care ti-am recomandat sa faci aceasta operatie cu motorul cald, poti sa incerci sa lipesti cu Bison plastic sau UHU plus schnellfest, adeziv bicomponent, cu uscare rapidă - 5 minute, cu performanțe ridicate pentru lipiri puternice și rapide (până la 1900 N/cm2). După întărire adezivul devine transparent, este rezistent la impact, îmbătrânire și este stabil la temperaturi cuprinse între -20°C și +100°C. Rezistent la umezeală, ulei, acizi diluați, soluții alcaline și mulți solvenți.
Trebuie sa cureti foarte bine cele doua parti componente pe care vrei sa le lipesti si sa le degresezi.
Oricum nu este o solutie prea ortodoxa sa lipesti acel T-eu, mai bine iti cumperi 3 T-uri metalice si le inlocuiesti pe toate.
LUC1AN
Am cumparat BiSOn pentru blastic, a costat 16 lei.
O sa citesc instructiunile si ma apuc de treaba.
99AIM
Mai Luciane dar numai cu carpeli umbli....daca vrei sa faci masina aia sa mearga fa rost de vreo 10 mil si schimba diuzele la toate injectoarele+filtru de origine nou.
LUC1AN
Rampa de retur este ca si rezolvata, cu furtune noi si asta am de gand sa fac ... test la injectoare si schimbul de supapa de retur unde este cazul ca poate nu sunt toate 4 defecte.
maximus78
Cred ca poti pune un T-eu cum e cel intermediar de la stropitorul de parbriz , decat lipit.......
LUC1AN
Am rezolvat man cu epoxy de la bison, a lipit foarte bine.
Am tras cu putere de teu ala ca sa stiu sigur ca rezista si nu s-a intamplat nimic .. bine asta dupa ce a stat 24 de ore in camera ca sa se intareasca.
Ca sa pun un alt teu acolo ar fi foarte dificil pentru ca asta ar insemna sa confectionez eu o rampa de retur pentru ca furtunele mari principale aproape ca sunt imposibil de scos dupa teurile alea.
E bine asa cum a iesit, am uitat sa fac poza biggrin.gif
99AIM
De ce ti-e frica nu scapi...PILITURA
Azi am fost la un test de motorina la un service delphi autorizat,ca iar a inceput sa-mi porneasca greu si dupa golirea filtrului surpriza...niste mici firicele de pilitura,acum tb sa fac pompa de injectie-cam 1000 ron+250 ron de injector,le fac toate sa stiu o treaba, distributie tb musai schimbata daca da cureaua jos...oricum bravo renault ca a-ti facut o masina beton care la nici 40k de km îi cade injectia.
Cristi A
Si daca reconditioneaza pompa de injectie, crezi ca scapi de pilitura? Din cate stiu eu, pilitura apare de la pompa de motorina din rezervor. Pe langa ce ai enumerat mai sus, iti trebuie si o curatare a intregului sistem tongue.gif
dan22y
Nasol ce zici colega rambo.

Oricum e de preferat o curatare a intregului sistem de alimentare, inclusiv rezervor si tevile de tur si retur, rampa de injectie, etc
nonic
Pai nu faci nimic daca reconditionezi pompa de injectie si injectoarele daca nu cureti intreg sistemul de alimentare.
Pilitura apare in sistemul de alimentare datorita pompei de injectie.
Cristi A
Din cate imi dau seama, ar trebui o curatare a sistemului de alimentare la fiecare revizie, cand schimbi si filtrul de motorina. In timp spanul oricum reapare.
ady24
QUOTE(Cristi A @ 26 Jan 2011, 13:19)
Si daca reconditioneaza pompa de injectie, crezi ca scapi de pilitura? Din cate stiu eu, pilitura apare de la pompa de motorina din rezervor. Pe langa ce ai enumerat mai sus, iti trebuie si o curatare a intregului sistem tongue.gif
*



Gresit, pilitura apare numai din cauza pompe de injectie. In primul rand nu este indicat reconditionare pompei ci schimbarea cu alta noua, sau daca nu aveti bani suficienti se gasesc si sh bune la 20.000/30.000 pana in maxim 50.000 k dar cu garantie.
@RamboX , daca tot te apuci e bine sa o faci de la a la z, adica dat rezervor jos, spalat cu benzina, suflat la compresor, spalat si suflat conductele de alimentare din intreg sistem, schimbat filtrul de motorina cu unul original si apoi la sfarsit te ocupi si de injectoare. Alea merg reconditionate fara nici un fel de problema, nu te'as sfatuii sa le cumperi noi pentru ca(virgula) costa destul de mult si nu este rentabil.
spy_oh_joy1389
QUOTE(RamboX @ 26 Jan 2011, 13:15)
la un service delphi autorizat...
...oricum bravo renault ca a-ti facut o masina beton care la nici 40k de km îi cade injectia.
*



Dar pe delphi aia sa nu-i lauzi ca fac pompe bune si acuma si-au deschis centre pe cocoasa noastra dry.gif ...
99AIM
Hai ca nu e dracu chiar asa de negru...
Am fost la un alt service specializat in diesel autorizat mefin sinaia si tipul de acolo s-a uitat ,a scos iar filtru de motorina si a luat motorina din el intr-un pahar si surpriza nu era pilitura,aia de la delphi sunt mari snapani,poate erau ceva urme de metal si din motorina,pe mine ma intriga faptul ca erau numai 5-6 fire de metal cam de 1-1,5 mm iar pilitura eu stiam ca tb sa fie galbena.Urmeaza sa ma duc la tipul asta sa vada pe unde trage aer pe tur,cica sa curete si sorbul din rezervor si apoi se pronunta, oricum injectoarele sunt asa: 2 ff. bune unu asa si asa si unu pe duca.
nonic
Verifica rezervorul sa vezi daca ai pilitura, daca ai pilitura in rezervor se identifica foarte usor prin puncte stralucitoare cand luminezi cu o lantera. Daca ai pilitura in rezervor trebuie sa reconditionezi pompa ca altfel iti distruge injectoarele.

Bafta!
merqry
QUOTE(nonic @ 26 Jan 2011, 21:47)
Verifica rezervorul sa vezi daca ai pilitura, daca ai pilitura in rezervor se identifica foarte usor prin puncte stralucitoare cand luminezi cu o lantera. Daca ai pilitura in rezervor trebuie sa reconditionezi pompa ca altfel iti distruge injectoarele.

Bafta!
*




Asta ai invatat-o de la mine smile.gif
ady24
O chestie pe care am auzit'o si eu, nu stiu daca merge dar incercati, puneti doi magneti din aceea mai puternici si mai mari, unul in rezervor, iar celalat il puneti pe afara. Teoretic toata pilitura din rezervor ar trebuii sa se stranga la un loc. Vedeti daca da rezultate. tongue.gif
nonic
Nu vad rostul magnetului din afara, este suficient sa scoti sorbul din rezervor si sa aduni toata pilitura cu magnetul din interior.
tilica26
Salut,
Scriu aici, caci nu stiu ce sa fac.
In seara asta am fost sa dezghet masina dupa 3 zile. A pornit normal, am lasat-o linistit cateva minute pornita in timp ce curatam de zor masina pe afara.
Cand m-am suit la volan am constatat cu stupoare ca in bord este INJECTION FAULT si becul rosu este aprins. Motorul functiona, si spun eu normal.
M-am cam speriat, asa ca am oprit-o imediat si am scos cardul.
Imediat dupa am pornit-o si masinuta a pornit normal,totusi.
Am incercat sa o turez de cateva ori, dar nu a mai aparut nici un mesaj de eroare.Am oprit-o si repornit-o de cateva ori.
Ceea ce se intampla inainte, cand motorul era rece, masina se infrana in treapta a 2-a.....mai ceva decat o frana de motor.Chestia asta se intampla destul de rar, dar pana se incalzeste mororul face cam de 1-2 ori.Cum nu aparea nici un mesaj de eroare ma gandeam ca o fi de la motorina/aer in instalatie.
Vreau sa spun ca prima oara cand am avut de-aface cu aceasta infranare a fost dupa ce m-am intors de la revizia de 80000Km cand au schimbat filtrul de motorina...de aceea incercam sa dau vina pe aerul din instalatie.

Aveti ceva idei?Ce as putea face inainte de a merge la tester si de a umbla la injectoare?

Multumesc de orice informatie care ajuta.
nonic
In primul rand bine ai venit pe forum!
Poti sa incepi cu filtrul de motorina, scoti filtrul si scurgi motorina intr-un vas de plastic transparent si curat dupa care iei un magnet si verifici daca gaseti pilitura in motorina iar daca ai gasit iti dau o veste proasta trebuie sa schimbi sau sa reconditionzi pompa de injectie. Mai poti sa verifici, cu lanterna, prezenta piliturii in rezervorul de motorina iar daca gasesti pilitura aceeasi veste proasta.
Daca se confirma cele scrise mai sus dai fuguta la service cat mai repede si ai sanse sa salvezi injectoarele, desigur daca mai sunt ok.
Daca citeai topicul gaseai raspunsuri si indicatii.

Bafta!
ady24
QUOTE(tilica26 @ 27 Jan 2011, 21:50)
Salut,
Scriu aici, caci nu stiu ce sa fac.
In seara asta am fost sa dezghet masina dupa 3 zile. A pornit normal, am lasat-o linistit cateva minute pornita in timp ce curatam de zor masina pe afara.
Cand m-am suit la volan am constatat cu stupoare ca in bord este INJECTION FAULT si becul rosu este aprins. Motorul functiona, si spun eu normal.
M-am cam speriat, asa ca am oprit-o imediat si am scos cardul.
Imediat dupa am pornit-o si masinuta a pornit normal,totusi.
Am incercat sa o turez de cateva ori, dar nu a mai aparut nici un mesaj de eroare.Am oprit-o si repornit-o de cateva ori.
Ceea ce se intampla inainte, cand motorul era rece, masina se infrana in treapta a 2-a.....mai ceva decat o frana de motor.Chestia asta se intampla destul de rar, dar pana se incalzeste mororul face cam de 1-2 ori.Cum nu aparea nici un mesaj de eroare ma gandeam ca o fi de la motorina/aer in instalatie.
Vreau sa spun ca prima oara cand am avut de-aface cu aceasta infranare a fost dupa ce m-am intors de la revizia de 80000Km cand au schimbat filtrul de motorina...de aceea incercam sa dau vina pe aerul din instalatie.

Aveti ceva idei?Ce as putea face inainte de a merge la tester si de a umbla la injectoare?

Multumesc de orice informatie care ajuta.
*




Mai degraba mergi si fa o diagnoza, cel mai probabil ai niste apa prin filtru, sau poate nu iti merge vre'un senzor. Daca era de la injectoare a doua oara iti pornea mai greu, dar cum zici ca a pornit la prima apasare de start, varianta asta cade.Dar pentru linistea ta, e bine totusi sa verifici si injectoarele.
tilica26
QUOTE(ady24 @ 28 Jan 2011, 00:06)
Mai degraba mergi si fa o diagnoza, cel mai probabil ai niste apa prin filtru, sau poate nu iti merge vre'un senzor. Daca era de la injectoare a doua oara iti pornea mai greu, dar cum zici ca a pornit la prima apasare de start, varianta asta cade.Dar pentru linistea ta, e bine totusi sa verifici si injectoarele.
*



Astazi am mi-am incercat din nou norocul. Masina a pornit din prima si nu am avut nici un mesaj de eroare cat am lasat-o sa se incalzeasca.
Am luat-o la o plimbare si au inceput problemele: masina franeaza singura si apare mesajul ELECTRONIC FAULT si se aprinde becul se SERVICE.
In 2 Km chestia asta s-a repetat de 3-4 ori.
AM revenit acasa si am citit tot topicul de la ELECTRONIC FAULT(aseara am crezut e e INJECTION FAULT...my bad).
Dupa cateva ore de sapaturi pe reno.ro am mers din nou la masina si am verificat bornele de la baterie = OK, apoi am tras de conectorul de la frana.Cred ca era oleaca desfacut....am strans oleaca cu mana si am luat-o la plimbare.
Mesajul de eroare nu a mai aparut, in schimb mai franeaza. Nu stiu daca e senzatia mea, dar pare sa franarea e mai "lenta", dar mai lunga.
Facand sapaturi la fostul proprietar am aflat ca avea aceasta problema si cei de la BRAS - Iasi au schimbat pedala de acceleratie.
Se pare ca nu asta era problema.
Acum vreau sa merg pe croaziera o bucata buna de timp sa vad daca se repeta fenomenul.Daca e de la semnal gresit de la frana, ar trebui sa iasa automat pilotul,nu?
Cum spuneam si in primul post, nu as merge la reperezentata fara sa fiu macar poregatit pentru toate aberatiile pe care le spun/fac.

Multumesc de ajutor si scuze pt un post asa de lung.
99AIM
Am rezolvat singur pb,va spun mai tarziu cum ca acum scriu de pe telefon
Ok sa va spun cum am rezolvat:
Dupa ultima vizita la service ajung acasa si ma pregatesc in garaj sa dau sonda de la rezervor jos,a iesit oarecum usor- se scoate capacul de sus,apoi se desfileteaza,s e scot conductele si iese sonda,in rezervor curatenie maxima,m-am plimbat cu un magnet mare prin el dar nici o urma de pilitura,bun apoi l-am pus la loc-atentie maxima la garnitura de etansare a sondei ca se pune cu dichis .Apoi dau aparatoarea de la roata jos,si scot filtrul de motorina,ce vad?ca la mufa de retur trage aer si era putin umed vin in casa si schimb mufa cu una de kangoo putin mai ingusta bagata fortat cu putin superglue,api cobor si o pun pe masina conducta de retur de la pompa la filtru,acum incepe chinul-suportul filtrului are un locas al lui unde intra in 2 cleme la mine de-al draq nu voia sa intre asa ca m-am chinuit si am mai distantat clemele putin pana a prins in final-pozitie super nasoala de lucru,apoi am aerisit si surpriza...porneste la sfert si nici aer numai trage in filtru.Deci din cauza la o mufa era sa ma usureze cei de la service delphi de vreo 60 mil.
Pt. cei ce au aer pe conducte -verificati intai la rezervor sa fie bine bagate mufele,apoi la filtru sa nu traga aer-mufa ce trage aer e in general umeda,apoi pe retururi la injectoaresi in final la mufele de tur si retur de pe pompa de injectiesi cel mai imp. este ca filtrul sa stea fix in locasul lui cu cleme.
Acum porneste atat la cald cat si la rece la fel adica invarte de 2 ori si treia a luat-o, motorul merge superrotund daca numai trage aer pe tur din filtru...deci totul ok.
99AIM
Cine doresti unele lamuriri cum se da una alta jos si se verifica,pot rasp. aici sau pe MP.
bogo4all
Cum am ajuns eu sa nu o pornesc.....A inghetat apa din motorina.... Efectiv raman tevile goale si para "se suge" si nu mai vine motorina deloc din rezervor....si mesajul mult iubit de tot, injection fault a aparat ca a ramas masina fara motorina, intrebarea mea este, se poate trage motorina din rezervor cu furtunul pe la buson? Efectiv asa proasta e motorina incat cred ca s-au format dopuri...
solidconvert
De unde ai alimentat?
@RamboX: bine ca ai reusit in sfarsit sa-i dai de cap... doar sa ai noroc asta sa fi fost buba... cat despre delphi: fara comentarii...
bogo4all
Petrom fratilor............
LUC1AN
Nu mai alimenta de la petrom, defapt sa nu mai alimenteze nimeni de la petrom.
spy_oh_joy1389
Daca era vina Petromului, cred ca 60% din dieseluri erau acum lasate pana in primavara sa se dezghete. Eu zic ca e din cauza celor de la statie. Mai ai vecini care alimenteaza cu motorina de acolo?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.