Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
PATROLMAN
Service-ul unde am reparat injectoarele imi scapa numele dar este in vechiul sediu al dealerului skoda BRADI de pe b-dul Timisoara mai sus de dealerul Serus(RENAULT).Cum am spus si mai sus am facut de doua ori testu de debit si spre norocul meu nu am gasit pilitura.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar stand de vorba cu nenea care se ocupa cu'' injectoarele'' am inteles ca pe motarele DCI de Renault si Ford sant montate injectoare DELPHI si durata de viata la noi ar fii cam 40-50 mii km.
$$ilvviu
Eu ma refeream la problema lui niku, mai ales ca noile injectoare sunt bosch.
jjonn
fratilor dati-mi si mie o solutie.am cumparat un megane scenic diesel din 2004,sh,dupa 2 saptamani de mers linistit mi-a aparut in bord "injection defailante"si un piuit in bord ,nici macar nu invarte motorul iar la tester nu apare nimic

19 Sep 2008, 18:54:
salut ,mi-am cumparat si eu un megane scenic si dupa 2 saptamani mi-a aparut in bord injection defailante.problema este ca nici macar nu mai porneste(se aude doar un piuit in bord si martorul cu injection defailante,nu invarte motorul)iar la tester cu o saptamana inainte a iesit ca totul este ok.in rest am fost incantat de masina.astept parerile voastre
dl_io
Salut ! Mie cand mi`a aparut injection fault , tot asa , nu a pornit . Bine ca , era iarna si -20 de garde afara . Si eu ziceam ca aud un sunet in bord dar de fapt era motorasul din oglinda ,legat de ac automatic. Daca o porneam dupa cateva ore , o lua 5 secunde apoi murea . Daca o porneam iar , nu facea nimic decat sa-mi arate injection fault si atat . Eu am pornit-o trasa la sufa ( chit ca stiu ca NU E RECOMANDAT ) . Dupa cateva sute de metri ( si vreo 10 incercari ) , a pornit . Atunci aveam vreo 100.000 de km , acum am peste 155.000 si de atunci nu am mai avut probleme . Nu stiu daca te ajuta cu ceva postul meu , dar mi s`a parut o problema asemanatoare cu a ta . Numai bine !
PS : Daca ai buton start-stop , verifica si siguranta lui
jjonn
am verificat siguranta,este in regula ,multumesc
bogdo75
si mie imi apare acest mesaj de cateva saptamani dar nu-l bag in seama. SE intampla numai la forje puternice de la 3000 si ceva de ture in sus si numai cand motorul este cald. Daca-i rece, nu apare fenomenul cu ~Injection Failure~. Inca n-am gasit o explicatie plauzibila si nici n-am de gand sa ma duc la meseriasii lu Peste. Am sa incerc deocamdata cu ceva aditivi si dupa aia mai vad. Poate imi recomandati si mie ceva aditivi care cunoasteti sau a-ti mai folosit , Please. Masinute sanatoase!!!!
djems304
Buna! am si eu aceeasi problema cu mesajul pe bord..injection fault..am aproape..20.000 km cu M II 1,5 DCi, deci urmeaza revizia, insa,problema este ca..mesajul " injection fault apare .. cand ating 1800 rpm in viteza 1, apoi cam la fel in treapta a-2-a, daca continui sa o fortez...zvacneste..si se opreste motorulin mers...Daca incerc sa plec dintr-o panta...din nou..cu viteza 1, apare injection fault.. si se opreste motorul.Mentionez k la relanti...(neaccelerata) masina pleaca fara probleme..acestea aparand in momentul cand apas acceleratia.. Zvacnirile apar la peste 1400 rpm, in orice treapta..urmate..daca se continua acceleratia de mesajul injection faultsi oprirea motorului. La rece( scoasa din viteza, poate fi turata in rotatie maxima,fara problema. Ce imi recomandati? Va multumesc!
jjonn
hai ca mi sa mai propus o solutie de catre un inginer de la renault,sa incerc cu alta baterie si daca merge sa schimb bateria ,doamne ajuta sa fie numai asta
"marian"
Eu am tras-o pe dreapta de vreo 2 saptamani.Am schimbat 2 injectoare si acum au cazut si celelalte 2.La fel imi aparea si mie "injection defailante" si in ultima vreme nu mai porneste deloc, asa ca astept sa mai gasesc 2 buc. sa cumpar, sh binenteles.
jjonn
da dar problema este ca nici macar nu invarte motorul,macar pornea greu sau nu pornea deloc dar invartea motorul ceva

21 Sep 2008, 21:26:
am rezolvat problema ,era o mufa la motor care nu facea bine contact
magaroiul
salutare,

fara sa fiu rautacios in 99,9 % din cazurile in care apare "injection fault" in bord se dovedeste ca solutia finala este schimbarea injectoarelor sau la cei mai putin norocosi a intregului sistem de injectie.
este valabil si ptr cazul in care mesajul apare doar la accelerari bruste wink.gif
eu va doresc sa nu fie asa si va tin pumnii, ne mai auzim (apropo sunt ok si injectoarele de logan care pot fi gasite in anumite circumstante pe la 20-25 setul fata de 40 cele de renault )


O zi buna,
"marian"
In urma cu vreo 2 zile mi-am reparat si celelalte 2 injectoare si acum merge bine, nu mai apare "injection defailante" indiferent cat de puternic as accelera.Reparatia ma costat 6 mil. pt. amandoua injectoarele, canstand in schimbarea a 2 "piese mici" in injectoare.Poate o sa revin cu pozele respectivelor piese.Sper sa nu mai am probleme de aici in colo.
bebe77gr
Lumynos imi spui si mie pls la ce service ai fost tu si in ce oras? poate asa-i dau si eu de cap la a mea ca are aceleasi simtome ca si a ta... multumesc mult!


13 Oct 2008, 09:24:
,,Marian,, spune si mie te rog la ce service ai mers tu ? sunt si eu intr-o situatie disperata, multumesc anticipat!
"marian"
Le-am reparat la un atelier in Slobozia - Ialomita la un "nea fanica" nr. tel 0724381887 .Sunal inainte si vb. cu el sa te programeze ca are o gramada de lucru si sa vezi daca are piesele respective.Eu am asteptat vreo 2 zile pana mi le-a adus.
konektor
Minunatul meu Megane mi-a facut-o! Aseara in mers dupa ce am retrogradat o treapta pentru demaraj hop mesajul "injection fault". Haida na imi zic am intrat in club, la 23.000 km. Asta e ma duc dimineata s-o bag pe tester sa vad ce-i cu ea. Buuuun! Dimineata pauza: bag cardul, apas butonul, mesajul "injection fault" prezent de pornit la toamna. Acum sa vina un prieten cu un tester sa vad ce-i pot face. Poate n-o fi grav. Rau e ca a iesit din garantie acum 3 luni. Asta e!
sad.gif
konektor
Este posibil ca din cauza releului circuitului de preincalzire sa nu porneasca Dci-ul meu? Chestia ca-i dau la buton se straduie sa porneasca dar nimic. Am pus testeru si am ca eroare permanenta releul asta, si am sters alte 2 erori de genul" presiune valoare minima eroare intermitenta" si "presiune valoare maxima eroare intermitenta". Am dat si cu spray in admisie tot degeaba. Maine va dau si codurile daca poate cineva sa ma ajute! Inainte de a sterge erorile dupa 2 incercari de a porni dadea si mesajul INJECTION FAULT>
konektor
Sa incep! Test Dedeman Bc , Eroare in rampa,Urmatorul pas verificarea injectoarelor cu furtunasul - verdict 4 injectoare numai bune de schimbat.masina de 23000 km. cat de ghinionist pot fi? Sper ca nu atat de mult incat sa am si span in instalatie! Am luat un flacon de curatat injectoare si am facut cca 60 km. Imi apare injection fault in treapta a 3-a sau a 4-a la 3500-4000 rot/min. Daca nu isi revine tb sa-i schimb injectoarele si ...........Mai revin cu vesti.
xadoxadox
Buna!
Am un megane 1.5DCI HB, 82CP, fabricat 12.2003 in Franta.

Am si eu o intrebare in legatura cu mesajul check injection:
Prima data mi-a aparut mesajul in timp ce mergeam cu masina, motorul era cald, mi-a aparut pentru putina vreme (1 minut) cat mergeam prin oras in coada la semafor (plecat din loc, oprit, iar plecat, etc). Am iesit cu ea putin din oras si i-am dat putina viteza (am schimbat pe la 4000rpm), am zis ca de la motorina o fi.
A doua oara mi-a aparut dupa vreo 2-3 saptamani, cand am pornit motorul (dupa ce am mers si m-am oprit pentru putina vreme - deci nu era rece motorul), si din nou a disparut dupa 1 minut.
Dar in ultima vreme imi tot apare mai des. Ce am observat ciudat, este cand imi apare Check Injection + SERVICE, motorul sta la relanti la 1000 turatii, si nu la 800 cum ar fi normal. Am incercat odata in timp ce era mesajul sa ii dau turatii mai mari, si i-a disparut mesajul, dar alta data la fel nu a disparut.
Am fost la test cu ea si nu mi-a gasit eroare la nici un injector. Mi-au testat bujiile si mi-au spus ca nu au tensiunea suficient de mare (sau asa ceva) dar ca inca functioneaza.

Eu sunt totusi nedumerit, pentru ca masina porneste imediat chiar daca e mai frig afara, merge normal, trage normal, doar ca imi apare mesajul uneori si urca la relanti la 1000 de rotatii. Daca ar fi bujiile nu ar trebui sa se chinuie la pornire? Si de ce mesjaul imi apare numai uneori? Motorina bag de la mol si omv ... am mai citit pe aici pe forum ca ar putea fi si filtrul de motorina... ar trebui sa schimb si filtrul de motorina?

Multumesc!
Cu respect,
Ado
i_am_sleek
mesajul indica ca s-a ars o bujie.
se rezolva repede la service, costa cam 70 ron una
M i h a i
''check injection'' arata ca sa ars o bujie??? blink.gif
xadoxadox
Da... asta am citit si eu pe aici pe forum ca este cea mai comunca cauza pentru mesajul Check Injection... voi incerca sa imi schimb si eu bujiile sa vad daca mai primesc mesajul si voi reveni cu post sa spun care este rezultatul... singurul lucru care ma nelinisteste este de ce cand apare mesajul, turatia motorului creste la relantiu pana la 1000RPM, iar imediat ce mesajul dispare turatia revine la 800... nu prea inteleg cum ar avea asta legatura cu bujii arse sau cu filtru de motorina plin cu apa... poate ma lamureste cineva. Multumesc!
kicidan
Simptomele descrise de tine pot fi cauzate si de potentiometrul pedalei de acceleratie,care daca se duce , ca sa poti deplasa masina mareste automat turatia la 1000.
Dar cel mai bine - testul la Reno.
Ryk
schimba mai intai bujiile si apoi vezi daca tot mai face. Eu ma gandesc ca daca da rateu o bujie ECU sa incerce sa compenseze din pierdere si daia sa creasca relantiul. E o teorie, daca gresesc cu ceva ziceti.
bogdo75
Am last-o tot asa , iar acum verdictul. S-a dus turbina. Intr-o depasire pe la 3000 si ceva de ture, Beep , injection failure si pac. Pauza putere. Nu a mai tras de loc. Am ajuns cu chiu cu vai acasa ca mai aveam vreo 20 de km. Am bagat-o in garaj si am inceput sa desfac la ea toate soroboloaiele pana am ajuns si la turbina. Era blocata. Am desfacut-o si am gasit 2 palete rupte. Sper sa fie numai turbina cauza acelui "injection failure". In cei 20 de km nu mi-a mai aparut mesajul, dar nici n-am mai reusit sa trec de 2000 2200 de ture. Acum stau pe repaus pana o reconditionez ca alta noua ii sumpa rau. Am auzit ca se reconditioneaza bine si cate odata tin chiar mai mult ca cele orogonale. Am uitat sa spun ca are deja 92k la bord.
30 mdc
in nici un caz nu este filtrul de motorina
pentru filtru este alt mesaj
19vik
In cazul mesajului "Check Injection" + SERVICE, defectul este legat de:
-un injector
-comenzi injectoate, (daca defectul este la toate patru, mesajul este "Check Injection" + STOP)
-alimentare cu motorina (scurgere a unui injector)
-senzor de pozitie si turatie motor
-releu de blocare injectie
-EGR
-potentiometru pedala acceleratie (oricare din piste)
-alimentare potentiometru pedala acceleratie
-senzor de presiune de supraalimentare
-prezenta apei in motorina sau defect senzorul (daca vehiculul este echipat)

"Check Injection" + SERVICE + turatie de relanti impusa la 1300rpm:
-potentiometru pedale acceleratie (oricare din piste)
-alimentare potentiometru pedala acceleratie
-eroare debit la un injector

Bujiile incandescente poti sa le verifici si singur cu un ohmmetru, verifici continuitatea pe fiecare, rezistenta trebuie sa fie ~0,6 ohm, dar astea functioneaza numai in primele momente la pornirea motorului, nu vad cum sa-ti apara vre-un mesaj in mers din cauza lor.
xadoxadox
Am facut test la computerul de bord si nu mi-a iesit decat o eroare la pedala de frana (dar ea merge normal, si mi-au sters-o) si una la senzorul de la axele cu came (dar aia mi-a aparut si mai demult - inca de cand am luat masina, si nu a facut nici o problema vreme de cateva luni - mecanicul mi-a spus ca daca ar fi aparut eroarea reportata masina ar fi trebuit sa se opreasca, dar ea merge normal, deci o fi defect senzorul)
Ryk ce spui tu poate fi o explicatie pertinenta. Dar daca bujiile nu functioneaza la parametrii normali, masina se poate sa nu mai traga cum trebuie? Daca stau putin sa ma gandesc, acuma dimineata am incercat masina putin si parca urca mai greu la viteze mai mari (peste 110 pana la 150 tragea parca mai bine... am reusit totusi sa ajung la 170 cu ea intins dar parca mai greu) - acuma nu stiu daca e autosugestie, sau chiar nu mai trage ca inainte smile.gif
O sa schimb bujiile si o sa va dau detalii despre cum se schimba situatia.
Ce bujii recomandati? Mie mecanicul mi-a spus sa iau BERU pentru ca BOSCH nu prea mai sunt bune. Iar cele originale de Renault sunt la pret aproape dublu (70RON fata de 40RON)
Multumesc!
19vik
Am uitat sa precizez: "Check Injection" + SERVICE + turatie de relanti impusa la 1300rpm e insotit si de o limitare a performantelor.
$$ilvviu
Bujiile sunt folosite doar la pornire. Degeaba le schimbi ca nu rezolvi problema. Mai degraba schimbi filtrul de motorina.
M i h a i
19vik> ca tot ai post mai sus destul de calitativ...pot sa te intreb cum se poate realiza un ''scurcircuit al senzorului de supraalimentare carburant'' ? Binenteles scurtcircuitul asta este urmat de check injection si service...
xadoxadox
Ok, acuma sunt putin confuz smile.gif
Se poate sa fie urmatorul scenariu: motorina de la mol e de kakao si filtrul meu de motorina este deja plin cu apa si mizerie (ce se intampla cand filtrul nu este curat sau plin cu apa? trec impuritatile si apa prin el?) si din aceasta cauza mi-a aparut si mesajul (impreuna cu urcarea relantiului la 1000RPM pentru a compensa lipsa de putere) si in plus tot din acest motiv, masina nu mai trage chiar fara mesajul de check injection?
Uff, prea multi senzori smile.gif daca era la dacie problema asta, ziceam ca ii benzina proasta ca de aia nu mai trage si gata biggrin.gif
$$ilvviu
De cati km nu ai schimbat filtrul de motorina?
Nu te juca cu asa ceva ca se duce naibii toata injectia.
Mai ales la 1.5, de care se stie ca sunt foarte sensibile.
xadoxadox
Filtrul a fost schimbat la ultima revizie de la care au trebut 8000 km. Oricum acuma schimb si bujii si filtru de motorina...pentru ca mi-e rau cand ma gandesc la suma necesara pentru probleme la injectoarele death.gif
30 mdc
am scris si mai sus pentru filtru i-ti arata mesaj separat
iar in acele ambalaje galbene ale bujiei reno se gasesc bujii BERU
19vik
MHY: la tine am inteles ca e vorba de motorul F9Q. Cred ca e vorba de senzorul de supraalimentare aer nu carburant blink.gif
Adica asta: [attachmentid=1627480086] sau asta: [attachmentid=1627480087]
Singura informatie pe care am gasit-o momentan despre el: [attachmentid=1627480088]
Daca poti sa dai mai multe informatii, citi pini are si ce scrie pe el (de ex. BOSCH/LDF6T 20-250), poate aflam mai multe.

In principiu, trebuie sa verifici senzorul si izolarea-continuitatea-absenta unei rezistente parazite pe traseul dintre pinii senzorului si pinii aferenti din calculatorul de injectie.
collinro2
check injection + service + turatie 1000 mi-a aparut de citeva ori, 30 de secunde, apoi totul perfect. Luasem motorina de la OMV in prealabil, cam tacanea motorul la accelerare. Mers in service, la testul clip da eroare combustie injector cilindrul 3. Schimbat pe garantie injector. Mai mult ca sigur problema a fost de la shitul de motorina pe care l-am pus.
xadoxadox
Incep si eu sa cred ca ii un injector problema, pentru ca am schimbat bujiile si mesajul tot apare, iar filtrul de motorina mecanicul mi-a spus ca este cu senzor deci ma gandes ca ar da alt mesaj daca ar avea ceva filtrul. O sa caut alt mecanic pentru ca la testul pe calculator mi-a spus ca nu am probleme la injectoare. Dar acuma am observat ca atunci cand sta la relanti, uneori parca da un rateu motorul si atunci creste turatia motorului si apare mesajul.
Am citit pe aici pe forum ca injectoarele la dci se schimba numai in set? A schimbat careva numai un injector? Imi puteti spune va rog si un pret? Si nu imi spuneti va rog vreo 40 de mil ca ii dau foc ... 251.gif
collinro2
eu am avut probleme cu injectorul de la cilindrul 3 si mi l-a schimbat numai pe ala. Total factura 1150 ron. Bine ca era pe garantie.

a propos: exista la Bucuresti o reprezentanta sau asa ceva a celor de la Delphi. Reconditioneaza injectoare cu 700 ron bucata. Le schimba nu stiu ce electronica si duzele. Si dau si garantie. Stiu chestia asta de la un tip ce si-a busit toate injectoarele din cauza motorinei si asa a facut.
xadoxadox
Mersi pentru informati collinro2.

In Timisoara nu stie nimeni daca se pot reconditiona injectoarele? Mi-am facut programare pe maine dimineata la Auto Europa sa vad ce imi zic cei de acolo...a'propos e cineva din timisoara care imi poate recomanda un mecanic sau un service bun pentru Renault? Pentru ca in reprezentanta la Auto Europa e cam prea scump. Merg sa imi faca diagnoza ca au probabil scule mai performante dar in caz ca e nevoie de ceva reparatii as evita sa merg la ei ca ma usuca de bani...
Multumesc
luclapin
QUOTE(xadoxadox @ 3 Nov 2008, 20:31)
Mersi pentru informati collinro2.

In Timisoara nu stie nimeni daca se pot reconditiona injectoarele? Mi-am facut programare pe maine dimineata la Auto Europa sa vad ce imi zic cei de acolo...a'propos e cineva din timisoara care imi poate recomanda un mecanic sau un service bun pentru Renault? Pentru ca in reprezentanta la Auto Europa e cam prea scump. Merg sa imi faca diagnoza ca au probabil scule mai performante dar in caz ca e nevoie de ceva reparatii as evita sa merg la ei ca ma usuca de bani...
Multumesc
*


Daca poti da-mi un tel la 0744897987, cred ca pot sa te ajut!
$$ilvviu
KONEKTOR, Nu mai ai garantie?
xadoxadox
Am fost de dimineata la Auto Europa si mi-au facut un test de calculator si mi-au gasit eroare la pedala de acceleratie (deci 19vik si kicidan au dreptate (sorry pentru later edit) respekt.gif )
Mi-au dat jos pedala si mi-au dat cu ceva spray pe ea, la fel si cu o borna de la baterie (sau ma rog... ceva pe acolo pe la baterie cu multe gauri smile.gif ) . Acuma nu stiu daca asa se rezolva problema, dar tipul de acolo mi-a spus ca daca ar fi fost ceva la injectoare sau filtrul de motorina ar fi primt alt cod de eroare (deci sper ca nu e cazul sa fie injectoarele de vina). Daca mai apare eroarea mi-a spus sa cumpar alta pedala de acceleratie (pentru ca potentiometrul nu vine decat impreuna cu pedala), iar pedala la ei face 206RON + 80RON montatul.

Acuma sa vad daca asa s-a rezolvat problema, sau nu... o sa va tin la curent (sper sa nu mai apara mesajul, ca ma streseaza de numa)

PS: Mersi pentru nr de telefon luclapin, il notez sa il am (sper ca nu am nevoie de injectoare). Daca mai am altadata probleme te pot contacta?
konektor
Nuuuuuuuuuuuuuuuu!
sad.gif
Cred ca o urasc!
Injectoare+Filtru + testare + ce-o mai fi = 6500ron
Asi reconditiona injectoarele si sa o marit, incheind in acest fel "relatia" cu renault !
Cica e motorina de vina!( da e peco-ul lu' mama!!!!!)
Sa ma duc in afara sa fac stoc de motorina ca sa pot merge linistit? cool.gif
19vik
Defectul posibil ti-a fost sugerat de @kicidan in postul #5 inaintea mea smile.gif
$$ilvviu
Injectoare de pe o masina avariata????
Parca vindea cineva la Bursa.
rombul
am verificat astazi ,injectoarele de logan 1,5 dci au acelasi cod cu cele de la renault se gasesc si in targ la vitan
Decefalus
La ce pret sunt??
bogdo75
Am schimbat turbina cu una sh insa problema cu injection failure tot apare dar undeva la turatii mai mari. As incerca si eu ceva aditivi de curatare dar nu stiu de care si cat este de recomandat.
Marius WAS
te i-a cu dureri de cap!!!
de vina sunt si romanasi nostri , pt ca avem o motorina proasta rau, de vina sunt si inginerii Englezi de la Delphi, ca au gresit desenele de executie, si nu au tratat corespunzator inelul de vine pe carcasa la pompa, pe care ruleaza cele 2 role(probleme cu pompele intre 2002-2004"in aceasta perioada ei si-au facut si un stoc din care cred eu ca mai pun si acum in prez pompe pe masini"). si de vina suntem noi pt ca luam masini de la francezi, francezi fac parfumuri pt ca sunt ingalati si au nevoie, e singurul lucru la care se pricep.... PARFUMURI
xcss
Ar mai fi briosele cu fructe... Seriously bro... gtfo...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.