Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
tr_viorel
Fiecare injector are un cod din fabrica referitor la caracteristicile functionale. Acest cod se comunica computerului de injectie, la Service R, prin intermediul testerului de diagnoza CLIP. Deci nu se poate face schimbare injector decat la Service.
"marian"
L-am pus pe cel sh am pornit motorul a mers bine cand am plecat in probe sa oprit am venit inapoi la stanga am bagat injectorul vechi inapoi si nu mai porneste. Ce e de facut?

13 Aug 2008, 09:33:
Ajutorrrrr nu ma ajuta nimeni cu o idee ceva?Mi-a murit si bateria a pornit o data avea o bataie si am oprito.
einstein1984
Mergi la service, se rezolva cu clipul.
"marian"
Am fost la service mi-a bgat masina pe tester a inregistrat injectorul nr. 3 am dat la automat si a pornit pt. 2 3 secunde dupa care a inceput sa se balbaie si s-a oprit.Am dat din nou la automat pana a murit bateria dar nu a pornit.Nu mai apare nici o defectiune pe tester si inginerul respectiv mi-a spus ca trebuie data jos toata alimentarea, injectoarele, pompa de inalta presiune, rezervorul, pt. curatare. Toata aceasta operatie costa in jur de 60 70 mil. adica vreo 4 luni de munca.Sunt disperat ce ma sfatuiti? Inca o parenteza:ieri dupa ce am schimbat injectorul cu pricina am pornit la sfert de cheie am lasato sa mearga in gol vreo jumatate de ora a mers super bine am plecat in probe de drum am schimbat a 2-a,in demaraj mai puternic, a 3-a , dupa demaraj o scot pe liber trec peste o cale ferata si incepe sa se balbaie, o bataie subtire de la injectie cred motorul mergea in 3 si o opresc.Dau sa pornesc iar si nimic nu mai porneste.Asta inainte sa inregistrez injectorul pe tester.Azi am venit de la service tot la stanga.

13 Aug 2008, 17:09:
Se poate sa fie sarita de la punct?Invarte si nu porneste cineva idei ceva?
einstein1984
Verificat presiunea in rampa, verificat debit injectoare si mai vorbim dupa aia. Daca ai pilitura in instalatia de alimentare, se curata prin inlocuire.
segcm
Si a mea...... am pornit acum jumate de ora si mi-a aparut pe ecran injection fault + bec SERVICE aprins. Mentionez ca motorul a luat-o repede ca de obicei si mergea rotund, ca de obicei. Dupa cca 3 minute pana ajung la colt la bancomat, opresc motorul si plec sa scot niste bani. Cand pornesc, nici un mesaj. Am mai mers 10km prin oras , i-am dat un pic de "salata" si tot stins a ramas. O idee la ce sa ma astept? Sa fie EGR? Mentionez ca am 1,9 DCI 120cp
Merci!
"marian"
Am verificat daca era sarita de la punct si nu era.Am schimbat si injectorul nr. 4 si a pornit la sfert de cheie merge bine trage si nu mai apare in bord mes. injection defailante.Dimineata porneste bine a si o precizare: pentru injectorul respectiv nu am mai mers la service sa inregistrez seria lui cu testerul sa il recunoasca calculatorul.Deci in concluzie merge si neinregistrat!
cgeorge
la mine e al doilea set de injectoare... si zilele trecute urcam o panta cu a intaia, si i-am dat a doua si n-am mai accelerat. s-a inecat, dar mi-a aparut si "injection fault". a pornit fara probleme si de atunci nu mi s-a mai intamplat unsure.gif
segcm
Nimeni cu 1,9 DCi n-a patit ca mine???? Nu se aprinde STOP, Scria pe ecran INJECTION FAILURE si aprins SERVICE.
M i h a i
Ai cip?Daca nu verifica corectia injectoarelor.vezi daca este ok.
meganus_bicorpus
Am avut si eu problema asta cam 5000 de km, si cu SERVICE si cu STOP, am schimbat doua injectoare, a mai mers o perioada si dupa ce le-am schimbat si pe celelate doua functionarea motorului a revenit la normal.Nu am gasit pilitura si nici mizerie in motorina, pede alta parte masina mea a ajuns la 101000km azi...deci nu cred ca trebuie sa ma plang prea tare.
segcm
MHY
Nu am cip. Cum se verifica corectia injectoarelor? Am lasat-o ore intregi si mai inainte am pornit-o doar.... Nimic, merge impecabil. Cineva mi-a zis sa o mai fortez un pic sa se curete vana EGR ca cel mai probabil e de la ea. Mentionez inca odata ca doar SERVICE si INJECTION FAULT s-a aprins. Nu si STOP!
Ala mi-a mai zis sa nu ma panichez ca motorul e de 1,9 si astea nu pica asa repede. Mai e posibil sa fie de pe la vreo bujie sau releu "chaufage"...
Voi ce spuneti?

Un alt amic si coleg de forum a zis ca e posibil ca un gunoi din motorina a blocat temporar un injector.

20 Aug 2008, 14:39:
1. Daca vre-un injector prinde vreun gunoi din motorina, care il blocheaza cateva secunde, crede-ti ca il scuipa? Daca s-a stins pe bord mesajul, e posibil sa fi ramas injectorul blocat?
2. Stie cineva codul acestor erori? Adica daca nu s-a aprins STOP nu e asa grav. Daca se aprinde SERVICE ce e? etc
3. La mine s-a aprins SERVICE si INJECTION FAULT. Exista vreo posibilitate sa fie de la vana EGR? Mentionez ca motorul mergea rotund, tragea bine cand am plecat de pe loc. Asta pana la doua strazi distanta unde am oprit motorul (bancomat). Apoi la urmatoarea pornire nu s-a mai aprins nimic. ce sa fie oare?

Trebuie sa plec cu ea din tara si mi-e sa nu ma lase Doamne fereste pe unde.... ca n-ai ce-i face!
meganus_bicorpus
Mergi linistit, nu prea pica injectoarele la 1,9..verifica bujii, pompa de alimentare, dar in general daca merge e de bine
Zoot
Eu merg de 10 mii de km deja cu CHECK INJECTION SERVICE si nu are nimic. Trage impecabil, merge rotund, nici o anomalie. Deci linistit poti sa pleci unde vrei cu ea.

Nu prea am incredere in senzorii acestei masini la cat jeg este in tara asta. Zilele astea becul de airbag pentru pasager se aprinde si se stinge intr-o veselie fara nici un sens.
segcm
Mi-a mai mai zis un mecanic ca poate fi de la contact imperfect - mufa de pre-chaufage, sau una din piste de la pedala de frana. Nu stiu ce treaba or avea..... Ma rog
e stins totul acum....
19vik
Poate una din piste la pedala de acceleratie.
segcm
Dar daca mi-a aparut acel mesaj, el nu va ramane in memoria calculatorului masinii? Adica mai tarziu nu va mai da alte mesaje aiurea? Trebuie sa mergi la Service Reno sa-ti stearga acele mesaje cu CLIP ?
Daca las asa nu o sa am probleme ?? (ca n-a mai aparut nimic intre timp si merge perfect)
sarc
salut! la fel imi apare si mie .in vreo 200Km imi aparea in sarcina pe la 3-3200rot/min in mers , apoi dupa oprire pornea tot mai lung, apoi dupa urmatoarea oprire la al doilea buton (deja intra si mesajul),si tot asa pana la 3-4 butoane.In schimb dimineta la rece a luat-o bine,dar dupa 1 ora de mers ,din nou porneste la 3-4 butoane.Mentionez ca nu trepideaza,intrerupe....etc.Sa fie apa in filtru de motorina?Momentan stationeaza, nu o mai pornesc.....
Ryk
sarc la tine vezi sa nu fie pompa sa se incalzeasca prea tare si atunci sa nu mai faca fata sa dea necesarul de combustibil la pornire.
pitzy daca merge eu zic ca n-ai de ce sa-ti faci griji. Daca tot zici ca pleci din tara, dai o fuga la reno sa-ti bage clip-ul sa fii sigur (nu costa mai mult de 80ron asta cu tot cu verificare mecanica) smile.gif.
sarc
Bine,dar e diesel.Care pompa? de inalta sau de joasa?Dupa cum am spus la race pleaca iar la cald uneori mai greu alteori la 3,4,5 butoane+mesaj.In rest merge OK.Am scos pe rand fisele de la injectoare si intrerupe la fiecare,deci lucreaza.Sa fie acel senzor captor? sau de temperatura(asta unde e?)Multumesc!
ursulici
E vreo diferenta in INJECTION FAULT si CHECK INJECTION? Pt ca mie imi apare CHECK INJECTION, cu urmatoarele simptome:
1. In treapta a 4-a, pe la aproape 3000 de ture, dar doar daca o calc un pic mai brusc
2. In treapta a 5-a, tot pe la 3000 de ture, dar apare aproape tot timpul, indiferent de cat de usor calc acceleratia

Ciudat este ca dupa ce trece de turatia aia nu mai are nici un bai, motorul merge normal si trage bine. Simptomele astea au aparut dupa ce am alimentat acum ceva timp intr-o benzinarie dubioasa prin Moldova, dar n-am avut ce face pt ca nu mai aveam motorina(pana prostului, ce sa-i faci sad.gif ) . Oare daca schimb filtrul de motorina voi rezolva ceva? Tind sa cred ca filtrul s-a umplut de mizerie, am bagat o data aditiv pt curatat injectoarele in motorina, am mers o perioada bine, dar dupa aproximativ 2000 de km a aparut problema din nou. Si am uitat sa spun, motorul este un 1,5 dCi de 101 CP.
sarc
Am fost la service ...nasol: 2buc.injectoare duse, o sa le iau second-hand......Nu-i de gluma fratilor,am tot sperat ca nu sunt injectoarele dar "geaba. Oricum prost sistem de injectie!O sa revin(daca n-oi crapa de negaz...in fine)
segcm
Pana acum facut am 1000 km, fara sa mai reapara mesajul.
I-am dat salata (160-180km/h), fuge foarte bine.
Inclin sa cred ca a fost acel mesaj ca urmare a unui contact imerfect a unui senzor ceva, sau motorina "imbucurator" de proasta........
ursulici
Am fost azi si am facut un test CLIP. Se pare ca in cazul meu problema nu este de la motorina, ci de la un senzor care e defect sau ceva de genul, acesta raporteaza constant catre CB temperatura aerului de admisie (adica a celui din exterior) la -50 grd Celsius!!! Si de aici e o adevarata babilonie, turbina nu baga aer cat ar trebui, managementul comanda sa fie bagat in pistoane mai mult combustibil decat este necesar, dar in acelasi timp nu sh ce vrajeala pe la lambda vede ca e prea mult combustibil si taie alimentarea catre injectoare, CB nu mai stie ce sa faca si atunci apare eroarea... Cam ceva de genul mi-au explicat cei de la service-ul unde m-am dus, adica la Top Auto in Brasov. Din fericire se pare ca chestia asta de remediat nu ma va costa mai mult de 300 ron.
meganus_bicorpus
Sa fie cum zici tu..dar sonda lambda la diesel stiu sigur ca nu exista!Si faza cu temperatura pare cam SF...
andu911
au spus si ei ce le-a trecut prin minte biggrin.gif
$$ilvviu
Probabil au uitat sa iti spuna, dar sigur ai ralantiul cazut in baia de ulei.
Schimba filtrul de motorina si fa un test la alt service.
Eu o sa trec in weekend prin BV, daca vrei iti pot face un test.
andu911
silviule ai CAN ? daca da, unde ai gasit ? ca la el sigur e pe can ..
mmid
Salut, nu stiu daca mai este de actualitate sfatul meu, totusi am sa va spun cum se rezolva aceasta problema. Mai intai scoti filtrul de motorina, ii versi continutul intr-un vas curat si apoi pui in vas un magnet scos dintr-un hard vechi. Daca se prinde de el span atunci singura solutie este schimbarea pompei de inalte (Delphi au facut unele loturi de pompe dintr-un otel slab care prin frecare se toceste si creeaza span foarte fin, probleme sunt si la Clio, Ford etc. in general cele de 65CP) a injectoarelor si a filtrului de motorina si in mod obligatoriu curatata toata instalatia (conducte, rerzervor). Eu am luat Clio din Franta cu acest defect si apoi am fost nevoit sa fac cele mentionate mai sus. Acum nu mai am probleme, functioneaza perfect. Atentie, instalatia si rezervorul fiind din plastic, iar motorina lipicioasa curatirea se face anevoios cu multi litrii de diluant. Daca aveti nevoie de pompa si injectoare pot sa va ajut intrucat ma deplasez lunar in Franta.
Atasez, foto cu pompa delphi de 65 cp defecta si desfacuta. Piesele din interior sunt din otel (cauza este recunoscuta de fabricant si anume au fabricat mai multe loturi de piese pt interiorul pompei, din eroare, dintr-un otel de slaba calitate, deci problemele apar numai la pompele care au fost asamblate cu piese din loturile respective).
frmoett
salutare

Iata ca ma confrunt si eu de vreo 2 zile cu mesajul CHECK INJECTION desi am la bord doar vreo 17 000 km.
De ieri s-a activat acest mesaj + led SERVICE si asa a ramas indiferent daca am repornit motorul.

Am zis ca e o simpla chestie legata de soft, o chestie trecatoare dar azi dimineata a pornit mai greu si a scos cateva somoioage de fum alb. In plus parca mi-a parut ca la ralanti pompa de injectie clantane mai tare...

Deci nu e de gluma mi-am zis asa ca am facut o vizita "neprogramata" la service.

Mi-au facut o diagnosticare CLIP si rezultatul a fost ca un injector ar fi dat ceva "rateuri" eroarea ramanand stocata in calculator.

Pana la urma mi-au resetat aceasta eroare , masina insa ramane sub observatie cateva zile urmand ca daca reapare problema sa se ia o decizie.
Cat am mai mers pana acasa nu mi-a mai parut nimic dubios in functionarea motorului.

O sa va tin la curent cu evolutia viitoare , se pare ca 'ursulici' sufera de ceva asemanator, daca are ceva noutati il rog sa le posteze..
kicidan
Pt. meganus_bicorpus crede-ma ca exista sonda lambda la diesel.(daca ai catalizator ai si senzor de oxigen)
Toate bune!
R19/16v
Pompa de joasa presiune smile.gif
einstein1984
QUOTE(andu911 @ 13 Jun 2008, 01:15)
Iar eu sunt convins ca nu stii ce inseamna o cutie de viteze si ce face. Tu chiar ai permis de conducere ? Ai condus vreo masina in viata ta ? Ai vazut si tu vreodata ca la 60km/h in treapta a 5-a ai vreo 1000 si ceva de rpm (variaza de la masina la masina) ?  Si ai mai vazut ca la 20 km/h ai tot cam atatea rpm daca esti in treapta a 2-a ?
N-am dat niciodata negativ cuiva, dar daca ar fi sa dau vreodata, ai fi primul. Ca sa nu zic de amestecul de motorina cu ulei... amestec pe care il faceau soferii de camion acum 30 ani, ca sa se mai unga capul hidraulic... Dar aia aveau ditamai injectoarele, nicidecum common-rail... radmasa.gif

Si ca sa intelegi care-i treaba cu motorina "uscata"... Datorita normelor de poluare, s-a diminuat continutul de sulf din motorina, care iti dadea senzatia ca e "unsuroasa". Dar coeficientul de lubrifiere, cel care ne intereseaza pe noi, nu a scazut deloc.

AdiPauna: oricum, parca la delphi, problema era de la pilitura scoasa de pompa de injectie...
ia verifica si treaba asta, sa n-ai pilitura in instalatie sau in filtru, ca sa nu le schimbi de 2 ori
*


Esti cam prastie. Amestecul de ulei de motor in motorina il fac si soferii de tractor din zilele noastre, si nu aia cu U650, aia cu tractoare de 300 de CP.
meganus_bicorpus
Prietene...dieselul nu are sonda lambda!De curiozitate, verifica tot traiectul de evacuare si vezi daca "iese" din ea un fel de stut cu un cablu ce se leaga de instalatia masinii...eu iti spun ca nu o sa gasesti.Sonda lambda are un rol, catalizatorul are altul!Montarea unei astfel de sonde dupa catalizator la motoarele EURO 4 benzina are rolul de analiza calitativa a arderii si nu cantitativa ca sonda amonte.Analiza arderii la diesel se face SI printr-un senzor accelerometric, un fel de microfon care asculta motorul si stie astfel cand are loc o ardere incoerecta, exploziva, calculatorul masinii putand astfel sa modice catitatea injectata in motorul sau avansul arderii.
kicidan
Cu tot respectul pentru cei care sustin ca nu exista sonda lambda la diesel:
http://209.85.135.104/search?q=cache:O960O...clnk&cd=2&gl=ro
andu911
QUOTE(kicidan @ 29 Aug 2008, 21:30)
Pt. meganus_bicorpus crede-ma ca exista sonda lambda la diesel.(daca ai catalizator ai si senzor de oxigen)
Toate bune!
*




nu neaparat, sunt masini cu catalizator, fara sonda lambda
meganus_bicorpus
Personal am cautat la reno-urile firmei, la dacia logan diesel, papuc diesel, nissan, opel si nu am gasit asa ceva.Aproape toate aceste masini au debitmetru de aer si stiu exact cat aer intra in motor si cata motorina trebuie asfel injectata, in functie, desigur, de pozitia pedalei de acceleratie.
darem
Printre toate contrele ma bag si eu. Azi dimineata pe A2 am oprit din motive de somn....si am remarcat o tacaneala anormala de la motor..care crestea odata cu nr rpm....acuma pana in 2000rpm abia se putea sesiza, dupa se auzea tare.
Am mers mai incet pe la 2200 rpm si nu s-a mai auzit insa motorul era mult mai zgomotos ca de obicei.
Cine ma poate lamuri si pe mine ce ma paste??!!
Cu multumirile de rigoare!!

Mentionez ca motorul trage, merge "bine" fara goluri sau altceva...doar ca este foarte zgomotos!
segcm
Facut in 2 zile 235O km. Mers in general cu regulatorul de viteza fixat la 140km la ora... In Germania i-am dat chiar 200...

Nu a mai aparut nici un mesaj de injection fault!
S-ar parea ca a fost o alarma falsa.... sau cel putin asta sper sa fie....wink.gif
ursulici
Am vazut cu ochii mei pe ecranul la tester-ul acela unde afisa temperatura la aerul de admisie -(minus)50 grd Celsius!!! Nu stiu ce si cum cu sonda lambda, dar temperatura aia am vazut-o cu ochii mei! Si din putina fizica pe care o stiu si eu stiu ca aerul rece are o densitate mai mare, deci ce mi-a explicat nenea cu testerul care este si sef de service acolo imi pare foarte plauzibil. Probabil saptamana asta o sa-mi fac programare la service, costul s-ar traduce in vreo 4-5 ore de manopera plus costul acelui senzor, din cate am inteles nu costa prea mult, e doar vreo 30-40 de lei, cu totul distractia va ajunge pe la vreo 300 de lei, deci rezonabil. Toate bune!
darem
Salut,
Vad ca aici e mai multa activitate, poate are cineva o idee la pb de la link-ul de mai jos!!???
Multumesc!

http://www.reno.ro/probleme-injectie-1-5-D...ml#entry1510707
$$ilvviu
Acum depinde de tine sa ne spui de unde vine troncaneala.
Poate fi de la turbina, distributie, diversele accesorii (compresor, alternator) sau de la trenul de rulare (pe loc tot asa se aude?)
darem
pai eu zic ca se auzea din zona injectoarelor...era ca un tacanit metalic cam cum se auzeau dieselurile de la fiat sau mercedes inainte!!!...sau naiba de la pompa de presiune....tacaneala asta era in functie si de rpm....cand eu am tras pe dr pe A2...am sesizat ca avea tacaneala...si se auzea la ralanti un pic...mai mult pe partea dreapta/distributie, pe langa roata...apoi am mers pe la 2200 rpm si incet incet a disparut...
azi dimineata cand am plecat la 8 grade celsius..se auzea foarte putin acel zgomot metalic si in cursul zilei nu s-a mai auzit. mai mult de atat nu stiu ce sa va zic...
PATROLMAN
PT.COLEGI DE FORUM INTERESATI DE PROBLEMA CU MESAJUL ''INJECTION FAULT'' MEGANE 2 1,5 DCI SI NU NUMAI ,MEGANUL ESTE DIN 2005 SI AM 42000 KM , NU DE MULT MI-A APARUT SI MIE ACEST MESAJ PE BORD ,NUMAI CAND DEPASEAM 2500-3000 DE TURE ,LA INCEPUT FOARTE RAR DAR IN DECURS DE 1 LUNA DEVENISE FOARTE AGASANT,DUPA CE AM PIERDUT CATEVA NOPTII CITIND PE FORUM AM AJUNS LA CONCLUZIA CA TRE SA II FAC UN TEST DE DEBIT,IATA CE SA CONSTATAT DUPA TEST, INJECTORUL 1SI 3 DEFECTE IN PROPORTIE DE 90%INJECT. 2 60%INJECT.4 30%(TESTU ASTA LA-M EFECTUAT LA 2 SERVICE-URI).MI-A CAZUT MECLA .SOLUTIA INJECTOARE NOI SAU REPARATE !AM OPTAT PT. CELE REPARATE CU KITURI ORIGINALE DELPHI LA PRET DE 600 RON BUC + GARANTIE 30000KM CU FACTURA ,FARA FACT.300 RON GARANTIE 6 LUNI PE INCREDERE.INJECTOARELE NOI COSTA UNDEVA PE LA 1000EU FARA MANOPERA.DUPA CE LE-AM REPARAT AM FACUT UN DRUM DE 2500KM((GRECIA)SANT SUPER INCANTAT MASINA MERGE CA NOUA.POT DA ORICE INFORMATIE LEGATA DE ACEASTA TEMA.
ursulici
Am fost la service, au desfacut electrovana de pilotare turbo(debitmetrul), problema se pare ca provine de la faptul ca nu ajunge informatia de la un senzor de acolo la CB, mi-au inlocuit ceva fire, printre altele am schimbat si filtrul de aer ca era mega imbacsit, a mers seful de service cu ea in proba, a functionat perfect, a revenit cu ea in service pt teste, a mai pornit motorul, si din nou nu mai ajungea informatia la CB!!!! Turbez!!! Maine merg din nou la ei sa o mai puna iar pe tester sa vedem care-i baiul, si ce D-zeu se intampla. Din testul CLIP oricum se vede ca injectoarele functioneaza impecabil, deci nu e problema care apare de obicei la altii din cauza injectoarelor.
Intrebare, in alta ordine de idei: din cate am vazut la un self test pe CB imi scrie ca are versiunea de soft 1.03, iar din cate stiu cea mai noua este 1.05 cred. Resoftarea cu o noua versiune poate aduce imbunatatiri? Are o alta tabela de injectie sau chestii de genul? Va rog daca cunoaste cineva aceste amanunte poate imi spune si mie smile.gif
meganus_bicorpus
faza cu temperatura nu cred ca e valabila in cazul tau, probabil eset pt alt tip de soft, alta injectie.Clipul la 1,5 dci megane si 1,5 dci logan arata total diferit, e alt soft la un motor aproape la fel.Cred ca la alte masini arata ceva la temperatura, in cazul tau nu e programat sa recunoasca temperatura si afiseaza ceva standard, -50C...
mirel_luk
Salut ,

Patrolman unde se pot reconditiona injectoarele ? La ce service ?


Multumesc.
nikuhd
pei ce sa va spun si eu , am mers vre-o 2 luni in care cam de doua ori pe zi aparea check injection si service dupa o perioada injection fault si stop, nu mai pornea dimineata numa cu spray scotea fum , am dus-o in service Renault deviz de reparatie de 3.800 euro adika rezervor conducte injectoare pompa de injectie pompa de apa etc , am zis decat sa va dau banii astia mai bine o bag in service la voi si i dau foc , intr-un tarziu pt ca faceam 80 km naveta lunar am facut rost de niste bani si am reparat-o in service bosch cu 40 mil , injectoare bosch noi, pompa de injectie noua, doar carcasa a ramas noua din cea veche ..curatat rezervor conducte am mai facut 2000 km in care nu am avut probleme si acum din nou cam de 2 chiar si 3 ori pe zi imi apare mesajul injection fault , mentionez ca am 1.5 dci si motorina doar de la omv concluzia mea:[COLOR=blue]renault are un sistem de injectie de tot cenzuratu !!!!!!!
misu_imv75
Acum 2 saptamani mi-a aparut ''Injection Failure + Stop'' sad.gif la un demaraj in forta de la semafor ( eram in tr. a-3-a, cam 50-60km/h ), mesajul a fost f scurt 1-2 sec, abia am apucat sa-l citesc si nu s-a simtit pierdere de putere sau altceva anormal.M-am intors din concediu ( masina a ramas in Bucuresti) am facut 250km pana in Craiova cu 150km/h pe A1 si nu am sesizat nimic anormal, masina trage ca noua , nu scoate fum si zumzaie perfect la relanti . Ingrijorat de eveniment am luat o mostra de motorina de la purja filtrului si am testat-o cu magnetul dar motorina e curata ca lacrima si nu prezinta urme metalice smile.gif . Mentionez ca este primul mesaj de eroare care apare in 63 000km si in Test Mode nu s-a memorat nimic......
S-a mai intalnit cineva cu o astfel de experienta? Multumesc
$$ilvviu
nikuhd, esti sigur ca era de la sistemul de injectie?
Mie imi apare din cauza TRS.
Aveai pilitura?
Ti-au testat injectoarele?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.