Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: INJECTION FAULT
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
gutui
ia fiti atenti si la mine....ca si in cazul de inceput, am avut si eu, mesaje la turatii mari, apoi din senin , iar acum imi zice: "Injection a controler". nu am gasit nicaieri explicatia...trage, fuge, porneste la -23 grade, etc....cu exceptia..TREMURA DE RUPE.
acum sunt sigur ca sunt injectoarele, ca la testu cu bidonasele mi-au iesit ca 1 si 4 imi dau cam tot pe retur.
Ajutati-ma cu urmatoarele: adrese, nr de tel, etc, de la cei care fac curatare de injectoare sau comercializeaza la mana a doua, sau orice care sa nu ma ajunga mult, pt ca am intrat in gaura de bani. unele noi sunt prea mult pt mine acum. merci mult baieti.
CRyS`
Salut!

Injectoarele 1 si 4 le-am avut si eu cu buba! Inainte sa nu mai porneasca deloc asa mi-a zis si mie INJECTION A CONTROLER,cu vreo 40 km inainte sa o opresc.Si dupa ce am oprit-o nu a mai pornit deloc. Eroarea asta bineinteles ca era precedata de INJECTION DEFAILANTE! Unul din cele 4 injectoare era blocat de tot si tot asa imi tremura si se auzea urat motorul.

Eu mi le-am refacut la mine in service! Acum totul merge ca nou! Se aude bine si trage bine si nu mai am erori in bord! Numai ca eu sunt din Iasi iar tu din Vrancea. Daca poti ajunge pe aici,ti le rezolv fara probleme.
gutui
**Crys ti-am dat un PM. La mine masina inca merge...si ma duc cu ea pana la 180km/h.....dar incepe sa ma enerveze tremuratu ...ca in rest, merge.
CRyS`
@ gutui - ai PM !

Si a mea mergea si .... s-a oprit! Si multe altele au mers si s-au oprit! Colegii forumisti iti pot spune! Asa e Renault... !
Iuiu
Si cat ajunge pentru un injector kitul de reparatie delphi?
CRyS`
Cu tot cu manopera si diagnosticare - intre 350 si 400 ron ! Eu le-am reparat pe cel cu nr 1 si 4 ! Si acum e o diferenta mareeee!
(port in buzunare pe la o geaca supapele vechi smile.gif) )
TheSomeone
Am facut si eu revizia de la 120k, iar cei de la service, mi-au spus ca urmeaza injectoarele....
Cu 50mil, mi-au facut distributia, discuri frana + placute fata, ulei, filtre....si cam atat. La filaret s-a intamplat povestea. Inca nu am INJECTION FAULT, dar au spus sa ma pregatesc cu 14 mil/buc pentru injectoare.
Masina este din iulie 2006
Imi descrie si mie careva testul cu bidonasele? Multumesc.
Catalinmodena
Cum adica cu 50mil?Doar nu vrei sa spui ca distributia+discuri si placute+ulei si filtre a costat 50 de milioane,lei vechi. ohmy.gif
CRyS`
Discurile franata fata + placute frana + distributie + pomp de apa + ulei + filtre = 1750 ron!!!!!!!!! La mine in service!

Ba frate am si eu o intrebare: ai innebunit cumva de ai dat banii aia?

Injectoarele se pot repara! Da-mi mie 1400 ron si ti le fac pe toate 4!!!!! Ti le si pun pe masina!!! Vin si la Bucuresti sa ti le fac!
99AIM
Eu nu inteleg cum puteti da sumele alea pe discuri,placute....cand le poti cumpara aftermarket mult mai ieftin si monta la un service mai de incredere-service bosh de exemplu.
Referitor la injectoare,stiu un tip ce aduce diverse turcisme, face regulat Turcia, iar de injectoare azis ca mi le aduce pe cod la set de toate 4 +cd la 2000 ron,eu daca o patesc le iau de la el, spal rezervorul schimb conductele si filtrul iar pretul nu sare de 2500 ron.
TheSomeone
QUOTE(CRyS` @ 21 Feb 2010, 17:45)
Discurile franata fata + placute  frana + distributie + pomp de apa +  ulei + filtre = 1750 ron!!!!!!!!! La mine in service!

Ba frate am si eu o intrebare: ai innebunit cumva de ai dat banii aia?

Injectoarele se pot repara! Da-mi mie 1400 ron si ti le fac pe toate 4!!!!! Ti le si pun pe masina!!! Vin si la Bucuresti sa ti le fac!
*


Scuze, am uitat de pompa de apa, si chiar nu am innebunit, atat a fost factura 4895ron , si nu glumesc.
Nu mai spun ca un spray de spalat era 28 ron, o saiba 8 ron, bec pozitie + faza scurta vre-o 40 ron.....50 ron verificarea pe stand a franelor, si restul ce am scris mai sus.
Probabil ca au mai fost mici prostii pe care le-am trecut cu vederea.
Imi pare rau ca nu mai am factura in fata, ca scriam exact ce era trecut pe ea.
Bine ca nu am platit din buzunarul meu, ci a platit firma.
Oricum, nu mai calc pe la ei, niciodata. Ca sa nu mai spun ca inainte sa plec, i-am intrebat pe 2 tipi de la ghiseu, de ce mi se aprindea in bord semnul de la frana de mana si STOP. Amandoi vorbeau in acelasi timp, fiecare avea o varianta, dar nici una cea corecta. Seara placuta va doresc, si cati mai multi km fara incidente.
Data viitoare, mai bine vin in iasi, sa ii fac revizia. wink.gif
CRyS`
De ce ti s-a aprinde becul ala in bord? Mi s-a aprins si mie... Discurile si placutele de pe fata erau duse si imi spunea: fraiere nu mai ai frana!
TheSomeone
Pai aia era problema si la mine, dar i-am lasat sa vad daca au habar de ceva...
CRyS`
Si?Au avut habar?
TheSomeone
Prima data au spus ca de la injectoare, pe urma s-au inteles din priviri si au cazut de acord ca era din cauza faptului ca placutele de frana erau foarte tocite, iar lichidul de frana scadea sub nivel atunci cand franam.
merqry
Salutare,


Eu cred ca am avut o gramada de probleme cu masina mea si pot sa povestesc.Am reconditionat 3 injectoare in Bucuresti anul trecut..Am dat in jur de 1100 Lei cu tot cu verificare curatare si inregistrat in calculator..Am schimbat acum o luna urmatoarele piese:

Chiuloasa ( nu garnitura..CHIULOASA..CHIULOASA),
Segmentii,
Cuzineti,
Filtre,
Distributie(tot ce include..pompa apa..role curele....etc),

Totul original Renault si in afara de chiuloasa totul nou..
Total :: in jur 3000 RON

Si acum am observat ca porneste greu la cald...L-am verificat si am 1 pe butuci..da prea mult pe retur...O sa il fac si pe asta ..Am deja o intalnire vineri la un service in Bucuresti care o sa ma coste 350 RON de injector (la fel ca si anu trecut)..O sa il repar pe asta si dupa aia o sa verific pompa de injectie sa vad daca chiar este chestia aia cu pilitura si alte kkt-uri.

In principiu cam peste tot e la fel.Iti da INJECTION FAULT?

Minim 1 injector.Se schimba duza si dupa aia merge perfect.

Ramane sa va anunt si cu pompa de injectie Cand o sa aflu un verdict
Tossi
Dar segmentii,cuzinetii si chiulasa ce au avut?
merqry
Mecanic anterior bun


sad.gif
gabriel.cornel
Am supape retur 9308-621C DELPHI, originale Franta, cu holograma 300 RON/bucata, pentru toate injectoarele delphi 1.5dci. Fiind absolut noi si originale, de la mama lor, cele mai bune, nu se pune problema de garantie. Odata cu schimbarea supapelor se recomanda si schimbarea filtrului de motorina cu unul original Delphi care filtreaza la 0,2 microni. Se preda personal in Bucuresti 0722922613 Gaby
merqry
Am fost astazi in Bucuresti..

Am rezolvat :

Injectorul..Inlocuit pastila din interior(duza)
Verificat rezervor si retur de span...(era prezent)
Intrebat pret reconditionare pompa injectie DELPHI estimativ intre 1300 si 1500..Din cate am inteles se gaseste noua pana in 1800..
Scos eroriile din calculator

Cost total 350 RON.

Deci pe viitor o sa caut o pompa de injectie fara span (noua) dupa care curatare tot sistemul de tur - retur.Din pacate nu aveti ce face.Pompele sunt ele proaste deci degeaba cu lichid de spalare al injectoarelor..nu ajuta

Cel mai bun remediu pentru aceasta problema am inteles ca ar fii o pompa de injectie bosch dar nu stiu daca se potriveste,

In fine deocamdata am rezolvat problema ma pregatesc pentru viitor..

O seara faina
CRyS`
QUOTE(merqry @ 4 Mar 2010, 16:07)


Cel mai bun remediu pentru aceasta problema am inteles ca ar fii o pompa de injectie bosch dar nu stiu daca se potriveste,

*




Astea sunt pe 1.9 dCi si nu se potrivesc! Intradevar sunt mai bune,doar nu degeaba 1.9 dCi are 150 CP ca 1.9 CDTI de la Opel!
TheSomeone
Deja a inceput si "batranica" mea sa toarca/tremure, precum un tractoras.
Am observat ca, daca ii dau "talpa" in rampa, imi da INJECTION FAULT.
Sa ma astept la ce e mai rau, sau sa fiu increzator si sa sper la mai bine? biggrin.gif
Aici inchei jurnalul tractorasului vesel. radmasa.gif
Waitin' for ideeas.
merqry
Cel mai bun test care l-am avut a fost:

Bagi a -2-a pana pe la 2500 si dupa aia direct a -5-a ..Si daca iti da injection fault ...

Reconditioneaza injectoarele 350/buc
gutui
detaliaza te rog....
solidconvert
QUOTE(merqry @ 18 Mar 2010, 12:04)
Cel mai bun test care l-am avut a fost:

Bagi a -2-a pana pe la 2500 si dupa aia direct a -5-a ..Si daca iti da injection fault ...

Reconditioneaza injectoarele 350/buc
*


P'asta cine a mai inventat-o? blink.gif
FysGSM
mecanici de pe sant
TheSomeone
Cred ca ideea este sa mergi cu ea sub-turata, insa, din cate stiu, cu diesel-ul nu este recomandat sa mergi asa. Nu inteleg de ce ar trebui sa diagnostichez o problema corect, mergand cu ea cum nu este recomandat.
Probabil ai si tu dreptate, insa te rog sa dai mai multe detalii despre aceasta metoda. Nu cum se face, ci de unde ai auzit-o si pe unde se foloseste sau daca ai folosit-o. Mersi.
merqry
Salut,

In momentul in care bagi din viteza a -2-a(2000-2500 de ture) in viteza a 5-a motorul solicita injectoarele la capacitate maxima avand nevoie de forta si in momentul acela ele sunt in sarcina maxima..Daca unul dintre ele este dus asa il gasesti ,varianta cea mai ieftina.Ca sa vezi exact care este tot iti trebuie un diagnostic

"cu diesel-ul nu este recomandat sa mergi asa"


Eu nu zic sa mergi pana in Germania asa pur si simplu faci un test (200 m)....Nu trebuie sa astepti foarte mult.Eu cel putin cand ma incercat s-a inmaplat la 2 secunde dupa ce am luat piciorul dupa amberiaj.

Sa imi spui te rog daca functioneaza


Eu cel putin asa am aflat prima oara de aceasta problema




19 Mar 2010, 21:15:
Nici un rezultat nimic?
costidima
Salut.
Am si eu Megane 1.5dci din 2004 si cand la un moment dat cand am inceput sa apas mai tare pedala de acceleratie mi-a dat mesaj de eroare "Injection Fault". Dupa ce luam piciorul dupa acceleratie mesajul disparea.
Toate bune si frumoase pana a doua zi cand am incercat sa o pornesc. Surpriza, pe bord acelasi mesaj de eroare. Masina nu mai vrea sa mai porneasca sub nici o forma.
Dupa incercari repetate de a porni masina a murit si bateria.
A venit un prieten cu laptopul sa citeasca in detaliu mesajul de eroare. Codul acestuia este P0380 (Glow Plug Heater Circut A Malfunction) care este asociat de obicei cu probleme la bujii.
S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Multumesc anticipat,
Costi
TheSomeone
Back with news.
Am incercat metoda ta de doua ori, fara nici un mesaj de eroare.
Totusi voi lua in calcul schimbarea setului de injectoare, la vitoarea revizie.
NUT
hello ... se fare ca am si eu aceasta problema de vreo saptamana.
mesjul de eroare "injection fault" + "stop" apare cand "bag" mai tare piciorul in aceleratie (accelerari bruste). dupa ce ridic piciorul mesajul dispare, indiferent de treapta de viteza in care merg sau de viteza cu care merg.

din care am vazut pe aici se pare ca este o plroblema de injectoare sau pompa motorina.

credeti ca daca folosesc un aditiv de curatat injectoarele ajuta la ceva ? este recomandata aceasta varianta. nici nu vreau sa ma gandesc ca ajung la vreun service si hotii de acolo o sa imi spuna ca este cel putin un injector dus si ca poate e mai bine sa le schimb pe toate ... smile.gif))

masina este un megane II, 2005, 1.5 dci, 100 cp, aprox 120.000 km, cu reviziile facute la reprezentanta, motorina preponderent de la petrom.

in concluzie: este folositoare varianata cu aditiv pentru curatat injectoarele pus in combustibil ???

multumesc.

nut
diasul
Raspuns: NU. Daca pui aditiv ai toate sansele sa faci mai mult rau. O sa dizolve toata mizeria si depunerile si o sa ti le care tot in injectoare.
costidima
QUOTE(NUT @ 29 Mar 2010, 08:49)
hello ... se fare ca am si eu aceasta problema de vreo saptamana.
mesjul de eroare "injection fault" + "stop" apare cand "bag" mai tare piciorul in aceleratie (accelerari bruste). dupa ce ridic piciorul mesajul dispare, indiferent de treapta de viteza in care merg sau de viteza cu care merg.

din care am vazut pe aici se pare ca este o plroblema de injectoare sau pompa motorina.

credeti ca daca folosesc un aditiv de curatat injectoarele ajuta la ceva ? este recomandata aceasta varianta. nici nu vreau sa ma gandesc ca ajung la vreun service si hotii de acolo o sa imi spuna ca este cel putin un injector dus si ca poate e mai bine sa le schimb pe toate ... smile.gif))

masina este un megane II, 2005, 1.5 dci, 100 cp, aprox 120.000 km, cu reviziile facute la reprezentanta, motorina preponderent de la petrom.

in concluzie: este folositoare varianata cu aditiv pentru curatat injectoarele pus in combustibil ???

multumesc.

nut
*




Salut,
Am bagat masina in service si se pare ca mesajul aparea din cauza injectoarelor.
Vestea buna este ca nu trebuiesc schimbate, ci pot fi reparate.
Exista un chit de reparatie pt injectoare diesel renault (aprox. 250 ron bucata). Recomandat ar fi sa-ti reconditionezi toate cele 4 injectoare. Unele pot fi curatate fara sa fie nevoie sa cumperi kitul de reparatie. Deci, daca ai doar un injector distrus complet, vei cumpara doar un kit de reparatie, iar pe celelalte doar le vei curata.
Am aflat ca mesajul "Injection fault" poate aparea si din cauza pompei de inalta presiune pe care se depune o pilitura foarte fina.
Desi majoriatea oamenilor evita sa-si bage masina in service, eu iti recomand sa gasesti pe cineva specializat (eventual un baiat care lucreaza intr-un service)

Iti urez multa bafta si cu costuri cat mai reduse wink.gif
NUT
multumesc.

am sa incerc.

revin cu info.

nut
bsdwave
Salutari tuturor,

Sunt de ceva vreme inregistrat pe forum, dar inca nu am postat prea mult, pentru ca de obicei am gasit raspuns cam la toate problemele ce le-am intampinat, acum insa m-am lovit de o problema si as avea nevoie de cateva pareri, pentru care as fi recunoscator. Asadar, sambata dimineata am avut un drum de facut pana in centrul orasului, stationat 20 de minute, revenit inapoi acasa. Peste 3-4 ore am vrut sa plec din nou, cand, surpriza: electromotorul invarte, insa motorul nu porneste si mesaj in bord: injection anomalye(e in spaniola, echivalent injection fault banuiesc). Mentionez ca in mers nu mi-a aparut mesajul asta niciodata. Am mai incercat in decursul zilei de sambata de cateva ori sa o pornesc fara succes.

Azi, am urcat-o pe rampa si am dus-o la service-ul renault din oras. Mi-au pus-o pe tester, au incercat sa o porneasca, n-au reusit, verdict initial: injectoarele sau pompa(banuiesc ca la cea de inalta presiune s-au referit) si sa o las acolo sa o porneasca si sa vada exact unde e problema. Peste aproximativ 2 ore, ma suna ca masina e gata, totul e ok, n-au schimbat nici o piesa, borna "-" de la baterie contact imperfect, au resetat computerul si mentiunea ca bateria trebuie schimbata, dar sa o mai las pana maine sa vedem poate isi revine(pe undeva e de inteles ca bateria e slaba avand in vedere cat am incercat eu sa o pornesc in weekend). I-am intrebat daca au verificat injectoarele si pompa de inalta presiune, de pilitura pe circuit, au zis ca da si ca totul e ok la injectie.

Am plecat de acolo si bineinteles m-am plimbat aiurea prin oras si chiar si prin afara lui putin sa se incarce bateria. La un moment dat, am virat pe un drum secundar si am franat ceva mai puternic pentru ca am observat tarziu gropile ce erau pe respectivul drum. In timpul franarii, pentru prima data mi-a aparut mesajul :"Injection anomalye" (nu eram in accelerare ci dimpotriva in decelerare) care a si disparut rapid, fara nici un comportament ciudat al motorului. La revenirea pe drumul european, am calcat-o pana la 4500RPM si am mers asa o bucata de drum, fara ca mesajul sa reapara.

Nu am schimbat inca bateria, dar as vrea sa aud si alte pareri in legatura cu acest incident inainte de a schimba acumulatorul.

Imi cer scuze pentru postul kilometric, sper sa nu plictisesc prea multa lume cu el!
saripoiu
Salutare. Am si eu probleme cu masina din semnatura nu vrea sa porneasca decat dupa 15-20 incercari la test pe calculator nu da nici o eroare,i-am verificat si injectoarele si sunt ok. In mers nu se simte nimic doar ca daca bag piciorul in ea in orice treapta apare mesajul ''injection defaillante'' fara sa afecteze turatia motorului ridic putin acceleratia si dispare mesajul. Ma poate ajuta cineva.
BimbOOO85
QUOTE(gabriel.cornel @ 22 Jan 2010, 17:17)
Eu am avut probleme cu megane 2 /1.5dci./101cp. Prima data, la mine sa intimplat in timpul mersului pe autostrada sa imi afiseze pe bord ,,injection fault" si se aprindea ptr. citeva secunde becul de ,,service",dar motorul functiona normal. Dupa aceea, masina mea pornea bine la rece, iar la cald aveam probleme cu ea, pornea la a doua,a treia cheie, ceea ce la altii se intimpla tocmai invers (nu pornea la rece ,iar la cald da). Ce am facut ? Am cautat  pe forum vreo doua saptamini ,,probleme injectie" si am tras urmatoarea concluzie: supape retur delphi 9308Z621C defecte, scapa motorina injectorul pe retur si scade presiunea in rampa sub 200 bar. si calc. nu mai deschide injectorul.De aceea porneste la a doua, a treia sau chiar la mai multe chei, pina ajunge la presiunea de 200 bar. sa deschida injectorul.Am  facut rost de 2buc supapa retur, mi le-am schimbat eu si porneste masina acum fara probleme. RECOMANDARI: 1)cumparati supape retur delphi numai originale ( 9308Z621C made in Franta si cu holograma cu codul pe ea), daca doriti sa va tina, pentru ca chinezarii si altele aduse din India, e plina piata. 2) schimbati filtrul de motorina cu delphi original sau MANN care filtreaza la 0,2 microni. 3)saiba de la injector daca nu o schimbati, macar decaliti-o.Eu am mai schimbat supapele si la alti prieteni la clio, iar la unul am avut probleme ptr. ca el schimbase filtrul de motorina cu o luna in urma si ii pusese unul mai ieftin ALCO care nu filtra la 0.2microni. Dupa ce am schimbat supapele, a pornit dar nu a funcionat decit vreo 5 minute si din ce in ce mai prost parca mergea in trei pistoane.MOTIVUL: trecea mizerie mai mare dupa filtru (este vorba de microni) si bloca supapele. A cumparat alt filtru DELPHI original, am demontat din nou toate injectoarele ca erau blocate iar acum functioneaza perfect. Pentru detalii tehnice, va stau la dispozitie:              GABY 0722922613-Bucuresti.Va pot face rost si de SUPAPE DE RETUR ORIGINALE-FRANTA numai pentru 1.5 dci.
*


Confirm tot ceea ce ai detaliat.in urma cu 2 zile mesaj in bord cu injectia dusa, ma duc la tester, injectorul 2 defect.bun.ma duc in alt service unde aveau stand diesel verifica injectoarele su seringile. perfecte toate 4, nu avea presiune in rampa.primul lucru filtru de motorina. ma duc la magazin iau filtru Delphi (150 Ron), si sa rezolvat problema.nu tu eroare in bord sau tester, asa ca luati filtru bun si nu dati banutii chiar pe prostii.
dumitrescuandrei
mie nu`mi pornea azi de dimineata.dadea la automat, aparea injection fault si nu pornea.am pornit`o cu un spray.acum astept sa vad daca maine dimieata face la fel.mentionez ca dupa ce a pornit mesajul din bord a disparut
dumitrescuandrei
am fost astazi cu masina la Amat si surpriza: toate 4 injectroarele duse blink.gif nu ma puteam gandi ca sunt chiar toate 4...eram foarte incantat de masinile astea,chiar nu mi`au facut probleme dar acum incep sa fiu dezamagit :|
dl_io
Cu care din meganurile alea ai probleme ? Eu zic sa faci testul in alta parte decat reprezentanta . Mai greu sa se duca toate 4 chiar asa .
dumitrescuandrei
QUOTE(dl_io @ 15 Apr 2010, 18:50)
Cu care din  meganurile alea ai probleme ? Eu zic sa faci testul in alta parte decat reprezentanta . Mai greu sa se duca toate 4 chiar asa .
*




Cu cel de 85cp am probleme sad.gif
dl_io
Nu stiu care e ala laugh.gif . La astea din 2009 mai ai garantie ? La partea cu injectoarele , astia din service o sa-ti zica mereu ca ai 3 sau 4 duse ; chit ca tu ai numai o supapa dusa , maxim doua . Fa din nou testul cu borcanelele la un service care nu are legatura cu reno si revin-o cu rezultatul . Nu te costa mult , 20-30 de lei ,zic eu .
dumitrescuandrei
este 2009 masinuta.dar are peste 100k.am cumparat astazi toate 4 injectoarele de origine smile.gif maine le montez
CristianFlorea
QUOTE(dumitrescuandrei @ 16 Apr 2010, 15:22)
este 2009 masinuta.dar are peste 100k.am cumparat astazi toate 4 injectoarele de origine smile.gif maine le montez
*


Cat te-a costat?
dumitrescuandrei
2500 de lei injectoarele.si 200 de lei montaj+filtru de motorina.La Amat smile.gif
Pe naspa smile.gif)
MFAdrian
2500 de lei 4 injectoare noi...mi se pare un pret foarte bun..De la Amat? Parca era cca. 1200 unul singur..
De unde le-ai luat Dumitrescuandrei?
dumitrescuandrei
Am specificat "pe naspa". smile.gif Sunt baieti pe acolo care au de toate, trebuie doar sa stii la cine sa apelezi
MFAdrian
Am inteles ca se mai pot si reconditiona..asta in cazul in care le mai ai pe cele "busite"..
dumitrescuandrei
da, se pot reconditiona si costa 350 de lei de injector.garantia ar fii undeva la 6 luni.nu am incredere, lucrul nou e lucru nou smile.gif
dumitrescuandrei
Si cum lucrul nou,e lucru nou, dupa ce am schimbat injectoarele, in dimineata asta masina tot nu a pornit sad.gif tot cu spray.nu pot sa inteleg ce are
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.