Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Revizii Laguna III diesel
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna III
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
andru1973
eu o am de mai bine de 150 și am aproape 220(a fost schimbata pe la vreo 60 la garanție au schimbato ăștia) încă nu o schimb ca arata bine m controlato și încă mai merge,nu faci rău dacă o schimbi ,eu de moment o mai tin, încă nu da semne ,nu e crăpată guma...etc,dar tu dacă vrei o poți schimba dacă ti se pare ca e ceva anormal la ea
andru1973
Filtro de aire BOLK BOL-B031336
Aceite de motor EDGE 5W40 TITANIUM - 4 litros CASTROL 1535BB
Filtro combustible KNECHT KL 638
Filtro, aire habitáculo VALEO 715607
Filtro de aceite MANN-FILTER HU 618 x
cam astea le-am luat aștept sa ajungă sa le schimb

7 May 2018, 17:07:
total 125.56 €,mana de lucru e a mea cool.gif
mars
Maravilloso!
madhorsefuzzy
Ajung 4l de ulei sau ai luat 2 bidoane?
digioptic
QUOTE(madhorsefuzzy @ 7 May 2018, 22:44)
Ajung 4l de ulei sau ai luat 2 bidoane?
*




Probabil are colegu' ulei ramas. smile.gif
andru1973
am luat 2 bidoane ,pentru revizia următoare i-au unul de 5 l+ce o sa îmi rămână din cel doua de 4 litri
formotion
Iata cat ma duce si pe mine revizia de filtre si ulei
andru1973
e bine 90 eur ,iti mai ramine de o bere cheers.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(formotion @ 8 May 2018, 13:12)
Iata cat ma duce si pe mine revizia de filtre si ulei

Si tu tot 8l din cei 8.2l ii pui? biggrin.gif
andru1973
la mine intra 6,6 litri cu filtru,deci îmi rămâne 1 litru jumate (eu pun totdeauna pun un pic mai jos de maxim nu mult e vb intre 100-200 ml mai putin)
andru1973
Au ajuns ,cam peste 2 zile mă apuc să fac schimbul
Am făcut un amalgam de filtre ,dar merge și așa biggrin.gif
busu 12
@andru1973vezi ca a zis si moderatorul cj98czh ca filtrele mann nu mai sunt ce au fost. Sunt slabe calitativ
Mai bine puneai filtru de ulei Mahle OX441D , e mai de calitate smile.gif
andru1973
nu zic nu ,poate in ro sunt mai necalitative(ca ,de suntem groapa de gunoi a Europei)aici eu zic ca sunt mai calitative(zic eu poate ma înșel)asta e mergem cu MANN inainte smile.gif
cretu22
Revizie 1.5dci, reprezentanta
Filtru motorina 182 lei
Filtru habitatul 111 lei
Filtru aer 82 lei
Filtru ulei 27 lei
Ulei elf fe5w30 5 litri 233
Manoperă 130 lei
Total 765.
Am eu senzația sau cam scumpa distracția?
ionita123
Pretul celor 5 litri de ulei elf mi se pare enorm....eu dau 250 lei aproximativ pe 5 litri de ulei esteric de grupa 5 care oricum e cu totul altceva decat elful .....
Poate or fi pus astia pao in el de e asa scump mai stii? biggrin.gif
andru1973
pentru Ro cam scump părerea mea ,la mine fără manopera 125 euro manopera nu o pun pentru ca am schimbat eu
iuly75
Destul de scump Cretu22, filtru motorina e in jur de 100, polen 80, aer 50, filtru ulei la fel, ulei nu cunosc pretul la elf eu pun ravenol 5w40 (nu are fap) la mine e 160 lei. Manopera doar schimb ulei cu filtru si filtru motorina 40 de lei. Cel de aer si polen le schimb singur in fata blocului. Deci e destul de scump la tine parerea mea.
madhorsefuzzy
QUOTE(cretu22 @ 17 May 2018, 12:28)
Revizie 1.5dci, reprezentanta
Filtru motorina 182 lei
Filtru habitatul 111 lei
Filtru aer 82 lei
Filtru ulei 27 lei
Ulei elf fe5w30 5 litri 233
Manoperă 130 lei
Total 765.
Am eu senzația sau cam scumpa distracția?

Distractia nu e scumpa: e pretul normal pentru stampila reprezentantei in carnetul de intretinere.

Pentru restul: cati aveti stampila reprezentantei in carnetul de intretinere?
cj98czh
Personal ... fac ceva pe stampila lor smile.gif
busu 12
este egala cu zero stampila, samsarii fac rost de hartii cu stampile fara numar biggrin.gif
marius80_eugen
QUOTE(madhorsefuzzy @ 17 May 2018, 12:43)
Distractia nu e scumpa: e pretul normal pentru stampila reprezentantei in carnetul de intretinere.
*


Ai dat mai mult cu vreo 300 lei. Puteai sa iei consumabilele singurel si mergeai cu ele acolo si plateaidoar manopera sau gaseai un service multimarca, cu dreptul de a pune stampila in cartea de service si o rezolvai cu 100 lei manopera .
Uleiul 5 litri ... cred ca au fost de fapt 2 bidoane ... deci mai pui inca 100 lei la suprapret.
madhorsefuzzy
Nu eu.

Eu am ultima stampila in carte in ian 2013 la a 3-a revizie la 90.000Km.
AndreiMR
N-am Laguna, dar n-am intalnit nicio masina diesel la care sa ii faci revizia la un service decent (nu pe sant in spatele blocului), sa ii schimbi toate filtrele, si sa platesti in jur de 400 de lei, folosind doar consumabile de origine. Cu 400 de lei ii pui filtre AM (si nu de calitate de top neaparat) si manopera o faci singur sau ti-o face vreun service obscur. Mie mi se pare un pret excelent pentru reprezentanta. Cand aveam Clio plateam tot sume de genul asta la revizii la reprezentanta, si a trecut ceva timp de atunci...
cj98czh
QUOTE(AndreiMR @ 17 May 2018, 15:11)
N-am Laguna, dar n-am intalnit nicio masina diesel la care sa ii faci revizia la un service decent (nu pe sant in spatele blocului), sa ii schimbi toate filtrele, si sa platesti in jur de 400 de lei
*



Iti spun eu ca este ... nu utilizez decat filtre Mahle sau Knecht ... nu sunt deloc cele mai ieftine si uleiul Total recomandat de producator .... uleiul si filtrele (toate) sunt in jur de 250-300, depinde cum le gasesti ... manopera cam 150 ... si baietii sunt mult mai seriosi si mai documentati decat multe din reprezentantele pe unde am calcat ...

Au lucrari complexe la care manopera este comparabila cu reprezentanta ... dar sigur fac lucru mai bun si mai de calitate ...

Uita-te pe jurnalul meu si vezi ce inseamna la ei un schimb de placute si discuri de exemplu ... ma refer la cum curata si greseaza tot ce trebuie ... ramane ca nou ... si aia ia ceva munca ..
busu 12
merge foarte bine revizia facuta la service de cartier sau la mecanic acasa. Mult mai ieftin decat in reprezentante.
AndreiMR
QUOTE(cj98czh @ 17 May 2018, 15:20)
Iti spun eu ca este ... nu utilizez decat filtre Mahle sau Knecht ... nu sunt deloc cele mai ieftine si uleiul Total recomandat de producator .... uleiul si filtrele (toate) sunt in jur de 250-300, depinde cum le gasesti ... manopera cam 150 ... si baietii sunt mult mai seriosi si mai documentati decat multe din reprezentantele pe unde am calcat ...

Au lucrari complexe la care manopera este comparabila cu reprezentanta ... dar sigur fac lucru mai bun si mai de calitate ...

Uita-te pe jurnalul meu si vezi ce inseamna la ei un schimb de placute si discuri de exemplu ... ma refer la cum curata si greseaza tot ce trebuie ... ramane ca nou ... si aia ia ceva munca ..
*



Stiu ca poti ajunge la pretul ala cu consumabile AM...eu spuneam ca nu cu cele de origine. Reprezentanta nu iti pune de obicei consumabile AM, deci deja o parte din diferenta se anuleaza de aici. Unde e intr-adevar diferenta mai mare e de obicei la ulei, mult mai scump la reprezentanta, si la manopera...desi manopera la reprezentantele serioase include si verificari pe care de obicei nu le fac la altfel de service-uri. La Mach1 Renault chiar faceau toate verificarile din carte, la alte reprezentante nu...dar costul cu manopera era acelasi smile.gif

Nu sunt neaparat fan reprezentante, dar de dragul corectitudinii informatiei ar trebui comparate mere cu mere, nu mere cu cirese. Logic ca e scump 700 de lei la reprezentanta fata de consumabile AM si manopera la un service mic. Dar nu e scump pentru o revizie in reprezentanta. Intre 500 de lei in regie proprie si 700 la reprezentanta, as alege intotdeauna a doua varianta, pentru o revizie obisnuita. Economia aia mica s-ar putea sa se intoarca la un moment dat drept un cost mare. Treaba cu stampila din carte e discutabila...e buna nu neaparat ca sa convingi un potential cumparator, cat pentru linistea ta. Daca se intampla ceva, poti apela la garantie mult mai usor decat daca ai facut lucrarile la un service mic cu piesele tale. Stiu ce zic fiindca sunt patit...vanzatorul de piese arunca vina pe service, service-ul arunca vina pe calitatea pieselor, si tu ramai cu masina nerezolvata multa vreme pana se lamureste problema, daca ai noroc sa ti se dea dreptate.
cj98czh
Eu nu!

Baietii aia cand merg la revizia anuala imi fac un tur al intregii masini si imi spun ce ar trebui facut in viitorul apropiat sau ce trebuie facut urgent.

Cand imi spun ca totul este ok ... am 100% incredere ca pot sa ma pornesc oriunde cu masina ... in reprezentante nu prea am intalnit treaba asta.

Pentru masina mea filtrele AM ( knecht sau Mahle) sunt cam la acelasi pret cu cele OE .... Comparatie facuta pe site de profil ... dar merg pe mana celor de la service.

Stiu sunt rari astia si de aceea tin de ei chiar daca nu sunt cei mai ieftini.

Colaborez cu ei de peste 10 ani fara nici un incident .... si ghici de unde vin? De la reprezentante ... De aia zic ca mesterii buni au plecat ....

De cumparat nu cumpar nimic eu ... iau tot de la ei ... nu se potriveste ceva este problema lor ..
andru1973
din toate discuțiile de până acum tot ce mi se pare cam scump e uleiul,eu am dat 70 euro pe 8 litri de ulei CASTROL - EDGE 5W40 TITANIUM fata de cit a dat colegul pe 5 litri cam 50,30 euro(cum am făcut conversia din RON in euro)iar cu calitatea pieselor nu știu cit de buna e, ma refer ca pentru estul europei ajung cam toate gunoaiele,nu pot spune ca si aici pot ajunge la fel

<span class='edit'>17 May 2018, 15:48:</span>
totuși scump pentru salariile din tara
cj98czh
Nu vreau sa fiu rau sau nepoliticos dar tu in Spania s-ar putea sa castigi mai putin decat destui de aici de pe forum .. mai ales daca profeseaza in domenii foarte cautate si destul de bine platite ...

andru1973
si prostie este când( prostie cu ghilimelele de rigoare) te duci cu piesa ta la service-uri de cartier sau chiar reprezentante (ca am înțeles ca accepta sa vii cu piesa ta)aici nu te primește nimeni cu piesa ta ,dacă e sa te accepte nu iți da nici o garanție,absolut nimic,semnezi și pleci ,sa bulit treaba ta,asa e aici și o vad mai bine zic eu,ori cumperi tu și ti-o repari tu cu mina ta ori lasă service-ul sa facă el tot manopera +piesele,și aici nu stai lingă mecanic ,nu ai voie, o lași și te anunța când e gata,bineînțeles ca dacă se întâmpla ceva ei răspund
asa se procedează aici

17 May 2018, 16:12:
[quote=cj98czh,17 May 2018, 15:58]
Nu vreau sa fiu rau sau nepoliticos dar tu in Spania s-ar putea sa castigi mai putin decat destui de aici de pe forum .. mai ales daca profeseaza in domenii foarte cautate si destul de bine platite ...

pai acum întreb eu, de ce va mai plângeți pe forum?????da chiar sunt care câștigă mai bine ca mine aici in spania ,sa știi ca nu ma supăr, sau nu ești nepoliticos ,recunosc ca sunt plătiți mai bine decât multi care lucram prin străinătate,ce ma deranjează e ca va plângeți (unii)ca e cam scump,ca e.....etc,înțelegi ce vreau sa spun,exemplul un nepot de al meu câștiga mai bine decât mine ....,dar asta e,nu comentez nimic
cj98czh
Nu vb in numele nimanui, dar pe mine sigur nu m-ai vazut sa ma plang..
andru1973
am pus in paranteza (unii)nu am facut referire la x si y sau la tine
mars
Vreti cumva pauza? Vi s-a urat cu forumul?
cj98czh
Sterge cu incredere Mars-ule ... ce nu consideri ca este util ...
mars
Partea cu salariile, desigur. In rest, fiecare sa faca cum crede ca e mai bine.

Eu merg la reprezentanta doar pentru ca diferenta de pret nu e mare (cam 20%), dar anumite consumabile (filtru polen, aer si mai ales uleiul) nu le-as lua de acolo in veci. Daca nu m-ar lasa sa stau langa masina si sa-i bat la cap, as renunta si m-as duce la service multimarca, mai putin pentru distributie.
St
De ce nu le-ai lua de acolo?
andru1973
. Daca nu m-ar lasa sa stau lângă mașina si sa-i bat la cap, as renunța și m-as duce la service multimarca, mai putin pentru distribuție.

cum am spus aici nu te lasă sa stai linga ei ,iar aici putini sunt care merg la multi-marca,cauza e ca au garanția și se duc la reprezentante,oricum din punctul meu de vedere mai meseriași sunt romanii,ăștia parca sunt căzuți in cap(nu toți )dar la majoritatea atelierelor de reprezentanta sau multi-marca dacă nu vine șeful de atelier ăștia nu fac ca lumea ,doar de mântuiala,sa treacă ora,spun ca am lucrat si eu la un service multimarca
cretu22
salut
imi pare rau ca s-a creat o mica polemica pe marginea subiectului postat de mine.
nu asta a fost intentia.
la reprezentanta nu ma duc pentru o stampila in carnetul de service, ci pentru ca dupa mai multe experiente nereusite cu vechiul megan pe la diverse service-uri multimarca, inclusiv distributii puse gresit, si lista poate continua, cei de la reprezentanta, fara sa le fac reclama, au dibuit mereu problemele si le-au rezolvat.
din pacate la partea de piese intr-adevar sunt cam scumpi, chiar daca dau si un discount de 20%.
Daca te duci cu piesele tale se schimba pretul la ora de manopera, simtitor chiar.
Toate bune.
madhorsefuzzy
Cica la Meridian Vest in Bucuresti tariful la manopera este acelasi indiferent ale cui sunt piesele.
busu 12
@andru1973, cauta-ti un mecanic bun in Spania care lucreaza la el acasa/curte si are garaj. Iesi mult mai bine decat daca ai merge prin service-uri care nu te lasa sa stai langa mecanic !
andru1973
QUOTE(busu 12 @ 18 May 2018, 20:15)
@andru1973, cauta-ti un mecanic bun in Spania care lucreaza la el acasa/curte si are garaj. Iesi mult mai bine decat daca ai merge prin service-uri care nu te lasa sa stai langa mecanic !
*


Faza e ca nu am nevoie o repar eu ( eu sunt mecanicul) politica aici este că ,clienții nu au voie în atelierul unde se repară mașina,cauza protectia muncii așa e aici au sală de așteptare dacă durează mai puțin iar care lucrează cum spui tu pe acasă sunt muți ciubucari marocani,sunt buni și printre ei nu zic nu,dar eu nu am nevoie cum am spus mecanicul sunt eu,asta mie meseria
espacern
Nu mai citati integral ultimul mesaj......Multumesc.
mars
QUOTE(St @ 18 May 2018, 09:21)
De ce nu le-ai lua de acolo?
*



Pentru ca au adaos comercial foarte mare. Uleiul costa dublu, fix acelasi ulei, doar ca eu il iau la bidon de 1L/5L, iar ei il au la butoi de 200L.
myx
Pompa de apa cand se schimba ? Sau doar se verifica sa nu aiba scurgeri?
mars
Nu scrie nimic de ea in carte. Eu nu am schimbat-o la 160.000 km.
pcs
Cand am schimbat kitul de accesorii am vrut sa schimb si pompa de apa. La reprezentanta mi-au spus ca pompa se schimba doar daca apar pierderi.
andru1973
din punctul meu de vedere ,dacă pompa de apa nu are pierderi ,nu face zgomot,in final merge bine de ce vrei sa o schimbi?,la mine motorul are 221 si ceva de mii de km,nu face zgomot nu pierde ,concluzia nu o ating
Sooky
Voi folositi vre-un aditiv pentru motorina? Am impresia ca face putin zgomot injectia
marius80_eugen
Eu folosesc aditivi pentru motorina si ulei. Cam la al doilea plin bag. Masina e mai sprintena, consum mai mic si zgomotul nu se aude in interior deloc. Nu am incredere in motorina superaditivata pt ca nu prea are ungere si mai rau face zgomot si e ok doar iarna.
QUOTE(andru1973 @ 5 Jun 2018, 09:23)
din punctul meu de vedere ,dacă pompa de apa nu are pierderi ,nu face zgomot,in final merge bine de ce vrei sa o schimbi?,la mine motorul are 221 si ceva de mii de km,nu face zgomot nu pierde ,concluzia nu o ating
*


in principiu pompa ar fi trebuit sa se schimbe odata cu kitul distributie si cu lichidele la 160.000 km sau 4 ani. Cum la motoarele 2.0 dCi nu se schimba distributia, ci doar kitul accesorii si lichidele (si antigelul), tot ar trebui sa o schimbi. De ce ? Pt ca 8 ani sau 320.000 oricum nu te tine si cum se duce kitul accesorii si confirm ca SE DUCE si se uzeaza cu uzura si zgomot pe masura si rola fixa si cea cu autoreglare, asa (sau poate mai rau) se duce si pompa de apa, lucrand poate intr-un stres mai mare .
mugur_mugurel
Ce aditiv folosesti, eu nu am bagat deoarece sunt mai sceptic la chestiile astea "extra", dar ma gandesc ca nu e rau sa incerc sa vad ce si cum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.