SwatKat
22 Mar 2013, 15:02
M-am suit pe munti cu ea
Serios acum, nu stiu de ce zangane... Mai demult facea la fel insa ii ardeam 2-3 cozi de matura pe sub masina, da vad ca nu mai tine faza
Tremura cand pornesc si opresc masina, tremurat care probabil e amplificat de zanganitul de la scut... Si la decelerare am socuri...
Ma seaca ca vad ca din 5 in 5 mii km tre sa schimb tamponul ala de la cutie.... mai bine leg cu sfoara..
cristian_nechita
22 Mar 2013, 15:05
Dar oare ai pus tampon normal, sau tampon pentru versiune de 100cai?
SwatKat
22 Mar 2013, 22:53
Am fost numai la Serus... prima oara au pus tampon de Reno apoi SWAG, insa pe baza seriei VIN... deci cred ca de 100 martoage... pot sa ma uit maine ca pastrez toate facturile...
QUOTE(SwatKat @ 22 Mar 2013, 00:50)
Cred ca ma paste si ala hidroelastic.... mai e vreunul de schimbat?
Da, al treilea, sub baterie.
vastangiul
24 Mar 2013, 14:35
salut , am o noua problema cand plec dupa loc se aude un cloncanit doar cand motorul este cald , chit ca demarez mai usor sau mai tare face un cloncanit , ce tampon poate sa fie ??? cel antibalans si hidroelastic le-am schimbat anul trecut . a mai avut cinev aceasta problema ?
alex1988
24 Mar 2013, 20:34
Am si eu o problema. Pe loc drept bag in treapta de mers inapoi, si ii dau "suturi" scurte, si se aude un zdranganit in zona bateriei, deci banuiesc ca e tamponu de sub baterie, Intrebarea mea este..
1.Aacel tampon este vinovat de tremurari la relanti uneori mai ales la rece?
2.Tot el e responsabil de zdruncineli la schimbarea vitezelor in mers?
3 Uneori la pornire zdruncina toata masina..tot de la el?
As scapa doar de probleme daca il schimb doar pe el?
Schimbatorul nu se misca in fata-spate la accelerari sau decelerari bruste, are cei drept joc stanga dreapta putin.
Poate pune cineva o poza cu el, se potriveste cel de logan?
Astept raspuns , Multumesc
petre 1
24 Mar 2013, 23:07
Zilele astea am primit o veste neplacuta si surprinzatoare,asadar am schimbat distributia si cu aceasta ocazie mecanicul m-a anuntat ca tamponul hidroelastic ce fusese schimbat de cateva luni este pe ducă.Tamponul este marca Febi si l-am cumparat de la Autokarma,deci mai bine cumparati unul mai scump cu 200 lei dar sa fie original,acum alta disctractie cu un nou tampon.
RadulescuRomulus
25 Mar 2013, 07:35
1. Eu am tampon swag de aproape 3ani si duce. Conteaza marca [personal nu agreez febi] si montajul corect facut. Caci degeaba ai 1an garantie la piesa dk strangerea suruburilor e facuta dupa ureche.
SwatKat
25 Mar 2013, 21:43
Iaca mai sunt si zile bune.. desi daca ma uit afara pe geam...
Tamponul de la utie nu e rupt, e putin lasat cel hidroelastic insa mai tine 10k pana la distributie, in schimb e cam vraiste scutul termic, ala zanganea rau...
Si cum partea din fata a lui costa o nimica toata de 330 lei, i-au mai dat baietii niste ciocane, prins inca o data putin mai bine...
Cu ocazia asta am schimbat si uleiul ca se facea anul cu ala vechi si parca merge si putin mai frumos motorul..
Asa ca sunt multumit ca am scapat ieftin.
am vibratii in scaun sofer. Volanul nu trepideaza. Dimineata la rece am senzatia ca motorul sta sa fuga de pe masina. Ce tampon ar putea fi?
[suna ca o ghicitoare, ce mai!]
Pana acum am schimbat cel hidroelastic [swag] acum 2 ani.
M i h a i
28 Mar 2013, 12:01
nu are cum sa vibreze numai scaunul sofer si restul nu
Altceva in afara de tamponul ala nu are ce sa fie
eu suspectam tamponul de la cutie [ala antibalans].
Daca nu este acesta, care sunt simptomele cand acesta este ... picat?
solidconvert
28 Mar 2013, 13:12
La accelerari/decelerari bruste se misca schimbatorul rau in directia fata/spate...
multumesc! clar atunci cel hidroelastic este pe duca. Are acus 3ani.
ma gandesc serios sa pun original. aveti din intamplare codul? [pt masina din semnatura]
alex1988
28 Mar 2013, 16:00
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere in problema mea postat mai sus/
solidconvert
28 Mar 2013, 16:59
QUOTE(alex1988 @ 24 Mar 2013, 20:34)
Am si eu o problema. Pe loc drept bag in treapta de mers inapoi, si ii dau "suturi" scurte, si se aude un zdranganit in zona bateriei, deci banuiesc ca e tamponu de sub baterie, Intrebarea mea este..
1.Aacel tampon este vinovat de tremurari la relanti uneori mai ales la rece?
2.Tot el e responsabil de zdruncineli la schimbarea vitezelor in mers?
3 Uneori la pornire zdruncina toata masina..tot de la el?
As scapa doar de probleme daca il schimb doar pe el?
1. Vinovat pentru tremurat la rece este tamponul hidroelastic (cel de pe partea stg cum te uiti la motor) poate si tamponul de sub baterie dar nu vad de ce ar influenta asa de mult...)
2. Nu prea cred!... acolo poti sa suspectezi o problema la ambreiaj...
3. Mai ales dimineata cand este rece motorul, tinde sa intre in trepidatii tot motorul din cauza tamponului hidroelastic...
P.S: de ce altceva vrei sa mai scapi in afara de probleme daca schimbi tamponul, ca n.am inteles din formularea ta?
P.P.S.: acum am inteles... in afara de probleme scapi si de tamponul defect...
L.E.: n.am cunostinte cu privire la piesele compatibile logan/megane...
s_j_teo
3 Apr 2013, 21:51
De o luna de zile am o bataie la accelerare si decelerarea motorului care este mai pronuntata cand motorul este rece . Schimbatorul are un joc de dute vino dar zic eu unul relativ normal. Tot cand este rece parca se aude o rezonanta metalica mai pronuntata tot numai cand accelerez sau reduc accelratia. Ce ar putea fi ? Am trepidatii la rece la plecarea de pe loc,daca o tin din ambreiaj si mai turata nu trepideaza. Cand este cald motorul nu apare acest fenomen.
am si eu un tremurat in caroserie, dar numai la relanti, tin sa precizec ca motorul merge rotund si fara intreruperi,
ce poate sa fie?
2.0 16v benzina 2003
ieri am aflat ca trebuie sa il schimb pe cel hidroelastic
la aska e 310 ron febi/swag. gasesc alta alternativa pt 2.0 16v?
ovy_megane_1982
31 May 2013, 16:03
Salut. Am si eu o intrebare: se potriveste suportul hidroelastic de logan diesel la renault megane 1.5 dci, sau sunt diferite?
alintosu
31 May 2013, 16:44
s_j_teo Aveam aceleasi probleme.Am schimbat bieleta anticuplu(antibalans) si s-au rezolvat.Din pacate nu a rezistat mai mult de 5k si au aparut din nou problemele.De data aceasta am cumparat o bieleta modelul nou originala Renault, cea neinvelita in cauciuc si din nou am scapat de zgomote si trepidatii, sa vedem si pentru cat timp.Prima bieleta cumparata a fost Hutchinson, nu s-a rupt dar s-a "inmuiat" cauciucul deci ai grija pe ce dai banii.
gratian.bran
15 Jun 2013, 15:40
am citit la alti meganisti ca cel de logan diesel euro 3 se potriveste;de la hidroelastic da bataie si pe esapament,ca scutura evacuarea;original renault pret 650-850 RON depinde de distribuitor
personal cred ca pun de logan diesel pretul cam in jur de 200
o pagina in urma argon zicea ca nu se potriveste la benzinar lungimea partii metalice prin care trece surubul.....poate confirma sau infirma cineva?
Nu e obligatoriu sa iei original, eu am luat Febi pentru benzinar cu 300 de lei si nu am avut probleme. De Logan am probat de la euro 4 si nu a mers. De euro 3 si daca merge va face motorul prea rigid, e calculat pentru alta greutate/vibratii.
brandy_tdi
22 Jun 2013, 10:03
Salut, am gasit acest tampon hidroelastic pentru M2. Fabricantul este autospeed. Pe site scrie ca este pentru logan diesel. Pretul este undeva la 120 de lei. Dar pe site specifica compatibilitatea si cu:
RENAULT Mégane II Berline
1.5 dCi 100CP Proactive
1.5 dCi 100CP
1.5 dCi 80CP,
1.5 dCi 86CP
Cei de la magazin mi-au spus ca este 100% comptabilil cu M2
Intrebarea este, daca este bun de ceva? sau e musai sa pun febi sau renault?
Am atasat 2 poze cu respectivul, sa nu se considere reclama. Multumesc
Nu e bun de nimic, o sa le schimbi la fiecare 2000 de km, iar in al doilea rand o sa-ti vibreze masina, pentru ca nu e hidroelastic, e doar guma.
skorpio_bog
7 Jul 2013, 13:57
a schimbat cineva in regie proprie cele 2 tampoane de la motor din partea dreapta (hidroelastic si superior)?
Catalinmodena
7 Jul 2013, 20:43
Stiam ca decat cel superior este in partea dreapta.
skorpio_bog
7 Jul 2013, 20:50
partea dreapta a motorului, adica partea stanga privit din fata. Le-am schimbat anyway azi pe amandoua, desfacut 8 suruburi, nu e mare scofala. Mai challenging s-a dovedit a scoate tamponul hidroelastic de la locul lui pentru ca nu iesea din cauza tevii de AC. Trebuie intai desfacut tamponul mic din spate si apoi iese ceva mai usor, insa tot cu chin. Tamponul hidroelastic era praf, crapat cauciucul pe dedesubt. Dupa montarea celor noi s-au dus vibratiile la relanti.
lucianian
7 Jul 2013, 22:38
ce marca de tampoana ai luat, de unde si cu cat? Ms
skorpio_bog
7 Jul 2013, 22:57
cel hidroelastic este corteco iar cel mic este febi. Le-am comandat de pe un site de aici.
lucianian
7 Jul 2013, 23:08
Multumesc
dan.stefan
9 Jul 2013, 07:52
Salutare!
Am schimbat anul trecut in toamna ( in urma cu aprox 7.000 km) tampoanele de la motor (3 piese la numar, din pacate nu stiu cum se numeste fiecare), in urma unor trepidatii si zgomote puternice mai ales la trecerile peste calea ferata la viteze mici, pana in 30km/h. De atunci nu am mai avut nici un fel de problema, decat o usoara zmucitura la decelerări bruste in trepte inferioare (1,2 si 3), la accelerari nici un fel de problema. Daca iau usor piciorul de pe acceleratie nu se simte nimic.
Problema nu este deranjata, dar de la ce ar putea fi...?!
Multumesc!
d.
Nimeni?, ceva asemanator...
QUOTE(skorpio_bog @ 7 Jul 2013, 21:50)
partea dreapta a motorului, adica partea stanga privit din fata. Le-am schimbat anyway azi pe amandoua, desfacut 8 suruburi, nu e mare scofala. Mai challenging s-a dovedit a scoate tamponul hidroelastic de la locul lui pentru ca nu iesea din cauza tevii de AC. Trebuie intai desfacut tamponul mic din spate si apoi iese ceva mai usor, insa tot cu chin. Tamponul hidroelastic era praf, crapat cauciucul pe dedesubt. Dupa montarea celor noi s-au dus vibratiile la relanti.
Eu am demontat vasul de expansiune si a iesit usor, dar se zice ca iese usor daca lasi motorul in jos, dar mi-a fost frica sa nu rup esapamentul sau sa iasa planetarele.
cezar13
11 Jul 2013, 01:38
M2 1.6 16v am fost in targ la Vitan si cand intrebam de suport de antirasturnare pentru megane imi zicea 100 ron iar daca intrebam pt logan 60 ron piesa pe care mi o datea fiind aceeasi, dupa ce am luat de la unul din ei si i am zis ca de fapt e pt megane s-a incruntat oleaca,
nu stiu cat o sa tina jucaria dar a fost ieftin si oricum se schimba f usor
Si eu am pus de Logan si nu au fost probleme. Dar era original - 170 de lei, iar original de Megane era 320. Cu 60 de lei ai luat o facatura , deci nu prea conteaza de ce e.
Pe parcursul topicului am vazut cel putin doua cazuri de tampon hidroelastic de dci pus pe benzinar, daca citeste cineva ce a montat, de care s-a potrivit, pentru ca am incercat fizic de Logan dci euro 4 si nici o sansa sa se potriveasca, un cod ceva de la cel compatibil? Multumesc.
Sandokan85
9 Aug 2013, 07:53
Eu am cumparat un tampon hidroeleastic de logan 1.5 dci, dar impreuna cu cel de la magazin ne-am uitat la codul de culoare care il aveam pe masina (albastru) si pe urma m-a asigurat ca o sa tina. Deci in functie de codul piesei si de culoarea care exista pe tampon se poate comanda fara probleme.
Acum cum aveti noroc, am inteles ca in functie de culoare creste pretul, albastru era cel mai ieftin (230).
R19/16v
9 Aug 2013, 07:56
Interesant cum dati voi bani pe asigurarile astora din magazine...
Daca se potriveste fizic, nu vad problema, multi si-au pus de Logan si le merge de ani de zile, dar eu vreau sa pun de dci pe benzinar, si nu se potriveste fizic, desi unii au zis ca merge.
meganus_bicorpus
15 Aug 2013, 20:44
pentru niste socuri in maneta de viteze la frana de motor am schimbat si tamponul cutiei de viteze dar nu vad nicio schimbare!Am toti suportii de cauciuc schimbati, noi, originali dar problema nu e rezolvata!
Nu as numi-o chiar problema, ci un lucru normal la Magane2, asa fac toate, benzinarele mai mult, dci-urile mai putin.
Salut,
Am facut schimbul de distributie, kit accesorii (printre altele si discuri fata, frane fata, fulie termostat, fulie defazoare - iar, bujii, o bobina, tamponul de sub motor, revizia cu toate filtrele, etc.)
De atunci am ramas cu niste trepidatii in habitaclu (inainte de toate operatiunile de mai sus nu se simtea nimic)
Distributia e pusa la punct (a fost controlata), masina trage normal si se poarta normal in toate privintele cu exceptia :
La relanti trepideaza.
Cand este motorul rece - sta turat in 850-950 rpm, timp de 5-7 min. se simt mai vag trepidatiile. Cand se incalzeste incepe sa trepideze mai rau.
Poate fi tamponul hidroelastic (cel de pe partea cu distributia sus) ?
Masina are 7 ani si 70.000 km - nu a fost schimbat niciodata tamponul.
Chiar si asa de ce a inceput sa trepideze fix dupa schimbarile de piese de mai sus ?
Exista vreun reglaj care putea fi prost facut cand au fixat iar motorul dupa distributie ?
(am si bara fata de vopsit si un far de schimbat, balci care ma duce spre 5.000 lei si deja am facut o constatare in urma careia ...nu au constatat nimic decat pe premiza "poate fi tamponul, poate fi o bobina, poate fi...etc. - bobina nu a fost ca am schimbat-o! asadar orice sugestie e bine venita, nu imi mai permit constatari la service inutile.)
Cu motorul pornit verifica tamponul, da plasticul de pe motor jos(daca il ai) si vezi cum se misca partea centrala a tamponului prin care trece surubul cel lung in raport cu partea fixa, trebuie sa stea pe centru, fara sa atinga partile metalice, si sa aiba mici vibratii doar partea aia fara sa trimita vibratii mai departe. Daca esti sigur ca nu e distributia decalata, e posibil sa fi pusa un tampon prost care nu amortizeaza cum trebuie, exista pe piata tampoane hidroelastice doar cu numele, care-s cauciuc chior, ce sa amortizeze alea?!
cristi.r
22 Aug 2013, 20:24
Dupa 187k km s-a gandit si tamponul meu hidroelastic ca trebuie sa iasa la pensie. Este foarte interesant rolul sau la pornirea/oprirea motorului, precum si in timpul functionarii. Nici nu mai tin minte de cand se oprea motorul asa lin. Am mai mers cu vibratiile in dinti inca 4000 de km pana, din absoluta greseala, am dat de un mecanic scolit la Reno care mi-a spus ca ar fi bine sa-l schimb, deoarece solicitarile pe care le prelua lichidul/gelul/ce-o fi dincolo de supapa aia acum se duc in surubul ala de prindere.
LE: tamponul vechi arata cam la fel cu cel nou dpdv vizual, nimic rupt (doar deformat de la greutatea sustinuta timp de 7 ani), insa "capul" prin care trece surubul spre suportul motorului se misca liber, cu un deget, fara nici cel mai mic efort.
Si-a montat cineva tamponul de la cutie metalic cu bucse pline, in locul celuia negru imbracat in cauciuc? Pe Febi asta mi-l da la Megane 2, iar pe original il da la diesel delivery vans, deci banuiesc ca e mai solid. S-a simtit dupa schimbate diminuarea miscarilor schimbatorului la accelerare/decelerare? Mi-am pus original negru acum un an, a fost bine la inceput, acceptabil, dar iar incepe sa se simta mai pronuntat in schimbator, mai ales cand e cald, deci se inmoaie cauciucul
Catalinmodena
25 Aug 2013, 16:19
Mie la reprezentanta din cel metalic mi-au dat.E la fel ca la logan 1.4,coduri identice.
Ai un pm. Cel metalic e doar de MCV/pick-ul/van pe Logan, pe berlina e cel negru imbracat in cauciuc.
PS cat a costat la reprezentanta? Febi costa 250 lei.
ssilviu
26 Aug 2013, 15:41
70 de lei ala metalic in Vitan. Cu sigla de reno pe el, vine si pe Duster. Si ține bine de tot.
Eu nu Vitan aici, iar la reprezentanta costa vreo 400 de lei ala metalic cu sigla Reno pe el. Facaturi, intradevar sunt la ~70 de lei in magazine, identic cu originalul, dar cauciucul e moale si tin 2000 de km max.
ssilviu
26 Aug 2013, 20:31
Asta de 70 de lei nu e facatura. Pe testate.
Ceea ce nu ar trebui sa mire, ca oricum pretul de productie e de 1-2 euro la o asemenea piesa oricum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.