Desi lovitura de gratie cred ca i-a dat-o mecanicul pt ca piesa a iesit mai greu.
25 Apr 2015, 17:39:
Desi lovitura de gratie cred ca i-a dat-o mecanicul pt ca piesa a iesit mai greu.
cxdani
27 Apr 2015, 11:57
QUOTE(verjic @ 20 Apr 2015, 14:19)
Am pus SWAG (110 RON), e ce am gasit mai bun la omul de la care cumpar de obicei.
QUOTE(djcristi @ 20 Apr 2015, 20:32)
@cxdani , despre cel hidroelastic, cum ti-ai dat seama ca este ok?
In primul rand m-am uitat la el si nu parea deteriorat (crapat sau tasat).
Am miscat de motor fata-spate si mi s-a patut ok. Ca n-o mai fi el in parametri, asta e alta treaba.
Important e ca dupa ce l-am schimbat pe cel de jos nu mai am probleme cu vibratiile motorului. La tamponul vechi bratele din cauciuc erau rupte.
Gelu.V
28 Apr 2015, 20:02
dupa cum v-am mai spus lucrez la un service auto (destul de mic) si avem un contract in derulare cu o flota de renault megane de la o firma de distributie medicamente si am avut destule reclamatii si probleme cu tampoanele after market si de atunci montam numai tampoane de origine de la renault
valikris2002
28 Apr 2015, 20:35
Mai exact, incepe sa tremure masina, la relanti sau doar la oprire pornire ? La mine doar la oprire scutura mai tare, are 92 mii km si am vazut ca sa lasat cam 1.5 cm fata de partea de sus si au aparut 2 linii albastre pe suport, nu se vedeau de nou, erau in interiorul suportului motor
claudyubz
6 May 2015, 11:34
Si la mine tremura masina la oprire, oare o fi de la tamponul hdroelastic sau de la cel de la cutie?
djcristi
6 May 2015, 11:50
la oprire e normal la orice diesel sa aiba un shock, mai ales la cele cu volanta dubla, plus ca asa e la diesel din cauza compresiei. acum depinde si cat de urat face.
cel de sus se poate verifica daca s-a lasat. La motorul vostru (86cp) e ieftin pt ca este cel normal, luati-l pe HUTCHINSON 586229 = 225ron .
La restul lafel se pot vedea daca s-au rupt dar se mai pot si lasa fiind cauciuc, recomand schimbarea daca au peste 4-5 ani. La motorul vostru mai aveti unul la cutie si bieleta de sub motor.
ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie ?
cum se numeste tamponul aflat pe mijlocul masinii
cum se numeste tamponul aflat in partea dreapta a masinii , am inteles ca daca se verifica ala de obicei se si schimba
asa cum am zis in momentul in care accelerez ajung la o viteza constanta si iau piciorul de pe acceleratie se simte un in caroserie un soc balanganit, acelas simptom si cand accelerez. banuiesc cele 2 tampoane, credeti ca poate sa mai fie alt tampon ?
djcristi
6 May 2015, 15:12
aveai tot ce ai nevoie in postarea mea anterioara. "mai aveti unul la cutie si bieleta de sub motor"
Ma intereseaza cum se numesc pentru a cere o cotatie de pret la magazinul de piese auto.
djcristi
6 May 2015, 16:26
pai in primul rand nu se face asa, daca te iei dupa mag de piese s-ar putea sa te trezesti cu alte piese. normal se cauta dupa codul de origine.
dar daca doresti: pe aftermarket in general sunt trecute ca "suport motor" , le explici alora ce doresti, suportul de sub motor (bieleta) sau suportul de sub baterie (al cutiei).
Esti culmea, toate pisele au o denumire, iar pe baza VIN-ului se gaseste componenta respectiva pentru masina mea
Deci revin la intrebarea mea, cum se numesc respectivele pise ?
espacern
7 May 2015, 09:14
QUOTE(L!nuX @ 7 May 2015, 09:12)
se gaseste componenta respectiva pentru masina mea
Nr.6=Tampon Hidroelastic cod 8200904700
Nr.3=Bieleta Inferioara cod 8200500928
Nr.19=Tampon Elastic Fata cod 8200358147
djcristi
7 May 2015, 09:30
QUOTE(L!nuX @ 7 May 2015, 10:12)
Esti culmea, toate pisele au o denumire, iar pe baza VIN-ului se gaseste componenta respectiva pentru masina mea
Deci revin la intrebarea mea, cum se numesc respectivele pise ?
ti-am scris exact denumirea cu care le gasesti in mag de piese. degeaba le cauti dupa alta, ele asa sunt trecute de producatorii aftermarket. Daca te duci cu VIN-ul in mag de piese bafta, s-ar putea sa te trezesti cu suporti de tractor
) am mai explicat, ei dupa VIN vad doar tipul de caroserie, si inca 2-3 chestii. Nu e acelasi lucru cum ai baga VIN-ul intr-un program de piese Renault.
Multumesc espacern, stiu ca esti in tema privind problemele masinii , crezi ca cele expuse de mine pot sa fie cauzate de la altceva inafara de tampoane ?
asa cum am zis in momentul in care accelerez ajung la o viteza constanta si iau piciorul de pe acceleratie se simte un in caroserie un soc balanganit, acelas simptom si cand apas acceleratia doar ca nu la fel de tare
am mai observat ca si cand iau piciorul de pe abreaj la final de cursa (sus) se poate simtii, dar cel mai deranjant e cand ridic piciorul de pe acceleratie
espacern
7 May 2015, 19:27
@L!nux=Verifica piesa nr.3...pentru manifestarile descrise de tine.
Si eu mai am uneori, daca ma gandesc bine cand e motorul f cald, niste balanganeli ale motorului, le simt mai mult in zona compartiment motor in fata mea, uneori se simte si in pedalier cand pornesc la cald.
Eu am schimbat tamponul 3 si totusi nu a disparut troncanitul. Eu ma gandesc la suportul de sub baterie, desi toti spun ca ala nu prea cade, care de la caldura devine prea moale. Cand nu e incins motorul pornirea si oprirea se face mult mai lin.
rasvanmircea
8 May 2015, 15:15
Desi s-a mai pus aceasta intrebare de catre altcineva, o readuc in actualitate:
A montat cineva hidrolagar Lemforder? Si daca da, cum se comporta masina cu el?
Cod Lemforder ptr. hidrolagar: 3628001
djcristi
8 May 2015, 16:44
de ce nu pui HUTCHINSON , e la juma de pret.
rasvanmircea
9 May 2015, 14:06
Si daca pun HUTCHINSON cam ce durata de viata are?
djcristi
9 May 2015, 15:50
asta e o intrebare serioasa sau o gluma? nimeni nu iti poate estima durata de functionare e vreunei piese, sau ma sunt unii mecanici care stiu ei cat o sa tina
)) cum sunt unii care se uita la cureaua de distributie si iti spun cati km are
dar daca citeai topicul aflai ca tamponul Hutchinson pe care l-au pus si alti colegi este defapt cel de origine cu codurile sterse ca sa-l poata vinde pe aftermarket, deci eu zic ca este cea mai buna alternativa.
acum depinde si ce culoare are al tau din fabrica de pe masina, in functie de ea difera duritatea. Lafel tb sa afli ce culoare are si Hutchinson, cauta poze in topic , au pus mai multi colegi.
Vezi si postul #1323
budspencer07
9 May 2015, 19:16
HUTCHINSON face produse de calitate.
Dumitru_Stelian
21 May 2015, 10:45
Se poate monta si demonta tamponul hidroelastic in fata blocului sau trebuie mers la service.Cat de complicata este montarea lui?
Multumesc!
Daca ai cric crocodil pentru sustinerea motorului, e destul de simplu si pentru fata blocului.
djcristi
21 May 2015, 11:38
si pneumatic poate sau o cheie solida, pt ca sunt stranse bine de obicei acele suruburi.
eu zic sa mergi la service, iti ia un 20-30ron si dureaza 2 min.
Ia 70 de lei si dureaza ~1 ora la service. Reprezentanta. Ca la alea de cartier nu m-as risca, mai bine fac treaba cu mana mea si o fac bine, cheie dinamometrica, samd, ca daca se rupe surubul ala lung..e nasol.
budspencer07
21 May 2015, 17:47
Surubul ala lung poti trage cat vrei de el ca nu se rupe,iar in lipsa cricului se poate actiona si cu butucul + pana.Merge garantat.Bafta!!!
R19/16v
21 May 2015, 19:13
S-a inventat surubu' indestructibil!!
djcristi
21 May 2015, 19:17
si service-urile de cartier care cer suma mentionata de mine mai sus au cheie dinamometrica, numai ca va trebui sa le spui tu la cat sa le stranga.
budspencer07
21 May 2015, 19:40
Intre otel si aluminiu ce cedeaza surubul de otel sau filetul de pe blocul motor din aluminiu ????
djcristi
21 May 2015, 20:02
oricum ar fi , nu se recomanda strangerea excesiva.
R19/16v
21 May 2015, 20:15
Pe ce megane ai vazut tu bloc de aluminiu?
cezar13
22 May 2015, 08:34
mai mult dureaza ridicarea pe cric a masinii suportul se schimba f usor dar tb tinut cont de faptul ca motorul tb centrat altfel se vor simti trepidatii la plecarea de pe loc
budspencer07
22 May 2015, 12:24
Se centreaza automat prin strangere succesiva din aproape in aproape pt. a nu strica filetul care este slab.Bafta!!!
cezar13
22 May 2015, 12:30
nu se contreaza singur budspencer07 trebuie ori sa misti motorul cu mana si sa-l lasi sa cada liber ori sa il pornesti si opresti si atunci se aseaza singur , la strangerea surubului ai o marja de eroare de cativa milimetri care conteaza
22 May 2015, 12:32:
eu vorbesc de al doilea surub cel dinspre spatele masinii unde ai joc si unde poti regla celalalt de pe cutie e fix
djcristi
22 May 2015, 12:40
pai si cum centrezi tu motorul daca el este suspendat pe cric, si ce treaba ai cu suruburile de jos de la antibalans daca tu schimbi doar tamponul hidroelastic de sus?
cezar13
22 May 2015, 16:29
scuze am citit eu incrucis
am crezut ca-i vorba de suportul de la cutie cel de jos
djcristi
23 May 2015, 00:54
pai la cutie e sus (sub baterie), doar suportul antibalans e sub motor.
Nu trebuie centrat nimic, cum pica pe gauri tot aia e, toleranta e foarte mia, 1-2 mm.
calinnov
8 Jun 2015, 20:38
Salut,
Trebuie sa schimb bieleta anticuplu si am gasit pe un site, producator ITN.
Ce parere aveti de acest producator?
Multumesc
NB
djcristi
8 Jun 2015, 21:40
de ce nu pui de la un producator mai consacrat? stiu ca ITN este 80ron, dar spre exemplu poti pune HUTCHINSON 532B15 la 115ron.
calinnov
9 Jun 2015, 19:55
Salut,
Am comandat bieleta anticuplu HUTCHINSON si tampon hidroelastic SWAG cu
urmatoarele coduri pentru dci 78kw: 8200042454 respectiv 8200355673.
NB
Gill_ro
10 Jun 2015, 08:51
Trebuie sa schimb si eu bieleta inferioara ( suport motor ) si am primit de la Serus pe VIN-ul meu piesa cu codul 112383665R ( 1.5 dci 82cp ). Ce sa aleg dintre urmatoarele produse echivalente codului original: Febi - 29593, SWAG 60929593 sau Hutchinson 532D74 ?
djcristi
10 Jun 2015, 11:49
QUOTE(calinnov @ 9 Jun 2015, 20:55)
Salut,
Am comandat bieleta anticuplu HUTCHINSON si tampon hidroelastic SWAG cu
urmatoarele coduri pentru dci 78kw: 8200042454 respectiv 8200355673.
NB
defapt vrei sa spui ca ai comandat pe aftermarket echivalente pt acele coduri de origine.
al doilea cod nu este tamponul hidroelastic, este cel de-al 4-a suport, specific 1.5dci 105
10 Jun 2015, 12:56:QUOTE(Gill_ro @ 10 Jun 2015, 09:51)
Trebuie sa schimb si eu bieleta inferioara ( suport motor ) si am primit de la Serus pe VIN-ul meu piesa cu codul 112383665R ( 1.5 dci 82cp ). Ce sa aleg dintre urmatoarele produse echivalente codului original: Febi - 29593, SWAG 60929593 sau Hutchinson 532D74 ?
poti cauta si dupa codul vechi (8200338385) gasesti mai multe echivalente, la SWAG si la FEBI ai gasit bine echivalentele , dar la HUTCHINSON e 532B88 (180ron) si ti-l recomand, 532D74 (160ron) e cel metalic si nu ti-l recomand.
calinnov
10 Jun 2015, 20:25
QUOTE(djcristi @ 10 Jun 2015, 11:49)
defapt vrei sa spui ca ai comandat pe aftermarket echivalente pt acele coduri de origine.
al doilea cod nu este tamponul hidroelastic, este cel de-al 4-a suport, specific 1.5dci 105
Asai.
NB
drachenblut
11 Jun 2015, 09:12
am schimbat si eu azi bieleta anticuplu la megane 2.2 78kw, 202,49 lei cu tot cu manopera, originala.
djcristi
11 Jun 2015, 14:02
<delete>
drachenblut
11 Jun 2015, 16:42
l-am luat de la dacoserv si montat tot acolo, le-am solicitat unul original si mi-au comunicat pretul de mai sus, mi-a convenit si deci achizitionat.
chiar am intrebat la receptie care-i faza de s-au ieftinit asa si mi s-a spus ca pentru modele mai vechi se incearca o terminare a stocului la unele piese si deci preturi mai mici.
o sa ma uit maine pe factura sa vad ce cod apare pe acolo
djcristi
11 Jun 2015, 16:50
scuze , nu era niciunul din codurile de mai sus, pt 105cp este bieleta scurta, 8200042454 , verifica daca este acest cod pe factura.
ssilviu
11 Jun 2015, 16:59
QUOTE(djcristi @ 11 Jun 2015, 15:02)
70 de lei original in Vitan. Plus 20 de lei manopera. 202 de lei e chiar dublu fata de normal
Al meu dupa vreo 20.000 de km chiar l-am dat jos acum vreo luna, impecabil, nici macar nu avea vreo crapatura.
djcristi
11 Jun 2015, 17:04
202ron era pretul obtinut de colegul pt cel original pt 105cp.
Codul de care vb tu este pt 85cp. Iar in Vitan, original gen "obtinut" sau ca la cel hidroelastic = aftermarket cu codurile de origine sterse?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.