Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tampoane motor-caroserie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
99AIM
L-am cumparat de la Aska,cred ca stii unde este pozitionat, iar de schimbat am fost la un service de cartier unde lucreaza un mecanic ce a fost si la Rent Car, mi l-a montat rapid si la insistentele mele a pus si cheia dinamometrica si a strans surubul central la 105Nm, faza cu schimbatul surubului e vrajeala, la mine surubul central era impecabil la exterior,nu stramb, uzat la filet ....
Djibrille
Vedeti ca vibratiile prea puternice ale motorului pot avea si alte cauze. De exemplu eu dupa ce am curatat valva EGR am resimtit pentru o perioada mai putine vibratii plus ca motorul nu mai smucea asa rau la schimbarile de trepte( mai ales la retrogradare). Intre timp semnalmentele au revenit asa ca sunt hotarat ca de cum se incalzaeste sa ma desfac o data valva aia si sa curat mai bine si sa incerc sa dau jos si sa curat si teava metalica care duce in motor, sunt convins ca e plina de mizerie. Probabil ca iarna si pe frig se acumuleaza mai repede depuneri pe acolo(scad si viteza si turatiile de deplasare).
Am mai citit pe aici despre cineva care a scapat de vibratii cu un simplu aditiv bagat in motorina.(tind totusi sa cred ca nu a fost o rezolavare definitiva sau macar pe termen mai lung)
Oricum de schimbat tamponul nu cred ca scap dar nu vreau sa am alta cauza a vibratiilor si sa produc pe urma si o uzura prematura a noului tampon.
elro
QUOTE(RamboX @ 1 Mar 2010, 20:36)
L-am cumparat de la Aska,cred ca stii unde este pozitionat, iar de schimbat am fost la un service de cartier unde lucreaza un mecanic ce a fost si la Rent Car, mi l-a montat rapid  si la insistentele mele a pus si cheia dinamometrica si a strans surubul central la 105Nm, faza cu schimbatul surubului e vrajeala, la mine surubul central era impecabil la exterior,nu stramb, uzat la filet ....
*



La cati bani tamponul? smile.gif
razvan84s
eu am schimbat tamponul care este deasupra distributiei si nu a mai tremurat de atunci
vladp
de unde ai luat tamponul si cu cat?
Meganer
Pentru cei care decid totusi sa faca operatia in service autorizat si cu piesa lor (presupusa de origine): mare grija sa nu patiti ca mine.

In oct. 2009 merg la schimbat distributie. Cand iau masina mi se recomanda sa schimb tamponul hidroelastic. Accept (masina vibra usor la rece si citisem posturile de aici), dar nu am timp tot in ziua respectiva, drept pentru care programez activitatea pe 2.11.

Mi se schimba piesa conform programrii. Am stat langa masina, dar nu am fost foarte atent cum a fost ambalt tamponul (punga, cutie), nici nu m-am uitat de coduri, producator, etc. Nu mi-am putut imagina ca s-ar folosi o piesa aiurea.

Plec multumit cu masina.

Dupa circa 1 luna si 1000km parcursi apar vibratii. Dupa inca 500km vibratiile sunt foarte deranjante (vibreaza tot bordul, pedalier, etc)
Ma intorc la service si reclam. Se incearca "repozitionarea". Evident fara rezultate notabile (un mecanic afirma ca nu poate masura distanta mult discutata pe aici, se vede cu ochiul liber ca nu incape nimic in spatiul respectiv). Seful de service decide schimbarea piesei.

De data asta ma uit, atat la ce s-a demontat de pe masina, cat si la reperul adus de la magazie. N-am poze deoarece n-am fost pregatit, va trebui sa ma credeti: piesa de pe masina n-avea niciun cod, nicio culoare/marcaj pe partea de cauciuc! Era moale putand fi miscata foarte usor cu mana.
Piesa noua avea stantate clar toate codurile, eticheta reno lipita pe partea metalica superioara, iar pe cauciuc era scris VERT si avea si o bulina verde. Nu am retinut furnizorul, cred ca e scris langa VERT. Nu poate fi comprimat cu mana decat foarte putin.
Evident masina a revenit la normal. Pornit si azi dimineata la +2grdC, ok, fara vibratii.

Concluzie:
Orice padure are uscaturi (presupun ca mecanicul a "manarit" piesa la prima interventie, nu l-am mai vazut pe-acolo, deci l-au gasit cu ceva). Sincer, nu ma asteptam la asa ceva la un service care chiar are referinte bune si pe aici.
Am atasat factura pentru preturi, cod.

Off topic: cu ocazia asta am scapat si de un "chirias" din compartimentul motor: ditamai sobolanul, gonit cu apa sub presiune in spalatorie. Aparent nu a facut mari pagube, a ros doar pasla de pe scut.

Multa sanatate si bafta tuturor.


Djibrille
Am fost si eu in service la Renault pentru revizie si cateva mici probleme printre care minunatul tampon hidroelastic. Pretul tamponului 600 lei, si nici nu il aveau in stoc. Asa ca am luat din alta parte unul de Logan (nu stiu daca era piesa de origine sau cine l-a fabricat, ideea e ca se potrivea codul de pe el cu cel de pe cel original) cu 150ron. Pana acum sunt relativ multumit in sensul ca am scapat de vibratiile de la ralanti aproape complet. Ce nu imi place e ca s-a schimbat si zgomotul motorului in interiorul masinii, suna parca mai "spart" in mers, seamana intr-adevar cu zgomotul pe care il fac Loganele. Oricum avand in vedere diferenta de pret cred ca nu am facut o afacere rea.
La service-ul Renault in schimb nu cred ca o sa mai calc prea curand ca au niste preturi nesimtite. De exemplu eu am lasat la ei aproape 1100ron in care s-au inclus: ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina, 2 becuri de numar, trei bujii si manopera cu reducere(aici inclusiv manopera pentru tampon). Sunt deci mai "usor" cu vreo 1250ron. mad.gif Unde mai pui ca ar trebui sa schimb si o bieleta si sa fac distributia. Aoleu!!!!

PS Mecanicii Renault sunt niste maimute, au reusit sa-mi depaseasca si nivelul maxim la ulei ca sa ma chinuiesc eu acum sa mai scot din el!!!!
99AIM
tampon la 150 ron?ala e rebut sau ceva chinezesc, mai vb dupa 500 km.
crazybogdan
si eu pot scrie codul tamponului pe buretele de baie, dar asta nu inseamna ca chiar l-as pune sa imi tina motorul.
Chiar si la dezmembrari un tampon reno de origine fara uzura te duce la 200/250 RON. Nu e de jucat cu tamponul. Oricum daca acesta te tine, bafta ta si sincer ca te felicit. Scuza-mi scepticismul, dar altfel, vorba lu RamboX, ne auzim in 500km....
M i h a i
QUOTE(Djibrille @ 16 Mar 2010, 00:08)
1.Ce nu imi place e ca s-a schimbat si zgomotul motorului in interiorul masinii
2.Oricum avand in vedere diferenta de pret cred ca nu am facut o afacere rea.
*


1.Sa vezi ce o sa se schimbe de acum inainte..se vezi vibratii..etc
2.Clar...la 150 lei este facut la dragonul rosu...niro..o sa te tina exact de 150 lei...ai facut o afacere proasta...te ai zgarcit si ai sa vezi cum sta treaba cand o sa se duca chinezaria..

Bonus tongue.gif : becurile...bujiile...filtru de aer..de ac..uleiul...nu se cumpara din reprezentanta wink.gif in reprezentanta o bujie costa aprox 92-99 lei pt diesel? corect? una ngk costa 50 lei la unixtrade de ex...beru la fel..bosh 35 lei...de ce sa le cumperi de la ei? plus ca iti trebuie doar o cheie penibila ca se schimba foarte usor...
cristixxxlog
QUOTE(Meganer @ 4 Mar 2010, 12:22)
Pentru cei care decid totusi sa faca operatia in service autorizat si cu piesa lor (presupusa de origine): mare grija sa nu patiti ca mine.

In oct. 2009 merg la schimbat distributie. Cand iau masina mi se recomanda sa schimb tamponul hidroelastic. Accept (masina vibra usor la rece si citisem posturile de aici), dar nu am timp tot in ziua respectiva, drept pentru care programez activitatea pe 2.11.

Mi se schimba piesa conform programrii. Am stat langa masina, dar nu am fost foarte atent cum a fost ambalt tamponul (punga, cutie), nici nu m-am uitat de coduri, producator, etc. Nu mi-am putut imagina ca s-ar folosi o piesa aiurea.

Plec multumit cu masina.

Dupa circa 1 luna si 1000km parcursi apar vibratii. Dupa inca 500km vibratiile sunt foarte deranjante (vibreaza tot bordul, pedalier, etc)
Ma intorc la service si reclam. Se incearca "repozitionarea". Evident fara rezultate notabile (un mecanic afirma ca nu poate masura distanta mult discutata pe aici, se vede cu ochiul liber ca nu incape nimic in spatiul respectiv). Seful de service decide schimbarea piesei.

De data asta ma uit, atat la ce s-a demontat de pe masina, cat si la reperul adus de la magazie. N-am poze deoarece n-am fost pregatit, va trebui sa ma credeti: piesa de pe masina n-avea niciun cod, nicio culoare/marcaj pe partea de cauciuc! Era moale putand fi miscata foarte usor cu mana.
Piesa noua avea stantate clar toate codurile, eticheta reno lipita pe partea metalica superioara, iar pe cauciuc era scris VERT si avea si o bulina verde. Nu am retinut furnizorul, cred ca e scris langa VERT. Nu poate fi comprimat cu mana decat foarte putin.
Evident masina a revenit la normal. Pornit si azi dimineata la +2grdC, ok, fara vibratii.

Concluzie:
Orice padure are uscaturi (presupun ca mecanicul a "manarit" piesa la prima interventie, nu l-am mai vazut pe-acolo, deci l-au gasit cu ceva). Sincer, nu ma asteptam la asa ceva la un service care chiar are referinte bune si pe aici.
Am atasat factura pentru preturi, cod.

Off topic: cu ocazia asta am scapat si de un "chirias" din compartimentul motor: ditamai sobolanul, gonit cu apa sub presiune in spalatorie. Aparent nu a facut mari pagube, a ros doar pasla de pe scut.

Multa sanatate si bafta tuturor.
*




dar te-a uscat de bani...
sano
salutare,

deci, tamponul superior din stanga motorului [cum privesti sub capota] e dus. se vad vibratiile si cu ochiu liber. Am citit pe site ca se gasesc febi sau swag cu acelasi cod original, imi spuneti un pret va rog si eventual unde sa il schimb aici in bucuresti?

Multumesc.
Johnny_r0
Am schimbat si eu acum 1 luna acest tampon si de atunci nu am mai avut nici o problema. Rezultatele sunt chiar peste asteptati tinand cont ca masina o am de 2 luni si am cumparat-o cu aceasta problema. Pret tampon 350 lei aftermarket schimbat la service-ul de pe Nicolae Grigorescu in spate la Petrom. Baietzi foarte de treaba colaborez de mult cu ei si nu am avut probleme. Pret manopera 50 lei.
sano
johnny_r0, zi-mi te rog codul piesei [daca il mai stii] si pe unde este acest aftermarket.
Multumesc mult!
Marianssg
am masina de aproape 2 luni si vad ca inceet incet incep banii sa curga(pe piese nu pe altceva tongue.gif). am sesizat si eu aceasta trepidatie,dar nu ii vedeam cauza deoarece face doar knd ii "tuna".cu motoru cald sau rece....uneori chiar dupa un drum de 100km incepea sa trepideze la relanti,initial comportandu-se normal..dar trag concluzie ca e vorba de acelasi tampon hidroelastic,am vazut in posturile anterior ca cineva a dat 350 lei pe un tampon aftermarket dar care s-ar bucura de avantajele unui original,daca da,de unde se poate cumpara?online?sau daca stie careva in iasi de unde se poate achizitiona la un pret rezonabil(am inteles toata treaba cu pret mic=calitate ciuciu,si o sustin)ma refer nu la ceva de genu 600 lei cum e prin reprezentanta

si inca o intrebare,e posibil in franta acest suport sa fie mai ieftin?nah,zic si eu.pentru ca saptamana viitoare ajung pe acolo si sa stiu daca sa caut sau nu?deoarece ma duc sa vizitez plaiurile kurulinei
MARIUSICA29
servus
eu am probleme cu tamponul dreapta sus care tine motorul
l-am gasit la 250 sau la 342 functie de producator si il voi schimba
am vibratii la rece la relanti dar si in partea de decelerare.
probleme stiu ca apar si cand e nou fiindca atinge in parte de sus .............tamponul de plastic de cadrul tamponului..........poti sa bagi ceva din cauciuc acolo dupa vreo luna se strica iar mai bagi si dupa ce se uzeaza pitun nu mai e nevoie
sper sa va fie de folos explicatia mea....am vazut-o facuta de un mecanic renault pe o masina

eu sper sa schimb cu un tampon mai bun si sa nu am probleme
si mai bun care............ca toate astea se intamplau cu piesa de la reprezentanta renault
nu mai bine!!!!
M i h a i
''''probleme stiu ca apar si cand e nou fiindca atinge in parte de sus .............tamponul de plastic de cadrul tamponului..........poti sa bagi ceva din cauciuc acolo dupa vreo luna se strica iar mai bagi si dupa ce se uzeaza pitun nu mai e nevoie
sper sa va fie de folos explicatia mea....am vazut-o facuta de un mecanic renault pe o masina'''

daca o sa cumperi o piesa buna..si nu made in dragonu' rosu nu apar probleme....cum sa bagi acolo un cauciuc? blink.gif bai frate..romanul asta s a nascut inginer...am eu piesa de origine de la renault...are deja 20.000 km..se prezinta perfect...bineee..este 500 si ceva..nu 200..
MARIUSICA29
am zis ca sepoate si asa
nu contest ca o piesa originala sau un inginer nu sunt de calitate
dar orice padure are uscaturi

....si daca tu stii ce ai de facut sunt altii care nu stiu despre ce e vorba si sa incanta la 200 in loc sa dea 500

intr-un cuvant .....abeti gija.........de voi!!!
numai bine! wink.gif
ric26ct
Am schimbat azi tamponul hidroelastic cel care e dezbatut in acest topic, masina trepida la relanti. Am facut operatiunea in reprezentanta renault pret 590 ron cu tot cu manopera. Ma declar foarte multumit tinand cont ca la magazinele din c-ta nu l-am gasit mai ieftin de 630 ron. De cand l-am schimbat parca m-am urcat in alta masina nici nu imi dau seama daca motorul e pornit.Merita fiecare banut acest tampon plus ca la reprezentanta am garantie de 50 000 km la el. biggrin.gif
sano
intrebare pt toti cei care si-au pus tampoane motor la 350-400 ron [adica febi, swag sau ETS]: au reaparut problemele de vibratii? daca da, aprox la cati km de la montare? daca nu, sunteti multumiti de evolutia lucrurilor?
[vreau sa exprim optimismul ca pt un renault care sa mearga shnur nu trebuie neaparat sa iei piese de la reprezentanta...]
cristixxxlog
eu am vestitul tampon de 200 ron (original de altfel...). inca nu au aparut problemele, au trecut peste 7000 km de atunci, dintre care 1600 km prin rep. moldova (unde drumuri decente exista doar pe o distanta de 200 km, restul fiind echivalentul drumurilor forestiere...)...inca nu-mi pare rau ca m-am aruncat la cel mai ieftin.

din pacate insa respectivul drum si-a pus amprenta pe alte elemente, chiar azi schimb un rulment de flansa amortizor si urmeaza ceva pe la directie (inca nu stiu ce anume).

de cand am luat masina (sh) am pus numai piese after-market si nu au cedat (2 bucsi bascula, 2 bielete anti-ruliu, 1 cablu frana de mana, tampon motor, curea de accesorii si rola intinzatoare). eu unul sunt multumit de piesele ne-originale, iar pe cat posibil caut sa cumpar numai Febi.

bafta
oana2009
La reprezentanta la noi, tamponul hidroelastic este 450 ron si din pacate si pe acesta trebuie sa il schimb...sincer citind pe aici cred ca dintre toate piesele care mi s-au spus ca trebuie schimbate la masina, voi cumpara si schimba la cei de la reprezentanta doar distributia si tamponul hidroelastic...Stii ca dai un ban dar stai in fata icon_mrgreen.gif
SorinCT
Asta cu datul banilor si stat in fata mi se pare cea mai cocalariceasca idee posibila. Nu stai in fata nimanui, doar dai un ban si atat.
Revin on-topic, cristixxx poti da detalii despre ce si de unde ai luat?
oana2009
Este doar o expresie...si vezi ca nu te-am facut cocalar.....sincer era doar o parere si chiar nu trebuia sa iti dai tu cu parerea....nu te-am jignit, nu ma jignesti....
Spuneam doar ca mai bine iei o piesa de calitate pe care nu vei fi nevoit sa o schimbi foarte des, cum sunt majoritatea pieselor contrafacute. Si da, unele piese chiar nu merita sa le cumperi de la reprezentanta, dar piesele care sunt chiar importante eu zic ca se merita...eu doar imi dau cu parerea nu trebuie sa sariti in sus pentru ca nu dau nimanui in cap excl.gif
M i h a i
De acord cu oana2009....este pur si simplu o expresie.....este ca si cum cineva isi repara masina la nea vasile in garaj si nu se crede cocalar si altul se duce in reprezentanta, da banu..si baga expresia asta...in cazul de fata nu ''dai un ban..doar atat...'' dai un ban dar ai o piesa de calitate..... calitatea se cumpara cu bani...nu poti sa ai calitate la bani putini...cat dai atat face...sa dai 150 lei pe o piesa care face 600 si sa crezi ca este la fel calitatea...... wacko.gif
sano
@mihai:
Parerea mea, vis-a-vis de generalitatile exprimate:
"calitatea se cumpara cu bani" - corect, de acord
"nu poti sa ai calitate la bani putini" - corect, de acord, desi e discutabil
"cat dai atat face" - cat se poate de "nedeacord"! De ce? pt ca, nu doar la piese renault, cat si la altele, precum si alte game de produse, azi, pretul nu mai reflecta neaparat calitatea ridicata/scazuta.
E parerea mea ...

b76bgaarh
piesele vandute in reprezentate nu au nimic de a face cu raportul calitate pret..... sunt pur si simplu cu 50% mai scumpe ca piesele mai bune cumparate de la producatori recunoscuti... exemple sunt cu duiumul...

la tamponul buclucas.. in primul rand cumparati tampon pt fiecare model de motor.. nu poti sa pui tampon de motor de 85 de cp (de logan ca e ACELASI) pe motor de 100-110 cp...
criv
de acord cu b76bgaarh...uneori pretul mare e dat de eticheta, de denumire, sau asa zisa ...."faima"...
Poate pe asta se bazeaza si reprezentantele care "umfla" pretul...poate chiar pe snobismul asta al romanilor de a cumpara..."de firma"...
Am masina (Megane) din 2006 si, desi n-am avut nevoie sa inlocuiesc prea multe piese , acestea au fost aftermarket...si sunt multumit.
Inclusiv tamponul hidroelastic l-am luat cu 200 ron de aici de pe forum si am parcurs deja vreo 6000 km...fara probleme..sper la cat mai multi...
gabriel_sxv
Am schimbat si eu tamponul pe garantie cam pe la 40 000 km. Acum am 74 000 mii si cateodata mai vibreaza masina la relanti. Nu sunt sigur ca este de la tampon pentru ca se intampla rar si este insesizabil. Dar daca peste 10 000 de km se constata ca iarasi este vorba de tampon, concluzia e clara : piesa originala este de o calitate foarte proasta. Daca as avea de ales intre o piesa originala si una care nu este de fabrica as alege-o clar pe cea care nu este originala chiar daca sunt la acelasi pret.Mai ales ca eu nu sunt un caz izolat, ci este o problema generala.
Johnny_r0
QUOTE(sano @ 24 Mar 2010, 09:39)
johnny_r0, zi-mi te rog codul piesei [daca il mai stii] si pe unde este acest aftermarket.
Multumesc mult!
*




QUOTE(sano @ 21 Apr 2010, 22:12)
intrebare pt toti cei care si-au pus tampoane motor la 350-400 ron [adica febi, swag sau ETS]: au reaparut problemele de vibratii? daca da, aprox la cati km de la montare? daca nu, sunteti multumiti de evolutia lucrurilor?
[vreau sa exprim optimismul ca pt un renault care sa mearga shnur nu trebuie neaparat sa iei piese de la reprezentanta...]
*




sano tamponul l-am cumparat de la un prieten care lucreaza la AutoNet el mi-a recomandat acest tampon. Daca nu ti-ai cumparat iti pot da nr lui sa vb cu el despre problema ta si te poate rezolva cu cea mai mare placere. Cu acest tampon am facut deja 10.000 km si nu a aparut nici o prob.
sano
@Johnny_r0
inca nu l-am cumparat; vineri ma gandeam sa il cumpar, de pe pieseacasa.ro... sunt in bucuresti si, daca acel amic al tau ma poate ajuta si pe mine, da-mi nr lui de tel.
multumesc.
cristixxxlog
QUOTE(CT-07-JGA @ 22 Apr 2010, 12:15)
Asta cu datul banilor si stat in fata mi se pare cea mai cocalariceasca idee posibila. Nu stai in fata nimanui, doar dai un ban si atat.
Revin on-topic, cristixxx poti da detalii despre ce si de unde ai luat?
*



l-am luat de la userul "dancva" de pe forum. din cate stiu, din cauza unui user care a avut probleme (RamboX) baiatul nu a vrut sa mai aduca. pana acum doar unul a avut probleme, restul se declara multumiti, inclusiv eu dupa 7000 km.

pentru contestatarii tamponului original "made by renault", pe masinutza mea a rezistat 180.000 km in 7 ani. deci presupun ca cel fabricat la lansarea modelului (si inlocuit dupa putin timp) era cam cel mai bun... cu toate astea insa...eu nu-s de acord cu "calitatea iesita din comun" a pieselor originale, IN SPECIAL a celor cu probleme arhi-cunoscute (flanse, bucsi, bielete, caseta directie, injectoare etc). daca se stie ca flansele de amortizor sunt de proasta calitate si cedeaza in 10-15.000 km atunci cum ma mai pot duce sa iau tot originale, de vreo 4-5 ori mai scumpe???sau bielete, sau alte piese cu bube de la masina asta. adica sunt de acord ca-s proaste, dar cand e sa iau decizia sa le schimb ma duc sa le iau "de origine" ca-s cica originale si cele mai bune, ca respecta nu stiu ce standarde etc. mie mi se pare normal ca odata iesit din garantie sa-ti pese de portofel in primul rand. ca sa nu mai zic ca un amortizor de origine "monroe" e mult mai scump decat un amortizor de la un importator tot "monroe".

in fine...fiecare e liber sa faca ce vrea cu masinila lui


apropo: bucsi bascula inlocuite acum 8000 km, o marca absolut necunoscuta (era urgenta problema atunci si nu puteam lua febi cum am vrut eu) si in acelasi timp cele mai ieftine (fara sa vreau eu asta, asa s-a intamplat) au rezistat eroic drumurilor din Moldova fara nici o problema si au costat cam 50 ron bucata...si in romania, cel mai prost drum posibil e mai bun decat toate drumurile de acolo...
SorinCT
Aha. Deci pana la urma tot cu baiatul asta am sa vorbesc sa ma lamureasca si pe mine ce si cum.
Apropo de polemica de mai sus, calitatea nu se cumpara cu bani multi. Va pot da N exemple de produse exagerat de scumpe si de proaste in comparatie cu produse similare la pret redus ce se comporta mult mai bine.
Ah si apropo oana, nu te-am jignit. M-am referit la expresia folosita de tine care mi se pare total vaga si lipsita de sens. Ce te face sa crezi ca un produs luat din reprezentanta e in vreun fel diferit cu cel luat din aftermarket? Ti se pare ca reprezentanta se traduce automat in calitate? Ah si apropo de pareri - fiecare isi poate exprima orice parere de cate ori vrea si cand vrea.
oana2009
Asa ti se pare tie, in fine nu are rost, normal ca fiecare e liber sa aleaga ce piese isi doreste pentru masina lui, eu am spus ca piese importante le voi cumpara de la reprezentanta, restul pieselor nici nu ma gandesc sa le cumpar de acolo.Tocmai de aceea este un forum, sa ne dam fiecare cu parerea si sa ne ajutam, poate ca nu trebuia sa folosesti cuvantul ala "cocalar" pentru ca asta m-a jignit...o zi buna
sano
azi, la 111.142km am schimbat tamponu motor hidroelastic!
Multumesc @Johnny_r0 pt contact!
Am pus un tampn SWAG si acum e alta viata! am mers cu ala stricat cam 20.000 km si amu ma duc sa-mi fac un control sa vad daca rinichii, ficatu si alte cele, mai sunt in pozitia lor ... originala :-)
oana2009
@sano cat ai dat pe tamponu hidroelastic?
sano
@oana2009
1. am dat doar 420 ron + 50 manopera de montat; este tampon SWAG si cred ca se gaseste si mai ieftin [daca mergi la ceva distribuitor, si nu magazin]
2. o curiozitate: tu esti femeie sau barbat?!
oana2009
tongue.gif femeie ca doar nu ma inregistram cu nume de femeie daca eram barbat wink.gif sotu nu prea le are cu internetu si m-am inregistrat eu wink.gif mersi mult de raspuns
cristibocai
Am schimbat tamponul hidroelastic si de atunci(adica 3 luni)parca merg cu alta masina.Pret tampon 270 lei la Eurocar Craiova si 40 lei manopera tot la ei montat pentru garantie.
sano
QUOTE(cristibocai @ 30 Apr 2010, 09:50)
Am schimbat tamponul hidroelastic si de atunci(adica 3 luni)parca merg cu alta masina.Pret tampon 270 lei la Eurocar Craiova si 40 lei manopera tot la ei montat pentru garantie.
*



De curiozitate: ce marca e tamponul?
ctudor
Am schimbat tamponul hidroelastic la aprox. 50 000 Km. Pret 360ron, manopera 80ron. Cod vechi [attachmentid=1627621075] , cod nou si fabricant [attachmentid=1627621075] [attachmentid=1627621075].
PS
Nu stiu cit este de ieftin la pretul asta, ca si piesa in sine, dar ca manopera nu se merita sa dati nici un ban. Se poate schimba foarte usor. Nu dureaza mai mult de 30 minute. Spijiniti si ridicati putin cutia de viteze cu un cric, apoi desfaceti cele trei suruburi ale tamponului hidroelastic precum si cele de pe suportul de aluminiu, scoateti tamponul stricat, il inlocuiti cu cel nou, puneti suruburile la loc, stringeti și apoi slabiti cricul. Astfel scutiti cei aprox. 80ron. Sper ca o sa va fie de folos sfatul meu.

9 May 2010, 19:23:
Mii de scuze pentru imaginile cu codul nou. Cea buna este aceasta [attachmentid=1627621082]
adrian20ro
am schimbat si eu 2, cel de sub baterie si bieleta de sub masina , se rup din cauza la fortari brusta, accelerari,

bieleta 85 ron 40 montaj
suport cv 160 ron si 50 montaj.

poti sa le schimbi si singur acasa, minim de scule, 1 cric, si rabdare, se desfac relativ usor cu spatiu e mai problema( nu prea incap mainile dar...) se rezolva biggrin.gif
Mariusgl
Hai sa va spun si eu povestea mea...
In zilele astea ploioase cand erau sub 15 grade,la pornirea motorului,el fiind rece masina sta sub 500 de rpm si tremura ca toti dracii.....sa fie tamponul hidroelastic?Mentionez ca daca o turez putin revine la 750-800 de rotatii.
Masina are 11k kilometri!
SorinCT
Tamponul hidroelastic nu determina turatiile motorului.
Cristi A
QUOTE(ctudor @ 9 May 2010, 19:21)
dar ca manopera nu se merita sa dati nici un ban. Se poate schimba foarte usor. Nu dureaza mai mult de 30 minute.
*


Si cum strangi matale acasa suruburile ce trebuiesc stranse la cuplu?
Nu sunt obsedat sa strang totul pe masina asa cum a spus constructorul, dar la motor faci ca la carte.

QUOTE(Mariusgl @ 27 Jun 2010, 10:11)
el fiind rece masina sta sub 500 de rpm si tremura ca toti dracii.....sa fie tamponul hidroelastic?Mentionez ca daca o turez putin revine la 750-800 de rotatii.
Masina are 11k kilometri!
*


EGR ai verificat?
SorinCT
In principiu toate suruburile de pe masina sunt stranse la cuplu dar cele care conteaza cuplul ala exact se gasesc pe blocul motor nu pe accesorii. Fiecare face cum doreste. Dar sunt curios daca face vreo diferenta. In teorie face dar practic nu toti au cheie dinamometrica, nici macar in service.
Mariusgl
Nu prea ma pricep eu la mecanica dar EGR nu e la diesel? biggrin.gif
R19/16v
Nu numai.
aqua
de ceva vremei, de vreo 2 3 ori mi s-a intamplat si mie ca la oprire sau pornire motor sa faca urat de tot, cu un cloncanit si zgaltait nasol fata de oprirea obisnuita
astazi, dupa un drum am oprit vreo 5 minute masina, am urcat inapoi in ea, am dat start, a pornit motorul dar cu un cloncanit serios plus ca am simtit in pedalier o bataie
inteleg ca ar putea fi de la tamponul hidroelastic ...la prima vedere asta pare in regula, si alte probleme nu am (nici la relanti, nici in mers, nici nu se simte ceva in schimbator)
sa fie din cauza motorinei?


Cristi A
exact aia aveam si eu, la mine s-a rezolvat simplu deoarece batea toba in scut chiar acolo unde cobora de la motor. s-a indoit putin scutul si e liniste din nou biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.