eu am diesel si nu am amortizoare cu arc pe spate..
pichiosi
20 Sep 2011, 16:10
Ma scuzati dar eu detin doua carti originale despre renault si-n amindoua imi arata ca in poza ramine sa decida fiecare ce intelege daca acele masini sunt pe benzina sau motorina in carte nu spune nimic.
20 Sep 2011, 17:11: ,
turbodxman
20 Sep 2011, 16:45
Revue Technique nu contine si date despre modelele cu motorizari diesel sau turbodiesel iar din cate observ nici Haynes nu le acoper pa acelea: scrie essence
cj77shv
20 Sep 2011, 17:30
Dar mai scrie si nevada.
turbodxman
21 Sep 2011, 06:52
Intr-adevar, dar nu apare nici unde motorizarea de 2068cmc, asa cum are XtreZZ
pichiosi
21 Sep 2011, 12:50
Itradevar dupa cite am inteles eu cu franceza mea, ambele carti se refera la masinile fabricate intre anii 1986-1990.
GZR
21 Sep 2011, 13:53
@Xtrezz - Iti pot da eu un set de amortizoare cu arc ce le-am avut pe masina. Dai cat vrei tu pe ele. Pot spune ca sunt bune ca dupa ce le-am inlocuit masina mea statea la fel...deci problema la mine este in alta parte nu la amortizoare. Suna-ma daca te intereseaza.
XtreZz
6 Dec 2011, 17:32
Masina primeste saptamana viitoare bocanci ca doar a venit iarna,ulei proaspat+filtre,flanse amortizor si pivoti!I-am montat si plasticele interioare cu mult chin..urmeaza si o curatenie generala.
yonn77
6 Dec 2011, 18:04
Sal ii iei cauciucuri noi sau second!
XtreZz
6 Dec 2011, 18:08
second..nu are rost sa iau noi..
XtreZz
8 Dec 2011, 13:01
un mic filmulet cu dansa
Cristyan Heat
9 Dec 2011, 09:46
Foarte frumos! Motorul se aude exact ca la a mea, desi era benzina. Mai ai de lucrat la racire sau mi s-a parut mie?
O zi buna, Cristi
XtreZz
9 Dec 2011, 10:43
Radiatorul nu este de renault 21,de cand l-am schimbat mai face asa..creste aproape de a doua linie dupa care scade la prima.Mai ales cand o forjez putin..si luminile din bord sunt vinovate,cand aprind farurile si se aprind luminile in bord..acele de la combustibil si temperatura se ridica si ele putin!
&feature=related
9 Dec 2011, 19:11: imi poate spune cineva ce fel de ulei trebuies a pun pentru servodirectie? am pierdut sticla veche...
vistike
10 Dec 2011, 16:40
Elf Renaulmatic sau orice alt lichid servodirectie/ulei cutie automata
XtreZz
11 Dec 2011, 21:25
a primit ulei nou.....
stie cineva de ce cand accelerez este lumina mai puternica faruri/bord? Adica daca stau pe loc cu motorul la relanti,in momentul in care o ambalez putin..pana la 2000 ture sa zic..creste si intensitatea luminilor (faruri,bord,radio,tot)...de ce?
vistike
14 Dec 2011, 15:24
curata papucii de la capete cu peria de sarma + spray de curatat contacte
XtreZz
28 Dec 2011, 15:21
a primit si ea o baita
turbodxman
28 Dec 2011, 18:46
Nice&tidy
yonn77
28 Dec 2011, 21:59
Sunt zvelte rau babele astea la demaraj, la stop cand plec deabia o tin din haturi sa nu dea branci peste ala din fata I-am facut azi presiunea la roti si se simte; volanul se misca mai usor si zboara de sub picioare.Va urez un an nou mai bun ca toti care au fost!
XtreZz
29 Dec 2011, 12:06
turbodxman
30 Dec 2011, 12:38
Trist dar adevarat Preturile cresc la toate non-stop iar veniturile scad daca nu ajung la 0 (vezi somajul) Asta-i locul in care supravietuim
XtreZz
20 Jan 2012, 16:27
XtreZz
24 Feb 2012, 11:03
Ieri s-a schimbat un rulment pe spate,deja sarisera role din el,acum e liniste in masina nu mai huruie!
turbodxman
24 Feb 2012, 13:06
Bravo! Keep up the good work
XtreZz
11 Apr 2012, 11:47
imi poate pune cineva o poza cu pinii butonului de inchidere centralizata de faza 2 va rog?
merg becurile in bord numai ca telefonul meu este cam incompetent!
Tyby13
14 Apr 2012, 14:47
la capitolul 84 sunt toate butoanele
XtreZz
14 Apr 2012, 14:51
Multumesc! As mai avea o intrebare,care este releul temporizator pentru stergatoare? Unde este pozitionat?Stiu ca pe la sigurante dar care dintre ele?
turbodxman
14 Apr 2012, 18:44
Releul temporizator pt stergatoare este unul de culoare bleu, situat undeva in spatele cutiei cu sigurante. Vezi foto atasata (exact asa il vei vedea si in masina - ca pozitionare).
XtreZz
28 Apr 2012, 19:39
Am reusit in sfarsit sa terminam de montat la loc toate cele,alternatorul incarca numai ca este o mica problema,acum cand pun contactul nu se aprinde becul iar cand porneste sta aprins,invers fata de cum trebuias a fie dar in rest incaarca ok!acum incingem un gratar.scuzati darapanatura din spate dar nu sunt finante de restaurare momentan!
XtreZz
10 May 2012, 10:36
Masina la Brasov!
GZR
10 May 2012, 19:31
Trebuie sa mai trec prin Florilor sa o mai vad. Oricum felicitari ca o mentii in stare buna. Adi
XtreZz
12 May 2012, 11:00
imi poate spune si mie cineva cum se intinde corect cureala de la alternator? are un intinzator acolo cu un surub mare,care este blocat,eu am tinut de alternator sa fie cureaua intinsa iar cineva a strans piulita care se insurubeaza pe intinzator,dar cea mica...nu am vrut sa trag de surubul mare de frica sa nu il rup..astept niste sfaturi,am impresia ca s-a slabit..
LE:Am atasat o poza cu surubul la care m-am referit,cel incercuit cu rosu.Eu am facut in felul urmator..am tras de alternator pana s-a intins bine cureaua,am tinut de el iar cineva a strans piulita unde este incercuit cu galben,prin spate...sa tina alternatorul strans...
LE2: In poza surubul lung vine srans fix pe ureche,iar la mine este iesit mult in afara,pentru ca e blocat si nu am avut curaj sa trag mai tare de el...care sunt pasii? am o idee dar nu stiu sigur..ma gandesc asa:
intind alternatorul cu mana,strang piulita de 11 din spatele locului incercuit cu galben,iar dupa aceea trebuie strans cel lung sa vina pe ureche sa il tina in poizite,este corect asa? sau invers...
XtreZz
14 May 2012, 11:52
Am discutat cu tata si am clarificat.Intr-adevar acel intinzator este blocat de multi ani,va trebui sa fac rost de altul,sau sa il las asa cum a mers si pana acum.
Acum vine alta problema,vreau sa schimb distributia...unde imi recomandati in Brasov sa ma duc?
turbodxman
14 May 2012, 20:37
Stiu eu persoana potrivita pt distrbutie. PM me.
yonn77
15 May 2012, 16:10
Daca ai putina indemanare o schimbi singur eu asa am facut Din ce m-ai m-am uitat si pe internet le-am schimbat si reparat singur ambreiaj,caseta si distributie (nu e masina de fite si nici nu-s bani de stat cu ele prin serviceuri nu)
turbodxman
15 May 2012, 16:29
Corect! Ai manualul Haynes care explica cel mai bine o poti rezolva si singur cu un minim de scule
XtreZz
15 May 2012, 16:57
Am pe aici Vivid Workshop in care imi zice cum sa fac,dar am o oarecare frica...nu vreau sa fac vreo prostie
turbodxman
15 May 2012, 17:06
Atunci mergi la un mecanic.
yonn77
15 May 2012, 19:51
Nu ai ce prostie sa faci da un search pe internet daca stii sa strangi si sa desfaci un surub atunci 'no problem' . Pasii ar fi urmatorii din ce-mi aduc aminte (la mine e pe benzina) . Scoti roaata dreapa fata , desfaci capacul unde este cureaua de distributie , invarti motorul si urmaresti sal aduci la semne pe roata de la axa de sus (trebuie sa ai liniuta si pe roata si pe carcasa la partea de sus si le aliniezi) , scoti bujiile sa invarti mai usor , dai jos si cureaua de accesorii (alternator,pompa de apa ) verifici si pompa de apa la fulie daca are joc si daca harsie rulmentul si o schimbi si pe asta daca face pe nebuna . Dupa ce ai adus motorul la semne sus si jos vezi ca trebuie sa ai un surub in blocul motor mai jos il scoti si bagi o sula si blochezi arborele cotit cred . Desfaci rola intinzator ca sa slabesti cureaua , desfaci fulia de jos unde se prinde cureaua de accesorii si o scoti afara (ii cumperi curea de distibutie si accesorii cotitech de ex si role ina ) eu rolele nu le-am schimbat pt ca sunt bune si sunt ina metalice masina nu a fost alergata la mine. Scoti cureaua veche afara , demontezi rolele vechi le pui pe cele noi ( partea asta nu am facut-o pentru ca nu le-am schimbat(rolele)) Pui cureaua noua de distibutie cu sageata spre dreapta (vezi si vechea curea undea are sageata cand o scoti daca se m-ai vede). Te benoclezi sa fii la semne din nou (roata de la axa cu came de sus semnul ei cu semnul dupa carcasa si jos la motor unde ai demontat fulia pe roata dintata cu carcasa . La urma te apuci si intinzi cureaua cu rola intinzator impingi cu rola in curea tare te uiti sa nu fuga dupe semne roata la axa cu came si strangi cu inelara cat de cat tare . Scoti sula de blocare din motor si invarti in sensul acelor de ceasornic si ar trebui sa se invarta usor fara sa agate infraneze nimic il invarti pana ajunge si partea neintinsa a curelei la rola intinzator slabesti usor intinzatorul si impingi tare in curea si o strangi bine . M-ai invarti de motor si verifici cu doua degete daca poti sa o rasucesti la 45 de grade maxim nu mai mult atunci e curea intinsa . Pui fulia curelei de acc esori la loc pe motor strangi foarte bine surubul ala sau piulita ce-o fi . Daca schimbi pompa de apa alta poveste . Pui cureaua de accesorii la loc si o intinzi si verifici la fel si cam asta e.Bafta!
espacern
15 May 2012, 20:39
Pe principiul vara nu-i ca iarna...nici la benzina nu este la fel ca la diesel. Daca incurajati efectuarea de operatii pentru care trebuie EXPERIENTA si nu aveti asa ceva...mai bine NU o faceti. Pare usor din poze/explicatii de pe net dar ce te faci daca nu iese cum trebuie si se decaleaza distributia/distruge motorul? Garanteaza cineva ca sfaturile oferite au fost cele mai bune?
@+
yonn77
15 May 2012, 21:19
Stiu pe cineva care si-a dus minunatia de passat la service-ul reprezentanta si i-a pus-o sarita de la punct . Si injura ca masina nu i-a mai mers ca inainte si cu banii dati (baiatul are lovele).... Deci se poate si la case mai mari(serviceuri ) sa iei leapsa. Asta se intampla acum vreo 5-6 ani .
turbodxman
16 May 2012, 06:46
XtreZz, daca ai nevoie de sfaturi/succesiunea de operatiuni pt schimbarea distributiei (curea + role) spune-mi si te ajut cu cea mai mare placere. J8S -ul este preferatul meu.
XtreZz
18 May 2012, 12:33
Masina are distributie noua INA! Multumesc espacern pentru asta! si in mod surprinzator merge si turometrul acu..ciudat! Cand am fost la electrician cu alternatorul l-am rugat sa imi scoata in pin W ,mi-a scos dar pana acu nu a mers,probabil un contact imperfect..vad eu cat merge,si cand dau in marsalier pica la 0 acul!
LE: si trebuie sa fie si farurile aprinse ca sa mearga...adica pe pozitii...sa fie ceasurile de vina ?
turbodxman
19 May 2012, 12:47
Great! 4 ani din acest moment stai linistit, cel putin dpdv al distributiei Cat te-au costat cureaua si rolele?
XtreZz
19 May 2012, 14:20
385 ron kit-ul..
turbodxman
19 May 2012, 16:14
OK. Thx.
XtreZz
22 May 2012, 13:37
Weekendul acesta a mai mancat 500km,a mers foarte bine.am vopsit grila din nou pentru ca sarise vopseaua rau de tot,si jantele...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.