Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
![]() ![]() |
Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
R.S. Spark |
![]()
Post
#931
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 October 15 ![]() |
|
||
--------------------
Chevrolet
Spark
2007
- ct 40 ***
|
|||
AmunDei |
![]()
Post
#932
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Turbina nu e inca gata, astept niste informatii pt carcasa de evacuare, iar partea de admisie va fi si ea modificata custom. Ideea e ca nu toate lucrarile se fac la noi in tara asa ca nu prea am cum sa grabesc eu procesul.
In principiu in prima jumatate din noiembrie o sa fie gata, dar pana la a creste efectiv puterea mai sunt mai multe de facut incepand cu modificarea traseului de evacuare de dupa turbo, ce nu este suficient de permisiv in momentul de fata. This post has been edited by AmunDei: 23 Oct 2015, 14:02 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
R.S. Spark |
![]()
Post
#933
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 October 15 ![]() |
SI pe partea de alimentare nu faci nimic?
Alte injectoare, alta pompa ? O decomprimare motor ? |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007
- ct 40 ***
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#934
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ba da, cum ziceam lista e lunga, dar e ceva de lucru la anexe (bug fixing in principiu pt viitor). Se va umbla evident si la alimentare, pompa deja merge la maxim iar injectoarele se apropie si ele...
Momentan raman stock motorul, galeria de admisie, clapeta si cutia. Astea se vor face candva intr-o etapa a treia. Etapa de acum are ca scop apropierea de 100 hp (asadar dublu fata de stock) cu o presiune cat mai mica si fara sa se umble la motor. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
R.S. Spark |
![]()
Post
#935
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 October 15 ![]() |
E gata turbina?
Cum ai fixat-o sa nu vibreze o data cu motorul ? |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007
- ct 40 ***
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#936
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Mai trebuie inlocuita carcasa pe evacuare intrucat avea o fisura, dar in rest e cam gata. Si refacuta evacuarea de la wastegate. Si o alta flansa pt galerie (cred de data asta la waterjet)...Si o noua banda termo pe galerie si downpipe care sa tina la temperaturi mai mari...ehe...
Va avea pe o parte un suport extra pe galeria de evacuare, iar teava de admisie dintre turbo si intercooler are si ea un suport montat. Cumulat cu downpipe-ul dupa turbo care se lipeste de una de flansele de dedesubt, va fi destul de ok. Nu prea ai cum sa-i faci mai mult, e motor in 3 cilindri si automat vibreaza mai mult (eventual schimbat suporti pe viitor cu ceva mai sanatos). Dar per total, si inainte statea foarte aproape de radiatorul de apa si nu a dat in el, so we are safe. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
R.S. Spark |
![]()
Post
#937
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 October 15 ![]() |
Deci sa inteleg ca ai pastrat T2-ul ala pe care il aveai inainte si l-ai reconditionat ?
Sau ai schimbat turbina ? |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007
- ct 40 ***
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#938
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Este aceeasi, avea kit de reparatie montat inainte sa fie asezata pe masina, acum a primit modificarea pe admisie, echilibrare si din necesitate va trebui schimbata carcasa pe evacuare, dar se gasesc mai greu.
This post has been edited by AmunDei: 18 Nov 2015, 20:59 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
R.S. Spark |
![]()
Post
#939
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 3 October 15 ![]() |
Si te astepti la vreo crestere de putere din reparatia asta ?
Un ax cu came modificat sau pistoane si biele forjate pe cand ? |
--------------------
Chevrolet
Spark
2007
- ct 40 ***
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#940
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am raspuns la asta chiar pe pagina anterioara:
"In sensul ca vreau sa cresc puterea mentinand boost-ul la un nivel ok pt motor si sa micsorez si lagul daca se poate." Motorul si cutia vor fi ultimele lucruri modificate, momentan vreau sa pregatesc toate anexele (evacuare, sistem alimentare, imbunatatiri la racire) pt un target final de aprox. 150 hp (in mod ideal). Intre timp mentin presiunea jos in turbo si astfel nu omor motorul. Si vreo 3 motive pt care totul merge foarte lent in acest build: - totul este custom - unele piese chiar pun bete in roate, ex. acum cand nu se gaseste o carcasa turbo de inlocuit in timp util - nu este o prioritate ca buget |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#941
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#942
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pui un actipild cu Stihl Timbersports, si ai rezolvat problema, se incadreaza si vizual pe langa auditiv.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#943
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Banuiam eu ceva, dar tot a trebuit sa dau cu google. Adevarat!
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#944
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Numai eu ist nebun si imi place sunetul de 3 cilindri?
Bine, daca ma intrebi pe mine, nu suna bine fara galeria de evacuare. L.E. acum am vazut descrierea, e fara mediana. ![]() Eu astept sa vad un volant usurat pe motorul ala, dar ar fi de un stage 3, asa. This post has been edited by MuciX: 8 Dec 2015, 09:19 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marksman |
![]()
Post
#945
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Nu suna rau.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#946
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
De fapt doar galeria mai este prezenta in filmare, cu iesirea direct unde era turbina. Nivelul de zgomot nici macar nu se poate descrie in filmare, in realitate nu este nevoie sa trec de 3000 rpm ca sa pornesc alarmele in jurul meu, iar cut-offul este cu multe explozii si pocnituri
![]() Nu uitati ca motorul (ca de altfel si multe piese de pe masina) sunt conceptie Suzuki si daca un lucru stiu sa faca bine japonezii acela este de a lasa multe rezerve nedescoperite. Norocul meu ca sunt primul nebun care vrea sa faca ceva special din 0.8-ul asta, pt ca potential exista cu nemiluita. @MuciX, volant usurat cu siguranta la stage 3, odata cu axa cu came si toate nebuniile necesare acolo ![]() This post has been edited by AmunDei: 8 Dec 2015, 20:00 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#947
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cutia nu merge de pe altceva? Sau macar interne similare, pe care sa le poti folosi.
Stroker? ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#948
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Stiu ca motorul e conceput de Suzuky, dar oltenii l-au facut de la zero, si au folosit materiale de proasta calitate, si de acolo s-ar putea sa ai surprize neplacute..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#949
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Argon nu vorbesc de materiale, piesele se pot inlocui cu altele care sa tina, ma refeream la un posibil output per litru.
QUOTE(MuciX @ 8 Dec 2015, 20:22) Am scris de mai multe despre faptul ca nu se potriveste altceva. Ce iti pot confirma este ca nu exista power mods plug and play din simplu fapt ca...e un matiz totusi. Totul va fi custom, inclusiv cutia. Personal (iar aici sunt vise mari ![]() This post has been edited by AmunDei: 8 Dec 2015, 20:58 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
MuciX |
![]()
Post
#950
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
LSD - Limited Slip Differential nu e autoblocant?
![]() Inteleg ca masina nu va mai fi daily-driver, o sa te scoata din minti gear whine-ul; straight cut gears, no syncromesh, selector secvential, mie imi suna a rally-cross. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#951
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Miorlaiala pinioanelor cu dantura dreapta e cea mai smechera chestie cu putinta. As sta in sunetul ala continuu ^^
https://youtu.be/UzchdzkBkzQ?t=1m15s |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#952
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ma, si mie imi place, nu ma intelege gresit. Dar pentru daily... Nu stiu ce sa zic.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marksman |
![]()
Post
#953
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(Muttley @ 9 Dec 2015, 10:23) Miorlaiala pinioanelor cu dantura dreapta e cea mai smechera chestie cu putinta. As sta in sunetul ala continuu ^^ https://youtu.be/UzchdzkBkzQ?t=1m15s Suna de zici ca merge in marsarier. This post has been edited by marksman: 9 Dec 2015, 11:43 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#954
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Exact ala e sunetul.
QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2015, 10:45) Deja nu mai e daily driver din motive de ambreiaj cu disc ceramic (in plus fata de suspensia dura ce o aveam deja). Este un chin in trafic greu si mi-ar fi imposibil sa merg pe zapada. Cu ceramic se merge nepatinat, pata de contact este pe la jumate fata de cel normal cu disc intreg (vezi poze). Merg cu ea doar in weekenduri si am lasat-o pe post de project car. Daily-ul este Loganul, masina ideala pt drumurile noastre. LSD-ul e ce zice, limited slip, dar nu blocheaza complet. Bun pt street use. Pt race use mai rezistente sunt autoblocantele, cu dezavantajele de cornering mai greu. Attached thumbnail(s) ambreiaj_stock.jpg ( Size: 79.97k ) Number of downloads: 669 ambreiaj_ceramic.jpg ( Size: 96.88k ) Number of downloads: 681 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
argon |
![]()
Post
#955
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#956
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(AmunDei @ 9 Dec 2015, 22:48) LSD-ul e ce zice, limited slip, dar nu blocheaza complet. Bun pt street use. Pt race use mai rezistente sunt autoblocantele, cu dezavantajele de cornering mai greu. Unul dintre noi este in eroare, hai sa vedem daca sunt eu. Limited slip se refera ca permite o anumita alunecare (diferenta de viteza intre rotile puntii); in momentul in care se trece de acea diferenta, incepe sa transfere cuplu catre roata cu mai multa aderenta (cea care se invarte mai incet). Spre exemplu, un LSD cu 25%, va permite unei roti sa se invarta cu maxim 25% mai repede decat cealalta. De acord, se poate jongla cu aceasta alunecare, dar tot LSD sau autoblocant se va numi. Sa nu permita niciun fel de alunecare ar insemna sa fie "fix" sau "blocat" - vezi punctele de sudura ale lui 16. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#957
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Nu esti in eroare dar fix asta face, blocheaza complet ca si cum ar fi sudat si pot fi automate sau cu cuplaj manual (cam ca la sistemele de tractiune integrala). De asta zic ca sunt preferate pt cursele drag racing, acest setup ajuta la acceleratie. Iar in cazul buildurilor ce nu ajung pe strada deloc se pune un diferential blocat complet (care de fapt nici nu mai e diferential per se).
Uite aici un articol ce explica destul de simplu principiile. LSD-ul nu blocheaza niciodata complet, doar transfera cuplu. http://www.dragzine.com/tech-stories/drive...-differentials/ This post has been edited by AmunDei: 10 Dec 2015, 20:33 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#958
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
S-a terminat tarasenia cu turbina, rezumat:
- kit reparatie era pus inca de cand ajuns la mine pe masina - s-a inlocuit pala compresorului cu una de tip Machined-From-Solid (MFS) cu 11 aripioare, facuta custom pt turbina in cauza. Diametrele inducer/exducer sunt aceleasi dar pala este mai inalta si are un alt design fata de cea originala. De asemenea este si mai usoara. - echilibrare dinamica a agregatului - carcasa evacuare retrofit AR .35 luata direct de la sursa (adica Honeywell Garrett), trebuie sa ajunga saptamana asta si va fi inlocuita. Pe scurt turbina a primit reconditionare + imbunatatiri, va fi capabila de un flow mai bun decat versiunea de baza si posibil sa scada si timpul de spool. Cu astea zise, abia acum incepe greul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#959
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Si niste poze ca asa-i frumos.
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 404.15k ) Number of downloads: 486 2.jpg ( Size: 389.5k ) Number of downloads: 472 3.jpg ( Size: 380.27k ) Number of downloads: 459 4.jpg ( Size: 409.32k ) Number of downloads: 98 5.jpg ( Size: 490.65k ) Number of downloads: 136 6.jpg ( Size: 716.34k ) Number of downloads: 136 7.jpg ( Size: 537.68k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#960
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am inscris cotoroanta la un concurs pe feisbuc.
Daca va place masina si considerati ca merita un vot dati si voi un like la poza urmatoare https://www.facebook.com/CarsTuningRomania/...?type=3&theater |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 08:55 |