Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

47 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.

R.S. Spark
post 22 Oct 2015, 20:46
Post #931


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 October 15




Ce se mai aude de matiz ?


--------------------
Chevrolet Spark 2007 - ct 40 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 23 Oct 2015, 14:00
Post #932


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Turbina nu e inca gata, astept niste informatii pt carcasa de evacuare, iar partea de admisie va fi si ea modificata custom. Ideea e ca nu toate lucrarile se fac la noi in tara asa ca nu prea am cum sa grabesc eu procesul.

In principiu in prima jumatate din noiembrie o sa fie gata, dar pana la a creste efectiv puterea mai sunt mai multe de facut incepand cu modificarea traseului de evacuare de dupa turbo, ce nu este suficient de permisiv in momentul de fata.

This post has been edited by AmunDei: 23 Oct 2015, 14:02


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R.S. Spark
post 28 Oct 2015, 18:14
Post #933


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 October 15




SI pe partea de alimentare nu faci nimic?
Alte injectoare, alta pompa ?
O decomprimare motor ?


--------------------
Chevrolet Spark 2007 - ct 40 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 29 Oct 2015, 17:10
Post #934


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Ba da, cum ziceam lista e lunga, dar e ceva de lucru la anexe (bug fixing in principiu pt viitor). Se va umbla evident si la alimentare, pompa deja merge la maxim iar injectoarele se apropie si ele...

Momentan raman stock motorul, galeria de admisie, clapeta si cutia. Astea se vor face candva intr-o etapa a treia.

Etapa de acum are ca scop apropierea de 100 hp (asadar dublu fata de stock) cu o presiune cat mai mica si fara sa se umble la motor.




--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R.S. Spark
post 11 Nov 2015, 21:33
Post #935


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 October 15




E gata turbina?
Cum ai fixat-o sa nu vibreze o data cu motorul ?


--------------------
Chevrolet Spark 2007 - ct 40 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 12 Nov 2015, 17:36
Post #936


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Mai trebuie inlocuita carcasa pe evacuare intrucat avea o fisura, dar in rest e cam gata. Si refacuta evacuarea de la wastegate. Si o alta flansa pt galerie (cred de data asta la waterjet)...Si o noua banda termo pe galerie si downpipe care sa tina la temperaturi mai mari...ehe...

Va avea pe o parte un suport extra pe galeria de evacuare, iar teava de admisie dintre turbo si intercooler are si ea un suport montat. Cumulat cu downpipe-ul dupa turbo care se lipeste de una de flansele de dedesubt, va fi destul de ok.

Nu prea ai cum sa-i faci mai mult, e motor in 3 cilindri si automat vibreaza mai mult (eventual schimbat suporti pe viitor cu ceva mai sanatos). Dar per total, si inainte statea foarte aproape de radiatorul de apa si nu a dat in el, so we are safe.


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R.S. Spark
post 18 Nov 2015, 15:45
Post #937


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 October 15




Deci sa inteleg ca ai pastrat T2-ul ala pe care il aveai inainte si l-ai reconditionat ?

Sau ai schimbat turbina ?


--------------------
Chevrolet Spark 2007 - ct 40 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 18 Nov 2015, 20:58
Post #938


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Este aceeasi, avea kit de reparatie montat inainte sa fie asezata pe masina, acum a primit modificarea pe admisie, echilibrare si din necesitate va trebui schimbata carcasa pe evacuare, dar se gasesc mai greu.

This post has been edited by AmunDei: 18 Nov 2015, 20:59


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R.S. Spark
post 27 Nov 2015, 21:51
Post #939


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 October 15




Si te astepti la vreo crestere de putere din reparatia asta ?
Un ax cu came modificat sau pistoane si biele forjate pe cand ?


--------------------
Chevrolet Spark 2007 - ct 40 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 27 Nov 2015, 22:13
Post #940


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Am raspuns la asta chiar pe pagina anterioara:

"In sensul ca vreau sa cresc puterea mentinand boost-ul la un nivel ok pt motor si sa micsorez si lagul daca se poate."

Motorul si cutia vor fi ultimele lucruri modificate, momentan vreau sa pregatesc toate anexele (evacuare, sistem alimentare, imbunatatiri la racire) pt un target final de aprox. 150 hp (in mod ideal). Intre timp mentin presiunea jos in turbo si astfel nu omor motorul.

Si vreo 3 motive pt care totul merge foarte lent in acest build:
- totul este custom
- unele piese chiar pun bete in roate, ex. acum cand nu se gaseste o carcasa turbo de inlocuit in timp util
- nu este o prioritate ca buget


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 7 Dec 2015, 19:12
Post #941


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




In caz ca erati curiosi cum se aude un motor de Matiz fara evacuare smile.gif

https://youtu.be/UuS-xq9PONA


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Dec 2015, 20:16
Post #942


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pui un actipild cu Stihl Timbersports, si ai rezolvat problema, se incadreaza si vizual pe langa auditiv.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 7 Dec 2015, 20:34
Post #943


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Banuiam eu ceva, dar tot a trebuit sa dau cu google. Adevarat!


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Dec 2015, 09:15
Post #944


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Numai eu ist nebun si imi place sunetul de 3 cilindri?
Bine, daca ma intrebi pe mine, nu suna bine fara galeria de evacuare.
L.E. acum am vazut descrierea, e fara mediana. biggrin.gif

Eu astept sa vad un volant usurat pe motorul ala, dar ar fi de un stage 3, asa.

This post has been edited by MuciX: 8 Dec 2015, 09:19


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 8 Dec 2015, 11:38
Post #945


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Nu suna rau.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Dec 2015, 19:59
Post #946


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




De fapt doar galeria mai este prezenta in filmare, cu iesirea direct unde era turbina. Nivelul de zgomot nici macar nu se poate descrie in filmare, in realitate nu este nevoie sa trec de 3000 rpm ca sa pornesc alarmele in jurul meu, iar cut-offul este cu multe explozii si pocnituri biggrin.gif

Nu uitati ca motorul (ca de altfel si multe piese de pe masina) sunt conceptie Suzuki si daca un lucru stiu sa faca bine japonezii acela este de a lasa multe rezerve nedescoperite. Norocul meu ca sunt primul nebun care vrea sa faca ceva special din 0.8-ul asta, pt ca potential exista cu nemiluita.

@MuciX, volant usurat cu siguranta la stage 3, odata cu axa cu came si toate nebuniile necesare acolo biggrin.gif In schimb sunt foarte, dar FOARTE curios pana la ce cuplu o sa tina cutia.

This post has been edited by AmunDei: 8 Dec 2015, 20:00


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Dec 2015, 20:22
Post #947


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cutia nu merge de pe altceva? Sau macar interne similare, pe care sa le poti folosi.

Stroker? smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Dec 2015, 20:28
Post #948


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Stiu ca motorul e conceput de Suzuky, dar oltenii l-au facut de la zero, si au folosit materiale de proasta calitate, si de acolo s-ar putea sa ai surprize neplacute..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 8 Dec 2015, 20:57
Post #949


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Argon nu vorbesc de materiale, piesele se pot inlocui cu altele care sa tina, ma refeream la un posibil output per litru.

QUOTE(MuciX @ 8 Dec 2015, 20:22)
Cutia nu merge de pe altceva? Sau macar interne similare, pe care sa le poti folosi.

Stroker? smile.gif
*



Am scris de mai multe despre faptul ca nu se potriveste altceva.

Ce iti pot confirma este ca nu exista power mods plug and play din simplu fapt ca...e un matiz totusi.
Totul va fi custom, inclusiv cutia. Personal (iar aici sunt vise mari biggrin.gif ) as vrea o conversie la roti dintate drepte, fara sincroane (google dog box) si eventual un selector secvential. Ca diferential...well....lsd-ul este street friendly in timp ce blocantul se preteaza mai mult pt drag, aici nu stiu...

This post has been edited by AmunDei: 8 Dec 2015, 20:58


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Dec 2015, 10:12
Post #950


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




LSD - Limited Slip Differential nu e autoblocant? blink.gif

Inteleg ca masina nu va mai fi daily-driver, o sa te scoata din minti gear whine-ul; straight cut gears, no syncromesh, selector secvential, mie imi suna a rally-cross.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 Dec 2015, 10:23
Post #951


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Miorlaiala pinioanelor cu dantura dreapta e cea mai smechera chestie cu putinta. As sta in sunetul ala continuu ^^
https://youtu.be/UzchdzkBkzQ?t=1m15s


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 9 Dec 2015, 10:45
Post #952


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma, si mie imi place, nu ma intelege gresit. Dar pentru daily... Nu stiu ce sa zic.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 9 Dec 2015, 11:41
Post #953


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Muttley @ 9 Dec 2015, 10:23)
Miorlaiala pinioanelor cu dantura dreapta e cea mai smechera chestie cu putinta. As sta in sunetul ala continuu ^^
https://youtu.be/UzchdzkBkzQ?t=1m15s
*


Suna de zici ca merge in marsarier.



This post has been edited by marksman: 9 Dec 2015, 11:43


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 9 Dec 2015, 22:48
Post #954


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Exact ala e sunetul.

QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2015, 10:45)
Ma, si mie imi place, nu ma intelege gresit. Dar pentru daily... Nu stiu ce sa zic.
*



Deja nu mai e daily driver din motive de ambreiaj cu disc ceramic (in plus fata de suspensia dura ce o aveam deja). Este un chin in trafic greu si mi-ar fi imposibil sa merg pe zapada. Cu ceramic se merge nepatinat, pata de contact este pe la jumate fata de cel normal cu disc intreg (vezi poze). Merg cu ea doar in weekenduri si am lasat-o pe post de project car. Daily-ul este Loganul, masina ideala pt drumurile noastre.

LSD-ul e ce zice, limited slip, dar nu blocheaza complet. Bun pt street use. Pt race use mai rezistente sunt autoblocantele, cu dezavantajele de cornering mai greu.

Attached thumbnail(s)
ambreiaj_stock.jpg ( Size: 79.97k ) Number of downloads: 669
ambreiaj_ceramic.jpg ( Size: 96.88k ) Number of downloads: 681


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Dec 2015, 08:59
Post #955


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(marksman @ 9 Dec 2015, 12:41)
Suna de zici ca merge in marsarier.
*



Pentru ca pinioanele de marsarier au dantura dreapta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Dec 2015, 09:51
Post #956


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(AmunDei @ 9 Dec 2015, 22:48)
LSD-ul e ce zice, limited slip, dar nu blocheaza complet. Bun pt street use. Pt race use mai rezistente sunt autoblocantele, cu dezavantajele de cornering mai greu.
*


Unul dintre noi este in eroare, hai sa vedem daca sunt eu.
Limited slip se refera ca permite o anumita alunecare (diferenta de viteza intre rotile puntii); in momentul in care se trece de acea diferenta, incepe sa transfere cuplu catre roata cu mai multa aderenta (cea care se invarte mai incet). Spre exemplu, un LSD cu 25%, va permite unei roti sa se invarta cu maxim 25% mai repede decat cealalta.
De acord, se poate jongla cu aceasta alunecare, dar tot LSD sau autoblocant se va numi.
Sa nu permita niciun fel de alunecare ar insemna sa fie "fix" sau "blocat" - vezi punctele de sudura ale lui 16.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 10 Dec 2015, 20:23
Post #957


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Nu esti in eroare dar fix asta face, blocheaza complet ca si cum ar fi sudat si pot fi automate sau cu cuplaj manual (cam ca la sistemele de tractiune integrala). De asta zic ca sunt preferate pt cursele drag racing, acest setup ajuta la acceleratie. Iar in cazul buildurilor ce nu ajung pe strada deloc se pune un diferential blocat complet (care de fapt nici nu mai e diferential per se).

Uite aici un articol ce explica destul de simplu principiile. LSD-ul nu blocheaza niciodata complet, doar transfera cuplu.

http://www.dragzine.com/tech-stories/drive...-differentials/

This post has been edited by AmunDei: 10 Dec 2015, 20:33


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 15 Dec 2015, 22:01
Post #958


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




S-a terminat tarasenia cu turbina, rezumat:

- kit reparatie era pus inca de cand ajuns la mine pe masina
- s-a inlocuit pala compresorului cu una de tip Machined-From-Solid (MFS) cu 11 aripioare, facuta custom pt turbina in cauza. Diametrele inducer/exducer sunt aceleasi dar pala este mai inalta si are un alt design fata de cea originala. De asemenea este si mai usoara.
- echilibrare dinamica a agregatului
- carcasa evacuare retrofit AR .35 luata direct de la sursa (adica Honeywell Garrett), trebuie sa ajunga saptamana asta si va fi inlocuita.

Pe scurt turbina a primit reconditionare + imbunatatiri, va fi capabila de un flow mai bun decat versiunea de baza si posibil sa scada si timpul de spool.

Cu astea zise, abia acum incepe greul sleep.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 17 Dec 2015, 21:34
Post #959


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Si niste poze ca asa-i frumos.

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 404.15k ) Number of downloads: 486
2.jpg ( Size: 389.5k ) Number of downloads: 472
3.jpg ( Size: 380.27k ) Number of downloads: 459
4.jpg ( Size: 409.32k ) Number of downloads: 98
5.jpg ( Size: 490.65k ) Number of downloads: 136
6.jpg ( Size: 716.34k ) Number of downloads: 136
7.jpg ( Size: 537.68k ) Number of downloads: 115


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 23 Dec 2015, 22:03
Post #960


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Am inscris cotoroanta la un concurs pe feisbuc.

Daca va place masina si considerati ca merita un vot dati si voi un like la poza urmatoare

https://www.facebook.com/CarsTuningRomania/...?type=3&theater



--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
47 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 08:55
Dacia