Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
![]() ![]() |
Daewoo Matiz 0.8 Big Turbo, Because stock is for pussies.
einstein1984 |
![]()
Post
#1381
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
AmunDei |
![]()
Post
#1382
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Merge bine mersi si fara servo. La mine (tot fara servo) e un pic mai mare efortul la parcarile stranse din simplul fapt ca's pneurile mai late, dar nimic de speriat. Atata timp cat o poti si misca un pic inainte sa tragi de volan devine irelevant fapt ca nu are servo.
Am avut onoarea sa manevrez acu mai multi ani ceva proiect "da curse", fara servo, cu pneuri nu prea late dar suficient (225 sau ceva de gen). Acolo sa vezi munca la intors masina pe loc. This post has been edited by AmunDei: 24 Aug 2022, 14:31 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1383
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ajutati un biet necunoscator in ale cataloagelor de piese auto.
In viitorul apropiat (adica luna asta) o sa bag masina intr-un garaj ca sa-mi schimb uleiul, franele fata, cablurile de la schimbator (in sfarsit) si sper sa rezolv cu ultima scurgere de ulei de la filetele turului de la turbina. Am observat ca si bucsa asta de cauciuc de la angrenajul de schimbare de viteze ce e atasat pe cutie e uzata. Dupa capul meu daca umblu pe acolo pentru inlocuit cabluri, as schimba-o ca sa fie treaba completa. M-am sfatuit cu domnul Daewoo Guru Tudor de pe GM club si mi-a zis ca se schimba acel angrenaj de selectie cu totul, nu vine doar bucsa separat. Acum problema e ca nu gasesc nicaieri piesa pe nici un site dupa vreo denumire generica (nici in manualul de reparatii nu se specifica vreo denumire pentru acea piesa) iar codul de piesa ia-l da unde nu-i. Cum gasesc si eu codul acelei piese ca sa ma apuc sa sun la toate magazinele sa vad daca o poate aduce cineva? Mentionez ca piesele de matiz inca se gasesc, majoritatea OEM, dar pentru chestii care nu-s de obicei comune, ele nu's pe stoc si trebuie sa stiu codul ca sa nu comand aiurea. Screenshot_20220916_140720_2.png ( Size: 151.67k ) Number of downloads: 616 cutie_viteze_daewoo_matiz_euro_2_04e00f07e731839dfc_0_0_0_0_0_2.jpg ( Size: 79.71k ) Number of downloads: 627 Cica piesa se schimba fara sa dau jos cutia, dar trebuie sa stiu cum blestemele mele ii zice intai. L.E: Am cautat direct dupa cutie la Radacini unde stiu ca pozele sunt in general corecte, vad ca angrenajul de selectie vine laolalta cu cutia. Wat da fac. Daca e asa, nu schimb cutia doar pt un cauciuc uzat... cutiematiz.png ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 625 L.E.2: Cred ca am rezolvat fara sa vreau scurgerea de ulei de la turul turbo. Astazi pentru prima oara m-am uitat la piulitele alea de strangere de foarte aproape si am observat un detaliu ce inainte imi scapase: desi piulitele erau stranse, cel incercuit in poza, care se foloseste pentru reglajul pozitiei furtunului, statea un pic in unghi. DSC_0178_2.JPG ( Size: 568.35k ) Number of downloads: 605 Nu stiu cum sa explic, e ca si cum ai pus un dop la o sticla dar nu a calcat cum trebuie si in consecinta nu etanseaza corect. Acelasi lucru pare ca era si aici. Am slabit piulita si am strans-o din nou cu atentie, uitandu-ma sa calce cat mai bine pe filetul de dedesubt si tinand contra pe cotul de 90 de grade si pare ca acum s-a asezat corect. DSC_0179.JPG ( Size: 487.38k ) Number of downloads: 601 In continuare se poate vedea ca nu sta complet centrat, semn ca totusi e uzura acolo de la multiplele demontari ale turbinei precedente si ar trebui schimbat acel ansamblu cu totul, dar nu mai pierde ulei, cel putin la prima proba de drum nu a mai dat! Yuhuu, big deal ce am facut si eu. Puteam sa ma uit mai de aproape de mult dar nu m-a dus capul, am crezut ca daca's sunt stranse sunt automat stranse bine. ![]() Mai fac un drum doua zilele urmatoare si daca zona se mentine uscata pot sa pun inapoi paturica turbo peste partea calda ca sa mai potolesc un pic din furnalul de sub capota. This post has been edited by AmunDei: 16 Sep 2022, 19:10 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Nu găsești o schemă explodată pe net?
Aia nu e cutie, e cutiuță. Pentru cutie vezi pe topicul lu' Muttley ![]() 1-0 pentru tine totuși, dacă vreodată tre s-o dai jos. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1385
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Trebuie sa sap dupa niste scheme, sa vad ce pot gasi. Zilele urmatoare ca acum nu mai imi percuteaza neuronii. Intr-adevar e bine ca e micuta, daca vreodata trebuie data jos, e mizilic.
Stiu ce si-a luat Muttley acolo, am ajutat acum cativa ani pe amicul meu ce i-a vandut-o pe asta lui Muttley sa dea jos o transmisie completa de pe un STI si vai ce blesteme am tras ca erau toate alea intepenite. Nu mai zic cat era de grea cutia in sine cand am coborat-o (si era dedesubt pe canal, nu pe elevator ca sa avem loc sa ne miscam cum trebe). This post has been edited by AmunDei: 16 Sep 2022, 19:17 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Asta ajută măcar la o imagine mai bună?
https://cfrs.ru/en/engine/snyatie-zamena-us...anovka-kpp.html |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1387
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Pentru montat/demontat am toate detaliile in manual, nu e o problema asta, doar ca la prima vedere pare ca angrenajul de selectie vine la pachet cu cutia si de aia nu gasesc detalii separat pe site-urile de piese. Saptamana viitoare o sa sun direct la Radacini, aia o sa ma lamureasca din prima daca e asa. Daca se confirma asa o las, schimb doar cablurile si ii dau pace. Bucsa de la selector nu e inca rupta dar e usor crapata pe partea superioara, daca o ceda vreodata complet vad eu ce si cum la vremea aia.
This post has been edited by AmunDei: 16 Sep 2022, 19:22 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1388
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
DSC_0248.JPG ( Size: 269.58k )
Number of downloads: 65
DSC_0247.JPG ( Size: 265.27k ) Number of downloads: 57 DSC_0250.JPG ( Size: 282.82k ) Number of downloads: 38 Cam asa arata cablurile de schimbator scoase de pe masina (cele originale de altfel). La unul din cabluri, o bucata de manson se desprindea de cealalalta jumatate, lasand loc cablului sa faca burta si in felul asta nu mai intra in 2/4/R pana nu impingeai bucata aia inapoi la locul ei ca sa tina cablul intins corect. Dar apoi iar iesea cand foloseam prima oara 2/4/R si tot asa. In fine, au fost inlocuite tot cu unele OEM. Rabla a mai primit si frane noi pe fata (ATE), ulei fresh (Liquimoli) si baterie noua (am uitat de care). Ce mai apucasem sa fac e sa schimb chedere (capota, portbagaj, usi fata - cele spate inca nu au venit) si sa pun niste extra bucati de chedere pe la capota, pe lateralele stanga/dreapta. Urmatoarele pe lista: - upgrade sistem de alimentare - un scut de caldura pt turbina de genul asta heatshield.jpg ( Size: 33.1k ) Number of downloads: 56 . "Paturica" aia turbo ce o aveam inainte nu reusesc sa o asez cum trebe de nici o culoare si in plus a mai si inceput sa fumege dintr-un motiv necunoscut (nu atinge pe nicaieri unde sa fie murdar de ulei iar inainte nu fumega). Am mai citit pe interneti si cum ca e mai bine cu un scut decat un blanket din asta pt o turbina ce nu are racire cu apa, fiindca materialul nu mai ajunge sa stea lipit de partea calda. Blanketurile cica tin miezul turbinei prea cald in interior si se pot coace garniturile si ce-o mai fi pe acolo. - resoftare This post has been edited by AmunDei: 28 Oct 2022, 17:13 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1389
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Blanketul tine caldura in turbo, normal ca-l predispune la uzura mai multa, da' e randament de evacuare mai bun.
Scutul termic e cum zice numele. Nu arde piesele din apropiere. Adica au functie diferita. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1390
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
scutu e pe radiatie, patura pe convectie si radiatie.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1391
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ce-i drept e o diferenta mare intre caldura degajata de zonele ce au deja protectie termica (galeria evacuare, respectiv downpipe) si partea calda a turbinei ce e "goala". Se simte clar doar daca apropii mana cu motorul deja incalzit. Nu vreau sa stiu cum e la forja, cu atat mai mult cu cat si carcasa de la partea calda a turbinei e mai mare decat ce aveam inainte. Prioritatea e sa previn restul lucrurilor sa se prajeasca si sa mentin fiabilitatea turbinei, asa ca scutul mi s-a parut si mie optiunea mai buna din ce am citit acum. Totusi, habar nu aveam ca un blanket poate afecta turbina, dar vorba aia, the more you know.
This post has been edited by AmunDei: 28 Oct 2022, 17:15 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1392
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Stiu ca n-am mai scris pe aici de ceva timp, dar pe principiul "mutul tace si face", pe la masina s-au intamplat urmatoarele:
- Am descoperit ca nu mai voia sa porneasca corect la rece si apoi nici nu tinea ralantiul pana nu se incalzea motorul: dupa multe scarpinaturi in cap, am descoperit ca buba era pompa de benzina ce are un filtru integrat in corpul pompei. Acesta era imbacsit si nu mai permitea trecerea corecta a combustibilului. Acum am o alta pompa noua pe ea. - Apoi m-am trezit ca nu mai imi pornesc ventilatoarele. Descoperit ceva problema pe la un cablaj, rezolvat si porneau iar, dar din cauza faptului ca erau niste vechi chinezarii aftermarket care incepusera sa zdrangane din prinderi si unul mai si huruia, am zis ca daca tot desfac sa umblu sa vad despre ce e vorba, mai bine le inlocuiesc cu ceva de calitate. Mi s-a recomandat marca Spal, luat eu 2 ventilatoare de schimb, dar cand am desfacut masina sa le schimb am constatat ca de fapt eu nu tinusem minte corect dimensiunea celor vechi, iar cele comandate noi erau mai mari, in consecinta nu era fizic loc sa le pun pe amandoua ![]() - Switch-ul manual prin care intrerup semnalul de masa la releul principal a fost mutat in interior (un fel de antifurt involuntar). - Reparat inchiderea centralizata si pe fata (ca aveam restanta), inlocuit bujii, luptat cu furnizorii de piese sa-mi gasesc diverse suruburi/capacele/clipsuri ce imi lipseau de prin multe locuri. Zilele astea urmeaza sa schimb antigelul si termostatul ca pare-se si ala era pe duca, apoi trebuie sa vad ce program are transportatorul ca sa-mi preia si mie rabla si sa o duca IN SFARSIT la Budapesta la softist, sa vedem ce mai putem stoarce din ea cu turbina asta noua (preferabil fara sa explodeze motorul, evident). Softistul a zis ca pe varianta de soft facuta pe turbina veche in care obtinuse 114cp, injectoarele de 250cc de pe masina sunt la 75% duty cycle iar configuratia pompa/injectoare ii permite sa suie mai sus. Oricum am niste injectoare de rezerva plug and play de 314cc deci pare-se ca la benzina mai avem loc. Vom vedea ce se poate obtine la resoftare. Realistic vorbind, factorul delimitant acum pe partea de putere este de fapt clapeta de admisie si galeria stoc de dupa clapeta. TLDR pana la sfarsitul anului ar trebui sa am vesti bune si sa va pot prezenta o noua fisa dyno. A4D3318C_285C_4ACF_B513_DAE7EADAF99D.JPG ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 104 1EC82504_CA72_43B3_8E7A_E45A62970930.JPG ( Size: 787.29k ) Number of downloads: 110 This post has been edited by AmunDei: 6 Nov 2023, 12:16 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1393
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Spal fac chestii misto, da. Posibil sa ajute si la temperatura ina dmisie ventilatorul ala?
P.S. oare restrictia mai mare nu e la chiulasa/supape decat la clapeta? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1394
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
La temperatura in admisie nu are ce sa ajute momentan acel ventilator. Ce ajuta pe partea asta cel mai mult sunt urmatoarele:
1) Intercoolerul, cand esti on boost. Off boost el nu face mare lucru iar in cazul unui setup ca al meu cu big turbo unde la mers linistit masina e mereu in modul aspirat, temperatura in admisie e in general mai mare decat in varianta cu o turbina mica. E hilar cand mergi cu 80 constant sa zicem si cand o calci pedala la podea pentru un sprint constati ca temperatura in admisie scade brusc fiindca abia atunci intercoolerul apuca sa lucreze corect. 2) Circulatia aerului pe sub capota, if any. Aici sunt dezavantajat cel mai mult, fiindca nu am nici un fel prin care sa elimin aerul cald, dar pe viitor ma jur ca ajung sa fac si o modificare a capotei ca sa faciliteze acest lucru. 3) Artificiile de heat wrapping/heat deflecting. Aici momentan am lipsa pe partea turbinei in sine, As vrea sa reusesc sa confectionez un scut termic pt ea, fiindca nu e nimic "direct de pe raft" care sa se potriveasca. Legat de restrictii, cu siguranta ca si chiulasa/supapele si galerie in sine au restrictiile lor, dar e greu de cuantificat cat si cum. De dragul discutiei si presupunand ca internele motorului ar fi deja pregatite pt a sustine putere multa, din punctul meu de vedere as pregati tot ansamblul chiulasa/galerie/corp clapeta la un loc. Adica daca ar fi sa umblu acolo nu as scoate doar un dop, ci le-as scoate pe toate deodata, mai departe sky is the limit (sau "transmisia is the limit" ![]() This post has been edited by AmunDei: 6 Nov 2023, 13:09 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1395
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Masina a ajuns la resoftare in Budapesta, sa vedem ce reuseste sa mai stoarca din ea pe noua turbina.
54A8F719_0D31_467D_A717_E493E0E92A51.JPG ( Size: 633.02k ) Number of downloads: 114 This post has been edited by AmunDei: 29 Dec 2023, 17:40 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1396
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Am primit veste cu cifrele obtinute la testul dyno, vedeti minunea in pozele atasate (am pus pentru referinta si setarea precedenta).
Mai dureaza putin pana o aduc inapoi fiindca mai are de bibilit la aspecte precum pornirea corecta in diferite conditii (cold starts etc), dar partea de "power" asta ramane. Placut surprins de rezultatul obtinut si de faptul ca rabla inca rezista pe subansamblele stock, dupa atatia ani de experimente (unele ratate) ![]() dino_matiz_2024.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 94 dino_matiz_2017.png ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 93 This post has been edited by AmunDei: 31 Jan 2024, 17:09 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1397
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Si o poza de la dyno. Stiu, pozele sunt facute cu un cartof, asa le-am primit asa vi le prezint
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1398
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Mama, cata hood scoop-ul
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1399
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca cresteau temperaturile sub capota nu mai iesea puterea bine. Dar e fain rezultatul.
This post has been edited by einstein1984: 2 Feb 2024, 15:34 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1400
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Din ce stiu esti e util sa ai capota ridicata in caz de doamne fereste se aprinde ceva pe acolo in timpul testelor sa poti stinge repede cu extinctorul. In rest puterea dictata in regim real va fi dependenta de temperatura aerului post intercooler ca factor principal.
Daca se incinge prea tare se taie din boost si puterea scade pentru a proteja motorul. Asa aveam si pe setarea veche, presiunea maxima era variata din soft cam intre 0.75 si 1 bar in functie de informatiile venite de la senzori. Imi imaginez ca si acum are aceleasi restrictii, ar fi stupid sa mentii boost maxim cand conditiile nu permit, tot ce vei face e sa strici lucruri. Asadar 140 HP si 175 NM pt conditii normale de operare si scade daca e nevoie. Oricum e semnificativ mai mult decat inainte, considerand ca nu s-au operat modificari la motor, iar alimentarea e fix cum era si pe setarea precedenta. Practic tot aportul de putere si cuplu a venit din combinatia diferita de IC/Turbo/Evacuare turbo back ce sunt la ani-lumina fata de ce aveam inainte. This post has been edited by AmunDei: 2 Feb 2024, 14:38 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1401
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Un modesta mostra de acceleratie pe treptele 2-3-4. https://www.youtube.com/watch?v=D8oG2VqZVsM...XZ5V0KBB4AaABAg
Nu dati cu parul la martorul de centura, nu conduceam eu, de fapt nici macar nu eram in masina la filmarea asta. Comparativ cu turbina veche, agregatul curent nu mai da acel sut in fund cand incepe sa faca boost, ci acceleratia este liniara si predictibila, dar consistenta pana sus in limitare, fara sa se mai simta sugrumata dupa 5k rpm. Daca ar fi sa descriu cumva cum se simte in mers, ar fi ca trage similar cu un aspirat de cilindree mare. Iar turbina este chef's kiss. Practic atunci cand schimb treapta, ea ar vrea sa ai si mai multe ture disponibile, fiindca abea s-a dezmortit ![]() This post has been edited by AmunDei: 3 Mar 2024, 15:45 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
janos |
![]()
Post
#1402
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Sunet ok, mers la fel (cred). big like.
Check engine e setat sa fie red line? |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#1403
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Da. Turometrul analog nu e prea precis sus in ture, bordul e si el panarama si are erori, nu te poti lua dupa el pentru un schimb exact fiindca are momente cand limitarea pentru treapta in care esti apare la viteze diferite.
Asadar varianta cu check engine drept shift light este intr-adevar foarte eleganta. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 12:48 |