Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Instalatie GPL clio - topic general, are cineva montat asa ceva pe masina?

andurs
post 12 May 2008, 09:57
Post #91


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




@Serbu
1. eu am 1.4 16v pe gaz si trage de rupe, nici nu-mi dau seama de diferenta gaz-benzina (ce-i drept i-am facut vreo 5 calibrari in trafic pana s-o fac sa mearga cum imi convine)
2. eu chiar mi-am luat 16v in loc de 8v gandindu-ma si la consum (care e mai mic in extraurban la 16v dacat la 8v)
3. chiar daca se poate pierde max. 10% din puterea motorului la trecerea pe gaz (repet: eu nu simt acest lucru!!) tot ramai cu un plus considerabil de putere fata de varianta 1.4 8v.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 May 2008, 11:37
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




X_men, daca ti-ai pus instalatie ca a mea, ar trebui, dupa ce pleci de la recalibrare, sa mergi vreo 10 km pe benzina, eventual sa surprinzi toate stilurile de condus, pentru a da posibilitate ECM-ului de gaz sa-si memoreze toate conditiile de rulare si timpii de injectie ai benzinei in diferite situatii. Fara astea nu-si va putea construi mapa de gaz.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikex
post 19 Sep 2009, 17:45
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 September 09
From: dambovita, bucuresti




Vreau sa imi pun o instalatie gpl pe clio bicorp al meu 1.2 16v, stiu consuma putin dar la ce naveta fac eu zic ca merita. Caut o instalatie la care pot face rate dar unde am gasit nu imi poate da si o butelie sa intre in locul roatei de rezerva, si una normala nu vreau sa pun ca si asa spatiul in porbagaj e mic , roata de rezerva se poate muta de colo colo.
Poate stiti unde gasesc o instalatie gpl in rate si cu butelie sa incapa la raoata de rezerva
Va multumesc anticipat


--------------------
renault clio bicorp 1999 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Sep 2009, 17:51
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




www.agrom.ro
De rate nu stiu, eventual sa incerci la Praktiker, acolo au si cu butelii toroidale.

Cati km faci pe zi si ce consum de benzina ai, ca sa-ti spun daca merita.
Nu de alta dar eu am gpl pe masina si daca ar fi sa ma intorc in timp nu as mai face asta la masina.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Sep 2009, 17:54


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 14 Oct 2009, 15:59
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




ce probleme ati intampinat la masina din cauza GPL-ului?

de ce nu ai mai face asta la masina?

ce motiv ai?


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 14 Oct 2009, 21:51
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




Eu am GPL de un an ,am parcurs 35000 de kM si nu am avut nici o problema,merge excelent pe GPL si pot sa-ti spun ca din diferenta de pret am achitat investitia (2000 RON) si toate cheltuielile de intretinere ale masinii din acest an adica schimburi ulei si bujii si alte mici reparatii(un pivot,bieleta dreapta,placute frane,bucse superioare amortizoare).
Dupa mine merita investitia daca faci mai mult de 20000 kM pe an.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 15 Oct 2009, 10:13
Post #97


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Si eu am putin peste 30 mii km de cand am GPL si n-am nici o problema pana acum, sunt foarte multumit cum merge. Se merita investitia, mai ales ca masina avea vreo 12-13 mii km cand am montat instalatia, deci mai are multi km de facut pe gpl.
In principiu, la luarea deciziei de a monta instalatie GPL iei in calcul 3 lucruri: cati km are masina, cati km parcurgi anual si cat mai ai de gand sa folosesti masina, pentru ca la vanzare nu creste pretu in mod obligatoriu daca ai GPL pe ea.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 15 Oct 2009, 16:42
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




momentan am 45 000km..as vrea sa o mai tin 2 ani sau pana la 100 000 km
ma bucur ca nu sunt probleme, puteti sa spuneti si ce model de instaltie aveti?



--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nascutinvingator
post 16 Oct 2009, 18:32
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 August 08




Eu am Voltran si in ciuda faptului ca este turceasca merge excelent ( ca si masina smile.gif )


--------------------
Renault Clio Symbol 1,4 8V GPL 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 18 Oct 2009, 11:36
Post #100


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Eu am tomasetto stag 200.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 18 Oct 2009, 18:27
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




si care ar fi mai buna?
sunt si unele modelel mai performante? banuiesc ca toata treaba o face calculatorul GPL?

tomasetto stag 300 plus se poate pune pe symbol?

This post has been edited by ReiMNs: 18 Oct 2009, 18:59


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 23 Oct 2009, 10:25
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




nimeni?


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 23 Oct 2009, 13:11
Post #103


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Cred ca merge si stag 300. Intra pe www.agrom.ro pentru mai multe detalii.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaistroe1979
post 9 Feb 2010, 17:12
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 25 August 09




As dorii si eu sa-mi montez GPL.Poate cineva sa ma indrume catre o societate de montaj si sa-mi spuna cat m-ar costa si ce ar tb sa schimb(RAR,politie...).
Sunt din Brasov.
Va multumesc.


--------------------
renault clio symbol 1.4mpi 75 cp 05.2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 10 Feb 2010, 15:26
Post #105


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Poti sa pui pe masina ta tomasetto stag 200 sau 300 (eu am stag 200) comercializat de agrom prin reteaua de magazine praktiker. Trimite un mail la agrom sau mergi la praktiker brasov si vezi cine e autorizat de ei sa faca montajul in orsaul tau si mergi direct acolo si vezi cum se prezinta service-ul. Eu am luat instalatia de la ei, nu din praktiker, pentru ca nu stiam exact ce sa aleg. Pretul, acum 2 ani, era in jurul a 600 euro cu tot cu montaj. Dupa ce montezi instalatia mergi la RAR sa ti-o treaca in cartea de identitate, altfel nu iei ITP-ul. Cu politia n-ai treaba. Nu te obliga nimeni s-o treci si in certificat.
Bafta.

P.S. Poti sa montezi si alt tip de instalatie. Eu ti-am descris mai sus cum am procedat eu.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mairam
post 9 May 2010, 16:27
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 May 10




Salut si va rog sa ma scuzati pt. eventualele greseli .Este prima data cand scriiu pe un forum .
Sunt posesorul unui Renault Clio Symbol an de fabr. 2007 motorizare 1,4 8v 75cp 44000km .
Pe data de 30.04.2010 am montat instalatia GPL secventiala Tomasetto stag 300.
La prima alimentare am pus 10 l Gpl cu care am parcurs 130km din care 40 in Bucuresti iar restul in afara (condus destul de sportiv) si am avut o medie de 8,8%(pret GPL 2,06)
La a doua alimentare (am butelie de 55 l) am facut plinul adica 42,4 l GPL cu care am parcurs autostrada cu viteze de 135 140 km H iar restul in bucuresti si am parcurs total 440km cu un consum mediu de 9,7% .(pret gpl 1,96)
Ce mai pot spune decat ca masina trage parca mai bine cu GPL decat benzina , ca nu imi place ca becul sa aprins la benzina cu toate ca eu am rezervorul jumatate (calculatorul de bord citind ca a mers mai mult decat trebuia) .
In rest sa vedem ce va fi la prima revizie .
Mai revin cu amanunte si consum.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007 1,4 8v 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 10 Jun 2010, 13:04
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




salut,
am inceput si eu sa ma documentez pentru o oinstalatie de gaz pentru masina din semnatura. huh.gif
o prima intrebare i se adreseaza celor ce au pus asa ceva cu timp in urma, deci are la activ ceva km, gen 40k- 50k.: au vreo problema la motor? a schimbat ceva?
sau mai bine zis: au umblat la motor? wacko.gif
cu respect.


--------------------
renault clio symbol 1 - BR-23-NES 2000 1.4 8v
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 11 Jun 2010, 11:17
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




si mie imi sta becul aprins la benzina, dar daca pun benzina de 100 ron nu se mai aprinde. iar daca se aprinde si opresc motorul, cand am pornit-o mi se stinge becul. smile.gif
asta daca am peste 2 liniute in rezervor, daca am o liniuta imi sta in permanenta aprins, oricum din aprilie de cand am pus benzina de 100 mai am ceva smile.gif cam o linituta + rezerva.
si tot din aprilie mi-am pus GPL-ul, dar am stag 200 si am parcurs cam 7500km si pot spune cam am avut consum foarte bun, media 8%. ( CB arata 7.7 ) dar eu am facut calcul la km parcuri si plin la plin.
probleme am avut la inceput. bobina de la instalatie a venit cu defect, dar dupa ce i-am vizitat au inlocuit toate piese si a fost ok.

mai am un pic si imi amortizez investitia.

This post has been edited by ReiMNs: 11 Jun 2010, 11:19


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ajaccio83
post 21 Jun 2010, 09:45
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 9 November 09




Buna,
Am tot citit pe forum pareri pro si contra despre montarea unei instalagii GPL.
Eu am un bicorp 1.4 16v si fac pe an cam 30-35mii km (75%) in regim extraurban.Masina are aproape 150.000km si ma gandesc daca se renteaza sau nu sa trec pe GPL?(facand abstractie de spatil mic din portbagaj).
Consumul mediu lunar pe timp de vara este undeva la 6% iar pe timp de iarna 7% (25% oras,restul extraurban).
Din calculul facut de mine ar rezulta intr-un an o economie de 700euro ,sa zicem ca as amorsa investitia.
Astept sfaturi.
Multumesc


--------------------
clio II CLIO 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 21 Jun 2010, 16:48
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




la pretul la care se ajunge la benzina...... wacko.gif
readuc in actualitate postarea 107...
nimeni? nici o parere? wacko.gif

"o prima intrebare i se adreseaza celor ce au pus asa ceva cu timp in urma, deci are la activ ceva km, gen 40k- 50k.: au vreo problema la motor? a schimbat ceva?
sau mai bine zis: au umblat la motor?"
unsure.gif
cu respect.


--------------------
renault clio symbol 1 - BR-23-NES 2000 1.4 8v
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defrag
post 21 Jun 2010, 16:55
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 924
Joined: 9 August 07
From: BUCURESTI




Am eu pe un Scenic 2 2.0 16v Tomasetto stag 200.Am parcurs aprox. 60.000 km fara absolut nicio problema.Masina merge si trage la fel de bine ca la inceput. Recomand.


--------------------
renault Scenic 3. 1.6 dci - IL 65 DRA 2015/ Bose
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jun 2010, 18:34
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(ajaccio83 @ 21 Jun 2010, 10:45)
Consumul mediu lunar pe timp de vara este undeva la 6% iar pe timp de iarna 7% (25% oras,restul extraurban).
*


Consumul mediu de gpl la vechiul meu Clio era de 9.5-10% de GPL.
Sa zicem ca instalatia mea avea ceva naspa pe ea (dar eu cu toata bunavointa, documentarile de ii bateam la fundul gol pe cei din service-urile autorizate de Agrom, nu mi-am dat seama ce), si ca pe o masina normala obtii consum de 8%, dar sa nu speri la mai putin, sau sezizabil mai putin.
Litrul de GPL e 2.43 ron, litrul de benzina e 4.53 ron.
La 6% consum benzina platesti 27.18 ron pe suta de kilometri.
La 8% consum gpl platesti 19.44 ron pe suta de kilometri.
Rezulta o economie de 7.74 ron pe suta de kilometri.
Instalatia GPL costa 2500 ron (am inclus aici si RAR si trecere in CI), deci va trebui sa mergi 33000 de km ca sa poti spune ca incepi sa mergi pe profit. Cum in primii 2-3-4 mii de km instalatia nu va fi prea bine reglata, iti va consuma ca porcu', apoi va trebui sa-i schimbi filtrele de gaz la fiecare 15000 de km, o astfel de revizie te va costa in medie 100 ron, nu iti va merge masina la fel de bine ca pe benzina, rezulta ca de-abia dupa 40 de mii de km iti vei amortiza instalatia. Daca mai trebuie sa te si imprumuti de respectivii bani, iar pentru imprumut va mai trebui sa platesti si o dobanda, kilometrii de amortizare cresc, adica va dura mai bine de un an pana vei incepe sa mergi pe profit.
Asta daca nu cumva vei incepe sa mergi si mai mult cu masina, caz in care economia se va anula.
Spui ca masina are deja 150 de mii de km, deci destul de mult. Gandeste-te ca e posibil sa inceapa sa-ti ceara si alti bani pentru eventualele reparatii in viitorul apropiat sau, posibil, sa o schimbi pe alta mai putin rulata.
Sfatul meu e sa nu faci montajul, daca pana acum ti-ai permis sa mergi pe benzina, adica nu stai in 150 de lei pe care i-ai economisi lunar. Eu unul m-am lasat de fumat si practic economisesc acesti bani lunar fara sa-mi mai pun GPL pe masina. Nu mai povestesc de cate belele mi-a facut instalatia de gaz, ca sunt satul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
defrag
post 21 Jun 2010, 19:42
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 924
Joined: 9 August 07
From: BUCURESTI




Daca ai avut o experienta nefericita cu instalatia ta GPL(depinde ce "meserias" ti-a montat-o) asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi. Instalatia mea nu a avut nicio problema, consumul a fost cu max. 0,5 mai mult pe gaz (gaz care costa acum intre 2,08 si 2,25 nu 2,45). Instalatia gasesti sa o montezisi cu preturi mai mici(http://www.autoservice-gpl.ro/oferte_speciale.html),deci amortizarea se face mai repede.Eu nu am regretat nicio clipa investitia facuta si ma simt mult mai bine cand costurile sunt la jumatate fata de benzina.


--------------------
renault Scenic 3. 1.6 dci - IL 65 DRA 2015/ Bose
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 21 Jun 2010, 20:08
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




cam asa e. Eu mi-am pus cu 2100 ron/ rezervor toroidal de 43L, si am consumul de 10% numai daca merg cu 140-150 in afara si cu AC-ul. dar daca mergi cu 110 scoti 8%. se justifica, mai ales ca in 2 luni am facut 9000 km, iar pe benzina aveam 7-7.6%..

oricum urmatoare disel, nu mai am de gand sa-mi iau benzina + GPL.

daca masina are 150 mii, nu mai are rost sa-i pui, chiar vrei sa moara la tine? mai ales ca dupa km astia vei incepe sa bagi bani in ea.

cu postul 107: nu o sa ai probleme la motor, taxiurile sunt un exemplu bun, vezi taxiuri care au 250 000 km pe GPL .

This post has been edited by ReiMNs: 21 Jun 2010, 20:12


--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 22 Jun 2010, 11:39
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




k.
va multumesc pentru timpul acordat.
cu stima
si multi km fara incidente


--------------------
renault clio symbol 1 - BR-23-NES 2000 1.4 8v
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 Oct 2010, 10:45
Post #116


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




De vreo saptamana a inceput sa-mi faca instalatia figuri, in sensul ca sarea pe benzina si trebuia sa comut manual inapoi pe gaz, iar in ultimul timp nu mai statea deloc pe gaz. Am mers la un service, am schimbat cele 2 filtre (unul in reductor pentru starea lichida, unul intre reductor si injectoare pentru starea gazoasa), curatat ce era de curatat pe-acolo, verificat parametri de functionare (aveau o interfata wireless misto acolo), verificat etanseitati, platit 150 lei si acum merge brici.
Trebuie sa va spun ca filtrele, mai ales cel din reductor, erau imbacsite, aproape ca nu se mai vedea elementul filtrant, era tot filtrul umplut cu mizerie. Bine, aveam aproape 50.000 km pe gaz si nu le-am schimbat niciodata. Nu faceti ca mine, schimbati-le macar la 30.000. Eu nu le-am schimbat pur si simplu din comoditate, plus avand siguranta ca mai am un sistem de alimentare valabil in caz ca face figuri cel pe gaz.
Una peste alta, filtrele si-au facut treaba ok, uleiul fiind destul de curat la toate schimbarile, oricum mult mai curat decat la prima revizie, cand s-a mers preponderent pe benzina (am pus instalatia de gaz cand masina avea 13.000 km, reviziile facandu-le din 15 in 15 mii).


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Oct 2010, 18:02
Post #117


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cam cat iti iese tie consumul, Andurs? Eu am montat instalatia acu 2 saptamani, am un consum mixt de cca 10%. 400 km cu 40 L.
Mi-au zis oamenii de la service sa vin sa imi confrunte harta combustibilului pentru alte reglaje, eu spun ca sunt multumit pana acuma, parca nu as mai butona-o. smile.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 12 Oct 2010, 19:27
Post #118


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




In oras imi ia 11% in conditiile unui mers de 9.5% pe benzina. (cam 1.5% in plus)
In exterior imi ia 7.5% in conditiile unui mers de 6.5% pe benzina. (cam 1% in plus)
Cu cat o calc mai tare cu ata creste diferenta intre consumul pe benzina si cel pe gaz. De exemplu la un 12% pe benzina imi ia cam un 14% pe gaz (deci creste diferenta la 2%). Eu am 1.4 16V.
Eu zic s-o mai butonezi pentru ca se poate si mai bine, dar depinde ce urmaresti. Si mie puteau sa mi-o regleze sa consume aproximativ la fel ca pe benzina, dar ar fi fost mai puturoasa, sau puteau sa faca invers, dar dupa vreo 4-5 teste am ajuns la reglajul actual care-mi convine la consum si nici nu creeaza diferente sesizabile de raspuns la accelerare intre benzina si gaz. Duzele la injectoarele pe gaz sunt de 2 mm. Am facut teste si pe 1.75, si pe 2 si pe 2.25, dar am ramas la 2. Adevarul e ca se cam saturasera aia de la service de mine, dar le-am spus ca daca nu merge cum vreau o dau jos biggrin.gif Pana la urma au fost cooperanti. Cam nepriceputi, dar cooperanti biggrin.gif
Imi pare rau ca n-am salvat o harta de injectie benzina-gaz pe calculator sa-ti arat cum e la mine.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Dec 2010, 19:07
Post #119


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Se poate sa gatuiasca cumva instalatia gpl circuitul de incalzire al masinii? Pur si simplu nu imi mai baga caldura nici pe sfert din cat imi baga. Lichidul il am la nivel, de aerisit cred ca am aerisit-o destul, am 2000 km de cand am montat instalatia, nu stiu ce sa mai cred. Are cineva acelasi necaz?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 12 Dec 2010, 19:44
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Eu nu am probleme cu incalzirea, insa am plecat la un drum in afara orasului (temperatura mediului -4 grade), si nu mai trecea pe gaz nici in mod automat, nici manual. Am oprit, am pus mana pe reductor/vaporizator si frigea, nu puteam sa tin mana pe el - m-am gandit ca de la curentul de aer se raceste, implicit si senzorul de temperatura de pe el. In schimb, in oras, circuland cu viteze mai mici, intra pana sa se ridice acul temp. lichid racire la jumatate. Poate mai are vreun senzor de temperatura, cel dupa vaporizator, spre rampa de injectoare. Instalatia GPL e Milano. As vrea sa-i pun un fel de paravant in zona vaporizatorului, care e prins langa acumulator, sa nu intre aer rece de la priza admisie/calandru. Filtrele au fost inlocuite recent. Intra pe gpl la orice turatie chiar si la relanti si de cateva ori brutal, imi zgaltaie motorul; eu oricum am si turat-o pe la 4-5mii si tot n-a vrut sa intre


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 06:33
Dacia